Acties:
  • +7Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 17:59
Meer mensen die uitkijken naar de Nederlandse release van de IdeaPad Duet (ook bekend als de Chromebook Duet)?

Voor de mensen die er nog niet bekend mee zijn: er is een kleine hype rond de Duet dat gezien kan worden als een ChromeOS tegenhanger van de Surface Go voor pakweg de helft van de prijs. Waar je bij de Surface Go de typecover er los bij moet komen zit deze er hier samen met de kickstand bij voor 299 euro(64GB, in de VS heb je de 64GB voor $279 en 128GB voor $299).

Het vinkt het wensenlijstje van veel mensen af: goed scherm, geen Acer, goede batterijduur. Alleen qua geheugen en processorkracht is het wat minder, al schijnt hij vergelijkbaar te presteren in de browser benchmarks als dat Surface Go en zorgt de ARM processor er ook weer voor dat meer Android apps werken.

https://www.lenovo.com/nl...ovo-CT-X636/p/ZZICZCTCT1X

Specs
Processor MediaTek Helio P60T octa-core
Besturingssysteem Chrome OS
Beeldscherm 10,1" FHD (1920 x 1200), 400 nits, IPS, 10-punts multitouch, 70% NTSC
Grafische kaart ARM G72 MP3 800 GHz
Batterij Tot 10 uur*
Geheugen en opslag
4 GB LPDDR4X + 64 GB
4 GB LPDDR4X + 128 GB
Geïntegreerde camera's
Achterkant: 8 MP met autofocus
Voorzijde: 2 MP met vaste focus en led-indicator
Bedieningselementen en poorten
USB-C (2e generatie)
Volumeregeling
Aan/uit-knop
5-punts pogopinnen
Connectiviteit
2 x 2 802.11 a/b/g/n/ac WiFi
Bluetooth® 4.2
Audio
2 x Dolby Audio™-luidsprekers
Smart AMP
Afmetingen (H x B x D)
Alleen tablet: 239,8 mm x 159,8 mm x 7,35 mm
Pakket met tablet + volledig toetsenbord: 244,87 mm x 169,31 mm x 18,2 mm
Gewicht
Alleen tablet: 450 g
Alleen toetsenbord: 250 g
Beschermhoes met standaard: 220 g
Pakket met tablet + volledig toetsenbord: 920 g

Reviews
The Verge: 8.5 - Lenovo Chromebook Duet review: this has no business costing so little

AndroidCentral: 4.5 * - Lenovo Chromebook Duet review: The perfect couch companion

PCMag: 4 * - A bargain bundle: a 10.1-inch Chromebook tablet and keyboard

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 14-09 12:24
Ik zit hier ook op te wachten, Lenovo had zelf alleen de 64gig te koop maar deze is nu ook al weer uitverkocht zie ik. Ik wacht op de 128gig versie. Hopelijk komt deze snel beschikbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BarôZZa
Beekhouse schreef op maandag 25 mei 2020 @ 08:52:
Ik zit hier ook op te wachten, Lenovo had zelf alleen de 64gig te koop maar deze is nu ook al weer uitverkocht zie ik. Ik wacht op de 128gig versie. Hopelijk komt deze snel beschikbaar.
Volgens mij is hij hier nog niet uitgebracht. De prijs staat pas sinds een paar dagen op de site. Las een tweet van Coolblue dat hij in juli wordt verwacht.

In de VS is alleen de 128GB versie te koop geweest bij BestBuy

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beekhouse
BarôZZa schreef op maandag 25 mei 2020 @ 10:05:
[...]

Volgens mij is hij hier nog niet uitgebracht. De prijs staat pas sinds een paar dagen op de site. Las een tweet van Coolblue dat hij in juli wordt verwacht.

In de VS is alleen de 128GB versie te koop geweest bij BestBuy
O juli is wel erg laat, maar afgelopen week had ik wel de mogelijkheid om via Lenovo te bestellen.

Je ziet daar nu ook dat die niet meer op voorraad is en daarom is de winkelmand knop ook disabled. Ze gaven aan dat er nog 10 te koop waren dus die voorraad zal wel niet heel groot zijn geweest.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Causio
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 07-08 11:01
Heb hem besteld, net op tijd de 64GB versie, zou over een paar dagen moeten aankomen, exciting... Heb vandaag nog gebeld met klantenservice Lenovo en gehoord dat hij in ieder geval voorlopig niet in de 128GB variant uitkomt in Nederland. Gebeurt vaker met Lenovo producten werd gezegd.

[Voor 50% gewijzigd door Causio op 25-05-2020 15:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beekhouse
Causio schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:30:
Heb hem besteld, net op tijd de 64GB versie, zou over een paar dagen moeten aankomen, exciting... Heb vandaag nog gebeld met klantenservice Lenovo en gehoord dat hij in ieder geval voorlopig niet in de 128GB variant uitkomt in Nederland. Gebeurt vaker met Lenovo producten werd gezegd.
Dat is jammer want dan had ik dus ook beter de 64gb kunnen bestellen vorige week..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cissmayazz
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:04
Ik wacht ook ongeduldig op de release van de Lenovo Duet.
Ik kon hem op de Nederlandse site niet laten shippen naar Belgie, anders had ik hem al besteld.
Op de Belgische Lenovo site is hij nog niet beschikbaar geweest. Daar zal het keyboard ook AZERTY zijn waar ik liever niet naar terug wil.

Geduld hebben zeker.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Causio
Hier een hoopvoller geluid, wij zijn niet de enige enthousiastelingen.

https://chromeunboxed.com...rmany-france-netherlands/[quote]

Wacht al weken, nee maanden op dit apparaatje en toen ik zag dat hij in het winkelmandje kon als 64gb heb ik mij niet kunnen bedwingen. Ben een eenvoudige gebruiker dus gaat voldoen voor mij, hoop ik. Denk ik, gek dat je zo opgewonden kunt zijn van een apparaatje.
]

[Voor 49% gewijzigd door Causio op 25-05-2020 22:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15-09 20:13
ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen! mijn surface tablet met 2gb geheugen is toch echt wel aan vervanging toe. ik wacht al tijden op dit soort machines want volgens mij is het ideaal. De tablet ervaring met Windows blijft toch ronduit slecht...

Hyundai Ioniq Electric 28 kWh / 5.4 kWp PV installatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Causio
Ah, nu staat er weer binnenkort verkrijgbaar!

We zullen zien!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gregor160300
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 11:32
Ik zit hier ook al een tijdje naar te kijken, het lijkt erop dat de release ergens in de komende maand moet gebeuren, de nederlandse lenovo site heb ik hem alleen op zien staan als uitverkocht, de duitse is hij momenteel te koop (beide 64gb) bij de duitse mediamarkt staat de 128gb variant voor 349, echter is de leverdatum daarvan elke dag 1 dag aan het opschuiven. Ik denk dat ik gewoon voor de 64gb variant zal gaan (chromeos past al op 16gb) dus ik zou met 1 / 2 linux programmas, en een handjevol android apps makkelijk met 64gb uit de voeten komen (ook maar 24gb in gebruik op m'n android telefoon). Daarbij zal een release van de 128gb te lang op zich laten wachten (met het oog op gebruik om in de tuin lekker wat te lezen/kijken)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rmoorlag
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-05 15:42
Causio schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:30:
Hoe bevalt deze Chromebook? Tijd voor een korte update? Ik ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sonnieboy
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18-08 19:34
Was deze ook aan het volgen.
Als alternatief dacht ik nog aan de "oudere" C340-11, maar vind het lastig te vergelijken.
Betere cpu, meer poorten, vergelijkbare prijs, maar ouder model. Wat denken jullie?

[Voor 6% gewijzigd door sonnieboy op 31-05-2020 19:56. Reden: Zelfde prijs toegevoegd]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BarôZZa
sonnieboy schreef op zondag 31 mei 2020 @ 19:55:
Was deze ook aan het volgen.
Als alternatief dacht ik nog aan de "oudere" C340-11, maar vind het lastig te vergelijken.
Betere cpu, meer poorten, vergelijkbare prijs, maar ouder model. Wat denken jullie?
Die heeft een brak scherm met lage resolutie. Mogelijk wel fijner als je veel wil typen, maar ik vind de Duet een heel stuk interessanter (wel voor naast m'n andere computers, zou er niet al m'n werk op willen doen)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Causio
@rmoorlag

Ben nog in afwachting... Kan nu zien dat hij 4 juni verzonden wordt en op 8 juni wordt afgeleverd. Kreeg een bericht van Lenovo over vertraging. Zal verslag doen maar er zijn nu ook zoveel unbox filmpjes te vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Groverp08
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 17:34
Causio schreef op maandag 1 juni 2020 @ 07:27:
@rmoorlag

Ben nog in afwachting... Kan nu zien dat hij 4 juni verzonden wordt en op 8 juni wordt afgeleverd. Kreeg een bericht van Lenovo over vertraging. Zal verslag doen maar er zijn nu ook zoveel unbox filmpjes te vinden.
Ik heb ook in mijn Lenovo overzicht staan dat hij de 4e wordt verstuurd en de 8e binnen zou moeten komen.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Causio
Groverp08 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 10:08:
[...]

Ik heb ook in mijn Lenovo overzicht staan dat hij de 4e wordt verstuurd en de 8e binnen zou moeten komen.
Ben benieuwd.
Vandaag krijg ik het bericht dat hij verzonden is...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Groverp08
Causio schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 23:54:
[...]

Vandaag krijg ik het bericht dat hij verzonden is...
Ik heb hem zojuist ontvangen. Vanavond even op mijn gemak mee aan de slag

• gregor160300
Ik kreeg net via de pricewatch bericht dat hij op voorraad is bij BCC, gelijk besteld als het goed is morgen in huis

• DeOS
  • Laatst online: 15-09 22:18
Idem hier, ben benieuwd.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Causio
Heb hem vanmiddag ontvangen! In een klein kleurrijk doosje, looking good! Al zoveel unboxing videos gezien, ging heel vertrouwd.
Indruk gelijk positief, tablet en book. Ik wil er heel wat op gaan schrijven, was een beetje bezorgd over het toetsenbord, formaat toetsen e.d. Maar het gaat eigenlijk heel fijn! Fijn toetsenbord en trackpad, fijn in het gebruik, geen enkele last van kleine toetsen, eigenlijk beter dan mijn gewone toetsenbord. Toetsen drukken heel prettig in. Eigenlijk kom ik op twee nadelen aan de Duet, waarmee te leven valt: geen headphone ingang en geen verlicht toetsenbord, maar ben verder heel blij met mijn nieuwe apparaatje. Lekker browsen, lekker luisteren en lekker schrijven, anywhere I go!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vantveen
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 06-06 02:36
Ja!! besteld! kan niet wachten .. op morgen? Lijkt me te mooi om waar te zijn, we zullen zien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beekhouse
Heb em ook net ontvangen ziet er top uit voelt goed premium.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gregor160300
Ik heb hem ook net binnen hier van de BCC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 11:11
Jee, ik heb ḿ ook binnen. <- ohw, even mń toestenbord anders instellen zie ik ;)

-- edit

Na wat zoeken en proberen lijkt "US - Extended" ("Uitgebreid Amerikaans toetsenbord") m'n favoriet te zijn. Geen verplichte spatie na een
code:
1
'
, maar wel de mogelijkheid om
code:
1
éë
en
code:
1
te typen, met de "Alt gr"

[Voor 61% gewijzigd door MaffeMaarten op 05-06-2020 15:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• brro38
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 14-09 22:30
Net binnen. Leuk ding even kijken of mijn ipad kan vervangen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Beekhouse
Ik zit er nu al een tijdje mee te spelen en ik vind het tot nu toe een top apparaat. Ik raad wel aan om Gboard te installeren vanaf de playstore want de standaard on-screen toetsenbord is een draak..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gregor160300
Ik heb zojuist het een en ander geïnstalleerd, zñefs vs code onder linux werkt (met een speciale oss build voor arm64) met wat beperkingen ivm arm. Uiteraard ga je hier geen enorme programma's mee compilen maar wta webdev of code review/livecode is wel degelijk mogelijk

• BarôZZa
Ook maar de 64B versie besteld op BCC. Wel echt de meest onduidelijke release ooit. Je zou toch denken dat ze hier een enorme hoeveelheid van kunnen verkopen als ze het een beetje promoten en communiceren over wanneer ze te verkrijgen zijn.

