Als ik de laatste pagina's doorlees ben ik zo te zien de enige, maar ik ga elke dag naar kantoor. Vind dat heerlijk moet ik eerlijk zeggen. Wij hebben geen flexplekken gelukkig, maar ons eigen bureau. Dat staat dus ingesteld hoe ik het wil, het is ruimer dan thuis en ik heb er 3 schermen (thuis maar 2). Daarnaast werk ik op Finance, dat is een functie waarmee ik me behoorlijk veel "tussen alle afdelingen beweeg" om het zo maar te omschrijven. Daar heb ik sowieso al veel overleg met mijn teamleden voor nodig, maar er komen ook regelmatig vragen vanuit de business. Dat is eigenlijk nooit in de vorm van een meeting, maar meestal lopen we naar elkaars bureau om kort wat dingen te bespreken, mening uit te wisselen en dat soort dingen.. Dat soort overlegjes vind ik echt veel fijner om face-to-face te doen, de drempel om daarvoor te bellen is vrij hoog dus ik denk dat het ons werk minder efficiënt zou maken als we als team thuis zouden werken.
Echter het belangrijkste vind ik dat ik de rit naar huis erg fijn vind (ook als ik in de file sta). Ik woon en werk in de Randstad en ik moet over de ring Rotterdam heen, maar de afstand is niet zo groot (20km). Zonder file ben ik 15-20 minuten onderweg, met file gemiddeld 30-35 minuten dus de tijd valt reuze mee. Ik merk echter dat ik dit tijd heel erg nuttig en fijn vind om af te schakelen van "werkmodus" en over te gaan op "privemodus". Toen ik tijdens corona wel thuis werkte, merkte ik dat ik het aan het eind van de werkdag erg lastig vond om af te schakelen en dat werk en privé te veel in elkaar overliepen. Ik heb weliswaar een aparte kantoorruimte in m'n woning, maar toch hielp dat niet genoeg.
Echter het belangrijkste vind ik dat ik de rit naar huis erg fijn vind (ook als ik in de file sta). Ik woon en werk in de Randstad en ik moet over de ring Rotterdam heen, maar de afstand is niet zo groot (20km). Zonder file ben ik 15-20 minuten onderweg, met file gemiddeld 30-35 minuten dus de tijd valt reuze mee. Ik merk echter dat ik dit tijd heel erg nuttig en fijn vind om af te schakelen van "werkmodus" en over te gaan op "privemodus". Toen ik tijdens corona wel thuis werkte, merkte ik dat ik het aan het eind van de werkdag erg lastig vond om af te schakelen en dat werk en privé te veel in elkaar overliepen. Ik heb weliswaar een aparte kantoorruimte in m'n woning, maar toch hielp dat niet genoeg.