De laatste jaren zie je net nadat de nieuwe modellen zijn aangekondigd voorraad bij retailers goedkoop verkocht worden. Daarna worden ze vaak niet meer zo goedkoop of het moet echt over een jaar of meer zijn. Dit is pas de laatste jaren zo. Een aantal jaren terug moesten we in de retail overstock terugsturen naar Apple. Er mocht nooit iets met meer dan 15% onder de adviesprijs verkocht worden. En dit ging keten breed ook nog eens in overleg met Apple. Voorbeeld bepaalde modellen in de BTW vrije actieweek.nu is dat anders.Jackssonss schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:42:
Wellicht dat de prijzen van de 2020-modellen pas echt gaan dalen als de 2021-modellen daadwerkelijk uitgeleverd worden. Nu lijkt de 2021-versie niet leverbaar de komende maanden, dus waarom zouden ze nu al korting geven op de 2020-modellen? Het lijkt me overigens niet zo dat de aanbiedingen eindigen omdat er geen voorraad meer is, want ze worden daarna weer voor een veel hogere prijs verkocht.
Ik weet sowieso niet wat de verwachting is van sommigen, als ik heel eerlijk ben. Ik heb die 128GB WiFi+Cellular gekocht voor 839, dat is 230 Euro minder dan het ding kostte, ofwel net meer dan 20% korting. Veel minder dan dat ga je deze echt niet voor vinden.
Dat Amazon soms even stunt met prijzen is natuurlijk prettig, maar dat wordt geen race to the bottom met andere retailers en ook geen permanente prijsstelling.
Dat Amazon soms even stunt met prijzen is natuurlijk prettig, maar dat wordt geen race to the bottom met andere retailers en ook geen permanente prijsstelling.
Dat lijkt me ook een mooie prijs. Nu is de goedkoopste zonder cellular, met 128GB, volgens de pricewatch €988,-. Eerder waren er aanbiedingen van zowat €200,- minder voor de 256GB versie. De huidige aanbiedingen vind ik niet zo interessant.Aiii schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:14:
Ik weet sowieso niet wat de verwachting is van sommigen, als ik heel eerlijk ben. Ik heb die 128GB WiFi+Cellular gekocht voor 839, dat is 230 Euro minder dan het ding kostte, ofwel net meer dan 20% korting. Veel minder dan dat ga je deze echt niet voor vinden.
Dat Amazon soms even stunt met prijzen is natuurlijk prettig, maar dat wordt geen race to the bottom met andere retailers en ook geen permanente prijsstelling.
Dat wist ik niet. Dan kun je beter gaan voor de nieuwe, maar die zijn voorlopig niet te krijgen, zo lijkt het.Jumpman schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 00:44:
[...]
De laatste jaren zie je net nadat de nieuwe modellen zijn aangekondigd voorraad bij retailers goedkoop verkocht worden. Daarna worden ze vaak niet meer zo goedkoop of het moet echt over een jaar of meer zijn. Dit is pas de laatste jaren zo. Een aantal jaren terug moesten we in de retail overstock terugsturen naar Apple. Er mocht nooit iets met meer dan 15% onder de adviesprijs verkocht worden. En dit ging keten breed ook nog eens in overleg met Apple. Voorbeeld bepaalde modellen in de BTW vrije actieweek.nu is dat anders.
Ik kom van een 6th gen iPad (2018) en heb sinds deze week een iPad Pro 12.9” 256 GB 2020 model (voor 1055 bij MM). Dat het een groot verschil zou zijn had ik wel verwacht, maar WAT een verschil in beleving is dit zeg! Van eenvoudig browsen en multi-media consumptie tot productivity (i.c.m. Brydge Pro+ met 2.0 firmware), die stap had ik veel eerder moeten maken!
Ben wel benieuwd naar de reviews van het 2021 model, wellicht dat ik het later dit jaar toch niet kan laten om over te stappen - m.n. vanwege het nieuwe scherm…
Ben wel benieuwd naar de reviews van het 2021 model, wellicht dat ik het later dit jaar toch niet kan laten om over te stappen - m.n. vanwege het nieuwe scherm…
Hou er wel rekening mee dat het model met het nieuwe scherm een fiks hogere introductie/winkelprijs heeft dan de iPad Pro van vorige jaar.ray1979 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:24:
Ik kom van een 6th gen iPad (2018) en heb sinds deze week een iPad Pro 12.9” 256 GB 2020 model (voor 1055 bij MM). Dat het een groot verschil zou zijn had ik wel verwacht, maar WAT een verschil in beleving is dit zeg! Van eenvoudig browsen en multi-media consumptie tot productivity (i.c.m. Brydge Pro+ met 2.0 firmware), die stap had ik veel eerder moeten maken!
Ben wel benieuwd naar de reviews van het 2021 model, wellicht dat ik het later dit jaar toch niet kan laten om over te stappen - m.n. vanwege het nieuwe scherm…
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Hogere prijs? De iPad Pro 12.9 2020 128GB was ongeveer €1150,- en de 2021 versie is nu dezelfde prijs.Of-Aaargh schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:57:
[...]
Hou er wel rekening mee dat het model met het nieuwe scherm een fiks hogere introductie/winkelprijs heeft dan de iPad Pro van vorige jaar.
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Nou, nu wordt die mooi. Mijn gekochte iPad bij wehkamp blijkt gewoon een gebruikt product. Aan mij verkocht als nieuw product.. wat een grap!
Was die niet geseald dan? Je kan ook het serienummer checken op Apple, weet je meteen wanneer hij aangezet is.WouterL schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:25:
Nou, nu wordt die mooi. Mijn gekochte iPad bij wehkamp blijkt gewoon een gebruikt product. Aan mij verkocht als nieuw product.. wat een grap!
Je hebt ook altijd pech, want je geseald gekochte iPhone 12 Pro Max had al kleine gebruiksspoortjes en nu dit.WouterL schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:25:
Nou, nu wordt die mooi. Mijn gekochte iPad bij wehkamp blijkt gewoon een gebruikt product. Aan mij verkocht als nieuw product.. wat een grap!
Geactiveerd op 11 april. Dus gewoon een retour. Wat een grap...Jumpman schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:13:
[...]
Was die niet geseald dan? Je kan ook het serienummer checken op Apple, weet je meteen wanneer hij aangezet is.
Klopt maar dit is wehkamp en geen Applesyltheboy schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:15:
[...]
Je hebt ook altijd pech, want je geseald gekochte iPhone 12 Pro Max had al kleine gebruiksspoortjes en nu dit.
De introductieprijs van de 12,9 iPad Pro 128GB 2020 was eur 1119,-, de introductieprijs van de 2021 versie is eur 1219,-. Het scheelt maar 100 euro, maar toch.HereIsTom schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:10:
[...]
Hogere prijs? De iPad Pro 12.9 2020 128GB was ongeveer €1150,- en de 2021 versie is nu dezelfde prijs.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Het XDR scherm zal duurder zijn en van het winst percentage zullen ze niets af willen halen.Of-Aaargh schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 18:49:
[...]
De introductieprijs van de 12,9 iPad Pro 128GB 2020 was eur 1119,-, de introductieprijs van de 2021 versie is eur 1219,-. Het scheelt maar 100 euro, maar toch.
Ok vraagje hier. Ik baal nu heel hard. De iPad is uit mijn magic keyboard gevallen
en je raadt het al het scherm is gebarsten. Alles werkt nog gelukkig nog wel.
Nu zie ik op de website van apple dat als je nog garantie hebt (wat deze nog heeft) de kosten 49 euro:
En als het aan 1 van deze punten voldoet ( 541 euro is). Wat ik mij toch wel iets te veel vind. Kan je bijna een nieuwe voor halen.
- Uw iPad valt niet langer onder de garantie van Apple.
- Het scherm van uw iPad gaat per ongeluk kapot.
- Uw iPad heeft andere onopzettelijke schade of problemen die zijn veroorzaakt door ongeoorloofde aanpassingen
Nu mijn vraag heeft iemand ervaring hiermee of het onder de 49 euro dekking valt of bestaat er een goedkoper oplossing. Het is eigenlijk alleen het front glas dat gebarsten is.
Nu zie ik op de website van apple dat als je nog garantie hebt (wat deze nog heeft) de kosten 49 euro:
En als het aan 1 van deze punten voldoet ( 541 euro is). Wat ik mij toch wel iets te veel vind. Kan je bijna een nieuwe voor halen.
- Uw iPad valt niet langer onder de garantie van Apple.
- Het scherm van uw iPad gaat per ongeluk kapot.
- Uw iPad heeft andere onopzettelijke schade of problemen die zijn veroorzaakt door ongeoorloofde aanpassingen
Nu mijn vraag heeft iemand ervaring hiermee of het onder de 49 euro dekking valt of bestaat er een goedkoper oplossing. Het is eigenlijk alleen het front glas dat gebarsten is.
Heb je al uitgezocht of het onder je inboedel/buitenshuis/reisverzekering valt?Ruudox schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 09:29:
Ok vraagje hier. Ik baal nu heel hard. De iPad is uit mijn magic keyboard gevallenen je raadt het al het scherm is gebarsten. Alles werkt nog gelukkig nog wel.
Nu zie ik op de website van apple dat als je nog garantie hebt (wat deze nog heeft) de kosten 49 euro:
En als het aan 1 van deze punten voldoet ( 541 euro is). Wat ik mij toch wel iets te veel vind. Kan je bijna een nieuwe voor halen.
- Uw iPad valt niet langer onder de garantie van Apple.
- Het scherm van uw iPad gaat per ongeluk kapot.
- Uw iPad heeft andere onopzettelijke schade of problemen die zijn veroorzaakt door ongeoorloofde aanpassingen
Nu mijn vraag heeft iemand ervaring hiermee of het onder de 49 euro dekking valt of bestaat er een goedkoper oplossing. Het is eigenlijk alleen het front glas dat gebarsten is.
Nog niet maar kan er eens naar kijken. Helemaal nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip.MartijnMartijn schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 09:32:
[...]
Heb je al uitgezocht of het onder je inboedel/buitenshuis/reisverzekering valt?
Heb de mijne laatst ook laten vallen, gelukkig viel dit onder de buitenshuisverzekering. Het enige wat ik toen moest betalen was het eigen risico van €150,00. in verhouding met een nieuwe (reparatie) iPad viel dat reuze mee. Dus zeker de moeite van het controleren waard.Ruudox schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 09:46:
[...]
Nog niet maar kan er eens naar kijken. Helemaal nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip.
Volgens mij geldt die 49 euro alleen wanneer je AppleCare+ hebt afgesloten.Ruudox schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 09:29:
Nu zie ik op de website van apple dat als je nog garantie hebt (wat deze nog heeft) de kosten 49 euro:
Inderdaad hier is het nu 541. Ik hoop dat de verzekering het dekt.lexuzu schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:47:
[...]
Volgens mij geldt die 49 euro alleen wanneer je AppleCare+ hebt afgesloten.
Ja voor dit bedrag zou ik gelijk tekenenMartijnMartijn schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:17:
[...]
Heb de mijne laatst ook laten vallen, gelukkig viel dit onder de buitenshuisverzekering. Het enige wat ik toen moest betalen was het eigen risico van €150,00. in verhouding met een nieuwe (reparatie) iPad viel dat reuze mee. Dus zeker de moeite van het controleren waard.
[ Voor 45% gewijzigd door Ruudox op 13-08-2021 08:46 ]
Ik heb een ipad pro 12.9 128gb, aangekocht eind 2020. Veel te weinig gebruikt en daarmee zou ik hem te koop willen aanbieden.
Wat vinden jullie nog een acceptabele prijs?
Ik heb ook een pencil gen 2. Alles in nieuw staat omdat het enkel gebruikt werd voor naar netflix te kijken in bed (zonde van de hardware
).
Wat vinden jullie nog een acceptabele prijs?
Ik heb ook een pencil gen 2. Alles in nieuw staat omdat het enkel gebruikt werd voor naar netflix te kijken in bed (zonde van de hardware
Als je een beetje rondkijkt op V&A of Marktplaats, kun je wel een idee krijgen. Wat ik ook wel eens doe is kijken wat ik op Rebuy.nl terug zou krijgen, en daar dan iets boven gaan zitten. Voor jouw model krijg je daar nog een kleine 660 euro. Als ik in jouw schoenen stond zou ik dan inclusief pencil iets van 750 euro vraagprijs doen (mits compleet en in nieuwstaat). Of nee, ik zou 'm gewoon naar Rebuy sturen. Veel meer ga je er toch niet meer voor krijgen, en het scheelt gedoe met adverteren.Aardappelnoot schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:01:
Ik heb een ipad pro 12.9 128gb, aangekocht eind 2020. Veel te weinig gebruikt en daarmee zou ik hem te koop willen aanbieden.
Wat vinden jullie nog een acceptabele prijs?
Ik heb ook een pencil gen 2. Alles in nieuw staat omdat het enkel gebruikt werd voor naar netflix te kijken in bed (zonde van de hardware).
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Vraagje:
Ik krijg morgen de Ipad Pro 2020 van mijn collega, nu zoek ik een goed hoesje maar twijfel ik tussen twee.
Mag vragen naar jullie mening / welke jullie misschien aanraden?
Ik gebruik hem voornamelijk op de bank, daar staat hij op de leuning zodat ik erop kan gamen via Xbox Streaming wanneer mijn vriendin tv kijkt. Dus ik moet een hebben die net zoals mijn huidige Ipad uit 2017 stevig blijft staan.
Mijn twijfels zijn tussen de volgende hoesjes (klik op de foto voor de website):
Ik krijg morgen de Ipad Pro 2020 van mijn collega, nu zoek ik een goed hoesje maar twijfel ik tussen twee.
Mag vragen naar jullie mening / welke jullie misschien aanraden?
Ik gebruik hem voornamelijk op de bank, daar staat hij op de leuning zodat ik erop kan gamen via Xbox Streaming wanneer mijn vriendin tv kijkt. Dus ik moet een hebben die net zoals mijn huidige Ipad uit 2017 stevig blijft staan.
Mijn twijfels zijn tussen de volgende hoesjes (klik op de foto voor de website):
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vraag aan de iPad Pro 2020 bezitters hier: die van mij is gisteren gevallen, scherm is flink gebarsten. Nu vraag ik me af of het nog de moeite waard is om hem te laten repareren (300 bij repaircentrum, 600 bij Apple) of dat ik gewoon beter voor een nieuwe kan gaan?
Ik wil graag het Magic Keyboard voor m’n iPad Pro 11 inch 2020 aanschaffen maar zoek daarnaast ook een back cover.
Welke is goed en geschikt hiervoor?
Welke is goed en geschikt hiervoor?
Ik heb een kruimel in mijn magic keyboard onder de H knop. Kan je de toetsen zonder problemen verwijderen? Want nu tikt hij niet goed. Ben alleen bang dat ik hem sloop?
Probeer eerst eens met een papiertje, desnoods met de plakstrip van een post-it note, de kruimel te verwijderen.TweakerVincent schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 18:21:
Ik heb een kruimel in mijn magic keyboard onder de H knop. Kan je de toetsen zonder problemen verwijderen? Want nu tikt hij niet goed. Ben alleen bang dat ik hem sloop?
opgelost, hard blazen fixte hetAiii schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 19:48:
[...]
Probeer eerst eens met een papiertje, desnoods met de plakstrip van een post-it note, de kruimel te verwijderen.
-knip-
[ Voor 91% gewijzigd door Antal72 op 16-05-2024 19:53 ]
Heb een Magic Keyboard voor de Pro 12.9 aangeboden gekregen in het zwart, maar het scharnier is zilver. Is deze niet altijd zwart geweest? Of zijn ze pas later geupdate naar zwart? Zoja, wanneer dan?
Er was geen zwarte iPad 12.9, slechts een grijze. De hinge is dezelfde kleur.BasvanS schreef op maandag 27 mei 2024 @ 19:00:
Heb een Magic Keyboard voor de Pro 12.9 aangeboden gekregen in het zwart, maar het scharnier is zilver. Is deze niet altijd zwart geweest? Of zijn ze pas later geupdate naar zwart? Zoja, wanneer dan?
Bedoel het scharnier van de Accesoires @Aiii
Dus gaat niet over de iPad zelf maar over het Keyboard.
Dus gaat niet over de iPad zelf maar over het Keyboard.
Yes, en de hinge is dezelfde kleur als de iPad.BasvanS schreef op maandag 27 mei 2024 @ 19:20:
Bedoel het scharnier van de Accesoires @Aiii
Dus gaat niet over de iPad zelf maar over het Keyboard.
Is een 12,9” iPad Pro 2020 WiFi 256GB voor 500 euro inclusief Magic Keyboard & Apple Pencil 2 een goeie deal?
[ Voor 8% gewijzigd door syltheboy op 04-06-2024 19:08 ]
Ja!syltheboy schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 19:08:
Is een 12,9” iPad Pro 2020 WiFi 256GB voor 500 euro inclusief Magic Keyboard & Apple Pencil 2 een goeie deal?
Ik twijfel wel, want het is in Groningen en ik moet hem laten verzenden. Kopersbescherming is niet beschikbaar. Toch maar niet doen denk ik.
Hij wordt al opgehaald door iemand anders. Vind het toch een te groot bedrag voor zonder kopersbescherming.
Hij wordt al opgehaald door iemand anders. Vind het toch een te groot bedrag voor zonder kopersbescherming.
[ Voor 60% gewijzigd door syltheboy op 04-06-2024 20:28 ]
Ik vind het té goedkoop, zou ik niet kopen bij nader inziensyltheboy schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 19:32:
Ik twijfel wel, want het is in Groningen en ik moet hem laten verzenden. Kopersbescherming is niet beschikbaar. Toch maar niet doen denk ik.
Hij wordt al opgehaald door iemand anders. Vind het toch een te groot bedrag voor zonder kopersbescherming.
Ja, jij vraagt al meer dan het dubbele voor hetzelfde configuratie inclusief accessoires.TweakerVincent schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 20:36:
[...]
Ik vind het té goedkoop, zou ik niet kopen bij nader inzien
[ Voor 8% gewijzigd door syltheboy op 04-06-2024 20:45 ]
500 klopt echt niet.syltheboy schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 20:40:
[...]
Ja, jij vraagt al meer dan het dubbele voor hetzelfde configuratie inclusief accessoires.
edit
[ Voor 97% gewijzigd door Valinor op 19-12-2024 09:02 ]