• Causio
Ben echt heel blij met mijn nieuwe digi vriendje, gebruik hem meestal op schoot op een dun dienblad, klein compact en licht apparaat, typt echt fijn, kan ik eindelijk goed verder met mijn boek! Ben nu een online congres aan het volgen, superding!

[Voor 7% gewijzigd door Causio op 06-06-2020 17:01]

• emil_406
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 15:42
Ik heb m ook. Fantastisch apparaatje. Enkel bij het aansluiten van een externe monitor geen HD resolutie. Dat is een domper......

• Kipmetrijst
  • Laatst online: 10-09 16:37
emil_406 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 21:10:
Ik heb m ook. Fantastisch apparaatje. Enkel bij het aansluiten van een externe monitor geen HD resolutie. Dat is een domper......
Alleen 720p op 60Hz las ik.

1080p werkt alleen op 30Hz, helaas door de hardware en niet de software.

Issue 1076929: Lenovo Chromebook 10e extended display won't use working resolutions

iRacing Profiel Overview iRacing seizoen 4 races en auto's

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cissmayazz
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:04
Op de belgische Lenovo Site is hij ook al een paar dagen op voorraad.

• MaffeMaarten
Zijn er mensen die een goeie vergelijking kunnen maken tussen dit en een android tablet? Ik heb zelf nooit een android tablet gehad en ben benieuwd naar ervaringen.

Paar dingetje die mij zijn opgevallen, waardoor ik wel eens denk: "was het maar gewoon android". De meeste dingen komen hoogstwaarschijnlijk doordat de tablet-interface van ChromeOS nog niet helemaal is uitgekristalliseerd en worden hopelijk een keer opgelost:
  • Het GBoard toestenbord wordt nét niet lekker ondersteund overal (probeer maar eens de naam van een application-group aan te passen met GBoard)
  • Apps als Netflix en Telfort iTV starten soms wel goed op, en soms niet. (Iemand een idee?)
  • Icoontjes op home-screen zijn maar beperkt in te delen, en niet te verwijderen (ik heb nu een group die "🔧" heet waar ik apps heen doe zoals GBoard en de WebDAV addon voor files)
  • De gebaren werken nét niet hetzelfde als op m'n Pixel. Daar kan je vanaf links én rechts terug, en is er een handig "vorige app" gebaar voor multitasking.
  • Split screen werkt op zich wel, maar ik heb het idee dat als je native en android apps naast elkaar wil gebruiken het alleen maar werk als je het precies in de goede volgorde doet. Vaak minimaliseerd de ene app zodra je de ander activeerd (Youtube is helemaal lastig, die wil heel graag in PiP mode zodra je iets anders gaat doen, ook als ie z'n eigen helft heeft gekregen via split screen).
  • Instellen van de schermtimeout
Allemaal geen dealbreakers, maar wel dingen waarvan ik vrij zeker weet dat ze op een android tablet wel werken zoals verwacht.

Een paar vóórdelen die ik zie:
  • Betere updates dan de typische android tablet
  • Volledige browser
  • Linux apps
  • Instant tethering vanaf smartphone
  • Veel betere UI als je 'm níét in tabletmodus gebruikt
Ik ben trouwens nog steeds heel tevreden met mijn aankoop, de voordelen wegen zwaarder dan de nadelen, maar ik was benieuwd naar jullie ervaringen.

• emil_406
Zijn er ook al mensen die een Stylus hebben geprobeerd op hun duet?

• Beekhouse
emil_406 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 18:38:
Zijn er ook al mensen die een Stylus hebben geprobeerd op hun duet?
Ik wacht op zon USI stylus, die van HP of van Lenovo zelf die er aan zit te komen.

Hier een video waarin verschillende apps worden getest:

[Voor 28% gewijzigd door Beekhouse op 12-06-2020 08:55]

• emil_406
Beekhouse schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 08:41:
[...]

Ik wacht op zon USI stylus, die van HP of van Lenovo zelf die er aan zit te komen.

[YouTube: Lenovo Duet HP USI Pen Showcase]
Bedankt voor de video.

Wat me meteen opvalt dat het beeld "na-ijlt" op de schrijfbeweging. Ik dank dat dat niet heel prettig werkt.

• Beekhouse
emil_406 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 11:35:
[...]

Bedankt voor de video.

Wat me meteen opvalt dat het beeld "na-ijlt" op de schrijfbeweging. Ik dank dat dat niet heel prettig werkt.
Dat dacht ik ook te zien. Echter staat in de comments de volgende opmerking van de video poster:

"On the low latency apps there is no jitter on starting a drawing. I would likely suspect any latency is due to the camera filming at 30fps. There is no hover detection that I am aware of."

Hij beweerd dus dat er geen lag is.
Ik heb overigens net de Stylus van HP besteld op Amazon en deze zou morgen binnen moeten komen:

https://www.amazon.nl/dp/B081W26YR6

Dan kan ik zelf even kijken of het werkt of niet.

• RobbertC
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:06
Sinds woensdag de Duet ook in m'n bezit :) Ik ben een fanboy van kleine computers dus deze kon ik niet laten om aan te schaffen (m'n laptop is een MacBook 12" en ik heb hier ook nog een Chuwi Surbook -een Surface kloon- en een oude Asus Transformer T100 liggen). Bij de Duet krijg ik een beetje het T100 gevoel van jaren geleden: knap dat ze een werkbare computer incl. toetsenbord cover voor dit geld kunnen leveren!
MaffeMaarten schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 12:07:
Ik ben trouwens nog steeds heel tevreden met mijn aankoop, de voordelen wegen zwaarder dan de nadelen, maar ik was benieuwd naar jullie ervaringen.
Veel is herkenbaar inderdaad. Splitscreen weet ik niet eens hoe ik dat moet doen in tabletmode?
Kipmetrijst schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 22:55:
[...]

Alleen 720p op 60Hz las ik.

1080p werkt alleen op 30Hz, helaas door de hardware en niet de software.

Issue 1076929: Lenovo Chromebook 10e extended display won't use working resolutions
Dit is jammer inderdaad! Op een quad-HD monitor krijg ik 2048x1080 op 24Hz... Aanpassen naar full HD op 30Hz lukt niet eens.

Een ander vervelend probleem wat ik nog heb is dat het touchscreen niet meteen reageert als je 'm even niet gebruikt hebt. Ik moet dan een paar keer druk drukken/klikken op het scherm en dan reageert het scherm pas goed. Als je het scherm dan blijft gebruiken blijft het prima werken. Ben ik de enige met dit probleem?

• emil_406
Beekhouse schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:55:
[...]

Dat dacht ik ook te zien. Echter staat in de comments de volgende opmerking van de video poster:

"On the low latency apps there is no jitter on starting a drawing. I would likely suspect any latency is due to the camera filming at 30fps. There is no hover detection that I am aware of."

Hij beweerd dus dat er geen lag is.
Ik heb overigens net de Stylus van HP besteld op Amazon en deze zou morgen binnen moeten komen:

https://www.amazon.nl/dp/B081W26YR6

Dan kan ik zelf even kijken of het werkt of niet.
Ik heb 'm ook besteld.

• emil_406
RobbertC schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:01:

[...]

Een ander vervelend probleem wat ik nog heb is dat het touchscreen niet meteen reageert als je 'm even niet gebruikt hebt. Ik moet dan een paar keer druk drukken/klikken op het scherm en dan reageert het scherm pas goed. Als je het scherm dan blijft gebruiken blijft het prima werken. Ben ik de enige met dit probleem?
Dat heb ik inderdaad ook. Ook bij het wisselen tussen 2 google accounts is dit het geval.

• MaffeMaarten
RobbertC schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:01:
Veel is herkenbaar inderdaad. Splitscreen weet ik niet eens hoe ik dat moet doen in tabletmode?
Als je een app "onhoog trekt" om naar de app-overview te gaan of hem te sluiten, kan je hem ook naar één van de korte kanten van je scherm trekken. Vanuit de app-overview kan het ook, dan moet je een venster lang indrukken. Op die tweede manier krijg je ook meteen de drop-zones te zien.
Ja, heb ik ook. Ik denk dat de touch-screen-controller dan even in slaap is gevallen om batterijen te sparen. Het doet me denken aan mij logitech marathon muis, die wil ook wel eens in batterij-besparingsmodus gaan als je 'm lang niet gebruikt, en dan heeft ie ook even opstarttijd nodig.
Dat is echter lang niet zo storend als bij de duet, het duurt veel langer voordat de muis in die modus is, en hij is er veel sneller uit.

Ik hoop dat dit nog een keer verbeterd wordt bij de duet.

-------
Beekhouse schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 08:41:

[YouTube: Lenovo Duet HP USI Pen Showcase]
Komt op het eerste gezicht goed overeen met deze vergelijking van drawing-on-chromeos die ik op reddit tegenkwam: https://www.reddit.com/r/..._apps_wstylus_in_2020_on/

Als ik het goed begrijp zo snel:
Er zijn twee api's die apps kunnen gebruiken: de standaard android-api, en de low-latency chrome-os stylus api. De meeste apps gebruiken die eerste en hebben veel last van latency, een paar apps zijn wel voor chromebooks geoptimaliseerd, en PWA's voor stylus die in chrome draaien zijn ook meestal erg goed, omdat chrome natuurlijk wel de goeie api's gebruikt.

• BarôZZa
@RobbertC Herkenbaar, het fanboy van kleine computers zijn. Heb hier nog een Kohjinsha SA100 liggen uit 2008 geloof ik.

Windows XP, 7" 1024x600, 500MHz en 512MB RAM geloof ik, altijd een tof idee gevonden om een computer te hebben die je gewoon in je tas kan mikken. De GPD en Surface Go's heb ik ook altijd nice gevonden, maar de prijs ten opzichte van hoe vaak ik het zal gebruiken is vaak niet echt in balans.

De Duet bevalt tot nu toe erg goed. Hardware is echt fenomenaal voor de prijs. Niks voelt goedkoop aan, collega's schatten de prijs in op minstens het dubbele dan wat het kostte. Toetsenbord voelt uitstekend aan, enige wat ik mis is de 'windows' toets om snel iets op te starten, maar dat is gewenning. Het enige waar je aan merkt dat er concessies moeten zijn gedaan is dat het totaalpakket een beetje zwaar aanvoelt.

Zal het zelf vooral als mini-laptop gebruiken en veel minder als tablet. De volledige browser is een verademing t.o.v. de mobiele versie: ik kan lastig zonder extensies, devtools etc.

Zware web apps draaien soms wel wat minder soepel, maar doordat er Android apps op draaien zijn daar juist vaak apps voor (denk aan JIRA), iets wat je minder snel met een Surface Go zal hebben.

Sommige zaken voelen nog wat beta aan (Android apps starten niet altijd soepel, connection problemen of hangen op bootscherm bij Netflix), maar vermoed dat dat spoedig verholpen zou zijn. Gebruik het zelf in de eerste plaats als compacte internetbak.

• RobbertC
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:06
emil_406 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:18:
[...]

Dat heb ik inderdaad ook. Ook bij het wisselen tussen 2 google accounts is dit het geval.
Goed om te horen dat het niet aan mijn exemplaar ligt, maar jammer dat het schijnbaar een meer voorkomend probleem is. Hopelijk weten ze het nog op te lossen met een firmwareupdate ofzo.
MaffeMaarten schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:36:
[...]

Als je een app "onhoog trekt" om naar de app-overview te gaan of hem te sluiten, kan je hem ook naar één van de korte kanten van je scherm trekken. Vanuit de app-overview kan het ook, dan moet je een venster lang indrukken. Op die tweede manier krijg je ook meteen de drop-zones te zien.
Thanks, dat werkt prima inderdaad!

offtopic:
@BarôZZa, mooi apparaatje! GPD's en Surface devices vind ik ook te duur, ik weet dat ik het alleen koop 'voor de heb'. Er is een periode geweest dat er in China veel van dat soort devices (ook tablets met Windows erop) te koop waren voor zelfs < 100 euro, maar die lijken ook minder te worden en vooral duurder...). Dit soort old-school tech doet me ook weer denken aan m'n eerste 'tablet', de Nokia N800

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beekhouse
Gisteren de HP USI stylus mogen ontvangen en ik ben dik tevreden. Ik gebruik voornamelijk Sketchbook Pro om digitaal te schetsen en te schilderen en het werkt goed. De Chrome Canvas app lijkt iets strakker te staan qua latency dus er is voor Sketchbook een klein beetje ruimte voor verbetering.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BarôZZa
Heeft er iemand trouwens al een goede goedkope sleeve gevonden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• emil_406
Beekhouse schreef op zondag 14 juni 2020 @ 11:48:
[...]

Gisteren de HP USI stylus mogen ontvangen en ik ben dik tevreden. Ik gebruik voornamelijk Sketchbook Pro om digitaal te schetsen en te schilderen en het werkt goed. De Chrome Canvas app lijkt iets strakker te staan qua latency dus er is voor Sketchbook een klein beetje ruimte voor verbetering.
Mooi zo. Ik ontvang m morgen. Ben benieuwd!

• kwaazaar
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 08:35
zonet ontvangen. Installatie van apps duurt wel lang, vergeleken met m'n telefoon van 2j oud.

En ik mis de PageUp/PgDn knoppen.

[Voor 16% gewijzigd door kwaazaar op 16-06-2020 17:21]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• emil_406
Beekhouse schreef op zondag 14 juni 2020 @ 11:48:
[...]

Ik heb m nu ook. Vanavond naar even mee stoeien.

Vanmiddag even Stadia geprobeerd. Dat loopt ook prima op de duet!

• kwaazaar
Als ik stream naar m'n Chromecast, dan pauzeert de video na een paar minuten. Heel vreemd. Bij een druk op play gaat hij direct verder.
Aan m'n WiFi ligt het niet. Volgens fast.com haal ik 220 Mbps.

• emil_406
kwaazaar schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 19:08:
Als ik stream naar m'n Chromecast, dan pauzeert de video na een paar minuten. Heel vreemd. Bij een druk op play gaat hij direct verder.
Aan m'n WiFi ligt het niet. Volgens fast.com haal ik 220 Mbps.
Heb je een adblocker geinstalleerd? Ik heb ooit hetzelfde gehad. Toen bleek een adblocker reclame op youtube te willen skippen maar bleef daar dan hangen.

Met mijn duet heb ik het probleem iig niet. (Maar ik haal dan ook 230 Mbps.......)

• sonnieboy
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18-08 19:34
Voor uitbreiding van poorten overweeg ik een USB-C hub met uiteraard USB-poorten en SD-card lezer.
Suggesties?

• emil_406
sonnieboy schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 08:18:
Voor uitbreiding van poorten overweeg ik een USB-C hub met uiteraard USB-poorten en SD-card lezer.
Suggesties?
Ik heb deze gekocht (wel zonder SD kaartlezer, maar ze zijn er ook met). Bevalt prima.
https://www.bol.com/nl/p/...rt/9200000102274063/?s2a=

• KoensSocialL
  • Laatst online: 03-08 00:31
Ik heb navraag gedaan via een live chat bij Lenovo (België).
Hun zeggen dat het 128GB model eind juni, ten laatste begin juli, te koop moet zijn.
Ben eens benieuwd of het effectief waar is!

K.W.

• kwaazaar
Geen adblocker, maar ik speel af via de app IPV de browser. Zo gauw het device in standby gaat is het na een paar minuten voorbij.

• beerpassion
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 10-08 21:43
Vond deze review wat negatief...
https://www.emerce.nl/nieuws/handson-lenovo-duet

• emil_406
Altijd hetzelfde verhaaltje. Offline werken op een chromebook is beperkt. Je kunt geen video editten. Bla Bla Bla.

Het is geen macbook of windows laptop, maar dat is ook niet de usecase.

• BarôZZa
Warrige review, de ene keer vergelijkt hij het met de iPad, dan weer MacOS en Windows.
Dingen als:

Voor de liefhebber: met wat terminalcommando’s zijn ook nog Linux apps te installeren. Maar daar koop je de Duet natuurlijk niet voor.

Het is geen iPad, dus dat 'maar is het beter dan een iPad?' is altijd wat pijnlijk om te lezen, want het toont meteen aan dat je geen idee hebt waar je het over hebt. Als je een iPad wil, dan is dit ongetwijfeld niks voor jou, maar als je dit een interessant apparaat vindt, dan is dat waarschijnlijk ook omdat de iPad je niet aanspreekt (dichtgetimmerd, geen fatsoenlijke browser, geen Linux apps, met toetsenbord erbij zit je in de prijsklasse van een fatsoenlijke computer).

Ik zou helemaal niks aan een iPad hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Don Giovanni
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 16:19
Hi all, een aantal dagen de duet nu in mijn bezit. Voor het eerst aan de slag met chrome os, dus even wennen aan de web apps, extensions en android apps. Wat ik wel mis is de Google feed, of Discovery tab in de android Google app op mijn telefoon. Is die feed/discovery tab ook beschikbaar binnen Chrome OS?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 19:05
Don Giovanni schreef op zondag 21 juni 2020 @ 20:58:
Hi all, een aantal dagen de duet nu in mijn bezit. Voor het eerst aan de slag met chrome os, dus even wennen aan de web apps, extensions en android apps. Wat ik wel mis is de Google feed, of Discovery tab in de android Google app op mijn telefoon. Is die feed/discovery tab ook beschikbaar binnen Chrome OS?
Kijk eens op de Google playstore.

https://play.google.com/s...le.android.apps.magazines

Bij mij kan ik met de zoekfunctie op news zoeken en ga ik naar deze website.

https://news.google.com/t...pp&hl=nl&gl=NL&ceid=NL:nl

Werken allebei hetzelfde.

Klik bij de laatste op de 3 puntjes in de chrome browser en selecteer achtereenvolgend "meer hulpprogramma's" en dan "snelle link". Deze kan je ook aan de taakbalk vastmaken en als los venter opstarten.

• Don Giovanni
Bedankt voor je antwoord Jan. Ik heb de snelle link optie gebruikt.
Toch blijf ik het jammer vinden dat het niet geïntegreerd door Google in de Chrome OS launcher. Maar daar kan jij / kunnen wij ook niets aan doen :)
Thanks

• BarôZZa
@Don Giovanni je kan ook je startpagina veranderen in: https://news.google.com/u/2/foryou

• Don Giovanni
Goede tip! bedankt

• kwaazaar
MS Teams is niet erg stabiel. Ik kan prima een videocall voeren, maar daarna hangt de app.
Teams in de browser werkt goed, maar videocall wil nog niet.

• jvbragt
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15-09 16:50
Voor die prijs niks mis mee, vind hem voor het formaat aan de zware kant. Prima ding!

• BarôZZa
jvbragt schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 17:50:
Voor die prijs niks mis mee, vind hem voor het formaat aan de zware kant. Prima ding!
Vooral dat magnetische ding aan de achterkant is zwaar, los als tablet is het pakweg een iPad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaffeMaarten
Voor wie nog boven de "buy" knop hangt met z'n muis:
Kreeg net een pricewatch alert dat CoolBlue 'm nu voor €269,- heeft staan, scheelt weer wat tientjes.

Nog steeds geen enkel teken van de 128GB versie in NL trouwens, jammer.

offtopic:
Nog geen "Levertijden en Prijzen" versie van dit topic dat ik over het hoofd heb gezien toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BaukeW
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 12:05
Was vorige week in Duitsland, daar is de 128 GB versie bij Saturn en MediaMarkt te koop voor 341-342 euro, met levering vanaf morgen, 07-06.

Bauke Welle

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BaukeW
Sorry, 07-07...

Bauke Welle

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 19:05
MaffeMaarten schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:26:
Voor wie nog boven de "buy" knop hangt met z'n muis:
Kreeg net een pricewatch alert dat CoolBlue 'm nu voor €269,- heeft staan, scheelt weer wat tientjes.

Nog steeds geen enkel teken van de 128GB versie in NL trouwens, jammer.

offtopic:
Nog geen "Levertijden en Prijzen" versie van dit topic dat ik over het hoofd heb gezien toch?
Heb deze net gekocht, mooi apparaat. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeOS
Meer mensen last van wifi problemen? Ik heb last van een hoge ping en jitter. Met namen bij het gebruik van de Ziggo app en bijvoorbeeld bij het downloaden van apps heb ik hier last van.

Het duurt erg lang voordat streams binnen de Ziggo app laden, als ze al laden. Vaak krijg ik een melding dat de verbinding te slecht is.

In de App store blijven apps vaak op downloaden hangen.

Bij alle andere apparaten hier in huis (iPads, MacBooks, Chromebook, android telefoon) heb ik hier geen last van.

• jvbragt
DeOS schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:18:
Meer mensen last van wifi problemen? Ik heb last van een hoge ping en jitter. Met namen bij het gebruik van de Ziggo app en bijvoorbeeld bij het downloaden van apps heb ik hier last van.

Het duurt erg lang voordat streams binnen de Ziggo app laden, als ze al laden. Vaak krijg ik een melding dat de verbinding te slecht is.

In de App store blijven apps vaak op downloaden hangen.

Bij alle andere apparaten hier in huis (iPads, MacBooks, Chromebook, android telefoon) heb ik hier geen last van.
Meerdere access points in huis? Even de wifi aan en uit, roaming werkt blijkbaar niet goed, ik heb hier ook last van.

• DeOS
jvbragt schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 14:21:
[...]

Meerdere access points in huis? Even de wifi aan en uit, roaming werkt blijkbaar niet goed, ik heb hier ook last van.
Helaas niet zo simpel. Reeds geprobeerd. Misschien is het ook specifiek de Ziggo app die hier last van heeft icm chromeos, kan ook. Zijn er mensen die de Ziggo app ook hebben geïnstalleerd?

• MaffeMaarten
Ik heb toch al wel een paar krasjes op m'n scherm. Heeft iemand al een goeie screenprotector gevonden?

Op amazon.de staan er een paar, maar die hebben iets van een maand levertijd of meer, en zijn niet van glas.

• s.maes
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 29-09-2020
BaukeW schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:35:
Was vorige week in Duitsland, daar is de 128 GB versie bij Saturn en MediaMarkt te koop voor 341-342 euro, met levering vanaf morgen, 07-06.
Toch even een checkvraag: ik neem aan dat de Duitse modellen (met 128Gb) voorzien zijn van QWERTZ toetsenbord? Weet iemand dat toevallig?

• hofmuts
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 06-08 13:51
Ik heb een vraagje. Ik wil voor mijn zoon deze chromebook kopen. Hij wordt 10 jaar en heeft nu een samsung tabelt uit 2014...... Hij speel heel graag spelletjes en wil ook verder gebruiker voor school en programmeren met scratch. Als spelletjes de overhand vormt van wat hij nu doet kan ik dan beter een tablet met android komen of deze chromebook? Graag jullie ervaring / mening

Thnx

• kwaazaar
Het apparaat is niet supersnel en Android apps hebben soms wat kuren. Of dat acceptabel is zo je zelf moeten oordelen.

• Groverp08
kwaazaar schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:51:
Het apparaat is niet supersnel en Android apps hebben soms wat kuren. Of dat acceptabel is zo je zelf moeten oordelen.
Ja hier sluit ik me bij aan. Meeste zaken gaan heerlijk, maar uitzonderingen zijn er zeker.
Ik heb 1 android app die zorgt voor een totale crash om de zoveel tijd. Maar ben zeker niet ontevreden.

• kwaazaar
Ik heb gisteren de laatste update geinstalleerd en zie nu ineens data er al mń android apps zijn verdwenen. Heel vreemd.

Okee, dat komt dus blijkbaar doordat ik nog een gebruiker had aangemaakt. Pas nadat ik die persoon heb verwijderd van de Chromebook werkt alles weer als voorheen. 8)7

[Voor 41% gewijzigd door kwaazaar op 30-07-2020 14:23]

• MiniMan
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 11:59
beschikbaarheid in België is om te huilen.
64Gb versie is even beschikbaar geweest bij Lenovo en Coolblue, nu al een dikke maand uitverkocht.
128Gb versie (mijn voorkeur) is mij bij Lenovo beloofd (via chat) beschikbaar te komen in tweede helft van juli.

Nog 1 dag wachten dan, of... :(

Coolblue meldt mij net dat er pas in september terug 64Gb modellen zijn en de 128Gb weten ze niet of die komt.

Heeft iemand een tip om aan een 128Gb versie te geraken (België)?

• BaukeW
België helaas nee. Maar als je naar Duitsland kunt gaan is de 128 GB versie bestelbaar bij MediaMarkt voor 341,17. Kan dan opgehaald worden, ze verzenden niet naar het buitenland, althans niet naar Nederland. Net online via de telefoon besteld bij de MediaMarkt in Papenburg. Je krijgt dan een mail als hij afgehaald kan worden, in mijn geval w.s. 03-08, en daarna blijft hij 6 tot 10 dagen beschikbaar voor je. Betalen hoeft pas bij ophalen en je krijgt netjes een bevestigingsmail. Prettige klantenservice ook.

Vreemd dat hij al vanaf januari in de pen zit en nu pas, en dan zo slecht, leverbaar is. Corona ?

Bauke Welle

• MiniMan
Duitsland is dan wel qwertz layout neem ik aan.

Corona zal er wel mee te maken hebben, vermoed ik.

Nu we hier in de provincie Antwerpen stilaan de Corona hotspot van Europa worden heb ik ook geen zin zo ver te gaan rijden voor een leuke tablet voor erbij

• BaukeW
Nagevraagd, inderdaad de duitse toetsenbordindeling. Kun je wel dmv de taalkeuze op US zetten maar het opschrift op de toetsen is de duitse. Op de site staat een plaatje met de US indeling maar dat is dus niet wat ze leveren.

Bauke Welle

• MiniMan
bedankt, dat is dan zeker geen optie.
ik zal morgen nog eens info vragen bij de Lenovo chat (als die open gaat, was vanmiddag niet beschikbaar)

edit : chat met lenovo.be op 31/7 : nog 1 à 2 weken voor de beschikbaarheid van de 128Gb versie

[Voor 25% gewijzigd door MiniMan op 31-07-2020 09:31]

• kwaazaar
Ik zou niet weten wat ik met 128GB zou moeten. Voor de vakantie een paar netflix films downloaden neemt niet veel ruimte in. Grote games draaien lang niet allemaal. Foto's en filmpjes ga je er niet mee maken. Dus waar denk je zoveel storage voor nodig te hebben?
Ik heb met mn 64GB op dit moment nog 40GB vrij. Voor een telefoon is dat niet overdreven veel, maar voor een Chromebook wel, zou ik denken.

Of zie ik iets over het hoofd?

• MiniMan
kleine meerprijs voor grotere toekomstbestendigheid is mijn insteek (vermits geen SDcard-slot)

• BaukeW
Eens met MiniMan en ik heb graag mijn foto's en (cursus) bestanden erop staan. Ik heb nu een Tab S2 in gebruik met incl. geheugenkaartje 50 GB in gebruik.

Hmm maar.... zou dus wel kunnen, 64 GB. Je krijgt ook een jaar lang 100GB in Google Drive... begin hebberig te worden.... Heb ook al een usb hub besteld n.a.v. de tip van emil_406, zelfde merk maar meer poorten, 27 euro bij Amazon.nl : UGREEN USB C Hub 6 in 1 4K HDMI SD TF Kaartlezer 3 USB 3.0 poorten

Bauke Welle

• BaukeW
Ter info, gebeld met Coolblue, de levering van de 128 GB versie wordt eind september a.s. verwacht.

Bauke Welle

• Eska909
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 21-08-2020
De 128gb versie is nu te bestellen op de lenovo site met korting zelfs.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BarôZZa
64GB vind ik persoonlijk prima. Het grote voordeel van m'n vorige Chromebook vond ik juist dat ik er geen documenten/foto's en dergelijke in opsloeg. Het is voor mij een device erbij en het is dan juist een geruststellende gedachte dat je niks belangrijks kwijtraakt als het eens kapot gaat of als het gejat wordt.

Ik doe vooral zaken online op m'n Chromebooks. Daardoor zit ik ook niet met bestanden die verspreid op meerdere apparaten opgeslagen worden, iets wat ik meer had toen ik nog meerdere Windows laptops/desktops had.

• BaukeW
Eska909 : Dankjewel ! Klopt, voor 331,55, inmiddels besteld.

Weird dat het opeens kan zonder info. Als je op de site van Lenovo.nl "Lenovo Ideapad Duet Chromebook" intikt krijgt je hem niet. Als je kiest voor "Chrome OS" krijg je hem ook niet. Totaal onbekend op de site. Als je in Google "Lenovo Ideapad Duet Chromebook" intikt en je scrollt net zolang naar beneden tot je bij de Lenovo site komt krijg je hem wel. Alsof ze het met opzet moeilijk willen maken hem te bestellen... Levering binnen 1 tot 2 weken.

Scheelde een haartje of ik had de 64GB versie besteld want kwazaar en BAroZZa hebben best wel een punt, zeker met wat Google Cloud erbij.

Bauke Welle

• TheFes
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18:53
BaukeW schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:14:
Eska909 : Dankjewel ! Klopt, voor 331,55, inmiddels besteld.

Weird dat het opeens kan zonder info. Als je op de site van Lenovo.nl "Lenovo Ideapad Duet Chromebook" intikt krijgt je hem niet. Als je kiest voor "Chrome OS" krijg je hem ook niet. Totaal onbekend op de site. Als je in Google "Lenovo Ideapad Duet Chromebook" intikt en je scrollt net zolang naar beneden tot je bij de Lenovo site komt krijg je hem wel. Alsof ze het met opzet moeilijk willen maken hem te bestellen... Levering binnen 1 tot 2 weken.

Scheelde een haartje of ik had de 64GB versie besteld want kwazaar en BAroZZa hebben best wel een punt, zeker met wat Google Cloud erbij.
Ik had op "duet" gezocht en kreeg hem meteen.

• MiniMan
128Gb versie is nu blijkbaar verkrijgbaar in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, zweden, Spanje.

maar NIET in België, Frankrijk, Ierland, Portugal... :-(

en ja, het is triestig maar ik heb tabs open met de URL van de Duet voor al die landen en check die elke dag meermaals...

• BaukeW
Lees net op ChromeUnboxed dat de verkrijgbaarheid in de VS ook op en af is, de 128GB versie is alleen bij Best Buy te koop.

Bauke Welle

• Jeffrey87
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 14:16
Ik ben sinds een aantal weken in het bezit van een IdeaPad Duet, en vind het echt een fantastisch apparaat.
Er is echter een puntje waar ik tegenaan loop, en waar ik tot op heden geen oplossing voor heb kunnen vinden.

Als ik films kijk via de Netflix en Ziggo GO Android app, dan loopt het geluid niet synchroon, en naar mate je langer kijkt, wordt dit steeds erger.

Zijn er meerdere mensen met dit probleem?

• rufio64
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
DeOS schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 20:37:
[...]

Helaas niet zo simpel. Reeds geprobeerd. Misschien is het ook specifiek de Ziggo app die hier last van heeft icm chromeos, kan ook. Zijn er mensen die de Ziggo app ook hebben geïnstalleerd?
Specifiek met de Ziggo GO app ervaar ik hetzelfde probleem (dat hij rapporteert over slechte verbinding in eerste instantie), bij andere apps (bijv. YouTube) heb ik hier geen last van, lijkt me dus een app-specifiek probleem.

• DeOS
rufio64 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:55:
[...]
Specifiek met de Ziggo GO app ervaar ik hetzelfde probleem (dat hij rapporteert over slechte verbinding in eerste instantie), bij andere apps (bijv. YouTube) heb ik hier geen last van, lijkt me dus een app-specifiek probleem.
Ah, fijn om te horen :). Ik begon al te twijfelen of het lag aan mijn exemplaar. Zal wel iets zijn in de Android app integratie. Hopelijk wordt het opgelost in de toekomst.

• jvbragt
DeOS schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:58:
[...]

Ah, fijn om te horen :). Ik begon al te twijfelen of het lag aan mijn exemplaar. Zal wel iets zijn in de Android app integratie. Hopelijk wordt het opgelost in de toekomst.
Alle drie de versies geprobeerd (chromebook, android en http) ik ervaar bij geen enkel een probleem.

• MaffeMaarten
Wat betreft screen protectors, dit is geen tip. Ik ga 'm terugsturen, had aan alle kanten ruim 3mm over waardoor de camera-cutout ook niet lekker uit kwam.

Bubbels laten zitten zodat je goed kan zien waar ie eindigt. (Ja, ik weet dat er nu kattenharen onder zitten, dit was na vijf keer kijken of ie niet beter uit zou komen als ik 'm in een hoek, of op één zijde wel aan zou sluiten.)

Hetzelfde merk heeft er ook één van glas, maar ik ben bang dat die net zo slecht past.

• BarôZZa
MaffeMaarten schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:38:
Wat betreft screen protectors, dit is geen tip. Ik ga 'm terugsturen, had aan alle kanten ruim 3mm over waardoor de camera-cutout ook niet lekker uit kwam.

Bubbels laten zitten zodat je goed kan zien waar ie eindigt. (Ja, ik weet dat er nu kattenharen onder zitten, dit was na vijf keer kijken of ie niet beter uit zou komen als ik 'm in een hoek, of op één zijde wel aan zou sluiten.)
[Afbeelding]

Hetzelfde merk heeft er ook één van glas, maar ik ben bang dat die net zo slecht past.
Ik skip sowieso een screenprotector op dit apparaat, heb ook geen screenprotectors op m'n laptops en stop dat ding niet dagelijks in m'n broekzak. Voor de prijs kan ik ook niet enorm zeuren als er over een jaar een paar krasjes op zitten.

Een goedkope eenvoudige sleeve zoek ik nog wel, als iemand daar een tip voor heeft...
Pagina: 1 2 3 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee