De kleine voorraad die eigenlijk alleen pure pre-order is, is wel frustrerend. Kan dat nou niet anders zou je denken.
Ik zal het je straks laten weten als de Series X binnen is en aangesloten is op mijn 65Q90R
[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 10-11-2020 11:46 ]
Iemand een idee hoe groot de assassins creed series x update is ?
Ik sluit straks eerst mijn externe HD aan. Dan ac updaten en ondertussen beetje bc testen.
Ik sluit straks eerst mijn externe HD aan. Dan ac updaten en ondertussen beetje bc testen.
Verwijderd
VRR heb ik staat aangezet. Weet nog niet echt wat ik er van moet merken. Maar AC Valhalla ziet er prachtig uit en speelt ontzettend soepel. Eens vergelijken door VRR aan en uit te zetten.
Zo op foto ziet het er al echt fraai uit , laat staan in beweging.Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:44:
[...]
Dit geeft de game nu aan terwijil mijn Xbox op 4K / 60Hz staat ingesteld bij de System Settings. Kan nu bij Options in Ori de game wel omzetten naar 4K 120FPS.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Waarom geeft mijn Xbox aan dat ik geen Dolby Vision ondersteun?!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Geen optie voor 120hz op de Xbox?Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:47:
[Afbeelding]
Ik zit even in de store te kijken, maar ik zie de normale versie van Valhalla er niet bij staan, alleen de versies van 100euro+
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee totaal geen last. Het is ook niet dat hij compleet ingesloten staat. Gewoon net achter het scherm. Dat gaat prima.menzo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:42:
[...]
Geen last dat de controller minder goed reageren? Ik heb dat wel eens gehad met de switch.
Supersampled 6K @ 60fps, het zijn mooie tijden !!!Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:44:
[...]
Dit geeft de game nu aan terwijil mijn Xbox op 4K / 60Hz staat ingesteld bij de System Settings. Kan nu bij Options in Ori de game wel omzetten naar 4K 120FPS.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Jawel, heb 'm echter op 60Hz staan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Thanks. Waarom heb je hem op 60hz eigenlijk?Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:52:
[...]
Jawel, heb 'm echter op 60Hz staan.
[Afbeelding]
Omdat ik dat even aan het testen ben, of het verschil maakt waar de Xbox by default opstaat.hotymoty schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:53:
[...]
Thanks. Waarom heb je hem op 60hz eigenlijk?
Planet Coaster komt vanavond pas online zeker in Nederland.
Evenals Fallen Order.
Evenals Fallen Order.
Onze oudste krijgt les van thuis omdat de school dicht is wegens coronabesmetting. Krijg bericht dat PostNL zojuist zijn Series S heeft afgeleverd. Hij wil hem hem het liefste nu al gebruiken. Eigenlijk zou hij hem pas krijgen op zijn verjaardag, maar denk dat ik hem vanavond maar al installeer voor hem.
En met hem bedoel ik natuurlijk mijzelf. Maar dat hoeft moeders de vrouw niet te weten
En met hem bedoel ik natuurlijk mijzelf. Maar dat hoeft moeders de vrouw niet te weten
[ Voor 5% gewijzigd door BruceWayne op 10-11-2020 11:56 ]
Ahh zo, top. Ben benieuwd of je verschil merkt.Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:54:
[...]
Omdat ik dat even aan het testen ben, of het verschil maakt waar de Xbox by default opstaat.
Spelen van een game en tegelijkertijd downloaden heeft wel impact op de snelheid, net als op de One X. Dus even m'n game afsluiten om de Series X upgrade van Forza 4 binnen te harken.
Deprimerend om te lezen hoe veel mensen die een pre-order hadden hem toch niet krijgen omdat ze te veel pre-orders hebben aangenomen.
Ook gewoon op de dag van release
Probeer VRR eens uit te zetten. Volgens mij kun je namelijk niet VRR en DV tegelijk aan hebben.Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:47:
Freesync Premium op je LG uitzetten.Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:47:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Zonde, je zou toch denken dat ze dat beter voor elkaar hebben met zoveel power.Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:58:
Spelen van een game en tegelijkertijd downloaden heeft wel impact op de snelheid, net als op de One X. Dus even m'n game afsluiten om de Series X upgrade van Forza 4 binnen te harken.
Het is dan ook een gewild product.Vagax schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:58:
Deprimerend om te lezen hoe veel mensen die een pre-order hadden hem toch niet krijgen omdat ze te veel pre-orders hebben aangenomen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Laat zeker je indrukken en bevindingen weten, ik lees ze graag.
Ben zelf nogal een leek op dat vlak - weet alleen dat ik ook de CX heb
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Het heeft niks met de power te maken, gewoon zorgen dat de speelbaarheid goed is.Segafreak83 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:00:
[...]
Zonde, je zou toch denken dat ze dat beter voor elkaar hebben met zoveel power.
Internet blijft internet.Segafreak83 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:00:
[...]
Zonde, je zou toch denken dat ze dat beter voor elkaar hebben met zoveel power.
Liever een goede verbinding tijdens het gamen dan een happerende lijn tijdens een lopende update
Ik vroeg me exact hetzelfde net af.Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:47:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tadaa!

Lekker hoor, al die groene vinkjes.
Duimpje voor jou!Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:04:
[...]
Tadaa!![]()
![]()
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/NpHTK7W45jrk7G6NfFbjRuKB.png?f=user_large)
Alle 43 games die je nu kunt spelen die next-gen optimized zijn .Verzamel ze alllemaal zou ik zeggen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Welke game gaan jullie als eerst ermee spelen?
Aangezien AC: Valhallo en WD: Legions vrij repetitief zijn, weerhoudt me dat nu om die game te kopen.Wom schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:09:
[Afbeelding]
Alle 43 games die je nu kunt spelen die next-gen optimized zijn .Verzamel ze alllemaal zou ik zeggen.
Sowieso kan ik Forza 4, Gears 5 etc. al optimized spelen.
Misschien dat ik WRC 9 aanscaf aangezien die nu in 4K 60FPS te spelen is op de Series X.
Super!Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:04:
[...]
Tadaa!![]()
![]()
[Afbeelding]
Ennuh.. Waar zit die instelling? Kan ik nu alvast aanzetten voor als DHL voor de deur staat
AC Valhalla maar waarschijnlijk pas ergens volgend jaar als het mij ook daadwerkelijk lukt een XSX op de kop te tikkenmrstylo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:09:

Settings > Picture > Additional Settings > AMD FreeSync PremiumD-Ed schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:11:
[...]
Super!![]()
Ennuh.. Waar zit die instelling? Kan ik nu alvast aanzetten voor als DHL voor de deur staat
En je moet dat dus uitschakelen. Als het aanstaat dan doet Dolby Vision het niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 10-11-2020 12:15 ]
Mijn tv zou niet geschikt zijn voor HDR10 wat bij de One X geen probleem was. Ben nu de update van AC Valhalla aan het binnen halen en dan eens kijken wat ie doet. Ik heb de modus van mijn tv op automatisch staan. Zet ik die standaard op HDR10 dan heb ik continu geforceerd HDR en dat blief ik niet. Heb een Sony OLED.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gears 5!mrstylo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:09:
psn: jagermeistertim
AC:Valhallamrstylo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:09:
RDR2 (geen idee of die beter bolt behalve de verkorte laadtijden)
Borderlands 3 (komst volgens amazon.nl pas volgende woensdag aan
Falconeer ga ik ook kopen, al is het maar om onze lokale dev te ondersteunen
DMC5SE
Gears 5 wil ik ook spelen, maar moet eerst 2-3-4 nog spelen

Holyshit die snelheid in Forza 4! Damn!

Hoe kan ik dat irritante gepling uitzetten als ik door de menus scroll van de xbox.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Vreemd, die zie ik daar niet (LG B9).. Staat alleen 'instant gameresons' en HDMI ultra HD deepcolourRivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:14:
[...]
Settings > Picture > Additional Settings > AMD FreeSync Premium
En je moet dat dus uitschakelen. Als het aanstaat dan doet Dolby Vision het niet.
Één van de twee Xbox Series X consoles zojuist afgeleverd. Helaas nog niet die van mij, deze gaat naar een collega van werk.
Afwachten op BOL..
Afwachten op BOL..

Set your goals high, and don't stop till you get there.
Maar dan heb je geen VRR meer toch? En Dolby Vision werkt voor nu alleen op video materiaal? Voor games komt dat pas volgend jaar. Of mis ik iets?Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:14:
[...]
Settings > Picture > Additional Settings > AMD FreeSync Premium
Omdat die feature alleen voor de 2020 modellen is.D-Ed schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:22:
[...]
Vreemd, die zie ik daar niet (LG B9).. Staat alleen 'instant gameresons' en HDMI ultra HD deepcolour
Ja dat vroeg ik me ook af.squizur schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:26:
[...]
Maar dan heb je geen VRR meer toch? En Dolby Vision werkt voor nu alleen op video materiaal? Voor games komt dat pas volgend jaar. Of mis ik iets?
Dus je moet kiezen: Dolby Vision of VRR? Dan kies je toch VRR en zet je die Freesync terug aan zou ik denken?
[ Voor 8% gewijzigd door shyheim op 10-11-2020 12:30 ]
Is Freesync niet veel beter/handiger dan Dolby Vision bij gaming? Daarnaast las ik dat weinig spellen dat ook ondersteunen toch?
Aha, afijn.. Maar wél DTSG4mert schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:29:
[...]
Omdat die feature alleen voor de 2020 modellen is.
Volgens mij wel ja dat ik gehoord had in een YouTube filmpje.shyheim schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:29:
[...]
Ja dat vroeg ik me ook af.
Dus je moet kiezen: Dolby Vision of VRR? Dan kies je toch VRR en zet je die Freesync terug aan zou ik denken?
Dan zou ik toch eerder voor VRR kiezen
.hotymoty schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:30:
Is Freesync niet veel beter/handiger dan Dolby Vision bij gaming? Daarnaast las ik dat weinig spellen dat ook ondersteunen toch?
reviews: Xbox Series X - Krachtig, stil en lekker compactPas volgend jaar
Dat klinkt mooi, alleen is het nog niet zover. Microsoft heeft aangegeven dat ondersteuning voor Dolby Vision in games pas ergens in 2021 beschikbaar zal zijn. Tot die tijd moet je het doen met HDR10 en onderscheidt de Series X zich dus ook nog niet van de PS5. En zelfs als die ondersteuning er komt, zullen er maar weinig games verschijnen die er gebruik van maken, al was het maar omdat het gebruik van Dolby Vision niet gratis is. Misschien nog belangrijker is echter een praktische belemmering: er zijn nog geen panelen op de markt die 12bit-kleurdiepte kunnen weergeven.
Zou dat dus gewoon terug aanzetten, @Rivanov ?
Nee je hebt nog steeds HDMI VRR alleen niet de AMD freesync extensie.shyheim schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:29:
[...]
Ja dat vroeg ik me ook af.
Same here. Ik heb zelfs nog een OLED zonder 4K en HDR. Komt een 65 inch CX, dus met alle toeters en bellen (waarbij het overigens bidden wordt dat VRR issues worden opgelost), maar ik wacht Black Friday af (en daarmee de langere levertijd). Dus hoewel ik blij ben dat de Xbox vanochtend is binnengekomen blijft het balen dat het nog weken wachten wordt tot de full experience. Hopelijk wel helemaal ready to go voordat Cyberpunk uitkomtHulleman schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:41:
[...]
VRR is de enige HDMI 2.1 feature die er wat mij betreft echt toe gaat doen deze gen. 4K 120fps is voor de games die ik speel (triple A titels) toch niet haalbaar. Maarja... zit je dan met je HDMI 2.0 OLED tv en receiver. Upgraden naar HDMI 2.1 apparatuur kost dan € 2.500 en dat alleen voor VRR
Achja first world problems.
Forza 4 bestaat niet. Dan is het Forza Motorsport 4
Xbox Live: Springbok NL
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Tja alles staat, en dan heb je opeens heel de gamepass library en weet je niet waar je moet beginnen
Ik krijg hem zo.. maar als ik de foto’s zie. Die Xbox past toch gewoon echt strak bij het meeste meubilair? Vind het echt een strak design persoonlijk. Je zou hem alleen al voor ‘de mooi’ kopen 😜.
Ziet er goed uit!Hairball schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:58:
Ook gearriveerd hier. Updating console en games en dan binge spelen
[Afbeelding]
Zal helaas pas vanavond thuis zijn, maar vrouwtje lief is al bezig het aan het opzetten thuis en de oude xbox one x los aan het koppelen
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
The WAF force is not so strong with this one... Maar eens kijken hoe ik dit er door ga krijgen, vervelende form factor die niet past binnen onze TV kast. Afgesloten achter het deurtje vind ik ook niet echt wat... Qua koeling is dat wat pittig denk ik.
Mooi om alle enthousiaste reacties te zien, veel gameplezier!
Mooi om alle enthousiaste reacties te zien, veel gameplezier!
[ Voor 12% gewijzigd door Arjan90 op 10-11-2020 13:00 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Hij is hier ook binnen. Formaat valt me echt heel erg mee. Ziet er op de 1 of andere manier op YouTube veel groter uit.
Heb de patch van Valhalla binnen (net zo groot als de game zelf) en ik kan gewoon in HDR spelen terwijl de XBox zegt dat ik dat niet kan. De vinkjes zeggen dus niet alles.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Net mijn Xbox aangesloten, hij staat al 10 minuten op het Xbox logo, klopt dit?
Edit: Hij stond inderdaad vast, hij ging automatisch aan na ik de HDMI aansloot dus misschien dat dat de redenen was. In standby gezet en weer aangezet en vervolgens ging hij normaal verder
Edit: Hij stond inderdaad vast, hij ging automatisch aan na ik de HDMI aansloot dus misschien dat dat de redenen was. In standby gezet en weer aangezet en vervolgens ging hij normaal verder
[ Voor 55% gewijzigd door Vagax op 10-11-2020 13:20 ]
Voor degene die nog met de vraag zaten, je kan games overzetten via het lokaal netwerk van Xbox One -> Xbox Series X|S. In mijn geval zijn beide via kabel verbonden, dus dat gaat wel redelijk snel. Moet je alvast niet sukkelen met een externe harde schijf.
[ Voor 13% gewijzigd door X-Fighter op 10-11-2020 13:15 ]
Leuke lijst maar ik mis Dead or Alive 5, niet echt een updated game. Maar deze bevat nu wel de mogelijkheid om 4k 60fps te draaien. Dit was voorheen niet mogelijkWom schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:09:
[Afbeelding]
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Nee dit klopt niet. Even opnieuw proberen. Bij mij toonde hij het logo en ging toen meteen over naar setup met de vraag om de app te installeren.Vagax schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:14:
Net mijn Xbox aangesloten, hij staat al 10 minuten op het Xbox logo, klopt dit?
UPS is nu officieel 2 minuten te laat. Ik ga nu een klacht indienen bij MS, UPS, BCC, Coolblue en MM. Zelfde bericht kopiëren en plakken.
Soow, die controller voelt lekker joh 👌 maar verbind niet met de Xbox 😲
Edit: het werk 😅😁
Edit: het werk 😅😁
[ Voor 43% gewijzigd door DM89 op 10-11-2020 13:24 ]
:strip_exif()/f/image/OEk7PegDvJupXS90t3e1BqTw.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan bevestigen dat de inputlag veel verbetert is. En de triggers lenen zich beter voor pinball (Pinball FX3). Reageren eerder en zijn korter. Inputlag schat ik hetzelfde als PC, misschien zelfs minder wanneer beide in 60 fps. FH4 draait als een tiet en speelt als een tiet
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Hier staat hij ook thuis .. ik werk me in het zweet op het werk 😓
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Veel gameplezier jongens, ziet er allemaal strak uit 😎
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wat een prachtig ding is het in het echt, zo compact! Snel als een tiet ook dat ding.
Mooie console. Mooi ontwerp. Blijft bizar echter om een nieuwe console te ontvangen zonder nieuwe games....
Ik dacht eigenlijk dat destiny 2 ook gratis de nieuwe expansion zou hebben?
Lees nu dat valhalla dus ook op xsx dynamische 4k( zegt een producer) is en dat john van df vrr aanraad ivm dat anders veel screen tearing heeft.
https://m.imgur.com/nuezifL
https://www.neogaf.com/th...ll-says-producer.1576175/
Totaal niet onverwacht natuurlijk. Maar wel bizar dat ze een 60 fps game niet locked krijgen ondanks dynamische 4k, en dan ook screen tearing krijgen. Vrr is dus echt nodig terwijl er ook ander technieken zijn die ervoor zorgen dat je geen screen tearing hebt.
If you’re playing Assassin’s Creed on Series X this is a fantastic demonstration of why VRR matters. Without it, there’s plenty of screen tearing and dips but if your TV supports VRR + 120hz, it basically looks flawless to the eye. This will become important this gen.
— John Linneman @dark1x.bsky.social (@dark1x) 10 november 2020
https://m.imgur.com/nuezifL
https://www.neogaf.com/th...ll-says-producer.1576175/
Totaal niet onverwacht natuurlijk. Maar wel bizar dat ze een 60 fps game niet locked krijgen ondanks dynamische 4k, en dan ook screen tearing krijgen. Vrr is dus echt nodig terwijl er ook ander technieken zijn die ervoor zorgen dat je geen screen tearing hebt.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Die verbetering van de input lag van de controller. Is dat alleen door de Xbox Series of ook de controller zelf? Als het alleen aan de Xbox Series ligt, zou ik die verbetering ook moeten merken met een Elite V2.
Via Game Pass zou deze beschikbaar moeten zijn.giantgiantus schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:27:
Mooie console. Mooi ontwerp. Blijft bizar echter om een nieuwe console te ontvangen zonder nieuwe games....
Alle Xbox One/Series controllers hebben of krijgen een update voor DLI, dus ook jouw Elite V2.Springbokkie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:28:
Die verbetering van de input lag van de controller. Is dat alleen door de Xbox Series of ook de controller zelf? Als het alleen aan de Xbox Series ligt, zou ik die verbetering ook moeten merken met een Elite V2.
DLI zelf is een Xbox Series X|S exclusieve feature en komt niet naar de Xbox One.
Hangt van de game af en hoe serieus je het neemt. Ga je online MP shooters spelen zou ik het op 1440p 120Hz zetten, maar ik kan mij inbeelden dat dit niet de moeite is voor sommige andere games en je het liever in native 4K wilt hebben.scartissue schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:30:
Mijn tv kan 4k op 60hz of 1440p op 120hz. Wat zouden jullie doen?
Baie dankie voor de ophelderingCaayn schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:31:
[...]
Alle Xbox One/Series controllers hebben of krijgen een update voor DLI, dus ook jouw Elite V2.
DLI zelf is een Xbox Series X|S exclusieve feature en komt niet naar de Xbox One.
Ik zie dat jij ook een harmony hebt. Heb jij hem al kunnen koppelen met de xbox?Hairball schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:58:
Ook gearriveerd hier. Updating console en games en dan binge spelen
[Afbeelding]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
CX ondersteunt geen DTS dacht ik.Phusebox schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:37:
Iemand die DTS werkend heeft vanuit de CX via ARC?
Kan alleen Dolby Digital kiezen.
En met freesync uit heb je wel Dolby Visiin maar dan dus geen VRR?
Er is geen ondersteuning voor DTS in de 2020 CX modellen. Je moet je ook afvragen of je het verschil gaat horen tussen DTS of DDPhusebox schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:37:
En met freesync uit heb je wel Dolby Vision maar dan dus geen VRR?
En ja; Freesync uit is wél DV maar geen VRR
[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 10-11-2020 13:39 ]
Dacht ik ook. Maar kan het niet downloaden lijkt.X-Fighter schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:29:
[...]
Via Game Pass zou deze beschikbaar moeten zijn.
CX ondersteund enkel Dolby Digital via ARC.Phusebox schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:37:
En met freesync uit heb je wel Dolby Vision maar dan dus geen VRR?
Reacties volgende week donderdag in het PS5 aanloop naar release topic: "groter dan ik had gedacht.."
Waaronder ik zelf waarschijnlijk
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ah dan moet ik toch gaan geloven aan een nieuwe receiver.Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:41:
[...]
CX ondersteund enkel Dolby Digital via ARC.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden