Sorry voor deze MEGA late reactie, maar ik had dit ook op mij 65Q95T tv.Theo27 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:30:
Ik had mijn 65Q90T even verplaatst en er zaten 2 vingerafdrukken rechts bovenin. Gekeken op de Samsung support page hoe ik dat eraf kon krijgen. Schone microvezeldoek klein beetje klam gemaakt en dit was het resultaat.
[Afbeelding]
Contact opgenomen met de Samsung helpdesk en die dachten dat er nog een beschermlaag opzat. Die laag heb ik er in principe al afgetrokken toen ie eenmaal aan de muur hing dus dat is het denk ik niet.
Mijn klacht is doorgestuurd naar een andere afdeling nu. Maar hoe kan deze vlek zo ontstaan? Je ziet het trouwens alleen als het scherm uitstaat.
Ik denk zelf dat het het antireflectie scherm is wat er gedeeltelijk vanaf gewreven is.
Ik heb de ISY ICL-5000 gebruikt, is een soort foam met een doekje. Alle vlekken, zoals jij die had, zijn weg.
Je spuit een beetje foam op de vlek (of hele tv). en draait met doekje met klok mee.
Probeer eerst een klein beetje in een hoekje to be sure. Ik kocht m bij de MediaMarkt.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ThhCjShktZ8vptqxnh2KF45E.webp?f=user_large)