Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Net als deze.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
https://swipe.zendesk.com...ed-with-the-Swipe-Wallet-Gelukszoekr schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:22:
[...]
Waar haal je dat vandaan, 1% fee op elke aankoop? Ik had wel gezien dat er eerst een fee zat om de swap van crypto-fiat bij een aankoop. Maar deze was weer geschrapt.
Wat is de laatste status?
https://medium.com/swipe/...o-experience-6a584bf2d287Mooooody schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:30:
[...]
https://swipe.zendesk.com...ed-with-the-Swipe-Wallet-
Wat is de laatste status?
"Swipe Wallet and Swipe Card users will no longer pay any fees to buy, sell, and pay with crypto. With this announcement users can purchase, sell and convert cryptocurrencies to and from fiat currencies without the previous 1% fee"
[ Voor 25% gewijzigd door Gelukszoekr op 17-08-2020 22:36 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Okee, sinds deze week. Maakt het aantrekkelijker.Gelukszoekr schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:36:
[...]
https://medium.com/swipe/...o-experience-6a584bf2d287
"Swipe Wallet and Swipe Card users will no longer pay any fees to buy, sell, and pay with crypto. With this announcement users can purchase, sell and convert cryptocurrencies to and from fiat currencies without the previous 1% fee"
Interessant om sentiment analyse te doen op de reacties. Die zijn in 2020 een stuk beter verdeeld over positief/neutraal/negatief dan tijdens de 2017 hype. Zeker op nu.nl en telebraaf was vrijwel alles negatief daar, dat is nu wel anders.EnderQ schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 18:52:
Henk en Ingrid signaling XD XD 11!!11!
https://www.nu.nl/economi...s-in-dertien-maanden.html
En dat maakt de piramide constructie alleen maar groter, waar is het business model als je alles gratis weggeeft.Gelukszoekr schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:36:
[...]
https://medium.com/swipe/...o-experience-6a584bf2d287
Voor niemand die niets met crypto heeft. Iedereen heeft geld nodig.
Koop de "gratis kaart" (eenmalig $25) Dan heb je de rest van je leven gratis Spotify.
Stop al je automatische incasso's. Zodra je salaris binnen is donder je alles op de kaart en betaal je alles met deze kaart. Stel je hebt €1000 vaste lasten en je geeft €500 uit om van te leven. Dan krijg je dus €15 terug. En je bespaart €10. Netto elke maand €25 erbij. Wat zie ik over het hoofd?
Dat de swipe organisatie in rook opgaat en failliet is, dit kan niet eeuwig goed gaan.Gelukszoekr schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:51:
Wat zie ik over het hoofd?
Of Binance kiest ervoor op deze kaarten toe te leggen om zo voet aan de grond te krijgen in de echte wereld. Ik zeg maar wat.knakworst schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:50:
[...]
En dat maakt de piramide constructie alleen maar groter, waar is het business model als je alles gratis weggeeft.
Jouw voordelen zijn de voordelen van Binance in dit geval. Jij geeft je geld aan Binance en je vertrouwt ze dat ze netjes al jouw transacties registreren en daarover jou een reward geven. Ondertussen heeft Binance jouw payments data, wat meer waard is dan die 2% rewards. Zo werkt het en je moet afwegen of dat het waard is.Gelukszoekr schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:51:
Maar correct me if i'm wrong.
Voor niemand die niets met crypto heeft. Iedereen heeft geld nodig.
Koop de "gratis kaart" (eenmalig $25) Dan heb je de rest van je leven gratis Spotify.
Stop al je automatische incasso's. Zodra je salaris binnen is donder je alles op de kaart en betaal je alles met deze kaart. Stel je hebt €1000 vaste lasten en je geeft €500 uit om van te leven. Dan krijg je dus €15 terug. En je bespaart €10. Netto elke maand €25 erbij. Wat zie ik over het hoofd?
Binance wil de Google van de cryptowereld worden en op deze manier zijn ze goed bezig.
NB: Ik denk dat Binance (Swipe) meer kans heeft om marktleider te worden dan Crypto.com. Omdat ze zo'n overwicht hebben in de markt.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Crypto.com vind ik sowieso al een dubieuze naar scam ruikende domeinnaam.Mooooody schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:01:
[...]
Jouw voordelen zijn de voordelen van Binance in dit geval. Jij geeft je geld aan Binance en je vertrouwt ze dat ze netjes al jouw transacties registreren en daarover jou een reward geven. Ondertussen heeft Binance jouw payments data, wat meer waard is dan die 2% rewards. Zo werkt het en je moet afwegen of dat het waard is.
Binance wil de Google van de cryptowereld worden en op deze manier zijn ze goed bezig.
NB: Ik denk dat Binance (Swipe) meer kans heeft om marktleider te worden dan Crypto.com. Omdat ze zo'n overwicht hebben in de markt.
Beetje zoals neuken.nl of hiermetjegeld.eu
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
En met overtuigen bedoel ik "Schat, ik rook niet, zullen we het verschil delen?"
Dus... noem, is wat leuke coins!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
My fellow degens, what DeFi piece of shit is going to pump today? Enlighten me. $YFI been treating me good.
— Arthur Hayes (@CryptoHayes) 17 augustus 2020
->
Buy XIOT Arthur, There are only 5,000. You can buy them all!
— Patrick Traynor (@PatrickTraynor8) 17 augustus 2020
Send me link ASAP
— Crypto freak 🐉$MON (@bitcoin_bloom) 17 augustus 2020
De beta.uniswap.info link zal ik hier niet posten en staat in die berichten.
Ze stappen gewoon in omdat er maar 5000 van zijn, niet eens vragen waarom...
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 17-08-2020 23:35 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Lekker boeien. Het zijn enkele tientallen whales die de koers bepalen.RaptorXS schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:24:
Zometeen maar eens even kijken wat onze broeders en zusters in het Verre Oosten van de huidige koersen vinden
Als de markt omhoog wil, zal de markt omhoog gaan. De whales spelen hierop in, omdat ze het stock to flow model in tact willen houden. Zo niet, dan stort het kaartenhuis in elkaar, dat willen we niet.
Individuen zoals wij moeten de gains halen uit de uiterwaarden van Bitcoin. Dingen die nog niet het grote geld hebben aangeraakt. Ga me mee met BTC, dan ga je winnen tov de bankrente. Maar met alleen TA redt je het niet om het uiterste eruit te halen in een bullmarket.
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 17-08-2020 23:36 ]
Ik zou NEUK pakken, daar heeft je wederhelft ook nog iets aan.Riesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:28:
P.s. ik heb mijn beter wederhelft ervan overtuigd dat ik maandelijks wat mag gaan inleggen.
En met overtuigen bedoel ik "Schat, ik rook niet, zullen we het verschil delen?"
BIjna he... bijna... trapte ik erin.Mooooody schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:35:
[...]
Ik zou NEUK pakken, daar heeft je wederhelft ook nog iets aan.
Beter dat je wederhelft er in trapt, dat zat je nu niet meer achter je laptopje
FUCK zeg.Mooooody schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:38:
[...]
PS. Niet duur, een FUCK voor slechts $0.0002182.
[ Voor 10% gewijzigd door KoffieAnanas op 17-08-2020 23:40 ]
Had je maar geen FUCK coins gekocht hoor ik je zeggen. Maarja, ze waren zo lekker goedkoop.
Verwijderd
Kun je niet gewoon al je spaargeld in 1 keer in 1 of andere DeFi token klappen?Riesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:28:
P.s. ik heb mijn beter wederhelft ervan overtuigd dat ik maandelijks wat mag gaan inleggen.
Als soort test of ze echt van je houdt of niet.
Vergeeft ze je, heb je de vrouw en de gains.
Verlaat ze je, heb je de gains.
Of ze vergeeft je, jij gaat rekt en ze blijft.
Of ze verlaat je, jij gaat rekt.
Of ze vergeeft je, jij hebt de gains en verlaat haar.
Eigenlijk zijn er zoveel variaties mogelijk dat ik wel een beetje vind dat je het gewoon moet doen, iedereen hier wil graag weten hoe dit af gaat lopen.
Anders ban. @.oisyn is het daar vast wel mee eens.
Ik pak vast de popcorn.
Ho ho .... laptopje?.Mooooody schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:38:
[...]
Vette mega hippe gaming bak met flexe waterkoeling JONGUH!!!
Ik had het gelijk gedaan met al deze mooie variaties die je opnoemt.Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:42:
[...]
