Heb je hogere verwachtingen van Sony in de toekomst of zie je nu al exclusive Sony games die je wilt gaan spelen? Als het t laatste is dan is de keuze snel gemaakt lijkt mij.Fuujii schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:53:
Meer mensen die nog erg twijfelen tussen de Xbox en PlayStation? En toch de knoop hebben doorgehakt?
Ik twijfel zelf nog erg tussen de PlayStation 5 en Xbox One Series X. Ik vind het aankomende generatie erg moeilijk kiezen (in tegenstelling tot vorige generaties, nu heb ik PS5). Daarom heb ik ook nog niets gereserveerd. Het liefst zou ik wachten op reviews en impressies, maar tegelijk wil ik niet te veel risico lopen dat ik straks heel lang moet wachten om er één te krijgen. Het kriebelt wel om te pre-orderen. Ik zou nog graag met Kerst een next-gen console willen hebben.
Uiteindelijk komt het voor het grootste deel uit op (exclusive) games. Op basis van de huidige generatie, heb ik hogere verwachtingen van Sony. Echter heb ik wel gelezen dat Microsoft de laatste jaren veel geïnvesteerd heeft in studios (waaronder Besthesda afgelopen maand). En daarnaast lijkt gamepass is echt goud.
Hopelijk is dit toegestaan. Beide ongetwijfeld top apparaten. Hopelijk kan iemand me overtuigen met rationele argumenten (ik wil absoluut geen fanboy discussie starten). Meer mensen die erg twijfelen? Wat heeft jou doen overtuigen?
Zelf stap ik over op xbox omdat het gewoon veel fijne features heeft die later hopelijk nog beter worden (gamepass, backwards compatible (soms xbox x enhanced), play anywhere). Technisch gezien is de series x ook krachtiger... En tja, hij past ook wat beter in het interieur
Bij mij komen ze uiteindelijk allebei in huis, toch vanwege de Sony exclusives. Hopelijk komt Sony nog met wat leuke alternatieve kleuren of een slim versie o.i.d.
/f/image/5UYloB8Jr0Foei5wSsUDR04M.png?f=fotoalbum_large)