Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Beetje balen van die audio jack. Kan nog wel de doorslaggevende factor zijn om straks over te stappen naar <250 android telefoons. Natuurlijk wel veel minder duurzaam dan een iphone welke langer mee gaat. Ik zet dit gewoon even uit mijn hoofd en gebruik mijn huidige SE nog 2 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:10
kaos001 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:34:
Je zou in dit geval dus de nieuwe SE oplader pakken en niet te oude SE lader?
Ik vraag me af of hier verschil in gaat zitten, los van de snelheid.
Why? Als beide opladers origineel zijn zit er geen verschil tussen, aangezien het allebei 5 W laders zijn.

Mocht je in de toekomst nieuwe kabels of een snellader willen kopen, kun je het beste naar Anker kijken waarbij de prijs/ kwaliteit verhouding een stuk beter is (met name hun lightning kabels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Freshouttheoven schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:28:
[...]

Why? Als beide opladers origineel zijn zit er geen verschil tussen, aangezien het allebei 5 W laders zijn.
My bad. Ik dacht te lezen dat er een 18W lader bij zat, maar dat is dus niet zo :+

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik ben van een 6s naar een OnePlus 5t gegaan.
Vond de OnePlus een fantastische telefoon echter te groot.

Toen een S10e gekozen vanwege formaat en headpone jack.
Batterij redde het vanaf dag 1 niet een hele dag zonder energiespaarstand aan (CPU - 30%)
Collega met dezelfde telefoon maar andere apps redde het net aan.

Nu weer terug naar een tijdelijke iphone 7 en vind het heerlijk. De 7 voelt serieus snel aan.

Vind het formaat heerlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freshouttheoven
kaos001 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:35:
[...]

My bad. Ik dacht te lezen dat er een 18W lader bij zat, maar dat is dus niet zo :+
Om even terug te komen op jouw vraag m.b.t. kwaliteitsverschil tussen verschillende lightning kabels, dit heeft ermee te maken hoe steady de kabel presteert. Factoren die hierbij een rol spelen zijn o.a. voltage drops, resistentie van de kabel en voltage output.

Tweaker dodge_911 heeft een fijne tweakerblog genaamd Dodgereviews waarbij hij o.a. kabels op bovenstaande aspecten test en uitvoerig beschrijft..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Lees hier overal een upgrade vanaf de SE, 6s, 7 etc, en dan ga ik vanaf de 11 Pro naar de SE :p

Verschil moet er zijn. Al zullen er niet heel veel mensen dezelfde aankoop gaan doen zoals ik vanaf de 11 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:22
Knamix schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:57:
Lees hier overal een upgrade vanaf de SE, 6s, 7 etc, en dan ga ik vanaf de 11 Pro naar de SE :p

Verschil moet er zijn. Al zullen er niet heel veel mensen dezelfde aankoop gaan doen zoals ik vanaf de 11 Pro.
Waarom ga je vanaf de 11 pro naar de SE? Is dit puur vanwege het formaat?

Give 2 Get

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:30
Knamix schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:57:

Ik ga van een XR naar een SE 2020, weg met die koelkast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaos001
Freshouttheoven schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:55:
[...]

Om even terug te komen op jouw vraag m.b.t. kwaliteitsverschil tussen verschillende lightning kabels, dit heeft ermee te maken hoe steady de kabel presteert. Factoren die hierbij een rol spelen zijn o.a. voltage drops, resistentie van de kabel en voltage output.

Tweaker dodge_911 heeft een fijne tweakerblog genaamd Dodgereviews waarbij hij o.a. kabels op bovenstaande aspecten test en uitvoerig beschrijft..
Bedankt voor de link, zeer informatief dit! :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Runescom schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:59:
[...]

Waarom ga je vanaf de 11 pro naar de SE? Is dit puur vanwege het formaat?
- extra functies is voor mij niet heel belangrijk (ultra wide, zoom camera)
- hou er een leuk zakcentje aan over
- krasjes en beschadigingen doen dan minder pijn met een goedkoper toestel :p
- vind de 11 pro ook net iets te groot

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:32
Heilige Kaas schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:48:
Beetje balen van die audio jack. Kan nog wel de doorslaggevende factor zijn om straks over te stappen naar <250 android telefoons. Natuurlijk wel veel minder duurzaam dan een iphone welke langer mee gaat. Ik zet dit gewoon even uit mijn hoofd en gebruik mijn huidige SE nog 2 jaar.
Ik snap niet dat mensen hierover blijven op terugkomen...
Apple kan je gewoon de jack inpluggen in de adapter...

Ik vind dit anno 2020 echt geen reden meer om een doorslaande factor te zijn voor welke telefoon dan ook.

#edit typo#

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:57
Knamix schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:08:
- vind de 11 pro ook net iets te groot
Net de XS (formaat 11 pro) en 8 (formaat SE2) op elkaar gelegd en het scheelt niet zoveel... zou dit toch verwaarlozen als argument.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:35
RigolleM schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:13:
[...]

Net de XS (formaat 11 pro) en 8 (formaat SE2) op elkaar gelegd en het scheelt niet zoveel... zou dit toch verwaarlozen als argument.
Ik heb ze nog niet werkelijk vergeleken hoor, maar op het oog hoeft het niet veel te schelen echter hoe het in de hand ligt kan wel een wezenlijk verschil maken.

Mijn Samsung S8 en iPhone 7 van het werk schelen ook niet zo heel veel als ik ze op elkaar leg. Echter kan ik met de iPhone 7 net iets fijner de bovenkant van mijn scherm bereiken met mijn duim.

Reden dat ik eind vorig jaar niet de Xr gekocht heb was toch voornamelijk het formaat. Net iets te dik/lomp waardoor ik hem vergeleken met de S8 niet prettig vond.

iPhone 11 heb ik overigens niet goed bestudeerd, die vond ik gewoon te duur voor wat ik er mee doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:22
iPhoneSE schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:59:
[...]

Ik ga van een XR naar een SE 2020, weg met die koelkast :)
Zit er zelf ook over te denken, want die XR is echt een bakbeest van een telefoon...

Give 2 Get

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Runescom schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:24:
[...]

Zit er zelf ook over te denken, want die XR is echt een bakbeest van een telefoon...
Ik heb dezelfde stap gemaakt. XR weggedaan en nu een SE besteld. Voor wat ik ermee doe is een kleinere telefoon fijner.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Freshouttheoven schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:55:
[...]

Wel zonde dat de meeste kabels die hij test niet simpel hier te bestellen zijn. Vaak via sites waar de levertijd nogal van zich laten horen. Kan je ook een merk aanraden wat goed te verkrijgen is hier?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
B-Real schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:24:
[...]

Ik heb ze nog niet werkelijk vergeleken hoor, maar op het oog hoeft het niet veel te schelen echter hoe het in de hand ligt kan wel een wezenlijk verschil maken.

Mijn Samsung S8 en iPhone 7 van het werk schelen ook niet zo heel veel als ik ze op elkaar leg. Echter kan ik met de iPhone 7 net iets fijner de bovenkant van mijn scherm bereiken met mijn duim.

Reden dat ik eind vorig jaar niet de Xr gekocht heb was toch voornamelijk het formaat. Net iets te dik/lomp waardoor ik hem vergeleken met de S8 niet prettig vond.

iPhone 11 heb ik overigens niet goed bestudeerd, die vond ik gewoon te duur voor wat ik er mee doe.
Toestel grootte: gaat over 5,6mm in de breedte en 4,1mm in de hoogte (11 pro vs SE2), dus dit is echt te verwaarlozen.

Het schermformaat is wat anders, en daar kan ik wel inkomen. Vooral met 1 (klein) hand kan dit onpraktisch zijn, maar ik zie toch veel vrouwen met een 11 of XR lopen en die daar geen problemen mee hebben.

Persoonlijk zou ik nooit meer willen terugkeren naar het 4,7" schermformaat, maar dit is ieder zijn voorkeur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:00
RigolleM schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:36:
[...]

Toestel grootte: gaat over 5,6mm in de breedte en 4,1mm in de hoogte (11 pro vs SE2), dus dit is echt te verwaarlozen.

Het schermformaat is wat anders, en daar kan ik wel inkomen. Vooral met 1 (klein) hand kan dit onpraktisch zijn, maar ik zie toch veel vrouwen met een 11 of XR lopen en die daar geen problemen mee hebben.

Persoonlijk zou ik nooit meer willen terugkeren naar het 4,7" schermformaat, maar dit is ieder zijn voorkeur!
0.5cm is toch een groot verschil in je hand?
Als het nu al nipt is, is 0.5cm er nog eens bij véél.

[ Voor 4% gewijzigd door blubbers op 21-04-2020 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
kaos001 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:35:
[...]

Wel zonde dat de meeste kabels die hij test niet simpel hier te bestellen zijn. Vaak via sites waar de levertijd nogal van zich laten horen. Kan je ook een merk aanraden wat goed te verkrijgen is hier?
Ugreen kabels zijn toch gewoon via Amazon te bestellen. Ik heb er hier van Ugreen liggen in allerlei kleurtjes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
kaos001 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:35:
[...]

Anker, Baseus en Ugreen kun je op Amazon.de/ Amazon.nl bestellen (tevens ook de goedkoopste optie), bij bol.com kun je ook het een en ander vinden echter vaak wel over priced. Of via de officiële brand stores van Aliexpress, wanneer je Aliexpress standaard shipping selecteert als verzendmethode heb je het binnen 14 dagen in huis ;).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RigolleM
blubbers schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:37:
[...]

0.5cm is toch een groot verschil in je hand?
Als het nu al nipt is, is 0.5cm er nog eens bij véél.
Zeker als je klein materiaal gewoon bent in uw hand :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07
ErwinJ schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:11:
[...]

Ik snap niet dat mensen hierover blijven op terugkomen...
Apple kan je gewoon de jack inpluggen in de adapter...

Ik vind dit anno 2020 echt geen reden meer om een doorslaande factor te zijn voor welke telefoon dan ook.

#edit typo#
Ik ben long-distance wandelaar en gebruik mijn iPhone vaak 6-8 uur achter elkaar met Strava aan terwijl ik een podcast luister. Mijn huidige 5S is daarmee na vijf uur max. leeg; dan hang ik er een powerbankje aan voor een uurtje en zit hij weer op 80%.

Ik denk dat een nieuwe SE de 8 uur wel haalt in eerste instantie maar na een paar jaar zeker niet meer en ik heb mijn 3G en 5S beiden zes jaar gebruikt. Dus ik verwacht dat er wel een moment gaat komen dat ik het irritant ga vinden dat niet ik niet mijn headset en charger tegelijk kan gebruiken. BT oortjes zijn voor mij geen oplossing omdat die het nog veel korter op een full charge doen.

Tuurlijk is dit een scenario dat waarschijnlijk minder dan 0,1% van users tegenkomt dus het zal Apple worst wezen, en terecht, maar het is voor mij wel degelijk een issue.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumberworld
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-01-2021
.

[ Voor 99% gewijzigd door Cumberworld op 29-12-2020 02:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:19
Dat niet alleen, een telefoon die snel leeg gaat omdat hij veel aan staat moet worden bijgeladen. En dan kan je dus niet tegelijk bekabeld luisteren en opladen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 17:02:
Dat niet alleen, een telefoon die snel leeg gaat omdat hij veel aan staat moet worden bijgeladen. En dan kan je dus niet tegelijk bekabeld luisteren en opladen.
Er is voldoende aanbod van splitters (3.5mm + lighning of 2x lightning) waarmee je kan opladen en luisteren tegelijk. Onmogelijk is het dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:19
Daar mag je dan wel €30 voor neerleggen, wat een belachelijke prijs is.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Vettigedennis schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 16:58:
[...]

Als je hifi oordopjes of koptelefoon hebt (met kabel dus) dan wil je echt niet die brakke apple adapter gebruiken en zit je vast aan een dure usb dac/versterker zoals een Audioquest Red/Black/Cobalt
Hoe doe je dat dan in het geval van een iPhone met headphone aansluiting? Die "brakke Apple adapter" is even goed als de ingebouwde versie en beter dan menig "audiofiele" dac volgens deze site: https://www.kenrockwell.c...adapter-audio-quality.htm.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B-Real
  • Laatst online: 07:35
Maar wat is nou je punt?

Je hebt een, redelijk, uniek probleem die zoals je zelf al zegt Apple een worst zal zijn omdat 98% van de overige gebruikers dat niet direct als groot nadeel zien.
Er zijn oplossingen, maar die kosten een paar tientjes en dat vind je te duur. Als long-distance wandelen je hobby is, dan is die 30eu toch wel te overzien?
Of als dat toch echt teveel is, even een uurtje geen muziek maar genieten van het buitengeluid terwijl je powerbank de telefoon op laadt?

Kortom, de SE kan ook voor jou een prima telefoon zijn. Als het echt onoverkomelijke problemen zijn dan zul je toch op zoek moeten naar iets anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Vettigedennis schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 16:58:
[...]

Als je hifi oordopjes of koptelefoon hebt (met kabel dus) dan wil je echt niet die brakke apple adapter gebruiken en zit je vast aan een dure usb dac/versterker zoals een Audioquest Red/Black/Cobalt
Want een standaard 3.5mm jack op een telefoon geeft beter geluid? Als je audiofiel bent voldoen beide aansluitingen op een telefoon toch niet?

Ik snap de ergernis over het niet gelijktijdig kunnen luisteren/laden of de noodzaak om een splitter te kopen. Hiervan variëren overigens de prijzen online van €5 tot €50..... Zelf heb ik het nooit gemist, zeker omdat mijn 11 Pro ruim een dag meegaat en zo weer opgeladen is met 18W lader of via de USB-C poort van mijn laptop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
B-Real schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 17:09:
Maar wat is nou je punt?

Je hebt een, redelijk, uniek probleem die zoals je zelf al zegt Apple een worst zal zijn omdat 98% van de overige gebruikers dat niet direct als groot nadeel zien.
Er zijn oplossingen, maar die kosten een paar tientjes en dat vind je te duur. Als long-distance wandelen je hobby is, dan is die 30eu toch wel te overzien?
Of als dat toch echt teveel is, even een uurtje geen muziek maar genieten van het buitengeluid terwijl je powerbank de telefoon op laadt?

Kortom, de SE kan ook voor jou een prima telefoon zijn. Als het echt onoverkomelijke problemen zijn dan zul je toch op zoek moeten naar iets anders :)
Even lezen, ik heb niks gezegd over te duur, ik wist niet eens dat die dingen er waren :P

Prima oplossing voor 30 euro wat mij betreft. Ik heb een la vol met dure Apple adaptertjes, deze kan er ook nog wel bij.

Mijn punt is trouwens dat er gesteld wordt dat je er niet eens meer over mag zeuren dat het ding er niet in zit. Ik geef een scenario aan waarvan ik vind dat het wel relevant is. Persoonlijk vind ik een mitigatie van 30 euro prima hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• liptonicee
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:20
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 16:53:
[...]

Ik ben long-distance wandelaar en gebruik mijn iPhone vaak 6-8 uur achter elkaar met Strava aan terwijl ik een podcast luister. Mijn huidige 5S is daarmee na vijf uur max. leeg; dan hang ik er een powerbankje aan voor een uurtje en zit hij weer op 80%.

Ik denk dat een nieuwe SE de 8 uur wel haalt in eerste instantie maar na een paar jaar zeker niet meer en ik heb mijn 3G en 5S beiden zes jaar gebruikt. Dus ik verwacht dat er wel een moment gaat komen dat ik het irritant ga vinden dat niet ik niet mijn headset en charger tegelijk kan gebruiken. BT oortjes zijn voor mij geen oplossing omdat die het nog veel korter op een full charge doen.

Tuurlijk is dit een scenario dat waarschijnlijk minder dan 0,1% van users tegenkomt dus het zal Apple worst wezen, en terecht, maar het is voor mij wel degelijk een issue.
Hier een vergelijkbare usage, voor mij zijn de AirPods echter de perfecte oplossing: ik gebruik altijd maar één oortje, omdat ik ook graag het geluid om me heen hoor. In het geval van podcasts is stereo geluid toch overbodig. Per oortje kan ik ongeveer 3 uur zonder opladen doen (Airpods 2), en als de ene op is (je krijgt 5 minuten vantevoren een melding), dan wissel ik ze om zonder onderbreking. En het opladen van de oortjes in de case gaat erg snel, dus je kan 10+ uur naar podcasts luisteren zonder onderbreking. Een combinatie van een SE2020 met AirPods zou een prima oplossing voor jou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:37
Belecthor schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:46:
Misschien heb ik ook wel illusies over de batterijduur.
Na drie jaar dagelijks gebruik is de chemie van een telefoonaccu wel behoorlijk uitgeput. Misschien eens een nieuwe in leggen? Met een beetje geluk zijn ze er inmiddels met meer mAh in hetzelfde volume.

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 13:03
Gluten Parody schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 17:56:
[...]

Na drie jaar dagelijks gebruik is de chemie van een telefoonaccu wel behoorlijk uitgeput. Misschien eens een nieuwe in leggen? Met een beetje geluk zijn ze er inmiddels met meer mAh in hetzelfde volume.
Ja, ik heb het overwogen! Het vervelende is dat er niet een Apple store bij mij in de stad zit en alleen resellers en dan ben ik mijn telefoon weken kwijt. Ik kan ook naar een willekeurige telefoonbedrijfje gaan in de stad, alleen dan krijg ik geen officiële accu van Apple zelf en ik weet niet of dat verstandig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
@Belecthor Of zelf doen... het ziet er niet heel moeilijk uit: https://www.fixjeiphone.n...one-7-batterij-vervangen/
Ga het ook doen met mijn original SE

[ Voor 13% gewijzigd door Gluten Parody op 21-04-2020 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 13:03
Gluten Parody schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:07:
@Belecthor Of zelf doen... het ziet er niet heel moeilijk uit: https://www.fixjeiphone.n...one-7-batterij-vervangen/
Ga het ook doen met mijn original SE
Dan blijft het probleem met de accu; enkel Apple levert de officiële accu's. Ik heb gesproken met Amac, zij gaven ook expliciet aan dit niet zelf te doen omdat ze dit onderdeel niet hebben, dus het naar Apple zelf te sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gluten Parody
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 17:13:
[...]
Mijn punt is trouwens dat er gesteld wordt dat je er niet eens meer over mag zeuren dat het ding er niet in zit.
Eens, juist op het instapmodel mag er best nog een headphone jack op zitten. Dat de 8 het ook niet had snap ik maar toen die uit kwam was de SE de instapper, mét jack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trithemis
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-08 22:03

trithemis

Dragonfly

loeberce schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 17:04:
[...]

Er is voldoende aanbod van splitters (3.5mm + lighning of 2x lightning) waarmee je kan opladen en luisteren tegelijk. Onmogelijk is het dus.
Als je draadloos laadt kan het denk ik wel? Heb hier verder geen verstand van, maar dan is je lightning port in ieder geval vrij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Gluten Parody schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:49:
[...]

Eens, juist op het instapmodel mag er best nog een headphone jack op zitten. Dat de 8 het ook niet had snap ik maar toen die uit kwam was de SE de instapper, mét jack.
Onjuist, bij de lancering van de iPhone 8 werd de iPhone 7 de instapper zonder jack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
liptonicee schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 17:51:
[...]

Hier een vergelijkbare usage, voor mij zijn de AirPods echter de perfecte oplossing: ik gebruik altijd maar één oortje, omdat ik ook graag het geluid om me heen hoor. In het geval van podcasts is stereo geluid toch overbodig. Per oortje kan ik ongeveer 3 uur zonder opladen doen (Airpods 2), en als de ene op is (je krijgt 5 minuten vantevoren een melding), dan wissel ik ze om zonder onderbreking. En het opladen van de oortjes in de case gaat erg snel, dus je kan 10+ uur naar podcasts luisteren zonder onderbreking. Een combinatie van een SE2020 met AirPods zou een prima oplossing voor jou kunnen zijn.
Ok, ik wist niet dat je ze individueel aan en uit kon zetten :) Toch maar eens naar kijken dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:01

The Chosen One

Zie signature!

Met bluetooth 5 moet je toch ook langere batterijduur hebben? Mits je een nieuw(er) (degelijk) setje hebt. Opties ieg voorhanden.

[ Voor 9% gewijzigd door The Chosen One op 21-04-2020 20:58 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZHMiL3RCgcMRNQw8w7NVT0WVtA4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7xv6GLAfFsLq6zGwzDUaaDGA.png?f=fotoalbum_large
We vergeten allemaal weleens welke dag het is wanneer we heel de dag thuis zitten. Misschien moeten we toch donderdag opletten >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
RigolleM schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 20:23:
[...]

Onjuist, bij de lancering van de iPhone 8 werd de iPhone 7 de instapper zonder jack!
Klopt, dat was dacht ik in september 2017. De iPhone SE 4" ging een jaar later EOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toine16
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-04-2022
Telenet klanten in Belgie kunnen de recente Iphone SE reeds aanschaffen met een korting van 40 euro.
64 giga 449 euro en de 128 giga kost 499 euro, 128 gb is op voorraad, andere niet,
wordt geleverd binnen 2 - 3 werkdagen.

Begrijp niet goed hoe ze op een nieuw toestel zo snel een dergelijke korting kunnen geven !

Dus toch te vroeg besteld bij Apple Belgie, betaal de volle pot !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Aangezien mijn Iphone SE 1 nog goed is ga ik zowiezo wachten met de prijzen, ik denk dat ze weleens iets kunnen zakken door de crisis, denk niet dat het een super populaire telefoon bij de massa zal worden. Overigens bij een T Mobile abbo (2 jaar) met alles onbeperkt is het verschil per maand tussen de 64 en de 128 maar 2 euro... De 256 is dan weer 5 euro duurder (respectievelijk 43, 45 en 50 euro). Dit is wel met een andere T Mobile abbo op dit adres (dus met korting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
https://www.macrumors.com...e-se-plus-postponed-2h21/

Een SE Plus met touch ID in de power button... zou dat lekker werken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Laatst online: 08:37

mwa

erik23 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 21:20:
[Afbeelding]
We vergeten allemaal weleens welke dag het is wanneer we heel de dag thuis zitten. Misschien moeten we toch donderdag opletten >:) .
Dat is toch gewoon je accessoires? Mijn hoesje kreeg ik gisteren ook al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:54
Belecthor schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:15:
[...]

Dan blijft het probleem met de accu; enkel Apple levert de officiële accu's. Ik heb gesproken met Amac, zij gaven ook expliciet aan dit niet zelf te doen omdat ze dit onderdeel niet hebben, dus het naar Apple zelf te sturen.
offtopic:
Je hebt toch geen garantie meer na zoveel jaar, dus het maakt niet uit of het door Apple (via bijvoorbeeld aMac) gebeurd of iemand anders. Zelf de batterij van de iPhone 7 van m’n vrouw bij coolblue laten vervangen. Was in 30-45 min gepiept. Nieuwe batterij doet het weer top. Aanrader!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:32
Dit kan wel.
een splitter er tussen en je bent klaar.
bv:
https://www.bol.com/nl/p/...ad-ipod/9200000094329116/

https://www.gsmoplader.nl...e2be23d990c10c2c412426442

er zijn dus oplossingen, maar daar gaat het niet om.
Mijn reactie was op het feit dat er altijd mensen die reageren op "geen jack" aanwezig dus kansloos, terwijl die doelgroep ondertussen niet meer interessant is voor de Smartphone makers.

Als jij een bv je telefoon gebruikt voor 6 uur podcast te luisteren terwijl je wandelt weet je dat je er iets op moet verzinnen. Een smartphone is hier helaas nog niet voor gemaakt ( zover ik weet ), misschien in de toekomst als de accu's verbeteren en we weer 2 dagen met een accu kunnen doen.

Maar goed ....dit was al weer teveel offtopic.

Ik ga mijn 8 vervangen voor de SE, en dan kan ik mijn dochter blij maken met een 8.
Het is voor mij toch een fijn formaat, en meer dan hier opzit gebruik ik toch niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

Gluten Parody schreef op woensdag 22 april 2020 @ 03:05:
https://www.macrumors.com...e-se-plus-postponed-2h21/

Een SE Plus met touch ID in de power button... zou dat lekker werken? 8)7
Ik moet het maar zien.. Het hele idee van de SE is toch dat ze nieuwe hardware in een oude behuizing stoppen? Daarmee kan de telefoon ook relatief goedkoop blijven.
Dit is een compleet nieuwe telefoon, met nieuwe technologie, die in nog geen ander Apple-toestel te vinden is. De R&D kosten zullen dus niet gering zijn. Daarbij - tweede helft van 2021? Dat is nog wel heeel ver weg!

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erik23
  • Laatst online: 08-09 20:57
mwa schreef op woensdag 22 april 2020 @ 07:27:
[...]

Dat is toch gewoon je accessoires? Mijn hoesje kreeg ik gisteren ook al binnen.
Klopt, maar de data kloppen niet ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Gisterenavond verlengd bij Belsimpel met de SE 2020 128GB White icm Vodafone abo voor m'n moeder. Enig idee wanneer bevestigd wordt dat de verlenging er goed in staat en wanneer het toestel geleverd zou kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Draicon schreef op woensdag 22 april 2020 @ 11:22:
Gisterenavond verlengd bij Belsimpel met de SE 2020 128GB White icm Vodafone abo voor m'n moeder. Enig idee wanneer bevestigd wordt dat de verlenging er goed in staat en wanneer het toestel geleverd zou kunnen worden?
Contact opnemen met Belsimpel? :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:22
ik pak even mijn speciale belsimpel glazen bol erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Laatst online: 08:37

mwa

Tussen nu en het einde van de wereld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Hoe gaan jullie je data overzetten van de oude telefoon? Of ga je gewoon clean beginnen?
Vraag me af hoe het zit als je geen data overzet, of je telefoon dan echt "frisser" dan als je dat wel doet?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Laatst online: 23-08 10:31
kaos001 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:05:
Hoe gaan jullie je data overzetten van de oude telefoon? Of ga je gewoon clean beginnen?
Vraag me af hoe het zit als je geen data overzet, of je telefoon dan echt "frisser" dan als je dat wel doet?
Gewoon toestel bij elkaar houden of een iCloud kopie terugzetten. Ik heb nog nooit gemerkt dat mijn iPhone “frisser” werkt als ik een clean install doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Bij elkaar houden neemt ook de contacts over? Ik heb wel es gehad met een iCloud kopie dat dat dus niet het geval was :/

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Draadloos via tafellader. oa https://www.ikea.com/nl/n...opladen-toebehoren-41069/
Jimijames75 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:07:
[...]

Gewoon toestel bij elkaar houden of een iCloud kopie terugzetten. Ik heb nog nooit gemerkt dat mijn iPhone “frisser” werkt als ik een clean install doe.
Nu wel 1.5m uit elkaar houden :P

[ Voor 30% gewijzigd door Hackus op 22-04-2020 13:12 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:14
Wel gek, normaal zal de de telefoon al verstuurd zijn vanuit China om ze hier vrijdag af te leveren met UPS. Zouden ze dan nu vanuit Syncreon in Waalwijk worden verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 09:15
Is de achterkant van de se precies hetzelfde als de 8? Ben wat bang voor val schade. Heb nu geen hoesje om mijn se 2016. Vraag mij af of een screenprotector voldoende is. Of dat ik nog een backcover moet. Vanwege het gewicht doe ik dat liever niet. Mijn se is nu 113 gram schoon aan de haak en dat vind ik heerlijk 😀.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Joel22 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:30:
Is de achterkant van de se precies hetzelfde als de 8? Ben wat bang voor val schade. Heb nu geen hoesje om mijn se 2016. Vraag mij af of een screenprotector voldoende is. Of dat ik nog een backcover moet. Vanwege het gewicht doe ik dat liever niet. Mijn se is nu 113 gram schoon aan de haak en dat vind ik heerlijk 😀.
Hoesjes moeten passen.

https://gathering.tweaker...message/62124486#62124486

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
Snap ik. Mijn vraag is vooral of het materiaal hetzelde is. De verhouding metaal/glas. Glas schijnt nogal gevoelig te zijn voor breuken en als het grotendeels metaal is hoef ik geen backcover :).

Oftewel is: “De glazen achterkant met gecentreerd Apple logo is gemaakt met behulp van een zevenlaags kleurenproces om precies de gewenste kleur en doorzichtigheid te bereiken, en heeft een rijke kleurdiepte.” dit breuk gevaarlijker dan het metaal van de iphone 2016? Of is dit glas sterker dan dat van de iphone 8?

[ Voor 27% gewijzigd door Joel22 op 22-04-2020 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
iPhone SE 2 heeft dezelfde achterkant als een iPhone 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiger072
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 27-05 17:02
Achterkant is inderdaad van glas dus een backcover is geen overbodige luxe denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:55
kaos001 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:05:
Encrypted iTunes-backup terugzetten is het snelste denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
Joel22 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:38:
[...]

Snap ik. Mijn vraag is vooral of het materiaal hetzelde is. De verhouding metaal/glas. Glas schijnt nogal gevoelig te zijn voor breuken en als het grotendeels metaal is hoef ik geen backcover :).

Oftewel is: “De glazen achterkant met gecentreerd Apple logo is gemaakt met behulp van een zevenlaags kleurenproces om precies de gewenste kleur en doorzichtigheid te bereiken, en heeft een rijke kleurdiepte.” dit breuk gevaarlijker dan het metaal van de iphone 2016? Of is dit glas sterker dan dat van de iphone 8?
Natuurlijk is glas gevoeliger voor breuk dan metaal. Dan maakt de vergelijking met iPhone 8 ook niet uit. Er zijn zat hoesjes die weinig volume en gewicht toevoegen en tegelijkertijd de kans op glasbreuk van de achterkant verkleinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
loeberce schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:49:
[...]

Natuurlijk is glas gevoeliger voor breuk dan metaal. Dan maakt de vergelijking met iPhone 8 ook niet uit. Er zijn zat hoesjes die weinig volume en gewicht toevoegen en tegelijkertijd de kans op glasbreuk van de achterkant verkleinen.
Je hebt ook gewoon een punt ja. Al zal het glas sterker zijn gemaakt het blijft breuk gevoeliger. Dan toch maar een backcover of backscreen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Laatst online: 09:10

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

RigolleM schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:45:
iPhone SE 2 heeft dezelfde achterkant als een iPhone 8!
Bijna, want het Apple logo is naar beneden verschoven. Iets om in de gaten te houden wanneer je bijvoorbeeld een Spigen Rugged Armor hoesje wilt zoals ik. Daar is een gat voor het logo en hierdoor is de 8 variant niet compatible :(.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
kaos001 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:10:
Bij elkaar houden neemt ook de contacts over? Ik heb wel es gehad met een iCloud kopie dat dat dus niet het geval was :/
Je contacts staan toch in je apple profiel opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Laatst online: 19:27
retlaw schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:52:
[...]

Bijna, want het Apple logo is naar beneden verschoven. Iets om in de gaten te houden wanneer je bijvoorbeeld een Spigen Rugged Armor hoesje wilt zoals ik. Daar is een gat voor het logo en hierdoor is de 8 variant niet compatible :(.
Heel scherp! Hetzelfde geld dan ook voor de leren hoesjes van de 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
[...]

Potatoes or Potatos, juist is juist... het materiaal van de achterkant van de iPhone SE 2 (2020) is hetzelfde als deze van de iPhone 8.
Een origineel lederen hoesje voor de iPhone 8 zal ook passen op een iPhone SE 2 (2020). Ik zie nergens een gat in het origineel lederen hoesje dat moet overeenstemmen met het logo van de iPhone SE 2 (2020).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[...]

dat het logo wat verschoven is is toch niet zo heel erg? Ik zou die gaten het liefst helemaal niet hebben; dan heb je een rugged hoesje en dan laten ze zo'n gat over.. (mijn otterbox rugged hoesje op m'n 7 heeft ook zo'n dom gat)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiger072
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 27-05 17:02
Was me helemaal niet opgevallen dat het logo is verplaatst. Toch weer een manier om extra hoesjes te verkopen voor mensen die dit belangrijk vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:16

bert pit

asdasd

Res-q schreef op woensdag 22 april 2020 @ 08:34:
[...]

Ik moet het maar zien.. Het hele idee van de SE is toch dat ze nieuwe hardware in een oude behuizing stoppen? Daarmee kan de telefoon ook relatief goedkoop blijven.
Dit is een compleet nieuwe telefoon, met nieuwe technologie, die in nog geen ander Apple-toestel te vinden is. De R&D kosten zullen dus niet gering zijn. Daarbij - tweede helft van 2021? Dat is nog wel heeel ver weg!
Wel een mooie optie, zoveel mogelijk scherm in een zo klein mogelijk formaat en met een touch ID aan de zijkant. Als ik zolang kan wachten wordt dat de mijne.

Ik vermoed dat die ontwikkelingskosten wel mee zullen vallen, aangezien dit inmiddels bij andere merken proven technology is.

Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:45
Kort vraagje, heeft deze dezelfde Touch-ID als de eerste SE, of een verbeterde versie ? Heb nu de originele SE maar moet regelmatig pincode invoeren omdat ie m’n vingerafdruk weer eens niet pakt. Op m’n iPad heb ik dat probleem veel minder vaak.. Had eigenlijk gehoopt op Face-ID maar helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:10
Tommy-D schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:00:
Kort vraagje, heeft deze dezelfde Touch-ID als de eerste SE, of een verbeterde versie ? Heb nu de originele SE maar moet regelmatig pincode invoeren omdat ie m’n vingerafdruk weer eens niet pakt. Op m’n iPad heb ik dat probleem veel minder vaak.. Had eigenlijk gehoopt op Face-ID maar helaas :(
De nieuwste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:45
Top, dank je. Dat zal waarschijnlijk dus dezelfde zijn als in m’n iPad, en dat werkt goed (genoeg). 8)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Reviews zijn online

The Verge

MKBHD

Rene Ritchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 12:29
Eindelijk reviews! Helaas weinig informatief als je de specs al kent.
Camera weinig verrassend. Valt nog steeds beetje tegen in low light. Alleen de 11 Pro doet dat beter.
Maar ik was vooral benieuwd naar die batterij! Daar wordt dan niks over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

De Nelis

en anders maar niet...

kaos001 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:10:
Waarschijnlijk stond dan de backup van contacten naar icloud uit in de instellingen.
Anders zouden deze in alle gevallen gewoon mee moeten komen.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Chiii schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:33:
MKBHD heeft het wel degelijk over de batterij

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:04
Chiii schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:33:
Eindelijk reviews! Helaas weinig informatief als je de specs al kent.
Camera weinig verrassend. Valt nog steeds beetje tegen in low light. Alleen de 11 Pro doet dat beter.
Zit een kleine batterij in. Dus je haalt geen iPhone Max praktijken. Maar door de zuinige processor, 720p scherm en t formaat, zal t meevallen

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 12:29
kaos001 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:39:
[...]

MKBHD heeft het wel degelijk over de batterij
Klopt, het was alleen beknopt. Batterij was goed voor een dag. Maar het was mij niet duidelijk wat zijn gebruik dan was. Standby tijd zit het meestal wel goed met iPhones.

CNET is positief over de batterij. De iPhone SE last much longer than iPhone 8 aldus de reviewer. Yay.

[ Voor 14% gewijzigd door Chiii op 22-04-2020 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:01

The Chosen One

Zie signature!

3e 'review' hierbij is wel ok, 20 minuten lang i.p.v. die 5 minuten bij de 1e.
Info is redelijk wat je (waarschijnlijk) al verwacht, goed, goed, goed, bezels/camera in donker, goed goed e.d.

ps. Niet dat het nodig is maar is er zeker geen mogelijkheid op andere iPhones of andere manier of battery saving mode permanent aan te hebben? Mij boeit het vrij weinig of er elke X tijd op mail e.d. gecontroleerd wordt.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 14:46
En ook Engadget geeft hun $0.02. Is dit gecoördineerd ofzo. :Y

Ik word steeds blijer met mijn aankoop en heb ‘m nog niets vast gehad. :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Alekz87 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:47:
[...]

Zit een kleine batterij in. Dus je haalt geen iPhone Max praktijken. Maar door de zuinige processor, 720p scherm en t formaat, zal t meevallen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2iLF7XOIWJH3R1Bkmn-CNo2u95U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MHnMpObF8BYu0sdQTnytHKeW.png?f=fotoalbum_large

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shit ik zit die MKBHD review te kijken, die rode kleur he, wat jammer dat Apple dat niet op de Pro Max lijn doet/durft. Ik zou er bijna een SE voor halen, wat een gaaf ding zeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Donstil schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:06:
Shit ik zit die MKBHD review te kijken, die rode kleur he, wat jammer dat Apple dat niet op de Pro Max lijn doet/durft. Ik zou er bijna een SE voor halen, wat een gaaf ding zeg.
Haal dan de iPhone 11 product red

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:08:
[...]

Haal dan de iPhone 11 product red
Nee ik moet wel het meeste en beste eigenlijk 8)7
Maar dan in dat rood :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max2000
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-09 09:38
Is er bekend of de SE 2020 ondersteuning biedt voor NFC-tags zonder een third-party app nodig te hebben?
Zoals de iPhones vanaf volgens mij de XS en nieuwer hebben. (Correct me if I'm wrong)
Voor bijvoorbeeld automations vanuit de shortcuts app.

Spullekes te koop: https://tweakers.net/aanbod/user/826015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Dat zijn wel zeer positieve YouTube reviews! 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DJTimo schreef op woensdag 22 april 2020 @ 16:48:
En ook Engadget geeft hun $0.02. Is dit gecoördineerd ofzo. :Y
Embargo is verlopen idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:40
Heb nu 2 reviews bekeken en het lijkt me een prima telefoon voor als je geen mega bedrag uit wilt geven. Kan niet wachten totdat ik de mijne heb ;-)

Bol.com, schiet eens op. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
sloth schreef op donderdag 16 april 2020 @ 12:44:
Klopt het dat de verwachting is dat de camera minstens even goed als die van de iPhone XR presteert, dan zou je je dus aan dit soort kwaliteit van plaatjes mogen verwachten?

https://www.dxomark.com/apple-iphone-xr-camera-review/
YouTube: Apple iPhone SE review (2020): $400 phone, $1,000 performance

"most of the time, I couldn't tell the difference between the photos the iPhone SE took against the 11" :)
vanaf 07:14

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:26
Sinds dat mijn 3GS jaren geleden kapot viel heb ik altijd Android telefoons gehad. Nu stap ik over van de Galaxy S8 naar een SE (rood, 128gig). Ben erg benieuwd naar iOS :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:30
Donstil schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:13:
[...]
Zo was ik vroeger ook, dat slijt naarmate je ouder en wijzer wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPhoneSE schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:19:
[...]

Zo was ik vroeger ook, dat slijt naarmate je ouder en wijzer wordt :P
Mm ik hoop dat dit meevalt. Het er nog prima plezier in namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:14

vhal

ಠ_ಠ

Het zou zomaar eens een overstap kunnen worden naar Apple, de reviews lijken positief te zijn. De prijs is ook gunstig voor een iPhone tov een reguliere 11

Kan die bejaarde S7 ook eens met pensioen :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Donstil schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:13:
[...]

Maar dan in dat rood :9
Dbrand skin erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Zonde van de battery Life. Valt toch beetje tegen. Vaak zijn het dit soort dingen die juist bij dit soort telefoons zo goed zijn. Had hem een stuk beter verwacht. Batterij dan. De rest is wel erg goed
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussie over hoesjes en accessoires mag hier: [iPhone SE 2020] Accessoires / Hoesjes etc