Spontaan mijn BTC buy order er door op $9501!
Sodeknetters!
Sodeknetters!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Die 66% is pure winst he, mijn inleg is eruit.Sahara schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 16:53:
@Pelox toch mooi dat je die 33% van NEO verzilverd hebt, wel beetje jammer van die andere 67%.
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 02-06-2020 16:55 ]
Zero.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Jij he, krijgt van mij een biertje.Richh schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 15:01:
[...]
Wat is daar zorgwekkend aan?
Anyhow, het zal vast niet enorm lang meer duren.
[Afbeelding]
Ik maak er een bullish pennant van, maargoed je weet het nooit. Ik vrees wel voor een Bart.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Prepare for the next ATH
Mooi!Riesj74 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 16:56:
[...]
Jij he, krijgt van mij een biertje.
Deze grafiek deed mij net besluiten de helft van mijn zooi naar euro's te zetten en mijn inleg er vet uit te halen...
en 1 minuut erna crashte het!!
![]()
![]()
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Volgens mij kunnen we net zo goed nog even rond 9500 blijven schommelen? We zitten gewoon weer in diezelfde triangle wachtend op een outbreakTaro schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:03:
Wow, blij dat ik in fiat zat en NEO richting USDT had verkocht ipv Bitcoin
Zo zie je maar weer, altijd op je hoede blijven in dit wereldje en nooit te voegen juichen.
8600 next stop?
ja deze drop denderd wel weer ff door social media land.......Taro schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:03:
Wow, blij dat ik in fiat zat en NEO richting USDT had verkocht ipv Bitcoin
Zo zie je maar weer, altijd op je hoede blijven in dit wereldje en nooit te voegen juichen.
8600 next stop?
Prepare for the next ATH
Natuurlijk kan dat, ik zeg ook niets over een tijdsperiode. Ik kijk heel erg naar pieken en dalen van eerdere weken. De onderkant van de vorige candlebody zat rond die 8600. Nu de top van de huidige candle een wick is geworden ga ik er vanuit dat de onderkant opnieuw bepaald gaat worden. En tussen de 8600 en 9500 zit op de 8950 na de afgelopen periode weinig. Het kan uiteraard alle kanten op.Richh schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:04:
[...]
Volgens mij kunnen we net zo goed nog even rond 9500 blijven schommelen? We zitten gewoon weer in diezelfde triangle wachtend op een outbreak
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 02-06-2020 17:10 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
[ Voor 22% gewijzigd door sourcecode op 02-06-2020 17:12 ]
Prepare for the next ATH
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 02-06-2020 17:34 ]
Crypto heeft geen richtlijnenTaro schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:14:
@sourcecode Lijkt mij ook prachtig en ik zou het hier ook even aankondigen. Dat mag je misschien officieel als een dump zien en dus in strijd met de richtlijnen, maar ik zou het niet kunnen verkroppen om te weten dat jullie er geld door verliezen
@Verwijderd Je valt in herhaling
Prepare for the next ATH
En geplaats?PHPResource schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:57:
Is 9800 een reasonable stoploss?
Yes! Gelukkig maar. Nu even stof laten neerdwalen en nieuwe positie kiezen
Taro schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:09:
[...]
Natuurlijk kan dat, ik zeg ook niets over een tijdsperiode. Ik kijk heel erg naar pieken en dalen van eerdere weken. De onderkant van de vorige candlebody zat rond die 8600. Nu de top van de huidige candle een wick is geworden ga ik er vanuit dat de onderkant opnieuw bepaald gaat worden. En tussen de 8600 en 9500 zit op de 8950 na de afgelopen periode weinig. Het kan uiteraard alle kanten op.
Binance is netjes op 9400 gebounced, nogal een verschil.wdbtje schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:21:
[...]
[Afbeelding] Op Bitmex heeft BTC de 8600 blijkbaar aangetikt
Verwijderd
Dikke vette sappige good old scamwick.The_Goat schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:31:
Geen wonder dat bitmex steeds minder traders heeft, wickje van een paar $ meer of minder maakt niet zoveel uit, maar dit is wel extreem weer
Als ik dit zo lees moet je nog een en ander leren wat nu wat is en waar een hardware wallet goed voor is en wat de risico's zijn om ze niet in eigen beheer te hebben.spietie schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 14:27:
[...]
Ja ik had al zo'n vermoeden, ik had gehoopt op een Ledger Live zoals met de app delta dat je naast je coins er op plaatsen op de ledger ook gewoon je portfolio kon zien maar blijkbaar niet .
