Ben m alweer kwijt deze week. Staat bij de poetser voor een grondige polijst beurt gevolgd door een lak coating (2 componenten /glas coating) en blinderen van de ramen.
Foto's komen daarna wel
Eerste bevindingen:
Power genoeg, kom van een BMW 330e en die is al niet langzaam maar toch weer een kleine upgrade nu.
Lane of pilot assist heeft meerdere poging gedaan me richting een boom te sturen terwijl het systeem niet geactiveerd was

Maar dat systeem is op de snelweg wel prima. 80 wegen en dergelijke is wel oppassen. Hij prefereert hele lijnen over onderbroken lijnen. Bij een uitvoegstrook hoekt die dan gewoon naar links. Maar dat kan een specifieke situatie hier in de buurt zijn gezien ik nog niet heel veel km heb gemaakt.
Qua foutmeldingen moet ik afkloppen. 1 malig een melding gehad dat de remmen het niet deden. Even stoppen en opnieuw gaan rijden en die was weg. De remmen werken prima
Na wat ruzie gemaakt te hebben de google heb ik dat nu ook werkend zoals het hoort. Had wat problemen dat die alles moest opzoeken en niks uitvoerde. Bleek dat je alles open moet zetten zoals bijvoorbeeld youtube zoek geschiedenis syncen. Sindsdien werkt dat prima.
Verder een prima auto voor wat het is. Vlot, zat ruimte in de kofferbak en op dit moment nog een nekkendraaien omdat niemand het merk/model kent.
De tijd zal leren of het de aanschaf waard is geweest maar vooralsnog positief.