Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 137 ... 147 Laatste
Acties:
  • 315.358 views

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:22

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op Sunday 8 November 2020 @ 16:04:
[...]

Nouja, legaal. Het is een grijs gebied. ;)

- Giftcards kopen voor de Braziliaanse Store
- VPN maken naar Brazilië
- Game kopen
VPN maken is nergens voor nodig. Heb gisteravond AC Valhalla gekocht. Giftcards gekocht. In Windows 10 de Regio op Brazilië gezet en via de Microsoft Store App de gift cards verzilverd en toen via de browser AC Valhalla gekocht (wel even onderaan de pagina in de browser Brazil selecteren als land) en dan met punten betalen.

Waarom zou je btw een VPN nodig hebben?

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:33
uchiha tijntje schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:32:
[...]

Jep, ik ga er vanuit dat als ik om 10 uur bij de deur sta er om 10 over 10 weer uitloop met een Series X. :)
Ik ook ! De rest vd week vrij. 👍😎

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:52
JackSparrow schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:48:
[...]

VPN maken is nergens voor nodig. Heb gisteravond AC Valhalla gekocht. Giftcards gekocht. In Windows 10 de Regio op Brazilië gezet en via de Microsoft Store App de gift cards verzilverd en toen via de browser AC Valhalla gekocht (wel even onderaan de pagina in de browser Brazil selecteren als land) en dan met punten betalen.

Soms doen ze een geo-location check. Voor Turkije sowieso nodig volgens mij. Maar als jouw methode werkt dan is dat natuurlijk ook mooi! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 16-12 18:46

shyheim

busta! straight busta!

midego schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:38:
[...]
Koop aub niet bij CDKeys, liever Enuba.
Alright, dacht dat CDKeys ook legit was?

Maar principe & vraag blijft dezelfde: https://www.eneba.com/fr/...ox-live-key-united-states
Als ik deze key aankoop aan 28 EUR, moet ik VPN'en naar USA en kan zo dan redeemen en downloaden op mijn eigen Xbox (die gewoon op BE staat)? :)

Ben niet zo'n fan van credit kopen op stores, want dat gebeurt altijd volgens schijven van minstens 5 EUR en dan zit je altijd met wat restanten :) koop dan liever de games zelf.

[ Voor 15% gewijzigd door shyheim op 08-11-2020 17:07 ]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:02

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

mobygo76 schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:50:
[...]

Ik ook ! De rest vd week vrij. 👍😎
Ik heb zoveel als mogelijk mijn agenda leeg gemaakt. Heb helaas wel de nodige digital afspraken nog maar daar hebben we Quick Resume voor! :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• midego
  • Laatst online: 26-11 02:39
shyheim schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:04:
[...]

Alright, dacht dat CDKeys ook legit was?

Maar principe & vraag blijft dezelfde: https://www.eneba.com/fr/...ox-live-key-united-states
Als ik deze key aankoop aan 28 EUR, moet ik VPN'en naar USA en kan zo dan redeemen en downloaden op mijn eigen Xbox (die gewoon op BE staat)? :)

Ben niet zo'n fan van credit kopen op stores, want dat gebeurt altijd volgens schijven van minstens 5 EUR en dan zit je altijd met wat restanten :) koop dan liever de games zelf.
Sorry ik had wat duidelijker moeten zijn.
Ik, persoonlijk, heb veel slechte ervaringen met ze en tot nu toe enkel goeie ervaringen met Eneba.

Je kan redeemen op de pagina van Microsoft, https://redeem.microsoft.com middels een VPN naar USA, je kan daarna wereldwijd je game spelen.

Werkt ook voor Xbox Gold/ultimate tegoeden etc.

[ Voor 8% gewijzigd door midego op 08-11-2020 17:09 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12 23:57

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XBIF91TnQyQBaISQvXvoldSXMf8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u4QSTQ4bLMgvfwRQzIuWKJb4.jpg?f=fotoalbum_large

XSX vs. Xbox One.

B)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:29

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En waar is de screenshot van die 3 keer gecontroleerde order dan? ;)

/edit: hier dus:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iobcyS-hNrwIG4CObHggso9oYZg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mDDjI4K4F1VPJE8N1c8lQm5D.png?f=fotoalbum_large

Lullig :D :X

[ Voor 36% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-11-2020 17:24 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

midego schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:08:
[...]
Sorry ik had wat duidelijker moeten zijn.
Ik, persoonlijk, heb veel slechte ervaringen met ze en tot nu toe enkel goeie ervaringen met Eneba.

