Koop 'm dan ook in Duitsland: http://www3.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=9071Op woensdag 22 augustus 2001 19:36 schreef Marc H het volgende:
idd, zoals het er nu uitziet de 700UZ
hmm, momenteel 1859 bij fotobooms, maar ik vind het niet echt een mooie camera. en de 700 UZ is al vet over mijn budget heen.
In the BoxOp woensdag 22 augustus 2001 19:39 schreef Fried het volgende:
niet volgens http://www.imaging-resource.com
kan wel dat het hier in NL anders is hoor.
The following items are included in the box with the C-2040 Zoom:
C-2040 Zoom digital camera
8MB SmartMedia card
Two CR-V3 lithium battery packs
USB cable
NTSC video cable
Camedia Master 2.5 software CD-ROM
Neck strap
Lens cap with strap
User manuals and registration card
Dus geen afstandsbediening, kan je wel eventueel erbij kopen.
Koop hem liever in de buurt. geen dagen wachten. En geen gezeur als er wat stuk gaat tijdens opsturen. Foto booms fiets ik even langs,als het nodig is.Op woensdag 22 augustus 2001 19:58 schreef zteph het volgende:
[..]
Koop 'm dan ook in Duitsland: http://www3.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=9071
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Euhm misschien dat het interessant is, misschien ook niet. Ik weet het nog niet zo goed...
Lexar verkoopt ook MemorySticks voor Sony camera's (en PDA's, MP3 spelers etc.) Deze zijn een tikkie goedkoper dan die van Sony zelf, namelijk $130 voor de 128MB versies( fl307,39 zonder verzend, BTW en andere kosten).
Misschien dat dit het leed ietwat kan verzachten? Voor mij wel iig, ik heb persoonlijk liever Lexar dan Sony en de prijs komt volgens mij zelf inclusief verzenden, BTW en andere rommel onder de 487 piek in de pricewatch.
[edit] Ik zie net dat je al 128MB hebt van Sony voor $107! Dat zijn nog eens prijzen, toch maar het geheugen uit de VS laten komen dan? Dat komt dus neer op fl253 ex verzend, BTW enzo...
Lexar verkoopt ook MemorySticks voor Sony camera's (en PDA's, MP3 spelers etc.) Deze zijn een tikkie goedkoper dan die van Sony zelf, namelijk $130 voor de 128MB versies( fl307,39 zonder verzend, BTW en andere kosten).
Misschien dat dit het leed ietwat kan verzachten? Voor mij wel iig, ik heb persoonlijk liever Lexar dan Sony en de prijs komt volgens mij zelf inclusief verzenden, BTW en andere rommel onder de 487 piek in de pricewatch.
[edit] Ik zie net dat je al 128MB hebt van Sony voor $107! Dat zijn nog eens prijzen, toch maar het geheugen uit de VS laten komen dan? Dat komt dus neer op fl253 ex verzend, BTW enzo...
Bericht hierboven
Hmm das wel erg goedkoop gezamelijk inkoop actie misschien als ze nog zo duur in nl blijvenOp donderdag 23 augustus 2001 00:36 schreef Floris Diemel het volgende:
Euhm misschien dat het interessant is, misschien ook niet. Ik weet het nog niet zo goed...
Ik ga vrijwel zeker voor de A20. Mijn budget is niet zo heel groot, en het is mijn eerste cam (ook nooit een 'te leen' gehad ofzo). Ik kan hem nu erg goedkoop krijgen. Het is nu alleen nog ff wachten tot ik salaris krijg van juli
Hmm de Nikon 885 komt eraan... qua specs nix speciaals, bijna zelfde als de 880... alleen design is wel beter.
http://www.dpreview.com/news/0108/01082302nikoncoolpix885.asp
http://www.dpreview.com/news/0108/01082302nikoncoolpix885.asp
Heel makkelijk, een paar posts erboven is er al antwoord gegeven waarom die A20 de paar pieken extra waard is:Op woensdag 22 augustus 2001 16:49 schreef Binne het volgende:
- Canon Powershot A20
- Minolta E201
Ik heb niet echt een stille hand, en hoorde dat dan de Canon wel voldoende is. Maar vind de prijs (+1000 piek) iets teveel.
Verder heb je al antwoord gekregen in je gesloten topic... (Wat ik inderdaad eigenlijk bij een verwijzing had moeten laten en gewoon hier antwoord gevenOp maandag 20 augustus 2001 17:21 schreef msturm10 het volgende:
[..Dimage E201..]
Hij is erg nieuw, dus zijn er nog niet veel reviews. Maar ik zie wel dat ie geenedit:zoom heeft. Dat heeft de Canon A20 wel
optische.

Ik gebruik de kabel (USB) van Canon bijna nooit om te laden, de software wel (fotostitch is heel leuk). Haal er een CF-reader bij, of PCcard-adapter (handig bij een laptop). Scheelt je batterijen en is over het algemeen een stukkie sneller. Verder een paar goeie (+)1300mAh batterijen erbij (GP heeft leuke sets) en je hebt nergens last van. Ik heb bijna 3x een 64mb CF kaart vol kunnen schieten met 4 van die batterijen. Normaal gebruik, en niet iedere foto meteen bekijken enz... Zuukzes.(Nadeel volgens mij : zit geen adapter bij, zodat ik tijdens het laden de cam niet ff aan stroom kan hangen of wel)
* Femme gaat z'n CP990 nu echt vervangen door een Dimage7 
[img]"http://tweakers.net/ext/i.dsp/998603860.jpg"[/img]
[img]"http://tweakers.net/ext/i.dsp/998603860.jpg"[/img]
P1 is een fijne camera, verwacht niet een heleboel professionele instellingen, alhoewel de p1 in tegenstelling tot de p5 wel iets meer opties voor langere sluitertijden en verschillene landschappen heeft. HEt is echt een klein handzaam dingetje, en daar heb ik hem persoonlijk ook voor gekocht. Enige nadeel vind ik dat het nogal lang duurt voordat de flitser weer opgeladen is en voordat je de de volgende foto in het donker kan nemen. Verder krijg ik er hele goede kwaliteit foto's uit, maar je moet hem wel een beetje stilhouden voor een echt scherpe foto. De filmpjes die je kut maken zijn ook grappig en de camera bezti verer leuke gadgets voor internet, zoals het maken van animated gif's enzo.........
Advies: koop er meteen een tweede accu bij en een memorystick van 128mb, dan kan het feest beginnen

Advies: koop er meteen een tweede accu bij en een memorystick van 128mb, dan kan het feest beginnen

Op woensdag 22 augustus 2001 17:26 schreef Tampie2000 het volgende:
ik wil oook zo'n dingetje
ik heb zitten kijken naar de Sony DSC-P1 (1700,-), en sinds een paar dagen is de P5 er ook. Dat lijkt me een leuk fotocameraatje want hij is NOG kleiner dan de P1. Heeft iets meer/andere functies, is mooier en goedkoper. Maar mijn probleem is dus dat ik iedereen alleen maar met de F505 en F707 zie. En op GoT heb ik nog geen een keer de P1 of de P5 gezien.
Dus, iemand ervaring met de Sony P1 of P5?
kun je ff wat foto's posten in het algemeen fotocamera-foto's topic dan?Op vrijdag 24 augustus 2001 00:54 schreef Evil-B het volgende:
P1 is een fijne camera, verwacht niet een heleboel professionele instellingen, alhoewel de p1 in tegenstelling tot de p5 wel iets meer opties voor langere sluitertijden en verschillene landschappen heeft. HEt is echt een klein handzaam dingetje, en daar heb ik hem persoonlijk ook voor gekocht. Enige nadeel vind ik dat het nogal lang duurt voordat de flitser weer opgeladen is en voordat je de de volgende foto in het donker kan nemen. Verder krijg ik er hele goede kwaliteit foto's uit, maar je moet hem wel een beetje stilhouden voor een echt scherpe foto. De filmpjes die je kut maken zijn ook grappig en de camera bezti verer leuke gadgets voor internet, zoals het maken van animated gif's enzo.........
[..]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Waar maak je die grappige fimpjes mee?!?!Op vrijdag 24 augustus 2001 00:54 schreef Evil-B het volgende:
[..]
... De filmpjes die je kut maken zijn ook grappig en ...
[..]
Zoals sommige spelfouten toch opgevat kunnen worden ...
vraagje,in somige reviews lees ik dat hij soms last heeft van paarse randen bij backlight situaties. Heb jij daar wel eens iets van gemerkt?Op woensdag 22 augustus 2001 18:30 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Spaar door voor de C-2100UZ. Ik heb er 2000 voor neer moeten leggen, iets minder moet ook wel lukken. Als je hem vergelijkt met de C-700 heb je er een stabilizer op (wat echt werkt). Je kunt er 49mm lenzen opschroeven en er komen IMHO mooiere plaatjes vanaf.
Hoewel ik het nog steeds een dure camera vind, is het verschil met de C700UZ zo klein dat ik me daar maar overheen moet zetten. Zeker als je meerekend dat deze al standaard NIMH accu's+lader en een afstandsbediening heeft.
Verwijderd
Ja, maar als je die review goed leest (en de review goed is) staat er dat het bij heel veel camera's is. De C700 schijnt er meer last van te hebben. Ik heb het af en toe met 10x zoom erop en een wat langere sluitertijd.Op vrijdag 24 augustus 2001 10:55 schreef Marc H het volgende:
[..]
vraagje,in somige reviews lees ik dat hij soms last heeft van paarse randen bij backlight situaties. Heb jij daar wel eens iets van gemerkt?
Hoewel ik het nog steeds een dure camera vind, is het verschil met de C700UZ zo klein dat ik me daar maar overheen moet zetten. Zeker als je meerekend dat deze al standaard NIMH accu's+lader en een afstandsbediening heeft.
Bedankt, ik heb de reviews gelezen, idd het komt bij meer (veel?) camera's voor. Misschien komt het bij de C700 vaker voor omdat hij geen image stabilisator heeft (pure speculatie).Op vrijdag 24 augustus 2001 12:41 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Ja, maar als je die review goed leest (en de review goed is) staat er dat het bij heel veel camera's is. De C700 schijnt er meer last van te hebben. Ik heb het af en toe met 10x zoom erop en een wat langere sluitertijd.
heb zowat alle reviews van dat ding gelezen (die vage russische heb ik maar overgeslagen), en ik ben er nog steeds zeer geintresseerd in. Zag hem gisteren bij foto booms aangeboden staan voor 1849
Moet je eens zien:
http://www.tweakers.net/aanbod/produkt/8654/a
Ik dacht dat het een geintje was
Als ik nog geen G1 had gehad, had ik een bod gedaan! Ben nu echter blij met m'n G1
Als ik nog geen G1 had gehad, had ik een bod gedaan! Ben nu echter blij met m'n G1
[update]
Vandaag heb ik mijn Finepix 4900 vervangen door een spiksplinternieuwe Finepix 6900.
Je mag dit dus veranderen in die database.
[/update]
Vandaag heb ik mijn Finepix 4900 vervangen door een spiksplinternieuwe Finepix 6900.
[/update]
PSN-id: Chrasher
Damn.. ik wilde dat ik geld had voor die Dimage 7 (of die Nikon..). Eens kijken of ik ook niet een of andere website kan verzinnen die een gat in de markt is..Op vrijdag 24 augustus 2001 17:38 schreef LL Koelkast het volgende:
Moet je eens zien:
Verwijderd
Heyyyyyyy, heb net mijn Ixus 300 ontvangen maar wil eigenlijk wel ff zo'n beschermhoes erbij kopen, weet iemand welke fotowinkels deze verkopen en tegen welke prijs?
TIA.
TIA.
Ik heb vorige week bij Piet Boonstra in Groningen een Lowepro tasje gekocht (www.lowepro.com). Supersterke tasjes, met een regenhoes erbij die je er omheenkan doen. Zachte hoes heb ik genomen, past m'n G1 mooi in. Hij kostte 69 gulden, maargoed, dat heb je er wel voor overOp zaterdag 25 augustus 2001 12:57 schreef Kremez het volgende:
Heyyyyyyy, heb net mijn Ixus 300 ontvangen maar wil eigenlijk wel ff zo'n beschermhoes erbij kopen, weet iemand welke fotowinkels deze verkopen en tegen welke prijs?
TIA.
Ik ben toch weer aan het twijfelen geslagen... misschien ga ik toch maar voor de G1.. Hij heeft zoveel extra mogelijkheden en al..
Damn.. wat is het een moeilijke keuze
Damn.. wat is het een moeilijke keuze
Ik twijfel ook al maaaaanden, het is gewoon niet anders, elke keer als je er bijna uitbent, dan komt er of een nieuwe camera uit, of je budget veranderd, of je vind toch ineens 'een bepaald iets dat die andere camera heeft' wel erg handig... Je blijft bezig, gewoon op een gegeven moment de knoop doorhakken en iets kopen, dat is het enige advies dat ik je kan geven
Bericht hierboven
Daar heb je helemaal gelijk in, ik heb precies hetzelfde.Op maandag 27 augustus 2001 11:13 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik twijfel ook al maaaaanden, het is gewoon niet anders, elke keer als je er bijna uitbent, dan komt er of een nieuwe camera uit, of je budget veranderd, of je vind toch ineens 'een bepaald iets dat die andere camera heeft' wel erg handig... Je blijft bezig, gewoon op een gegeven moment de knoop doorhakken en iets kopen, dat is het enige advies dat ik je kan geven
Mijn vader begon er over dat ie de sony P-1 wel een mooi klein toestelletje vond, toen ben ik verder gaan kijken. De fuji finepix 6900 was net uit, alleen hij was nog een beetje duur, ff wachten op een prijsverlaging, en tegelijkertijd verder zoeken naar andere camera's.
Ik had bijna de nikon coolpix 995 gekocht, maar die winkel was dicht toen ik daar aankwam. Thuis weer op internet verder kijken, en daar werd net de canon powershot G2 aangekondigd, en die ga ik nu zeker weten kopen.
Iemand misschien een idee wanneer die hier te koop is, en hoeveel guldentjes die gaat kosten??
Klopt, ik wacht dus ook nog effe een maandje. Eerst maar eens effe goed sparen, zodat ik meer budget heb dan de 1500 piek die ik nu daarvoor heb. Of ik koop over een tijdje een goede tweedehands... Maar, eerst dus nog eens effe wachten.Op maandag 27 augustus 2001 11:13 schreef Floris Diemel het volgende:
Volgens mij niet.. anders zou hij dat al lang tiomfantelijk zijn komen vertellen.Op maandag 27 augustus 2001 21:19 schreef LL Koelkast het volgende:
Zou Femme z'n Minolta Dimage 7 al hebben? En zou hij ook al foto's gemaakt hebben? Femme?
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Mensen,
Ik wil een digicam hebben (zoals ook in topic naam staat)
Vereisten:
min. 3 megapixels
min. 3 x optische zoom & nog wat digizoom
kan goed communiceren met laptop en/of pc, en er moet degelijke software bij zitten.
min 32. mb geheugen kaart (en dan niet van die kaarten waar je je een ongeluk voor betaald...
Ik wil een digicam hebben (zoals ook in topic naam staat)
Vereisten:
min. 3 megapixels
min. 3 x optische zoom & nog wat digizoom
kan goed communiceren met laptop en/of pc, en er moet degelijke software bij zitten.
min 32. mb geheugen kaart (en dan niet van die kaarten waar je je een ongeluk voor betaald...
Ik heb 'm nog niet.Op maandag 27 augustus 2001 21:19 schreef LL Koelkast het volgende:
Zou Femme z'n Minolta Dimage 7 al hebben? En zou hij ook al foto's gemaakt hebben? Femme?
Verwijderd
budget : 600-900 gld. Nu zag ik een Olympus C860L, en de verkoper had er mooie praatjes over, maar wat vinden jullie tweakers van deze keuze ? deze nemen of een andere kopen ?
url : http://cf.olympus-europa.com/consumer/digimg/benefits.cfm?id=C-860L
Verkopers hebben altijd mooie praatjes, ook als het nix is..Op dinsdag 28 augustus 2001 23:23 schreef santago01 het volgende:
budget : 600-900 gld. Nu zag ik een Olympus C860L, en de verkoper had er mooie praatjes over, maar wat vinden jullie tweakers van deze keuze ? deze nemen of een andere kopen ?
Verwijderd
Vraagje, heeft er iemand een Trust familyc@m 300 ?
Ik zou hier graag eens wat foto's van zien. Niet van de cam maar foto's gemaakt met de cam he
Ik zou hier graag eens wat foto's van zien. Niet van de cam maar foto's gemaakt met de cam he
Ok.. Ik heb het geld nu voor een cam. Maar ik weet (na ruim 1,5 maand
) nog steeds niet welke ik nou wil
.
Ik wil het liefst zo min mogelijk eraan uitgeven (duh
), maar ik wil ook wel een beetje kwaliteit. Mijn budget is maximaal 2000 piek, incl. geheugen, accu, oplader, ed.
Ik had een aantal opties:
Canon A20 (goedkope optie)
Ixus 300 (vind ik wel erg klein overigens)
Canon G1 (wel beetje krap qua budget, maar bij Budget Foto was ie 1800 piek ofzo)
Nikon CP 880 (imho slechter dan G1, heeft ook geen accu+lader)
Ik ben nu nog even aan het indexeren welke sony camera's interessant zijn (alleen op 1 of andere manier ben ik niet zo'n sony fan (memorysticks doen iets negatiefs bij mij ofzo
)
Ik wil het liefst zo min mogelijk eraan uitgeven (duh
Ik had een aantal opties:
Canon A20 (goedkope optie)
Ixus 300 (vind ik wel erg klein overigens)
Canon G1 (wel beetje krap qua budget, maar bij Budget Foto was ie 1800 piek ofzo)
Nikon CP 880 (imho slechter dan G1, heeft ook geen accu+lader)
Ik ben nu nog even aan het indexeren welke sony camera's interessant zijn (alleen op 1 of andere manier ben ik niet zo'n sony fan (memorysticks doen iets negatiefs bij mij ofzo
edit:
De sony DCS-S75 is ook wel erg mooi geloof ik.. Hij is zelfs gemiddeld nog iets goedkoper dan de G1 van Canon....
Waarom moeten ze het zo moeilijk maken??
De sony DCS-S75 is ook wel erg mooi geloof ik.. Hij is zelfs gemiddeld nog iets goedkoper dan de G1 van Canon....
Waarom moeten ze het zo moeilijk maken??
Het is echt een goeie cameraOp dinsdag 28 augustus 2001 23:23 schreef santago01 het volgende:
* Bierkameel heeft um ook gekocht voor 540 piekkies in de winkel is ie trouwens rond de 700
Kijk hier voor mijn foto's
Alleen zijn al m'n batterijen leegOp woensdag 29 augustus 2001 17:07 schreef Mries! het volgende:
femme heeft z'n nieuwe klikspeeltje al, staat in de andere thread
Verwijderd
Erg goedkoop? waar?Op donderdag 23 augustus 2001 09:28 schreef msturm10 het volgende:
Ik ga vrijwel zeker voor de A20. Mijn budget is niet zo heel groot, en het is mijn eerste cam (ook nooit een 'te leen' gehad ofzo). Ik kan hem nu erg goedkoop krijgen. Het is nu alleen nog ff wachten tot ik salaris krijg van juli
Was ik er, na LANG(!) vergelijken, uit welke camera ik wilde hebben (Olympus C2100 Ultra Zoom). Maar door omstandigheden kon ik hem tot nu toe niet kopen.
Tot ik gisteren deze schoonheid zag staan.

De Fuji Finepix 6900
Specificaties:
CCD: 1/1.7 inch SuperCDD met octagonale Super CDD pixels (3.300.000 pixels, 6.000.000 output)
Beeldgrootte: 2832 x 2128, 2048 x 1536, 1280 x 960 of 640 x 480 pixels
Fileformaat: TIFF-RGB of JPEG( EXIF). Fine, Normal, Basic
Opslagmedia: Smart Media (3,3v) inclusief 128MB versie
Objectief :Super EBC Fujinon F 2,86 x Zoom, vergelijkbaar met 35 - 210mm lens bij kleinbeeld foto camera
Scherpstelling: Automatisch of handmatig
Normaal: 0,5 m. tot en met oneindig.
Macro: 10 cm tot en met 80 cm
Diafragma: F2.8 tot F11, 13 stops in 1/3 stappen
Zoeker: Electronische zoeker (0,55, 110.000 pixel LCD zoeker) en LCD monitor
Belichtingscontrole: 64 zone TTL, Programma AE, (Auto, Scene, Program, diafragmavoorkeur, sluitertijdvoorkeur) en handmatig instellen.
Sluitertijden: Automatisch variabel van 3- 1/2000 sec.
Gevoeligheid: Vergelijkbaar met ISO 100, 200 en 400
Witbalans: Automatisch en keuze uit 7 handmatige instellingen + persoonlijke instelling.
Flitser: Automatisch met flits controle sensor,
bereik ca.3,2 mtr.(tele), ca. 3,6 mtr. (groothoek)
Rode ogen reductie, flitser bewust uit of aan, invulflits bij behoud van sfeerlicht.
LCD Monitor: 2" LCD, 130.000 pixels.
Interface: USB verbinding en video
Voeding: Herlaadbare Lithium Ion accu BP-80 of standaard 5V lichtnetadapter.
Afmetingen: 110 x 78,5 x 93,5 mm.
Gewicht: ca. 410 gram ( zonder accu)
Overige functies:
-Digitaal 4.4 x tele(640 x 480), 2.2x (1280 x 960), 1.4 x ( 2048 x 1536)
-Continu opnamen 0, 2 opn./sec. tot 5 opnamen.
-Zelfontspanner
-Flitsen met behoud sfeerlicht
-Belichtingscorrectie, diafragma of sluitertijdvoorkeur, handmatig
-Video opnamen (320 x 240) Motion JPEG formaat
-Auto bracketing met belichtingsvariatie
-Weergave enkelbeeld met 18 x zoomfunctie - 9 beelden scherm
-Beeld uitsnede functie
-Opnamen bescherming
-DPOF afdrukinformatie
Volledige review hier: Megapixel.net
Het enige grote nadeel dat ik aan de camera kan ontdekken is zijn prijs: hij is bijna 500 gulden duurder dan de olympus UZi, en ik vermoed dat de 64 mb flashkaart die ik voor de oly erbij wilde kopen voor deze jongen aan de krappe kant zal zijn, dus dat zal wel 2x 64mb worden. maarja, 't is maar geld
* Marc H H is blij dat het kopen van de Olympus zo lang duurde
Tot ik gisteren deze schoonheid zag staan.

De Fuji Finepix 6900
Specificaties:
CCD: 1/1.7 inch SuperCDD met octagonale Super CDD pixels (3.300.000 pixels, 6.000.000 output)
Beeldgrootte: 2832 x 2128, 2048 x 1536, 1280 x 960 of 640 x 480 pixels
Fileformaat: TIFF-RGB of JPEG( EXIF). Fine, Normal, Basic
Opslagmedia: Smart Media (3,3v) inclusief 128MB versie
Objectief :Super EBC Fujinon F 2,86 x Zoom, vergelijkbaar met 35 - 210mm lens bij kleinbeeld foto camera
Scherpstelling: Automatisch of handmatig
Normaal: 0,5 m. tot en met oneindig.
Macro: 10 cm tot en met 80 cm
Diafragma: F2.8 tot F11, 13 stops in 1/3 stappen
Zoeker: Electronische zoeker (0,55, 110.000 pixel LCD zoeker) en LCD monitor
Belichtingscontrole: 64 zone TTL, Programma AE, (Auto, Scene, Program, diafragmavoorkeur, sluitertijdvoorkeur) en handmatig instellen.
Sluitertijden: Automatisch variabel van 3- 1/2000 sec.
Gevoeligheid: Vergelijkbaar met ISO 100, 200 en 400
Witbalans: Automatisch en keuze uit 7 handmatige instellingen + persoonlijke instelling.
Flitser: Automatisch met flits controle sensor,
bereik ca.3,2 mtr.(tele), ca. 3,6 mtr. (groothoek)
Rode ogen reductie, flitser bewust uit of aan, invulflits bij behoud van sfeerlicht.
LCD Monitor: 2" LCD, 130.000 pixels.
Interface: USB verbinding en video
Voeding: Herlaadbare Lithium Ion accu BP-80 of standaard 5V lichtnetadapter.
Afmetingen: 110 x 78,5 x 93,5 mm.
Gewicht: ca. 410 gram ( zonder accu)
Overige functies:
-Digitaal 4.4 x tele(640 x 480), 2.2x (1280 x 960), 1.4 x ( 2048 x 1536)
-Continu opnamen 0, 2 opn./sec. tot 5 opnamen.
-Zelfontspanner
-Flitsen met behoud sfeerlicht
-Belichtingscorrectie, diafragma of sluitertijdvoorkeur, handmatig
-Video opnamen (320 x 240) Motion JPEG formaat
-Auto bracketing met belichtingsvariatie
-Weergave enkelbeeld met 18 x zoomfunctie - 9 beelden scherm
-Beeld uitsnede functie
-Opnamen bescherming
-DPOF afdrukinformatie
Volledige review hier: Megapixel.net
Het enige grote nadeel dat ik aan de camera kan ontdekken is zijn prijs: hij is bijna 500 gulden duurder dan de olympus UZi, en ik vermoed dat de 64 mb flashkaart die ik voor de oly erbij wilde kopen voor deze jongen aan de krappe kant zal zijn, dus dat zal wel 2x 64mb worden. maarja, 't is maar geld
* Marc H H is blij dat het kopen van de Olympus zo lang duurde
Minolta Dimage7 
[img]"http://tweakers.net/ext/i.dsp/999116322.jpg"[/img]
[img]"http://tweakers.net/ext/i.dsp/999116321.jpg"[/img]
http://tweakers.net/images/8630
[img]"http://tweakers.net/ext/i.dsp/999116322.jpg"[/img]
[img]"http://tweakers.net/ext/i.dsp/999116321.jpg"[/img]
http://tweakers.net/images/8630
Ja, die is ook erg mooi. alleen ik vind hem te duur, (lees: meer dan ik wil uitgeven) 
Komt er nog een reviewtje van op T.N?
Komt er nog een reviewtje van op T.N?
Ik heb deze net twee dagen in m'n bezitOp woensdag 29 augustus 2001 20:39 schreef Marc H een heleboel positiefs over TLM's favoriete camera!
Kan je al wat pics posten? (bijv in: [PART 2] Digitale fotocamera-foto's )Op woensdag 29 augustus 2001 23:03 schreef TeleManiac het volgende:
[..]
Ik heb deze net twee dagen in m'n bezit. Tot nu toe zeer goeie ervaringen ermee, nu nog oefenen..
Hoe zit het met stroomverbruik? Ik denk dat ik zowiezo een tweede accu wil hebben (niets is dommer als een camera zonder stroom), maar als ik een dagje ga fotograferen zal ik er dan aan 2 meer dan genoeg hebben, of zou een derde wel handig zijn?
Op zich zou een vergelijking tussen de Dimage7 en Finepix 6900 geen slecht idee zijn. De Finepix als mid-end camera en de Dimage7 als de high-end prosumer gamer. Beide camera's hebben veel overeenkomsten zoals de EVF en het grote bereik van de zoomlens.
Pics, zie part 2Op woensdag 29 augustus 2001 23:21 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ik heb de camera en een 128 MB smartmedia kaartje. Op dit moment nog met één accu, maar een tweede en een snellader zijn geen overbodige luxe.
ik zit te denken aan een HP C618
zit nu op 1510,- + HP C618(1179) + 64MB(119)+hoesje(69)+
HP adapter(139)
wie heeft een paar foto's gemaakt met deze camera (weaar te bekijken
en hoe bevalt de camera
zit nu op 1510,- + HP C618(1179) + 64MB(119)+hoesje(69)+
HP adapter(139)
wie heeft een paar foto's gemaakt met deze camera (weaar te bekijken
en hoe bevalt de camera
Hebbes, ik heb mijn Fuji Finepix 6900 net 2 uurtjes geleden opgehaald 
Alleen had mycom geen flashkaartjes meer liggen, dus moet ik het nu met 16 mb doen
als het goed is zouden ze vanmiddag weer krijgen, dus straks nog maar even langs gaan.
Ook nog geen pix, want ik zit nu op mijn werk. (heb even 2 uurtjes vrij genomen om de camera op te halen
)
Heb er gelijk een tweede accu bij genomen, want dat leek me wel handig.
Femme, een vergelijking tussen de 2 camera's is idd wel een leuk idee.
Alleen had mycom geen flashkaartjes meer liggen, dus moet ik het nu met 16 mb doen
Ook nog geen pix, want ik zit nu op mijn werk. (heb even 2 uurtjes vrij genomen om de camera op te halen
Heb er gelijk een tweede accu bij genomen, want dat leek me wel handig.
Congrats, de derde Gotter met een 6900. Misschien iets voor een 6900 tips & truuks uitwissel topic?Op donderdag 30 augustus 2001 13:04 schreef Marc H het volgende:
Hebbes, ik heb mijn Fuji Finepix 6900 net 2 uurtjes geleden opgehaald
Jep, een vergelijking lijkt me heel aardig, hoeveel de prestatie nou verbetert met de meerprijs voor de D7.
Verwijderd
Ik heb vandaag de Photosmart P1000 van HP voor 500 ballen bij megapool gekocht
(printer was fl. 475, maar zat natuurlijk weer geen USB kabeltje bij.....)
Komen erg mooie foto's uit, is een goede aanwinst naast mijn Ixus 300
Komen erg mooie foto's uit, is een goede aanwinst naast mijn Ixus 300
Nadat m'n vader een dagje met m'n Olympus C-2040ZOOM heeft zitten spelen is hij tot de conclusie gekomen dat hij er ook een wil
.
Hij gaat er voor 'sparen', en ik geloof dat hij er wat meer geld aan uit gaat geven dan ik, dus ik heb hem alvast die Minolta Dimage 7 aangeraden
Hij gaat er voor 'sparen', en ik geloof dat hij er wat meer geld aan uit gaat geven dan ik, dus ik heb hem alvast die Minolta Dimage 7 aangeraden
Die Dimage 7 heeft is idd niet echt zuinig op z'n batterijen..
The camera is supplied with four Alkaline AA batteries (which will last about 15 minutes), my recommendation is to get a decent set of NiMH rechargeable batteries (at least
1500 mAh) and a charger.
Bron: http://www.dpreview.com
Ja, die alkaline's die erbij zaten heb ik er ook in een kwartier doorheen gejaagd. Met NimH batterijen is er best mee te werken. Ik heb nu 4 setjes van 1300mAh (beter hadden ze hier nog niet) zodat ik altijd wel volle batterijen heb.
Weet iemand een goed adres voor oplaadbare batterijen? Dus gewoon penlite batterijen. En welke merken zijn goed?
edit:
Ik heb nu een Canon Powershot A20 besteld + een berg batterijen.
Ik wilde ook nog een Wideangle converter, maar dat heb ik maar even uitgesteld (nog ff sparen
)
Ik wilde ook nog een Wideangle converter, maar dat heb ik maar even uitgesteld (nog ff sparen
Ik wil niet lui lijken maar ik kan nergens iets vinden over een leuke camera van zo'n 300 piek die aardige kiekjes kan maken, nix spectaculairs.
Nu heeft coca cola er een in de aanbieding van Fuji, de ePhoto cl18 voor 225 piekies.
is dat wat of kan ik beter een iets duurdere kopen, niet ver boven de 300
Nu heeft coca cola er een in de aanbieding van Fuji, de ePhoto cl18 voor 225 piekies.
is dat wat of kan ik beter een iets duurdere kopen, niet ver boven de 300
Breek je nek voorzichtig
Ga dan voor zo'n DC 3200 of iets soortgelijks, kost 500 piek en maakt best aardige plaatjes zag ik. Voor 300 gulden mag je natuurlijk niet echt veel verwachten van een digicam (vind ik dan).
ja maar ik hoef er ook niet veel mee, heb toch maar een HP deskjet printertje en meer als grappige kiekjes hoeven het niet te worden, dus om daar nou meteen 500 piek tegenaan te gooien?
wat heeft die DC eigenlijk te bieden? en welk merk camera is dat?
wat heeft die DC eigenlijk te bieden? en welk merk camera is dat?
Breek je nek voorzichtig
Is een Kodak DC 3200
http://www.kodak.nl/global/nl/digital/cameras/dc3200/;jsessionid=VRJXGATPEXQNDQHIO2SHWHY
Staan in de grote digicam topic wel pics, en vond het best aardige.
Maar het was zomaar een gooi, ben zelf tevreden met mijn Kodak vandaar (DC 3800), er zijn misschien wel mooiere camera's te koop voor dat geld.
Maar zeg nooit dat het zomaar een ding is, ik dacht ook wat moet ik ermee, en heb em voor de grap gekocht eigenlijk, maar vind het echt een heel mooi ding en neem ook gewoon overal foto's van. Als je er 1 hebt wil je niks anders meer volgens mij (behalve een betere
)
http://www.kodak.nl/global/nl/digital/cameras/dc3200/;jsessionid=VRJXGATPEXQNDQHIO2SHWHY
Staan in de grote digicam topic wel pics, en vond het best aardige.
Maar het was zomaar een gooi, ben zelf tevreden met mijn Kodak vandaar (DC 3800), er zijn misschien wel mooiere camera's te koop voor dat geld.
Maar zeg nooit dat het zomaar een ding is, ik dacht ook wat moet ik ermee, en heb em voor de grap gekocht eigenlijk, maar vind het echt een heel mooi ding en neem ook gewoon overal foto's van. Als je er 1 hebt wil je niks anders meer volgens mij (behalve een betere
dus 500 gulden is wel het minimum voor een leuke platenschieter? Nou dan hierbij een oproep: welke digicam is het mooist/best/compleetst voor die prijs: GOEDKOPER GRAAG, DUURDER NIET!! alavast bedankt, owja, ik had graag wel een LCD tuurvenstertje om te kijken of de gemaakte foto wat is.
EN wat is een goede grote geheugenkaartje.
Breek je nek voorzichtig
http://www.hardwareforum.nl/showthread.php?threadid=11969
Daar staan wat pics van die cam, ze staan ook hier in de digicam thread maar daar zoeken is wat lastiger
Daar staan wat pics van die cam, ze staan ook hier in de digicam thread maar daar zoeken is wat lastiger
das best een leuk dingetje voor dat geld zie ik al, maar zit daar ook lcd op zodat je kan zien wat je geschoten hebt?
Breek je nek voorzichtig
In de PCM van september staat een test van ditale cameras onder de 500 gulden. De kodak dc3200 kwam als beste uit de test en er zit een lcd venster op.Op zondag 02 september 2001 23:00 schreef The_PyroPath het volgende:
dus 500 gulden is wel het minimum voor een leuke platenschieter? Nou dan hierbij een oproep: welke digicam is het mooist/best/compleetst voor die prijs: GOEDKOPER GRAAG, DUURDER NIET!! alavast bedankt, owja, ik had graag wel een LCD tuurvenstertje om te kijken of de gemaakte foto wat is.
heya ik zit wat te twijfelen tussen de volgende digicams:
HP Photosmart c315
Fuji Finepix 1300
Olympus C100
Olympus C860L
Kodac DC215
Kodak DC3200
Agfa CL34
Pentax Ei100
Allemaal camera's zo rond de 600 piek, waarbij ik dan wel een smartkaartje van 64mb wil kopen + wat extra batterijen.
Mijn voorkeur gaat lichtelijk uit naar die HP C315, hoewel die Olympus C860L ook heel mooi is, maar helaas geen usb kabel heeft
HP Photosmart c315
Fuji Finepix 1300
Olympus C100
Olympus C860L
Kodac DC215
Kodak DC3200
Agfa CL34
Pentax Ei100
Allemaal camera's zo rond de 600 piek, waarbij ik dan wel een smartkaartje van 64mb wil kopen + wat extra batterijen.
Mijn voorkeur gaat lichtelijk uit naar die HP C315, hoewel die Olympus C860L ook heel mooi is, maar helaas geen usb kabel heeft
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Allemaal zo rond de 1Mpixel camera's, dat kanOp woensdag 05 september 2001 10:32 schreef actieman het volgende:
heya ik zit wat te twijfelen tussen de volgende digicams:
HP Photosmart c315
Fuji Finepix 1300
Olympus C100
Olympus C860L
Kodac DC215
Kodak DC3200
Agfa CL34
Pentax Ei100
Maareuh waarom wil je er dan 64MB CF in douwen? Omdat je per sé 300 foto's wilt kunnen maken? I don't get it. Waar wil je het voor gebruiken? Leg dat eerst eens een beetje uit
Bericht hierboven
Verwijderd
Hier staan er ook nog watOp maandag 03 september 2001 08:31 schreef TAG_Speedy het volgende:
http://www.hardwareforum.nl/showthread.php?threadid=11969
[topic=196783/1/25]
64mb is genoeg voor 80 foto's in hoogste kwaliteit van die hp, lijkt me wel voldoende voor vakanties, 32mb/40 foto's lijkt me wat te weinig en ach tis maar 130 piek voor zo'n kaartje.Op woensdag 05 september 2001 11:47 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Allemaal zo rond de 1Mpixel camera's, dat kan
Maareuh waarom wil je er dan 64MB CF in douwen? Omdat je per sé 300 foto's wilt kunnen maken? I don't get it. Waar wil je het voor gebruiken? Leg dat eerst eens een beetje uit
HP is wel zo'n 2megapixel.
Wel die camera is gewoon voor wat alledaagse & vakantiefoto's verder nix bijzonders.
Momenteel helemaal gek op:

Canon Powershot G1 en dan met IBM microdrive...
Want ik wil een redelijke portable fototoestel, toch nog wel een zoom, 3.3megapixel en een CF II mogelijkheid voor de microdrive...
Het kost volgens de pricewatch zo'n 1800-2200,- alleen dan nog zonder de microdrive... Weet iemand hoeveel zo'n microdrive (1gb) kost? Kan het nergens vinden...

Want ik wil een redelijke portable fototoestel, toch nog wel een zoom, 3.3megapixel en een CF II mogelijkheid voor de microdrive...
Het kost volgens de pricewatch zo'n 1800-2200,- alleen dan nog zonder de microdrive... Weet iemand hoeveel zo'n microdrive (1gb) kost? Kan het nergens vinden...
Goeie keus, die G1, heb er ook één. Kijk eens naar mijn pics in het Post hier je digicam-pics-topic! En de 1gb microdrive staat bij Geheugen in de pricewatch, ergens tussenin, 1219,-- kost 'ie momenteel! Maar waarom zou je een 1gb willen? 340 MB is ook al vrij veel hoor!Op woensdag 05 september 2001 18:38 schreef Paul_ het volgende:
Momenteel helemaal gek op:
[afbeelding]
Trouwens, de G2 is inmiddels ook uit, met wat verbeteringen. Maar die kost wel wat meer (2400-2600 oid).
In die microdrive heb je gelijk. Ik zat ook aan die 340mb te denken. Maar ik weet dat nog niet helemaal zeker. Je hebt er trouwens geen last van dat dat ding rond draaid?Op woensdag 05 september 2001 21:46 schreef LL Koelkast het volgende:
[..]
Goeie keus, die G1, heb er ook één. Kijk eens naar mijn pics in het Post hier je digicam-pics-topic! En de 1gb microdrive staat bij Geheugen in de pricewatch, ergens tussenin, 1219,-- kost 'ie momenteel! Maar waarom zou je een 1gb willen? 340 MB is ook al vrij veel hoor!
Trouwens, de G2 is inmiddels ook uit, met wat verbeteringen. Maar die kost wel wat meer (2400-2600 oid).
Als ik zo verder ga van G1 naar G2 omdat die wat mooier is. Dan ga ik weer van G2 naar camera x omdat die wat mooier is echter die is dan 2900gulden en voor ik het weet zit ik met een cam van 4.000piek terwijl ik geen pro fotograaf ben.
Yep, maar als je alleen de G2 zou kiezen omdat 'ie wat mooier is, zou ik er geen 600 gulden extra voor uitgeven. Want echt drastisch verbeterd t.o.v. de G1 is 'ie nou ook weer niet, behalve dat 'ie nu 4 megapixel heeft ipv 3,3.Op donderdag 06 september 2001 00:27 schreef Paul_ het volgende:
[..]
In die microdrive heb je gelijk. Ik zat ook aan die 340mb te denken. Maar ik weet dat nog niet helemaal zeker. Je hebt er trouwens geen last van dat dat ding rond draaid?
Als ik zo verder ga van G1 naar G2 omdat die wat mooier is. Dan ga ik weer van G2 naar camera x omdat die wat mooier is echter die is dan 2900gulden en voor ik het weet zit ik met een cam van 4.000piek terwijl ik geen pro fotograaf ben.
Een microdrive is sowieso wat gevoeliger dan compactflash, en gebruikt wat meer stroom, al zul je daar in de G1 weinig last van hebben. Boven 3000 meter schijnen ze te kunnen crashen, dus fotograferen in de bergen is er dan niet bij (if > 3000 m natuurlijk).
Er lopen hier nog wel meer mensen rond die een microdrive hebben, misschien kun je eens zoeken met de search ?
Als je meer info wilt hebben, of meer voorbeeld pics, kun je me mailen op fokkeneef@wish.nl
Verwijderd
Kijk eens in dit topicOp zondag 02 september 2001 16:22 schreef msturm10 het volgende:
Weet iemand een goed adres voor oplaadbare batterijen? Dus gewoon penlite batterijen. En welke merken zijn goed?
edit:
Ik wilde ook nog een Wideangle converter, maar dat heb ik maar even uitgesteld (nog ff sparen)
[topic=193519/1/25]
[quote]Op donderdag 06 september 2001 12:27 schreef js962 het volgende:
[..]
Kijk eens in dit topic
[topic=193519/1/25]) ook maar meteen 8 1600mAh NiMH batterijen besteld. Volgens de reviews die ik heb gelezen kan je met 1 setje (4 stuks dus) al makkelijk een dag fotograferen, waarbij je regelmatig het LCD schermpje gebruikt. Dus met 8 moet het zeker lukken imho
[..]
Kijk eens in dit topic
[topic=193519/1/25]) ook maar meteen 8 1600mAh NiMH batterijen besteld. Volgens de reviews die ik heb gelezen kan je met 1 setje (4 stuks dus) al makkelijk een dag fotograferen, waarbij je regelmatig het LCD schermpje gebruikt. Dus met 8 moet het zeker lukken imho
Ik ben ook op zoek naar een digicam. Ik wil plaatjes puure en alleen voor het internet gaan gebruiken. Van afdrukken is dus absoluut geen sprake. Dus een resolutie van 640x480/1024x768 is voor mij al meer dan genoeg, maar de foto's moeten wel scherp zijn, dat lijkt me duidelijk. Het toestel wil ik mee gaan neemen naar allerlij verschillende (dance)feesten, en op vakantie...
M'n budget is uiterlijk fl 800,- Met 2e hands heb ik absoluut geen problemen, alleen heb ik nog niks leuks voor dit bedrag kunnen vinden
Iemand tips?
alvast bedankt!
M'n budget is uiterlijk fl 800,- Met 2e hands heb ik absoluut geen problemen, alleen heb ik nog niks leuks voor dit bedrag kunnen vinden
Iemand tips?
alvast bedankt!
Kodak DC 3800? Die moet wel te krijgen zijn voor minder dan fl 800,- met een beetje zoeken. Heb em zelf ook, grootste voordeel is dat hij superklein is (kleiner als de Digital IXUS) en best goeie foto's maakt. Zeker als je ze alleen maar op internet wil gooien.
Nadeel is dat er zeer weinig aan in te stellen is, maar goed dat houdt em lekker simpel en voor jouw doeleinden goed geschikt (ik heb em ook alleen maar voor foto's op internet)
Nadeel is dat er zeer weinig aan in te stellen is, maar goed dat houdt em lekker simpel en voor jouw doeleinden goed geschikt (ik heb em ook alleen maar voor foto's op internet)
Tnx voor het snelle advies!Op donderdag 06 september 2001 17:50 schreef TAG_Speedy het volgende:
Kodak DC 3800? Die moet wel te krijgen zijn voor minder dan fl 800,- met een beetje zoeken. Heb em zelf ook, grootste voordeel is dat hij superklein is (kleiner als de Digital IXUS) en best goeie foto's maakt. Zeker als je ze alleen maar op internet wil gooien.
ik heb laatst voor mijn md een paar gp nimh 1600mah gekocht bij display electronica (den bosch vughterstraat) en die zijn wel 10 uur oid meegegaan.. (ik heb een ouwe md die echt batterijen vreet.)Op zondag 02 september 2001 16:22 schreef msturm10 het volgende:
Weet iemand een goed adres voor oplaadbare batterijen? Dus gewoon penlite batterijen. En welke merken zijn goed
Vraagje van mij,
Ik zit zelf nog te twijfelen tussen een Fuji Finepix 6900Z en een Nikon Coolpix 995.
Welke is nu eigenlijk beter en wat zijn de voordelen, extra functies.
Vind alleen van die Nikon dat er zo'n klein lensje opzit, dan lijkt het niet echt veel op een echte SLR in tegenstelling tot de fuji maar qua foto's lijkt me die Nikon weer heel goed.
help

Femme
EDIT: Xie net ook dat er op die Nikon geen externe flash kan
De FinePix lijkt me
alleen had ik een plaatje gezien dat bij randen (gebouwen e.d.) met witte actergrond een paarse waas kan komen zodat het niet helemaal scherp is. Effe uitzoeken.
Klik Hier (2,3MB!) dan zie je linksboven bij die paal aan de linkerkant een paarse lijn en rechts groen.
Is deze foto dan toevallig zo of zijn ze vaker zo ?
O ja, heeft dit met de Lens te maken (denk ik) of de CCD chip.
EDIT2: Ik las ook een stukje over Hot Pixel problemen bij de 6900. Hoelang duurt het voordat die pixels optreden ?
Voorbeeldje is deze met groene en rode pixels:
Ik zit zelf nog te twijfelen tussen een Fuji Finepix 6900Z en een Nikon Coolpix 995.
Welke is nu eigenlijk beter en wat zijn de voordelen, extra functies.
Vind alleen van die Nikon dat er zo'n klein lensje opzit, dan lijkt het niet echt veel op een echte SLR in tegenstelling tot de fuji maar qua foto's lijkt me die Nikon weer heel goed.
help
Femme
EDIT: Xie net ook dat er op die Nikon geen externe flash kan
De FinePix lijkt me
Klik Hier (2,3MB!) dan zie je linksboven bij die paal aan de linkerkant een paarse lijn en rechts groen.
Is deze foto dan toevallig zo of zijn ze vaker zo ?
O ja, heeft dit met de Lens te maken (denk ik) of de CCD chip.
EDIT2: Ik las ook een stukje over Hot Pixel problemen bij de 6900. Hoelang duurt het voordat die pixels optreden ?
Voorbeeldje is deze met groene en rode pixels:

Ik heb ook de Fuji 6900 en als ik flink inzoom dan zie ik die Hot pixels. Kweet niet als dat normaal is voor die camera, had er wel iets over gelezen, moet nog even als het echt teveel opvalt, anders breng ik dit ding zekers terug.
Verder wel een goeie camera. Heb hem nog maar eventjes dus ben nog een beetje aan het stoeien met het foto's maken.
Verder wel een goeie camera. Heb hem nog maar eventjes dus ben nog een beetje aan het stoeien met het foto's maken.
Vraagje nog, hoelang duurt het eigenlijk als je de knop meteen indrukt hoesnel ie een foto maakt (flitst) en maakt ie meteen een foto als je em al half ingedrukt hebt en dan dus doordrukt of duurt dat dan nog even want met m'n huidige HP C200 ben ik altijd te laat.Op dinsdag 11 september 2001 14:42 schreef Murtceps het volgende:
Ik heb ook de Fuji 6900 en als ik flink inzoom dan zie ik die Hot pixels. Kweet niet als dat normaal is voor die camera, had er wel iets over gelezen, moet nog even als het echt teveel opvalt, anders breng ik dit ding zekers terug.
Verwijderd
Ik zit nu bij Alternate en staat die A20 voor 999 ex BTW 
die ga ik bestellen word het 1100 piek ofzo met 25 gulden verzendkosten, maar welke 64 mb geheugen module kan daarin?
Canon PowerShot A20 (8 MB) HFL 999.00
HFL 999.00
CompactFlash Card (-) HFL 119.00
54.00 EUR HFL 119.00
54.00 EUR
19% BTW.: HFL 212.42
96.39 EUR
Verzendkosten per PTT Post: HFL 25.00
Totaal exclusief BTW.: HFL 1143.00
Totaal inclusief BTW.: HFL 1360.17
Ben ik dit kwijt, inclusief 64 mb, alleen is dat wel de goeie
die ga ik bestellen word het 1100 piek ofzo met 25 gulden verzendkosten, maar welke 64 mb geheugen module kan daarin?
Canon PowerShot A20 (8 MB) HFL 999.00
HFL 999.00
CompactFlash Card (-) HFL 119.00
54.00 EUR HFL 119.00
54.00 EUR
19% BTW.: HFL 212.42
96.39 EUR
Verzendkosten per PTT Post: HFL 25.00
Totaal exclusief BTW.: HFL 1143.00
Totaal inclusief BTW.: HFL 1360.17
Ben ik dit kwijt, inclusief 64 mb, alleen is dat wel de goeie
De Fuji 6900 heeft 2 standen, half is de autofocus en helemaal ingedrukt schiet tie het plaatje 
Het duurt dus in ieder geval eventjes voordat tie gefocused is. Maar hij schiet zeer snel zijn plaatje zodra je knop indrukt.
Het duurt dus in ieder geval eventjes voordat tie gefocused is. Maar hij schiet zeer snel zijn plaatje zodra je knop indrukt.
kga ook een Fuji 6900 Zoom kopen. tenminste een vriend van me eerder dan ik ivm geld. ik wil eerst nog een nieuwe monitor voor me tweede pc en dan pas een digicam
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik heb nu dus mijn Powershot A20, en ik ben er ZEER tevreden over..
Ik heb 2 setjes 1600mAh batterijen, en 128MB CF. Ik weet nog niet hoelang ik met de batterijen doe, maar volgens mij best lang
.
Foto's vind ik er mooi, en hij is makkelijk in het gebruik. Ik dacht eerst misschien dat ik de instelmogelijkheden te beperkt zou vinden, maar voor 'gewoon' fotowerk is het eigenlijk wel voldoende. Als je 's avonds langere sluitertijden wil, kun je dat ook nog wel redelijk beinvloeden door de flitser niet automatisch te laten flitsen, maar zelf in te stellen.
Kortom: ik ben blij dat ik deze heb gekocht.
Het formaat vind ik trouwens ook meevallen. Ik dacht eerst dat ie misschien onhandig groot was, maar in praktijk is het precies de goede maat
.
Dus er kan weer een digicam bezitter bij als gevolg van de 2 topics hier
Ik heb 2 setjes 1600mAh batterijen, en 128MB CF. Ik weet nog niet hoelang ik met de batterijen doe, maar volgens mij best lang
Foto's vind ik er mooi, en hij is makkelijk in het gebruik. Ik dacht eerst misschien dat ik de instelmogelijkheden te beperkt zou vinden, maar voor 'gewoon' fotowerk is het eigenlijk wel voldoende. Als je 's avonds langere sluitertijden wil, kun je dat ook nog wel redelijk beinvloeden door de flitser niet automatisch te laten flitsen, maar zelf in te stellen.
Kortom: ik ben blij dat ik deze heb gekocht.
Het formaat vind ik trouwens ook meevallen. Ik dacht eerst dat ie misschien onhandig groot was, maar in praktijk is het precies de goede maat
Dus er kan weer een digicam bezitter bij als gevolg van de 2 topics hier
OK, ik zie ook dat er een telelens voor deze cam is, heeft iemand die ? kost iig wél 350 piek!Op dinsdag 11 september 2001 21:10 schreef Murtceps het volgende:
De Fuji 6900 heeft 2 standen, half is de autofocus en helemaal ingedrukt schiet tie het plaatje
niemandOp donderdag 13 september 2001 15:04 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
OK, ik zie ook dat er een telelens voor deze cam is, heeft iemand die ? kost iig wél 350 piek!
Naah.. ik heb aan de standaard 6x zoom genoegOp donderdag 13 september 2001 22:40 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
niemand
Misschien vind je hier iemand met de telelens.
Maar niemand op GoT ?Op donderdag 13 september 2001 23:09 schreef TeleManiac het volgende:
[..]
Naah.. ik heb aan de standaard 6x zoom genoeg
Misschien vind je hier iemand met de telelens.
Ik heb gisteren de Canon G2 besteld, niet naar aanleiding van deze topic overigens, was het al van plan.Op zaterdag 15 september 2001 17:32 schreef Hitpoint het volgende:
Wie heeft er na aanleiding van dit topic een digicam gekocht?
hmm niet helemaal naar aanleiding van dit topic, maar wel "aan de hand van" dit soort topics en al de genoemde sites heb ik een hp photosmart c315 gekocht...Op zaterdag 15 september 2001 17:32 schreef Hitpoint het volgende:
Ik aan de hand van die foto topicOp zaterdag 15 september 2001 17:32 schreef Hitpoint het volgende:
Ik een Canon A20. Ik was het al van plan voor deze topics, maar aan de hand van deze topics heb ik me wegwijsgemaakt tussen alle modellen en merken enz.Op zaterdag 15 september 2001 17:32 schreef Hitpoint het volgende:
hmm crap ik d8 een hp315 te hebben besteld, helaas zijn die niet meer te krijgen zo blijkt nu 
Naja dan toch maar ff w88 op de C318 of een andere cam...
Naja dan toch maar ff w88 op de C318 of een andere cam...
Heb ik nog even een supermoeilijke vraag!
Als je moet kiezen tussen een Canon Powershot G2 of een Minolta dimage 5 (VIJF) wat zou het dan worden en waarom ?
Ik zie 1 nadeel en dat is dat er gewone batterijen ingaan maar wat buiten dat om ?
Als je moet kiezen tussen een Canon Powershot G2 of een Minolta dimage 5 (VIJF) wat zou het dan worden en waarom ?
Ik zie 1 nadeel en dat is dat er gewone batterijen ingaan maar wat buiten dat om ?
Zit te twijfelen tussen de Canon Powershot G1 en de Nikon Coolpix 880.
Qua prijs verschillen de camera's niks, de G1 heeft 3x opt. zoom tegenover 2,5x op de 880. Verder zie ik weinig verschillen (de 880 staat op dpreview als 'discontinued', maar zal nog wel te krijgen zijn denk ik).
Qua prijs verschillen de camera's niks, de G1 heeft 3x opt. zoom tegenover 2,5x op de 880. Verder zie ik weinig verschillen (de 880 staat op dpreview als 'discontinued', maar zal nog wel te krijgen zijn denk ik).
haha ik mag mn 318 ophalen 
Nog bijna nergens te krijgen, en nog geen info op hp.com & hp.nl
maar vanmiddag heb ik em
Nog bijna nergens te krijgen, en nog geen info op hp.com & hp.nl
maar vanmiddag heb ik em
Verwijderd
Ik heb vandaag net een canon powershot pro 90 IS aangeschaft.
digitale camera 3599,-
giotto vt 808 statief 129,-
fototas 129,-
en ik had al een kodak mc3 van 660,-
digitale camera 3599,-
giotto vt 808 statief 129,-
fototas 129,-
en ik had al een kodak mc3 van 660,-
Poeh hey... stoer zeg... lijkt wel op die reclame van de McDonalds... "Zo groot was tie..."Op donderdag 27 september 2001 21:34 schreef Catweazle het volgende patser verhaaltje:
Ik heb vandaag net een blablablabla aangeschaft.
digitale camera enorm bedrag,-
giotto vt 808 statief nou nou,-
fototas tjonge stoer,-
en ik had al een ... van veel geld,-
Ik ga voor de Minolta Dimage 7 
Nu nog effe wat geld en dan kijken wie de mooiste foto's maakt
Pas maar op Femme
Nu nog effe wat geld en dan kijken wie de mooiste foto's maakt
knoop doorgehakt.. olympus C2040 ligt nu naast me.. 
batterijen, geheugen enzo komt nog in de binnenkort
zodra ik weet hoe die werkt post ik wat foto's.. (ook gelijk in show je gadgets
ga nu maffen,

mzzl!
batterijen, geheugen enzo komt nog in de binnenkort
zodra ik weet hoe die werkt post ik wat foto's.. (ook gelijk in show je gadgets
ga nu maffen,

mzzl!
Verwijderd
Murtceps als je er niet tegen kan dat jij net zo een kleine fuji6900 wilt hebben of hebt reageer dan nietOp donderdag 27 september 2001 22:27 schreef Murtceps het volgende:
[..]
Poeh hey... stoer zeg... lijkt wel op die reclame van de McDonalds... "Zo groot was tie..."
Verwijderd
Ik ben ook van plan om een digitale video camera te kopen. Mijn maximaal budget is ongeveer 3000 fl. Nu heb ik wel wat leuke sony modellen bekeken maar ik weet toch niet direct wat ik wil. Het toestel moet ook over een optie beschikken om digitale foto's te maken.
Wie kan me goed advies geven om welk model ik neem ?
Mijn huidige favoriet is een sony DCR-TRV17
Wie kan me goed advies geven om welk model ik neem ?
Mijn huidige favoriet is een sony DCR-TRV17
Dit topic is gesloten.