Bedankt Homernt.
Ik ben nu in ieder geval van de grootste stalker ter wereld verlost.
Facebook is nu eindelijk verwijderd.
Ik ben nu in ieder geval van de grootste stalker ter wereld verlost.
Facebook is nu eindelijk verwijderd.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Juist maar hoe zet ik hem nu uit, ik kan niet vinden waar ik op moet klikken hah. Zou je een screenshot kunnen sturen misschien van hoe het eruit ziet nadat je 1x op de powerknop klikt? Ik zie alleen de mute symbool.Marzman schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:34:
Je had hem beter eerst uit gezet. Het is ook niet ideaal dat je de accu er niet uit kunt halen.
Maar laat hem een weekje drogen, je hebt best kans dat hij het dan weer doet.
[ Voor 26% gewijzigd door TTMJ! op 23-02-2021 15:58 ]
Aanknop heel lang inhouden, dan gaat het toestel vanzelf uit.TTMJ! schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:37:
[...]
Juist maar hoe zet ik hem nu uit, ik kan niet vinden waar ik op moet klikken hah. Zou je een screenshot kunnen sturen misschien van hoe het eruit ziet nadat je 1x op de powerknop klikt? Ik zie alleen de mute symbool.
Echt? Is dat alleen bij xiaomi zo? Zo ging het volgens mij niet op mijn Samsung note 4...rens-br schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 16:01:
[...]
Aanknop heel lang inhouden, dan gaat het toestel vanzelf uit.
Voor zover ik weet bij elk telefoon. Heb meerdere toestelmerken gehad en dat was bij allemaal zo. Samsung, OnePlus, Xiaomi, HTC.TTMJ! schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 16:12:
[...]
Echt? Is dat alleen bij xiaomi zo? Zo ging het volgens mij niet op mijn Samsung note 4...
Hoeveel sec?
[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 23-02-2021 16:26 ]
Volgens mij boot ie dan, maar gaat ie niet uit.rens-br schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 16:01:
[...]
Aanknop heel lang inhouden, dan gaat het toestel vanzelf uit.
TTMJ! schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:27:
Mijn note 9 pro is in de wc pot gevallen. Hij leek het te doen. Ik heb daarna snel nog even afgespoeld met water en veel alcohol 70%. Had ik misschien niet moeten doen.
Scherm kreeg een donkere schaduw in de hoek. Ik zette hem uit en met scherm naar beneden toe op een bordje op de lauwe radiator. Maar nu is mijn scherm helemaal donker en ook condens op de front cam.
Ik las op internet dat ie stiekem onder water kon maar zonder certificaat... dat valt dus mee.
Scherm is nu inmiddels helemaal donker. Niet zwart, maar een flinke donkere schaduw waardoor lezen moeilijk is. Ik wil hem even uitzetten want ik kan de batterij niet verwijderen. Maar waar is de off functie ook al weer nadat ik op de powerknop heb gedrukt? Kan iemand een screenshot plaatsen? Scherm is namelijk te donker.
Dich bis echt unne foëzen haas
Bron: https://c.mi.com/thread-3648311-1-0.htmlmagnum73 schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:26:
Iemand idee wanneer android 11 update beschikbaar wordt ?
That being said, Redmi Note 9 Pro is due to get Android 11 (under testing). They'll push an update when it's ready. Note that the Android 11 update pushed to Note 9S was rolled back due to bugs, so I think it's better to wait a bit longer for a stable build rather than to rush and get a buggy ROM.
From the latest information we received, A11 would reach the global Note 9 Pro by this (April) month end. Kindly wait.
Helaas was de backlight echt kapot. Bij het uit elkaar halen zag ik duidelijk vocht tussen de 'folie' lagen van het scherm en de digitizer.wolkewietje schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 11:14:
Ik ben nu na 1 week wel benieuwt hoe het is met je mobiel @TTMJ!
Werkt hij weer naar behoren inclusief goed beeld of is er toch een nieuwe nodig om weer te kunnen bellen?
Wat apart dat het zolang duurt. Ik dacht dat Xiaomi juist een van de betere merken was qua updatesslaay schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:50:
De update voor de EEA versie van de Redmi Note 9 Pro is aan het uitrollen. Deze zul je zeer snel krijgen, waarbij je de Android beveiligingspatch van 1 maart zal krijgen.
Meh waar gebruik je 'm voor? Niemand kan zeggen of het 't waard is zonder dat te weten. In de toekomst kan niemand kijken, maar volgens mij is 6gb voorlopig meer dan voldoende voor normaal gebruik en af en toe een mobiele game. Daarnaast met Xiaomi's agressieve ram management...devilsnight schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:35:
Even een snel vraagje...
Ik sta op het punt om de Note 10 Pro te bestellen voor 259 euro (inclusief de Band 6 tot en met morgen) maar dit is de 6gb versie. 300 euro kost de 8gb versie. Is dit het verschil waard? 40 euro extra is niet veel, maar is het 't waard?
Hey, thanks voor de reactie.TTMJ! schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:20:
[...]
Meh waar gebruik je 'm voor? Niemand kan zeggen of het 't waard is zonder dat te weten. In de toekomst kan niemand kijken, maar volgens mij is 6gb voorlopig meer dan voldoende voor normaal gebruik en af en toe een mobiele game. Daarnaast met Xiaomi's agressieve ram management.... Ik game persoonlijk niet op m'n mobiel dus kan daar geen antwoord op geven.
[ Voor 12% gewijzigd door devilsnight op 09-05-2021 17:53 ]
[ Voor 46% gewijzigd door PaT op 11-05-2021 22:19 ]
[ Voor 83% gewijzigd door PaT op 11-05-2021 22:19 ]
En als je de update van 12.03 installeert, lost dat het probleem op?groggy schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:43:
Ik heb sinds enkele weken dat ik mijn gesprekspartner niet hoor tijdens het bellen. Ik restart dan mijn telefoon, dan doet het weer als een zonnetje. Paar dagen laten hoor ik weer niks...
Super irritant.
Xiaomi.eu 11.0.2 stabiel.
Dat heeft die mij al sinds het begin, herstarten hoeft niet, enkel nog eens bellen.groggy schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:43:
Ik heb sinds enkele weken dat ik mijn gesprekspartner niet hoor tijdens het bellen. Ik restart dan mijn telefoon, dan doet het weer als een zonnetje. Paar dagen laten hoor ik weer niks...
Super irritant.
Xiaomi.eu 11.0.2 stabiel.
Dat is bij mij niet de oplossing....Scooterguy schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:03:
[...]
Dat heeft die mij al sinds het begin, herstarten hoeft niet, enkel nog eens bellen.
[ Voor 32% gewijzigd door magnum73 op 09-06-2021 20:45 ]
no comment
gereplied, zal ook testen.Xilion schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:11:
Mocht iemand hier tips/tricks/oplossingen voor het gebruik van Android Auto icm de Xiaomi Redmi Note 9 Pro hoor ik deze graag, zie: [Xiaomi Redmi Note 9 Pro] Android Auto start niet
no comment
[ Voor 6% gewijzigd door magnum73 op 04-08-2021 00:32 ]
[ Voor 7% gewijzigd door RobbertBink op 27-08-2021 12:37 ]
Ik heb het net even getest maar dat is bij mijn Note 9 pro niet zo en ben ik ook nog nooit tegengekomen in het afgelopen jaar dat ik deze telefoon gebruikt heb.RobbertBink schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:36:
Wat mij opviel. Ik zette een youtube filmpje op, express een 4K video. Bij instellingen zette ik deze op 2160p en na ongeveer 10 seconden kreeg ik een groen met paars blokkerig scherm. Is dat bij jullie ook zo?
Welke filmpje? Welke versie van Youtube gebruik je?RobbertBink schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:36:
Ik denk erover om een xiaomi aan te schaffen en kreeg deze note 9 (geen s geloof ik) in handen. Een fijn groot scherm. Wat mee gespeeld en redelijk vlot apparaat, vooral voor deze prijs.
Wat mij opviel. Ik zette een youtube filmpje op, express een 4K video. Bij instellingen zette ik deze op 2160p en na ongeveer 10 seconden kreeg ik een groen met paars blokkerig scherm. Is dat bij jullie ook zo?
Ik weet dat 4K geen nut heeft, maar is dat dan normaal dat je scherm crasht? I twijfel nu toch wel, krijg een beetje het gevoel van goedkope chinese rommel.
control alt oeps deleted
Yep, ik heb de Xiaomi.eu ROM draaien.cazzie schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:05:
Hallo Redmi Note 9 Pro [ joyeuse ] gebruikers,
https://forum.xda-developers.com/tags/joyeuse/
Zijn er nog medeforummers die een custom rom hebben draaien op dit toestel ?
Ask work to provide you with a new phone. Unacceptable.magnum73 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:39:
Sometimes while calling my phone reboots itself. Not every time but only (I think) when I am using 4g. Inside my house(wifi) it never happens, so far. Any one a solution ?
Welke update en welk toestel?magnum73 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:03:
Na de laatste nieuwe update (kleine), wordt mijn sdkaart niet meer herkend. Hij wil ze eerst formatteren. Dus wees gewaarschuwd...
weet het niet meer
PrintportaalVishari Beduk schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:34:
Heeft iemand misschien een tip voor mij??
Ik heb een Redmi Note 9 Pro met MIUI-versie
Ik heb de CoronaCheck app nodig maar die krijg ik dus niet geinstalleerd.
Iemand nog tips?
Zojuist gekeken maar storage en cache is het probleem niet; ik had dus een reset uitgevoerd en alles weg leeg.slaay schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:47:
Deze tips al geprobeerd:
https://www.alphr.com/how...le-play-stuck-on-pending/
Ik heb geen printer
[ Voor 18% gewijzigd door Vishari Beduk op 06-11-2021 22:53 ]
weet het niet meer
[ Voor 34% gewijzigd door Vishari Beduk op 07-11-2021 09:33 ]
weet het niet meer
Dank je, die URL bevat wel interessante info over nog grondiger middelen.slaay schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:54:
Je kan de update nogmaals installeren. Mogelijk is er toch iets misgegaan.
Linkje naar de ROM staat hier: https://c.mi.com/thread-3085396-1-0.html
weet het niet meer
Welke telefoon en welke ROM bedoel je? Global/EU?TTMJ! schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 19:39:
iemand de nieuwste update geinstalleerd?
yup EEAslaay schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:02:
[...]
Welke telefoon en welke ROM bedoel je? Global/EU?
En dan de Redmi Note 9, Redmi Note 9S of Redmi 9 Pro?
Bron: https://www.mi.com/global/discover/article?id=2603"Select features will be available for global versions of MIUI 13. Global users can expect OTA updates of MIUI 13 starting from Q1 2022. First batch of models available for upgrade include Mi 11, Mi 11 Ultra, Mi 11i, Mi 11X Pro, Mi 11X, Xiaomi Pad 5, Redmi 10, Redmi 10 Prime, Xiaomi 11 Lite 5G NE, Xiaomi 11 Lite NE, Redmi Note 8 (2021), Xiaomi 11T Pro, Xiaomi 11T, Redmi Note 10 Pro, Redmi Note 10 Pro Max, Redmi Note 10, Mi 11 Lite 5G, Mi 11 Lite, and Redmi Note 10 JE."
Hele late reactie, maar mijn vrouw is er blij mee. Ze gebruikt de telefoon constant en zet er teveel apps op. De batterij lijkt het nog goed vol te houden en laadt snel op.Appeltjeeitje schreef op maandag 14 februari 2022 @ 22:30:
Zijn jullie nog tevreden over de werking van de telefoon?
Ik heb gewacht op de RN 11 maar als ik op YTube de eerste recensies bekijk is het misschien wel verstandig om de RN 9 Pro te kopen voor een vergelijkbare prijs als de RN11
Ik heb de RN 9 pro nu meer dan 2 jaar en hij doet het nog steeds perfect (redelijk intensief gebruik).Appeltjeeitje schreef op maandag 14 februari 2022 @ 22:30:
Zijn jullie nog tevreden over de werking van de telefoon?
Ik heb gewacht op de RN 11 maar als ik op YTube de eerste recensies bekijk is het misschien wel verstandig om de RN 9 Pro te kopen voor een vergelijkbare prijs als de RN11
Louzy#2475
Wel een bèta.slaay schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:34:
https://xiaomifirmwareupdater.com/archive/miui/joyeuse/
Zo te zien is Miui 13 - Android 12 uitgekomen voor de Redmi Note 9 pro!
En wat heb je zoal geprobeerd?Lassy schreef op woensdag 28 september 2022 @ 10:44:
Sinds een tijdje zijn er bluetooth audio problemen met de 9 pro van mijn dochter wanneer we deze met een Partybtlite speaker proberen te koppelen.
Allereerst vergt het wat geduld om de koppeling gedaan te krijgen. Wanneer dit uiteindelijk is gelukt blijkt dat de audio stottert. In het begin (1 jaar geleden) werkte alles nog prima.
Ik heb verschillende oplossingen geprobeerd welke op verschillende fora worden gesuggereerd, maar niets mocht baten.
Is er heel toevallig iemand hier met vergelijkbare issues en dit heeft weten op te lossen?
Bluetooth instellingen getoggled (developer mode), netwerkinstellingen gereset, laatste updates geïnstalleerd. Meerdere malen losgekoppeld/gekoppeld. Ik heb de speaker zelfs gedemonteerd om te kijken of er daar wellicht iets verkeerd zit met de BT antenne o.i.d.. Een factory reset zou nog een optie kunnen zijn, maar dan moet ik eerste die talloze tiktok filmpjes zien te back-uppen...
Ik ken sowieso weinig mensen die 4-6 jaar doen met een telefoon, ongeacht welk merk tbh.cy-gor25 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 08:55:
Mijn vrouw heeft haar telefoon laten vallen en u is de achterkant deel gebroken, geen schade aan de camera, ondanks een hybrid hoesje van spigen.
Nu vroeg ik mij af of het kopen van een spigen tough armor hoesje nog zin heeft (23 euro) of ik misschien best uitkijk naar iets anders voor haar zoals de redmi note 10 pro die nu goedkoop is.
Gaan jullie nog lang doen met jullie note pro? Ik heb geen idee of het überhaupt mogelijk is 4 tot 6 jaar te werken met dit toestel.
Louzy#2475
Klopt ja. De batterij is het probleem, moeilijk om een vervangende batterij voor Xiaomi te vinden die ok is.louzy82 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 10:00:
[...]
Ik ken sowieso weinig mensen die 4-6 jaar doen met een telefoon, ongeacht welk merk tbh.
Maar, ik heb de mijne nu > 2,5 jaar en hij doet het nog steeds perfect.
Ik heb geen problemen met mijn batterij. Ik laad m'n telefoon niet vaak en al zeker niet lang op en kan met mijn telefoon doen wat ik wil (series, youtube, hearthstone, podcasts)cy-gor25 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 22:07:
[...]
Klopt ja. De batterij is het probleem, moeilijk om een vervangende batterij voor Xiaomi te vinden die ok is.
Louzy#2475
Mijn vrouw gebruikt de telefoon en echt tot de batterij op 10% staat of zo. Ik ga een hoesje voor haar kopen en als de telefoon echt niet meer verder kan, een redmi note pro 10 of 11. Zolang het scherm maar groot is voor haar.louzy82 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:21:
[...]
Ik heb geen problemen met mijn batterij. Ik laad m'n telefoon niet vaak en al zeker niet lang op en kan met mijn telefoon doen wat ik wil (series, youtube, hearthstone, podcasts)
[ Voor 9% gewijzigd door BTY op 19-01-2023 21:15 ]
Ik was deze zojuist aan het downloaden maar gebaseerd op jou bericht wacht ik misschien even met installeren.BTY schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 21:15:
Mijn telefoon (Redmi Note 9) heeft vorige week een systeemupdate gedaan (MIUI 13.0.3), en heeft sindsdien regelmatig problemen (vastlopen en/of bij vlagen enorm traag zijn).
Herkent iemand dit?
Louzy#2475
Zo te zien aan zijn bericht is het een Redmi note 9 zonder 'pro'.louzy82 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 09:39:
[...]
Ik was deze zojuist aan het downloaden maar gebaseerd op jou bericht wacht ik misschien even met installeren.
Heb je een note 9 pro?
Louzy#2475
Mijn is ook nu bijna 3 jaar oud en werkt nog prima. Zelfs vorig jaar uit de sloot moeten vissen. LCD scherm moest ik toen vervangen (25eu aliexpress) en doet het nog steeds gewoon goed qua internals en batterij.homernt schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 06:21:
Net een update gedaan naar Miui 14 met een security update van 1 maart. Netjes na drie jaar verder werkt mij toestel en batterij nog altijd prima.
Zie https://trust.mi.com/misrc/updates/phone?tab=aerdataTTMJ! schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:53:
[...]
Mijn is ook nu bijna 3 jaar oud en werkt nog prima. Zelfs vorig jaar uit de sloot moeten vissen. LCD scherm moest ik toen vervangen (25eu aliexpress) en doet het nog steeds gewoon goed qua internals en batterij.
Weet iemand eigenlijk hoe lang de 9 Pro (joyeuse) nog wordt ondersteund qua security updates? Ik heb hierover proberen te googlen maar heb niks kunnen vinden
Redmi Note 9 Pro
Update Frequency
Every 90 days
Release Date
2020-05
Security Update EOL
2023-05
OS Version - Future
Android 11
OS Version - Shipped
Android 10
Afgaande op de ondersteuning zal er geen update meer uitkomen..TTMJ! schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:28:
Voor de 3e keer laten vallen.. 3e nieuwe scherm of nieuwe tel na 3 jaar?![]()
(en misschien gelijk maar een screenprotector.. )
Waar bestel je die ergens? Is wellicht wel handig want heb de mijne nog gewoon in gebruikTTMJ! schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 20:14:
Note 9 pro onderdelen zijn nu spot goedkoop omdat er geen updates meer voor komen. Nieuw scherm voor 10eu gehaald.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq