Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 143 ... 147 Laatste
Acties:
  • 315.283 views

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:08

vectormatic

Warlock of the doorlock

Hulleman schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:30:
[...]

Ik hoop het. Ik wil de XSS als console voor erbij. Maar twijfel heel erg of ie een beetje uit de verf komt op een 4K tv en hoe de performance daadwerkelijk is. Ik zit niet te wachten op 720p gaming.
720p wordt het sowieso niet, als de XsS uitkomt op 720p vanwege GPU kracht, trekt de XsX met "maar" 3x de tflops nog geen 1440p (4x zoveel pixels), zo bont gaan de devs het niet maken, je zal dan eerder terugvallen naar 30fps of zo (wat voor sommige games prima is).

Als je een 4K tv hebt zou ik zelf toch overwegen om even door te sparen voor de XsX, heb je de mogelijkheid om af en toe een aardige deal op een schijfje te scoren, en heb je het sterkste next-gen platform voor de multiplats.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20:48
De titel van het topic mag worden aangepast. Of wordt er een nieuw topic geopend?

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 15:19

Geengrenzuh

Jeweet!

shyheim schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:29:
Was al vergeten dat we naast EA Play ook een 10u 'demo' van elke EA Access game krijgen. Wel vet.

Daar zit Squadrons trouwens ook in - dus als je een demo wilt van 10u om te weten of het je wel ligt, is dat wel leuk.
Wel alleen single player geloof ik..

PSN: Geengrenzuh

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y7S-E5KPgiFWOa8GgdVzmd966AY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JIHCKqxUUP1xXIR7UNbxCE6Y.jpg?f=fotoalbum_large
BAM!

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
shyheim schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:29:
Was al vergeten dat we naast EA Play ook een 10u 'demo' van elke EA Access game krijgen. Wel vet.

Daar zit Squadrons trouwens ook in - dus als je een demo wilt van 10u om te weten of het je wel ligt, is dat wel leuk.
Is dat dan 10u gameplay of 10u tijdsbestek vanaf dat je de game download?

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
edgarf28 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:39:
[...]

Is dat dan 10u gameplay of 10u tijdsbestek vanaf dat je de game download?
10u dat je de game aan hebt staan. Je hebt dan in principe de volledige versie maar soms is er een roadblock ingebouwd om te voorkomen dat je het spel helemaal uitspeelt. Mass Effect Andromeda had dit destijds.

[ Voor 27% gewijzigd door Caayn op 10-11-2020 09:40 ]

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:08
Caayn schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:40:
[...]
10u dat je de game aan hebt staan.
Voor het geval dat zou ik hem maar telkens geforceerd afsluiten :+

Lichtpuntje...

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-12 22:24

Vagax

Hehe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XJqkKLHhpsWGqmDLaHeTz-80k5A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2ShPbgAZEs9BlPDJQJBg8Ihg.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zTm1jsHR-FEmWlcdDi6l_u9RG84=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/SC1cg9lnxNLoOrsMrx27EnpU.gif?f=user_large

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-12 18:55
1993jjohan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:33:
Vraag voor degenen die heb al binnen hebben. Hoe is jullie download snelheid vandaag? Heb wel 500 MB internet maar die servers zullen het vandaag wel zwaar hebben.

Verwacht dat ik de console gewoon de hele nacht ga aanhouden om te downloaden. Maar zolang die fh4 maar even met wat tempo binnenhaalt ben ik blij.
Als er een club z'n Infra goed op orde heeft, dan is het wel Micrsoft met z'n Azure infra dus ik verwacht daar alles behalve issues mee :)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:33
Hulleman schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:32:
[...]

Een kabel heeft geen HDMI versie, alleen de poorten hebben dat. Grote kans dat je HDMI kabel op je OneX ook prima voldoet voor je XSX, of die kabel moet echt uit het jaar kruk komen. Op mijn Ps4pro gebruikte ik kabels die ik al op mn PS3 gebruikte (HDMI 1.3/1.4 tijdperk). Daar ging ook prima 4K met HDR op 30fps doorheen.

Aan de andere kant, zo'n HDMI kabeltje kost je de kop niet. Met een HDMI kabel "ultra high speed" zit je sowieso goed
Natuurlijk werkt de bestaande HDMI kabel van de One X met de series X.

Maar wil je gebruik maken van 4K 120Hz met VRR etc heb je de kabel nodig die bij de Series X zit.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
QR van RDR Online naar GTA online en terug. je wordt uit online gezet, In GTA start het verhaal op en bij RDR ga je direct naar het menu voor waar je wilt inloggen in online, Dus je bespoaart alsnog wel wat tijd bij online games.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Ruimte gemaakt op de kast, netwerkkabel erbij, gamehok opgeruimd en nu in Escobar modus. 😂

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:28
Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:41:
[...]

Natuurlijk werkt de bestaande HDMI kabel van de One X met de series X.

Maar wil je gebruik maken van 4K 120Hz met VRR etc heb je de kabel nodig die bij de Series X zit.
Wordt wat offtopic, maar dat is niet waar. HDMI kabels kennen geen versie, het is een kabel waar data doorgaat. HDMI 2.0 of 2.1 kabel is commercie. Vergelijk het met een tuinslang. Daar gaat ook water door naargelang je de kraan (HDMI poort) verder open zet. Op een gegeven moment houdt het wel op natuurlijk. Een HDMI kabel uit 2005 zal vast niet de volle bandbreedte van HDMI 2.1 aankunnen, maar ik weet wel zeker dat je "HDMI 2.0 kabel" van je one X dat zeker wel kan.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
vectormatic schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:35:
[...]

720p wordt het sowieso niet, als de XsS uitkomt op 720p vanwege GPU kracht, trekt de XsX met "maar" 3x de tflops nog geen 1440p (4x zoveel pixels), zo bont gaan de devs het niet maken, je zal dan eerder terugvallen naar 30fps of zo (wat voor sommige games prima is).

Als je een 4K tv hebt zou ik zelf toch overwegen om even door te sparen voor de XsX, heb je de mogelijkheid om af en toe een aardige deal op een schijfje te scoren, en heb je het sterkste next-gen platform voor de multiplats.
Mja mss beter voor de XSX te gaan op een 4K tv, maar ik vind 2 dure next gens wat te gortig :P
Op de DF video over Gears 5 op de XSX en XSS stond al wel dat de XSS soms moet scalen naar 720p resolutie.

Iig veel plezier met je console! € 299 blijft natuurlijk een koopje voor de hardware van een XSS.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Topic titel kan nu wel naar ervaringen topic hernoemd worden :D

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:08
Hulleman schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:45:
[...]

Wordt wat offtopic, maar dat is niet waar. HDMI kabels kennen geen versie, het is een kabel waar data doorgaat. HDMI 2.0 of 2.1 kabel is commercie. Vergelijk het met een tuinslang. Daar gaat ook water door naargelang je de kraan (HDMI poort) verder open zet. Op een gegeven moment houdt het wel op natuurlijk. Een HDMI kabel uit 2005 zal vast niet de volle bandbreedte van HDMI 2.1 aankunnen, maar ik weet wel zeker dat je "HDMI 2.0 kabel" van je one X dat zeker wel kan.
Geen versie maar wel een soort:

Bron:
https://hdmi.org/resource/cables

Stapje wat nu gezet word naar 40Gbps is wel een stuk meer dan er voorheen gezet werd. Bij de Xbox one was iig een high speed geleverd en zou in principe niet de volledig bandbreedte redden van 40Gbps

Op korte afstand is het een stuk makkelijker dan op 10 meter bv.

Lichtpuntje...

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:21
Waarschijnlijk wat vroeg maar, ben wel reuze benieuwd naar de eerste ervaringen van mensen over de Xbox Series S.

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:08

vectormatic

Warlock of the doorlock

Hulleman schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:47:
[...]

Mja mss beter voor de XSX te gaan op een 4K tv, maar ik vind 2 dure next gens wat te gortig :P
Op de DF video over Gears 5 op de XSX en XSS stond al wel dat de XSS soms moet scalen naar 720p resolutie.

Iig veel plezier met je console! € 299 blijft natuurlijk een koopje voor de hardware van een XSS.
Die snap ik helemaal, even 1K aan next gen consoles :P Misschien gewoon eerst een jaartje PS-5en en daarna de XsX op de kop tikken?

Ik moet zeggen dat ik nog niet alle videos 100% heb uitgekeken, en gears boeit me compleet niet, dus die zal ik daarom gemist hebben, maar wat ik al zei, als de XsS naar 720p zakt, kan de XsX ook niet eens een beetje in de buurt van de geclaimde 4K komen, dus ik heb er wel vertrouwen in dat dat mee gaat vallen

En inderdaad, 8 Zen 2 cores en 4TFLOPS aan RDNA 2 power (wat toch ook weer een stuk efficienter zou moeten zijn dan GCN) en een dikke SSD voor €300 euro :P

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• ArthurMorgan
  • Niet online
HDMI CEC is een optie! Nog niet getest, moet eerst verder kopiëren ;)

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:45
ArthurMorgan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:00:
HDMI CEC is een optie! Nog niet getest, moet eerst verder kopiëren ;)
Dat had de One X toch ook al? (weet niet zeker, zelf nooit gebruikt in dat opzicht)

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:04

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Artikel NOS, Microsoft zet met nieuwe Xbox vol in op 'Netflix-model' voor games: https://nos.nl/artikel/23...lix-model-voor-games.html

[ Voor 23% gewijzigd door Miesjh op 10-11-2020 10:06 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
bambam1979 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:06:
[...]

Dat had de One X toch ook al? (weet niet zeker, zelf nooit gebruikt in dat opzicht)
Die had wel een aan en uit methode maar die was wel anders geloof ik. Met CEC heb je dacht ik dat het sneller en vloeiender werkt. (stadia werkt met CEC en dat werkt prettiger dan de One X.... in elk geval bij mij.)

• Rivanov
Zo, heb m opgehaald bij Mediamarkt Ekkersrijt. Snel naar huis.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Miesjh

Miesjh

Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:09:
Zo, heb m opgehaald bij Mediamarkt Ekkersrijt. Snel naar huis.
Waren er nog losse consoles?

• bambam1979
ArthurMorgan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:08:
[...]

Die had wel een aan en uit methode maar die was wel anders geloof ik. Met CEC heb je dacht ik dat het sneller en vloeiender werkt. (stadia werkt met CEC en dat werkt prettiger dan de One X.... in elk geval bij mij.)
Ah zo, thanks. Zal me er vanavond eens in gaan verdiepen :)

• Rivanov
Miesjh schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:11:
[...]

Nee. Enkel voor pre orders.

• ArthurMorgan
  • Niet online
bambam1979 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:11:
[...]

Ah zo, thanks. Zal me er vanavond eens in gaan verdiepen :)
Ik zie nu op reddit dat de One het al een poosje wel heeft in alpha of betatests ook. Ik had altijd die voorloper waar je moest ingeven welk model TV je had. Ergens afgelopen 6 maanden blijkbaar geïmplementeerd al.

• Hills360
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20:45
Misschien een noob vraag..

Maar de X komt zodadelijk binnen, wat is het handigste met games en save games overzetten? Kan je gewoon de spellen overzetten van de oude en naar de nieuwe via netwerk en krijg je daarna de optimale versie via een update? Of moet je de geoptimaliseerde verie zelf uit de store downloaden?

Dank u

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:55

Phydomir

Dennis

Dat gaat allemaal vanzelf als de game smart delivery heeft. Wat sowieso op alle first party Microsoft games zit. Saves zitten in de cloud en zal hij automatisch syncen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hills360 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:16:
Misschien een noob vraag..

Maar de X komt zodadelijk binnen, wat is het handigste met games en save games overzetten? Kan je gewoon de spellen overzetten van de oude en naar de nieuwe via netwerk en krijg je daarna de optimale versie via een update? Of moet je de geoptimaliseerde verie zelf uit de store downloaden?

Dank u
Via het netwerk de beschikbare games (het is niet met alle games mogelijk) overzetten, de overige uit de store downloaden. De games die je overzet krijgen dan een update voor zover nodig en savegames gaan automatisch mee.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12 11:55
Miesjh schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:06:
Artikel NOS, Microsoft zet met nieuwe Xbox vol in op 'Netflix-model' voor games: https://nos.nl/artikel/23...lix-model-voor-games.html
Ligt het aan mij of is dit overdreven negatief geschreven? Klinkt alsof de schrijver pas over een weekje zijn next-gen console krijgt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:55

Phydomir

Dennis

Martinspire schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:21:
[...]

Ligt het aan mij of is dit overdreven negatief geschreven? Klinkt alsof de schrijver pas over een weekje zijn next-gen console krijgt.
Valt toch wel mee. Redelijk neutrale kijk op de huidige situatie.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Sjalabert
Zo de broertjes zijn data aan het uitwisselen. (Games kopiëren via LAN). Nog ff een paar uurtjes werken en vanmiddag genieten!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UXTiEwV3VPXnZJDRQMDDNZYZ_LA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YQoVs2h48OrXzPinj2SaibPV.jpg?f=fotoalbum_large

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12 11:55
De unboxing van de series S staat nu ook online van Microsoft zelf:

En ook de X natuurlijk:

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 10-11-2020 10:31 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Hills360
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20:45
Bedankt heren

Zo dat ding maar eens aan knallen..

• Rivanov
Benieuwd hoe snel het kopiëren zometeen gaat vanaf m’n externe HDD.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:25:
Benieuwd hoe snel het kopiëren zometeen gaat vanaf m’n externe HDD.
ongeveer 8 seconden per GB bij mij. (simpele HDD)

• bambam1979
Heb hier alles op de Gears 5 Game Drive staan. Straks eerst alles overzetten, hopelijk voor het avondeten en dan vanavond lekker aan de slag

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Sjalabert schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:23:
Zo de broertjes zijn data aan het uitwisselen. (Games kopiëren via LAN). Nog ff een paar uurtjes werken en vanmiddag genieten!
[Afbeelding]
Dat zal een verschil zijn van de One S naar de Series X :o

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:11

justifire

Shut up and squat !!

Gefeliciteerd voor degenen die hem al hebben ontvangen !
Iemand al Obduction geprobeerd op zijn of haar Series X ?
Dat spel liep echt als dikke stront op de One X, benieuwd of de Tower of Power daar verbetering in brengt.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• agile_tester
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11:15
Nou, lekker dan... 😐
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jTlWSEAvNNDYRhuDAU5Bfhd9iO4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Os25XxTExejfUDgFf2S3aSjL.jpg?f=user_large

• DM89
  • Laatst online: 20:29
Wat is hier mis mee?

• agile_tester
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11:15
Duurt te lang 😀

• bambam1979
Oh damn, wat een klote tijd 8)7
Sterkte met wachten... :)

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Jij krijgt hem iig vandaag nog... Ik heb hem op 22 september besteld bij Amazon en nog steeds niet verzonden :'(

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-12 15:43

Bozznl

GT: The Bozzz88

Same here.... maarja helpt mij wel focus op het werk te houden overdag ;)

GT: The Bozzz88

• DM89
Haha, ben maar blij dat je er een krijgt vandaag 🤣

• Avinator
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/83UxQRCvEqp2d-PRjnCV7GA9qF4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ExvEj7JD6xLTIHiC3t3q3o4k.png?f=fotoalbum_large

Lekker dan :(

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-12 18:35
Nu maar duimen dat de PostNL bezorger niet op een gegeven moment besluit dat bv 21:00 toch wel erg laat is en terug naar het sorteercentrum rijdt. DHL heeft er nog al eens een handje van.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

loekf2 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:42:
[...]

Nu maar duimen dat de PostNL bezorger niet op een gegeven moment besluit dat bv 21:00 toch wel erg laat is en terug naar het sorteercentrum rijdt. DHL heeft er nog al eens een handje van.
Helaas, er was niemand thuis.
We proberen het morgen nog eens.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rivanov
De update vliegt hier binnen! Dus met de servers is niets aan de hand.
Heerlijk setup proces trouwens met de Xbox app op je telefoon. :)

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/IMG_0155.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/IMG_0156.jpeg

The Power Tower. 8)

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/IMG_0158.jpeg

• DM89
Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:44:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

The Power Tower. 8)

[Afbeelding]
Lekker hoor 👍👌👍👌

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:55

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

The Power Tower. 8)

[Afbeelding]
Nice, geniet ervan :). De klote MM had de xbox nog niet op vooraard voor de online pre orders. Maar wel 10 xbox in de normale verkoop gooien terwijl ik lekker mag wachten tot ik een mailtje krijg vandaag. Als het nog vandaag wordt.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Tongpo84
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-12 09:51
DM89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:45:
[...]

Lekker hoor 👍👌👍👌
d:)b

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42

[Afbeelding]

[Afbeelding]

The Power Tower. 8)

[Afbeelding]
Met welke snelheid?

Xbox Live: Springbok NL

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:47:
[...]

Nice, geniet ervan :). De klote MM had de xbox nog niet op vooraard voor de online pre orders. Maar wel 10 xbox in de normale verkoop gooien terwijl ik lekker mag wachten tot ik een mailtje krijg vandaag. Als het nog vandaag wordt.
Dan had ik er maar eentje mee gegraaid, pre-order ben je hier zo weer kwijt aan tweakers die hebben mis gegrepen bij de pre-orders.
Konden ze niet gewoon annuleren en een xbox uit voorraad mee geven dan ?

• Rivanov
Zo, even 780GB kopiëren van m'n externe HDD naar de interne SSD. :+

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Mensen post ook even hoe die bij jullie aangesloten op de tv meubel staat :p. Die van mij komt pas 4 uur binnen terwijl ik vandaag vrij ben..

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:55

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

justifire schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:50:
[...]

Dan had ik er maar eentje mee gegraaid, pre-order ben je hier zo weer kwijt aan tweakers die hebben mis gegrepen bij de pre-orders.
Konden ze niet gewoon annuleren en een xbox uit voorraad mee geven dan ?
Ja dat was mijn gedachte ook al toen ik na 10 minuten wachten dit bericht hoorde. Maarja toen waren ze natuurlijk allemaal weg... :/

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:55:
[...]

Ja dat was mijn gedachte ook al toen ik na 10 minuten wachten dit bericht hoorde. Maarja toen waren ze natuurlijk allemaal weg... :/
Oke dat is balen :(

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:47:
[...]

Had jij hem online besteld en laten verzenden naar een winkel? Dat heb ik namelijk ook gedaan. Zie in de status in mijn account wel dat hij in de winkel is afgeleverd, maar geen mail gehad ofzo.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 11:26

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Miesjh schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:11:
[...]

Nee enkel pre order en online afhalen.

Zojuis ook mijn serie s opgehad in mm ekkersrijt

• Pixel Witcher
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-06 21:15
Downloaden gaat supervlot! heb nog geen minuut gespeeld eerst maar eens Valhalla (reeds klaar met downloaden en isntallen) Yakuza, Cod, Fifa en Watch Dogs downloaden.

Heel mooi stukje hardware dit.

• Sjalabert
Heren (en dames),

Qua servers aan MS kant hoeven jullie je geen zorgen te maken. Ik had net grounded vanaf mijn OneS gekopieerd naar de XsX. Toen ik hem wilde opstarten vroeg hij meteen voor de nextgen update. Deze gedownload met 470Mbs (heb 500 1:1 KPN). Dus ze hebben het goed voor mekaar bij M$

• Rivanov
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:55:
Mensen post ook even hoe die bij jullie aangesloten op de tv meubel staat :p. Die van mij komt pas 4 uur binnen terwijl ik vandaag vrij ben..
Achter m'n 65CX.

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/IMG_0159.jpg

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Heb ‘m net opgehaald bij MM maar wat is ie klein! Had ‘m een stuk groter verwacht.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Rivanov
Lekker Ventje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:07:
Heb ‘m net opgehaald bij MM maar wat is ie klein! Had ‘m een stuk groter verwacht.
Had 'm eerlijk gezegd ook een stuk groter verwacht inderdaad.
Maar wat is hij STIL!!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Hij lijkt helemaal niet zo groot ?

• Rivanov
justifire schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:10:
[...]

Dat is hij ook niet. Vind 'm wel schattig.

• Tongpo84
30x15x15cm

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:11:
[...]

Dat is hij ook niet. Vind 'm wel schattig.
Ziet er strak uit (y)
En beton aan het storten in de achtertuin ? :P

• Rivanov
justifire schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:12:
[...]

Ziet er strak uit (y)
En beton aan het storten in de achtertuin ? :P
Dat is aan de overkant van de straat.. zijn ze huizen aan het bouwen. Nieuwbouwwijk he. ;)

• Ofthewell
  • Laatst online: 08-11 07:13
Ik heb weken geen last van mijn standaard "ik haat wachten gevoel" gehad maar nu het bijna zover is en ik in het aflevertijd venster zit.......

Xbox Live: Ofthewell NL

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Staand is inderdaad het beste. Zal mijn setup vanmiddag even posten :).

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:00
Even een soundbar vraag i.c.m. met de nieuwe Xbox.

welke zou beter zijn om het geluid te produceren dat de xbox geeft.
Het gaat om vervangen van de TV boxen dus beter word het sowieso.

pricewatch: Sony HT-X8500
of
pricewatch: JBL Bar 2.1 Deep Bass

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ooh helemaal niet over nagedacht gewoon achter mijn TV te zetten, goed idee :)
justifire schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:10:
[...]

That's what she sai.. :+ laat maar :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Miesjh

Miesjh

Sjalabert schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:23:
[Afbeelding]
Krijg je dan nog wel de next-gen patches erbij?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
ErwinJ schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:14:
Even een soundbar vraag i.c.m. met de nieuwe Xbox.

welke zou beter zijn om het geluid te produceren dat de xbox geeft.
Het gaat om vervangen van de TV boxen dus beter word het sowieso.

pricewatch: Sony HT-X8500
of
pricewatch: JBL Bar 2.1 Deep Bass
Probeer ze te horen voor je koopt, geluid is persoonlijk. Ik ben voor HEOS gegaan omdat het geluid mij veel beter beviel dan van de bijna even dure Sony.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Rivanov
Download nu met 500Mbps op m'n Xbox Series X. :)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Om de tijd te doden maar ff een rondje gaan biken en nu lees ik de eerste reacties, super tof! Gefeliciteerd allen!

Nu twijfel ik of ik wel moet gaan douchen :+

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:16
Hij is er. :)

• Rivanov
LOL! Eerst 76GB gekopieerd van Forza Horizon 4 van m'n externe HDD naar de interne SSD. Start ik de game op.. moet hij nog een 64.6GB grootte upgrade downloaden. :+

• Rivanov
Maar goed dat ik twee dagen vrij ben. 8)

• Tongpo84
Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:26:
LOL! Eerst 76GB gekopieerd van Forza Horizon 4 van m'n externe HDD naar de interne SSD. Start ik de game op.. moet hij nog een 64.6GB grootte upgrade downloaden. :+
... FH4 is digital download bij mij. Dat gaat straks wat worden :9B

• Rivanov
Zal ik mijn Xbox default op 4K 120Hz zetten? Is dat vereist om bijvoorbeeld Ori in 120Hz te spelen en schakelt de Xbox dan zelf terug naar 60Hz voor de games die niet ondersteunen?

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-12 11:40
Iemand al VRR geprobeerd?

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:03

Wom

Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:29:
Zal ik mijn Xbox default op 4K 120Hz zetten? Is dat vereist om bijvoorbeeld Ori in 120Hz te spelen en schakelt de Xbox dan zelf terug naar 60Hz voor de games die niet ondersteunen?
Probeer het eens en laat het ons weten zou ik zeggen :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Vagax
  • Laatst online: 03-12 22:24

Vagax

Hehe

Toch wel een beetje jammer dat ik hem straks aansluit op mijn skirre TV :/ Helemaal als ik al die OLED LG's zo voorbij ziet komen.

Maarja, ben een arme student en 1300~ euro uitegeven voor een TV gaat er voorlopig niet in zitten

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Hehe exact mijn setup. Consoles achter de 65 inch oled :)

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:51
Mijn huidige AVR ondersteunt dat niet en zolang de nieuwen die 120hz problemen hebben wacht ik even met de upgrade.

Verwijderd

Een nadeel van de nieuwe Xbox. De One X die nu boven staat lijkt nu zo sloom. Voelt alsof je bent overgestapt van een 386SX naar een Zen 2.

Ik heb een 8K TV, maar volgens de Xbox ondersteunt deze 4K 120Hz. Moet ik nergens een setting aanpassen?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2020 11:43 ]

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-12 07:14
Ben ook benieuwd of je de Xbox standaard op 1080p en 120hz kan instellen. Weet iemand dat? Zodat het zeer vloeiend speelt. Ik geef meer om de frames dan de graphics.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:51
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:39:
Een nadeel van de nieuwe Xbox. De One X die nu boven lijkt nu zo sloom. Voelt alsof je bent overgestapt van een 386SX naar een Zen 2.
Heb net de One X een factory reset gegeven door hem het Insider programma uit te gooien. Blijkt die gewoon ook dat Xbox App setup te hebben nu :)

• Hulleman
VRR is de enige HDMI 2.1 feature die er wat mij betreft echt toe gaat doen deze gen. 4K 120fps is voor de games die ik speel (triple A titels) toch niet haalbaar. Maarja... zit je dan met je HDMI 2.0 OLED tv en receiver. Upgraden naar HDMI 2.1 apparatuur kost dan € 2.500 en dat alleen voor VRR :')

• Sjalabert
Ai Ai Ai. Hopelijk heb ik geen DOA. Bij starten van een game zie ik het begin scherm en dan valt die helemaal uit :'(

Een kijken of ik iets vout doe.

• Miesjh

Miesjh

Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:26:
Dat is je Series X patch.

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:13
G4mert schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:39:
[...]

Hehe exact mijn setup. Consoles achter de 65 inch oled :)
Geen last dat de controller minder goed reageren? Ik heb dat wel eens gehad met de switch.

• Ofthewell
  • Laatst online: 08-11 07:13
Waarom is er eigenlijk geen enkele melding op tweakers frontpage dat nextgen begonnen is en dat de series x/s gereleased zijn?

Xbox Live: Ofthewell NL

• Rivanov
Wom schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:32:
[...]

Probeer het eens en laat het ons weten zou ik zeggen :P
Dit geeft de game nu aan terwijil mijn Xbox op 4K / 60Hz staat ingesteld bij de System Settings. Kan nu bij Options in Ori de game wel omzetten naar 4K 120FPS.

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/IMG_0160.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/IMG_0161.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/IMG_0162.jpeg

Pagina: 1 ... 143 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden