Ik ook mij idee. Hier al een aantal maanden een Tristar koker die iets meer dan 20 euro heeft gekost. Ding werkt prima, ik zou niet weten wat er beter zou kunnen zijn aan een duurdere rijstkoker.Marzman schreef op zondag 1 februari 2026 @ 09:20:
Idd, wij hebben een rijstkoker van een paar tientjes. Volgens mij heb je gewoon hetzelfde resultaat al zou ik best zo'n rijstkoker met keramische pot willen. Niet omdat de rijst dan beter is, maar omdat ik liever geen teflon pan heb.
Wij hebben na jaren onze ultragoedkope Lidl rijstkoker vervanger door eentje van Reishunger, zodat we geen pfas-pan meer hebben. Ik merk absoluut verschil met die van de Lidl en ik vind dat de rijst beter wordt.
We hebben nog andere (duurdere) overwogen, maar die hebben vaak functies waarvan ik betwijfel of ik ze ga gebruiken.
We hebben nog andere (duurdere) overwogen, maar die hebben vaak functies waarvan ik betwijfel of ik ze ga gebruiken.
Ik denk ook dat de stap van zelf koken, als je zoals ik daar niet zo goed in bent, de grootste is. Daarna kan het inderdaad nog beter, maar afnemende meeropbrengst.ElisabethM schreef op zondag 1 februari 2026 @ 16:14:
Wij hebben na jaren onze ultragoedkope Lidl rijstkoker vervanger door eentje van Reishunger, zodat we geen pfas-pan meer hebben. Ik merk absoluut verschil met die van de Lidl en ik vind dat de rijst beter wordt.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar