*UPDATE*
Sinds 02-02 heb ik een nieuwe QLED 65Q95T ontvangen van Platte tv, gezien de vorige 2 modellen die opgestuurd waren defect bleken te zijn (van de 1e tv was de doos beschadigt en tv bleek defect te zijn, de 2e tv gaf zwarte vlekken en viel regelmatig uit).
Maar goed, Plattetv heeft er voor gezorgd dat de installatie van de 3e tv is uitgevoerd door een medewerker onder coulance. Alles was goed aangesloten van de 2e tv alleen bij de No Gap Wall Mount was een plaatje verkeerd gemonteerd. Het uitvallen van de 2e tv lag dus niet aan mij.
Goede service van Plattetv
Verder werkt en functioneert de tv prima, het beeld is goed en alles werkt lekker vlot, ook met de One remote control was het een kort leerproces qua functie en knoppen maar dat was redelijk snel onder de knie.
Het afspelen van 4K content is een genot om naar te kijken (Youtube, Netflix en Prime).
Ik kijk tv via T-Mobile en gebruik hiervoor een Animo 7x kastje, via een tip in deze forum heb ik hem ingesteld als "Entone", hierdoor werkt mijn One remote control beter (bedankt nog voor de tip

).
Wat mij nog wel opvalt tijden het kijken van tv, is dat het menu en beeld informatie die op het beeld verschijnt vaak in "SD" is i.p.v. "HD" kwaliteit. Je ziet dan dat het beeld erg blokkering is.
Dit controleer ik op de volgende manier: via de One remote control selecteer ik T-Mobile en druk daarna op de enter knop.
Hieronder staat een afbeelding met de info die dan verschijnt op de tv:
Dit heb ik zo nu en dan kan kunnen oplossen door een menu-reset uit te voeren via het T-Mobile kastje, en een andere keer lost dat van zelf op.
De T-Mobile kastje wordt via een cat6a kabel aangesloten via een switch (Netgear GS108) op een Powerline adapter (Devolo dLAN 550 Duo+), zou het hier aan liggen?
Wat ik al eerder melden is het kijken van Youtube, Netflin en Prime met 4K content geen probleem, de tv zit namelijk ook aangesloten op de switch.
Verder geeft de smart hub advertenties weer in het begin, dit heb heb opgelost door Pi-Hole te instelleren in mijn netwerk