van een beetje profits pakken is niemand ooit slechter geworden tochRaptorXS schreef op zondag 17 mei 2020 @ 18:18:
[...]
Vaak ben je te bang, is een bekende uitdrukking.
[...]
Jij was op, rond of vóór de 20k ook bang en hebt verkochtRaptorXS schreef op zondag 17 mei 2020 @ 18:18:
[...]
Vaak ben je te bang, is een bekende uitdrukking.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Vaak buj te bange, moar soms buj te dapper
Niet echt bang maar tevreden met de opbrengst die het leven hier veranderd heeft.Taro schreef op zondag 17 mei 2020 @ 18:32:
[...]
Jij was op, rond of vóór de 20k ook bang en hebt verkocht
ik zit er ook alweer in sinds 8800 dollar dus bij een +10% in korte tijd vind ik het dikke prima om 1/5 uit te cashen, gaan we nog hoger cash ik nog wat uit en so on. Zelf ga ik er namelijk nog best sterk vanuit dat de beurs een dead cat is en dan zal een speculatieve asset als Bitcoin natuurlijk ook flink kelderen. K speel t momenteel gewoon ff wat safer, dus idd een beetje bang.
Klopt, maar als ik bijv. op 9980 USD verkoop ben ik niet per se bang, ik kan ook tevreden zijn met de opbrengst sinds bijv. 8700 USD en de verkoop doe je mede omdat je verwacht dat >10k niet haalbaar is. Dus wel een erg belangrijke nuanceRaptorXS schreef op zondag 17 mei 2020 @ 18:41:
[...]
Niet echt bang maar tevreden met de opbrengst die het leven hier veranderd heeft.
Uiteraard fijn dat je die keuze destijds hebt gehad en even los van het resultaat dat ik in 2017 heb gehad: Voor anderen geldt dit niet per se. Er hoeft geen nieuwe ATH te volgen en dit zijn andere tijden. Winst pakken blijft belangrijk want een garantie voor >20k is er niet (meer).
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Laat iedereen het lekker op zijn eigen manier doen inderdaad. Dat langer vasthouden de manier is klopt ook gewoon niet. Dan kan je na de 6k val op 4k kopen, dan 14k zien, niet verkopen en weer 4k zien. Ben je een jaar verder en had je 250% kunnen pakken om weer terug bij af te zijn.Taro schreef op zondag 17 mei 2020 @ 18:57:
[...]
Klopt, maar als ik bijv. op 9980 USD verkoop ben ik niet per se bang, ik kan ook tevreden zijn met de opbrengst sinds bijv. 8700 USD en de verkoop doe je mede omdat je verwacht dat >10k niet haalbaar is. Dus wel een erg belangrijke nuance
Uiteraard fijn dat je die keuze destijds hebt gehad en even los van het resultaat dat ik in 2017 heb gehad: Voor anderen geldt dit niet per se. Er hoeft geen nieuwe ATH te volgen en dit zijn andere tijden. Winst pakken blijft belangrijk want een garantie voor >20k is er niet (meer).
Uiteindelijk gaat het om je doelen. Als mijn investering naar 0 gaat, dan maakt het niet dat ik anders ga leven ofzo.Taro schreef op zondag 17 mei 2020 @ 18:57:
[...]
Klopt, maar als ik bijv. op 9980 USD verkoop ben ik niet per se bang, ik kan ook tevreden zijn met de opbrengst sinds bijv. 8700 USD en de verkoop doe je mede omdat je verwacht dat >10k niet haalbaar is. Dus wel een erg belangrijke nuance
Als het nog een keer x10 gaat... Dan ontstaan er mogelijkheden
Al is er maar 5% kans (en ik acht de kans toch echt groter dan dat trouwens) dat we naar de 100k gaan, dan is dat een risico dat ik bereid ben om te nemen met mijn aandeel.
All or nothing. Zolang je maar niet teveel erin stopt.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Crypto is wel de space waar iedereen denkt enorme gouden bergen te krijgen (en vaak met oogkleppen op), veel extremer tov. van ander type beleggingen en investeringen
Edit: en bestaat veelal (naar mijn mening dan) uit mensen die voor het eerst eens zich gaan bezighouden met iets van een belegging
Edit: en bestaat veelal (naar mijn mening dan) uit mensen die voor het eerst eens zich gaan bezighouden met iets van een belegging
[ Voor 28% gewijzigd door The_Goat op 17-05-2020 21:15 ]
100k zou mooi zijn maar niet realistisch dat zou uitkomen op een market cap +- 2.100.000.000.000 miljard.Richh schreef op zondag 17 mei 2020 @ 21:10:
[...]
Uiteindelijk gaat het om je doelen. Als mijn investering naar 0 gaat, dan maakt het niet dat ik anders ga leven ofzo.
Als het nog een keer x10 gaat... Dan ontstaan er mogelijkheden![]()
Al is er maar 5% kans (en ik acht de kans toch echt groter dan dat trouwens) dat we naar de 100k gaan, dan is dat een risico dat ik bereid ben om te nemen met mijn aandeel.
All or nothing. Zolang je maar niet teveel erin stopt.
Traden en winst pakken verdien je meer mee dan hopen op die 100k
Eens, maar, ik heb in het afgelopen halfjaar meer met Tesla aandelen verdiend dan met cryptocurrency. Tijdens een bullrun/market gaat niets het van Bitcoin of andere cryptocurrency winnen, maar, er is geen zekerheid dat die tijd weer komt en als die al komt dat je hem 100% meepakt.The_Goat schreef op zondag 17 mei 2020 @ 21:13:
Crypto is wel de space waar iedereen denkt enorme gouden bergen te krijgen (en vaak met oogkleppen op), veel extremer tov. van ander type beleggingen en investeringen
Het voornaamste probleem met crypto kan zijn dat er niets is dat de koers boven de 0 kan houden, behalve technisch gezever over toekomstige mogelijkheden waarvan 99% van de mensen eigenlijk wel weten dat ze er niet toe doen OF pure speculatie en gezever over schaarste. Daarom blijf ik ook een permabear. Zoals eerder gezegd kan ik binnen 5 minuten een cryptocurrency lanceren op de ETH chain met een supply van 5 stuks, is die daarom 1 miljoen Euro per stuk waard? Mooier kan ik het niet maken. Ja, een ICO die als investering in een bedrijf dient. En waarom zou je 200 Dollar of 10 Dollar voor 1 NEO betalen? Ik weet het eigenlijk niet. Het is pure speculatie.
En waarom zou ik 100 Dollar voor 1 cyptocurrency betalen die ervoor zorgt dat mijn koffieboon gegarandeerd van de plantage komt waarvan ik hoop dat hij er vandaan komt? Of men verwisselt hem op de olietanker, of ik moet iets op afstand verifiëren waarvan ik niet weet of het klopt. Of de CEO kopieert de techniek naar een ander platform om door te verkopen waardoor jij met je dure muntjes blijft zitten.
Uiteindelijk weten we allemaal wel dat we bezig zijn met één ding: Hoop op een hogere koers zonder onderliggende reden. Op zich prima hoor, maar mooier kan ik het niet maken.
Crypto is veel extremer dan andere beleggingen. Zowel omhoog als omlaagThe_Goat schreef op zondag 17 mei 2020 @ 21:13:
Van 10% per jaar (en daar moet je al redelijk je best voor doen) aan groei, kan je geen andere klasse woning of een andere klasse auto kopen
@Slux sure. Maar daar komt des te meer risico bij kijken en bovenal tijdsinvestering.
En het is veel leuker om af en toe Lambo en Moon te roepen

@The_Goat Misschien goed om voor het algemene publiek toe te voegen wat een support/resistance flip volgens jou in dit geval voor BCH betekent? Kans op nóg lagere BCH koersen, een nieuwe ATH, een flippening van BCH vs BTC?
Veel mensen hebben de zieke runs van onder andere XRP gemist die tig 1000 procent heeft gedaan. Iedereen hoopt dat zulke dingen weer gaan gebeuren, maar dat het eenmalig is geweest kan prima. De vorige alt bullrun sloeg eigenlijk nergens op gezien de extreme winsten met als basis helemaal niets. Ook de mensen die wel met die runs geld hebben verdient, ook daar voor is het hopen dat het nog een keer zo gaat. In de praktijk is de kans voor de meeste alts naar 0 vele malen groter dan weer tig 1000 procent voor een 2e keer.The_Goat schreef op zondag 17 mei 2020 @ 21:13:
Crypto is wel de space waar iedereen denkt enorme gouden bergen te krijgen (en vaak met oogkleppen op),
Roger Ver eindigt op 0 tenzij hij met al z'n btc weer z'n eigen coin gaat pumpenTaro schreef op zondag 17 mei 2020 @ 21:29:
@The_Goat Misschien goed om voor het algemene publiek toe te voegen wat een support/resistance flip volgens jou in dit geval voor BCH betekent? Kans op nóg lagere BCH koersen, een nieuwe ATH, een flippening van BCH vs BTC?
Maar even serieus dan:
Het lijkt er nu op dat kopers niet bereidt zijn om BCH te kopen voor de prijs die lager ligt dan de all time low van 25 december. Toen de prijs van btc weer steeg naar die 0.25432 sat, waren er nog steeds minder kopers dan verkopers, waardoor de prijs weer zakt (dit noem je een S/R flip). Dat kan je beschouwen als een slecht teken, mensen zijn niet bereidt BCH aan te schaffen voor deze spotprijs (historisch gezien).
Dat kan duiden op het verder zakken van de prijs. Ik zou hier nooit BCH kopen om deze reden.
Wat je eventueel wel wil zien is het omgekeerde:
Een pump boven de oude ATL en een retest hiervan. Dat zou betekenen dat kopers weer meer vertrouwen krijgen en de kans dat de prijs vanaf dat punt gaat stijgen groter is. Tot die tijd: RIP BCH
Dit is precies de fucked-up reden dat ik elke dag naar die koers kijkTaro schreef op zondag 17 mei 2020 @ 21:24:
[...]
Eens, maar, ik heb in het afgelopen halfjaar meer met Tesla aandelen verdiend dan met cryptocurrency. Tijdens een bullrun/market gaat niets het van Bitcoin of andere cryptocurrency winnen, maar, er is geen zekerheid dat die tijd weer komt en als die al komt dat je hem 100% meepakt.
FOMO om de boot te missen, een weekje wat anders te gaan doen en BTC 100% hoger te zien staan omdat er chinese massa-adoptie aan de gang is
@PilatuS Imo is het zelfs goed mogelijk dat altcoins nog veel rekter gaan, ook als BTC stijgt. Na die paar jaar vertegenwoordigen al die altcoins nog steeds geen waarde. Wat overblijft: nutteloze tokens met veel bagholders. Wie steekt daar nou nog nieuw geld in? Enkel wat daytraders en misschien een hoopje noobs die op de site lezen:"we want to revolutionize the world with our blockchain solutions." en dan denken: "wauw, this is big". zo was ik vroeger ook
Bitcoin dominance op termijn gewoon naar 100%. Ik hodl Nano voor de fun maar of ik echt verwacht dat het iets waard zal worden? Nee man.
Bitcoin dominance op termijn gewoon naar 100%. Ik hodl Nano voor de fun maar of ik echt verwacht dat het iets waard zal worden? Nee man.
Verwijderd
We weten allemaal dat we gewoon naar de moon gaan. Wat is dit voor realistisch geneuzel allemaal?
Oogkleppen op en buy highs maken, gauw!
Oogkleppen op en buy highs maken, gauw!
Ik zie de meeste altcoins ook wel compleet rekt gaan, maar er zitten er ook een aantal bij die het sinds de dump van BTC samen met de beurs beter doen dan BTC. Bijvoorbeeld XTZ, LINK en zelfs ZIL. Aan de andere kant zie ik ook wel alles kapot gaan tot dat er eens iets mee wordt gedaan in de praktijk. Zodra er een coin serieus op grote schaal gebruikt gaat worden zie ik die wel compleet moon gaan, alleen of dat ooit zal gebeuren ?Tominatie schreef op zondag 17 mei 2020 @ 23:43:
@PilatuS Imo is het zelfs goed mogelijk dat altcoins nog veel rekter gaan, ook als BTC stijgt. Na die paar jaar vertegenwoordigen al die altcoins nog steeds geen waarde. Wat overblijft: nutteloze tokens met veel bagholders. Wie steekt daar nou nog nieuw geld in? Enkel wat daytraders en misschien een hoopje noobs die op de site lezen:"we want to revolutionize the world with our blockchain solutions." en dan denken: "wauw, this is big". zo was ik vroeger ook
Geen idee hoe het verder zal gaan, maar ik zie sommige alts nog wel dikke runs maken, helemaal mocht er een nieuwe generatie Henk en Ingrid komen. Alleen alle alts naar nieuwe ATH's mocht BTC dat gaan doen, ik kan het mij niet voorstellen. Zie bijvoorbeeld XRP en BCH.
Das een mooie rode Bitcoin candle... We wachten het mooi in fiat af...
2.100.000.000.000 miljard...Slux schreef op zondag 17 mei 2020 @ 21:20:
[...]
100k zou mooi zijn maar niet realistisch dat zou uitkomen op een market cap +- 2.100.000.000.000 miljard.
Traden en winst pakken verdien je meer mee dan hopen op die 100k
Poehee, dat zou lekker zijn, dat is euh.. ff nullen tellen hoor... 2.100.000.000.000.000.000.000 dollar market cap
BTC is al vele keren 10x gegaan. Daar kunnen er vast nog wel één 10xje (-->100k) of twee 10xjes (-->1.000k) bij :-)
Alle gekheid terzijde, het wordt natuurlijk wél steeds lastiger. Een 100k BTC zie ik nog wel een keer gebeuren. Maar een 1000k BTC... Not so much.
Ben persoonlijk van mening dat de grote kudde nog moet -en gaat- komen.
En daar zullen er ook tussen zitten die liever 100.000 cointjes van het een of ander bezitten in de hoop dat het naar $1,- gaat, dan maar één 'BTC cointje die veelste duur is'. Net zoals de vorige keer. De mensen zijn niet opeens anders of verstandiger ofzo.
Ben het zeker met je eens dat je met traden en tijdig winst pakken meer kunt verdienen dan met wachten. Durven verkopen lijkt voor veel mensen aardig moeilijk te zijn.
echt een typisch weekend bartje begint dit te worden
Volume omhoog was veel groter en die candle was langer.
1w eindigt nu waarschijnlijk wel in het groen
1w eindigt nu waarschijnlijk wel in het groen
ik geloof zelf ook wel in een $100.000, maar ik hoop wel dat ze dan een bruikbare en gebruiksvriendelijke oplossing hebben voor het schaalprobleem. Ik vind het best jammer dat het idee van “digital cash” steeds meer naar de achtergrond verdwijnt waarbij je steeds vaker “store of value” of “hedge versus inflation” hoort(wel een mooi voordeel t.o.v. fiat). Alleen is dat niet de essentie van BTC. Nu betaal je ook al snel weer een paar dollar aan transactiefee en zijn er behoorlijke wachttijden. That isnt the way. Stel dat men ‘t niet voor elkaar krijgt om van Bitcoin een schaalbaar, bruikbaar transactiemiddel te maken dan kun je je hele “store of value” ook wel gedag zeggen. Dat hangt sterk met elkaar samen. De blockhalving zorgt voor een steeds grotere afhankelijkheid van transactiefee’s voor miners. Als dan het network nog niet capabel is om echt gebruikt te worden door heel veel mensen voor transacties in de daily life krijg je een enorm gecentraliseerd network van een paar enorme miners. Daar zitten we ook niet op te wachten.
Al met al, een onzekere maar interessante toekomst. MOON LAMBO
Al met al, een onzekere maar interessante toekomst. MOON LAMBO
[ Voor 4% gewijzigd door Tominatie op 22-05-2020 21:13 ]
100k btc is de natte droom van alle holders, en die hebben er alle belang bij dat btc zo ver stijgt, dus dat zal een beperkte groep ook altijd blijven roepen.
Precies. BTC moet eens flink aangepast worden zodat het van 7 TPS naar 10k TPS kan. Tot die tijd is het store of value omdat genoeg mensen vinden dat het dit is. Verder is het totaal onbruikbaar en zullen de fee's met die 7 TPS ook weer naar meerdere dollars gaan tot aan 100 dollar per TPS aan toe bij een flinke run omhoog. De fee's zijn al een tijdje weer een bak ellende aan het worden en dan zit BTC nog niet eens boven de 12k. Het aantal TPS maakt het compleet onbruikbaar voor waar het voor gemaakt is. (En nee, de blocks groter maken is ook niet de oplossing)
Gelukkig zitten wij er als crypto liefhebbers met onze neus bovenop.
Het fiat systeem -als ik het zo ff mag noemen- lijkt een keer op de schop te gaan. Mocht het dan zo zijn dat er een of andere asset het 'Grote belofte'-stokje van BTC gaat overnemen, dan kan het toch niet zo zijn dat dat aan onze aandacht ontglipt :-)
Of het nou BTC, Nano of TP coin is, ome TP zal erbij zitten.
Alleen de hodlers hebben dan een probleem.
Het fiat systeem -als ik het zo ff mag noemen- lijkt een keer op de schop te gaan. Mocht het dan zo zijn dat er een of andere asset het 'Grote belofte'-stokje van BTC gaat overnemen, dan kan het toch niet zo zijn dat dat aan onze aandacht ontglipt :-)
Wanneer heel veel mensen dit op grote schaal gaan doen heb je met max 7 TPS op het mainnet nog steeds een probleem toch ?DaCoTa schreef op maandag 18 mei 2020 @ 01:00:
Hebben jullie wel eens een lightning betaling gedaan?
Als hodler hier:toilet_paper schreef op maandag 18 mei 2020 @ 00:58:
Gelukkig zitten wij er als crypto liefhebbers met onze neus bovenop.
Goud/Zilver/Bitcoin zijn de toekomst tegen het huidige failliete fiat systeem.‘Bitcoin prijs naar $75.000 door recessie’, zegt auteur ‘Rich Dad, Poor Dad’
Leuk artikel om te lezen:
Bron: https://bitcoinmagazine.n...in-prijs-recessie-auteur/
Prachtig artikel. Alleen van weinig toegevoegde waarde op wat hierboven werd besproken als je het mij vraagt.RaptorXS schreef op maandag 18 mei 2020 @ 01:18:
[...]
Als hodler hier:
[...]
Goud/Zilver/Bitcoin zijn de toekomst tegen het huidige failliete fiat systeem.
Leuk artikel om te lezen:
Bron: https://bitcoinmagazine.n...in-prijs-recessie-auteur/
Iedereen hier begrijpt dat BTC in potentie naar ongekende hoogtes kan stijgen.
Jantje zegt 75k, Pietje zegt 250k en Carl zegt 1000k.
Maar voorlopig alleen als store of value.
Zoals ik aangaf zie ik 100k zeker mogelijk. Maar blijf je dan ook hodlen?
Wat @Tominatie en @PilatuS aangeven, is dat BTC nog lang niet klaar is om als globaal 'vervangend' betaalmiddel te kunnen functioneren. En daar hebben ze volgens mij gelijk in.
Wat ik daarop wilde aangeven is, wanneer BTC t.o.v. een andere asset het onderspit gaat delven, dat het zaak is om z.s.m. bij die vervanger te zitten. Tenminste, als je er financieel beter van wilt worden.
En dan kan het best eens zijn dat je als BTC hodler op langere termijn van en koude kermis thuiskomt.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je een die hard believer bent, zoals bijvoorbeeld de XRP-ers. Tja, dan zou ik zeggen, blijf vooral hodlen.
Je kunt het beste alle opties als mogelijk beschouwen en jezelf niet vastpinnen op het feit dat ene Kawasaki of hoe heet 'ie zegt dat BTC naar een bepaald bedrag kan gaan.
Om er iets aan te hebben zul je ooit moeten verkopen.
Bitcoin naar 100K+ is helemaal niet zo gek.
Dat de Market cap dan "onrealistisch" lijkt is ook nog te verwaarlozen denk ik.
Gewoon in Sats gaan denken ipv Bitcoin.
Dan is het opeens een stuk realistischer.
Dat de Market cap dan "onrealistisch" lijkt is ook nog te verwaarlozen denk ik.
Gewoon in Sats gaan denken ipv Bitcoin.
Dan is het opeens een stuk realistischer.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Je kan makkelijk een hele tijd doen met een paar channels, zeker nu er multi-path payments beschikbaar zijn.PilatuS schreef op maandag 18 mei 2020 @ 01:03:
[...]
Wanneer heel veel mensen dit op grote schaal gaan doen heb je met max 7 TPS op het mainnet nog steeds een probleem toch ?
Dus ja, op hele grote schaal is het wellicht nog steeds een probleem, maar dan ligt het aantal gebruikers al vele orders hoger dan wat het nu is.
Ik lees nu al een tijd mee in dit topic en de vraag die blijft hangen is: waarop baseren jullie je BTC koersanalyses voor day by day trading?
In tegenstelling tot reguliere beurskoersen gebaseerd op sentiment en presentaties van bedrijven, is de BTC koers niets meer dan gokken. Gokken dat automated rules op trade platforms bij bepaalde psychologische waardes worden getriggerd en aandacht in de main stream media voor crypto/BTC. Meer is er niet...toch?
Of zijn jullie zo slim en ik zo dom?
In tegenstelling tot reguliere beurskoersen gebaseerd op sentiment en presentaties van bedrijven, is de BTC koers niets meer dan gokken. Gokken dat automated rules op trade platforms bij bepaalde psychologische waardes worden getriggerd en aandacht in de main stream media voor crypto/BTC. Meer is er niet...toch?
Verwijderd
We zijn hier allemaal slim met enkele uitzonderingen waaronder ikzelf.chevchelios schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:24:
Ik lees nu al een tijd mee in dit topic en de vraag die blijft hangen is: waarop baseren jullie je BTC koersanalyses voor day by day trading?
In tegenstelling tot reguliere beurskoersen gebaseerd op sentiment en presentaties van bedrijven, is de BTC koers niets meer dan gokken. Gokken dat automated rules op trade platforms bij bepaalde psychologische waardes getriggerd en aandacht in de main stream media voor crypto/BTC. Meer is er niet...toch?
Daarom hang ik hier ook wat rond, om restjes IQ te stacken.
Ik sta nu -30% ongeveer.
In IQ.
Hoeveel TPS heeft goud? 
Die koers kon van 2001-2011 ook 5 keer over de kop.
Prijsbepaling doen we op de beurzen/exchanges, de prijs kan dalen en stijgen zonder on-chain transacties...
De kunst is om een asset te vinden die in een exponentiële groeicurve weet te komen en die op de top te verkopen. Het maakt helemaal niet uit wat voor asset het is. Als iedereen het wil hebben, en er is maar beperkt aanbod, dan maakt het geen fuck uit wat het eigenlijk is.
Met winst doorverkopen was ook het doel van je Tesla aandeel (toch?
). Ook die kan naar 0. Pure speculatie en is ook niet mooier te maken.
Tesla's bullrun valt ook perfect over de BTC bullrun naar de 20k heen te leggen. En zo zijn er veel meer voorbeelden.
Die koers kon van 2001-2011 ook 5 keer over de kop.
Prijsbepaling doen we op de beurzen/exchanges, de prijs kan dalen en stijgen zonder on-chain transacties...
Niks van al dat schaarse goed heeft achterliggende waarde die te maken heeft met de huidige koersprijzen. Of dat nou goud, Tesla-aandelen of whatever is.Taro schreef op zondag 17 mei 2020 @ 21:24:
[...]
Eens, maar, ik heb in het afgelopen halfjaar meer met Tesla aandelen verdiend dan met cryptocurrency. Tijdens een bullrun/market gaat niets het van Bitcoin of andere cryptocurrency winnen, maar, er is geen zekerheid dat die tijd weer komt en als die al komt dat je hem 100% meepakt.
Het voornaamste probleem met crypto kan zijn dat er niets is dat de koers boven de 0 kan houden, behalve technisch gezever over toekomstige mogelijkheden waarvan 99% van de mensen eigenlijk wel weten dat ze er niet toe doen OF pure speculatie en gezever over schaarste. Daarom blijf ik ook een permabear. Zoals eerder gezegd kan ik binnen 5 minuten een cryptocurrency lanceren op de ETH chain met een supply van 5 stuks, is die daarom 1 miljoen Euro per stuk waard? Mooier kan ik het niet maken. Ja, een ICO die als investering in een bedrijf dient. En waarom zou je 200 Dollar of 10 Dollar voor 1 NEO betalen? Ik weet het eigenlijk niet. Het is pure speculatie.
Uiteindelijk weten we allemaal wel dat we bezig zijn met één ding: Hoop op een hogere koers zonder onderliggende reden. Op zich prima hoor, maar mooier kan ik het niet maken.
De kunst is om een asset te vinden die in een exponentiële groeicurve weet te komen en die op de top te verkopen. Het maakt helemaal niet uit wat voor asset het is. Als iedereen het wil hebben, en er is maar beperkt aanbod, dan maakt het geen fuck uit wat het eigenlijk is.
Met winst doorverkopen was ook het doel van je Tesla aandeel (toch?
Tesla's bullrun valt ook perfect over de BTC bullrun naar de 20k heen te leggen. En zo zijn er veel meer voorbeelden.
Als we nu bouncen ergens rond 8800 en dan weer naar een lower high heb je een prachtige springplank om over de 10.5 te gaan..
Iemand dat Neo nog opgevolgd heeft de laatste weken?
Staan toch ver onder hun ATH, ligt het op sterven? Of een ideale coin om erbij te nemen nu?
Staan toch ver onder hun ATH, ligt het op sterven? Of een ideale coin om erbij te nemen nu?
Ik zit wel een beetje te wachten op een snelle break van 9550, anders denk ik dat ik m'n shorts toch close en rond de 9,9k weer een nieuwe openBever! schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:24:
Als we nu bouncen ergens rond 8800 en dan weer naar een lower high heb je een prachtige springplank om over de 10.5 te gaan..
Wel grappig dat mex weer een enorme wick had en veel lager kwam dan de rest door een 10 mil liq.
Dit jaar zou NEO 3.0 uitgerold moeten worden.predmat schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:53:
Iemand dat Neo nog opgevolgd heeft de laatste weken?
Aantal zaken die worden geïmplementeerd:
-new consesus model dBFT 2.0
-new governance/economic model
-neoID
-decentralised storage
-native oracles
Stiekem hoop ik wel dat NEO gaat pompen op de hype. Oh wow neo heeft oracles, market buy 100k. Hoewel de oracles niet zo geavanceerd zijn als die van chainlink.
En wat copy paste omdat ik lui ben, hierin staan alle veranderingen: https://medium.com/neo-sm...mart-economy-7cec46ca1a6d
Three major new functions which are NeoID — so you can a digital identity on Neo blockchain — NeoFS, which is developed by a dedicated team in St. Petersburg, the distributed storage. So you can store your video, any data, within the Neo blockchain system. And then we will also have a built-in Oracle, so that means if you’re a Smart Contract developer on Neo, you can visit any URI or URL on the Internet. Neo will be the first blockchain system to allow you to do that, to directly visit the Internet.
Het is wel een zware bevalling die 10k zeg..
Verwijderd
Maar echt crashen doen we ook niet.C6DL schreef op maandag 18 mei 2020 @ 15:24:
Het is wel een zware bevalling die 10k zeg..
Nee de 10 gaat gepasseerd worden. De vraag is alleen hoeveel nachten slapen nog
1001C6DL schreef op maandag 18 mei 2020 @ 17:05:
Nee de 10 gaat gepasseerd worden. De vraag is alleen hoeveel nachten slapen nog
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Op Binance zie je rechts onderin tegenwoordig ook updates over grote orders. Wel mooi om te zien wat sommige mensen kopen. Deze kan in ieder geval weer even wat goedkoper traden:
:fill(white):strip_exif()/f/image/Rv5oy8nBagOjcSahKifPHgdz.png?f=user_large)
J.K. Rowling is nog niet definitief weggejaagd:

:fill(white):strip_exif()/f/image/Rv5oy8nBagOjcSahKifPHgdz.png?f=user_large)
This is getting silly. I’m not joining the Bitcoin community. It should be perfectly obvious by now that I’ve been trolling Bitcoin in the hope of boosting my significant Ethereum holdings. * https://t.co/w9hUNOlsHb
— J.K. Rowling (@jk_rowling) 18 mei 2020
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 18-05-2020 20:26 ]
Die trut moet een beetje door schrijven ipv traden.Taro schreef op maandag 18 mei 2020 @ 20:17:
Op Binance zie je rechts onderin tegenwoordig ook updates over grote orders. Wel mooi om te zien wat sommige mensen kopen. Deze kan in ieder geval weer even wat goedkoper traden:
[Afbeelding]
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat is er met een beetje deur?ScreamGT schreef op maandag 18 mei 2020 @ 20:43:
[...]
Die trut moet een beetje door schrijven ipv traden.
bitcoin #1 trending op twitter? heb ik iets gemist?
Iets met Harry Potter.Careclown schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:37:
Serieuzer dan dat kan het niet worden.. Bitcion massa adoptie komt eraan.
Omdat er zoveel bots, spam en andere schreeuwers en oplichters aan verzonden tweets zijn?Careclown schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:37:
[ Voor 5% gewijzigd door Animal op 19-05-2020 09:58 ]
oh ja, iets met jk rowling en elon zag ik wel voorbij komen in mn feedsSlux schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:57:
[...]
Iets met Harry Potter.
Serieuzer dan dat kan het niet worden.. Bitcion massa adoptie komt eraan.
Hoop dat we die 10k nu als stabiele support gaan zien.Matadores schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:03:
Here we go!
Welke 10k?
[ Voor 5% gewijzigd door Bartvandelaar op 19-05-2020 12:04 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Het is je gegund Jaapio, na al die maanden bloeden.
Volgens mij is het mij echt gelukt om de Nano-bodem te verkopen, op 2 sats na

De tijd leert of het tij keert
Dead coin bounce.ScreamGT schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:16:
Nano? Bestaat dat nog?
NANO trientje gemistScreamGT schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:16:
Nano? Bestaat dat nog?
Volatiel is het in ieder geval wel
Al meer dan een uur ondertussen. Sterk bezig!Bever! schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:54:
Bitmex ff down
exit scamBever! schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:54:
Bitmex ff down
Haha het is ook zo'n vreemde exchange he. No liquidation will happen during the downtime. Trading begint weer. Rekt Rekt Rekt Rekt...
Geen woord gelogen
Bitmex heeft wel meer probleempjes:
Bron: https://bitcoinmagazine.n...oin-beurs-bitmex-offline/Bitcoin beurs BitMEX offline, nieuwe rechtszaak in de VS
Door Redactie23 minuten geleden
Auw dan heb je echt alle treintjes gemist.
Je had beter rond de 0.60 kunnen instappen met NANO
Tja ik wil nu niet heel negatief klinken, maar dit ziet er nu niet al te best uit.....
Heb serieus het idee dat de hele cryptowereld zit te wachten op een Alt seizoen en springt bij de minst of geringste mogelijkheid weer in de Alts, met boven het hoofd hangend of een bizarre stijging zo door naar 12 K of de afgrond in naar 7 K en lager.
Daarnaast vraag ik me serieus af welke Henk of Ingrid dit keer de 10 K gaat kopen, ik sure as hell ken ze niet.... Die ik ken zijn nog steeds de wonden aan het likken van 2 jaar terug; na hun overleg met het vrouwtje om een stuk van het spaargeld te investeren in iets baanbrekend!!!... namelijk de Bitcoin! Die hebben investeringen van 4 Eur per muntje terug zien gaan naar 20 cent......
of investingen van 14 eur per aandeel naar ja ja.... 13 cent......
En wij hier maar wachten op een nieuwe boost. Nee die hele bitcoin is erop gemaakt om alle rekenkracht te gebruiken om elke keer precies de juiste beslissing te maken om een ieder vakkundig zijn of haar centjes afhandig te maken..... EN daar is het dan wel weer goed in.
Dat gezegd hebbende denk ik dat ik zometeen even ga overleggen met me vrouwtje om wat meer te investeren in Theta!!!!!!!!!!!!!!!! of toch WAN, hmmm misschien wel wat XRP.... WHAAAA KEUZESSSSSSSSSSSSS
Heb serieus het idee dat de hele cryptowereld zit te wachten op een Alt seizoen en springt bij de minst of geringste mogelijkheid weer in de Alts, met boven het hoofd hangend of een bizarre stijging zo door naar 12 K of de afgrond in naar 7 K en lager.
Daarnaast vraag ik me serieus af welke Henk of Ingrid dit keer de 10 K gaat kopen, ik sure as hell ken ze niet.... Die ik ken zijn nog steeds de wonden aan het likken van 2 jaar terug; na hun overleg met het vrouwtje om een stuk van het spaargeld te investeren in iets baanbrekend!!!... namelijk de Bitcoin! Die hebben investeringen van 4 Eur per muntje terug zien gaan naar 20 cent......
En wij hier maar wachten op een nieuwe boost. Nee die hele bitcoin is erop gemaakt om alle rekenkracht te gebruiken om elke keer precies de juiste beslissing te maken om een ieder vakkundig zijn of haar centjes afhandig te maken..... EN daar is het dan wel weer goed in.
Dat gezegd hebbende denk ik dat ik zometeen even ga overleggen met me vrouwtje om wat meer te investeren in Theta!!!!!!!!!!!!!!!! of toch WAN, hmmm misschien wel wat XRP.... WHAAAA KEUZESSSSSSSSSSSSS
@Thommie.nl onzin, die alts kunnen gewoon dood
konden ze jaren geleden ook al, maar nu lijkt het daadwerkelijk te gebeuren
Crypto wordt volwassen
want Henk en Ingrid 'investeren' nu niet meer in nutteloze 'projecten' die aan elkaar hangen van buzzwords die de oprichters zelf niet eens begrijpen. Henk en Ingrid begrijpen zelf ook wel dat ze zich meer in hun 'investering' hadden moeten verdiepen.
Meanwhile kopen diezelfde Henk en Ingrid ook gewoon ASML aandelen en Tesla-aandelen. Of misschien wel Dow Jones etc, en die zijn niet 'half' te kopen; dat zijn zo honderden tot duizenden euro's per aandeel.
In tegenstelling tot crypto.
Op de aandelenmarkt zijn ze ook al massaal geld verloren na de mid-maart covid crash, lekker uitgestapt... en nu zien ze de koers (als een dead cat bounce) weer oplopen. Ook daar stapt men gewoon weer in nu hoor. Immers hoe kunnen die koersen anders alweer zo hoog staan
Als ze straks Bitcoin wel begrijpen en het grote plaatje van de moneyprinter goes brrr begrijpen, verwacht ik wel een nieuwe ATH. Zoveel volume heb je bovenal niet eens nodig om een hogere koers te bepalen he...
Maargoed. Eerlijk is eerlijk. Dan moeten we wel eens over die 10.300-ish grens heen, en dat durven de whales inderdaad niet
Crypto wordt volwassen
Meanwhile kopen diezelfde Henk en Ingrid ook gewoon ASML aandelen en Tesla-aandelen. Of misschien wel Dow Jones etc, en die zijn niet 'half' te kopen; dat zijn zo honderden tot duizenden euro's per aandeel.
In tegenstelling tot crypto.
Op de aandelenmarkt zijn ze ook al massaal geld verloren na de mid-maart covid crash, lekker uitgestapt... en nu zien ze de koers (als een dead cat bounce) weer oplopen. Ook daar stapt men gewoon weer in nu hoor. Immers hoe kunnen die koersen anders alweer zo hoog staan

Als ze straks Bitcoin wel begrijpen en het grote plaatje van de moneyprinter goes brrr begrijpen, verwacht ik wel een nieuwe ATH. Zoveel volume heb je bovenal niet eens nodig om een hogere koers te bepalen he...
Maargoed. Eerlijk is eerlijk. Dan moeten we wel eens over die 10.300-ish grens heen, en dat durven de whales inderdaad niet
als ik kijk naar de btc dominance zijn er weinig mensen die alts willen..Thommie.nl schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:36:
Tja ik wil nu niet heel negatief klinken, maar dit ziet er nu niet al te best uit.....
Afgelopen zaterdag werd ik getriggerd door artikel in de VK over Hans Hoogervorst ( https://www.volkskrant.nl...eheid-slecht-af~bbec1a69/ ) en waarom moneyprinter brrrr geen inflatie veroorzaakt. Zie ook https://www.businessinsid...ined-aoc-2019-3?r=US&IR=T
Voorbeeld onder ander Bank of Japan.. Ik kom dit nog nergens tegen in podcasts en of (twitter) media. Of heb ik onder een steen geleefd?
Voorbeeld onder ander Bank of Japan.. Ik kom dit nog nergens tegen in podcasts en of (twitter) media. Of heb ik onder een steen geleefd?
Helemaal naar de kl#te dus?Bever! schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:57:
Lijkt op een textbook wyckoff distribution... We gaan zien..
Huge news Atari and Litecoin announcing partnership
En dan ook nog Bitcion met Harry Potter ..
MOON
Slux verkoopt alvast

En dan ook nog Bitcion met Harry Potter ..
MOON
Slux verkoopt alvast

Gelukkig heb ik uurtje terug geinvesteerd in Theta, gaat zo weer de deur uit... hahaha easy money
Hm. Ik hou gewoon lekker vol met mijn altcoin-strategie. Het gaat nu wel echt heel langzaam...
oh denk dat ik nog even vast hou, iets met Samsung en miljoenen devices en Theta, dat klinkt goed haha
Zijn de 300k WAN alweer de deur uit? Nog kunnen verkopen met wat winst?Thommie.nl schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:28:
oh denk dat ik nog even vast hou, iets met Samsung en miljoenen devices en Theta, dat klinkt goed haha
Door de rare stijging van btc gelukkig wel. Nu ben ik per ongeluk in aanraking gekomen met theta.Bartvandelaar schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:42:
[...]
Zijn de 300k WAN alweer de deur uit? Nog kunnen verkopen met wat winst?
Die ga ik ff vasthouden denk ik.🤔 net nog bijgekocht weer, en uurtje terug ook.
Theta... als je in Den Haag zou wonen zou iedereen denken dat je in USDT zit.
Hoe is je XRP avontuur afgelopen?Thommie.nl schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:46:
[...]
Door de rare stijging van btc gelukkig wel. Nu ben ik per ongeluk in aanraking gekomen met theta.
Die ga ik ff vasthouden denk ik.🤔 net nog bijgekocht weer, en uurtje terug ook.
Ja, dit nieuwsbericht op Tradingview schept veel vertrouwen, mooi ref linkje 
:fill(white):strip_exif()/f/image/gUTXK7VGr41eKsOGHI3Rvz4Z.png?f=user_large)
Als Nano zo doorgaat kan ik t nog eens verkopen met winst
Verwijderd
Nog 10% erbij en ik sta break-even.Tominatie schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:17:
Als Nano zo doorgaat kan ik t nog eens verkopen met winst
Ongeloveloos.
Check die pump, fakking gek. BOOLISH MOONVerwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:42:
[...]
Nog 10% erbij en ik sta break-even.
Ongeloveloos.
:strip_exif()/f/image/cD54MwHOSSGTpn5WjgY6EOuW.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Wat harteloos... En grafisch.Bever! schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 22:20:
[...]
Check die pump, fakking gek. BOOLISH MOON
[Afbeelding]

Maar boeiend, ik geniet nog even lekker verder van mijn tunnelvisie droom

Ooit rij ik in mijn 24 karaats gouden NANO lambo, niet op wielen maar met een soort zeer inefficiënte rupsbanden die werken op de continu plaatsing van perfect briljant geslepen 16 karaats diamanten.
Denk je niet dat je met die stop buy keihard tegen de sell walls van binance en okex aan loopt, die lijken redelijk statisch.Bever! schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:11:
[...]
Heb wat buys geladderd onderin de 9k, en een stop buy op 9941 mocht hij toch omhoog vliegen..
Heb zelf geluk gehad met een 9480 long fill na de bitmex crash vanmiddag, die laat ik staan.
Verder is btc momenteel echt zo enorm snel qua traden, wick omhoog, instant terug naar mid range, wick omlaag, instant terug naar mid range.
Ik neig nog steeds naar upside prijs verkenning, dat er toch nog wat geklooi met die sell walls komt, en er bij 10k+ een hoop break-out traders te trappen zijn, shorters rekt zijn (Iedereen heeft z’n sl boven de 10k staan)
Wat is Nano?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!