Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:07:
Ja vond warlock er ook wel tof uit zien.

Moet zeggen dat ik wel 1 kritiek punt heb op Last Epoch trouwens al vanaf het begin en dat is dat classes gender locked zijn. Ik zou graag gewoon een Falconer male willen zijn. Of Lich male bijv.
Gender locks zijn echt kut, dat vond ik in Lost Ark ook zo matig :F Maar goed, het is niet anders helaas. Ze hebben de classes wel mooi vormgegeven verder dus het is geen hele grote ramp.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:58
London schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:02:
[...]

Gender locks zijn echt kut, dat vond ik in Lost Ark ook zo matig :F Maar goed, het is niet anders helaas. Ze hebben de classes wel mooi vormgegeven verder dus het is geen hele grote ramp.
Ik heb liever ook de keuze maar goed het is niet anders.

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:09
Voor mij persoonlijk is het personage wel het minst belangrijkste van alle aspecten die een ARPG goed maken. De customization maakt voor mij weinig uit en heeft me ook niet tegengehouden om vele uurtjes POE te spelen dus dat gaat voor mij bij LE ook niet uitmaken.

Ik kijk er naar uit om volgende week er lekker in te duiken. Ik heb LE niet zo heel veel gespeeld tijdens de early access periode (~20 uur oid) en ik geloof dat de early game inmiddels erg veranderd is. Ben dus erg benieuwd hoe veel beter het zal spelen want mijn ervaringen zijn vooral met toch al best verouderde versies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:26
stickfiguur schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:14:
Voor mij persoonlijk is het personage wel het minst belangrijkste van alle aspecten die een ARPG goed maken. De customization maakt voor mij weinig uit en heeft me ook niet tegengehouden om vele uurtjes POE te spelen dus dat gaat voor mij bij LE ook niet uitmaken.

Ik kijk er naar uit om volgende week er lekker in te duiken. Ik heb LE niet zo heel veel gespeeld tijdens de early access periode (~20 uur oid) en ik geloof dat de early game inmiddels erg veranderd is. Ben dus erg benieuwd hoe veel beter het zal spelen want mijn ervaringen zijn vooral met toch al best verouderde versies.
oh zeker! het is ook helemaal niet belangrijk maar vaak zijn de mannelijke poppetjes wat breder en vind veelal de armor vetter op mannelijke characters.

Weet niet wanneer je voor het laatst gespeeld had maar had idd begrepen dat de early game veranderd is met een tijdje terug.

Ik heb ook wel echt zin in de patch gekregen. Gewoon ook omdat echt veel mensen gaan spelen volgens mij. is altijd leuk zo'n fresh launch

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ricmaniac
De grappigste Last Epoch video die ik tot nu toe heb gezien _/-\o_

Heerlijke sarcasme

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Ricmaniac schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:12:

Heerlijke sarcasme

[YouTube: Why Diablo 4 Players Hate Last Epoch]
De eerste comment die iktegen kwam ook haha:
"Worst part about Last Epoch is that when I enter towns, I DONT even load the stashes of other players. Unplayable."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:10

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Ik heb de afgelopen paar dagen een paar uurtjes hier in weten te smokkelen. Het speelt heerlijk weg, item craften werkt supersmooth, de mechanics voelen fair en meaningful aan, en de ingame documentatie is verbluffend. De ingame lootfiltering is natuurlijk superb. Voor mij lijkt dit precies wat ik casual wilde spelen, waar Path of Exile teveel tijd in meta kost en Diablo 3/4 gewoon te beperkt is in alles.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Klauwhamer schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:40:
Ik heb de afgelopen paar dagen een paar uurtjes hier in weten te smokkelen. Het speelt heerlijk weg, item craften werkt supersmooth, de mechanics voelen fair en meaningful aan, en de ingame documentatie is verbluffend. De ingame lootfiltering is natuurlijk superb. Voor mij lijkt dit precies wat ik casual wilde spelen, waar Path of Exile teveel tijd in meta kost en Diablo 3/4 gewoon te beperkt is in alles.
Het is een mega toegankelijke game die qua polish al heel goed in elkaar zit wat mij betreft. Wat mij het meeste aantrekt is dat je zelf ook builds kan maken en het niet een halve studie is zoals bij PoE. Ik speel nu bijvoorbeeld een Storm Totem Maelstrom Shaman met de nadruk op cold damage en dat werkt fantastisch. Ik was het minmaxxen met Maxroll guides wel een beetje zat, dus dat je gewoon zelf iets kan maken wat ook werkt is echt super tof.

En het ingame loot filter is ook zeer simpel doch intuïtief, I love it <3

Ik voorzie wel flinke online issues bij de 1.0 launch. Vind de stabiliteit niet top en dat is voor mij dan ook de reden dat ik weer offline ben gaan spelen. Dan heb je instant loading times en een stuk minder bugs.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
London schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:48:
[...]

Het is een mega toegankelijke game die qua polish al heel goed in elkaar zit wat mij betreft. Wat mij het meeste aantrekt is dat je zelf ook builds kan maken en het niet een halve studie is zoals bij PoE. Ik speel nu bijvoorbeeld een Storm Totem Maelstrom Shaman met de nadruk op cold damage en dat werkt fantastisch. Ik was het minmaxxen met Maxroll guides wel een beetje zat, dus dat je gewoon zelf iets kan maken wat ook werkt is echt super tof.

En het ingame loot filter is ook zeer simpel doch intuïtief, I love it <3

Ik voorzie wel flinke online issues bij de 1.0 launch. Vind de stabiliteit niet top en dat is voor mij dan ook de reden dat ik weer offline ben gaan spelen. Dan heb je instant loading times en een stuk minder bugs.
Ja bij die lootfilter in eerste oogopslag dacht ik echt wtf is dit, vet ingewikkeld enzo.. maar eigenlijk valt het echt hartstikke mee en werkt het inderdaad heel erg intuïtief en goed aan te passen enzo.

En anders is er nog altijd de mogelijkheid van andere mensen hun filters te kopieren etc :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

London schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:48:
[...]

Wat mij opviel was dat zonen een paar seconden lijkt te duren. Aanvankelijk dacht ik dat men dit bewust heeft ingevoerd, zodat je minder makkelijk kunt 'portal-cheesen', maar ik begrijp dat dit te maken heeft met online spelen? :D

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Klauwhamer schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:53:
[...]

Wat mij opviel was dat zonen een paar seconden lijkt te duren. Aanvankelijk dacht ik dat men dit bewust heeft ingevoerd, zodat je minder makkelijk kunt 'portal-cheesen', maar ik begrijp dat dit te maken heeft met online spelen? :D
Jep, dat is simpelweg een optimalisatie dingen van de online servers. Als je offline speelt zone je vrijwel instant :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

En waar ik ook echt superblij van word is de 'transfer to forge'-knop boven je inventory. Holy shit wat een fijne vondst :D Dat iedere ARPG met een crafting system dit maar mag adopteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

London schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:56:
[...]

Jep, dat is simpelweg een optimalisatie dingen van de online servers. Als je offline speelt zone je vrijwel instant :+
Mm, ik hoop natuurlijk op een goede launch, maar ik kan er ook wel begrip voor opbrengen als het niet zo soepel gaat de eerste paar dagen. Net als met Path of Exile proef je de liefde voor ARPG in LE terug en het is daadwerkelijk maar een klein studiootje met een goede game voor een appel en een ei. De offline-mode is natuurlijk wel helemaal chique de friemel maar ik vind het ook wel leuk om soms wat banter in de chat te volgen of er aan mee te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
Klauwhamer schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:02:
En waar ik ook echt superblij van word is de 'transfer to forge'-knop boven je inventory. Holy shit wat een fijne vondst :D Dat iedere ARPG met een crafting system dit maar mag adopteren.
JA dat is inderdaad super , want bij sommige RPG heb ik bakken vol van dat spul waar ik op een gegeven moment niet weet wat ik er mee moet.
Titan quest heb ik zo al 15 Chars aan gemaakt als EZEL ,die geruik ik alleen als opslag.
De een voor set items , de andere weeg voor bogen enz enz
vind vaak dat die ARPG te veel loot laten vallen waar je niets aan heb.
EN ik gebruik vaak 1 Char die high level is om even wat spullen te zoeken en te halen.
Vaak even op zoeken welke level ze je kunt vinden en dan net zo lang leeg roven tot je het heb.

Ik loop nu met een Rune master rond LE die denk net level 18 is maar nu al met items rond loop van 75% meer damage
Deze ben ik aan het upgraden voor HIGH level "rover"

Maar wel leuke Items die ik al heb
Uitrusting:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8QdXwE0hzEh_Mz6mKGvsaJLnP9I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p5jQT9WMAVMf4SfFfE75ckn7.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jCaJBaRCA8H7YSPMBumzotKla8Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v3dPs8OHQ5sNYa47O4cWdxaU.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wGzJnK-Wk4WCM7NQ1tpIY6u0Bdo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BQnBKjFppu2Rx1VpCKkZtMfy.jpg?f=fotoalbum_tile

Het is een Rune master
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lVI6DIodmnlzxCMPiAtSV-Dn0o8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fmyhsZCstrT5WXH7lvi7eFns.jpg?f=fotoalbum_large
Nu moet ik nog set items zoeken :9

[ Voor 47% gewijzigd door ravw op 13-02-2024 15:47 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • +2 Henk 'm!

De Kripp aan LE

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

Unpopular opinion hier :)

Gisteren even gespeeld en redelijk underwhelmed op alle vlakken eigenlijk. Om het cru te stellen, vind ik bijna alles ultra lame. Story, background, characters, models, animaties, muziek, graphics, combat.

De story is generic, de karakters zijn locked, die wizard... leuk voor de mensen die met bompa willen role playen I guess.

Animaties ... tja het begint al met de movement animatie die niet overeenstemt met de movement speed. Ik stoor me daar aan. :-)

De graphics ... How? Diablo 3 kreeg voortdurend te horen dat het cartoony was. Jezus zeg, LE ziet er cartoony uit, maar dan wel zonder leuke stijl of identiteit, generic, last gen, noem maar op.

Combat is floaty en spreekt me niet aan.

Wat er wel tof uit ziet, zijn de achterliggende systemen zoals skill trees, crafting, en nog een hele resem.
However, ik speel een action rpg voor de action, niet per se voor "systemen".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
SideShow schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 10:05:

Gisteren even gespeeld en redelijk underwhelmed op alle vlakken eigenlijk. Om het cru te stellen, vind ik bijna alles ultra lame. Story, background, characters, models, animaties, muziek, graphics, combat.

De story is generic, de karakters zijn locked, die wizard... leuk voor de mensen die met bompa willen role playen I guess.

Animaties ... tja het begint al met de movement animatie die niet overeenstemt met de movement speed. Ik stoor me daar aan. :-)

De graphics ... How? Diablo 3 kreeg voortdurend te horen dat het cartoony was. Jezus zeg, LE ziet er cartoony uit, maar dan wel zonder leuke stijl of identiteit, generic, last gen, noem maar op.

Wat er wel tof uit ziet, zijn de achterliggende systemen zoals skill trees, crafting, en nog een hele resem.
Inderdaad een unpopular opinion haha.

D3 kreeg de haat van cartoony omdat diablo 2 zo niet was.
LE is nooit bedoeld als gruwel en horror.

Maargoed zo zie je maar weer. Smaken verschillen, en daar is niks mis mee toch :)

Bij mij overtreft gameplay > graphics, animaties, audio etc. en die vind ik erg goed en leuk dus kijk erg uit naar volgende week :D

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 15-02-2024 10:37 ]

• stickfiguur

Een aantal van de aspecten die je opnoemt zijn gefixt in de 1.0 release en een aantal andere dingen zijn nu eenmaal hoe ze zijn. De animaties en graphics zijn stukken beter als je de meest recente 1.0 teasers bekijkt, dus daar ben je een beetje te vroeg met je oordeel vermoed ik. De combat zou ook beter aan moeten voelen maar dat is toch al lastig te meten in een video dus dat is afwachten.

Het verhaal is wat het is en het ligt aan het individu hoeveel waarde je precies hecht aan "customization". In mijn optiek is er weinig tijd om echt te focussen op hoe je poppetje eruit ziet omdat je hordes aan monsters neer maait dus de anders gekleurde baard of tattoo op mn borst (zoals in D4) zie je toch never nooit. Ik zou liever hebben dat ze meer moeite steken in andere aspecten, zoals itemization en skill trees etc. Want juist die achterliggende systemen maken de actie en replayability mogelijk in een ARPG.

• Ricmaniac
stickfiguur schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 13:47:
[...]

Het verhaal is wat het is en het ligt aan het individu .
Dit is ook zo ja. Ik speel ARPG's meestal niet voor het verhaal. volg het een beetje maar ben geen diepgaande lore ganger.

Nu heb ik bij LE het verhaal ook bewust niet echt gevolgd omdat ik dat met 1.0 wil doen maar wat ik nou wel van het verhaal een beetje mee krijg in Last Epoch vind ik het juist wel tof hoe je timetraveld en in hetzelfde gebied eigenlijk bent maar dan X jaren eerder of later en het de wereld veranderd. Hou persoonlijk van timetravel in films en series ook enzo.

Maar het is toch prima als niet iedereen dezelfde mening deelt :) houd mensen interessant

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Grappig om iemand met een totaal tegenovergestelde mening tegen te komen. Dat mag uiteraard, en bepaalde zaken ben ik het ook wel mee eens. De campaign is vrij pover, maar ik moet de arpg nog tegenkomen waar je de campaign wel met plezier speelt. Dat is toch vaak een verplichte horde voor je met de endgame aan de slag gaat.

Voor wat betreft de graphics is het echt hate it or love it. Volgens mij heb je 2 kampen, de ene gaat lekker op donkere graphics zoals Grim Dawn of Diablo 4 en de andere gaat juist lekker op flashy graphics zoals in Diablo 3, Last Epoch, PoE (en Lost Ark). Ik zit in de laatstgenoemde groep, het kan mij niet flashy genoeg zijn :D Felle kleuren, over de top animaties etc. Ik hou ervan. Maar als dat niet je ding is dan gaat Last Epoch snel tegenstaan denk ik inderdaad.

Laat het ff rusten zou ik haast zeggen, misschien over 6 maanden met wat meer patches en polish dat het je wel kan bekoren. En anders zijn er zat andere toffe opties (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Campaigns boeien mij zo weinig in dit soort games. Het was mooi gedaan in D4 en toch denk ik dan na het eind: zo nu begint het echt. Itemization, combat en de verschillende systemen zijn belangrijk.

Grafische stijl van Last Epoch spreekt mij wel aan als ik de beelden zie. Ik heb meer met een kleurrijke en afwisselende wereld dan een donkere. De huidige beelden vind ik er al prima uitzien en het gaat alleen maar beter worden met 1.0.

Hoe de gameplay voelt is nog even afwachten. Gewoon met launch de game kopen en als ik meteen merk dat de combat niet goed voelt, snel refunden. :P

• ravw
Even een vraagje, mensen die hem als Eerder toe gang hebben gekocht krijgen die ook gewoon de full versie ?
Of moet je hem weer opnieuw kopen.
Omdat op Steam stat dat ik zelfs de standaard versie kan kopen.
Normaal heb je die als , inbezit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eLNdJp-TDI1jG5_nHhjuXbU9i18=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2nusej5Z2m4RaAKg6lKEvFK6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Nou wil ik niet oneerbiedig zijn maar een ARPG als Diablo/Path of Exile/Last Epoch voor story (en subsequently roleplaying) spelen.. Is dat niet ongeveer hetzelfde als porno kijken voor het verhaal? Ik begrijp dat Diablo een veel oudere franchise is en dat Diablo IV 'begint' met de lore van drie eerdere titels (met DLC), maar dat is niet meer dan een kwestie van tijd en LE staat in de kinderschoenen. Wat ik van het verhaal begreep, is het een stuk leuker dan bijvoorbeeld Diablo IV met het Lilith-gedweep.

Diablo III kreeg kritiek omdat de playerbase de stijl van Diablo I/II wensten -- en dit niet kregen. LE heeft helemaal niets te maken met deze verwachtingen of wensen, het staat op zichzelf als nieuwe ARPG. Dat verklaart waarom dit de kritiek op Diablo III was maar niet op LE. Staat natuurlijk los van wat je er zelf van vind.

Ik begrijp niet zo goed wat je dan beschouwt als 'action'; hersenloos buttonmashen? Dit is overigens geen flame; voor mij is een ARPG zo goed en interessant als de content en onderliggende systemen die een bevredigende ervaring faciliteren, in tegenstelling tot -bijvoorbeeld- Diablo IV waar resistances een hele poos (en misschien nog steeds wel) volledig irrelevant waren door gebrek aan fatsoenlijke implementatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
ravw schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:49:
Even een vraagje, mensen die hem als Eerder toe gang hebben gekocht krijgen die ook gewoon de full versie ?
Of moet je hem weer opnieuw kopen.
Omdat op Steam stat dat ik zelfs de standaard versie kan kopen.
Normaal heb je die als , inbezit
[Afbeelding]
Nee als je Early access al hebt hoef je niks te doen. Je hebt gewoon de full game. ze hebben alleen wat deluxe edities uitgebracht met wat cosmetic items voor extra support.

Je kan als je ingame zit ook een upgrade kopen van die edities. Het bedrag dat je al gespendeerd hebt wordt er dan afgetrokken.

Maar er zit geen enkele power of convenience in. puur cosmetisch

• ravw
Ricmaniac schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:04:
[...]

Nee als je Early access al hebt hoef je niks te doen. Je hebt gewoon de full game. ze hebben alleen wat deluxe edities uitgebracht met wat cosmetic items voor extra support.

Je kan als je ingame zit ook een upgrade kopen van die edities. Het bedrag dat je al gespendeerd hebt wordt er dan afgetrokken.

Maar er zit geen enkele power of convenience in. puur cosmetisch
Oke das mooi dan kan ik gelijk beginnen... denk wel dat ik helemaal op nieuw gaat beginnen.
ja dat er cosmetisch pakketten kwamen wist ik al.
Die kun je in game al zien waar je die moet zetten.
Het word een soort schil over je char heen
dan zie je alleen die kleding en uiterlijk wat je ook later aan past zal je niet zien.

Net zo als die beesten , zullen ook niets anders doen dan je volgen geloof ik.
Maar is wel leuk , had liever een pakezel gehad , zo als Dungeon Siedge :+
Lekker mee laten lopen en je spullen die je tegen komt er in gooien.
En sommige ARPG kun je hem zelfs naar de Town sturen om alles te verkopen.

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 15-02-2024 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
ravw schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:49:
[...]

Oke das mooi dan kan ik gelijk beginnen... denk wel dat ik helemaal op nieuw gaat beginnen.
ja dat er cosmetisch pakketten kwamen wist ik al.
Die kun je in game al zien waar je die moet zetten.
Het word een soort schil over je char heen
dan zie je alleen die kleding en uiterlijk wat je ook later aan past zal je niet zien.

Net zo als die beesten , zullen ook niets anders doen dan je volgen geloof ik.
Klopt, weet niet of je PoE gespeeld hebt ? maar daar werkt het precies hetzelfde als dat het in LE gaat werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ricmaniac schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 00:21:
[...]

Klopt, weet niet of je PoE gespeeld hebt ? maar daar werkt het precies hetzelfde als dat het in LE gaat werken
JA die heb ik ooit eens gespeeld , maar dta is denk ik ook al 3 a 4 jaar geleden.
Heb ik ook aardig wat Char nog staan, maar ik vind PoE te veel van het goede worden....
En vaak ook te lang dradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

ravw schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:49:
[...]

Ik kan me dat nog wel herinneren ja, ik moest daar ook om lachen steeds :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Raxx beginners guide:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:49
Ik zal kijken of ik Last Epoch ga spelen aankomende week.

Ik heb ook nog Nightingale en Dune: Awakening.

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 16-02-2024 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Toonen1988 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:45:
Ik zal kijken of ik Last Epoch ga spelen aankomende week.

Ik heb ook nog Nightingale en Dune: Awakening.
Je bent een weekend te vroeg. :P

Nightingale ben ik ook benieuwd naar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stickfiguur
Nieuwe trailer gedropped:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vette trailer! Nog maar even bedenken wat ik bij de release ga spelen. Zoveel keus!

Zag dat Maxroll ook weer tier lists heeft gedropt.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
òops was al gedeeld.

[ Voor 85% gewijzigd door Ricmaniac op 16-02-2024 23:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

Laatste dagen zo een uurtje of 6 gespeeld .. voorlopig blijf ik wel bij mn standpunt, namelijk ik vond het allemaal niet zo bijster geweldig, veel zaken een beetje krakkemikkig eigenlijk.
Maar goed, die laatste trailer ziet er wel vet uit hoor, ik geef nog niet op :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Weet niet meer of het hier nou al bekend was of niet maar de 1.0 launch is blijkbaar (onze tijd) pas om 18:00 :(
Had gehoopt dat het gewoon 00:00 was :P

maargoed dan kunnen we nog even productief zijn overdag haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-06 18:57
Ricmaniac schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 11:47:
Weet niet meer of het hier nou al bekend was of niet maar de 1.0 launch is blijkbaar (onze tijd) pas om 18:00 :(

Vind het wel prima. Lekker in de avond beginnen als de kinderen naar bed zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 11:47:

Klopt, de servers gaan offline op woensdag van 08:00 t/m 10:00 CST. Wat bij ons van 16:00 t/m 18:00 uur is. Weet iemand of je de progress blijft behouden? Het zal wel niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-06 20:56
Erg jammer dat deze vooralsnog niet naar de consoles lijkt te komen... :-( Zou deze wel graag willen proberen.

Nou ja :) Wat niet is, kan nog komen! :D

Enjoy allemaal! Nog paar dagen...!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
RustStorm schreef op zondag 18 februari 2024 @ 07:24:
Erg jammer dat deze vooralsnog niet naar de consoles lijkt te komen... :-( Zou deze wel graag willen proberen.

Nou ja :) Wat niet is, kan nog komen! :D

Enjoy allemaal! Nog paar dagen...!
Misschien leuk voor in de toekomst. :)

video: Snelle 1080p Game PC voor maar € 800!

Helaas kan ik nu niet de argument mods geven, omdat Last Epoch daar niet voor geschikt is. Maar als je ook nog interesse hebt in andere games, waaronder Baldur's Gate 3, dan zou ik toch overwegen om voor een computer te gaan. Als je eenmaal het spel hebt uitgespeeld, zou je aan de slag kunnen gaan met mods, wat de replayability in games verhoogd. Iets wat de console helaas niet heeft.

[ Voor 50% gewijzigd door Toonen1988 op 18-02-2024 13:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-05 03:27
Gisteren de overstap gemaakt van D4 naar Last Epoch.

als "die hard" d4 speler begint het me keer op keer te vervelen. na 3/4 dagen alweer flauw van het seizoen en de endgame is er niet.

Tevens ben ik iemand van het bouwen en builds proberen.
Op het moment een lvl 24 Acolyte/Lich. Met al een paar leuke items (al zeg ik het zelf)
Op 22 een unique? ring gevonden met weavers will ofzo.. dat ding blijft maar automatisch stats toevoegen. geweldig :D

Qua graphics en animaties.. tjah Was bij een stukje cultists ofzo maar dit lijken echt net runescape poppetjes. Hoop toch echt dat dit nog iets verbeterd gaat worden. maargoed minecraft ziet er ook niet uit dus vermaak me wel weer..

Benieuwd wat de game mij brengt. Ben in ieder geval nog wel even zoet tot de Throne and Liberty release denk ik

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Ricmaniac schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:12:

Heerlijke sarcasme

[YouTube: Why Diablo 4 Players Hate Last Epoch]

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik kan gewoon niet kiezen welke class ik als eerst ga spelen :P

Twijfel in principe tussen 4.

- Falconer
- Druid
- Runemaster
- Lich

Best veel twijfel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ricmaniac schreef op zondag 18 februari 2024 @ 23:28:

- Falconer
- Druid
- Runemaster
- Lich

Best veel twijfel haha.
Hello twijfel my old friend, I've come to talk with you again.

Marksman natuurlijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op zondag 18 februari 2024 @ 23:28:

- Falconer
- Druid
- Runemaster
- Lich

Best veel twijfel haha.
Runemaster heb ik nu net op level 71 en is echt heel vet en shiny _O_ Maar ik ga wel voor Falconer of Warlock denk ik. Nieuwe dingen zijn altijd leuk :9 Denk wel dat ik offline mode en SSF ga starten. Ik voorzie flinke server issues :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
Ik heb er niet zo heel erg veel naar gekeken nog maar thematisch lijkt de Warlock class mij wel gaaf, dus ik ga zonder al teveel voorbereiding met die starten :) Wat dat betreft is dit wel een prima game waar je van alles en nog wat kan uit proberen qua skills en skill trees, dus waarom niet eerst zelf proberen of ik er wat van kan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IT-Man
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-05 11:29
Toonen1988 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 00:28:
[...]

Klopt, de servers gaan offline op woensdag van 08:00 t/m 10:00 CST. Wat bij ons van 16:00 t/m 18:00 uur is. Weet iemand of je de progress blijft behouden? Het zal wel niet.
Zover ik weet blijven je karakters behouden na de launch, echter start er een nieuw seizoen (Cycle), waar je karakters geen deel van uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
Toonen1988 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 00:28:
[...]

Voor zover ik het begrepen heb zal het werken net als PoE/D4 met een permanente (standard/eternal) league en een tijdelijke (league specific/seasonal realm). Je huidige progressie gaat dus niet verloren maar wordt enkel naar de permanente league overgezet zodat alle 1.0 characters in de tijdelijke league zitten. Daar zullen ze blijven totdat de eerste league/season/cycle start alvorens die characters naar de permanente gaan etc etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Als ik me kan inhouden ga ik pas tegen het weekend beginnen. Eerst maar eens zien hoe alles verloopt de eerste dagen na launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
London schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:19:
[...]

Runemaster heb ik nu net op level 71 en is echt heel vet en shiny _O_ Maar ik ga wel voor Falconer of Warlock denk ik. Nieuwe dingen zijn altijd leuk :9 Denk wel dat ik offline mode en SSF ga starten. Ik voorzie flinke server issues :+
Dit vrees ik dus ook maarja wil niet offline :P wil me maten kunnen joinen als we dat willen haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:05

Dhrax

Prog Lord

Anoniem: 1486766 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:31:
Als ik me kan inhouden ga ik pas tegen het weekend beginnen. Eerst maar eens zien hoe alles verloopt de eerste dagen na launch.
Gezien het gisteren toch prut weer was, de game maar aangeschaft, nog altijd scherp geprijsd.
Eerste indruk was direct positief. Ik ben een sucker voor sfeer en immersie en dat doen ze gewoon goed, je word er direct ingezogen en je wilt verder progressen.

Grafisch een mooie mix tussen Diablo en WoW, met name de felle vrolijke kleuren mis ik in Diablo. De fantasy settings is hier ook veel meer aanwezig.

Gezien het nog een beta is, de story niet heel nou gezet gevolgd maar steekt prima in elkaar. Veel tekst is gesproken wat de immersie ook weer ten goede komt.

Dit smaakt absoluut naar meer en 1.0 gaat veel verbeteringen doorvoeren nog.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Patch notes voor 1.0 zijn net released: https://forum.lastepoch.c...och-1-0-patch-notes/62536

Veeeeeel informatie maar ook veeeeel goede dingen. Full controller support, full offline mode zijn wel 2 grote dingen. Zag wel dat Hydrahedron een 25% nerf krijgt, maar dat was te verwachten :P

En als ik de video's op YouTube zo zie gaat Circle of Fortune faction echt mega overpowered worden.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ricmaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-06 18:57
London schreef op maandag 19 februari 2024 @ 18:57:
Patch notes voor 1.0 zijn net released: https://forum.lastepoch.c...och-1-0-patch-notes/62536

Veeeeeel informatie maar ook veeeeel goede dingen. Full controller support, full offline mode zijn wel 2 grote dingen. Zag wel dat Hydrahedron een 25% nerf krijgt, maar dat was te verwachten :P

En als ik de video's op YouTube zo zie gaat Circle of Fortune faction echt mega overpowered worden.
Oeh controller support. Dat miste ik nog op de Steam Deck. Nu wordt het helemaal genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
Toch wel een leuk Item die je kunt vinden. :o
binnen kort maar eens op zoek gaan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HHs_qoSLnIpna8Frgbv93xd3tuc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FZx5dD3qchUh3sWdKd9ke49I.jpg?f=fotoalbum_large

Als ze die nou eens in het echt uit brengen als collectes item 8)

[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 19-02-2024 23:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-03 13:37
Ik verwacht ergens ook niet dat we morgen al goed (online) aan de slag kunnen... Maar ik laat me graag verrassen. Worst case kijk ik heel even offline hoe de performance is met de grafische aanpassingen die ze hebben gedaan, maar ik wacht verder wel totdat online goed draait.

Qua faction pak ik de Circle of Fortune iig, vind dat toch leuker dan items kopen/verkopen met een ARPG, verwacht ik.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Grumpmeister schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:17:
Qua faction pak ik de Circle of Fortune iig, vind dat toch leuker dan items kopen/verkopen met een ARPG, verwacht ik.
Idem hier. Ik heb altijd een pesthekel aan traden gehad, met name zoals dat in Path of Exile gaat. Maar ik moet wel zeggen dat door wat ik van de Bazaar weet (dat het een fatsoenlijk auction house is met uitstekende filtering) ik toch een beetje twijfel.

Overigens heeft een LE developer hier op gereageerd in de comments, dat is wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
De graphics zien er echt fantastisch uit in de trailer! Zoals ze zeggen zijn er een hoop veranderingen die de "game feel" beter zouden moeten maken en dat merk je in de trailer al. Ik ben dus erg benieuwd hoe ik het verschil ga ervaren als ik 't zelf ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Klauwhamer schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:28:
[...]

Idem hier. Ik heb altijd een pesthekel aan traden gehad, met name zoals dat in Path of Exile gaat. Maar ik moet wel zeggen dat door wat ik van de Bazaar weet (dat het een fatsoenlijk auction house is met uitstekende filtering) ik toch een beetje twijfel.

[YouTube: LE | LAST EPOCH HAS AN AUCTION HOUSE & AMAZING SSF MODE? - Last Epoch Item Faction Guide]

Overigens heeft een LE developer hier op gereageerd in de comments, dat is wel tof.
Ja door die bazar denk ik juist wel die kant op te gaan :P maar weet er nog te weinig van though.
Is het zo dat als je niet de traders faction op gaat je gewoon niet kan traden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
Klauwhamer schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:28:
[...]

Het fijne is dat je vrij kan switchen om dingen te proberen zonder dat je progressie verliest oid. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Grumpmeister schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:17:
Ik verwacht ergens ook niet dat we morgen al goed (online) aan de slag kunnen... Maar ik laat me graag verrassen. Worst case kijk ik heel even offline hoe de performance is met de grafische aanpassingen die ze hebben gedaan, maar ik wacht verder wel totdat online goed draait.

Als je CoF pakt maakt het niet zoveel uit of je offline of online speelt. Offline heb je geen cosmetics, maar wel betere loading times verwacht ik.

Vond dit wel een goede video waarin heel wat 1.0 features getoond worden :9 Grafisch ook flinke verbeteringen blijkbaar.

Afhankelijk van of de servers het volhouden start ik wel online. Sowieso Circle of Fortune, class nader te bepalen :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grumpmeister
Ricmaniac schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:29:
[...]

Ja door die bazar denk ik juist wel die kant op te gaan :P maar weet er nog te weinig van though.
Volgens mij kan je wel gewoon 1 op 1 traden, maar niet het market board gebruiken (en geen items met de traders faction tag gebruiken).

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Ricmaniac schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:29:
[...]

Volgens mij kan je sommige items wel traden, maar dit zal vooral lower tier shizzle zijn en probably tegen een grotere overhead. Ik denk wel dat je veilig kunt stellen dat top tier uniques en set items off limits zijn als je CoF kiest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Wat zal morgen beter zijn gewoon voor de mensen die de game al hebben , gewoon voor dta 1.0 uit komet uninstal doen en de game vers instaleren , of gewoon laten staan en hem laten updaten ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

ravw schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:56:
Wat zal morgen beter zijn gewoon voor de mensen die de game al hebben , gewoon voor dta 1.0 uit komet uninstal doen en de game vers instaleren , of gewoon laten staan en hem laten updaten ?
Tien tegen één dat het helemaal niets uitmaakt, anders dat je met een clean wipe langer aan het downloaden bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
ravw schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:56:
Gewoon updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Klauwhamer schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:57:
[...]

Tien tegen één dat het helemaal niets uitmaakt, anders dat je met een clean wipe langer aan het downloaden bent.
Met een 1Gbit zal dat misschien 1 min langer zijn.
Dus dat is het probleem niet ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

ravw schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:16:
[...]

Met een 1Gbit zal dat misschien 1 min langer zijn.
Dus dat is het probleem niet ....
Dan moet je gewoon doen waar jij je senang bij voelt -- exporteer wel even je lootfilters zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Klauwhamer schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:29:
[...]

Dan moet je gewoon doen waar jij je senang bij voelt -- exporteer wel even je lootfilters zou ik zeggen ;)
Ik gebruik ze nog niet verkoop alles wat ik tegen komt
Dus geld is hier geen probleem :9

Maar word dat niet opgeslagen in Cloud dan , net zo als je saves

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 20-02-2024 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik denk dat wel eigenlijk want ik heb op mijn laptop als op mijn pc dezelfde lootfilters.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

ravw schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:36:
[...]

Maar word dat niet opgeslagen in Cloud dan , net zo als je saves
Dat zou best kunnen! Noem het beroepsdeformatie maar ik ga van dat soort zaken nooit uit -- better safe than sorry, zeker als het om een kleine actie gaat ;)

// Ik denk dat ik een Warlock ga rollen en een melee character waar ik nog niet over uit ben. Veel zin om te spelen! Overigens denk ik dat ik vooral legacy ga spelen, leaderboards en achievements gelinkt aan cycles interesseren mij niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
ravw schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:36:
[...]

Is dat niet erg zonde van de tijd en space? Aangezien de meeste items echt niks waard zijn, rond de 10 gold?

Zelf gooi ik het gewoon op de grond als ik het niet kan gebruiken (of het is niet waard om het te shatteren), en heb ik sowieso in het begin een simpele lootfilter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik begin uiteraard met season maar daarna weet ik nog niet tenzij ik zin heb in een nieuw character. Sterk punt ook van de game, season stuff komt ook in legacy als ik het goed heb begrepen. Deze game doet een aantal zaken zeer goed. :9
Leaderboards en achievements boeien mij ook helemaal niks.

Over loot: volgens mij zijn items haast niets waard in deze game en mis je niet zo veel als je niet naar de vendor gaat?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 20-02-2024 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Grumpmeister schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:47:
[...]

Is dat niet erg zonde van de tijd en space? Aangezien de meeste items echt niks waard zijn, rond de 10 gold?

Zelf gooi ik het gewoon op de grond als ik het niet kan gebruiken (of het is niet waard om het te shatteren), en heb ik sowieso in het begin een simpele lootfilter.
Voor character level 10 heb ik eigenlijk _alle_ whites en blues al weggefilterd. Tussen 10 en 20 begin ik ook yellows weg te filteren op wat ik niet wil of nodig heb. Ik heb nog niet zo veel gespeeld maar ik kan mij voorstellen dat verderop in het spel mijn lootfilter nog veel strakker gaat worden. Het lijkt er vooralsnog niet echt op dat het zinvol is om meuk te blijven vendortrashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Anoniem: 1486766 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:50:
Ik begin uiteraard met season maar daarna weet ik nog niet tenzij ik zin heb in een nieuw character. Sterk punt ook van de game, season stuff komt ook in legacy als ik het goed heb begrepen. Deze game doet een aantal zaken zeer goed. :9
Ja, precies. Ik werd zo blij van het gegeven dat legacy niet betekent dat je geen nieuwe content of features meer krijgt. Perfect. Ook met Path of Exile leverde dit voor mij altijd een nare bijsmaak of semi-burn out op de game op. Ik hoop dat ze dit ook blijven doen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klauwhamer schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:51:
[...]

Ja, precies. Ik werd zo blij van het gegeven dat legacy niet betekent dat je geen nieuwe content of features meer krijgt. Perfect. Ook met Path of Exile leverde dit voor mij altijd een nare bijsmaak of semi-burn out op de game op. Ik hoop dat ze dit ook blijven doen op deze manier.
Dat heb ik in D4. Leuk om fris te beginnen maar je weet al dat er na, dat character waarschijnlijk toch niet meer aangeraakt gaat worden. Zorgt niet echt voor een connectie met je char.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Anoniem: 1486766 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:50:
Ik heb altijd tegenovergestelde :P achievements en leaderboards enzo boeit mij altijd heel veel hahah ook al sta ik er zelf bijna nooit hoog op 8)7

Heb ook met Last Epoch wel het idee dat ik alleen cycles ga spelen en legacy niet echt zal aanraken. Zo gaat het meestal met ARPG's en heb er nog geen 1 tegen gekomen waar ik dat wel deed :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:36
Afgelopen week ook LE gekocht. D4 vind ik wel leuk maar mis de lol een beetje. S2 heb ik met veel plezier gespeeld en toen mijn eerste char op lvl 100 gekregen maar S3 kan mij echt helemaal niet boeien en ben er snel mee gestopt.

Maar wat een verademing is LE. Speelt lekker weg, kan lekker zelf met mijn build bezig en ben nu lvl 42 dus de endgame nog niet meegemaakt. Dat gaat ook niet meer gebeuren voor de release morgen vermoed ik zo.
Ben ook erg benieuwd naar de look and feel nadat 1.0 uit is. Leuk om te zien dat er meer mensen zijn binnen tweakers die dit volgen.

iracing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-06 21:15
Ben ook heel benieuwd of dit de diablo vervanger wordt die ik zoek.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

Ik speel al lang Last Epoch en vind het echt een stuk beter dan D4. Dat zeg ik als Diablo fan van het eerste uur.

Na 1.0 gaan er weer uurtjes richting LE :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ravw
OMD schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:36:
Ik speel al lang Last Epoch en vind het echt een stuk beter dan D4. Dat zeg ik als Diablo fan van het eerste uur.

Ik hier ook , Diablo 1 tot 4 inbezit
Maar ook Titan Quest/Grim Dawn heel vaak gespeeld , en die start ik soms nog wel eens op

Maar LE is echt wel wat ik de laatste jaren steeds weer even opstart.
Wacht ook op de versie 1,0, want ik heb LE gelijk egkocht toen hij op Steam kwam .. dus doe al een aardig tijdje LE spelen.
EN ook al een hoop zien veranderen in deze game

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

OMD schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:36:

Jep hier ook. Maar dat komt ook puur omdat LE wél een goed crafting systeem en fatsoenlijke itemization heeft. En veel meer build diversiteit ook.

En persoonlijk spreekt de artstyle mij veel meer aan. Maar ik vond D3 ook vele malen mooier dan D4

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

London schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:45:
[...]

Jep hier ook. Maar dat komt ook puur omdat LE wél een goed crafting systeem en fatsoenlijke itemization heeft. En veel meer build diversiteit ook.
Dit zijn ook mijn drie grote pilaren voor een ARPG; build diversity, itemization, en crafting. Het lijkt er op dat LE precies zit waar ik wens dat een ARPG zit. Uiteraard is content ook zwaarwegend en heb ik Last Epoch nog niet tot de endgame gespeeld, maar ik moet bekennen dat met deze drie pilaren het mij waarschijnlijk niet uitmaakt omdat -en nu komt het- de grind leuk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nog even een reminder om - als je vanavond nog wil spelen - vandaag vóór 18:00 uur Nederlandse tijd in te loggen, dan gaan de servers namelijk plat voor 24 uur. Als je in offline mode inlogt zou je ingelogd moeten blijven :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ja als het goed is kan je nu offline mode in Steam settings aan kunnen zetten met die 1.0 patch (weet niet of dat nu dus al kan) en dan ben je volledig offline

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Ik begin nu aardig wat zin te krijgen hoor. :P Heb me zelf al die tijd tegen gehouden om te wachten op 1.0 en nu is het bijna zo ver. Het laatste seizoen van D4 heb ik geen zin meer in dus kom maar op LE.
Nog even afwachten hoe morgen alles verloopt en eventueel een paar dagen wachten maar hoe dan ook binnenkort aan de slag. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik voorzie ook wat server issues helaas :P helemaal door de traction die de game nu krijgt.

En offline spelen vind ik voor mijzelf geen optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Als we Season/Cycle willen moeten we wel online. En niet te vergeten, cosmetics. 8)
De game op pauze kunnen zetten in offline mode vind ik wel heel fijn.
Ik wil sowieso online beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Anoniem: 1486766 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:07:
Als we Season/Cycle willen moeten we wel online. En niet te vergeten, cosmetics. 8)
De game op pauze kunnen zetten in offline mode vind ik wel heel fijn.
Ik wil sowieso online beginnen.
Ga jij SC of HC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
De nieuwe difficulty van monoliths en arena maakt me wel zorgen op HC :P
Eerst kon je dus er tussenuit pakken welke affixes die monoliths enzo hadden. Nu word het standaard na x aantal levels sterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ricmaniac schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:24:
De nieuwe difficulty van monoliths en arena maakt me wel zorgen op HC :P
Eerst kon je dus er tussenuit pakken welke affixes die monoliths enzo hadden. Nu word het standaard na x aantal levels sterker
O gezellig :9
Maar goed dat heb je ook zo door ,
ik doe altijd met dit soort games eerste spelen als het moeilijk word even hele nieuwe run van voor af aan en dan vaak ben je net een level hoger en dan kun je ze wel aan .
Die dingen worden toch steeds gereset als je een nieuwe game start .. dus je kunt gewoon via die portels even snel naar leuke gebieden toe met veel monsters en gaan om te levelen ;)

Zo liep ik met Diablo 1 ook 10 levels hoger dan waar je kwam , diablo gekilled met level 17 hoger
Dan mep je ze zo neer .....
had toen een Tank met Apoc staf die ik kon gebruiken. :9

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 20-02-2024 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Omdat er toch even niets te doen is:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
Even niets te doen hahaha

Ik heb Enshrouded ook nog.
:D
Ook wel een erg gave game ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-05 03:27
middag dienst gehad morgen de nacht in dus denk even doorhalen in offline mode..

maar dat is nu ook niet mogelijk? (op beide blijft het spel laden bij mij)
ben benieuwd morgen.. Hoop echt dat die graphic update wat is want dat is toch wel een beetje een doorn in het oog.

laatste 2 dagen met sorc rondgelopen (frost) wil eigenlijk naar freeze + poison dmg.
Hoe zit dit? kreeg niet echt antwoord vanmiddag.

Als ik een item heb die X chance to poison doet. dan is dat ook zo of moet ik dan wel een poison skill oid erbij gooien? (of die dmg ook daadwerkelijk ergens weg halen)

snap dat je hem kan buffen met meer DOT dmg etc.. maar gaat mij echt om de kans.

en zit een beetje met de % kans op.. % crit chance.. is dat een multiplier of hoe zit dat? 68% crit chance lijkt me namelijk behoorlijk wat..

[ Voor 9% gewijzigd door eehbiertje op 20-02-2024 23:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:22
Heb deze nog niet voorbij zien komen, mooie uitleg over hoe je je filters in zou kunnen stellen als basis:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

ravw schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 23:27:
[...]

Even niets te doen hahaha

Ik heb Enshrouded ook nog.
:D
Ook wel een erg gave game ....
Nou ja ik heb ook nog Baldur's Gate 3 waar ik diep in het laatste chapter zit en Phantom Liberty van Cyberpunk waar ik mee bezig ben. Maar eigenlijk heb ik nu even meer zin in ARPG omdat ik voorlopig mezelf niet makkelijk minimaal een uur kan afzonderen. Over Enshrouded heb ik ook goede berichten gehoord maar ik mag van mezelf niet meer dan drie games tegelijk spelen, en ik speel er nu al vier als ik Red Dead Redemption 2 meereken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Enshrouded heb ik ook nog steeds op de radar maar volgens mij zijn er een aantal zaken die eerst opgepoetst mogen worden, dus dan wacht ik eventjes. Nightingale keek ik ook naar uit maar de reviews maken mij niet enthousiast. D4, tja..
Kortom, Last Epoch is meer dan welkom. 8) Hoop dat deze game al mijn ARPG itch gaat beantwoorden. Verder ben ik niet zo van de meerdere games 'tegelijk' spelen.

Valt dit ook tegen dan is er Final Fantasy Rebirth nog volgende week.
Genoeg opties deze maand. :9

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 21-02-2024 09:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stickfiguur
eehbiertje schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 23:30:
middag dienst gehad morgen de nacht in dus denk even doorhalen in offline mode..

maar dat is nu ook niet mogelijk? (op beide blijft het spel laden bij mij)
ben benieuwd morgen.. Hoop echt dat die graphic update wat is want dat is toch wel een beetje een doorn in het oog.

laatste 2 dagen met sorc rondgelopen (frost) wil eigenlijk naar freeze + poison dmg.
Hoe zit dit? kreeg niet echt antwoord vanmiddag.

Als ik een item heb die X chance to poison doet. dan is dat ook zo of moet ik dan wel een poison skill oid erbij gooien? (of die dmg ook daadwerkelijk ergens weg halen)

snap dat je hem kan buffen met meer DOT dmg etc.. maar gaat mij echt om de kans.

en zit een beetje met de % kans op.. % crit chance.. is dat een multiplier of hoe zit dat? 68% crit chance lijkt me namelijk behoorlijk wat..
1. De offline mode is pre 1.0 afhankelijk van een soort authentication, daarna kan je zolang je ingelogged bent offline spelen. Vanaf 1.0 gaat dat veranderen naar 100% offline, dan kan je het geloof ik in steam settings instellen oid. Gisteren hebben ze voor de launch van vandaag de servers offline gehaald dus spelen (ook in "offline" mode was niet mogelijk).

2. De graphics update lijkt best significant te zijn, als je de recent gereleasde videos bekijkt zie je dat het duidelijk veel beter is dan pre 1.0.

3. Ik weet dit niet precies maar ik kan me voorstellen dat thematisch gezien je niet met alles kan poisonen. Wellicht dat er meer info is in de in game guide? Ik weet wel dat je in Last Epoch meer dan 100% ailment chance kan hebben, als je 200% kans hebt doe je met een aanval 2 stacks poison etc.

4. Meestal is de % crit chance een multiplier op base crit chance. Als een bepaalde ability 5% crit chance heeft dan is het dus die 5% welke verhoogd word met al je crit chance increases. Weet niet 100% zeker hoe het zit in Last Epoch, misschien is er duidelijkheid in de guide.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-05 20:12
Gisteren ook maar gekocht, Diablo 4 kan mij niet meer voldoende brengen (iig dit seizoen niet). Veel filmpjes gekeken etc. Let's go! (na het werk :P)

Zat al paar weken te kijken naar het spel, expres nog maar even gewacht op 1.0 release. Alvast veel plezier allen die straks al kunnen spelen :).
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste