Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsbart
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:51
jaydenjarno schreef op woensdag 22 april 2020 @ 21:30:
Zonde van de battery Life. Valt toch beetje tegen. Vaak zijn het dit soort dingen die juist bij dit soort telefoons zo goed zijn. Had hem een stuk beter verwacht. Batterij dan. De rest is wel erg goed
Battery life is inderdaad niet overwhelming goed, maar voor mijn gebruik prima...

Ik gebruik geen intensive apps, en in het midden van de dag heb ik vaak wel even tijd om hem op te laden; dus ik ga ervan uit dat ik er de dag wel mee door kom.

Maar kan me idd voorstellen dat als je langere tijd niet kan opladen (of bijvoorbeeld een dag gaat wandelen en je GPS/4G gebruikt om de activiteit op te nemen) de telefoon het wellicht niet de hele dag haalt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:26

vooghel

Cunning linguist

Zonde van de battery Life. Valt toch beetje tegen. Vaak zijn het dit soort dingen die juist bij dit soort telefoons zo goed zijn. Had hem een stuk beter verwacht. Batterij dan. De rest is wel erg goed
Voor een budgettoestel met een klein formaat kun je natuurlijk geen wonderen verwachten qua batterijduur. Het ontwerp van de batterij is grotendeels verweven met de vorm van de telefoon, en die nemen ze 1-op-1 over van de 8. Scheelt weer een investering, zodat ze de prijs laag kunnen houden.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:45

mwa

Mis ik iets? De reviews zijn toch positief over de battery life?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trithemis
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-08 22:03

trithemis

Dragonfly

mwa schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:15:
[...]

Mis ik iets? De reviews zijn toch positief over de battery life?
Nee, je moet zo’n telefoon intrinsiek op z’n battery life beoordelen, dat doen de meeste reviewers ook en dan is het positief. Vergelijk je het met grotere telefoons waar ook een grotere accu in kan, dan is het minder. Totaal logisch. De SE is zo goedkoop omdat ie gebaseerd is op bestaande modellen, daar hoort dus ook een kleinere accu bij, part of the deal.

Dus, nee je mist niets. Er moet altijd wat te klagen zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
De screen on en screen off time bij elkaar opgeteld komt op 7 uur. De grafiek toont activiteit van 2:00 - 21:00 en een volle accu van 10:00 am - 21:00 pm. Waar zijn de overige uren? Al die tijden zijn meer dan 7 uur.

[ Voor 3% gewijzigd door Dancing_Animal op 22-04-2020 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:33
The Chosen One schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:56:
ps. Niet dat het nodig is maar is er zeker geen mogelijkheid op andere iPhones of andere manier of battery saving mode permanent aan te hebben? Mij boeit het vrij weinig of er elke X tijd op mail e.d. gecontroleerd wordt.
Je kunt ook dit soort instellingen 1 keer veranderen in de instellingen van het toestel. Dan ben je gelijk klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dancing_Animal schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:40:
[...]

De screen on en screen off time bij elkaar opgeteld komt op 7 uur. De grafiek toont activiteit van 2:00 - 21:00 en een volle accu van 10:00 am - 21:00 pm. Waar zijn de overige uren? Al die tijden zijn meer dan 7 uur.
Die twee zaken samen zijn toch het verbruik? Scherm uit is dan bijvoorbeeld muziek luisteren.
Standby zit er dacht ik niet bij, althans niet op de iPad waar ik dit op tik :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12-09 10:06
Wel interessant om te weten , het toestel ondersteund geen “ tap to wake” wat ik persoonlijk niet zou willen missen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:50

The Chosen One

Zie signature!

Tap to wake zit er op, je moet alleen redelijk laag en specifiek tappen. ;)

Op mijn ipad zou ik het missen, telefoon totaal niet. Maar ja, ben geen sociaal media freak e.d.
En ben al aan SE1 gewent. Als die op de tafel ligt keer op knopje tikken, of als je hem pakt zit je duim er toch al.

[ Voor 59% gewijzigd door The Chosen One op 22-04-2020 23:25 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:21
Zojuist ook de bestelling maar geplaatst. Nu op zoek naar een goede screenprotector en een goed(draadloosladen) hoesje. Ik wil dat de telefoon lang mee kan gaan. De twee jaar can een android vind ik minimaal 50% te kort.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
The Chosen One schreef op woensdag 22 april 2020 @ 23:23:
Tap to wake zit er op, je moet alleen redelijk laag en specifiek tappen. ;)

Op mijn ipad zou ik het missen, telefoon totaal niet. Maar ja, ben geen sociaal media freak e.d.
En ben al aan SE1 gewent. Als die op de tafel ligt keer op knopje tikken, of als je hem pakt zit je duim er toch al.
Tap to wake is op het scherm , niet op de Homeknop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trithemis
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-08 22:03

trithemis

Dragonfly

Raise to wake zit er dan weer wel op (dat zit zelfs op de SE1) en dat is toch veel fijner? Dan hoef je niet eens te tikken :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
GertJan2012 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 23:20:
Wel interessant om te weten , het toestel ondersteund geen “ tap to wake” wat ik persoonlijk niet zou willen missen.
Als het apparaat een home button heeft, ondersteunt het nooit tap to wake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:00
Rene Ritchie test ook met Pokemon Go (Vanaf 11:07), precies wat ik wilde weten. Helaas maar 3 uur voor de nieuwe IPhone SE leeg is, precies mijn probleem met mijn oude Samsung Galaxy S8. Ik ga dan toch maar voor een IPhone 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
Volkan1984 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:26:
[...]

Als het apparaat een home button heeft, ondersteunt het nooit tap to wake.
Dat was tot voor kort zo ja, maar er was toch een kans dat het bij dit toestel wel het geval zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Zelfde scherm als de 8, dus zelfde schermfunctionaliteit als de 8.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:00
*snip* troll

[ Voor 94% gewijzigd door Daedalus op 23-04-2020 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Toch maar een bestelling geplaatst bij coolblue. Schijnbaar alsnog morgen geleverd ongeacht dat ik vrij laat pre order.

M'n vrouw heeft nu een Oneplus 3, begint toch oud te worden, haalt het net een halve dag op de accu. Dus werd tijd voor een nieuwe. Gelukkig in Disneyland Parijs al een hoesje kunnen scoren voor de 8 voor 4 euro (in feb, toen het park nog open was). Ze zat te kijken naar de 8, dus nu maar deze geworden. En het hoesje gaat hopelijk passen :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
corset schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:39:
Toch maar een bestelling geplaatst bij coolblue. Schijnbaar alsnog morgen geleverd ongeacht dat ik vrij laat pre order.
De 128GB zwart/wit/rood en de 256GB zwart zijn niet meer leverbaar voor morgen bij Coolblue. De overige modellen zijn wel morgen nog leverbaar. :)

[EDIT] Ik zie net dat Coolblue mijn oom zijn bestelling de deur uitgedaan heeft.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c6SsLVsgShYNdz1JMZu4O57huF8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kwM9MOcCqUZw0Y9k47vBZl0G.png?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door robcoenen op 23-04-2020 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
stevens20 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 23:28:
Zojuist ook de bestelling maar geplaatst. Nu op zoek naar een goede screenprotector en een goed(draadloosladen) hoesje. Ik wil dat de telefoon lang mee kan gaan. De twee jaar can een android vind ik minimaal 50% te kort.
Zelf gebruik ik al jaren bij ieder nieuw iPhone toestel de Belkin InvisiGlass (aan laten brengen met een machine bij een Amac) en een Tech21 Evo Check als hoesje. Top spul.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

https://www.belkin.com/us/p/P-F8W940/ 2.3 sterren uit 400+ reviews? :p

Heb nog nooit een screenprotector op een telefeoon gehad en nog nooit krassen. Vooral tegenwoordig zijn de schermen harstikke goed. Of je moet echt constant de telefoon zo in je zak stoppen. Heb hem echt bijna nooit in mijn zak.

Dat gezegd, mijn bestelling "wordt ingepakt". Coolbue. :)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
haaibaa2 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:55:
[...]

Rene Ritchie test ook met Pokemon Go (Vanaf 11:07), precies wat ik wilde weten. Helaas maar 3 uur voor de nieuwe IPhone SE leeg is, precies mijn probleem met mijn oude Samsung Galaxy S8. Ik ga dan toch maar voor een IPhone 11.
Ja maar dat is dus de grap, als je een handzame telefoon wilt met goede batterijduur, en IOS dan blijft er niks over. Ja de iPhone 11 pro maar voor dat bedrag lijkt me niet anders dan dat zo een ding goede batterijduur heeft.

Ik zit ook in dat dilemma, of een 11 nemen met echt goede batterijduur, of een SE 2 en dan weer (mss binnenkort) gezeik met batterij. :(

Ik ga eerst even meerdere reviews afwachten waar ze dat ding wat langer testen. Wil toch echt weten wat de reallife batterijduur is. (ik heb de reviews die op deze pagina zijn gepost gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
Ai. Dat ziet er niet goed uit. Echter koop ik al sinds 2013 iPhone's incl. de benoemde screenprotector en ik heb zelf (gelukkig) nog nooit problemen (krassen, barsten etc.) ervaren. O-)
Ook nog nooit klachten gehoord van mijn zus / oom / vriendin / vrienden die allemaal dezelfde screenprotector hebben van de Amac hier in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:05
Ik Twijfel nog over de scherm grootte. Ik zoek eigenlijk iets kleiners maar mijn 11 pro Max is wel heel mooi apparaat. En deze heeft vrij groot scherm ik weet dat de overgang dan misschien te groot is.

[ Voor 71% gewijzigd door elaho op 23-04-2020 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 12-09 14:24
robcoenen schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:38:
[...]

Ai. Dat ziet er niet goed uit. Echter koop ik al sinds 2013 iPhone's incl. de benoemde screenprotector en ik heb zelf (gelukkig) nog nooit problemen (krassen, barsten etc.) ervaren. O-)
Ook nog nooit klachten gehoord van mijn zus / oom / vriendin / vrienden die allemaal dezelfde screenprotector hebben van de Amac hier in de buurt :)
Ik heb wel het idee dat de kwaliteit nu minder is dan vroeger. 2 jaar gedaan met eentje op een 8+ en nu sinds het najaar op een 11 Pro al twee versleten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
elaho schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:16:
Ik Twijfel nog over de scherm grootte. Ik zoek eigenlijk iets kleiners maar mijn 11 pro Max is wel heel mooi apparaat. En deze heeft vrij groot scherm ik weet dat de overgang dan misschien te groot is.
Neem je toch een 11 Pro. Die is nagenoeg niet groter dan de SE

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Donstil schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:43:
[...]

Neem je toch een 11 Pro. Die is nagenoeg niet groter dan de SE
Klopt maar ook weer een hele uitgave. Deze is wel heel aantrekkelijk geprijsd. Nog even wat reviews kijken maar op YouTube. 😃👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
loeberce schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:28:
[...]

Ik heb wel het idee dat de kwaliteit nu minder is dan vroeger. 2 jaar gedaan met eentje op een 8+ en nu sinds het najaar op een 11 Pro al twee versleten.
Ik heb zelf gelukkig nog geen klachten over de InvisiGlass Ultra op mijn 11 Pro Max. Heb je zelf ook de InvisiGlass of wellicht de Tempered Glass? Uiteindelijk zal het ook deels geluk zijn, een deel productiekwaliteit en deels gebruik van de gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:02
Hier toch nog twijfel.

Bij mobiel.nl is de iPhone SE (64gb) i.c.m. verlengen bij Vodafone 387eu. Ik heb nu 64gb en heb daar voldoende aan, maar de 128gb is met verlenging 435eu.

Echter is de stap naar een iPhone 11 (64gb) ook niet zo heel groot, die is met verlenging namelijk 544eu.

Is de 11 echt heel veel beter dan de SE? Ik vind het maar lastig inschatten, veel diepgaande reviews zijn er ook nog niet echt van de SE laat staat SE vs 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freyaldo
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:40
Heb toch maar weer Bol gebeld en gevraagd of ze uberhaubt al een voorraad hadden om een gedeelte van de bestelling te kunnen leveren (of de mijne er dan niet inzit hoefde ik niet weten (ook al wilde ik het wel)).

Ik vond het antwoord veels te vaag. (Meer in de trand van we hebben nog niks).

Coolblue lijkt te zeggen dat ze snel (morgen zelfs???) kunnen leveren, heb er een hard hoofd in, maar heb het wel daar nu geprobeerd.

Ik ging er eigenlijk van uit dat als een grote webwinkel zo'n item aanbied, dat ze tenminste een (kleine) voorraad hebben geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram22
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:28
B-Real schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:58:
Hier toch nog twijfel.

Bij mobiel.nl is de iPhone SE (64gb) i.c.m. verlengen bij Vodafone 387eu. Ik heb nu 64gb en heb daar voldoende aan, maar de 128gb is met verlenging 435eu.

Echter is de stap naar een iPhone 11 (64gb) ook niet zo heel groot, die is met verlenging namelijk 544eu.

Is de 11 echt heel veel beter dan de SE? Ik vind het maar lastig inschatten, veel diepgaande reviews zijn er ook nog niet echt van de SE laat staat SE vs 11.
Ik denk dat de 11 echt beter is qua accuduur en foto’s met weinig licht (vanwege nightmode). Op de andere vlakken zal het niet veel uitmaken.
Daarnaast moet je ook even kijken naar het schermformaat.

Dat was voor mij ook de reden dat ik vorig jaar voor een 8 heb gekozen ipv een XR.
Qua accu red ik een hele dag prima op één lading, maar als je bv. veel moet navigeren of Pokemon Go speelt, wordt dat lastig met een 8 /SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsbart
B-Real schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:58:
Hier toch nog twijfel.

iPhone SE is echt bedoeld voor een gerichte doelgroep die:
- Een relatief goedkope telefoon wilt
- Een kleine/compacte telefoon wilt
- Nog jaren ondersteuning (~4/5jaar) wilt

Maakt het jou dus niet uit om een iets grotere telefoon te hebben en om iets meer uit te geven aan een telefoon dan is de iPhone 11 inderdaad de betere keuze.

Als je juist op zoek bent naar een goedkopere, kleinere telefoon met prima componenten (maar niet flagship) dan is de iPhone SE een leuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 23:40
Freyaldo schreef op donderdag 23 april 2020 @ 17:10:
Heb toch maar weer Bol gebeld en gevraagd of ze uberhaubt al een voorraad hadden om een gedeelte van de bestelling te kunnen leveren (of de mijne er dan niet inzit hoefde ik niet weten (ook al wilde ik het wel)).

Ik vond het antwoord veels te vaag. (Meer in de trand van we hebben nog niks).

Coolblue lijkt te zeggen dat ze snel (morgen zelfs???) kunnen leveren, heb er een hard hoofd in, maar heb het wel daar nu geprobeerd.

Ik ging er eigenlijk van uit dat als een grote webwinkel zo'n item aanbied, dat ze tenminste een (kleine) voorraad hebben geregeld.
Ik hoop toch niet dat ze bij bol nog helemaal niets hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Ik heb hem bij de MediaMarkt besteld... daar staat de status op:
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
Spannend of hij morgen geleverd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazertje
  • Laatst online: 09-09 19:34
De eerst SE komt morgen binnen, de tweede van mijn vrouw zaterdag, beide 128 gig via Apple store.
Spigen hoesjes en wireless duo charger liggen al klaar.
Ben benieuwd of het overzetten van de oude SE naar de nieuwe goed gaat.
Je moet wat als je ivm COVID19 geld overhoud......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edgarvh
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:09
Ik heb vrijdag de SE besteld, maar bij nader inzien denk ik dat ik met de 11 (standaard) meer plezier ga hebben. Foto's maken als het het wat minder licht is, vind ik wel een functie die mij in de 11 interesseert. Dinsdag heb ik hem bij Apple afbesteld. Vandaag bericht gekregen dat de telefoon morgen toch bezorgd wordt. Ik kan hem dan weigeren. Eigenlijk best zonde als er anderen zijn die een 128 gB witte uitvoering zouden willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:37
Vandaag toch al even mee kunnen spelen:), snelheid was echt heerlijk. Prima toestelletje voor een Apple telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zou ik hem offline kunnen krijgen (Groningen). Mediamarkt en Coolblue hebben hem iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freyaldo
Coolblue heeft net een T&T code verstuurd, netjes, en bij deze:

Sorry dat ik aan jullie had getwijfeld, maar ik ben blij verrast dat een order die ik vandaag heb geplaatst, toch nog vandaag is verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2020 @ 21:46:
Waar zou ik hem offline kunnen krijgen (Groningen). Mediamarkt en Coolblue hebben hem iig niet.
Heb je ook gekeken bij mobiel.nl, belsimpel.nl en bol.com en Amazon.nl? Succes hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2020 @ 21:46:
Groningen heeft volgens mij ook een Belsimpel winkel.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Bram22 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 17:46:
[...]

Ik denk dat de 11 echt beter is qua accuduur en foto’s met weinig licht (vanwege nightmode). Op de andere vlakken zal het niet veel uitmaken.

Dat was voor mij ook de reden dat ik vorig jaar voor een 8 heb gekozen ipv een XR.
Qua accu red ik een hele dag prima op één lading, maar als je bv. veel moet navigeren of Pokemon Go speelt, wordt dat lastig met een 8 /SE.
11 heeft meer werkgeheugen. Betere waterdichtheid. Een ultragroothoeklens. Betere voorcamera. FaceID. Dus nog best wat verschillen. Je moet natuurlijk voor jezelf uitmaken of de grootte van de 11 OK voor jou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdt08
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2023
Ben echt benieuwd naar de ervaringen zodra iemand de telefoon tot zijn of haar in beschikking heeft om het te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op donderdag 23 april 2020 @ 22:20:
[...]

Groningen heeft volgens mij ook een Belsimpel winkel.
Ook bij Belsimpel niet op voorraad... Mijn conclusie: ik kan hem niet in een winkel zien, voordat ik hem koop (behalve in de Apple store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:10

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

fazertje schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:26:
De eerst SE komt morgen binnen, de tweede van mijn vrouw zaterdag, beide 128 gig via Apple store.
Spigen hoesjes en wireless duo charger liggen al klaar.
Ben benieuwd of het overzetten van de oude SE naar de nieuwe goed gaat.
Je moet wat als je ivm COVID19 geld overhoud......
Welk Spigen hoesje is het geworden? Ik ga weer voor de rugged Armor :)

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 06:43:
[...]

Ook bij Belsimpel niet op voorraad... Mijn conclusie: ik kan hem niet in een winkel zien, voordat ik hem koop (behalve in de Apple store)
Die ook niet geopend is. Aan de andere kant, als je ooit een iPhone 6/6s/7/8 in je handen hebt gehad dan weet je genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08

TF

bla bla

Ik wil graag spigen slim armor maar die is nog niet beschikbaar in de 2020 versie. Ik zie hem wel als oude variant. Maar die zit nu al om mijn 7 heen dus die kan ik denk ik wel herinzetten tot die andere er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 16:22
TF schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 07:31:
Ik wil graag spigen slim armor maar die is nog niet beschikbaar in de 2020 versie. Ik zie hem wel als oude variant. Maar die zit nu al om mijn 7 heen dus die kan ik denk ik wel herinzetten tot die andere er is
Maar dan werkt draadloos laden toch niet? Is dat een bewuste keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Dr Pro schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:16:
[...]

Waarom zou draadloos laden niet werken? Volgens mij is deze case niet dik genoeg daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Dr Pro schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:16:
[...]

mijn Huawei laad ook gewoon draadloos door de spigen heen hoor.. werkt magnetisch toch?
Kan natuurlijk wel zijn dat je ipv 10w maar met 9~9,5w laad

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:14

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Telefoon ontvangen, dit bericht wordt er mee getypt! Mooi toestel. Kan verder niet echt goed vergelijken. Ben er tevreden mee :).
Met beschermheilige er omheen is de telefoon significant groter dan mijn Sony Xperia xz1 compact, maar die had dan ook wel een hele fijne afmeting.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Bram22 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 17:46:
[...]

De Xr vond ik te dik/lomp. Ik dacht dat de 11 dat iets beter deed, maar dat zal ik nog even in het echt vergelijken.
De betere camera met nightmodus trekt mij wel en t.o.v. mijn Samsung S8 hoef ik geen grotere telefoon maar het scherm van de SE is wel iets kleiner.
itsbart schreef op donderdag 23 april 2020 @ 18:31:
[...]

iPhone SE is echt bedoeld voor een gerichte doelgroep die:
- Een relatief goedkope telefoon wilt
- Een kleine/compacte telefoon wilt
- Nog jaren ondersteuning (~4/5jaar) wilt

Maakt het jou dus niet uit om een iets grotere telefoon te hebben en om iets meer uit te geven aan een telefoon dan is de iPhone 11 inderdaad de betere keuze.

Als je juist op zoek bent naar een goedkopere, kleinere telefoon met prima componenten (maar niet flagship) dan is de iPhone SE een leuke.
Ik vind de SE een koopje, maar de 11 vind ik voor deze prijs ook goed te doen.
Een grotere telefoon hoef ik niet per se, de SE is qua formaat perfect maar jammer het scherm niet compleet vullend is.

Ik snap de voordelen van een SE en denk dat het, voor het geld de beste telefoon is. Ik moet voor mezelf even de afweging maken of voor een relatief kleine meerprijs de 11 mij niet nog beter gaat bevallen.
Zaterdagochtend bij openingstijd maar naar de MediaMarkt om de 11 eens goed te bestuderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 16:22
Volkan1984 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:21:
[...]

Waarom zou draadloos laden niet werken? Volgens mij is deze case niet dik genoeg daarvoor.
Bol liet me een plaatje zien met een extra ruimte achter in de case voor (bank)pasjes.
Vroeg het me daarom af :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
Dr Pro schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:54:
[...]

Bol liet me een plaatje zien met een extra ruimte achter in de case voor (bank)pasjes.
Vroeg het me daarom af :)
Dat is de CS versie. Daar kunnen inderdaad pasjes in. Die zal teveel ruimte hebben aan de achterkant om nog draadloos te kunnen laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
B-Real schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:53:
[...]

De Xr vond ik te dik/lomp. Ik dacht dat de 11 dat iets beter deed, maar dat zal ik nog even in het echt vergelijken.
De Xr en de 11 zijn identiek aan elkaar qua schermgrootte en formaat

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Oh echt? Ik was in de veronderstelling dat deze iets minder dik was. Niet dus :/

Keuze wordt er niet makkelijker op. Dit weekend de toestellen maar eens fysiek vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:21
bartvl schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:51:
Telefoon ontvangen, dit bericht wordt er mee getypt! Mooi toestel. Kan verder niet echt goed vergelijken. Ben er tevreden mee :).
Met beschermheilige er omheen is de telefoon significant groter dan mijn Sony Xperia xz1 compact, maar die had dan ook wel een hele fijne afmeting.
Ah, wij maken dezelfde stap zie ik. Ik baal zo ontzettend dat de xz1c geen support meer heeft! Welke "beschermheilige" heb je gebruikt? Dat is mijn zoektocht nu. Ik ben ook erg benieuwd naar de batterijduur.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Meer over de overeenkomsten en verschillen tussen de 8 en de SE: https://appleinsider.com/...rly-identical-to-iphone-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Iemand toevallig nog tips over hoe ik als jarenlange Android gebruiker mijn spul kan overzetten naar iOS ? Ik denk dus ook aan alle foto's die ik op Google Drive heb. Idee is om daar dus vanaf te stappen en alles bij Apple te plempen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
De_Bastaard schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:33:
Iemand toevallig nog tips over hoe ik als jarenlange Android gebruiker mijn spul kan overzetten naar iOS ? Ik denk dus ook aan alle foto's die ik op Google Drive heb. Idee is om daar dus vanaf te stappen en alles bij Apple te plempen...
Dropbox en nadien alles in icloud of lokaal bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:14

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

stevens20 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:20:
[...]

Ah, wij maken dezelfde stap zie ik. Ik baal zo ontzettend dat de xz1c geen support meer heeft! Welke "beschermheilige" heb je gebruikt? Dat is mijn zoektocht nu. Ik ben ook erg benieuwd naar de batterijduur.
Bij mij was het vooral dat de telefoon helemaal vol zat :P. Daardoor ook de laatste tijd wat vaker freezes en vertragingen. Tussendoor nog een vloeiende ervaring. Dus ik twijfelde wel om over te stappen.
Dual sim was voor mij de overhaler.

Ik heb de Spigen Liquid Air er omheen.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 12:30
Google Foto's werkt ook prima op iPhone. Daarnaast heeft Apple een app gebouwd die je kunt downloaden in de Play Store om van Android makkelijk over te gaan naar iPhone. Meer info vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Slickk schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:40:
[...]

Google Foto's werkt ook prima op iPhone. Daarnaast heeft Apple een app gebouwd die je kunt downloaden in de Play Store om van Android makkelijk over te gaan naar iPhone. Meer info vind je hier.
Ik hoorde inderdaad al dat je Drive / Google photo's prima kunt gebruiken op iPhone, maar ik wil alles gewoon moven naar Apple. Maakt het delen ook wat makkelijker met familie die al allemaal op iPhone zit.

Laatst voor mijn vrouw haar Google Drive moeten opschonen en dat is echt vervelend omdat je maar maximaal 100 foto's ofzo per keer kunt selecteren :X. Als dat automatisch zou kunnen zou dat écht fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
Werkt een iphone 8 hoesje ook bij de iphone Se?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarvh
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:09
Blik1984 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:43:
Formaat en knoppen zijn hetzelfde, dus hoesjes passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 12:30
De_Bastaard schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:42:
[...]

Ik hoorde inderdaad al dat je Drive / Google photo's prima kunt gebruiken op iPhone, maar ik wil alles gewoon moven naar Apple. Maakt het delen ook wat makkelijker met familie die al allemaal op iPhone zit.

Laatst voor mijn vrouw haar Google Drive moeten opschonen en dat is echt vervelend omdat je maar maximaal 100 foto's ofzo per keer kunt selecteren :X. Als dat automatisch zou kunnen zou dat écht fijn zijn.
Begrijp ik hoor, het zijn alleen kleine verschillen. Albums delen kan ook prima vanaf Google Foto's en synct ook soepel met Apple devices. 1x zoeken op Google en meteen de info die je nodig hebt waarschijnlijk: link.
Blik1984 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:43:
Ja. iPhone 7 hoesjes ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
De camera stond wel net iets anders dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:26
Slickk schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:40:
[...]

Ik stap ook over van Android na iOS, dus was hier ook benieuwd naar. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:00
Hopelijk ben je niet gehecht aan je Whatsapp geschiedenis... Overzetten is alleen mogelijk met obscure softwarepakketten waar ze de hoofdprijs voor vragen. Absurd dat Whatsapp/Facebook hier nog geen oplossing voor heeft ontwikkeld!

Ik heb een Android "tussenjaar" gehad en er maar voor gekozen om een Whatsapp iCloud backup van 2019 terug te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ook met iOS kun je prima gebruik maken van Google drive en Google Photos. Ik gebruik een Android (XZ2 Compact) en nu nog een iPhone SE (first edition) door elkaar en beide toestellen doen een backup naar Google Photos. Echter wel de gratis variant.

Voor de ongecomprimeerde backup gebruik ik Onedrive. Tevens op beide apparaten :)

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
iRob schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:01:
[...]

Hopelijk ben je niet gehecht aan je Whatsapp geschiedenis... Overzetten is alleen mogelijk met obscure softwarepakketten waar ze de hoofdprijs voor vragen. Absurd dat Whatsapp/Facebook hier nog geen oplossing voor heeft ontwikkeld!

Ik heb een Android "tussenjaar" gehad en er maar voor gekozen om een Whatsapp iCloud backup van 2019 terug te zetten.
Oh is dat echt niet te doen? Shit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

De_Bastaard schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:05:
[...]

Je kunt al je media sowieso back-uppen. Daarnaast zou je evt nog van de belangrijke chats een export kunnen maken, zodat je later nog iets terug kan lezen.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRob
De_Bastaard schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:05:
[...]

Uiteindelijk zal het wel te doen zijn maar het kost je heel wat frustraties en een paar tientjes voor de software.

Van iOS naar Android is het me gelukt met een app voor zo'n 5 euro en beperkte frustraties... ;-)

De twee pakketten die ik het meest tegenkwam voor Android -> iOS waren:
https://drfone.wondershar...om-android-to-iphone.html
en
https://www.backuptrans.c...om-android-to-iphone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:26
iRob schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:10:
[...]

Uiteindelijk zal het wel te doen zijn maar het kost je heel wat frustraties en een paar tientjes voor de software.

Van iOS naar Android is het me gelukt met een app voor zo'n 5 euro en beperkte frustraties... ;-)

De twee pakketten die ik het meest tegenkwam voor Android -> iOS waren:
https://drfone.wondershar...om-android-to-iphone.html
en
https://www.backuptrans.c...om-android-to-iphone.html
Van dat laatste programma schiet mijn anti-virus gigantisch in de stress bij het downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:38
Zijn er hier meer mensen die twijfelen om te upgraden van een iPhone 8?

Wat ik altijd op de 8 heb gemist is portrait mode en als ik de reviews bekijk ziet dat er best goed uit voor de SE:

https://www.tomsguide.com/reviews/iphone-se-2020
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bYc-qEZSJt557ej-_QUI0qy9roc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5qdjK1gC9j5zFnFxsPT6UtHP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door laurens0619 op 24-04-2020 10:26 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loentje48
  • Laatst online: 17:21
laurens0619 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:23:
Zijn er hier meer mensen die twijfelen om te upgraden van een iPhone 8?

Wat ik altijd op de 8 heb gemist is portrait mode en als ik de reviews bekijk ziet dat er best goed uit voor de SE:

https://www.tomsguide.com/reviews/iphone-se-2020
Bekijk eens de app Focos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodleman
  • Laatst online: 14-09 13:01
Zit er sterk aan te denken om de iPhone SE te gaan halen.

Ik zit alleen in dubio met het garantie verhaal. Laatsts (voor de corona) crisis, nog bij een iphone store geweest en daar kreeg iemand met een kapotte iphone te horen. Deze iphone is ouder dan 1 jaar, dus geen garantie. (had je maar applecare moeten kopen)

Daarom zit ik te overwegen om de iphone in belgie te halen. (als de corona crisis voorbij is.)

Apple garantie bepaling :
https://www.apple.com/legal/warranty/statutoryrights.html

NL -> https://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/

Apple's Beperkte Garantie : 2 jaar na de aankoopdatum voor Apple Watch Edition - 1 jaar na de aankoopdatum voor alle andere Apple producten
maar ook Nederlandse consumentenwetgeving: Verwachte levensduur van het product (geen vaste duur). De verkoper moet op de hoogte worden gesteld binnen een redelijke termijn na ontdekking van het gebrek.

kijkend naar de garantievoorwaarden in Belgie :
https://www.apple.com/leg...ch_Statutory_Warranty.pdf

meteen op de eerste pagina : WETTELIJKE GARANTIE VAN DE VERKOPER
Alle producten gekocht van Apple, inclusief niet-Apple producten, vallen onder de wettelijke
garantie van 2 jaar van de verkoper tot levering van een goed dat met de overeenkomst in
overeenstemming is, bepaald bij de artikelen 1649bis tot 1649octies van het Burgerlijk Wetboek.

Overigens staat er wel een disclosure in voor 1 jaar voor commercieele garantie? Wat zoiets inhoudt als voor commercieel gebruik? koop je hem als zzpér dan geen 2 jaar?

anyways, 2 jaar, ipv 1 jaar is voor mij toch een dingentje.. wat vinden jullie? - wie van jullie heeft "succes" verhalen van apple producten ouder dan 1 jaar, die bij apple kosteloos en zonder moeite zijn vervangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
doodleman schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:00:
Zit er sterk aan te denken om de iPhone SE te gaan halen.

Ik zit alleen in dubio met het garantie verhaal. Laatsts (voor de corona) crisis, nog bij een iphone store geweest en daar kreeg iemand met een kapotte iphone te horen. Deze iphone is ouder dan 1 jaar, dus geen garantie. (had je maar applecare moeten kopen)

Daarom zit ik te overwegen om de iphone in belgie te halen. (als de corona crisis voorbij is.)

Apple garantie bepaling :
https://www.apple.com/legal/warranty/statutoryrights.html

NL -> https://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/

Apple's Beperkte Garantie : 2 jaar na de aankoopdatum voor Apple Watch Edition - 1 jaar na de aankoopdatum voor alle andere Apple producten
maar ook Nederlandse consumentenwetgeving: Verwachte levensduur van het product (geen vaste duur). De verkoper moet op de hoogte worden gesteld binnen een redelijke termijn na ontdekking van het gebrek.

kijkend naar de garantievoorwaarden in Belgie :
https://www.apple.com/leg...ch_Statutory_Warranty.pdf

meteen op de eerste pagina : WETTELIJKE GARANTIE VAN DE VERKOPER
Alle producten gekocht van Apple, inclusief niet-Apple producten, vallen onder de wettelijke
garantie van 2 jaar van de verkoper tot levering van een goed dat met de overeenkomst in
overeenstemming is, bepaald bij de artikelen 1649bis tot 1649octies van het Burgerlijk Wetboek.

Overigens staat er wel een disclosure in voor 1 jaar voor commercieele garantie? Wat zoiets inhoudt als voor commercieel gebruik? koop je hem als zzpér dan geen 2 jaar?

anyways, 2 jaar, ipv 1 jaar is voor mij toch een dingentje.. wat vinden jullie? - wie van jullie heeft "succes" verhalen van apple producten ouder dan 1 jaar, die bij apple kosteloos en zonder moeite zijn vervangen?
Je snapt consumenten wetgeving in NL niet. In Nederland kennen we geen twee jaar wettelijke garantie maar conformiteit. Dit is zelfs nog een beetje strenger dan twee jaar wettelijke garantie, maar soms ook ietsje minder strenger. Het wil zeggen dat een product moet voldoen aan de eigenschappen waarvan jij als consument mag verwachten dat het product er aan voldoet.
Soms kan dat twee jaar zijn, maar soms ook een stuk langer. Je mag er bijvoorbeeld van uit gaan dat een koelkast langer dan twee jaar blijft functioneren. Nu betekent die twee jaar in de elektronica wereld wel iets in Nederland. Binnen die twee jaar wordt in ieder geval geacht dat wanneer een product kapot gaat, dat de verkoper moet bewijzen dat er geen sprake is van een non conform product. Na deze twee jaar kan er discussie ontstaan. Conformiteit geldt trouwens alleen voor de verkopende partij, en niet als aanvullende regels die fabrikanten aan extra garantie moeten bieden.

TLDR: als je de iphone in NL koopt als consument krijg je in ieder geval minstens twee jaar garantie bij de VERKOPENDE partij.

Wanneer je de iPhone zakelijk koopt gelden de eisen van conformiteit niet. Je mag daar beperkingen in stellen zoals door maar 1 jaar garantie te bieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doodleman
Thanks Wouter,

na het lezen van https://www.iculture.nl/iphone/garantie/ is het me nog wat duidelijk geworden..

Kortom : In ieder geval dus nooit je iphone of apple-iets buiten de eu kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mash85
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09-2024
Vanmorgen de SE mogen ontvangen. Heb er de Spigen Tough Armour case van men iPhone 7 rond geplaatst. Zeer tevreden. Persoonlijk heb ik liever zo min mogelijk branding.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TkeGLHIFAdOihW7tZ_mVe6bxcfI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0bTl3pDKr7qJgbuGyLGv1IiU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Mijn pakket is vanmorgen ook afgeleverd door DHL bij mijn plaatselijke ophaal punt. Zit alleen tot 17:30 op kantoor... Dus nog even wachten met de unboxing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
doodleman schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:00:

Ik heb indertijd als een van de eersten een iPod gekocht in de VS. Na twee jaar ging het battery life hard achteruit. Door Apple Nederland vervangen door een gloednieuw exemplaar.

Verder heel veel voorbeelden waarin Apple tijdens de garantieperiode maar zonder AppleCare uitstekende service heeft geboden - en snel.

N=1 maar ik maak me nooit zorgen over Apple garantie en service.

Wat betreft buiten de EU kopen, binnen onze familie van 4 hebben we door de jaren heen 3 iPods, 4 MacBooks en twee iPads in de VS gekocht. Nooit issues gehad.

[ Voor 10% gewijzigd door Dr. Strangelove op 24-04-2020 12:15 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodleman
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:13:
[...]

Wat betreft buiten de EU kopen, binnen onze familie van 4 hebben we door de jaren heen 3 iPods, 4 MacBooks en twee iPads in de VS gekocht. Nooit issues gehad.
wat ik begrijp van iculture, is dat apple, max 1 jaar toepast op buiten eu dingen, vandaar dat ik het aanhaalde:
copy/paste : https://www.iculture.nl/iphone/garantie/

Apple mag de iPhone-garantie beperken tot de Europese landen. Het kan daardoor gebeuren dat je geen garantie krijgt op een iPhone die je buiten Europa hebt gekocht, bijvoorbeeld in de VS of Hongkong waar Apple-producten meestal wat goedkoper zijn. Met AppleCare+ kun je zorgen dat je wereldwijde garantie krijgt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iRob
Het lijkt erop dat een screenprotector voor een iPhone 7/8 niet altijd past op een SE 2020...

In dit geval een Power Theory Premium Tempered Glass via Amazon.de.
Het lijkt erop dat het scherm aan de zijkanten net iets boller is waardoor de protector niet goed aansluit...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Zx-8Qd7r-ysb6ByaNQesO1szis=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UjpDU1pF2N1mhPPzWBP8rLHV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
iRob schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:12:
Het lijkt erop dat een screenprotector voor een iPhone 7/8 niet altijd past op een SE 2020...

In dit geval een Power Theory Premium Tempered Glass via Amazon.de.
Het lijkt erop dat het scherm aan de zijkanten net iets boller is waardoor de protector niet goed aansluit...

[Afbeelding]
Thanks voor de tip! kan ik die zo retour sturen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaizen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-03 20:08
De performance van de A13 in de iPhone SE 2020 is blijkbaar lager dan de andere modellen met de A13 SoC.
Zal je in dagelijks gebruik niet heel veel van merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Laatst online: 09-09 22:01
iRob schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:12:
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
toestel is binnen, en wat is het een mooi ding zeg! Even geinstalleerd, Apple ID aangemaakt, alleen nu wel een vaag iets:

Klik op "Get" in de app store
Gaat even draaien, vraagt om PW
even draaien
"Whatsapp Done"
erna? "Get"

en geen installatie.. kan te maken hebben met het feit dat hij nog niet de laatste update had + verified e-mail

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Wat werkt dat overzetten van een oude naar nieuwe iphone toch fantastisch. Binnen een half uur zonder te kijken alles overgezet. Hoef geen account meer opnieuw te registreren! (behalve de wat zwaarder beveiligde apps zoals Rabo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsbart
DateTime.Now schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 14:33:
Wat werkt dat overzetten van een oude naar nieuwe iphone toch fantastisch. Binnen een half uur zonder te kijken alles overgezet. Hoef geen account meer opnieuw te registreren! (behalve de wat zwaarder beveiligde apps zoals Rabo).
Yes inderdaad! Ging veel beter dan 5 -> 6S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

UPS is niet zo vlot hier helaas :(. Nog even geduld hebben (trouwens lang geleden dat ik op deze manier op een pakketje aan het wachten ben :) )

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

DateTime.Now schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 14:33:
Das met de camera en blauw bolletje gedoe? Overzetten en de andere kun je in principe factory reset doen dan toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59
Overzetten ging idd heel prima. Alleen Rabo idd even activeren.

Overigens moest ik m ook nog even op onze Exchange toestaan (standaard policy = block onbekende devices)

Daar werd ie niet als Iphone SE herkend maar als Iphone 12C ?

Afbeeldingslocatie: https://www.djsmiley.com/got/pics/iphonese.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueMotion
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:06
Hmm, de mijne is ook binnen, maar het overzetten lukt me nog niet. Hij koppelt netjes de telefoons en neemt ook wel wat instellingen over, maar ergens in het proces wordt het geannuleerd en kan ik alleen maar afbreken en de nieuwe SE terugzetten naar fabrieksinstellingen. Verder helemaal geen foutmelding of iets dergelijks. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

BlueMotion schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 14:48:
Hmm, de mijne is ook binnen, maar het overzetten lukt me nog niet. Hij koppelt netjes de telefoons en neemt ook wel wat instellingen over, maar ergens in het proces wordt het geannuleerd en kan ik alleen maar afbreken en de nieuwe SE terugzetten naar fabrieksinstellingen. Verder helemaal geen foutmelding of iets dergelijks. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Kijk anders even hier; https://support.apple.com/nl-nl/HT210216
Misschien dat je iets niet goed doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freyaldo
Ik ging er maar niet vanuit dat het makkelijk ging om alles (wat mogelijk) over te zetten van mijn windows phone/mobile, dus maar alles handmatig gedaan.
Wel tot nu toe alle ID's etc vooralsnog geskipt, ga hier later rustig voor zitten.

Zag wel dat er een update was dus maar laten downloaden.

Ik hoop dat ik toch vrij snel kan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueMotion
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:06
LichtBruisend schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 14:58:
[...]

Kijk anders even hier; https://support.apple.com/nl-nl/HT210216
Misschien dat je iets niet goed doet?
Thanks. Inmiddels is het toch gelukt, ik denk dat 2FA voor apple id instellen tijdens deze initialisaite niet zo handig was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwydoogh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 11:50
Zo, ook binnen. Eerste iPhone wat mij betreft (wel al in het ecosysteem met iPad en MacBook Pro). Doch, eerste ding waar ik me zorgen in maak: standby drain. Net even een uur gecontroleerd - geen gebruik van de iPhone - en ik ging van 46% naar 39% (= -7% in exact 60 minuten).

Iemand betere standby drain of soortgelijke ervaring aan het merken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blubbers
bwydoogh schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 15:32:
Zo, ook binnen. Eerste iPhone wat mij betreft (wel al in het ecosysteem met iPad en MacBook Pro). Doch, eerste ding waar ik me zorgen in maak: standby drain. Net even een uur gecontroleerd - geen gebruik van de iPhone - en ik ging van 46% naar 39% (= -7% in exact 60 minuten).

Iemand betere standby drain of soortgelijke ervaring aan het merken?
Je telefoon is in het begin op de achtergrond nog een hoop aan het verwerken. Komt goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Hier ook binnen!

Nu aan het overzetten van de SE first generation :). Wat mij opviel -> het pinnetje voor de sim is anders dan bij de overige iPhones hier in huis. Het lijkt nu meer op een verbogen paperclip en is ook niet 1 geheel.

Battle.net || Strava

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussie over hoesjes en accessoires mag hier: [iPhone SE 2020] Accessoires / Hoesjes etc