Je kan redeemen op de pagina van Microsoft, https://redeem.microsoft.com middels een VPN naar USA, je kan daarna wereldwijd je game spelen.

Werkt ook voor Xbox Gold/ultimate tegoeden etc.
Duimpjes staan er nog steeds niet, dus een thanks als reply ;-)

Star Wars key gekocht en redeemed via VPN. Gelukt dus!
...maar: ik zie hem op mijn Xbox niet tussen mijn full library staan. Raar.

Volgens het bevestigingsscherm op redeem.microsoft.com zou het automatisch moeten downloaden naar mijn Xbox - maar dat is niet het geval. Zie hem ook tusen mijn bestellingen staan op Microsoft-account, dus daar ook geen probleem.
Ik zie nu bij "mijn apparaten" dat mijn Series X (die dinsdag toekomt) ertussen staat. Zou hij proberen pushen naar die Series X ipv naar mijne One X? :D

Of duurt dat altijd even voor je het in je lijst ziet staan? Of moet ik nog iets anders doen?

[ Voor 5% gewijzigd door shyheim op 08-11-2020 17:24 ]

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:29

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
ArthurMorgan schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:23:
[...]

En waar is de screenshot van die 3 keer gecontroleerde order dan? ;)
Haha geen idee :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
had hem gevonden, staat op reddit... bizar, maar zal vast wel opgelost worden lijkt me.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• midego
  • Laatst online: 26-11 02:39
shyheim schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:23:
[...]

Volgens het bevestigingsscherm op redeem.microsoft.com zou het automatisch moeten downloaden naar mijn Xbox - maar dat is niet het geval. Zie hem ook tusen mijn bestellingen staan op Microsoft-account, dus daar ook geen probleem.
Ik zie nu bij "mijn apparaten" dat mijn Series X (die dinsdag toekomt) ertussen staat. Zou hij proberen pushen naar die Series X ipv naar mijne One X? :D

Of duurt dat altijd even voor je het in je lijst ziet staan? Of moet ik nog iets anders doen?
Daar durf ik helaas geen antwoord op te geven. Heb alleen keys voor de PC besteld en Xbox Gold tegoed.

[ Voor 11% gewijzigd door midego op 08-11-2020 17:30 ]

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:00
Niemand hier die gaat voor een Series S?

🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

shyheim schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:23:
[...]

Even mezelf quoten voor als nog iemand hetzelfde zou hebben:
- Microsoft-account
- Bestellingen & facturering
- "Details Van Deze Bestelling" bij de game in kwestie
- Klikken op de naam van de game
- Dan kom je op de store op deze pagina:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HNj45IG.jpg

Klikken op "install on my device".
Kwam namelijk niet in mijn account te staan op Xbox zelf bij "owned games" (nog steeds niet overigens).

Maar 't isn u wel aan "t installeren.

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 11:26

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

doobieters schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:36:
Jawel jawel! Zijner een paar die voor de s gaan hier, maar komt waarscheinlijk dat de die hard xbxers hoer zitten en die haan meestal voor de maxed out versie

Ene ik ga ook voor de serie s. Ben eruit nu! Kan blijven dubben.. heb ook nogsteeds een pc voor de grafische kracht..

[ Voor 16% gewijzigd door Coldbullet op 08-11-2020 18:02 ]

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-10 12:53
Die gaan met kerst als warme broodjes, ga daar maar vanuit!

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• Wom

Wom

:w

Geen 4K TV en denk dat ik digital only ga. Maar ik zou het dan enkel voor de kortere laadtijden doen.

En zonder nieuwe console kan ik niet meepraten. In mijn eentje in het Xbox One topic is ook niet leuk hè. :+

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-12 21:55
Zeker wel hiero! :—)

• Coldbullet

Coldbullet

Laat ik trouwens dinsdag volgends rooster vrij zijn... en laat de mm nu 5 min fietsen van mijn huis zijn! 🥳🥳

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-12 21:51

Famous

R 400+

Met 100coins 20% korting gekocht bij Ubisoft zelf en het spel daar gekocht als Download.
Nergens kreeg ik een code en kwam ook niet bij mijn account te staan (zowel Ubisoft als Xbox niet).

Maar een refund aangevraagd en in Brazilië gekocht, scheelde nog €26,- ook op de Ultimate Edition.
Vond het Sheraton Grand Rio Hotel & Resort wel een mooie locatie dus ik verblijf daar :+

Nu hopen dat BCC dinsdag op tijd levert, zal ze morgen een bellen of ze al weten of ik bij de "eerste batch" zit.
En dat GameSharing alleen bij FarCry niet werkte laatst ;w

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Staat een series X in preorder voor bij de tv. Maar misschien een series S voor erbij, als cod met de controller niet lukt. Een series S bij mijn pc scherm plaatsen om met kb/muis cod te spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Johnnnygoud op 08-11-2020 18:15 ]

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
Zeker wel. Dinsdag komt de mijne.

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:43
Coldbullet schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:02:
Laat ik trouwens dinsdag volgends rooster vrij zijn... en laat de mm nu 5 min fietsen van mijn huis zijn! 🥳🥳
Ik dinsdag en woensdag 👌 alleen ik moet wachten op DHL 😭

Ik wil nog een headset halen, zoals ik overal zo'n beetje lees is de Steelseries Arctis 7X de headset voor de Xbox Series X|S 🤔

• doobieters
Voor de Series S kopers nogmaals de tip: je kunt deze momenteel voor 279,99 bij Mediamarkt.nl bestellen. Scheelt je toch weer twee tientjes.

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
doobieters schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:29:
Voor de Series S kopers nogmaals de tip: je kunt deze momenteel voor 279,99 bij Mediamarkt.nl bestellen. Scheelt je toch weer twee tientjes.
Winstmarge lijkt me klein aan normale verkoopsprijzen, waarom geven nog extra korting? Volgens mij is het zelf aan die prijs met verlies

• doobieters
Wybob schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:32:
[...]
Winstmarge lijkt me klein aan normale verkoopsprijzen, waarom geven nog extra korting? Volgens mij is het zelf aan die prijs met verlies
Verdienen ze wel terug joh met gamepass en relatief dure digitale aankopen. Zou me niks verbazen dat Microsoft wat ondernemers in de landen waar Sony het goed doet wat extra spekt om meer afzet te genereren.

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
JackSparrow schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:48:
[...]

Hoeveel betaald en kaarten waar gekocht?

• Famous

Famous

R 400+

gise schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:37:
[...]

Ultimate heb je onder de 80 euro, kaarten via MTC.

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:56
Is hier misschien al voorbij gekomen, maar zoeken leverde mij niks op.

Weet iemand hoe het gaat zijn met AC Valhalla en FPS op de Series S? Lijkt deze wel 60 FPS te gaan halen?

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• doobieters
Sjurm schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:39:
Is hier misschien al voorbij gekomen, maar zoeken leverde mij niks op.

Weet iemand hoe het gaat zijn met AC Valhalla en FPS op de Series S? Lijkt deze wel 60 FPS te gaan halen?
Jazeker! Onderschat de kracht van de Series S niet. Bron: YouTube: Xbox Series S | Assassin's Creed Valhalla | First Look

[ Voor 4% gewijzigd door doobieters op 08-11-2020 18:44 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:32
Wybob schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:32:
[...]

Ik denkt dat de MM momenteel met een beste voorraad XSS's zit...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:56
Thanks!

M'n PC gaat Valhalla niet meer lekker draaien denk ik (zeker met de brakke optimalisatie van AC games op PC doorgaans). De Series S is dan misschien wel de beste en goedkoopste mogelijkheid om de game te spelen i.c.m. mijn FullHD monitor. Eerst nog maar even wat reviews afwachten

• Rivanov

• doobieters
Rossi46 schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:45:
[...]

De korting werd ook gegeven op de XSX.. Toen die nog te bestellen was van de week tenminste.

• Rivanov

• Rivanov

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:46
Famous schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:07:
Met 100coins 20% korting gekocht bij Ubisoft zelf en het spel daar gekocht als Download.
Nergens kreeg ik een code en kwam ook niet bij mijn account te staan (zowel Ubisoft als Xbox niet).

Maar een refund aangevraagd en in Brazilië gekocht, scheelde nog €26,- ook op de Ultimate Edition.
Vond het Sheraton Grand Rio Hotel & Resort wel een mooie locatie dus ik verblijf daar :+

Nu hopen dat BCC dinsdag op tijd levert, zal ze morgen een bellen of ze al weten of ik bij de "eerste batch" zit.
En dat GameSharing alleen bij FarCry niet werkte laatst ;w
Bij ubisoft is toch alleen pc digitaal? xbox en ps zijn alleen disc versie. Baal ik een beetje van, want met 20% korting is een digitale gold editie voor 80 euro echt nice.

• Rivanov

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 08-11-2020 19:04 ]

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
Rossi46 schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:45:
[...]

Dat lijkt mij ook de bedoeling van Microsoft vanuit commercieel oogpunt. Reken er maar op dat veel mensen teleurgesteld zijn in de winkel aangezien er geen Series X of PS5 te verkrijgen is. Dan ligt daar nog voorraad met Series S die dan plots best een aantrekkelijk alternatief is. Vooral als met kerst nog steeds schaarste is met de andere consoles.

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-12 22:53
Enige tijd geleden hadden we het over download speeds. Ik heb een mooie link gevonden over de verschillen tussen de XSX en zijn voorgangers:

https://screenrant.com/xb...load-speed-faster-better/

TLDR:
On a 1 GB internet plan, the download speeds of the Xbox Series X averages between 200 Mbps and 320 Mbps

On average, users on a 1 GB internet plan have download speeds on the Xbox One averaging around 30 Mbps. The Xbox One X is slightly faster, but that's still a far cry from 200-320 Mbps. It's just one of the many ways the Xbox Series X improves upon its predecessor, and one of the reasons why the Xbox Series X console is getting such positive reviews.
Lekker hoor als dit klopt. Zit ik toch goed met mijn upgrade naar 250/25Mbps 😋

• Coldbullet

Coldbullet

Bedankt voor de tip @doobieters
Neem aan dat de serie s bij de as black friday nog niet in de sale is....

• Rivanov
Torgo schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:15:
Enige tijd geleden hadden we het over download speeds. Ik heb een mooie link gevonden over de verschillen tussen de XSX en zijn voorgangers:

TLDR:

[...]

Ik haalde op mijn One X anders ook vaak genoeg een snelheid tussen de 200Mbps en 300Mbps.
Wat heel veel impact had op de snelheid, was of dat je een game aan het spelen was of niet.
Zodra je een game actief hebt, dan was de snelheid maximaal 30/40Mbps. Als je alle games en apps afsloot of de Xbox One X simpelweg in standby deed, dan haalde ik gewoon 200Mbps tot 300Mbps. :)

• Rivanov

• Famous

Famous

R 400+

To easy schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:00:
[...]

Bij ubisoft is toch alleen pc digitaal? xbox en ps zijn alleen disc versie. Baal ik een beetje van, want met 20% korting is een digitale gold editie voor 80 euro echt nice.
Dit staat in de bevestiging:

XBOX DIG-ASSASSIN'S CREED VALHALLA-ULTIMATE-WW

Platform : XBOX X
Hoeveelheid :1

95.99 EUR

Geen idee of dat een bug was dan, dat bestellen daar eigenlijk niet kan digitaal?
Ach heb het nu toch goedkoper, hopelijk betalen ze een beetje snel terug.

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-12 23:49
To easy schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:00:
[...]

https://store.ubi.com/nl/home

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:48

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Torgo schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:15:

TLDR:

[...]

Nou totale bullshit. Ik heb een 500/500 glaslijn en op mijn huidige Xbox one (ja die eerste vcr) haalde ik vanmiddag nog 300 mbits...

• Rivanov
Was deze al gepost?

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-12 22:53
Kaasje123 schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:40:
[...]
Nou totale bullshit. Ik heb een 500/500 glaslijn en op mijn huidige Xbox one (ja die eerste vcr) haalde ik vanmiddag nog 300 mbits...
Nou dat is ook goed nieuws, want toen ik enige tijd geleden postte over mijn download snelheid werd er gesuggereerd dat de MSFT servers de bottleneck (kunnen) zijn.
Springbokkie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:23:
[...]
Een hogere bandbreedt is niet alles, je bent ook afhankelijk van de uploadsnelheid van de server...
Met 250mbit/s download snelheid heb ik in 07:38:07 mijn hele XSX SSD (800GB) gevuld 😜

[ Voor 6% gewijzigd door Torgo op 08-11-2020 19:48 ]

• Rivanov
Pff ... net deze trailer weer eens even bekeken in 4K HDR op m’n OLED.
Wat doet mij dat weer verlangen naar een nieuwe Forza Motorsport!!

[YouTube: Forza Motorsport 7 - 8 Trailer Xbox Series X 4K HDR 60FPS]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:32
Heeft dat Mass Effect nou eigenlijk een Xbox One X update gehad ofzo? Ik vind het erg verrassend goed uit zien, voor een oude X360 game.

En dat Ori, pooeehh, zelfs inclusief de YouTube compressie zie je dat het echt haarscherp is met die 6x rendering :9

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Rivanov

[ Voor 52% gewijzigd door Rivanov op 08-11-2020 20:19 ]

• Rivanov
Valhalla bundel in Polen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5lez3x7.jpg

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Rossi46 schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:18:
[...]

Heeft dat Mass Effect nou eigenlijk een Xbox One X update gehad ofzo? Ik vind het erg verrassend goed uit zien, voor een oude X360 game.
Damn, ziet er inderdaad sharp uit!
Knap.
Hmm, waar zou dat over gaan?
Jedi: Fallen Order was al confirmed alleszins... laat ons hopen niet Squadrons, want die heb ik nét gekocht :D

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
gise schreef op Sunday 8 November 2020 @ 18:37:
[...]

SEAGM

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vt-_y20-zGQGVaUA8u4Ts77AMjs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B9neJ9zdvOkdpANKOABWbWfj.png?f=fotoalbum_large

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Kan me niet voorstellen dat Disney+ in gamepass komt. Het is al te goedkoop :P

• Rivanov

• Rivanov
MundoXbox are reporting that you can run the Series X|S enhanced version of Ori and the Will of the Wisps straight from a HDD/SSD extension.

• Froggle
Rivanov schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:29:
[...]

MTC is goedkoper dan SEAGM. ;)
Ik ben niet zo van overal zoeken naar de goedkoopst mogelijke optie, maar zie op MTC wel dat je dus ook gewoon een volledige game kan kopen voor 55 euri (digitaal of course) op EU. 70 euro prijzen begin ik wel absurd te vinden, dus dan is 15 euri met al die nieuwe games toch mooi meegenomen, en niet de ‘last’ van dat omschakelen van regio’s. Hoe is de ervaring daarmee? Dus rechtstreeks en niet met credit kopen in andere regio’s?

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op Sunday 8 November 2020 @ 20:29:
[...]

MTC is goedkoper dan SEAGM. ;)
En ik vond SEAGM al redelijk goedkoop.

• Rivanov
Froggle schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:34:
[...]

Ik ben niet zo van overal zoeken naar de goedkoopst mogelijke optie, maar zie op MTC wel dat je dus ook gewoon een volledige game kan kopen voor 55 euri (digitaal of course) op EU. 70 euro prijzen begin ik wel absurd te vinden, dus dan is 15 euri met al die nieuwe games toch mooi meegenomen, en niet de ‘last’ van dat omschakelen van regio’s. Hoe is de ervaring daarmee? Dus rechtstreeks en niet met credit kopen in andere regio’s?
Dat gaat prima. Heb zo eerder deze avond nog de Forza Horizon 4 Ultimate Add-On Bundle gekocht voor € 16,- in Amerika. ;)

• Rivanov
JackSparrow schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:34:
[...]

En ik vond SEAGM al redelijk goedkoop.
Deze pagina in de gaten houden als je iets wilt kopen. Daar staan vrijwel alle sites op waar je buitenlandse giftcards kunt kopen.

https://xbox-store-checker.com/en/xbox-live-cards

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

En de teller onderaan de pagina staat bijna op minder dan 24u...

[ Voor 17% gewijzigd door shyheim op 08-11-2020 20:39 ]

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
www.allkeyshop.com is ook erg handig voor het vinden van de goedkoopste plek om een gamekey te kopen.

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-12 11:20
Over die gamekeys en games in t buitenland kopen. Kan dat niet gewoon rechtstreeks via bijv een n26 creditcard? Waarom moet dat via zo'n gamecard?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-12 18:04
Melantrix schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:44:
Over die gamekeys en games in t buitenland kopen. Kan dat niet gewoon rechtstreeks via bijv een n26 creditcard? Waarom moet dat via zo'n gamecard?
Meest logische reden zal zijn omdat er een check op zit om te zien of die credit card dan wel is uitgegeven in hetzelfde land als waarvan je probeert te bestellen.

Zo weet ik ook plekken waar je bv met Paypal kan betalen in de US maar het werkt niet tenzij je een US Paypal hebt met US adres.

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
klopt het dat er nergens een xbox series x te bestellen is?
komt dit puur omdat deze nog niet gereleaset is of omdat er te weinig voorraad overal is?
wanneer wordt er normale voorraad verwacht?

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Voor degene onder ons die (net als mij) een Series S hebben besteld, hier Watch Dogs Legion ray-tracing op de Series S:

En een still:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xEOQV76YNrSFeqjCiklFsAihdoY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fzJkOJ99imgf66KB2zDdOSNo.jpg?f=fotoalbum_large

Kan niet wachten, dat voor een console van 299 euro!

• Katmi
jacolc schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:48:
komt dit puur omdat deze nog niet gereleaset is of omdat er te weinig voorraad overal is?
Omdat er op 22 September een pre-order wave was en dan de afgelopen weken en dagen heel af en toe bij MS stores nog eens wat vrijgekomen of extra stock maar momenteel is de launch voorraad weg ja, enkel Coolblue verkoopt er nog morgen rond het middaguur op de site want zij deden geen pre-order.

Wanneer er normale voorraad is weet niemand, deels door covid, deels door de grote vraag momenteel naar elektronica, kijk naar bv de RTX 3080/PS5/Xbox, ik denk dat je in 2020 allesinds niet moet verwachten om zo een winkel binnen te stappen en er 1 uit een rek te nemen.

Kan zijn dat de MS store website wat nieuwe stock krijgt eind November ofzo, MM en Bol misschien ook.

• Froggle
Rivanov schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:37:
[...]

Dat gaat prima. Heb zo eerder deze avond nog de Forza Horizon 4 Ultimate Add-On Bundle gekocht voor € 16,- in Amerika. ;)
Ja nu ik even heb zitten kijken ben je ook wel gek als je niet die extra VPN stap neemt. Kleine moeite, en je houd er meer mee over voor andere games.

Ander ding, geen Paypal? Staat onderaan de site wel, maar bij betalen niet. :/

• Wom

Wom

uchiha tijntje schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:29:
[...]

Kan me niet voorstellen dat Disney+ in gamepass komt. Het is al te goedkoop :P
Twee maanden gratis Disney+ als je Game Pass Ultimate afsluit, aldus meerdere reacties op diverse berichten.

Of Microsoft heeft Disney gekocht :+

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
Katmi schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:53:
[...]

Omdat er op 22 September een pre-order wave was en dan de afgelopen weken en dagen heel af en toe bij MS stores nog eens wat vrijgekomen of extra stock maar momenteel is de launch voorraad weg ja, enkel Coolblue verkoopt er nog morgen rond het middaguur op de site want zij deden geen pre-order.

Wanneer er normale voorraad is weet niemand, deels door covid, deels door de grote vraag momenteel naar elektronica, kijk naar bv de RTX 3080/PS5/Xbox, ik denk dat je in 2020 allesinds niet moet verwachten om zo een winkel binnen te stappen en er 1 uit een rek te nemen.

Kan zijn dat de MS store website wat nieuwe stock krijgt eind November ofzo, MM en Bol misschien ook.
Maar 2021 in de winkels zou wel een realistische gedachte zijn?

• Wom

Wom

jacolc schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:48:
De vraag is groter dan het aanbod. Met de preorders alleen is er al een hele grote vraag. Coolblue gaat op release er wel een aantal verkopen geloof ik, maar in het preorder topic kunnen ze je verder helpen.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wom schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:59:
[...]

Twee maanden gratis Disney+ als je Game Pass Ultimate afsluit, aldus meerdere reacties op diverse berichten.

Of Microsoft heeft Disney gekocht :+
Dat zou kunnen uiteraard :) De Mandolorian is een aanrader, dus snel afsluiten en ook handig voor ouders met thuiswerken en afleiding voor kinderen :P

• Rivanov

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 15:19

Geengrenzuh

Jeweet!

shyheim schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:23:
[...]

Damn, ziet er inderdaad sharp uit!
Knap.

[...]

Hmm, waar zou dat over gaan?
Jedi: Fallen Order was al confirmed alleszins... laat ons hopen niet Squadrons, want die heb ik nét gekocht :D
Haha ik heb ook net squadrons gekocht.. nog niet eens kunnen spelen. Volgende week een avondje knallen?

PSN: Geengrenzuh

• Katmi
jacolc schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:59:
[...]

Maar 2021 in de winkels zou wel een realistische gedachte zijn?
Waarschijnlijk wel, kan ook al zijn dat je eind November of in December geluk hebt in een MM, Game Mania zou ik niet op hopen als we over fysieke winkels spreken die hebben nog niet eens genoeg om nu overmorgen hun pre orders te vullen.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Homeland schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:40:
www.allkeyshop.com is ook erg handig voor het vinden van de goedkoopste plek om een gamekey te kopen.
Is dat een betrouwbare site?

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
D-Ed schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:16:
[...]

Ja, zie het als de Pricewatch voor gamekeys, ze verkopen niets zelf maar geven aan waar het het goedkoopste is. Zelf via verschillende websites Keys gekocht en nog nooit problemen gehad (en ondertussen rond de 10 online Keys gekocht voor Xbox en nog een stuk meer voor PC).

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:27

Phydomir

Dennis

[...]

Het is een verzamel site met aanbiedingen. Verkopen zelf niets. Heb echter nog nooit problemen gehad met sites die ik via hen gevonden heb. Mara het blijft grijs gebied dus altijd op eigen risico.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Rivanov
[...]

Het is puur een verzamelsite met een overzicht van webshops.
Gebruik deze enkel ieder jaar voor de goedkoopste Football Manager key. :+

• Rivanov

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Geengrenzuh schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:05:
[...]

Haha ik heb ook net squadrons gekocht.. nog niet eens kunnen spelen. Volgende week een avondje knallen?
i'm game!! 8) d:)b

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:25
Torgo schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:45:
[...]

Nou dat is ook goed nieuws, want toen ik enige tijd geleden postte over mijn download snelheid werd er gesuggereerd dat de MSFT servers de bottleneck (kunnen) zijn.

[...]

Met 250mbit/s download snelheid heb ik in 07:38:07 mijn hele XSX SSD (800GB) gevuld 😜
Dat is ook zo, dat de servers van Microsoft meestal de bottleneck zijn... Ik geloof er weinig van dat de xsx ineens veel hogere snelheden haalt, behalve als je tijdens gamen downloadt inderdaad.
Op de pc zag ik namelijk ook precies hetzelfde beeld. Games uit gamepass of uit de Microsoft store in het algemeen haalden nooit alles uit mijn verbinding (250 Mbps), terwijl Steam, Epic en volgens mij ook Ubisoft dat wel gewoon doen.
Ik zou niet al te hard hopen op hoge download snelheden op release dag want die servers gaan het zwaar hebben denk ik...

Gamertag: FinrazielNL

• Melantrix
Katmi schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:48:
[...]

Meest logische reden zal zijn omdat er een check op zit om te zien of die credit card dan wel is uitgegeven in hetzelfde land als waarvan je probeert te bestellen.

Zo weet ik ook plekken waar je bv met Paypal kan betalen in de US maar het werkt niet tenzij je een US Paypal hebt met US adres.
Ah oke, redelijk logisch wel ja :+

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:37

justifire

Shut up and squat !!

Rivanov schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:54:
[...]

Daarom heb ik 10 én 11 vrij. :)
Misschien WD Legions toch maar aanschaffen voor de Ray Tracing.. er is nog geen andere game met RT toch?
Bright Memory is één grote Ray Tracing demo :Y

Let wel op, Bright Memory is niet dezelfde game als Bright Memory : Infinte !
Op PC krijg je een gratis upgrade naar Infinite als je Bright Memory hebt gekocht.
Op de Series X mogen ze dit niet doen omdat Bright Memory : Infinite op dag één in Game Pass komt.
Is dus een leuke demo van +- 30 minuten voor 8 euro, that’s it.

Van de developer :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bkq-EAqJnHkkQLZifLwLw4x4IoM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SeBZV1D7p2apnCBMHCqcsnw3.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
De duimpjes zijn niet voor niets uitgeschakeld, dus laat dit aub...

[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 09-11-2020 03:10 ]

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Mijn Xbox series X staat al bij mijn apparaten in mijn Microsoft account, serienummer staat er ook in.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uU4Bf7fr5SIAZkLi2dkyl6fQyQ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LmyENuoCe9RNbUcZjPxwSl7q.jpg?f=fotoalbum_large

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

justifire schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:26:
[...]

Bright Memory is één grote Ray Tracing demo :Y

Let wel op, Bright Memory is niet dezelfde game als Bright Memory : Infinte !
Op PC krijg je een gratis upgrade naar Infinite als je Bright Memory hebt gekocht.
Op de Series X mogen ze dit niet doen omdat Bright Memory : Infinite op dag één in Game Pass komt.
Is dus een leuke demo van +- 30 minuten voor 8 euro, that’s it.

Van de developer :
[Afbeelding]
Ik heb hem ook maar gekocht. :)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:46
Famous schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:32:
[...]

Dit staat in de bevestiging:

XBOX DIG-ASSASSIN'S CREED VALHALLA-ULTIMATE-WW

Platform : XBOX X
Hoeveelheid :1

95.99 EUR

Geen idee of dat een bug was dan, dat bestellen daar eigenlijk niet kan digitaal?
Ach heb het nu toch goedkoper, hopelijk betalen ze een beetje snel terug.
Mmm beetje onduidelijk dan. Bij pc staat duidelijk tussen haakjes digitaal. Bij xbox dus niet. Morgen misschien even contact met hun opnemen. 20 euro korting wel waard namelijk.

• Melantrix
laurens700 schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:29:
Mijn Xbox series X staat al bij mijn apparaten in mijn Microsoft account, serienummer staat er ook in.[Afbeelding]
Ik zie dit nog niet in mijn account (nu boeit me dat niet zozeer) maar ik vraag me af hoe dat werkt? Is dat iets wat je aan moet zetten ofzo? dat dat automagisch aan je account wordt toegewezen? Dit is mijn eerste xbox dus geen idee hoe dat in z'n werkt gaat.

• Rivanov
Melantrix schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:56:
[...]

Ik zie dit nog niet in mijn account (nu boeit me dat niet zozeer) maar ik vraag me af hoe dat werkt? Is dat iets wat je aan moet zetten ofzo? dat dat automagisch aan je account wordt toegewezen? Dit is mijn eerste xbox dus geen idee hoe dat in z'n werkt gaat.
Als je ‘m besteld hebt via Microsoft zie je hem nu al staan. Anders kun je hem koppelen zodra je je Xbox ontvangen hebt op basis van serienummer.

• Melantrix
Rivanov schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:00:
[...]

Als je ‘m besteld hebt via Microsoft zie je hem nu al staan. Anders kun je hem koppelen zodra je je Xbox ontvangen hebt op basis van serienummer.
Besteld via Microsoft maar ik zie hem niet staan..

• jwple
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
Melantrix schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:01:
[...]

Besteld via Microsoft maar ik zie hem niet staan..
maakt niet zo heel veel uit. zodra je hem installeert komt hij er vanzelf bij geloof ik. zo ging het met mijn xbox one iig

• Melantrix
jwple schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:05:
[...]

maakt niet zo heel veel uit. zodra je hem installeert komt hij er vanzelf bij geloof ik. zo ging het met mijn xbox one iig
Ja daarom maak ik me er verre van druk over. Ben gewoon benieuwd hoe dat in z'n werk gaat.

Andersom gezegd: wie zegt dat deze xbox voor deze account is? Dus ben benieuwd hoe Microsoft dat bepaald dat ie al aan je account wordt toegevoegd. :)

Pagina: 1 ... 137 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden