Hier heb ik ook de 65Q95T hangen in een lichte ruimte, ik merk verder op dat de reflectie weinig tot bijna niet zichtbaar is. Laat in de middag kan het voorkomen dat de zon er pal op de ramen staat en dan is het zicht wel wat minder. Dit is makkelijk op te lossen om de gordijnen iets te laten zakken.Guldan schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:05:
Ik heb mij flink zitten verdiepen in de aanschaf van een nieuwe tv. Wij hebben de tv op de muur met daarvoor een bank. Achter die bank zit een groot raam. Nu heb ik een 55 inch MU8000 en we hebben voornamelijk met mooi(er) weer probleem dat het beeld eigenlijk niet 'fel' genoeg is. Dit betekent dat wij eigenlijk zodra de zon schijnt en we tv willen kijken het plissegordijn dicht moet.
Na het lezen van de review op Rtings is het mij duidelijk dat de Q95T een mooie kandidaat is. Dit is het 2020 model, daarnaast zit ik ook te kijken naar de Qn85a (2021). Deze heeft t.o.v vande Q95T geen one connect box maar heeft wel helderder beeld t.o.v Q95T. Deze beschikt echter over een ander panel waardoor het contrast lager is. Nu vroeg ik mij af, zijn er mensen met een Q90/Q95 die deze tv in een helder belichte ruimte hebben staan? Wat is jullie ervaring hiermee?
De helderheid van de tv is erg goed, in deze topic zie vaak tips en links verschijnen met instellingen voor je tv, ga die gewoon eens na. De tv heeft hiervoor wel veel mogelijkheden qua instellingen.
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl