Klopt ook met de Q800T en Q900T en laatsgenoemde is het een mega probleem. Klanten leggen er 6000+ euro voor neer voor zulke ondeugdelijke schermen.Brutal1ty schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 21:55:
[...]
Ik heb eergisteren mijn tweede scherm ontvangen en ik ben tot nu toe van de dode pixels af!
... maar wederom een compleet GRID aan DSE te zien, vooral bij beweging. Daarnaast zijn wederom álle randen (behalve die rechts dit keer) weer paars/blauw. Op een foto krijg ik het amper vastgelegd, maar ga een sport wedstrijd, Microsoft Flight Simulator of wat dan ook kijken en meh...![]()
Goed, schijnbaar is dit de nieuwe standaard. Lees ook erg veel berichten over Q800T en Q900T en Q950T met dit probleem.
Zo f*@#($*@ zonde dit. Mooiste beeld wat ik ooit heb gezien, naast high-end OLEDS (ene wint in die scene, de ander in de ander), maar dit is echt te bizar voor woorden. Echt zonde.
Ik ga maar even serieus nadenken of een inruil + sidegrade de moeite waard gaat zijn.
Hou me op de hoogte welk paneel je nu gaat kiezen en wat je gaat doen. Ik wens je de lotterij echt niet toe!