Oh dat is wel heftig. Ik was net van plan zo een boek te gaan gebruiken, maar als deze bugged is dan beter nog even wachten. Ben sowieso benieuwd wanneer de volgende patch voor de deur staat. 
Pff zin om weer verder te gaan, morgen pas.
Ik heb trouwens besloten om alles te resetten(als het lukt) en voor hatchets/tonfas te gaan. Ik laat dexterity varen en ga een light melee focused armor set maken gezien hatchets ook een beetje scalen met magic en courage, de mainstat van tonfas zou dit op papier wat moois moeten opleveren.
Twijfel tussen de Sohaya en de Pet viper set.
Wat adviseren jullie als je de keuze hebt tussen een wapen met fire element of water?
YouTube: Nioh 2 - Soul Core Guide - Fusion, Alignments, and Maxing Rank
*PS* @dvdkiwi @Joetje079 Je krijgt trouwens in èèn van de dojo missions(niet heel ver in de game) zo een book als reward, scheelt weer wat centjes.
De vraag is ook of het echt een bug is dat je skills niet worden gereset of dat het zo bedoelt is, maar de omschrijving niet is aangepast. Dit is wat ik lees op verschillende fora.
Pff zin om weer verder te gaan, morgen pas.

Ik heb trouwens besloten om alles te resetten(als het lukt) en voor hatchets/tonfas te gaan. Ik laat dexterity varen en ga een light melee focused armor set maken gezien hatchets ook een beetje scalen met magic en courage, de mainstat van tonfas zou dit op papier wat moois moeten opleveren.
Twijfel tussen de Sohaya en de Pet viper set.
Wat adviseren jullie als je de keuze hebt tussen een wapen met fire element of water?
Niet helemaal, je kan het beste ffe dit filmpje kijken daar wordt alles duidelijk uitgelegd.dvdkiwi schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 03:07:
Het enige wat ik nog niet helemaal begrijp zijn de Soul Cores. Zoals ik het nu zie worden die enkel gebruikt om met R2+driehoekje/kruisje een speciale move te doen?
Had er eerder vandaag zo'n 40 in bezit en heb degene die ik niet ge-equipped heb maar verbannen via resting rites. Kreeg ik toch weer wat mooie smithing materials voor.
YouTube: Nioh 2 - Soul Core Guide - Fusion, Alignments, and Maxing Rank
*PS* @dvdkiwi @Joetje079 Je krijgt trouwens in èèn van de dojo missions(niet heel ver in de game) zo een book als reward, scheelt weer wat centjes.
De vraag is ook of het echt een bug is dat je skills niet worden gereset of dat het zo bedoelt is, maar de omschrijving niet is aangepast. Dit is wat ik lees op verschillende fora.
At the shrine in the dojo tab there is a Option to reset you skills for each weapon/ninjutsi/omnyo for money
[ Voor 88% gewijzigd door Ambition88 op 19-03-2020 11:57 ]