Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:54
Jackssonss schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:42:
Wellicht dat de prijzen van de 2020-modellen pas echt gaan dalen als de 2021-modellen daadwerkelijk uitgeleverd worden. Nu lijkt de 2021-versie niet leverbaar de komende maanden, dus waarom zouden ze nu al korting geven op de 2020-modellen? Het lijkt me overigens niet zo dat de aanbiedingen eindigen omdat er geen voorraad meer is, want ze worden daarna weer voor een veel hogere prijs verkocht.
De laatste jaren zie je net nadat de nieuwe modellen zijn aangekondigd voorraad bij retailers goedkoop verkocht worden. Daarna worden ze vaak niet meer zo goedkoop of het moet echt over een jaar of meer zijn. Dit is pas de laatste jaren zo. Een aantal jaren terug moesten we in de retail overstock terugsturen naar Apple. Er mocht nooit iets met meer dan 15% onder de adviesprijs verkocht worden. En dit ging keten breed ook nog eens in overleg met Apple. Voorbeeld bepaalde modellen in de BTW vrije actieweek.nu is dat anders.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:51

Aiii

何これ

Ik weet sowieso niet wat de verwachting is van sommigen, als ik heel eerlijk ben. Ik heb die 128GB WiFi+Cellular gekocht voor 839, dat is 230 Euro minder dan het ding kostte, ofwel net meer dan 20% korting. Veel minder dan dat ga je deze echt niet voor vinden.

Dat Amazon soms even stunt met prijzen is natuurlijk prettig, maar dat wordt geen race to the bottom met andere retailers en ook geen permanente prijsstelling.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-02 15:10
Aiii schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:14:
Ik weet sowieso niet wat de verwachting is van sommigen, als ik heel eerlijk ben. Ik heb die 128GB WiFi+Cellular gekocht voor 839, dat is 230 Euro minder dan het ding kostte, ofwel net meer dan 20% korting. Veel minder dan dat ga je deze echt niet voor vinden.

Dat Amazon soms even stunt met prijzen is natuurlijk prettig, maar dat wordt geen race to the bottom met andere retailers en ook geen permanente prijsstelling.
Dat lijkt me ook een mooie prijs. Nu is de goedkoopste zonder cellular, met 128GB, volgens de pricewatch €988,-. Eerder waren er aanbiedingen van zowat €200,- minder voor de 256GB versie. De huidige aanbiedingen vind ik niet zo interessant.
Jumpman schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 00:44:
[...]

De laatste jaren zie je net nadat de nieuwe modellen zijn aangekondigd voorraad bij retailers goedkoop verkocht worden. Daarna worden ze vaak niet meer zo goedkoop of het moet echt over een jaar of meer zijn. Dit is pas de laatste jaren zo. Een aantal jaren terug moesten we in de retail overstock terugsturen naar Apple. Er mocht nooit iets met meer dan 15% onder de adviesprijs verkocht worden. En dit ging keten breed ook nog eens in overleg met Apple. Voorbeeld bepaalde modellen in de BTW vrije actieweek.nu is dat anders.
Dat wist ik niet. Dan kun je beter gaan voor de nieuwe, maar die zijn voorlopig niet te krijgen, zo lijkt het.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:12
Ik kom van een 6th gen iPad (2018) en heb sinds deze week een iPad Pro 12.9” 256 GB 2020 model (voor 1055 bij MM). Dat het een groot verschil zou zijn had ik wel verwacht, maar WAT een verschil in beleving is dit zeg! Van eenvoudig browsen en multi-media consumptie tot productivity (i.c.m. Brydge Pro+ met 2.0 firmware), die stap had ik veel eerder moeten maken!

Ben wel benieuwd naar de reviews van het 2021 model, wellicht dat ik het later dit jaar toch niet kan laten om over te stappen - m.n. vanwege het nieuwe scherm…

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:34
ray1979 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:24:
Ik kom van een 6th gen iPad (2018) en heb sinds deze week een iPad Pro 12.9” 256 GB 2020 model (voor 1055 bij MM). Dat het een groot verschil zou zijn had ik wel verwacht, maar WAT een verschil in beleving is dit zeg! Van eenvoudig browsen en multi-media consumptie tot productivity (i.c.m. Brydge Pro+ met 2.0 firmware), die stap had ik veel eerder moeten maken!

Ben wel benieuwd naar de reviews van het 2021 model, wellicht dat ik het later dit jaar toch niet kan laten om over te stappen - m.n. vanwege het nieuwe scherm…
Hou er wel rekening mee dat het model met het nieuwe scherm een fiks hogere introductie/winkelprijs heeft dan de iPad Pro van vorige jaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02 18:48
Of-Aaargh schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:57:
[...]

Hou er wel rekening mee dat het model met het nieuwe scherm een fiks hogere introductie/winkelprijs heeft dan de iPad Pro van vorige jaar.
Hogere prijs? De iPad Pro 12.9 2020 128GB was ongeveer €1150,- en de 2021 versie is nu dezelfde prijs.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +2Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-03 11:00
Nou, nu wordt die mooi. Mijn gekochte iPad bij wehkamp blijkt gewoon een gebruikt product. Aan mij verkocht als nieuw product.. wat een grap!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jumpman
WouterL schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:25:
Nou, nu wordt die mooi. Mijn gekochte iPad bij wehkamp blijkt gewoon een gebruikt product. Aan mij verkocht als nieuw product.. wat een grap!
Was die niet geseald dan? Je kan ook het serienummer checken op Apple, weet je meteen wanneer hij aangezet is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
WouterL schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:25:
Je hebt ook altijd pech, want je geseald gekochte iPhone 12 Pro Max had al kleine gebruiksspoortjes en nu dit.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• WouterL
Jumpman schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:13:
[...]

Was die niet geseald dan? Je kan ook het serienummer checken op Apple, weet je meteen wanneer hij aangezet is.
Geactiveerd op 11 april. Dus gewoon een retour. Wat een grap...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WouterL
syltheboy schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:15:
[...]

Je hebt ook altijd pech, want je geseald gekochte iPhone 12 Pro Max had al kleine gebruiksspoortjes en nu dit.
Klopt maar dit is wehkamp en geen Apple _O-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Of-Aaargh
HereIsTom schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:10:
[...]

Hogere prijs? De iPad Pro 12.9 2020 128GB was ongeveer €1150,- en de 2021 versie is nu dezelfde prijs.
De introductieprijs van de 12,9 iPad Pro 128GB 2020 was eur 1119,-, de introductieprijs van de 2021 versie is eur 1219,-. Het scheelt maar 100 euro, maar toch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jumpman
Of-Aaargh schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 18:49:
[...]

De introductieprijs van de 12,9 iPad Pro 128GB 2020 was eur 1119,-, de introductieprijs van de 2021 versie is eur 1219,-. Het scheelt maar 100 euro, maar toch.
Het XDR scherm zal duurder zijn en van het winst percentage zullen ze niets af willen halen. :)

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:27
Ok vraagje hier. Ik baal nu heel hard. De iPad is uit mijn magic keyboard gevallen :( en je raadt het al het scherm is gebarsten. Alles werkt nog gelukkig nog wel.
Nu zie ik op de website van apple dat als je nog garantie hebt (wat deze nog heeft) de kosten 49 euro:

En als het aan 1 van deze punten voldoet ( 541 euro is). Wat ik mij toch wel iets te veel vind. Kan je bijna een nieuwe voor halen.

- Uw iPad valt niet langer onder de garantie van Apple.
- Het scherm van uw iPad gaat per ongeluk kapot.
- Uw iPad heeft andere onopzettelijke schade of problemen die zijn veroorzaakt door ongeoorloofde aanpassingen

Nu mijn vraag heeft iemand ervaring hiermee of het onder de 49 euro dekking valt of bestaat er een goedkoper oplossing. Het is eigenlijk alleen het front glas dat gebarsten is.

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:23
Ruudox schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 09:29:
Ok vraagje hier. Ik baal nu heel hard. De iPad is uit mijn magic keyboard gevallen :( en je raadt het al het scherm is gebarsten. Alles werkt nog gelukkig nog wel.
Nu zie ik op de website van apple dat als je nog garantie hebt (wat deze nog heeft) de kosten 49 euro:

En als het aan 1 van deze punten voldoet ( 541 euro is). Wat ik mij toch wel iets te veel vind. Kan je bijna een nieuwe voor halen.

- Uw iPad valt niet langer onder de garantie van Apple.
- Het scherm van uw iPad gaat per ongeluk kapot.
- Uw iPad heeft andere onopzettelijke schade of problemen die zijn veroorzaakt door ongeoorloofde aanpassingen

Nu mijn vraag heeft iemand ervaring hiermee of het onder de 49 euro dekking valt of bestaat er een goedkoper oplossing. Het is eigenlijk alleen het front glas dat gebarsten is.
Heb je al uitgezocht of het onder je inboedel/buitenshuis/reisverzekering valt?

• Ruudox
MartijnMartijn schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 09:32:
[...]

Heb je al uitgezocht of het onder je inboedel/buitenshuis/reisverzekering valt?
Nog niet maar kan er eens naar kijken. Helemaal nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip.

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:23
Ruudox schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 09:46:
[...]

Nog niet maar kan er eens naar kijken. Helemaal nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip.
Heb de mijne laatst ook laten vallen, gelukkig viel dit onder de buitenshuisverzekering. Het enige wat ik toen moest betalen was het eigen risico van €150,00. in verhouding met een nieuwe (reparatie) iPad viel dat reuze mee. Dus zeker de moeite van het controleren waard.

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-03 21:19
Ruudox schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 09:29:
Volgens mij geldt die 49 euro alleen wanneer je AppleCare+ hebt afgesloten.

• Ruudox
lexuzu schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:47:
[...]

Volgens mij geldt die 49 euro alleen wanneer je AppleCare+ hebt afgesloten.
Inderdaad hier is het nu 541. Ik hoop dat de verzekering het dekt.
MartijnMartijn schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:17:
[...]

Heb de mijne laatst ook laten vallen, gelukkig viel dit onder de buitenshuisverzekering. Het enige wat ik toen moest betalen was het eigen risico van €150,00. in verhouding met een nieuwe (reparatie) iPad viel dat reuze mee. Dus zeker de moeite van het controleren waard.
Ja voor dit bedrag zou ik gelijk tekenen

[Voor 45% gewijzigd door Ruudox op 13-08-2021 08:46]

• Aardappelnoot
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 13:18
Ik heb een ipad pro 12.9 128gb, aangekocht eind 2020. Veel te weinig gebruikt en daarmee zou ik hem te koop willen aanbieden.

Wat vinden jullie nog een acceptabele prijs?
Ik heb ook een pencil gen 2. Alles in nieuw staat omdat het enkel gebruikt werd voor naar netflix te kijken in bed (zonde van de hardware |:( ).

• Of-Aaargh
Aardappelnoot schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:01:
Ik heb een ipad pro 12.9 128gb, aangekocht eind 2020. Veel te weinig gebruikt en daarmee zou ik hem te koop willen aanbieden.

Wat vinden jullie nog een acceptabele prijs?
Ik heb ook een pencil gen 2. Alles in nieuw staat omdat het enkel gebruikt werd voor naar netflix te kijken in bed (zonde van de hardware |:( ).
Als je een beetje rondkijkt op V&A of Marktplaats, kun je wel een idee krijgen. Wat ik ook wel eens doe is kijken wat ik op Rebuy.nl terug zou krijgen, en daar dan iets boven gaan zitten. Voor jouw model krijg je daar nog een kleine 660 euro. Als ik in jouw schoenen stond zou ik dan inclusief pencil iets van 750 euro vraagprijs doen (mits compleet en in nieuwstaat). Of nee, ik zou 'm gewoon naar Rebuy sturen. Veel meer ga je er toch niet meer voor krijgen, en het scheelt gedoe met adverteren.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Vraagje:

Ik krijg morgen de Ipad Pro 2020 van mijn collega, nu zoek ik een goed hoesje maar twijfel ik tussen twee.
Mag vragen naar jullie mening / welke jullie misschien aanraden?

Ik gebruik hem voornamelijk op de bank, daar staat hij op de leuning zodat ik erop kan gamen via Xbox Streaming wanneer mijn vriendin tv kijkt. Dus ik moet een hebben die net zoals mijn huidige Ipad uit 2017 stevig blijft staan.

Mijn twijfels zijn tussen de volgende hoesjes (klik op de foto voor de website):

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Mrs.ED
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-03 06:13
Vraag aan de iPad Pro 2020 bezitters hier: die van mij is gisteren gevallen, scherm is flink gebarsten. Nu vraag ik me af of het nog de moeite waard is om hem te laten repareren (300 bij repaircentrum, 600 bij Apple) of dat ik gewoon beter voor een nieuwe kan gaan?

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:59
Ik wil graag het Magic Keyboard voor m’n iPad Pro 11 inch 2020 aanschaffen maar zoek daarnaast ook een back cover.

Welke is goed en geschikt hiervoor?
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee