Omdat ik zelf wel behoorlijk happy (understatement) ben met mijn iPad pro, leek het me leuk om een overzicht te geven van de accessoires die ik erbij heb.
Om e.e.a. wat overzichtelijk te maken heb ik onderstaand overzichtje gemaakt.
Enige wat niet op de foto staat, en dus niet beschreven is, is een 64Gb USB-stick die normaal gesproken rechtsonder in het kleine vakje zit.
Vragen ??
Stel ze gerust, ik zal proberen ze zo goed mogelijk te beantwoorden.
1 Airpods Pro (Mediamarkt)
2 Lightning naar USB-C kabel (Geen idee hoe ik hier aan kom)
3 USB-C naar USB-C kabel (Wordt met de iPad meegeleverd)
4 USB naar USB-C kabel (Ooit een keertje bij de Kwantum meegenomen)
5 USB naar Lightning kabel (Zit natuurlijk bij de iPhone)
6 Apple USB-C oplaadkabel 2 meter (Besteld bij AMAC, voor net wat meer bewegingsruimte)
7 Lention USB-C Multi-Port HUB met 2k 4K HDMI, USB 3.0, SD/Micro SD-Kaartlezers, Stroomvoorziening en 3,5mm aux-adapter (Besteld via Amazon.nl)
8 Anker Premium 5-in-1 USB-C-hub, 4K USB-C naar HDMI adapter, SD/TF geheugenkaartlezer, met 2 USB 3.0 poorten (Besteld via Amazon.nl)
9 Apple Pencil 2 (Besteld bij de AMAC)
10 Sabrent 10000 mAh draagbare USB-C powerbank met snellaadfunctie, 3.0 USB (Besteld via Amazon.nl)
11 Standaard iPad Pro lader (Zit bij de iPad)
12 Samsung Portable SSD T5 1TB Rood (Van een medewerker overgenomen)
Dit alles "verpakt" in de Tomtoc Portfolio Case voor 12,9 Inch iPad Pro. (Aangeschaft via Amazon.nl)
Daarbij heb ik de iPad ook voorzien van de Screen Protector Matte PET Anti-Glare die ik via aliexpress heb besteld. Dit geeft bij tekenen net even een wat meer natuurlijke feel, alsof je echt op papier tekent en niet op een scherm.
Voor het typewerk heb ik de Apple Magic Keyboard aangeschaft, dit vind ik nog steeds een van de betere aanvullingen, voor mij !
Trackpad en backlit toetsenbord voegen voor mij echt iets toe, plus, als ik gewoon media wil consumeren trek je de iPad er makkelijk vanaf.
Nogmaals, vragen en/of opmerkingen : Shoot !