Kun je niet gewoon al je spaargeld in 1 keer in 1 of andere DeFi token klappen?
Als soort test of ze echt van je houdt of niet.
Vergeeft ze je, heb je de vrouw en de gains.
Verlaat ze je, heb je de gains.
Of ze vergeeft je, jij gaat rekt en ze blijft.
Of ze verlaat je, jij gaat rekt.
Of ze vergeeft je, jij hebt de gains en verlaat haar.
Eigenlijk zijn er zoveel variaties mogelijk dat ik wel een beetje vind dat je het gewoon moet doen, iedereen hier wil graag weten hoe dit af gaat lopen.
Anders ban. @.oisyn is het daar vast wel mee eens.
Ik pak vast de popcorn.
1 groot feest.
Als al mijn spaargeld niet al in het trouwspaarvarkentje zat....
Voor 1000x moongains heb je slechts een simpel internet-bakje nodig.Riesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:43:
[...]
Ho ho .... laptopje?.
Dingen die 100 fps gaming doen, gaan juist het verschil maken tussen het killen van de eindbaas of het spotten van de mooncoins.
Misschien daarom wat ENJ pakken. Ondanks de koers, verkoop ik het niet. Een van de weinige "gevestigde" coins die ik een grote toekomst zie pakken.
[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 17-08-2020 23:49 ]
Verwijderd
Dus al het geld gaat naar de trouwerij en jij moet haar nu al een soort overtuigen om crypto te mogen kopen?Riesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:46:
[...]
Ik had het gelijk gedaan met al deze mooie variaties die je opnoemt.
1 groot feest.
Ok, ok.
Ik zeg verder niets, maar alles wijst erop dat je over 2 jaar in het zelfde schuitje gaat zitten als mij.
Die 1% fee is idd belachelijk. Jammer wilde net 300 stuks kopen.Mooooody schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:12:
[...]
Dan gewoon "all-in" gaan en 3k SXP pakken in de komende dip. De Steel bestellen en veelvuldig gebruiken.
Dan maak je imo goed gebruik van het platform.
Zit nogal een verschil tussen de 300 en 3000 SXP kaart. De laatste is de meest interessante op de markt imo.
Al blijf ik erbij dat 1% fee op elke aankoop belachelijk is. Je gains zijn dus niet 4%, maar 3% bij die kaart. Vermeld dat dat ook gewoon. Nadeel van het schimmige wereldje dat Binance heet.
Bitcoin.Riesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:28:
Met relai.ch kun je een automatische wekelijkse of maandelijkse overboeking direct bitcoin kopen naar een bitcoin wallet op je telefoon.
Mocht je bittr missen omdat die helaas moest sluiten, kun je hier mee verder.
Ik heb geen aandelen, ik heb het nu een maandje in test, het werkt. Je krijgt een 12 woord seed backup, en je kunt er bitcoin mee versturen naar een HW wallet of weer terug verkopen naar euros.
[ Voor 14% gewijzigd door DaCoTa op 17-08-2020 23:58 ]
Trouwspaarvarkentje...sowieso rekt dus.Riesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:46:
[...]
Ik had het gelijk gedaan met al deze mooie variaties die je opnoemt.
1 groot feest.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Verwijderd
Zoals een slate swipe card.
Het is wel duidelijk wie de broek aan heeftVerwijderd schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:51:
[...]
Dus al het geld gaat naar de trouwerij en jij moet haar nu al een soort overtuigen om crypto te mogen kopen?
Ok, ok.
Ik zeg verder niets, maar alles wijst erop dat je over 2 jaar in het zelfde schuitje gaat zitten als mij.
En hoe zit het met coinbase? Of gebruikt niemand het hierMooooody schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:01:
[...]
Jouw voordelen zijn de voordelen van Binance in dit geval. Jij geeft je geld aan Binance en je vertrouwt ze dat ze netjes al jouw transacties registreren en daarover jou een reward geven. Ondertussen heeft Binance jouw payments data, wat meer waard is dan die 2% rewards. Zo werkt het en je moet afwegen of dat het waard is.
Weet je hoeveel shitcoins had kunnen kopen voor die hippe gaming bak?Riesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:43:
[...]
Ho ho .... laptopje?.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Wat tricky is an die LINKDOWN is als je hem op het verkeerde moment koopt, zelfs al gaat de LINK prijs terug naar de zelfde prijs als wanneer je die LINKDOWN tokens kocht, de prijs van de tokens zal er onder zitten.R3PT1L3 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 05:56:
LINKDOWN gaat lekker
Het is echt maar iets om heel kort in te zitten.
Pfffffff
Seriously? Nope, not a bit...
Nou, op LINK/USDT op Binance heeft er iemand 500K link gedumpt (10 miljoen dollar) en de prijs ging met 20% naar beneden. 10 miljoen is maar 0.2% van de market cap van LINK. (5 miljard)PilatuS schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 17:54:
[...]
Leuke FUD, maar dikke vette onzin. Al verkoop je 100k link gaat het maar ietjes omlaag. Een procentje of 3 misschien met hooguit een uitschieter naar 5%.
/f/image/qtun3VJZrCx8yOxHYp74uyud.png?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Mijn alts liggen ook gorgelend en stuiptrekkend te bloeden, gelukkig ook een stevige pluk Bitcoin in de PF.
Toch nog iets geleerd afgelopen jaren
Die DeFi kan me gestolen worden, echt. Zal voor mij uitlopen zoals Ether niet kopen op 3 en 5 dollar, maar goed. Ik laat me mijn misgelopen winsten bij bitcoin niet nog een keer afpakken.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 07:31:
Als het nu uitdraait op een bartje terug naar 11.8k, dan voorzie ik erg veel rektheid voor een bullrun![]()
Mijn alts liggen ook gorgelend en stuiptrekkend te bloeden, gelukkig ook een stevige pluk Bitcoin in de PF.
Toch nog iets geleerd afgelopen jaren
Voor mij niet de vraag nu wanneer ik mijn alts ga capituleren. Alleen wanneer ik weer long ga op btc om meer satoshi's te verdienen.
[ Voor 10% gewijzigd door Liberteh op 18-08-2020 07:37 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Hier zitten de pros en handelen dagelijks
Ben benieuwd wie hier voor de lange termijn zit
Bijv koopt coins mbv bitvavo en doet vervolgens niks, behalve de koersen volgen. Geen short, stop, limit etc.
[ Voor 7% gewijzigd door jzoin2 op 18-08-2020 08:20 ]
Ik weet niet welk schuitje jij zit, hopelijk gewoon een minimaal een mooie sloep met zo'n dikke touwkabel als rand.Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:51:
[...]
Dus al het geld gaat naar de trouwerij en jij moet haar nu al een soort overtuigen om crypto te mogen kopen?
Ok, ok.
Ik ben al 15 jaar samen met haar, maar MOEST haar vorig jaar ten huwelijk vragen anders ging zei het doen. En dat laat je natuurlijk niet gebeuren als mannelijke man.
Dus mijn schuitje is toch wel een degelijke Tjalk op zijn minst.:P
Als ik toen idd voor dat geld BTC had gekocht, dan was ik nu binnen geweestD-Ed schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 00:59:
[...]
Weet je hoeveel shitcoins had kunnen kopen voor die hippe gaming bak?
Ja wtf was dat ? Misschien dat ik nog wat linkjes bij koop bij bitvavo...Kain_niaK schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 07:12:
[...]
Nou, op LINK/USDT op Binance heeft er iemand 500K link gedumpt (10 miljoen dollar) en de prijs ging met 20% naar beneden. 10 miljoen is maar 0.2% van de market cap van LINK. (5 miljard)
Bijna niemand.jzoin2 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:14:
Ben benieuwd;
Bijv koopt coins mbv bitvavo en doet vervolgens niks, behalve de koersen volgen. Geen short, stop, limit etc.
Meeste HODLen een paar coins en traden met andere volgens mij.
Ik iig wel.
Mocht het niet omhoog schieten dan cash ik ff in (moooie winst gehaald de afgelopen maand) en dan wacht ik op de crash.
Ik denk wel dat er daarna weer een bullrun komt, maar er zit volgens mij toch echt wel een goede correctie aan te komen, er is zoveel gemooned de laatste paar weken...
Gewoon kopen en verkopen? Dat doen de meeste. Dat is gewoon handelen.jzoin2 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:14:
Ben benieuwd;
Er zitten hier ook een hoop longers/shorters... Dat is margin/leveraged handelen.
Bij de eerste moet je de juiste munt uitzoeken om winst te maken. Bij de laatste moet je een trend herkennen om winst te maken. Echte traders vinden dat laatste makkelijker dan dat eerste. Sterker nog: echte traders kijken alleen naar de chart en laten zich niet afleiden door nieuws en hype.
Ik hodl met 80% al een aantal jaar. 20% is "speelgeld".jzoin2 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:14:
Ben benieuwd;
Zero.
Verwijderd
Qua crypto zit ik op de ARK van noach, qua huwelijk toch wel op de Titanic.Riesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:18:
[...]
Ik weet niet welk schuitje jij zit, hopelijk gewoon een minimaal een mooie sloep met zo'n dikke touwkabel als rand.
Ik ben al 15 jaar samen met haar, maar MOEST haar vorig jaar ten huwelijk vragen anders ging zei het doen. En dat laat je natuurlijk niet gebeuren als mannelijke man.
Dus mijn schuitje is toch wel een degelijke Tjalk op zijn minst.:P
When ijsberg
Nee hoor. Dat loopt hier niet zomaar op de klippen.
Nu al benieuwd wat ze gaat doen met mijn cryptowinsten.
Hodl.
Ik heb afgesproken dat ik meer mag inleggen nu (uiteraard alleen wat we kunnen missen) en dat zij de helft van de winst mag besteden aan nuttige dingen rondom het huisVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:25:
[...]
Nu al benieuwd wat ze gaat doen met mijn cryptowinsten.
win-win
Bij "geavanceerd" zie ik geen openstaande orders.
AAh ik zie het al ik moest op het pijltje drukken onder de chart....
[ Voor 16% gewijzigd door vortexnl1982 op 18-08-2020 08:48 ]
Verwijderd
Ik vind het ook een draak van een platform om te handelen. Doe ik liever op Binance.vortexnl1982 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:46:
Lig het nou aan mij of heeft bitvavo gewoon een ruk-interface ? Waar kan ik openstaande orders inzien en verwijderen / wijzigen ?
Wel een prima fiat ramp.
Bij geavanceerd het muntje selecteren waarin je de order hebt, midden onderaan staat dan "Open Fills"vortexnl1982 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:46:
Lig het nou aan mij of heeft bitvavo gewoon een ruk-interface ? Waar kan ik openstaande orders inzien en verwijderen / wijzigen ?
12x400WP West Fronius
Echt wie heeft dat verzonnen ? En ook de totaalprijs van de order EXCLUSIEF HANDELSKOSTEN ? Moet ik elke keer gokken hoeveel ik moet invullen. Als ik voor x bedrag wil kopen regel lekker zelf die handelskosten.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:48:
[...]
Ik vind het ook een draak van een platform om te handelen. Doe ik liever op Binance.
Wel een prima fiat ramp.
En ik kan ook niet zien voor hoeveel ik gekocht heb (de prijs per munt).
[ Voor 7% gewijzigd door vortexnl1982 op 18-08-2020 08:53 ]

VS Presidents verkiezingen... powered by Blockchain?
Zo... hahaha... goede reclame.Liberteh schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:51:
VS Presidents verkiezingen... powered by Blockchain?
Ik mis alleen nog een mooi logo.
Verwijderd
Riesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:58:
[...]
Zo... hahaha... goede reclame.
Ik mis alleen nog een mooi logo.

interessant, ik hodl ook al een tijdje. het zal vast bij iedereen anders zijn, bijv als ze een winst van 5k of 10k hebben dan cashen vor 80%, de rest laten staan en weer 5k investeren als er een crash is bijvoorbeeldRiesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:23:
Wat de koers betreft kijk ik het vandaag nog ff aan.
Mocht het niet omhoog schieten dan cash ik ff in (moooie winst gehaald de afgelopen maand) en dan wacht ik op de crash.
Ik denk wel dat er daarna weer een bullrun komt, maar er zit volgens mij toch echt wel een goede correctie aan te komen, er is zoveel gemooned de laatste paar weken...
geloven jullie btw in het stock-to-flow model, ik had het laatst met een vriend erover die meer in goud wil investeren dan in coins, maar we gaven elkaar uiteindelijk gelijk. Beleggen blijft een game.
ja das wel bijzonder bout aan de interface, maar ze luisteren redelijk goed naar hun communityvortexnl1982 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:51:
[...]
Echt wie heeft dat verzonnen ? En ook de totaalprijs van de order EXCLUSIEF HANDELSKOSTEN ? Moet ik elke keer gokken hoeveel ik moet invullen. Als ik voor x bedrag wil kopen regel lekker zelf die handelskosten.
En ik kan ook niet zien voor hoeveel ik gekocht heb (de prijs per munt).
Al die altcoins 100en tot 1000en procenten en bitcoin is wel ff klaar met moonen na 25% in de plus?Riesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:23:
Wat de koers betreft kijk ik het vandaag nog ff aan.
We gaan zien of de bullflag confirmed wordt of gaat falen. Ik wacht ook nog even aan de zijkant totdat we besloten hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door Liberteh op 18-08-2020 09:17 ]
Ik zit nog niet op de duizenden euro's inleg enzo... misschien over een paar jaarjzoin2 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:14:
[...]
interessant, ik hodl ook al een tijdje. het zal vast bij iedereen anders zijn, bijv als ze een winst van 5k of 10k hebben dan cashen vor 80%, de rest laten staan en weer 5k investeren als er een crash is bijvoorbeeld
geloven jullie btw in het stock-to-flow model, ik had het laatst met een vriend erover die meer in goud wil investeren dan in coins, maar we gaven elkaar uiteindelijk gelijk. Beleggen blijft een game.
Ik heb mijn excelletje zo gemaakt dat hij mij aangeeft wanneer ik moet kopen (koers -10%) en wanneer ik moet kopen (winst 15%).
Dat hou ik vaak wel aan (behalve bij BTC... die HODL ik gewoon de moeder).
p.s. ik vind Bitvavo echt perfect voor de beginnende trader/hodler.
Ja het mist zeker her en der info en mogelijkheden. Maar om ff simpel EN SNEL coins te kopen en verkopen en wat simpele shorts in te stellen is het perfect.
En ze hebben inderdaad een hele goede support, simpele API en goed uitleg op hun site.
[ Voor 15% gewijzigd door FijneKerst op 18-08-2020 09:19 ]
haha je hebt daar apps voor heRiesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:17:
[...]
Ik zit nog niet op de duizenden euro's inleg enzo... misschien over een paar jaar
Ik heb mijn excelletje zo gemaakt dat hij mij aangeeft wanneer ik moet kopen (koers -10%) en wanneer ik moet kopen (winst 15%).
Dat hou ik vaak wel aan (behalve bij BTC... die HODL ik gewoon de moeder).
ik had wel meer moeten kopen met die crash van maart (sindsdien heb ik gewoon een btc ticker app geinstalleerd)
Zelf doen is leukerjzoin2 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:19:
[...]
haha je hebt daar apps voor he
ik had wel meer moeten kopen met die crash van maart (sindsdien heb ik gewoon een btc ticker app geinstalleerd)
Lekker kutten met excel... zou niet meer zonder mijn excelletje kunnen, dan zou ik allang de spreekwoordelijke kluts zijn kwijtgeraakt.
Ik hoop van harte voor jou dat BTC niet nog een run maakt vandaagChaes schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:21:
Mijn LINK stoploss ging af vannacht. Wel jammer, maar wel opnieuw ingekocht.
je hebt helemaal gelijk. excel ftwRiesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:21:
[...]
Zelf doen is leuker... vind ik dan.
Lekker kutten met excel... zou niet meer zonder mijn excelletje kunnen, dan zou ik allang de spreekwoordelijke kluts zijn kwijtgeraakt.
wel jammer dat de bitvavo geen automatische aankoop / verkoop biedt. Dit is idd een ander model, maar volgens mij mag niet volgens de richtlijnen van bijv apple.
Ik haat het en ik hou er van...
Ik moet ook stoppen om die koers tickers bovenaan me scherm mee te hebben draaien....
je gezondheid is het belangrijkste, blijven hodlenRiesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:50:
Beetje stilte voor de storm dit....
Ik haat het en ik hou er van...
Ik moet ook stoppen om die koers tickers bovenaan me scherm mee te hebben draaien....
nog 3 jaar
5 jaar ... tot na de volgende halvening minimaal.jzoin2 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:55:
[...]
je gezondheid is het belangrijkste, blijven hodlen
nog 3 jaar
Dan wil ik me slag geslagen hebben en mijn huis afbetalen, lambo kopen en de zon tegemoet rijden met 230KM/h.
Dat zal dan een EV lambo zijn en max 80km/h.. En dan heb je net je huis afbetaald en dan rij je weg..Riesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:59:
[...]
5 jaar ... tot na de volgende halvening minimaal.
Dan wil ik me slag geslagen hebben en mijn huis afbetalen, lambo kopen en de zon tegemoet rijden met 230KM/h.
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 18-08-2020 10:06 ]
Zero.
Dit is hoe ik het nu zie:
https://www.tradingview.c...the-ascending-channel-4h/
Gisteren de kleine stijging van 12100 naar 12400 meegepakt, dacht dat het wellicht naar ~12650 zou gaan maar het kan nog komen. Voor de zekerheid 50% verkocht en nu kijken waar we uitkomen.
12600 = rest verkopen en kijken waar we heen gaan bewegen
11700 = weer inkopen met een stoploss
Wat denken jullie? Goede aanpak of ben ik hier poep bezig?
Sja, toen ik mijn pc weer verkocht kocht ik er weer IOTA voor terug toen die op $1,80 stond ongeveer (kan toch niet lager dacht ik toen nogRiesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:19:
[...]
Als ik toen idd voor dat geld BTC had gekocht, dan was ik nu binnen geweest
Ik adviseer je deze te kijken en je voor te bereiden op een andere (toekomstige) halving dan dat je gewend bent: YouTube: Only The StrongRiesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:59:
[...]
Ik wens niemand REKTheid toe namelijk. Je zal maar als je winst zien verdampen omdat je een normale bullmarkt na deze verwacht wanneer de bears hun ding weer gedaan hebben. Als de halving zorgt voor de gehele cyclus, dan wel. Als het de normale 4 jarige cyclussen zijn dan zou ik me voorbereiden op een andere bullrun na de halving.
[ Voor 25% gewijzigd door Liberteh op 18-08-2020 10:20 ]
Dat hoop ik ook.Liberteh schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:24:
[...]
Ik hoop van harte voor jou dat BTC niet nog een run maakt vandaag
Op zich is het ritme wel fijn van de afgelopen weken: Alts pumpen 50% of meer -> op tijd verkopen of SL, BTC doet +3% tot 10%, Alts dumpen 15% tot 30%, en het begint weer van voor af aan met alt-pumping.
Ik teken ervoor dat dit nog ff doorgaat
De tijd leert of het tij keert
Voor de liefhebbers wel leuk denk ik, correlatie van diverse muntjes
#duizelThe_Goat schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:38:
https://twitter.com/hsaka.../1295112538703581184?s=21
Voor de liefhebbers wel leuk denk ik, correlatie van diverse muntjes
Dont get too greedy. Thats all im gonna sayGelukszoekr schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:41:
Wat moet ik doen? Link maar eens wat winst pakken? en hoeveel dan? de twijfel slaat weer eens toe
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Verwijderd
Good luck, dit zijn inderdaad de lastige vraagstukken.Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:41:
Wat moet ik doen? Link maar eens wat winst pakken? en hoeveel dan? de twijfel slaat weer eens toe
Kan over een maand op $40 staan, maar ook prima op $8.
Het lijkt me nooit onverstandig om na een dikke run hoe dan ook je inleg en wat extra's eruit te halen.
Dat gaat ook echt nergens meer over...Chaes schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:38:
+82% op FET nu haha, sickkk
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik heb zelf wat van mijn pf (geen link) vanuit mijn ledger naar binance gestuurd. Hou het even goed in de gaten, kan nu in ieder geval snel verkopen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:41:
Zero.
ff aangepastVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:44:
[...]
Good luck, dit zijn inderdaad de lastige vraagstukken.
Kan over een maand op $40 staan, maar ook prima op $8.
Het lijkt me nooit onverstandig om na tijdens een dikke run hoe dan ook je inleg en wat extra's eruit te halen.
Trouwens, wat vinden wij van OMG als project/toekomst/mogelijke speelcoin???
[ Voor 6% gewijzigd door FijneKerst op 18-08-2020 10:50 ]
Verwijderd
De run op FET is makkelijk te verklaren. Dyslecten die zich hebben ingelezen op VET en enthousiast hun spaargeld all-in gooien door de mooie verhalen en potentiële partnerships, maar per ongeluk de verkeerde coin kopen op Binance.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:50:
[...]
De run op FET is makkelijk te verklaren. Dislecten die zich hebben ingelezen op VET en enthousiast hun spaargeld all-in gooien door de mooie verhalen en potentiële partnerships, maar per ongeluk de verkeerde coin kopen op Binance.
Drie keer raden wie gisterochtend is uitgestapt bij FET

Ik kwam er achter dat ik VET moest moest hebben...
Kan altijd slechter, ik open net de chart van CRV... een grote curve omlaag.
[ Voor 12% gewijzigd door raq op 18-08-2020 10:57 ]
De tijd leert of het tij keert
Wat kan je daarwel mee doen met die SXP token? Gebruiken dan in hun eigen app voor? Of zie je het enkel als investering op een exchange?knakworst schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:18:
Ik ga ook voor de steel kaart, inmiddels op 2k SXP, binnen een paar dagen de andere 1k. Interessant concept met wel een beetje piramidefonds trekjes, maar goed als je er tijdig bij bent is het geen probleem. Bovendien zit er in de fees nog wel enige gedachte achter. Maar de cashback en de gratis goodies zijn echt niet sustainable.
Moet wel zeggen de KYC procedure duurt echt lang, wacht al een aantal dagen op tier 2. Goed teken zullen we maar zeggen, veel nieuwe aanmeldingen.
SPiET
ik heb vanmorgen de gok genomen om op 17,378 bij te kopen maar zoals het nu lijkt had ik dat beter niet kunnen doen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:41:
Ik had vanmorgen ook wat LINK bijgekocht. Beter niet kunnen doenRenaldoN schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 11:01:
[...]
ik heb vanmorgen de gok genomen om op 17,378 bij te kopen maar zoals het nu lijkt had ik dat beter niet kunnen doen.
Dit krijg ik nu bij BitVavo als ik mijn LINKS wil withdrawen. Iemand hier ervaring mee ?
Zojuist heeft u opdracht gegeven om [AANTAL] LINK te versturen. Uw transactie is door ons monitoringssysteem uitgekozen om handmatig te controleren, hetgeen wij zo spoedig mogelijk voor u zullen doen.
Transactie Monitoring
Bitvavo is verplicht op basis van Europese wet- en regelgeving om aan transactiemonitoring te doen. Hierdoor kan het noodzakelijk zijn dat uw transacties handmatig worden gecontroleerd indien uw transacties als verhoogd risico wordt aangemerkt. Meer informatie hierover is hier beschikbaar.
Ja je moet er ook niet je Drugs mee kopen enzo he... dat mag niet.vortexnl1982 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 11:07:
[...]
Dit krijg ik nu bij BitVavo als ik mijn LINKS wil withdrawen. Iemand hier ervaring mee ?
[...]
Waarom wilt iedereen zo graag zijn huis afbetalen?Riesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:59:
[...]
Je kan toch nog 30/40% niet aflossen?
Eenmaal afgelost is je geld in bakstenen waar je niks mee kan. De rente staat zo laag en ik verwacht voor "eeuwig". Dat dat ook niet de kosten zijn.
Ja, gewoon transfer van wat LINKs. Lekker dan, net nu het omlaag klapt ! Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.Riesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 11:08:
[...]
Ja je moet er ook niet je Drugs mee kopen enzo he... dat mag niet.
Wel dat ik eens door de rabobank ben gebeld en ze vroegen waarom er allemaal bedragen van / naar kraken gaan.
Verwijderd
Geen woonlasten = meer budget voor cocaïne.lighting_ schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 11:09:
[...]
Waarom wilt iedereen zo graag zijn huis afbetalen?
Eenmaal afgelost is je geld in bakstenen waar je niks mee kan. De rente staat zo laag en ik verwacht voor "eeuwig". Dat dat ook niet de kosten zijn.
Ok ok, zo ver mogelijk afbetalen danlighting_ schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 11:09:
[...]
Waarom wilt iedereen zo graag zijn huis afbetalen?
Sheeesh... rustaaaagh
Of een Lambo CabrioVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 11:10:
[...]
Geen woonlasten = meer budget voor cocaïne.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!