Nu de Ledger zelf zal wel heel veilig zijn om je coins er op te plaatsen (hoop ik dan toch?) maar t idee is wat raar en hou ik misschien nog liever op een big exchange (wat ook risico met zich mee brengt natuurlijk)
Daar is het feest inderdaad.. vlak voor die dikke rode dildo wilde ik BTC verkopen om nog wat Shell bij te pakken, maar helaas te laatSlux schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:38:
Crypto is een beetje uit lijkt wel als je het vergelijkt met de reguliere beurzen, het feest houdt niet op daar.
Verwijderd
Dat komt omdat er honderden miljarden ingespoten worden op vulgaire wijze door een kunstmatige bull van de overheid.Slux schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:38:
Crypto is een beetje uit lijkt wel als je het vergelijkt met de reguliere beurzen, het feest houdt niet op daar.
Shill/tip kijk eens naar Alfen, is mijn nieuwe pareltjeAmens schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:42:
[...]
Daar is het feest inderdaad.. vlak voor die dikke rode dildo wilde ik BTC verkopen om nog wat Shell bij te pakken, maar helaas te laat
Flow Traders moet je hebben, heeft zelfs een link met crypto (ze zijn aan het pionieren met een crypto marketmaker).Slux schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:56:
[...]
Shill/tip kijk eens naar Alfen, is mijn nieuwe pareltje![]()
Shell is een beetje uit op het moment vanwege het dividend verhaal.
Nee crypto doet het beter natuurlijk, als je ergens lekker vulgair genomen genomen wilt worden door jezelf te laten injecteren met pure shitcoins dan is crypto idd the place to beVerwijderd schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:44:
[...]
Dat komt omdat er honderden miljarden ingespoten worden op vulgaire wijze door een kunstmatige bull van de overheid.
Deze wereld is compleet aan het stukgaanen wij mogen aanschouwen hoe het begint.
Enjoy the show
Beide staan zowat op ATH, dan toch liever Shell die nog op +/- 50% staat (voor de lange termijn dan).TuutjDrie schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:58:
[...]
Flow Traders moet je hebben, heeft zelfs een link met crypto (ze zijn aan het pionieren met een crypto marketmaker).
Been there done that, die zijn alleen leuk om te hebben als de markt in paniek raakt, maar in deze tijden sla ik ze nog even over, pas als de markt inzakt stap ik daar weer in, en dat zal denk ik niet lang durenTuutjDrie schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:58:
[...]
Flow Traders moet je hebben, heeft zelfs een link met crypto (ze zijn aan het pionieren met een crypto marketmaker).
[ Voor 58% gewijzigd door A87 op 02-06-2020 18:08 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Zal eens wat research doen vanavondSlux schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:56:
[...]
Shill/tip kijk eens naar Alfen, is mijn nieuwe pareltje![]()
Shell is een beetje uit op het moment vanwege het dividend verhaal.
TSLA MOONlighting_ schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:36:
ondertussen dendert de beurs maar door
Vandaag wat minder. Maar vanaf maart sta ik al 80% in de plus
Ach je kan niet geliqt worden door die last prijs dus zo spannend is het nietThe_Goat schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:31:
Geen wonder dat bitmex steeds minder traders heeft, wickje van een paar $ meer of minder maakt niet zoveel uit, maar dit is wel extreem weer
Ja op de maandgrafieken gaat het lekker inderdaadEdwin__ schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 18:17:
[...]
Vandaag wat minder. Maar vanaf maart sta ik al 80% in de plus
Die dump zag je niet aankomenA87 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 18:07:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ik snap nu de opmerking van iemand een keer
'' patience pays;;
Die zat al een paar maanden in een long
duurt allemaal nog langer dan. Ik ga niet in een trade er uit en er weer in. Ik ben geen 15min trader of scalper
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 02-06-2020 18:32 ]
Ik heb in maart DCA gedaan, wekelijks aankoop gedaan. Was voor corona al van plan om in te stappen maar heb nu dus een aardige cost basis.Amens schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 18:21:
[...]
Ja op de maandgrafieken gaat het lekker inderdaadHelaas ben ik niet ingestapt bij de bullrun. Had vandaag ook wel wat meer actie verwacht gezien de succesvolle lancering, maar dat blijft redelijk uit.
Netjes, gefeliciteerdEdwin__ schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 18:22:
[...]
Ik heb in maart DCA gedaan, wekelijks aankoop gedaan. Was voor corona al van plan om in te stappen maar heb nu dus een aardige cost basis.
Crypto gelukkig niet want daar kennen ze geen manipulatie en die markt wordt ook niet bepaald door een paar whalesRaptorXS schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 18:27:
De beurs momenteel is allemaal manipulatie door een private partij, de FED.
[Afbeelding]
Meerdere whales en een hoop (miljoenen) kleinere investeerders in cryptoland t.o.v. 1 whale in beleggingsland.Slux schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 18:41:
[...]
Crypto gelukkig niet want daar kennen ze geen manipulatie en die markt wordt ook niet bepaald door een paar whales
Euhm je weet dat er verschillende beurzen over de hele wereld zijn en dat die ook los van elkaar staan ?RaptorXS schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 18:46:
[...]
Meerdere whales en een hoop (miljoenen) kleinere investeerders in cryptoland t.o.v. 1 whale in beleggingsland.
Je vergelijk gaat dus niet op.
[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 02-06-2020 19:31 ]
[ Voor 21% gewijzigd door FijneKerst op 02-06-2020 19:51 ]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
[ Voor 10% gewijzigd door PHPResource op 02-06-2020 19:56 ]
Je hebt wat BTC's aangeschaft en begint bij die 1 BTC te komen, ja duidelijk verhaalRiesj74 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 19:51:
Met de winst van vanmiddag ff weer wat BTC's aangeschaft net...
Ik begin toch steeds dichter bij die 1 BTC te komen
Ja jaaaa crypto nazi... ik heb wat satoshi's aangeschaft en kom nu dichter bij de 1 BTC ...Slux schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 20:05:
[...]
Je hebt wat BTC's aangeschaft en begint bij die 1 BTC te komen, ja duidelijk verhaal
[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 02-06-2020 20:43 ]
Dat las ik dus ook. Een droom om een bitch te hebbenRiesj74 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 19:51:
#1BTCTHEDREAM
...
Hmm.. nou lijkt het net alsof er staat 1 bitch the dream...
Zijn dit bottom fishing orders? Dacht dat dat niet meer kon bij Binance.Taro schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 20:41:
Op zich wel een idee ja, maar ondertussen kan je niet traden met dat bedrag:
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ben benieuwd over een paar jaar, zeker niet nu
Het kan wel bij Binance, maar niet te extreem. Je kan prima een order invoeren die 40% lager is dan nu. Je kan echter geen order invoeren van 0.1 cent op een munt van 1 dollar.Sahara schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 21:11:
[...]
Zijn dit bottom fishing orders? Dacht dat dat niet meer kon bij Binance.
[ Voor 27% gewijzigd door PilatuS op 02-06-2020 21:35 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Yap en natuurlijk enorme manipulatie. Zonde, agja, uiteindelijk gaan we gewoon vol door die 10K. Daar geloof ik heilig in.
Neh het blijft zeker boven de 9k .. ik denk zelfs dat we de bottom al bereikt hebben.DAMAGE schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 21:11:
Ik ga er niet raar van op kijken als we inderdaad richting de 7.7k gaan waar ik het gister al over had. Zit er aan te denken om ergens in die regio ook een long te plaatsen. Geen haast. zal de chart nog eens ff goed bestuderen straks
Ik denk het zelf ook, al moet je nooit iets uitsluiten. 't kan in mijn opinie zeker nog wel onder de 9K om de onderkant triangle te testen. Maar lager dan <8K zie ik niet meer gebeuren.Riesj74 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:12:
[...]
Neh het blijft zeker boven de 9k .. ik denk zelfs dat we de bottom al bereikt hebben.
Van nu naar de 11 a 12k, daarna weer een dipje en zo door naar de 30-40k de komende paar maanden.
Ik geef me bek ook maar een zetDAMAGE schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:15:
@Riesj74 Als we de bodem gehad hebben dan denk je dat meestal niet, dan zie je dat letterlijk op je scherm. Een moker dikke groene ketser omhoog. Die hebben we nog niet gezien. Maar goed, ik zeg niet dat je geen gelijk hebt hoor. Absoluut niet. Niemand heeft zekerheid. Ik ben mijn glazenbol een paar jaar terug kwijt geraakt helaas
Ik sluit het niet uit, maar zie het niet snel gebeuren. Ik kijk zelf sowieso naar de chart dus geen stress. Als de onderkant triangle breekt zijn er weer heel veel bearish opties mogelijk maar tot die tijd ben ik bullish.DAMAGE schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:18:
@Tominatie dat 'zie ik niet meer gebeuren' moet je mee oppassen. Je moet handelen met de informatie die de chart je geeft op dat moment. Nooit dingen op voorbaat zonder onderbouwing uitsluiten. Persoonlijk had ik ook niet verwacht dat BTC ooit nog in de 3k, 4k regionen zou komen. Maar toch gebeurde het. En ik heb daar wel gekocht. Als je dat scenario op voorhand al uitsluit, hoe wil je daar dan kunnen kopen als de koers er toch heen gaat? Dat lukt je niet. Tenzij je handmatig market orders gaat uitvoeren. Kan. Maar niet heel slim.
Precies.Tominatie schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:16:
[...]
Ik denk het zelf ook, al moet je nooit iets uitsluiten.
Verwijderd
Hoe verklaar je dit dan?PilatuS schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:22:
[...]
Precies.
Iedereen die in crypto zegt: Zeker dit of zeker dat, weet niet waar ie het over heeft. Het is crypto, alles kan en er niets dat zeker is. Zodra iemand gaat zeggen dat iets zeker niet gaat gebeuren, helemaal als dat zeker nog geen 10% move is, dan valt het niet serieus te nemen.
Welke van de 2 opties bedoel je ?Verwijderd schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:52:
[...]
Deze dame valt toch zeker serieus te nemen.
Mooi, dan koop ik nu gelijk 5 bitcoins en over een paar maanden 100K winst!!Riesj74 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:12:
[...]
Neh het blijft zeker boven de 9k .. ik denk zelfs dat we de bottom al bereikt hebben.
Van nu naar de 11 a 12k, daarna weer een dipje en zo door naar de 30-40k de komende paar maanden.
Wou dat ik het geld er voor had om er 5 te kopenMatadores schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 23:25:
[...]
Mooi, dan koop ik nu gelijk 5 bitcoins en over een paar maanden 100K winst!!
Met de herfst rij ik een 2e hands Lambo
Met 100% zekerheid kan je beter niet 5 BTC kopen maar maximaal lenen met dat bedrag. Dan nog een hefboom long er tegen aan, want het kan toch niet onder de 9k komen dus liquidatie is onmogelijk. Kan je een huis kopen met 2 nieuwe lambos.Matadores schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 23:25:
[...]
Mooi, dan koop ik nu gelijk 5 bitcoins en over een paar maanden 100K winst!!
Met de herfst rij ik een 2e hands Lambo
PUT
Heel onwaarschijnlijk. Maaar wie weet...Malarky schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 23:36:
Mijn voorspelling: BTC loopt naar 9725 (waar de pump gisteren begon en wat voor de pump ook zijn piek was), iedereen denkt dat het goed komt en we worden weer keihard gedumpt. Maar deze keer onder de trendlijn die wel al volgen vanaf 4500, dus onder 9100. Onder de trendlijn is het einde verhaal, van deze bullrun.
En dan kunnen we gelijk die H&S doen en zie ik jullie op 6700 weer.
https://www.tradingview.c...kL-BTC-in-potential-ISHS/
Een H&S of IH&S heeft altijd een volume profile nodig ter conformatie, right shoulder zou idealiter hoger liggen dan de left shoulder in dit geval, en de right shoulder is nog niet eens gestart.Malarky schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 23:36:
Mijn voorspelling: BTC loopt naar 9725 (waar de pump gisteren begon en wat voor de pump ook zijn piek was), iedereen denkt dat het goed komt en we worden weer keihard gedumpt. Maar deze keer onder de trendlijn die wel al volgen vanaf 4500, dus onder 9100. Onder de trendlijn is het einde verhaal, van deze bullrun.
En dan kunnen we gelijk die H&S doen en zie ik jullie op 6700 weer.
https://www.tradingview.c...kL-BTC-in-potential-ISHS/
[ Voor 6% gewijzigd door The_Goat op 03-06-2020 00:01 ]
Soms lijkt dat zo tot ineens net als van 7 naar 10k zo uit het niets interesse kwam. Het kan nu ook in 1 ruk door naar 12k binnen 20 uur, je weet nooit hoe het gaat.Richh schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 23:45:
Het hele punt rond dit gebied is dat te weinig mensen kopen en verkopen ook niet interessant is. Er zullen wat patterns uitgewerkt moeten worden, welke het moet worden weet ik nog niet.
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 03-06-2020 00:10 ]
Precies ja, de weg richting 10,5K zal een stuk minder weerstand bieden denk ik. we gaan 't zienRichh schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 23:45:
Mijn voorspelling? Deze fakeout heeft de weg naar 10k vast wat opgeschoond. Paar dagen (misschien wel langer) accumuleren en we proberen het gewoon nog eens.
Met het grote verschil is dat Crypto.com al tijden een werkend product is. Users van CRO/Crypto.com verdienen daadwerkelijk geld (traden/staken/sales).Slux schreef op maandag 1 juni 2020 @ 17:13:
[...]
Jammer dat dit soort munten maar een klein deel van hun supply hebben uitgebracht
Circulating Supply
17,216,894,977 CRO
Total Supply
100,000,000,000 CRO
Beetje XRP verhaal, de top verdiend aan de blinde soldaatjes.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 03-06-2020 00:43 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq