Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Hm dat heb ik ook.laurens700 schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:09:
[...]
Ik was ook wel verbaast, dacht van hoe dan. Is ook mijn eerste xbox.
Heb al wel mijn gamepass geactiveerd, dus misschien op basis van dat.
Heb je t gekocht met iets van punten oid? Wellicht dat het daarmee te maken heeft?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik ook, tesamen met The Falconeer en Cyberpunk.
Had niet echt interesse in Cyberpunk maar Ghostrunner heeft me helemaal het sfeertje in getrokken !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nope met CC. CC staat op naam van mijn vriendin. Is ook niet heel belangrijk hoor, maar wel bijzonder dat ze hem al koppelen.Melantrix schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:13:
[...]
Hm dat heb ik ook.
Heb je t gekocht met iets van punten oid? Wellicht dat het daarmee te maken heeft?
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Blijft toch netjes hoe Microsoft daarmee om gaat. In dit geval weten ze precies wanneer je het ding gekregen hebt, dat ding heeft niet eerst een tijdje in voorraad gelegen, maar toch gewoon een paar maandjes gratis garantie er bij. En dat dan bovenop dat het sowieso niet vanzelfsprekend is dat je zonder gezeur je twee jaar krijgt bij veel bedrijven.
Gamertag: FinrazielNL
Enige wat ik kan bedenken is dat ze het voor zichzelf doen om een oog te houden op scalping of zo. niet dat ze er naar kunnen handelen, maar data is data.Melantrix schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:07:
[...]
Ja daarom maak ik me er verre van druk over. Ben gewoon benieuwd hoe dat in z'n werk gaat.
Andersom gezegd: wie zegt dat deze xbox voor deze account is? Dus ben benieuwd hoe Microsoft dat bepaald dat ie al aan je account wordt toegevoegd.
Sorry dit was niet de bedoeling, ik wilde dit plakken in een Whatsapp conversatie...Geen idee hoe het hier terecht is gekomen.
Welke vpn gebruiken/adviseren jullie?
Volgorde is dus:
Braziliaanse giftcards kopen(moet dat met vpn?)
Vpn aan met Braziliaanse ip adres.
Naar xbox.com en taal op Brazilië zetten(moet ik nog iets instellen op het Account zelf?).
Giftcards redeemen.
De game kopen.
Daarna gewoon downloaden op je xbox?
Kan dit allemaal gewoon met je huidige xbox account of word aangeraden om een nieuwe aan te maken?
Ik gebruik Tunnelbear via Google Chrome.MissMe NL schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:25:
Een noob hier die ook games wil kopen via vpn.
Welke vpn gebruiken/adviseren jullie?
Volgorde is dus:
Braziliaanse giftcards kopen(moet dat met vpn?)
Vpn aan met Braziliaanse ip adres.
Naar xbox.com en taal op Brazilië zetten(moet ik nog iets instellen op het Account zelf?).
Giftcards redeemen.
De game kopen.
Daarna gewoon downloaden op je xbox?
Kan dit allemaal gewoon met je huidige xbox account of word aangeraden om een nieuwe aan te maken?
En uiteraard gebruik je gewoon je eigen account.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat werkt gewoon hoor. Doe al 7 jaar niets anders.Katseviool schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:33:
Heb zelf net een WD:Legion US key bij Eneba gekocht. Tunnelbear gedownload en die key op MS redeem url ingevoerd. In mijn NL order overzicht staat nu die game, incl optie om m te installeren. Moet alleen even wachten tot dinsdag om het te bevestigen of het werkt
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ben er al achter. Ik had nog een zooi oude pc's waarbij ik steeds windows opnieuw had geinstalleerd in mn account staan. Daar wat van opgeruimd en nu zie ik hem er tussen staanjwple schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:18:
[...]
Enige wat ik kan bedenken is dat ze het voor zichzelf doen om een oog te houden op scalping of zo. niet dat ze er naar kunnen handelen, maar data is data.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Top!Rivanov schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:38:
[...]
Dat werkt gewoon hoor. Doe al 7 jaar niets anders.
Is het verschil in prijs groot ??Rivanov schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:38:
[...]
Dat werkt gewoon hoor. Doe al 7 jaar niets anders.
Puur multiplayer?
Geen probleem XBox broeder! Ik had hem bijna gemist
YouTube: I Took Apart The Xbox Series X And...
CORSAIR HS75 XB:

Ziet er echt fraai uit.
[ Voor 16% gewijzigd door Koning-Admiraal op 09-11-2020 01:59 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ziet er goed uit👌 maar is het geluid ook goed? 😅Koning-Admiraal schreef op maandag 9 november 2020 @ 01:57:
Eindelijk een mooie Xbox Series X headset gevonden dat niet "gaming" oogt. En ook nog eens geschikt voor het Xbox protocol.
CORSAIR HS75 XB:[Afbeelding]
Ziet er echt fraai uit.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Xbox Live: Ofthewell NL
Destiny 2: Beyond Light is a standalone purchase and does not require any additional content to play.Hairball schreef op maandag 9 november 2020 @ 05:00:
Ik zit er aan te denken om Destiny 2: beyond light te halen. Is dit een uitbreiding? ergo: moet ik daar destiny 2 bij kopen?
Welcome to the celebration 🥳
— Xbox (@Xbox) 8 november 2020
Join the #XboxLaunchCelebration Club and take in launch day with Team Xbox Members and fans from around the world.
To join the Xbox Club go to Home Screen > Friends and Community updates > select Clubs on Xbox > search Xbox Launch Celebration. pic.twitter.com/A0CMKGfw6I
Uh ja..
Ik zou hem niet kopen. Die komt toch in de gamepass?Hairball schreef op maandag 9 november 2020 @ 05:00:
Ik zit er aan te denken om Destiny 2: beyond light te halen. Is dit een uitbreiding? ergo: moet ik daar destiny 2 bij kopen?
hij zou in de game pass moeten komen dinsdagDM89 schreef op maandag 9 november 2020 @ 05:07:
[...]
Destiny 2: Beyond Light is a standalone purchase and does not require any additional content to play.
Mooie headset, benieuwd naar het geluidKoning-Admiraal schreef op maandag 9 november 2020 @ 01:57:
Eindelijk een mooie Xbox Series X headset gevonden dat niet "gaming" oogt. En ook nog eens geschikt voor het Xbox protocol.
Ziet er echt fraai uit.
Audize Penrose X is helaas uitgesteld naar December
Ding is echt oerlelijk met die groene accenten, maar geluid en mic schijnen subliem te zijn.
Geen kritiek ofzo maar ik ben wel benieuwd waarom uberhaupt die duimpjes zijn uitgeschakeld?Geronimous schreef op maandag 9 november 2020 @ 03:14:
[mbr]posts met alleen maar duimpjes als kritiek dat de functie uitstaat verwijderd. Alle screenshots van de timer eveneens...[/mbr]
6 Hours. #Greenstown pic.twitter.com/25dk9Q5IDn
— Xbox ANZ (@XboxANZ) 9 november 2020
Verwijderd
Waar ik dan benieuwd naar ben is wat je dan daadwerkelijk ziet. Zijn het de mooie gaatjes, of word ie eerder lelijker van?justifire schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:26:
*klik* en los is de voet![]()
https://www.reddit.com/r/...box_series_x_is_removable
Ja beetje gek dat ze dat dan niet laten zien. Geeft wel ruimte voor eventueel een vierkante voet met ventilatiegaten die je erop kan klikken.Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:34:
[...]
Waar ik dan benieuwd naar ben is wat je dan daadwerkelijk ziet. Zijn het de mooie gaatjes, of word ie eerder lelijker van?
Ach ja die van mij gaat voorlopig ergens uit het zicht liggen vanwege die voet.
[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 09-11-2020 07:42 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb hem hier al een week liggen. Geluid is echt super! Dolby atmos werkt perfect. En qua draagcomfort ook uitstekend. Zeer tevreden van.Koning-Admiraal schreef op maandag 9 november 2020 @ 01:57:
Ziet er echt fraai uit.
In de teardown van Spawn Wave op YouTube (gisteren gedeeld) kun je ook zien hoe hij loskomt en hoe de onderkant er uit ziet.Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:34:
[...]
Waar ik dan benieuwd naar ben is wat je dan daadwerkelijk ziet. Zijn het de mooie gaatjes, of word ie eerder lelijker van?
[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topicmobygo76 schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:32:
Mijn mediamarkt bestelling status is gewijzigd in de app naar verstuurd naar magazijn ! 👍
Je kunt die apps installeren en AppleTV+ komt morgen uit voor de Xbox.Coldbullet schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:02:
Omdat ik sonds de 360 niet meer een xbx heb gehad, welke media apps staan erop? Netflix,disney, amazon, videoland en dan binnekort apple +? Is het mogelijk om airplay op de xbx te krijgen? Zo ja dan zou de apple tv naar een andere tv kunnen..
Het heeft geen native AirPlay, maar met de app AirServer kun je wel AirPlay gebruiken op de Xbox.
Bij dezeS4All schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:47:
[...]
In de teardown van Spawn Wave op YouTube (gisteren gedeeld) kun je ook zien hoe hij loskomt en hoe de onderkant er uit ziet.
:strip_exif()/f/image/LetSfR3JV8GADV8Pe9zd5BEs.jpg?f=fotoalbum_large)
Behoorlijk lelijk dus.
[ Voor 43% gewijzigd door Phusebox op 09-11-2020 08:09 ]
Netflix: JaColdbullet schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:02:
Omdat ik sonds de 360 niet meer een xbx heb gehad, welke media apps staan erop? Netflix,disney, amazon, videoland en dan binnekort apple +? Is het mogelijk om airplay op de xbx te krijgen? Zo ja dan zou de apple tv naar een andere tv kunnen..
Disney+: Ja
Amazon: Ja
Videoland: Nee
Apple+: Ja
Airplay: Nee
Phusebox schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:06:
[...]
Bij deze
[Afbeelding]
Behoorlijk lelijk dus.
Klik/Schroef de voet er weer heel snel op.
Hmmm, interessant! Die is inderdaad heel nice. Zit ik er tenminste niet bij als de eerste de beste Fortnite puber...Koning-Admiraal schreef op maandag 9 november 2020 @ 01:57:
Ziet er echt fraai uit.
Ze hebben er ook een leuk introductie filmpje van gemaakt
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik woon in Azie en de kans bestaat dat sommige games hier niet/later uitkomen. Is het mogelijk om ook games uit de NL store te downloaden of point cards te gebuiken die in Nederland zijn gekocht? Ik heb een Nederlandse betaalmethode. Op mijn Nintendo Switch kan ik bv een extra account aanmaken en daarmee de NL games kopen. Die games zijn dan ook toegankelijk voor alle andere gebruikers op de console dus je hoeft niet steeds tussen accounts te wisselen, alleen tijdens aanschaf.
Werkt dit met een Xbox net zo?
Is er ook een manier om te vinden welke talen per game worden ondersteund? Bij Nintendo staat dit netjes bij elke game vermeld op de eShop maar wat ik ervan kan vinden op internet heeft MS besloten dat dat soort informatie niet vermeld hoeft te worden
Artiest voorheen bekend als b3n666
Nu nog een volledig mat zwarte versie.Rossi46 schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:11:
[...]
Hmmm, interessant! Die is inderdaad heel nice. Zit ik er tenminste niet bij als de eerste de beste Fortnite puber...
Ze hebben er ook een leuk introductie filmpje van gemaakt![]()
[YouTube: CORSAIR HS75 XB WIRELESS Gaming Headset for Xbox One - Crafted for Comfort, Built for Battle.]
Geen regio lock voor games, je kunt 'gewoon' in andere stores kopen. Hoeft ook niet te wisselen van account om te spelen.t_o_c schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:16:
Is er informatie beschikbaar wat betreft region locking van fysieke en digitale games en de ondersteunde talen per game? Ik kon hier niet echt iets over vinden.
Ik woon in Azie en de kans bestaat dat sommige games hier niet/later uitkomen. Is het mogelijk om ook games uit de NL store te downloaden of point cards te gebuiken die in Nederland zijn gekocht? Ik heb een Nederlandse betaalmethode. Op mijn Nintendo Switch kan ik bv een extra account aanmaken en daarmee de NL games kopen. Die games zijn dan ook toegankelijk voor alle andere gebruikers op de console dus je hoeft niet steeds tussen accounts te wisselen, alleen tijdens aanschaf.
Werkt dit met een Xbox net zo?
Is er ook een manier om te vinden welke talen per game worden ondersteund? Bij Nintendo staat dit netjes bij elke game vermeld op de eShop maar wat ik ervan kan vinden op internet heeft MS besloten dat dat soort informatie niet vermeld hoeft te worden
Talen worden volgens mij gebaseerd op je Xbox regio/instelling.
Videoland is sowieso niet zo breed ondersteund qua app's. Inderdaad geen Xbox ondersteuning, maar ook de Videoland app op de LG tv's is feitelijk niet te gebruiken. Duidelijk te merken dat het een kleine partij is.Coldbullet schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:12:
Jammer geen videoland.. kijken de kinderen graag...
Tijdje al geen Series X video's meer gekeken van oa gameplay en unboxing etc, maar deze is dus wel erg interessant. Heb zelf mijn One X uit elkaar gehaald om de thermal paste te vervangen.maxtrash schreef op maandag 9 november 2020 @ 00:38:
Was deze al gedeeld? Teardown van de series X en ziet er toch wel indrukwekkend uit:
YouTube: I Took Apart The Xbox Series X And...
Je kan de video overigens beter embedden dmv video tags. Deze mag ook wel gepinned worden of aan de openings post worden toegevoegd. Die gast legt het netjes en duidelijk uit hoe je de Series X helemaal uit elkaar haalt. Leuk om te zien, is dat ze eigenlijk het moederbord gewoon in 2 stukken hebben geknipt en op elkaar hebben gezet met een alu frame er tussen.
XBL: MRE Inc
Dus vanaf elk account is digitale shop van iedere regio beschikbaar? Neem aan dat je dat wel ergens dient in te stellen? Heb je dan ook geen betaalmethode van de betreffende regio nodig?Phusebox schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:18:
[...]
Geen regio lock voor games, je kunt 'gewoon' in andere stores kopen. Hoeft ook niet te wisselen van account om te spelen.
Talen worden volgens mij gebaseerd op je Xbox regio/instelling.
Ik las op Internet juist dat MS schijnbaar strikter is geworden wat betreft het aanschaffen van digitale games uit andere regios.
Wat betreft taal instellingen, ik snap dat de game de taal van de console kiest, maar dan moet de game die taal wel hebben. Nou wil ik in Engels spelen dus ik neem aan dat die taal grotendeels aanwezig is maar op de Switch zijn er bv een paar games die, als ik ze lokaal zou kopen, GEEN Engels als optie hebben.
Op de store page word dat niet aangegeven?
Ik heb altijd alleen maar Nintendo consoles gehad dus Xbox is helemaal nieuw voor me. Ook altijd op PC gegamed maar zoveel speel ik niet dus vind het kopen van een compleet nieuwe PC voor een paar uur gamen in de week een beetje teveel van het goede.
Artiest voorheen bekend als b3n666
Is er ook zo'n methode voor chromecasting?Rivanov schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:06:
[...]
Je kunt die apps installeren en AppleTV+ komt morgen uit voor de Xbox.
Het heeft geen native AirPlay, maar met de app AirServer kun je wel AirPlay gebruiken op de Xbox.
Theoretisch ja, was het maar zo'n feest.Torgo schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:45:
[...]
Met 250mbit/s download snelheid heb ik in 07:38:07 mijn hele XSX SSD (800GB) gevuld 😜
Xbox Live: Springbok NL
Yes.t_o_c schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:24:
[...]
Dus vanaf elk account is digitale shop van iedere regio beschikbaar?
Inloggen met het account waar je de game op wil hebben. Land switchen op de xbox pagina en een valid adres hebben in het land waar je wil bestellen. CC's enz worden volgens mij gechecked op land van origine. Dus ergens prepaid halen van dat betreffende land en redeemen. Daarna kun je je aankoop doen met dat tegoed. Meerdere malen gedaan. No problem at all. Is me alleen teveel gedoe vaak, dus meestal doe ik gewoon NederlandNeem aan dat je dat wel ergens dient in te stellen? Heb je dan ook geen betaalmethode van de betreffende regio nodig?
Komt dinsdag ook in de gamepass, dus als je die hebt zou je daar ook op kunnen wachtenHairball schreef op maandag 9 november 2020 @ 05:00:
Waar kun je die kopen?
Xbox Live: Ofthewell NL
Op Xbox heb je geen account per regio nodig en kan je via een legitieme betaal methode (gift cards bijv.) voor de betreffende regio en het wijzigen van de regio in de webstore (of regio van je xbox) content uit een andere regio aanschaffen.t_o_c schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:24:
[...]
Dus vanaf elk account is digitale shop van iedere regio beschikbaar? Neem aan dat je dat wel ergens dient in te stellen? Heb je dan ook geen betaalmethode van de betreffende regio nodig?
Ik las op Internet juist dat MS schijnbaar strikter is geworden wat betreft het aanschaffen van digitale games uit andere regios.
Wat betreft taal instellingen, ik snap dat de game de taal van de console kiest, maar dan moet de game die taal wel hebben. Nou wil ik in Engels spelen dus ik neem aan dat die taal grotendeels aanwezig is maar op de Switch zijn er bv een paar games die, als ik ze lokaal zou kopen, GEEN Engels als optie hebben.
Op de store page word dat niet aangegeven?
Ik heb altijd alleen maar Nintendo consoles gehad dus Xbox is helemaal nieuw voor me. Ook altijd op PC gegamed maar zoveel speel ik niet dus vind het kopen van een compleet nieuwe PC voor een paar uur gamen in de week een beetje teveel van het goede.
Qua taal: Het systeem download de taal op basis van jouw Regio/Taal instelling. Op Xbox is er maar één versie van een spel er is geen onderscheid tussen een Engelse en bijvoorbeeld de Spaanse versie. Sommige games bieden nog wel optionele language packs aan zoals Watch Dogs Legion.
Uitgebreide guide + regio prijs vergelijker: https://www.xbox-now.com/en/help
[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 09-11-2020 09:25 ]
Heb je hem ook getest met muziek?koekroeck schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:42:
[...]
Ik heb hem hier al een week liggen. Geluid is echt super! Dolby atmos werkt perfect. En qua draagcomfort ook uitstekend. Zeer tevreden van.
Ik heb zelf een Plantronics Rig800LX en die klinkt qua gamesound goed maar zodra een game een muzikale soundrack heeft (met veel bass) dan is het niet best.
Wordt Dolby Atmos ook al in games ondersteund?koekroeck schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:42:
[...]
Ik heb hem hier al een week liggen. Geluid is echt super! Dolby atmos werkt perfect. En qua draagcomfort ook uitstekend. Zeer tevreden van.
🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen
Dolby Atmos, jazeker.doobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:33:
[...]
Wordt Dolby Atmos ook al in games ondersteund?
Dolby Vision vanaf 2021.
[ Voor 8% gewijzigd door Miesjh op 09-11-2020 09:41 ]
Xbox Live: Miesjh NL
Dolby Atmos sinds 2017doobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:33:
[...]
Wordt Dolby Atmos ook al in games ondersteund?
Dolby Vision vanaf 2021
Videoland werkt prima op de LG’s GX en c7vRossi46 schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:22:
[...]
Videoland is sowieso niet zo breed ondersteund qua app's. Inderdaad geen Xbox ondersteuning, maar ook de Videoland app op de LG tv's is feitelijk niet te gebruiken. Duidelijk te merken dat het een kleine partij is.
Ramon27 schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:53:
[...]
Videoland werkt prima op de LG’s GX en c7v
Hier is het echt een drama. Op mijn LG C9 is het 50/50 of de app uberhaupt correct wilt opstarten mijn vorige LG EG920v had precies hetzelfde probleem, op mijn iPad raakt de app van slag als ik het pop-up/notificatie/quick control menu van iOS gebruik (dubbele video/audio, verdwenen controls, etc). op mijn telefoon (Android 10) zijn de video controls regelmatig ineens verdwenen.
Enkel op mijn slaapkamer TV (een goedkope LG WebOS uit 2017) werkt Videoland grappig genoeg zonder problemen.
[ Voor 14% gewijzigd door Caayn op 09-11-2020 10:10 ]
Zelf ook net besteld, geluid schijnt top te zijnDM89 schreef op maandag 9 november 2020 @ 02:35:
[...]
Ziet er goed uit👌 maar is het geluid ook goed? 😅
Hier wat links naar de release stream die om 11uur onze tijd live gaat vanuit Nieuw-Zeeland.
Zie hier
https://www.amazon.de/dp/...mZG9Ob3RMb2dDbGljaz10cnVl
[ Voor 29% gewijzigd door Slux op 09-11-2020 10:19 ]
[ Voor 43% gewijzigd door Vagax op 09-11-2020 10:22 ]
Zit ik hier heel budgetbewust te doen met een Series S, Gamepass etc gaan jullie mij verleiden met dit spulSlux schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:14:
[...]
Zelf ook net besteld, geluid schijnt top te zijn
[YouTube: Corsair HS75 XB Wireless Headset, FOR XBOX ONE & SERIES X]
:fill(white):strip_exif()/f/image/2FLPll4VeXlMXzMhzUU9CXoP.png?f=user_large)
Waarom Bloober er staat en niet The Medium weet ik ook niet. Wel mooi dat The Falconeer een dergelijk podium krijgt, als indie-game zijnde.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Er werd aangeraden om tunnelbear te gebruiken via chrome. Heb de gratis proef versie.
Heb dus aangezet en naar redeem.xbox.com gegaan en op brazilie gezet.
Maar hij geeft mismatch bij het invoeren van de code.
Vergeet ik een stap?
Hoop wel op wat last-minute toevoegingen aan Gamepass, en waarschijnlijk de aankondiging dat iedereen met Gamepass gratis 2 maanden Disney+ krijgt.Vagax schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:35:
Naast waarschijnlijk wat nieuwe gameplay, zou er denk nog meer aangekondigd worden? Niet per se games maar ik zie dat Game Pass Ultimate er bij staat, misschien een extra perk of aankondiging voor dat?
In de Major Nelson podcast is er aangegeven dat er geen nieuwe zaken aan het licht gaan komen. Enkel het delen van al bekende informatie. Wel wat nieuwe gameplay beelden en wat kleine nieuwe voordelen, maar zeker geen aankondiging van nieuwe games.Vagax schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:35:
Naast waarschijnlijk wat nieuwe gameplay, zou er denk nog meer aangekondigd worden? Niet per se games maar ik zie dat Game Pass Ultimate er bij staat, misschien een extra perk of aankondiging voor dat?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hier kan @Rivanov je vast wel even mee helpenMissMe NL schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:28:
Mensen ik heb hulp nodig met vpn.
Er werd aangeraden om tunnelbear te gebruiken via chrome. Heb de gratis proef versie.
Vergeet ik een stap?
Ik heb een reguliere 2tb usb 3.1 externe hd klaar liggen om alle backcompat games en SX games die ik niet op dat moment speel op te zetten. Dan hoef ik ze alleen maar te transferren naar de ssd als ik ze wil spelen (ipv 80+ gig download + patches ).Phusebox schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:14:
Ik heb een 1TB SSD om de games over te zetten van Xbox One X, en daarmee zie ik al dat mijn Series X op dag 1 vol gaat zijn. Maar die expansion is me nog te duur.
PSN: Geengrenzuh
Ja heb ook nog een reguliere 4TB voor de minder vaak gespeelde games die meer dan half vol is.Geengrenzuh schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:46:
[...]
Ik heb een reguliere 2tb usb 3.1 externe hd klaar liggen om alle backcompat games en SX games die ik niet op dat moment speel op te zetten. Dan hoef ik ze alleen maar te transferren naar de ssd als ik ze wil spelen (ipv 80+ gig download + patches ).
Da's niet dezelfde
Microsoft is lekker bezig. Weet niet of dit in faveure is voor de gamers zelf maar strategisch een slimme zet lijkt me.Microsoft zou overnamegesprekken voeren met verschillende Japanse ontwikkelstudio's. Het is niet bekend om welke studio's het gaat en hoe vergevorderd de gesprekken zijn. Met eventuele overnames zou Microsoft het aandeel van Xbox in Japan willen vergroten.
En wat heeft dit te betekenen????
https://twitter.com/XboxGamePass/status/1325513418242215938
[ Voor 29% gewijzigd door doobieters op 09-11-2020 10:57 ]
🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen
In je VPN-app een Braziliaanse server kiezen?MissMe NL schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:28:
Vergeet ik een stap?
Je hebt helemaal geen VPN nodig.MissMe NL schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:28:
Vergeet ik een stap?
Waarschijnlijk heb je geen Braziliaans adres in jouw account zitten dan krijg je een error.
Die dus even toevoegen, als je de search gebruik op mijn naam kom je bij een mooi hotel, daar kan je de gegevens van pakken. Of een willekeurige andere.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Lekker even de stream kijken!! ThX nu Live
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
[ Voor 90% gewijzigd door jwple op 09-11-2020 11:05 ]
Dat heb ik gedaan. Brazilliaanse adres ook toegevoegd. Nog steeds missmatch. adres kan je trouwens niet helemaal verwijderen.Springbokkie schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:57:
[...]
In je VPN-app een Braziliaanse server kiezen?
@Famous wat bedoel je search op je naam om adres te vinden?
Hoef ik die niet meer aan te schaffen
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
MissMe NL schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:21:
[...]
@Famous wat bedoel je search op je naam om adres te vinden?
Wat is de error, je betaald wel met een giftcard neem ik aan?Famous schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:07:
Maar een refund aangevraagd en in Brazilië gekocht, scheelde nog €26,- ook op de Ultimate Edition.
Vond het Sheraton Grand Rio Hotel & Resort wel een mooie locatie dus ik verblijf daar
Blauwe tekst met een envelopje ervoor, daar moet je op klikken en dan kan je een code toevoegen. Dit moet je net zo lang doen tot je genoeg 'saldo' hebt.
[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 09-11-2020 11:24 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Haha, dit een video van een Nederlander? in het begin viel het me niet zo op, maar bepaalde woorden die hij uitspreekt met een bepaald accent
Gaat het om een gift card voor de lokale valuta?MissMe NL schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:21:
[...]
Dat heb ik gedaan. Brazilliaanse adres ook toegevoegd. Nog steeds missmatch. adres kan je trouwens niet helemaal verwijderen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Was een custom versie voor een of andere director die een huge Xbox fan is blijkbaar.
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/tff5tDXlDXpBId1gwpUpUaej.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UTiyyqBLwlvvh9rbtSzOmk5I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SUI02vr93DxXtQds1XG0QlPM.jpg?f=fotoalbum_large)