Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 147 Laatste
Acties:
  • 315.356 views

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Melantrix schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:56:
[...]

Ik zie dit nog niet in mijn account (nu boeit me dat niet zozeer) maar ik vraag me af hoe dat werkt? Is dat iets wat je aan moet zetten ofzo? dat dat automagisch aan je account wordt toegewezen? Dit is mijn eerste xbox dus geen idee hoe dat in z'n werkt gaat.
Ik was ook wel verbaast, dacht van hoe dan. Is ook mijn eerste xbox.
Heb al wel mijn gamepass geactiveerd, dus misschien op basis van dat.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:20
laurens700 schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:09:
[...]

Ik was ook wel verbaast, dacht van hoe dan. Is ook mijn eerste xbox.
Heb al wel mijn gamepass geactiveerd, dus misschien op basis van dat.
Hm dat heb ik ook.

Heb je t gekocht met iets van punten oid? Wellicht dat het daarmee te maken heeft?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:44

justifire

Shut up and squat !!

Ik ook, tesamen met The Falconeer en Cyberpunk.
Had niet echt interesse in Cyberpunk maar Ghostrunner heeft me helemaal het sfeertje in getrokken !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• laurens700
  • Laatst online: 04-08-2024
Melantrix schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:13:
[...]

Hm dat heb ik ook.

Heb je t gekocht met iets van punten oid? Wellicht dat het daarmee te maken heeft?
Nope met CC. CC staat op naam van mijn vriendin. Is ook niet heel belangrijk hoor, maar wel bijzonder dat ze hem al koppelen.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Vette update voor Mortal Shell trouwens :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Finraziel
  • Laatst online: 21:41
Ik zie hem ook al in mijn account staan, en dat de garantie loopt tot 7-1-2023.
Blijft toch netjes hoe Microsoft daarmee om gaat. In dit geval weten ze precies wanneer je het ding gekregen hebt, dat ding heeft niet eerst een tijdje in voorraad gelegen, maar toch gewoon een paar maandjes gratis garantie er bij. En dat dan bovenop dat het sowieso niet vanzelfsprekend is dat je zonder gezeur je twee jaar krijgt bij veel bedrijven.

Gamertag: FinrazielNL

• jwple
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
Melantrix schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:07:
[...]

Ja daarom maak ik me er verre van druk over. Ben gewoon benieuwd hoe dat in z'n werk gaat.

Andersom gezegd: wie zegt dat deze xbox voor deze account is? Dus ben benieuwd hoe Microsoft dat bepaald dat ie al aan je account wordt toegevoegd. :)
Enige wat ik kan bedenken is dat ze het voor zichzelf doen om een oog te houden op scalping of zo. niet dat ze er naar kunnen handelen, maar data is data.

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11 02:39
Sorry dit was niet de bedoeling, ik wilde dit plakken in een Whatsapp conversatie...Geen idee hoe het hier terecht is gekomen.

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
Een noob hier die ook games wil kopen via vpn.

Welke vpn gebruiken/adviseren jullie?

Volgorde is dus:
Braziliaanse giftcards kopen(moet dat met vpn?)
Vpn aan met Braziliaanse ip adres.
Naar xbox.com en taal op Brazilië zetten(moet ik nog iets instellen op het Account zelf?).
Giftcards redeemen.
De game kopen.
Daarna gewoon downloaden op je xbox?

Kan dit allemaal gewoon met je huidige xbox account of word aangeraden om een nieuwe aan te maken?

• Rivanov
  • Laatst online: 21:57
MissMe NL schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:25:
Een noob hier die ook games wil kopen via vpn.

Welke vpn gebruiken/adviseren jullie?

Volgorde is dus:
Braziliaanse giftcards kopen(moet dat met vpn?)
Vpn aan met Braziliaanse ip adres.
Naar xbox.com en taal op Brazilië zetten(moet ik nog iets instellen op het Account zelf?).
Giftcards redeemen.
De game kopen.
Daarna gewoon downloaden op je xbox?

Kan dit allemaal gewoon met je huidige xbox account of word aangeraden om een nieuwe aan te maken?
Ik gebruik Tunnelbear via Google Chrome.
En uiteraard gebruik je gewoon je eigen account.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-12 18:55
Heb zelf net een WD:Legion US key bij Eneba gekocht. Tunnelbear gedownload en die key op MS redeem url ingevoerd. In mijn NL order overzicht staat nu die game, incl optie om m te installeren. Moet alleen even wachten tot dinsdag om het te bevestigen of het werkt ;)

• Rivanov
Katseviool schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:33:
Heb zelf net een WD:Legion US key bij Eneba gekocht. Tunnelbear gedownload en die key op MS redeem url ingevoerd. In mijn NL order overzicht staat nu die game, incl optie om m te installeren. Moet alleen even wachten tot dinsdag om het te bevestigen of het werkt ;)
Dat werkt gewoon hoor. Doe al 7 jaar niets anders. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Melantrix
jwple schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:18:
[...]

Enige wat ik kan bedenken is dat ze het voor zichzelf doen om een oog te houden op scalping of zo. niet dat ze er naar kunnen handelen, maar data is data.
Ben er al achter. Ik had nog een zooi oude pc's waarbij ik steeds windows opnieuw had geinstalleerd in mn account staan. Daar wat van opgeruimd en nu zie ik hem er tussen staan :D

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Heb dankzij Game Pass vandaag Monster Hunter ontdekt en nu weet ik dus niet of dat ik dinsdag met AC Valhalla ga beginnen. Keuzestress😀 Heb gelukkig na morgen de rest van de week vrij dus ik ga het maar afwisselen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-12 18:55
Rivanov schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:38:
[...]

Top! :)

• Tnhn42
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-11-2024
Rivanov schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:38:
[...]

Is het verschil in prijs groot ??

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 11:26

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Is watchdogs nr1 nog interresant om te starten? Is het een leuke singelppayer of
Puur multiplayer?

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Geen probleem XBox broeder! Ik had hem bijna gemist :)

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Wat word straks het Series X/S topic? Krijgt deze een nieuwe titel? Komt dat in het huidige Xbox One topic? Komt er een geheel nieuwe?

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-12 18:04
Neem aan dat deze gewoon van naam veranderd, geen nut meer voor een '' aanloop naar '' topic als je eenmaal op/na release dag zit.

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Was deze al gedeeld? Teardown van de series X en ziet er toch wel indrukwekkend uit:

YouTube: I Took Apart The Xbox Series X And...

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Eindelijk een mooie Xbox Series X headset gevonden dat niet "gaming" oogt. En ook nog eens geschikt voor het Xbox protocol.
CORSAIR HS75 XB:Afbeeldingslocatie: https://cwsmgmt.corsair.com/pdp/hs75-xb/img/gamer_corsair_03.jpg
Ziet er echt fraai uit.

[ Voor 16% gewijzigd door Koning-Admiraal op 09-11-2020 01:59 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• DM89
  • Laatst online: 15:39
Koning-Admiraal schreef op maandag 9 november 2020 @ 01:57:
Eindelijk een mooie Xbox Series X headset gevonden dat niet "gaming" oogt. En ook nog eens geschikt voor het Xbox protocol.
CORSAIR HS75 XB:[Afbeelding]
Ziet er echt fraai uit.
Ziet er goed uit👌 maar is het geluid ook goed? 😅

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:07
posts met alleen maar duimpjes als kritiek dat de functie uitstaat verwijderd. Alle screenshots van de timer eveneens...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 07:13
Ik zit er aan te denken om Destiny 2: beyond light te halen. Is dit een uitbreiding? ergo: moet ik daar destiny 2 bij kopen?

Xbox Live: Ofthewell NL

• DM89
  • Laatst online: 15:39
Hairball schreef op maandag 9 november 2020 @ 05:00:
Ik zit er aan te denken om Destiny 2: beyond light te halen. Is dit een uitbreiding? ergo: moet ik daar destiny 2 bij kopen?
Destiny 2: Beyond Light is a standalone purchase and does not require any additional content to play.

• Rivanov

• Rivanov
Tnhn42 schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:53:
[...]

Is het verschil in prijs groot ??
Uh ja.. ;)

• Rivanov

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:10
Ik zou hem niet kopen. Die komt toch in de gamepass?

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
DM89 schreef op maandag 9 november 2020 @ 05:07:
[...]

Destiny 2: Beyond Light is a standalone purchase and does not require any additional content to play.
hij zou in de game pass moeten komen dinsdag

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Ziet er echt fraai uit.
Mooie headset, benieuwd naar het geluid :)

Audize Penrose X is helaas uitgesteld naar December :|
Ding is echt oerlelijk met die groene accenten, maar geluid en mic schijnen subliem te zijn.

• Melantrix
Geronimous schreef op maandag 9 november 2020 @ 03:14:
[mbr]posts met alleen maar duimpjes als kritiek dat de functie uitstaat verwijderd. Alle screenshots van de timer eveneens...[/mbr]
Geen kritiek ofzo maar ik ben wel benieuwd waarom uberhaupt die duimpjes zijn uitgeschakeld?

• Rivanov

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:28
Mijn mediamarkt bestelling status is gewijzigd in de app naar verstuurd naar magazijn ! 👍

Verwijderd

Waar ik dan benieuwd naar ben is wat je dan daadwerkelijk ziet. Zijn het de mooie gaatjes, of word ie eerder lelijker van? :)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:57
Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:34:
[...]

Waar ik dan benieuwd naar ben is wat je dan daadwerkelijk ziet. Zijn het de mooie gaatjes, of word ie eerder lelijker van? :)
Ja beetje gek dat ze dat dan niet laten zien. Geeft wel ruimte voor eventueel een vierkante voet met ventilatiegaten die je erop kan klikken.

Ach ja die van mij gaat voorlopig ergens uit het zicht liggen vanwege die voet.

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 09-11-2020 07:42 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• koekroeck
  • Registratie: Augustus 2014
Ziet er echt fraai uit.
Ik heb hem hier al een week liggen. Geluid is echt super! Dolby atmos werkt perfect. En qua draagcomfort ook uitstekend. Zeer tevreden van.

• S4All
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:34:
[...]

In de teardown van Spawn Wave op YouTube (gisteren gedeeld) kun je ook zien hoe hij loskomt en hoe de onderkant er uit ziet.

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Iemand een idee hoeveel Evergate gaat kosten? Zie nog nergens een prijs. Lijkt mij een leuke Ori rip-off ;)

• Rivanov
mobygo76 schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:32:
Mijn mediamarkt bestelling status is gewijzigd in de app naar verstuurd naar magazijn ! 👍
[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic

• Coldbullet

Coldbullet

Omdat ik sonds de 360 niet meer een xbx heb gehad, welke media apps staan erop? Netflix,disney, amazon, videoland en dan binnekort apple +? Is het mogelijk om airplay op de xbx te krijgen? Zo ja dan zou de apple tv naar een andere tv kunnen..

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1qaq8fL_qKJH7DyEkMJmHOaQg5k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Zy1r35Jlxouz9z3T3fgbaOTi.jpg?f=user_large

• Rivanov
Coldbullet schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:02:
Omdat ik sonds de 360 niet meer een xbx heb gehad, welke media apps staan erop? Netflix,disney, amazon, videoland en dan binnekort apple +? Is het mogelijk om airplay op de xbx te krijgen? Zo ja dan zou de apple tv naar een andere tv kunnen..
Je kunt die apps installeren en AppleTV+ komt morgen uit voor de Xbox.
Het heeft geen native AirPlay, maar met de app AirServer kun je wel AirPlay gebruiken op de Xbox. :)

• Phusebox
S4All schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:47:
[...]

In de teardown van Spawn Wave op YouTube (gisteren gedeeld) kun je ook zien hoe hij loskomt en hoe de onderkant er uit ziet.
Bij deze

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wFRUQhfFFmfpEffwN4VbIgx61eo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LetSfR3JV8GADV8Pe9zd5BEs.jpg?f=fotoalbum_large

Behoorlijk lelijk dus.

[ Voor 43% gewijzigd door Phusebox op 09-11-2020 08:09 ]

• drakiesoft
Custom series x

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kTWhrMAx_CagLFEuWu3mU17fK10=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tff5tDXlDXpBId1gwpUpUaej.jpg?f=fotoalbum_large

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Coldbullet schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:02:
Netflix: Ja
Disney+: Ja
Amazon: Ja
Videoland: Nee
Apple+: Ja
Airplay: Nee

• Caayn
  • Niet online
:r

Klik/Schroef de voet er weer heel snel op.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:56
Ziet er echt fraai uit.
Hmmm, interessant! Die is inderdaad heel nice. Zit ik er tenminste niet bij als de eerste de beste Fortnite puber...

Ze hebben er ook een leuk introductie filmpje van gemaakt :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Coldbullet

Coldbullet

Jammer geen videoland.. kijken de kinderen graag...

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 08:22
Is er informatie beschikbaar wat betreft region locking van fysieke en digitale games en de ondersteunde talen per game? Ik kon hier niet echt iets over vinden.

Ik woon in Azie en de kans bestaat dat sommige games hier niet/later uitkomen. Is het mogelijk om ook games uit de NL store te downloaden of point cards te gebuiken die in Nederland zijn gekocht? Ik heb een Nederlandse betaalmethode. Op mijn Nintendo Switch kan ik bv een extra account aanmaken en daarmee de NL games kopen. Die games zijn dan ook toegankelijk voor alle andere gebruikers op de console dus je hoeft niet steeds tussen accounts te wisselen, alleen tijdens aanschaf.

Werkt dit met een Xbox net zo?

Is er ook een manier om te vinden welke talen per game worden ondersteund? Bij Nintendo staat dit netjes bij elke game vermeld op de eShop maar wat ik ervan kan vinden op internet heeft MS besloten dat dat soort informatie niet vermeld hoeft te worden :?

Artiest voorheen bekend als b3n666

• Phusebox
Rossi46 schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:11:
[...]

Hmmm, interessant! Die is inderdaad heel nice. Zit ik er tenminste niet bij als de eerste de beste Fortnite puber...

Ze hebben er ook een leuk introductie filmpje van gemaakt :)

[YouTube: CORSAIR HS75 XB WIRELESS Gaming Headset for Xbox One - Crafted for Comfort, Built for Battle.]
Nu nog een volledig mat zwarte versie.

• Phusebox
t_o_c schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:16:
Is er informatie beschikbaar wat betreft region locking van fysieke en digitale games en de ondersteunde talen per game? Ik kon hier niet echt iets over vinden.

Ik woon in Azie en de kans bestaat dat sommige games hier niet/later uitkomen. Is het mogelijk om ook games uit de NL store te downloaden of point cards te gebuiken die in Nederland zijn gekocht? Ik heb een Nederlandse betaalmethode. Op mijn Nintendo Switch kan ik bv een extra account aanmaken en daarmee de NL games kopen. Die games zijn dan ook toegankelijk voor alle andere gebruikers op de console dus je hoeft niet steeds tussen accounts te wisselen, alleen tijdens aanschaf.

Werkt dit met een Xbox net zo?

Is er ook een manier om te vinden welke talen per game worden ondersteund? Bij Nintendo staat dit netjes bij elke game vermeld op de eShop maar wat ik ervan kan vinden op internet heeft MS besloten dat dat soort informatie niet vermeld hoeft te worden :?
Geen regio lock voor games, je kunt 'gewoon' in andere stores kopen. Hoeft ook niet te wisselen van account om te spelen.

Talen worden volgens mij gebaseerd op je Xbox regio/instelling.

• Rossi46
Coldbullet schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:12:
Jammer geen videoland.. kijken de kinderen graag...
Videoland is sowieso niet zo breed ondersteund qua app's. Inderdaad geen Xbox ondersteuning, maar ook de Videoland app op de LG tv's is feitelijk niet te gebruiken. Duidelijk te merken dat het een kleine partij is.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:16

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

maxtrash schreef op maandag 9 november 2020 @ 00:38:
Was deze al gedeeld? Teardown van de series X en ziet er toch wel indrukwekkend uit:

YouTube: I Took Apart The Xbox Series X And...
Tijdje al geen Series X video's meer gekeken van oa gameplay en unboxing etc, maar deze is dus wel erg interessant. Heb zelf mijn One X uit elkaar gehaald om de thermal paste te vervangen.

Je kan de video overigens beter embedden dmv video tags. Deze mag ook wel gepinned worden of aan de openings post worden toegevoegd. Die gast legt het netjes en duidelijk uit hoe je de Series X helemaal uit elkaar haalt. Leuk om te zien, is dat ze eigenlijk het moederbord gewoon in 2 stukken hebben geknipt en op elkaar hebben gezet met een alu frame er tussen.

XBL: MRE Inc

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 08:22
Phusebox schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:18:
[...]

Geen regio lock voor games, je kunt 'gewoon' in andere stores kopen. Hoeft ook niet te wisselen van account om te spelen.

Talen worden volgens mij gebaseerd op je Xbox regio/instelling.
Dus vanaf elk account is digitale shop van iedere regio beschikbaar? Neem aan dat je dat wel ergens dient in te stellen? Heb je dan ook geen betaalmethode van de betreffende regio nodig?

Ik las op Internet juist dat MS schijnbaar strikter is geworden wat betreft het aanschaffen van digitale games uit andere regios.

Wat betreft taal instellingen, ik snap dat de game de taal van de console kiest, maar dan moet de game die taal wel hebben. Nou wil ik in Engels spelen dus ik neem aan dat die taal grotendeels aanwezig is maar op de Switch zijn er bv een paar games die, als ik ze lokaal zou kopen, GEEN Engels als optie hebben.

Op de store page word dat niet aangegeven?

Ik heb altijd alleen maar Nintendo consoles gehad dus Xbox is helemaal nieuw voor me. Ook altijd op PC gegamed maar zoveel speel ik niet dus vind het kopen van een compleet nieuwe PC voor een paar uur gamen in de week een beetje teveel van het goede.

Artiest voorheen bekend als b3n666

• Melantrix
Rivanov schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:06:
[...]

Je kunt die apps installeren en AppleTV+ komt morgen uit voor de Xbox.
Het heeft geen native AirPlay, maar met de app AirServer kun je wel AirPlay gebruiken op de Xbox. :)
Is er ook zo'n methode voor chromecasting?

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Torgo schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:45:
[...]

Met 250mbit/s download snelheid heb ik in 07:38:07 mijn hele XSX SSD (800GB) gevuld 😜
Theoretisch ja, was het maar zo'n feest.

Xbox Live: Springbok NL

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-12 20:49
t_o_c schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:24:
[...]

Dus vanaf elk account is digitale shop van iedere regio beschikbaar?
Yes.
Neem aan dat je dat wel ergens dient in te stellen? Heb je dan ook geen betaalmethode van de betreffende regio nodig?
Inloggen met het account waar je de game op wil hebben. Land switchen op de xbox pagina en een valid adres hebben in het land waar je wil bestellen. CC's enz worden volgens mij gechecked op land van origine. Dus ergens prepaid halen van dat betreffende land en redeemen. Daarna kun je je aankoop doen met dat tegoed. Meerdere malen gedaan. No problem at all. Is me alleen teveel gedoe vaak, dus meestal doe ik gewoon Nederland :)

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Komt dinsdag ook in de gamepass, dus als je die hebt zou je daar ook op kunnen wachten

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 07:13

Xbox Live: Ofthewell NL

• Caayn
  • Niet online
t_o_c schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:24:
[...]

Dus vanaf elk account is digitale shop van iedere regio beschikbaar? Neem aan dat je dat wel ergens dient in te stellen? Heb je dan ook geen betaalmethode van de betreffende regio nodig?

Ik las op Internet juist dat MS schijnbaar strikter is geworden wat betreft het aanschaffen van digitale games uit andere regios.

Wat betreft taal instellingen, ik snap dat de game de taal van de console kiest, maar dan moet de game die taal wel hebben. Nou wil ik in Engels spelen dus ik neem aan dat die taal grotendeels aanwezig is maar op de Switch zijn er bv een paar games die, als ik ze lokaal zou kopen, GEEN Engels als optie hebben.

Op de store page word dat niet aangegeven?

Ik heb altijd alleen maar Nintendo consoles gehad dus Xbox is helemaal nieuw voor me. Ook altijd op PC gegamed maar zoveel speel ik niet dus vind het kopen van een compleet nieuwe PC voor een paar uur gamen in de week een beetje teveel van het goede.
Op Xbox heb je geen account per regio nodig en kan je via een legitieme betaal methode (gift cards bijv.) voor de betreffende regio en het wijzigen van de regio in de webstore (of regio van je xbox) content uit een andere regio aanschaffen.

Qua taal: Het systeem download de taal op basis van jouw Regio/Taal instelling. Op Xbox is er maar één versie van een spel er is geen onderscheid tussen een Engelse en bijvoorbeeld de Spaanse versie. Sommige games bieden nog wel optionele language packs aan zoals Watch Dogs Legion.

Uitgebreide guide + regio prijs vergelijker: https://www.xbox-now.com/en/help

[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 09-11-2020 09:25 ]

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:08
koekroeck schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:42:
[...]

Ik heb hem hier al een week liggen. Geluid is echt super! Dolby atmos werkt perfect. En qua draagcomfort ook uitstekend. Zeer tevreden van.
Heb je hem ook getest met muziek?

Ik heb zelf een Plantronics Rig800LX en die klinkt qua gamesound goed maar zodra een game een muzikale soundrack heeft (met veel bass) dan is het niet best.

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
koekroeck schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:42:
[...]

Wordt Dolby Atmos ook al in games ondersteund?

🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:32

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

doobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:33:
[...]

Dolby Atmos, jazeker.
Dolby Vision vanaf 2021.

[ Voor 8% gewijzigd door Miesjh op 09-11-2020 09:41 ]

Xbox Live: Miesjh NL

• Caayn
  • Niet online
doobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:33:
[...]

Dolby Atmos sinds 2017
Dolby Vision vanaf 2021

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Rossi46 schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:22:
[...]

Videoland is sowieso niet zo breed ondersteund qua app's. Inderdaad geen Xbox ondersteuning, maar ook de Videoland app op de LG tv's is feitelijk niet te gebruiken. Duidelijk te merken dat het een kleine partij is.
Videoland werkt prima op de LG’s GX en c7v

• Caayn
  • Niet online
Ramon27 schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:53:
[...]

Videoland werkt prima op de LG’s GX en c7v
offtopic:
Hier is het echt een drama. Op mijn LG C9 is het 50/50 of de app uberhaupt correct wilt opstarten mijn vorige LG EG920v had precies hetzelfde probleem, op mijn iPad raakt de app van slag als ik het pop-up/notificatie/quick control menu van iOS gebruik (dubbele video/audio, verdwenen controls, etc). op mijn telefoon (Android 10) zijn de video controls regelmatig ineens verdwenen.

Enkel op mijn slaapkamer TV (een goedkope LG WebOS uit 2017) werkt Videoland grappig genoeg zonder problemen.

[ Voor 14% gewijzigd door Caayn op 09-11-2020 10:10 ]

• Phusebox
Ik heb een 1TB SSD om de games over te zetten van Xbox One X, en daarmee zie ik al dat mijn Series X op dag 1 vol gaat zijn. Maar die expansion is me nog te duur.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
DM89 schreef op maandag 9 november 2020 @ 02:35:
[...]

Ziet er goed uit👌 maar is het geluid ook goed? 😅
Zelf ook net besteld, geluid schijnt top te zijn

• Homeland
  • Niet online
https://twitter.com/XboxANZ/status/1325726052228849664

Hier wat links naar de release stream die om 11uur onze tijd live gaat vanuit Nieuw-Zeeland.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:16:
[...]

Nu nog een volledig mat zwarte versie.
Zie hier
https://www.amazon.de/dp/...mZG9Ob3RMb2dDbGljaz10cnVl

[ Voor 29% gewijzigd door Slux op 09-11-2020 10:19 ]

• Vagax
  • Laatst online: 13:55

Vagax

Hehe

Wel geinig dat als je de console bij Microsoft besteld, dat ze alvast de console met serie nummer in je apparaten lijst zet :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HS_AFX1AGxqTHUqR3dT_aP0R_rk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Tho0n0EkwDMHldRVGHvq8FYH.png?f=user_large

[ Voor 43% gewijzigd door Vagax op 09-11-2020 10:22 ]

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:21

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Zit ik hier heel budgetbewust te doen met een Series S, Gamepass etc gaan jullie mij verleiden met dit spul :) Ziet er goed uit.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

:9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o0ctPuTRM5yYHIJbQHuiOzskbZs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UTiyyqBLwlvvh9rbtSzOmk5I.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IRXaXi6Qhl8biY6yBR4R2S58aAw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SUI02vr93DxXtQds1XG0QlPM.jpg?f=fotoalbum_large

Nu nog de console :+

Xbox Live ID:Notna8310

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:08

Wom

Voor mensen die van zin zijn om de global livestream te volgen, dit zijn games die er getoond worden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XD0EXvM790Uyb_lonOCw_rrrDls=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2FLPll4VeXlMXzMhzUU9CXoP.png?f=user_large

Waarom Bloober er staat en niet The Medium weet ik ook niet. Wel mooi dat The Falconeer een dergelijk podium krijgt, als indie-game zijnde.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• MissMe NL
Mensen ik heb hulp nodig met vpn.

Er werd aangeraden om tunnelbear te gebruiken via chrome. Heb de gratis proef versie.
Heb dus aangezet en naar redeem.xbox.com gegaan en op brazilie gezet.
Maar hij geeft mismatch bij het invoeren van de code.
Vergeet ik een stap?

• Vagax
  • Laatst online: 13:55

Vagax

Hehe

Naast waarschijnlijk wat nieuwe gameplay, zou er denk nog meer aangekondigd worden? Niet per se games maar ik zie dat Game Pass Ultimate er bij staat, misschien een extra perk of aankondiging voor dat?

• Homeland
  • Niet online
Vagax schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:35:
Naast waarschijnlijk wat nieuwe gameplay, zou er denk nog meer aangekondigd worden? Niet per se games maar ik zie dat Game Pass Ultimate er bij staat, misschien een extra perk of aankondiging voor dat?
Hoop wel op wat last-minute toevoegingen aan Gamepass, en waarschijnlijk de aankondiging dat iedereen met Gamepass gratis 2 maanden Disney+ krijgt.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:08

Wom

Vagax schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:35:
In de Major Nelson podcast is er aangegeven dat er geen nieuwe zaken aan het licht gaan komen. Enkel het delen van al bekende informatie. Wel wat nieuwe gameplay beelden en wat kleine nieuwe voordelen, maar zeker geen aankondiging van nieuwe games.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:24

• Rossi46
MissMe NL schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:28:

Er werd aangeraden om tunnelbear te gebruiken via chrome. Heb de gratis proef versie.
Vergeet ik een stap?
Hier kan @Rivanov je vast wel even mee helpen ;)

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 15:19

Geengrenzuh

Jeweet!

Phusebox schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:14:
Ik heb een 1TB SSD om de games over te zetten van Xbox One X, en daarmee zie ik al dat mijn Series X op dag 1 vol gaat zijn. Maar die expansion is me nog te duur.
Ik heb een reguliere 2tb usb 3.1 externe hd klaar liggen om alle backcompat games en SX games die ik niet op dat moment speel op te zetten. Dan hoef ik ze alleen maar te transferren naar de ssd als ik ze wil spelen (ipv 80+ gig download + patches ).

PSN: Geengrenzuh

• Phusebox
Geengrenzuh schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:46:
[...]

Ik heb een reguliere 2tb usb 3.1 externe hd klaar liggen om alle backcompat games en SX games die ik niet op dat moment speel op te zetten. Dan hoef ik ze alleen maar te transferren naar de ssd als ik ze wil spelen (ipv 80+ gig download + patches ).
Ja heb ook nog een reguliere 4TB voor de minder vaak gespeelde games die meer dan half vol is.

• Phusebox

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Microsoft zou overnamegesprekken voeren met verschillende Japanse ontwikkelstudio's. Het is niet bekend om welke studio's het gaat en hoe vergevorderd de gesprekken zijn. Met eventuele overnames zou Microsoft het aandeel van Xbox in Japan willen vergroten.
Microsoft is lekker bezig. Weet niet of dit in faveure is voor de gamers zelf maar strategisch een slimme zet lijkt me.

En wat heeft dit te betekenen????

https://twitter.com/XboxGamePass/status/1325513418242215938

[ Voor 29% gewijzigd door doobieters op 09-11-2020 10:57 ]

🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen

• Springbokkie

Vergeet ik een stap?
In je VPN-app een Braziliaanse server kiezen?

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-12 21:51

Famous

R 400+

Vergeet ik een stap?
Je hebt helemaal geen VPN nodig.

Waarschijnlijk heb je geen Braziliaans adres in jouw account zitten dan krijg je een error.
Die dus even toevoegen, als je de search gebruik op mijn naam kom je bij een mooi hotel, daar kan je de gegevens van pakken. Of een willekeurige andere.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-12 21:04

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-12 21:04

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• jwple
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
dubbel

[ Voor 90% gewijzigd door jwple op 09-11-2020 11:05 ]

• MissMe NL
Springbokkie schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:57:
[...]

In je VPN-app een Braziliaanse server kiezen?
Dat heb ik gedaan. Brazilliaanse adres ook toegevoegd. Nog steeds missmatch. adres kan je trouwens niet helemaal verwijderen.

@Famous wat bedoel je search op je naam om adres te vinden?

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Mooi die launch stream, vet gedaan met die series x

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:44
codes die onderin beeld waren te zien: Watch Dogs Legion Ultimate Edition
Hoef ik die niet meer aan te schaffen _/-\o_

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-12 21:51

Famous

R 400+

MissMe NL schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:21:
[...]

@Famous wat bedoel je search op je naam om adres te vinden?
Famous schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:07:

Maar een refund aangevraagd en in Brazilië gekocht, scheelde nog €26,- ook op de Ultimate Edition.
Vond het Sheraton Grand Rio Hotel & Resort wel een mooie locatie dus ik verblijf daar :+
Wat is de error, je betaald wel met een giftcard neem ik aan?
Blauwe tekst met een envelopje ervoor, daar moet je op klikken en dan kan je een code toevoegen. Dit moet je net zo lang doen tot je genoeg 'saldo' hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 09-11-2020 11:24 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Haha, dit een video van een Nederlander? in het begin viel het me niet zo op, maar bepaalde woorden die hij uitspreekt met een bepaald accent :D

• Springbokkie
MissMe NL schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:21:
[...]

Dat heb ik gedaan. Brazilliaanse adres ook toegevoegd. Nog steeds missmatch. adres kan je trouwens niet helemaal verwijderen.
Gaat het om een gift card voor de lokale valuta?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
Zouden degene die met VPN aan het stoeien zijn eerst willen terugzoeken in het 'oude' Xbox One topic? En daarna eventueel via DM verder. Het is redelijk grijs gebied, en de normale XSX discussie sneeuwt een beetje onder zo :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• drakiesoft
Was een custom versie voor een of andere director die een huge Xbox fan is blijkbaar.
Pagina: 1 ... 138 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden