• vBr8
  • Registratie: november 2015
  • Nu online
Zijn er nog mensen die spelen, of is iedereen er inmiddels alweer vanaf gestapt? Ben zelf nog plat, door weinig tijd niet veel meer gespeeld. Hoe is het bij de rest?

The only way to get smarter, is by playing a smarter opponent || Twitch

• WolfsRain
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 20-10 13:49
Diamond hier. Slow maar steady omhoog :)

https://www.esportsclub.nl/ | 5800X, X570 TUF Pro, 16 GB 3800C14, 3080|

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 02:11
Toch maar opgepakt en veel tijd in gestoken. Main account op Plat 3 (was bijna Diamond). Mijn alt zit nu op Plat 1, ik moest wel omdat maten van mij ook op Silver zitten en soms dan niet kunnen mee que...

• vBr8
  • Nu online
Zit nu op Plat 1, heb vakantie dus kan eindelijk lekker grinden, hopelijk einde van de week diamond >:)

• Smit260
vBr8 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:04:
Zit nu op Plat 1, heb vakantie dus kan eindelijk lekker grinden, hopelijk einde van de week diamond >:)
Was het nog gelukt?
Ik ben dit seizoen weer Plat.

• vBr8
  • Nu online
Smit260 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 01:45:
[...]

Was het nog gelukt?
Ik ben dit seizoen weer Plat.
Volgens mij ben ik tot plat 3 gekomen, ik moest nog 2 potjes winnen denk ik dan was het gelukt. Helaas zat mijn vakantie naar het mooie noorden van Nederland in de weg om het voor elkaar te boksen 8)7

Nieuwe seizoen nog niet gespeeld (ook door vakantie), maar daar gaat deze week wel verandering in komen.

• FijneKerst
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15-10 15:42

FijneKerst

Flufjes!!

Game is niet te doen nu, als je net begint zoals ik.
Na x potjes ranked voor qualifying, zit ik in iron 2 maar in werkelijk 80% van de games zijn er leavers.
Niet te spelen dit.
Ik zit meestal wel in de top 2 van mijn team met een positieve K/D/A (ook niet moeilijk als er maar 3 overblijven), maar dan ga je uiteraard nog steeds naar beneden.

Totdat ze hier iets tegen doen (veel strengere maatregelen voor leavers of AFKers) is ranked gewoon 1 grote rotzooi.

Jammer want het spel zelf, hoe simpel nu nog, is best leuk en speelt vlot.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• vBr8
  • Nu online
Riesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 14:23:
Game is niet te doen nu, als je net begint zoals ik.
Na x potjes ranked voor qualifying, zit ik in iron 2 maar in werkelijk 80% van de games zijn er leavers.
Niet te spelen dit.
Ik zit meestal wel in de top 2 van mijn team met een positieve K/D/A (ook niet moeilijk als er maar 3 overblijven), maar dan ga je uiteraard nog steeds naar beneden.

Totdat ze hier iets tegen doen (veel strengere maatregelen voor leavers of AFKers) is ranked gewoon 1 grote rotzooi.

Jammer want het spel zelf, hoe simpel nu nog, is best leuk en speelt vlot.
Probeer wat meer casual te spelen? Dan leer je de mechanics goed en zal ranked ook leuker worden. Dan kun je soloQ uit bronze komen en dan worden de leavers ook steeds minder.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

vBr8 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:58:
[...]

Probeer wat meer casual te spelen? Dan leer je de mechanics goed en zal ranked ook leuker worden. Dan kun je soloQ uit bronze komen en dan worden de leavers ook steeds minder.
Mechanics heeft er niks mee te maken dat mensen leaven en idle in spawn staan.
Dat zijn gewoon de indiers en russen en god weet wat nog meer voor morons, die maar half aan het spelen zijn en met een ping van hier tot Godzilla zitten en dan crashen enzo.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Smit260
Riesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:39:
[...]

Mechanics heeft er niks mee te maken dat mensen leaven en idle in spawn staan.
Dat zijn gewoon de indiers en russen en god weet wat nog meer voor morons, die maar half aan het spelen zijn en met een ping van hier tot Godzilla zitten en dan crashen enzo.
Als je een account maakt moet je 20 unrated matches spelen. In die 20 matches wordt ongeveer jouw skill (rank) bekend gemaakt en van daaruit speel jij ongeveer je placement matches. Dus je hebt wel degelijk unrated op misschien wel Silver niveau gespeeld, maar schijnbaar was dat te hoog waardoor je daarna weer tegen Bronze ging spelen en toen weer lager.

Iron tot laag Silver niveau is idd NIET leuk om tegen én met te spelen. Maar neem het advies van vBr8 aan en blijf oefenen.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Smit260 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 12:46:
[...]

Als je een account maakt moet je 20 unrated matches spelen. In die 20 matches wordt ongeveer jouw skill (rank) bekend gemaakt en van daaruit speel jij ongeveer je placement matches. Dus je hebt wel degelijk unrated op misschien wel Silver niveau gespeeld....
Maar dat is het probleem (en niet alleen bij Valorant hoor).
Je "skill" wordt berekend aan de hand van 4 andere random elementen in jouw team.
Heb je leavers en afkers... dan ben je de lul, hoe goed je ook bent (of je moet echt een aimbot zijn).

Ze zouden beter je MMR als ranking moeten zien.
Hoe goed je bent als teamspeler, hoe goed je bepaalde taken doet zoals kills, assists, je abilities op de juiste manier gebruiken etc..

Alleen maar je ranking baseren op of jouw TEAM wint of verliest is gewoon niet logisch.

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 10:19
Ah het bekende, ik ben wel goed, maar ik kom alleen door slechte teamgenoten in lagere rank. Altijd mooi om te zien bij competetive games. :X

En natuurlijk heb jij alleen last van leavers en AFKers in je team en bij de tegenstanders zit steeds een smurf-account en leaved er nooit iemand. 8)7

• Ambition88
  • Laatst online: 11:10
Elke decent speler die 2 niveaus onder zijn echte niveau speelt, moet daar met 2 vingers in zn neus kunnen carryen. DC's zijn vervelend, maar als je niet elke game 20 kills pakt in Iron en game in, game uit op zn minst team MVP bent, dan zit je toch wel dicht tegen je true rank aan.

Ik heb zelf door de hitte de laatste tijd weinig gespeeld. Vorig season in D3 geeindigd, dit seizoen geplaatst in plat 3, inmiddels weer D2. Hoop dit keer stabiel in 3 te blijven hangen en een keer immortal aan te tikken, maar dat is meer voor de leuk, merk wel een skilljump rond dat niveau, vind het wel goed zo. :)

Kijk trouwens ook veel online tournaments, hopelijk komen we binnekort weer in een tijd waar we LANs kunne houden, heel benieuwd hoe EU zich verhoudt ten opzichte van NA.

[Voor 42% gewijzigd door Ambition88 op 18-08-2020 14:11]

• WolfsRain
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 20-10 13:49
Same. Been heel benieuwd hoe G2 het gaat doen tegen de top van NA.

Zelf na wat ongelukkigheid (internet problemen, warmte, nieuwe muis, nieuwe sens team comps etc) 3x gederanked van plat 3 naar plat 1. In beta was ik Diamond 2, dus ik verwacht dat dat absoluut haalbaar is. Toen speelde ik wel wat meer.

https://www.esportsclub.nl/ | 5800X, X570 TUF Pro, 16 GB 3800C14, 3080|

• Smit260
Riesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 13:13:
[...]

Maar dat is het probleem (en niet alleen bij Valorant hoor).
Je "skill" wordt berekend aan de hand van 4 andere random elementen in jouw team.
Heb je leavers en afkers... dan ben je de lul, hoe goed je ook bent (of je moet echt een aimbot zijn).

Ze zouden beter je MMR als ranking moeten zien.
Hoe goed je bent als teamspeler, hoe goed je bepaalde taken doet zoals kills, assists, je abilities op de juiste manier gebruiken etc..

Alleen maar je ranking baseren op of jouw TEAM wint of verliest is gewoon niet logisch.
Ik ben heel kritisch geweest op CSGO en Rainbow Six Siege waar het spel onder de smurfs zit en wél alleen W/L meetelt. Daarom vind ik Valorant juist anno 2020 de eerste goede stap zetten naar het meer kijken naar individueel skills.

Ik ben het namelijk wél met je eens dat individu altijd boven team moet gaan (iedereen wilt op zijn/haar eigen niveau spelen). Kijk maar naar het voetbal. Verlies je bijna elke match maar kan je zo goed voetballen, waarom zou je dan geen transfer mogen maken naar een grotere club.. omdat jouw team verliest...? :P

Maar zover zijn we nog niet in competitive shootees. Dat duurt nog wel 5-6 jaar... Voorlopig moet je het er maar mee doen, ik ben vergeleken met andere games uiterst positief over het ranksysteem van Valorant, ik speel op mijn niveau, en soms moet ik dan tegen Diamonds of zelfs Immortals spelen en dan ga ik de boot in. Als ik Siege opstart of CS dan weet ik gewoon dat ik niet op mijn niveau ga spelen.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Smit260 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:26:
[...]

Ik ben heel kritisch geweest op CSGO en Rainbow Six Siege waar het spel onder de smurfs zit en wél alleen W/L meetelt. Daarom vind ik Valorant juist anno 2020 de eerste goede stap zetten naar het meer kijken naar individueel skills.

Ik ben het namelijk wél met je eens dat individu altijd boven team moet gaan (iedereen wilt op zijn/haar eigen niveau spelen). Kijk maar naar het voetbal. Verlies je bijna elke match maar kan je zo goed voetballen, waarom zou je dan geen transfer mogen maken naar een grotere club.. omdat jouw team verliest...? :P

Maar zover zijn we nog niet in competitive shootees. Dat duurt nog wel 5-6 jaar... Voorlopig moet je het er maar mee doen, ik ben vergeleken met andere games uiterst positief over het ranksysteem van Valorant, ik speel op mijn niveau, en soms moet ik dan tegen Diamonds of zelfs Immortals spelen en dan ga ik de boot in. Als ik Siege opstart of CS dan weet ik gewoon dat ik niet op mijn niveau ga spelen.
Waarom zijn we daar nog niet?
Er is al een "hidden" MMR.... die houdt wel degelijk je persoonlijke skill bij, en ook of je een leaver bent of iemand die halverwege idle/afk gaat en of je een TK'er bent e.d.
Hell, je kan op die punten zelfs al gebanned worden.
Waarom DAT dan niet het ranking systeem maken ipv of je goed kan spawncampen en de hele tijd kills haalt.
Ik roep ook altijd dat kills niet (moeten) uitmaken als je goed bent.
Anders was het wel een team deathmatch geworden (wat er ook is nu volgens mij).

• Ambition88
Riesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:23:
[...]

Waarom zijn we daar nog niet?
Er is al een "hidden" MMR.... die houdt wel degelijk je persoonlijke skill bij, en ook of je een leaver bent of iemand die halverwege idle/afk gaat en of je een TK'er bent e.d.
Hell, je kan op die punten zelfs al gebanned worden.
Waarom DAT dan niet het ranking systeem maken ipv of je goed kan spawncampen en de hele tijd kills haalt.
Ik roep ook altijd dat kills niet (moeten) uitmaken als je goed bent.
Anders was het wel een team deathmatch geworden (wat er ook is nu volgens mij).
Het is toch niet meer dan logisch dat een win belangrijker is dan een individuele performance in een TEAMgame? als solo stats belangrijker worden, ga je echt fucked up postplants hebben waar iedereen jaagt voor kills puur om hun eige stats te boosten waardoor je wellicht de ronde throwed. Daarnaast als je echt goed speelt word je zeker beloont, vaak genoeg gehad dat ik team MVP was maar we 9-13 verloren en er na de match stond ''rating didnt change'' meer impact hebben dus.

Zorg eerst dat je het spel goed onder de knie krijgt, want je maakt mij niet wijs dat je niet uit iron komt simpelweg omdat het ranking systeem zuigt. :) no offence maar een beetje zelfreflectie kan geen kwaad.

[Voor 9% gewijzigd door Ambition88 op 18-08-2020 15:30]

• Smit260
Omdat wij nog niet zo ver zijn. Mensen hebben ook nog steeds een mindset dat dat niet werkt, het heeft tijd nodig. Lees reactie hierboven maar.

Het hele puntensysteem moet dan veranderd worden, nieuwe ideeën, met de huidige systemen gaat een individuele beoordeling niet werken. Valorant is nu 80% win en 20% eigen prestatie, in de toekomst komt er vast een game waar dat 50-50 is.

Als je met dit systeem grotendeels individueel gaat maken ga je idd krijgen dat mensen teveel voor eigen succes gaan. Dan krijg je hetzelfde als nu; veel spelers zullen dan niet op niveau spelen.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ambition88 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:29:
[...]

Het is toch niet meer dan logisch dat een win belangrijker is dan een individuele performance in een TEAMgame?
Nee want je wordt afgerekend als solo individu, niet als team.
Dat zou inderdaad gelden als je als 5 man premade geregistreerd team erin gaat.
Solo que moet ook anders geranked worden... bijv. dus door MMR.
als solo stats belangrijker worden, ga je echt fucked up postplants hebben waar iedereen jaagt voor kills puur om hun eige stats te boosten waardoor je wellicht de ronde throwed.
Nee want kills moeten niet het enige zijn waar je op gewaardeerd wordt. Dat is nu helaas wel voor 80% zo.
Daarnaast als je echt goed speelt word je zeker beloont, vaak genoeg gehad dat ik team MVP was maar we 9-13 verloren en er na de match stond ''rating didnt change'' meer impact hebben dus.
Precies... rating didnt change, terwijl jij je helemaal de naad uit hebt gespeeld terwijl de rest van je team aan het kutten was.
Dan is het toch niet eerlijk dat jij niet beloond wordt?
Jij moet toch niet de dupe zijn van een team dat niet wil/kan spelen omdat jij nou eenmaal bij hun ingedeeld wordt?
Als het nou jouw premade was... ok, dan wel.
Maar soloque is gewoon bagger op deze manier.
Zorg eerst dat je het spel goed onder de knie krijgt, want je maakt mij niet wijs dat je niet uit iron komt simpelweg omdat het ranking systeem zuigt. :) no offence maar een beetje zelfreflectie kan geen kwaad.
Ik ben vaak genoeg 1ste of 2de in mijn team terwijl we vet verliezen omdat er 2 afk zijn of iemand tussendoor zijn hond aan het uitlaten is.
En nee, dat is niet overdreven.
Ik scoor over het algemeen best aardig. mijn KDA is merendeel positief en ik gebruik de hele map, flank, GEBRUIK SHIFT!! en ondersteun mijn team... als mijn team uberhaupt doorheeft wat ze aan het doen zijn.

Nee, het ligt op dit niveau echt niet aan mij.

Maar ja ... zoals ik al zei #frustratie ...

[Voor 13% gewijzigd door FijneKerst op 18-08-2020 15:56]

• Smit260
Riesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:51:
[...]

Nee want je wordt afgerekend als solo individu, niet als team.
Dat zou inderdaad gelden als je als 5 man premade geregistreerd team erin gaat.
Solo que moet ook anders geranked worden... bijv. dus door MMR.

[...]

Nee want kills moeten niet het enige zijn waar je op gewaardeerd wordt. Dat is nu helaas wel voor 80% zo.

[...]

Precies... rating didnt change, terwijl jij je helemaal de naad uit hebt gespeeld terwijl de rest van je team aan het kutten was.
Dan is het toch niet eerlijk dat jij niet beloond wordt?
Jij moet toch niet de dupe zijn van een team dat niet wil/kan spelen omdat jij nou eenmaal bij hun ingedeeld wordt?
Als het nou jouw premade was... ok, dan wel.
Maar soloque is gewoon bagger op deze manier.

[/quote]
N
Je moet nooit beginnen aan Siege of CS man... :P
Valorant is vergeleken met al die andere games misschien nog wel het beste.. Trust me.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Smit260 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:48:
Als je met dit systeem grotendeels individueel gaat maken ga je idd krijgen dat mensen teveel voor eigen succes gaan. Dan krijg je hetzelfde als nu; veel spelers zullen dan niet op niveau spelen.
Niet als je beloond wordt om SAMEN te spelen, objectives te pakken, je abilities goed te gebruiken (healen als je kan healen, CC als je kan CC'en, recon als je recon skills hebt e.d.)
En juist "gestraft" worden als je dat niet doet of nog erger, als je AFK gaat, of Ranked in gaat terwijl je een ping hebt van 100 miljoen en dan roept "ik kan er niks aan doen, mijn PC is slecht en mijn moeder zit Goede Tijden te netflixen".

#frustratie :P

• Smit260
Riesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:53:
[...]

Niet als je beloond wordt om SAMEN te spelen, objectives te pakken, je abilities goed te gebruiken (healen als je kan healen, CC als je kan CC'en, recon als je recon skills hebt e.d.)
En juist "gestraft" worden als je dat niet doet of nog erger, als je AFK gaat, of Ranked in gaat terwijl je een ping hebt van 100 miljoen en dan roept "ik kan er niks aan doen, mijn PC is slecht en mijn moeder zit Goede Tijden te netflixen".

#frustratie :P
Maar helaas werkt de maatschappij niet zo. Iedereen denkt eerst aan zichzelf en dan pas aan andere (ook in real life). En je moet niet vergeten dat niet iedereen er zo over denkt als jij denkt, ik ben het wel met je eens maar er spelen ook toxic mensen of kinderen die dat niet (willen) begrijpen.

Valorant is gewoon te vroeg uit de BETA gegaan, er waren teveel bugs en er missen nog steeds een aantal punten, als we toch aan het klagen zijn, Valorant is nog niet perfect nee :P

Er is momenteel nog steeds een bug (waar ik gebruik van maak) om met 4 man te que. Dan heb je de grootste kans om te winnen. Je komt dan vaak tegen solo/duo's of tegen een zwakke 5-stack. En ja het is echt zo :D

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Smit260 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:57:
[...]

Maar helaas werkt de maatschappij niet zo. Iedereen denkt eerst aan zichzelf en dan pas aan andere (ook in real life). En je moet niet vergeten dat niet iedereen er zo over denkt als jij denkt, ik ben het wel met je eens maar er spelen ook toxic mensen of kinderen die dat niet (willen) begrijpen.
Ja ok nee mee eens, dat zeg ik toch. en DIE mensen moeten dus gestraft worden.
Valorant is gewoon te vroeg uit de BETA gegaan, er waren teveel bugs en er missen nog steeds een aantal punten, als we toch aan het klagen zijn, Valorant is nog niet perfect nee :P
Qua spel vind ik valorant juist een verademing.
Lekker vlot, geen overvloed aan realisme en super hippe mega graphics, makkelijk in te komen, geen 1000'en opties en knopjes en keke dansjes en meer van dat soort onzin.

Alleen die skins zijn belachelijk duur. honderden euro's voor wapen skins...ermmm... 8)7
Er is momenteel nog steeds een bug (waar ik gebruik van maak) om met 4 man te que. Dan heb je de grootste kans om te winnen. Je komt dan vaak tegen solo/duo's of tegen een zwakke 5-stack. En ja het is echt zo :D
Handig om te weten :P

• Ambition88
Persoonlijk zou ik niet eens willen promoveren als ik verlies, simpelweg omdat ik zelf ''goed'' speel. Wat is goed? ik kan bovenaan staan maar alsnog een zaad partij hebben gespeeld, best of the worst zullen we maar zeggen.

Zie je al voor je dat je mn match history bekijkt en 2 wins 8 losses ziet maar ik wel van diamond naar immortal ben geklommen dat voelt toch niet goed? :+

Het enige waar ik persoonlijk wat over te zeggen vind, is dat er een aparte solo que ladder moet komen net zoals in league. Het is onzin dat je met een team vol solo quers en misschien 1 duo tegen een 5 stack kan komen die al weet ik veel hoelang samen spelen.

Dit zorgt ook voor inflated ranks, ik zie ongelooflijk veel spelers waar ''boosted'' gewoon vanaf druipt, spelers die lager horen te zitten maar 5 stacken naar een hogere rank en als ze dan soloquen zwaar door de mand vallen.

Maargoed het belangrijkste is dat ik mij nog steeds met het spel vermaak, hopelijk wordt het alleen maar beter en leuker. Riot heeft al aangegeven dat t systeem een overhaul gaat krijgen.. we shall see.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ambition88 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 16:09:
Persoonlijk zou ik niet eens willen promoveren als ik verlies, simpelweg omdat ik zelf ''goed'' speel. Wat is goed? ik kan bovenaan staan maar alsnog een zaad partij hebben gespeeld, best of the worst zullen we maar zeggen.

Zie je al voor je dat je mn match history bekijkt en 2 wins 8 losses ziet maar ik wel van diamond naar immortal ben geklommen dat voelt toch niet goed? :+
Wel als ik daarnaast zie staan dat je KDA vet goed is en je eco rating goed was en je veel first bloods had en spikes geplaatst en defused hebt e.d.
Het enige waar ik persoonlijk wat over te zeggen vind, is dat er een aparte solo que ladder moet komen net zoals in league. Het is onzin dat je met een team vol solo quers en misschien 1 duo tegen een 5 stack kan komen die al weet ik veel hoelang samen spelen.

Dit zorgt ook voor inflated ranks, ik zie ongeloof veel spelers waar ''boosted'' gewoon vanaf druipt, spelers die lager horen te zitten maar 5 stacken naar een hogere rank en als ze dan solo quen zwaar door de mand vallen.
Ja dat wist ik ook niet... dat dat nu op 1 grote hoop zit.
Das wel erg ruk.
Ik speel altijd solo, dus als je dan ook tegen een premade 4 a 5 team kan komen, das gewoon kut.
Maargoed het belangrijkste is dat ik mij nog steeds met het spel vermaak, hopelijk wordt het alleen maar beter en leuker, ze hebben al aangegeven dat t systeem een overhaul gaat krijgen.. we shall see.
crossing fingers etc...

• Smit260
Als Ambition een voetballer was geweest bij Ajax en 3 seizoenen op rij topscorer of de meeste saves had als keeper maar zijn team niet in de top 3 is geëindigd had hij vast wel bij Ajax willen blijven en geen ambitie om hoger te voetballen :D :D,,, want ja,, op zijn cv staat nou eenmaal dat hij geen kampioen is geworden.

• Ambition88
Riesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 16:15:
[...]

Wel als ik daarnaast zie staan dat je KDA vet goed is en je eco rating goed was en je veel first bloods had en spikes geplaatst en defused hebt e.d.
Tja wellicht dat we daarin misschien verschillen. Ik care niet zoveel om persoonlijke stats ik wil gewoon winnen, dat geeft mij veel meer voldoening dan topfragger zijn. KDA zegt ook niet zo bijzonder veel in dit spel, iemand kan 5 frags minder hebben dan jij, maar veel belangrijker zijn geweest door bijv super veel informatie te hebben gedeeld als cypher met goede cams/ults waardoor je rondes pakte, maar dit wordt niet vertaald naar het scoreboard, hoe wil je dat belonen dan?

Riot gaat never nooit individuele stats belangrijker maken, anders zie je elk potje alleen nog maar dezelfde duelists en is het hele teamaspect foetsie.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ambition88 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 16:25:
[...]

Tja wellicht dat we daarin misschien verschillen. Ik care niet zoveel om persoonlijke stats ik wil gewoon winnen, dat geeft mij veel meer voldoening dan topfragger zijn. KDA zegt ook niet zo bijzonder veel in dit spel, iemand kan 5 frags minder hebben dan jij, maar veel belangrijker zijn geweest door bijv super veel informatie te hebben gedeeld als cypher met goede cams/ults waardoor je rondes pakte, maar dit wordt niet vertaald naar het scoreboard, hoe wil je dat belonen dan?
De dingen die je noemt worden wel degelijk bijgehouden in de hidden MMR.
Die zou veel belangrijker moeten zijn.
Riot gaat never nooit individuele stats belangrijker maken, anders zie je elk potje alleen nog maar dezelfde duelists en is het hele teamaspect foetsie.
Het leuk is echter, als je goed speelt en dus hoger in de ranking komt, kom je dus ook bij andere die individueel goed spelen en zul je dus competitief veel hoger niveau aan games krijgen.
En dan mag het grut wat het spel niet snapt, niet kan spelen door hoge pings, snel afgeleid worden en daardoor AFK gaan e.d. lekker in hun eigen elo blijven.

• Ambition88
Smit260 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 16:21:
Als Ambition een voetballer was geweest bij Ajax en 3 seizoenen op rij topscorer of de meeste saves had als keeper maar zijn team niet in de top 3 is geëindigd had hij vast wel bij Ajax willen blijven en geen ambitie om hoger te voetballen :D :D,,, want ja,, op zijn cv staat nou eenmaal dat hij geen kampioen is geworden.
Precies. Vraag elke speler ter wereld maar wat hij liever heeft, de champions league/WK winnen of topscorer worden in 1 competitie. :)

• vBr8
  • Nu online
Riesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 16:15:

sorry als ik het zeg, maar je KDA in een tactical shooter zegt zo ongeveer niks. Eco rating, meh, betekend dat je goed met je geld om gaat. first bloods, mm aggro speelstijl..

Heb nu even de thread zitten lezen en ik snap je frustratie, maar het is en blijft een TACTICAL shooter, oftewel je moet tactisch spelen en niet enkel voor je eigen stats. Ik speel wel eens sage, sta strak onderaan met 6 kills, maar ik weet dat ik veel invloed heb gehad op de game door mijn heals/slows en walls.

Je blijft herhalen dat je niet hoger komt puur door je team, maar dat krijg je helaas niet verkocht bij mij.. Als je daadwerkelijk een stuk hoger zou moeten zitten zou je dit met 1 afk in je team ook moeten halen (ervaring) .

Ik zie ook mensen over soloQ en dat soort dingen praten, er is dus wel degelijk een mechanisme in de game dat zorgt dat je als je 5 man bent, je grotere kans hebt om tegen 5 man/4man+1 te komen. Er wordt dus wel rekening gehouden met hoeveel je Q'd.

Bij de placement matches wordt ook meer rekening gehouden met personal stats (evenals de lower ranks) naarmate je hoger in rank wordt wordt dit meer naar teamplay geswitched. (kijk van die dev filmpjes van valorant een van de meer early ones).

Dus niet zo afgeven op iedereen en niet verwachten dat je zoveel hoger moet zijn. Leer het spel, leer jiggle peeks en angles en je komt vanzelf hoger. Als je hoger hoort kom je er echt wel!

• Smit260
Ambition88 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 16:55:
[...]

Precies. Vraag elke speler ter wereld maar wat hij liever heeft, de champions league/WK winnen of topscorer worden in 1 competitie. :)
Die vergelijken klopt niet. Maar ik hou erover op omdat je hem niet snapt :)

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

vBr8 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 17:02:
[...]

sorry als ik het zeg, maar je KDA in een tactical shooter zegt zo ongeveer niks. Eco rating, meh, betekend dat je goed met je geld om gaat. first bloods, mm aggro speelstijl..

Heb nu even de thread zitten lezen en ik snap je frustratie, maar het is en blijft een TACTICAL shooter, oftewel je moet tactisch spelen en niet enkel voor je eigen stats. Ik speel wel eens sage, sta strak onderaan met 6 kills, maar ik weet dat ik veel invloed heb gehad op de game door mijn heals/slows en walls.

Je blijft herhalen dat je niet hoger komt puur door je team, maar dat krijg je helaas niet verkocht bij mij.. Als je daadwerkelijk een stuk hoger zou moeten zitten zou je dit met 1 afk in je team ook moeten halen (ervaring) .

Ik zie ook mensen over soloQ en dat soort dingen praten, er is dus wel degelijk een mechanisme in de game dat zorgt dat je als je 5 man bent, je grotere kans hebt om tegen 5 man/4man+1 te komen. Er wordt dus wel rekening gehouden met hoeveel je Q'd.

Bij de placement matches wordt ook meer rekening gehouden met personal stats (evenals de lower ranks) naarmate je hoger in rank wordt wordt dit meer naar teamplay geswitched. (kijk van die dev filmpjes van valorant een van de meer early ones).

Dus niet zo afgeven op iedereen en niet verwachten dat je zoveel hoger moet zijn. Leer het spel, leer jiggle peeks en angles en je komt vanzelf hoger. Als je hoger hoort kom je er echt wel!
Das jouw kijk op de zaak... niet helemaal correect, maar hey, iedereen zijn mening.

Ik hou er ook verder over op. heeft geen nut.... veranderd toch niet.. hoe vaak ik ook MVP ben of me best doe...
Laatste 5 games 5x een afker en dan mensen die stoppen met spelen....dus automatisch loss en ook gelijk GREATLY DECREASED ...

De ranking zuigt ballen op dit moment.

• Smit260
Maak video’s van je playstyle en deel die hier als je wilt. Misschien kan ik je helpen met wat tips.

Ben avg Plat speler.

• vBr8
  • Nu online
Net mijn eerste potje van het nieuwe seizoen gespeeld. Split met enemy Killjoy, wat een fucking lame ass turret in mailroom zeg.. die lekker kan wallbangen door zowat heel mid en B. Toch kunnen winnen maar wel flink triggering.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Smit260 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 20:03:
Maak video’s van je playstyle en deel die hier als je wilt. Misschien kan ik je helpen met wat tips.

Ben avg Plat speler.
Bedankt voor het aanbod. maar ik denk niet dat dat gaat helpen met leavers, afkers, tkérs e.d.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Weer 3 potjes waarvan 2x een afker en 1x mensen die rondliepen "OEH AH WAT LEUK LIJKT WEL CS OFZO GRAPPIG".. en dan 20x dood gaan in een minuut.

fuk this

ik ga wel weer gewoon warzone in... daar is het meer skills wat de klok slaat.

• Smit260
Riesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:00:
[...]

Bedankt voor het aanbod. maar ik denk niet dat dat gaat helpen met leavers, afkers, tkérs e.d.
Dan zit er maar één ding op. Een nieuw account aanmaken, je 20 unrated matches (serieus) spelen en dan kom je vanzelf hoger (of niet en je bent gewoon Iron).

Succes :)

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Smit260 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 00:45:
[...]

Dan zit er maar één ding op. Een nieuw account aanmaken, je 20 unrated matches (serieus) spelen en dan kom je vanzelf hoger (of niet en je bent gewoon Iron).

Succes :)
Dank, maar ik heb het voor nu ff links naast me neergelegd.
Dit is gewoon niet te spelen qua ranked.
Riot heeft nog heel wat te doen om dit enigszins "fair" te maken.

Laat ze minimaal hetzelfde systeem als bij LoL erin gooien... dat je na x minuten strafloos mag opgeven als er gelijk aan het begin al een leaver is.
Dat is echt 50% van de tijd zo...
Nu ben je gewoon gelijk de lul als er aan het begin al iemand afhaakt.
En zwaardere straffen voor mensen die halverwege ragequitten.
En wat iemand anders al zei, gescheiden ranked que's voor soloque, duoque en 5vs5.

Laters gasten.

• vBr8
  • Nu online
Riesj74 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 08:09:
[...]

Laat ze minimaal hetzelfde systeem als bij LoL erin gooien... dat je na x minuten strafloos mag opgeven als er gelijk aan het begin al een leaver is.
En wat iemand anders al zei, gescheiden ranked que's voor soloque, duoque en 5vs5.

Laters gasten.
De straffen lopen al op, eerste keer is 5 min, dan 30(?) enzovoorts.

Ik heb totaal geen probleem met de fairness van de ranked matches en zoals ik lees de andere in dit topic ook niet zozeer. Probeer een alt te maken en dan eens die 20 matches goed te spelen, kijk dan eens waar je uitkomt.

• Damien
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17-10 14:32

Damien

-iwnl-

[...]

Laters gasten.
Je maakt mij niet wijs dat jij elke game een AFK'er of leaver hebt en dat dat de reden is waarom je ranking niet hoger is dan dat jij zelf "verwacht". Ik heb dit soort mensen ook meegemaakt in CSGO en de enige reden waarom ze "vast" zaten in de rank waar ze volgens zichzelf niet in hoorden te zitten was hun eigen gameplay.

Dat jij een geweldige KDA aan het eind van een game hebt hoeft niet gelijk te betekenen dat jij ook een geweldige speler bent. Voor hetzelfde geld zit je gewoon aan het einde exit-frags te maken of loop je je teammates te baiten voor kills. En zo kun je alle stats wel debunken als je er geen gameplay bij ziet. Iemand bood al aan om je matches te beoordelen op beeldmateriaal. Waarom pak je dat niet gewoon aan en leer je zo te stijgen in de ranking.

Want een comment als "Dan ga ik wel weer terug naar warzone, want daar is skill wel een vereiste". Nou er zijn maar weinig BR's die daadwerkelijk skill vereisen. Want ook in een BR kun je hoog eindigen door simpelweg te campen in een hoekje.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Ryada
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 15:09

Ryada

Makeshift gamedev

[...]

Laters gasten.
Niet om het 1 of het ander. Maar Warzone is niet de epitome van skill. En ik denk dat je Valorant ver onderschat met hoeveel invloed skill heeft op deze game.
Want als we het anders gooien dan zou je met minder skill in Valorant hoger in de ranking moeten kunnen komen volgens jou. Wat helaas niet het geval is. Rankings zijn altijd gebaseerd op averages, en performance. Als jou performance hoog genoeg is ga je omhoog, vooral omdat Valorant een persoonlijke beoordeling geeft per persoon aan het einde van de match en op basis van JOU performance je ranking bepaald. Het is niet zoals in CS waar het grotendeels win/loss based is en in mindere mate persoonlijke performance.

Naar jezelf kijken en niet naar anderen kijken je hebt tenslotte maar 1 toetsenbord en muis en dat is die van jou eigen poppetje. Heb vaak genoeg ook een 4v5 gewonnen in Valorant, dus 1 leaver hoeft niet meteen het einde van de wereld te zijn.

Als ik de thread doorlees geef je heel veel af op jou teammates wat jou eigen progressie blokkeerd in dit spel. Record gewoon een match die je verloren hebt en upload die naar youtube, deel de link hier en vraag of mensen tips voor je hebben of je kunnen helpen te begrijpen waarom je verloren hebt. Het is meerdere keren voorgesteld maar je neemt geen uitgestoken hand aan en blijft in plaats daarvan doorzwemmen in de modder.

Steam: Ryada.

• vBr8
  • Nu online
Riesj74 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:32:
Weer 3 potjes waarvan 2x een afker en 1x mensen die rondliepen "OEH AH WAT LEUK LIJKT WEL CS OFZO GRAPPIG".. en dan 20x dood gaan in een minuut.

fuk this

ik ga wel weer gewoon warzone in... daar is het meer skills wat de klok slaat.
Ben benieuwd hoe je het in Warzone doet eerlijk gezegd, als je daar monster kill games krijgt ga je ook in SBMM omhoog in lobbies waardoor je steeds betere mensen tegenkomt. Ga je het als dat gebeurd ook gooien op dat de MM zuigt en dan naar een andere game waar skill een vereiste is?

Een Tactical Shooter is juist een game waar alle aspecten van Skills belangrijk zijn. Van mapknowledge, movement, strategy tot aim. Weet wanneer je een lineup van een smoke/nade hebt, hou angles op de juiste tijden en zorg dat je goede comms hebt, ookal reageert je team niet, zorg dat jij het wel doet. Zo kunnen we nog even doorgaan. Een BR is veel te veel RNG en luck based. Welke gun krijg je als je land en hoeveel camp je tijdens een game.. Ga je voor high-kill of juist placement. Maar zoveel plekjes van waar je gesniped kan worden.. Nee een BR is absoluut niet meer skillbased dan een Tac Shooter..

• Smit260
Ik vermaak mij wel. Zit te bungelen tussen Plat 1 en 2. Door die nieuwe toevoeging voor je Act rank ben je toch geneigd om lekker veel ranked te spelen. Mijn doelstelling is dus ook om mijn hele driehoek vol met Plat driehoekjes te krijgen en mijn uiteindelijke Act rank op Plat 2. Ik geloof dat ik dan nog 6 games op Plat 2 moet winnen. Heb nog 50 dagen😎

• vBr8
  • Nu online
Heb van de week nog 2 potjes met 3 russen (no comms) gespeeld, maar dat is wel ff janken.. Beide ook verloren en deranked van plat3 naar plat 1 (ja nog meer potjes minder gespeeld, maar deze waren het meest ruk). Ik wil ook die driehoek volledig plat/diamond halen, maar dan zal ik wel wat meer moeten gaan spelen ;)

• Smit260
vBr8 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:29:
Heb van de week nog 2 potjes met 3 russen (no comms) gespeeld, maar dat is wel ff janken.. Beide ook verloren en deranked van plat3 naar plat 1 (ja nog meer potjes minder gespeeld, maar deze waren het meest ruk). Ik wil ook die driehoek volledig plat/diamond halen, maar dan zal ik wel wat meer moeten gaan spelen ;)
Ik vindt Diamond halen lastig. Schat het niet onmogelijk maar dit gaat echt een winstreak van 8-10 games kosten.

Meestal als ik 2 win wordt ik in een ‘zwaardere lobby gestuurd’ en verlies ik vaak. Los daarvan heb ik moeite om op een stabiel niveau te presteren waardoor Plat 3 tot nu toe het max haalbare is. Misschien een doelstelling voor volgende Act om Dia te te halen maar voor nu is dat stabiel Plat 2.

• vBr8
  • Nu online
Smit260 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:07:
[...]

Ik vindt Diamond halen lastig. Schat het niet onmogelijk maar dit gaat echt een winstreak van 8-10 games kosten.

Meestal als ik 2 win wordt ik in een ‘zwaardere lobby gestuurd’ en verlies ik vaak. Los daarvan heb ik moeite om op een stabiel niveau te presteren waardoor Plat 3 tot nu toe het max haalbare is. Misschien een doelstelling voor volgende Act om Dia te te halen maar voor nu is dat stabiel Plat 2.
Ik schat het zeker te halen voor mezelf, zat er ook echt tegenaan, maar helaas slechte agent keuze voor mezelf omdat ik dacht dat we die nodig hadden.. Werd ook ingedeeld met dia3/dia2 en 2 plat spelers waaronder ik. Maar die instalocks zijn zo vermoeiend, zeker als ze daarna gaan zeggen ja pak die of die. Ik ga daar geen gehoor meer aan geven, moeten ze zelf maar niet instant picken. Ga me daar niet meer druk om maken en gewoon lekker diamond halen O-)

• Smit260

Pfff.. Na een aantal matches verloren te hebben eindelijk weer een winstreak van 4 en dus weer in Plat 2. Valt niet mee om Plat 2 te behouden,,, waar in Act 1 nog redelijk makkelijk was zie je nu al regelmatig Gold/Silvers bij de enemy tegenkomen die aan het smurfen zijn, heel irritant! Die moeten hun maatjes dan boosten..

Zit nu weer in Plat 2 met ook nog een gewonnen match na een achterstand van 4-9 :)
Ik geloof nog 4 of 5 matches winnen en mijn Act rank wordt Plat 2 waar ik voor deze Act erg tevreden mee zou zijn.

Aanvullend: Hier wat kills van deze Act: YouTube: #Valorant | Kills, Ranked & More | Act 2 | Avg Rank: Platinum | Deel I

[Voor 9% gewijzigd door Smit260 op 24-08-2020 00:09]

• vBr8
  • Nu online
Smit260 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 00:08:
[Afbeelding]

Pfff.. Na een aantal matches verloren te hebben eindelijk weer een winstreak van 4 en dus weer in Plat 2. Valt niet mee om Plat 2 te behouden,,, waar in Act 1 nog redelijk makkelijk was zie je nu al regelmatig Gold/Silvers bij de enemy tegenkomen die aan het smurfen zijn, heel irritant! Die moeten hun maatjes dan boosten..

Zit nu weer in Plat 2 met ook nog een gewonnen match na een achterstand van 4-9 :)
Ik geloof nog 4 of 5 matches winnen en mijn Act rank wordt Plat 2 waar ik voor deze Act erg tevreden mee zou zijn.

Aanvullend: Hier wat kills van deze Act: YouTube: #Valorant | Kills, Ranked & More | Act 2 | Avg Rank: Platinum | Deel I
Nice! Je hebt er al behoorlijk wat potjes op zitten zo te zien ;)

Het duurt ook wel even voordat alle ranks echt balanced zijn, komen nog veel nieuwere spelers bij die van bijvoorbeeld CSGO afkomen, waardoor er meer in hogerere ranks komen en het lastiger wordt om te upranken. Ik ga deze week weer wat potjes knallen en hopelijk richting Diamond

• Smit260
Ben alweer gederanked naar Plat 1. 2 potjes verloren wel Team MVP, maar dat telt helaas niet mee.
Als het zo blijft dat schommelen pas ik mijn persoonlijke doelstelling aan.

• vBr8
  • Nu online
Smit260 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:30:
Ben alweer gederanked naar Plat 1. 2 potjes verloren wel Team MVP, maar dat telt helaas niet mee.
Als het zo blijft dat schommelen pas ik mijn persoonlijke doelstelling aan.
MVP telt zeker mee, maar minder zwaar dan score. Elke ronde die je minder hebt dan de tegenstander kost je ELO. Dus het is allemaal belangrijk, maar het een meer dan het andere ;)

• Smit260

Wat een dagen... Na een reeks aan verloren matches afgegleden van Plat 2 naar Gold 3! :O
Gelukkig door een goede comeback weer vast in Plat 1...

[Voor 17% gewijzigd door Smit260 op 29-08-2020 00:46]

• vBr8
  • Nu online
Smit260 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:45:
[Afbeelding]

Wat een dagen... Na een reeks aan verloren matches afgegleden van Plat 2 naar Gold 3! :O
Gelukkig door een goede comeback weer vast in Plat 1...
Heb niet veel gespeeld maar wat ik heb gespeeld is grotendeels verloren, dus ook gezakt naar plat 1 8)7

Veel andere games gespeeld met vrienden dus de echte grind nog niet opgepakt. Heb laatst zelfs een potje gespeeld met 4 russen, of in ieder geval mensen die geen mic hebben, dat is toch wel janken zeg. Maarja dat heb je soms wel eens |:(

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 11:13

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb nog steeds een vreemd probleem met Valorant; hopelijk is er hier iemand die een oplossing er voor heeft? Heb al meerdere pogingen gedaan om het op te lossen. Veel gegoogled en Youtube videos bekeken van mensen die soort gelijke issues hebben.

De game start gewoon niet op. Ik kan op het icoontje klikken maar er gebeurt niks. De game start enkel als ik direct na het inloggen het icoontje aan klik. En dan moet ik er ook nog voor zorgen dat ik heel snel mijn wachtwoord in typ direct als dit kan en dan na het inloggen direct de game aan klik. Als het een paar seconden te laat is dan start de game al niet meer. Vervolgens moet ik rebooten en dan wil de game weer starten.

Ik heb bij services al gekeken naar die vgc service. Die stond eerst op manual start. Heb ik nu op automatic gezet maar dat mocht niet baten bij het oplossen van het probleem. Ik heb sterk het vermoeden dat de anti cheat van de game het probleem veroorzaakt. Ik heb de game en de anti cheat al meermaals opnieuw geinstalleerd maar dat mag allemaal niet baten.

Ik kwam via Google ook iets tegen over iets dat je in de. system variablen moet zetten met SSL; ook dat geprobeerd maar verhielp het ook niet.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• vBr8
  • Nu online
DAMAGE schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 21:40:
Ik heb nog steeds een vreemd probleem met Valorant; hopelijk is er hier iemand die een oplossing er voor heeft? Heb al meerdere pogingen gedaan om het op te lossen. Veel gegoogled en Youtube videos bekeken van mensen die soort gelijke issues hebben.

De game start gewoon niet op. Ik kan op het icoontje klikken maar er gebeurt niks. De game start enkel als ik direct na het inloggen het icoontje aan klik. En dan moet ik er ook nog voor zorgen dat ik heel snel mijn wachtwoord in typ direct als dit kan en dan na het inloggen direct de game aan klik. Als het een paar seconden te laat is dan start de game al niet meer. Vervolgens moet ik rebooten en dan wil de game weer starten.

Ik heb bij services al gekeken naar die vgc service. Die stond eerst op manual start. Heb ik nu op automatic gezet maar dat mocht niet baten bij het oplossen van het probleem. Ik heb sterk het vermoeden dat de anti cheat van de game het probleem veroorzaakt. Ik heb de game en de anti cheat al meermaals opnieuw geinstalleerd maar dat mag allemaal niet baten.

Ik kwam via Google ook iets tegen over iets dat je in de. system variablen moet zetten met SSL; ook dat geprobeerd maar verhielp het ook niet.
Ik heb daar zelf geen probleem mee, ik start vaak op via de programlijst als je op windows key drukt, want mijn bureaublad-icoon doet ook wel eens moeilijk..

Waarschijnlijk heb je het al geprobeerd, maar wellicht als administrator starten proberen? Ik zou het echt niet weten, vervelend is het zeker voor jou.. Is er geen mogelijkheid te kijken welke programma's die anti-cheat als threat ziet? Misschien zit daar idd je probleem wel, gezien de aggresiviteit van dat programma..

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Via administrator starten doe ik inderdaad al. Ook heb ik een heleboel meuk uit mijn automatisch starten gehaald. Ook veel dingen uninstalled.

Het enige dat ik nog verdenk is de Faceit client en de anti cheat daarvan. Zou kunnen dat die de boel tegen werkt. Kan wel eens kijken als ik dat er allemaal af haal of dat helpt.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• vBr8
  • Nu online
DAMAGE schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:41:
Via administrator starten doe ik inderdaad al. Ook heb ik een heleboel meuk uit mijn automatisch starten gehaald. Ook veel dingen uninstalled.

Het enige dat ik nog verdenk is de Faceit client en de anti cheat daarvan. Zou kunnen dat die de boel tegen werkt. Kan wel eens kijken als ik dat er allemaal af haal of dat helpt.
Zou dat niet al moeten werken als je het simpelweg uitschakelt? Dan ziet hij niet dat er een programma draait en je kan waarschijnlijk de Faceit AC niet opstarten wanneer Valorant aanstaat? Probeer eens de helpdesk van Valorant te contacten, wellicht weten zij een oplossing en of het een veel voorkomend probleem is? Volgens mij reageren ze vrij snel op tickets.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@vBr8 Zou je zeggen van wel inderdaad. Ga het vanavond eens proberen om het in zijn geheel gewoon te verwijderen en kijken wat dat doet.

Ik moet Valorant echt direct opstarten nadat ik in Windows inlog. Doe ik dat niet dan moet ik dus weer rebooten en echt zorgen dat ik op let tijdens het starten. Moet dan als een gek mijn wachtwoord intoetsen en op het icoontje klikken. Anders blijf ik aan de gang met opnieuw opstarten haha. Wel vervelend als je tijdens een game bijvoorbeeld een crash hebt. Dan moet je dus direct rebooten. Laat wel even weten of het gelukt is. Anders inderdaad maar eens contacten met die gasten. Heb echt zo'n beetje alles al geprobeerd wat er te proberen valt.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@vBr8 Nou Faceit en de AC er af gemikt. Kon de game 1 x starten, potje DM gedaan en toen de game afgesloten. 30 sec gewacht, wil de game weer starten: doet het niet. Windows zie je dat rondje even draaien en na een paar sec kapt hij gewoon met laden. Heel bizar. Maar eens contact zoeken met die gasten van de helpdesk denk ik.

Edit:

@vBr8 Ok dit geloof je niet: Ik denk ga nog ff in de lijst kijken van stuff wat ik kan deleten wat ik eventueel niet nodig heb. Ik heb Synergy eraf gegooid en Overwolf. Overwolf gebruikte ik om matches te tracken van Valorant. Zou gewoon moeten kunnen werken denk ik. Anyway, ik verdenk Synergy er van dat dat het probleem is. Want in eens kan ik de game gewoon weer starten en doen wat ik wil. Synergy is een programmatje wat best wel handig is; je kunt je muis en toetsenbord van PC 1 delen met andere computers in je netwerk waardoor je dus makkelijk meerdere computer kunt bedienen. Het zit er dik in dat Vanguard dat ziet, of dat verdenkt van verdachte stuff waardoor de game het niet doet.

Voor nu lijkt het weer te werken _/-\o_

Als je eens een potje wilt knallen kun je mij altijd adden trouwens. Zit nu weer op gold 3 omdat ik dit weekend wat potjes SoloQ gedaan had met een bakkie te veel op. Dat doen we maar niet weer :+ Mijn doel is om even richting Diamond te grinden. Liefst met een full team. Moet voor mij wel te doen zijn. Daarna uiteindelijk ook maar eens max rank binnen koppen maar eerst maar eens naar Diamond komen :+

[Voor 63% gewijzigd door DAMAGE op 03-09-2020 00:04]

• vBr8
  • Nu online
DAMAGE schreef op woensdag 2 september 2020 @ 22:46:
@vBr8 Nou Faceit en de AC er af gemikt. Kon de game 1 x starten, potje DM gedaan en toen de game afgesloten. 30 sec gewacht, wil de game weer starten: doet het niet. Windows zie je dat rondje even draaien en na een paar sec kapt hij gewoon met laden. Heel bizar. Maar eens contact zoeken met die gasten van de helpdesk denk ik.

Edit:

@vBr8 Ok dit geloof je niet: Ik denk ga nog ff in de lijst kijken van stuff wat ik kan deleten wat ik eventueel niet nodig heb. Ik heb Synergy eraf gegooid en Overwolf. Overwolf gebruikte ik om matches te tracken van Valorant. Zou gewoon moeten kunnen werken denk ik. Anyway, ik verdenk Synergy er van dat dat het probleem is. Want in eens kan ik de game gewoon weer starten en doen wat ik wil. Synergy is een programmatje wat best wel handig is; je kunt je muis en toetsenbord van PC 1 delen met andere computers in je netwerk waardoor je dus makkelijk meerdere computer kunt bedienen. Het zit er dik in dat Vanguard dat ziet, of dat verdenkt van verdachte stuff waardoor de game het niet doet.

Voor nu lijkt het weer te werken _/-\o_

Als je eens een potje wilt knallen kun je mij altijd adden trouwens. Zit nu weer op gold 3 omdat ik dit weekend wat potjes SoloQ gedaan had met een bakkie te veel op. Dat doen we maar niet weer :+ Mijn doel is om even richting Diamond te grinden. Liefst met een full team. Moet voor mij wel te doen zijn. Daarna uiteindelijk ook maar eens max rank binnen koppen maar eerst maar eens naar Diamond komen :+
Zul je altijd zien dat het zo'n programma is wat je totaal niet verwacht.. Maar gelukkig heb je het dan toch gevonden. Kun je Synergy niet simpel even disablen en enablen wanneer je het nodig hebt? Ik ken het programma niet dus ik gooi maar wat op :P

Ik speel laatste tijd niet heel veel maar we kunnen zeker eens n potje knallen ID is Brubaba#vbr8 volgens mij

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Valorant heeft mij toch niet zo kunnen boeien. Als iemand de TS wil overnemen hoor ik het graag. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• vBr8
  • Nu online
g0tanks schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:45:
Valorant heeft mij toch niet zo kunnen boeien. Als iemand de TS wil overnemen hoor ik het graag. :)
Ik heb geen idee wat een TS zou moeten doen, ik hou het topic wel in de gaten omdat ik benieuwd ben wat de E-Sport straks gaat doen en heb er zelf nog plezier aan.

Maar dus nogmaals geen idee wat de bedoeling is als je Topicstarter bent maar als ik er verder niets voor hoef te doen, fine by me :)

• Smit260
Ik ben toch wel blij met de 1.07 update!

Vandal een buff gekregen en speelt nu lekkerder weg.
Sage een nerf! Top. Nu is ze geen must meer bij het kiezen van agents en krijg je in veel matches toch een andere speelwijze.

PS. Zit wel vast in Plat 1. Hopelijk kan ik mijn Act Rank nog Plat 2 maken. Heb nog 4 wins nodig als Plat 2 maar laten we dat eerst maar is bereiken😂

• vBr8
  • Nu online
Smit260 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 02:55:
Ik ben toch wel blij met de 1.07 update!

Vandal een buff gekregen en speelt nu lekkerder weg.
Sage een nerf! Top. Nu is ze geen must meer bij het kiezen van agents en krijg je in veel matches toch een andere speelwijze.

PS. Zit wel vast in Plat 1. Hopelijk kan ik mijn Act Rank nog Plat 2 maken. Heb nog 4 wins nodig als Plat 2 maar laten we dat eerst maar is bereiken😂
Het is inderdaad een goede patch geweest. Al vind ik wel dat het niet kunnen rescopen bij stun van Breach niet goed. Nu ben je bij voorbaat al kansloos, je fire rate en accuracy droppen al zwaar en nu kan je ook niet eens meer scopen :/

Ik zit zelf ook nog net in plat 2, heb deze week een paar potjes gespeeld maar alles verloren, het gaat niet zo lekker meer als toen ik dagelijks 2 potjes speelde 8)7 Ach wie weet komt er weer een tijd dat ik weer veel speel en ga ik dan ooit not Radiant halen :P

• vBr8
  • Nu online
Gisteren toch weer een lekker toxic potje gehad.. 2e ronde, we hadden makkelijk kunnen planten en winnen, een Killjoy plant niet en er wordt wat van gezegd door het team. Wel wat lomp maar niet bepaald flaming of toxic.
Die Killjoy vat het super persoonlijk op en gaat vanaf dat moment met de bomb (pakte hij telkens snel) in spawn zitten met zijn bot voor zich en bewoog verder de hele ronde niet meer.. Iedereen dacht: Gast doe even normaal en gedraag je niet als een kleuter, maar daar dacht meneer anders over.

Uiteindelijke de half 9-3 verloren, maar doordat we een sterke defend side hadden hebben we uiteindelijk alsnog met 13-11 weten te winnen.. Ik heb Killjoy elke ronde gereport, hij was ook continu met zijn nades teamdamage aan het doen, dus hopelijk krijgt hij een ban.. Heb al een aantal keer een mail gehad dat er iemand is gebanned door mijn reports dus heb er goede hoop op :)

• vBr8
  • Nu online
Heb gister weer een mailtje mogen ontvangen dat een reported person penalized is. Dus ik verwacht dat het dat mannetje is uit mijn vorige post.

Verder zelf weer richting Plat 3 geklommen dus hopelijk bijna weer Diamond. De battlepass gaat helaas wel ontzettend langzaam. Die ga ik niet meer uitspelen ben ik bang, ik moet nog zo'n 20 levels denk ik in 3 weken. De vorige keer heb ik de laatste 5 levels gekocht, wilde de knife hebben :+ Maar het levelen hiervan is echt te veel werk voor een casual speler imo..

• Smit260
Zo na een lange tijd afwezig te zijn maar weer is even wat posten. Ben erg Valorant verslaafd geweest maar dat neemt nu af, even deze Act afmaken en hopelijk beide Battle Pass complete. Dan kan ik deze ook aanschaffen. Volgende Act zal ik veel minder spelen :P

Met 1 account helaas niet gelukt om Plat 2 te eindigen als Act II rank. Werd in te zware lobby's gedouwd waardoor ik veel verloor en nu zelfs Gold 3 ben. Met ook nog mijn ander account in het zicht zal ik het eindigen als Plat 1,5 :P

Met de ander account haal ik makkelijk Plat 2 als Act II rank. Heb zelfs 2 keer als Plat 3 gewonnen en ben nog 2 wins van mijn Plat 2 Act II rank af, ben momenteel Plat 3 en het moet wel echt heel raar lopen wil ik dit nog niet halen.

Daarin tegen weer een goede update door Reyna en Jett te nerfen. En met name de Operator, goede prijs nu en niet meer zo powerfull.

Deze maand ook een nieuwe video online gezet op YouTube ---> YouTube: #Valorant | Kills, Ranked & More | Act 2 | Avg Rank: Platinum | Deel II
Einde van deze Act zal ik er nog een plaatsen, zal tevens de laatste zijn voorlopig.

• The Realone
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 04:10
Ik sluit de act waarschijnlijk af op Plat 1. Ik vind het nog gruwelijk vervelend dat accounts in Valorant regio gebonden zijn. Ik woon in de VS maar speel voornamelijk met vrienden in NL. Die ping 110 neem ik voor lief.

In loop echter 6 uur achter op Nederland dus zodra ik 's avonds wat potjes wil spelen zit ik vast aan toxic Spanjaarden en Portugezen die meestal geen woord Engels (willen) spreken. Dus dan maar naar m'n NA account, waar ik effectief bijna niet op speel.

Nouja, misschien dat ze daar nog ooit iets aan gaan doen.

• vBr8
  • Nu online
Smit260 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 01:23:
Zo na een lange tijd afwezig te zijn maar weer is even wat posten. Ben erg Valorant verslaafd geweest maar dat neemt nu af, even deze Act afmaken en hopelijk beide Battle Pass complete. Dan kan ik deze ook aanschaffen. Volgende Act zal ik veel minder spelen :P

Met 1 account helaas niet gelukt om Plat 2 te eindigen als Act II rank. Werd in te zware lobby's gedouwd waardoor ik veel verloor en nu zelfs Gold 3 ben. Met ook nog mijn ander account in het zicht zal ik het eindigen als Plat 1,5 :P

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Met de ander account haal ik makkelijk Plat 2 als Act II rank. Heb zelfs 2 keer als Plat 3 gewonnen en ben nog 2 wins van mijn Plat 2 Act II rank af, ben momenteel Plat 3 en het moet wel echt heel raar lopen wil ik dit nog niet halen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Daarin tegen weer een goede update door Reyna en Jett te nerfen. En met name de Operator, goede prijs nu en niet meer zo powerfull.

Deze maand ook een nieuwe video online gezet op YouTube ---> YouTube: #Valorant | Kills, Ranked & More | Act 2 | Avg Rank: Platinum | Deel II
Einde van deze Act zal ik er nog een plaatsen, zal tevens de laatste zijn voorlopig.
Je hebt in totaal al flink wat wins gehaald man! Jaloers als ik eerlijk ben.. Ik zelf zit denk ik pas op 20 of 25 wins total, maar ik verdeel mijn tijd heel erg over COD en Valorant, dus kan maar halve tijd spelen. Ook is de tijd niet meer wat het is geweest toen ik nog studeerde :+

Zit nu te schommelen rond Plat 3 en denk dat Dia er zeker in zit voor mij maar moet er dan wat meer tijd in steken.
The Realone schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 01:57:
Ik sluit de act waarschijnlijk af op Plat 1. Ik vind het nog gruwelijk vervelend dat accounts in Valorant regio gebonden zijn. Ik woon in de VS maar speel voornamelijk met vrienden in NL. Die ping 110 neem ik voor lief.

In loop echter 6 uur achter op Nederland dus zodra ik 's avonds wat potjes wil spelen zit ik vast aan toxic Spanjaarden en Portugezen die meestal geen woord Engels (willen) spreken. Dus dan maar naar m'n NA account, waar ik effectief bijna niet op speel.

Kan bijna niet dat portugezen en spanjaarden erger zijn dan Fransen in deze game, zodra ik dat accentje hoor weet ik gewoon al dat er toxic pannekoeken bij zitten. Bijna in 99 van de 100 keren, helaas :|

Maar regio is niet aan te passen dan? Nog nooit geprobeerd of problemen mee gehad, maar lijkt me dat dat wel ergens kan toch? Of kan dat enkel zoveel keer per x tijdperiode?

• The Realone
vBr8 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:38:
[...]

Kan bijna niet dat portugezen en spanjaarden erger zijn dan Fransen in deze game, zodra ik dat accentje hoor weet ik gewoon al dat er toxic pannekoeken bij zitten. Bijna in 99 van de 100 keren, helaas :|

Maar regio is niet aan te passen dan? Nog nooit geprobeerd of problemen mee gehad, maar lijkt me dat dat wel ergens kan toch? Of kan dat enkel zoveel keer per x tijdperiode?
Zonder iedereen over 1 kam te willen scheren, het probleem waar ik tegenaan loop bij Portugezen en Spanjaarden is dat ik bijvoorbeeld om 19.00 een game begin. Dan is het 01.00 in West-Europa en blijkbaar zijn zij de enige die dan nog wakker zijn. Gevolg is dat je solo in een team van 4 komt, daar hoeft er maar 1 toxic in te zijn en neemt de rest mee. Ben al vaker door 9 man report omdat ze elkaar op liepen te zwepen als ik een keer m'n dag niet had. Niet dat ik ooit gebanned ben o.i.d.

Voor wat betreft die regio, daar kun je niks aan veranderen. Op het moment dat je je account aanmaakt op de website wordt je regio bepaald. Met een VPN moet je dan een andere regio kiezen en dat is het dan. Die kun je achteraf niet meer wijzigen. Ik zie nu wel dat je tegenwoordig via hun website de regio aan kunt passen, maar dat is geen wijziging die je constant door kunt voeren.

Ik begrijp dat echt niet, maar het zal ongetwijfeld goedkoper zijn voor hun om het zo te scheiden.

Dat gezegd hebbende valt mij wel op dat in de VS de gemiddelde leeftijd lager lijkt te liggen. Veel meer kinderachtig gedoe, 14 jarigen die onder elkaar de grootste pubers uithangen. Het gras is niet groener bij de buurman. :+

• vBr8
  • Nu online
The Realone schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:12:
[...]

Zonder iedereen over 1 kam te willen scheren, het probleem waar ik tegenaan loop bij Portugezen en Spanjaarden is dat ik bijvoorbeeld om 19.00 een game begin. Dan is het 01.00 in West-Europa en blijkbaar zijn zij de enige die dan nog wakker zijn. Gevolg is dat je solo in een team van 4 komt, daar hoeft er maar 1 toxic in te zijn en neemt de rest mee. Ben al vaker door 9 man report omdat ze elkaar op liepen te zwepen als ik een keer m'n dag niet had. Niet dat ik ooit gebanned ben o.i.d.

Voor wat betreft die regio, daar kun je niks aan veranderen. Op het moment dat je je account aanmaakt op de website wordt je regio bepaald. Met een VPN moet je dan een andere regio kiezen en dat is het dan. Die kun je achteraf niet meer wijzigen. Ik zie nu wel dat je tegenwoordig via hun website de regio aan kunt passen, maar dat is geen wijziging die je constant door kunt voeren.

Ik begrijp dat echt niet, maar het zal ongetwijfeld goedkoper zijn voor hun om het zo te scheiden.

Dat gezegd hebbende valt mij wel op dat in de VS de gemiddelde leeftijd lager lijkt te liggen. Veel meer kinderachtig gedoe, 14 jarigen die onder elkaar de grootste pubers uithangen. Het gras is niet groener bij de buurman. :+
Ah ja dat is inderdaad wel fucked up man, als je zo'n game speelt dan zit je ook instant op je tilt stoel lijkt me..

Die regio lijkt me ook geen hele lastige optie om toe te voegen voor RIOT en ze zouden het IMO sws niet op account moeten binden maar op locatie, zoals bij bijv CSGO ook gebeurd.

Het kinderachtige gedoe is hier ook heel sterk als je gewoon savonds speelt, vergis je niet :+ Hoe vaak ik wel niet tegen ben gekomen als er 1 ding gezegd wordt iemand volledig uit zn plaat gaat en dan kom je erachter dat die gast gewoon 22 is 8)7 Weliswaar geen pubers qua leeftijd maar tering jantje wat zijn sommige mensen toch in en in triest als het om gamen gaat..

• The Realone
Haha zeker waar. Ik ben wat gewend met 20 jaar CS(GO), maarja je wordt zelf natuurlijk ouder. ;)
Ik ben niet vies van een keer flamen en de boel op stang jagen, maar zover als sommige gaan doe ik niet aan mee.

Wat meer ingame related; ik ben helemaal weg van Breach sinds de patch. Speelde hem eigenlijk nooit, toch maar eens voor gaan zitten en damn wat speelt dat lekker weg! Ik kan eigenlijk nog niks met Cypher, Sova en Killjoy. Dat zijn niet mijn type spelers. Wat jullie?

• vBr8
  • Nu online
The Realone schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:16:
Haha zeker waar. Ik ben wat gewend met 20 jaar CS(GO), maarja je wordt zelf natuurlijk ouder. ;)
Ik ben niet vies van een keer flamen en de boel op stang jagen, maar zover als sommige gaan doe ik niet aan mee.

Wat meer ingame related; ik ben helemaal weg van Breach sinds de patch. Speelde hem eigenlijk nooit, toch maar eens voor gaan zitten en damn wat speelt dat lekker weg! Ik kan eigenlijk nog niks met Cypher, Sova en Killjoy. Dat zijn niet mijn type spelers. Wat jullie?
Iedereen is wel eens een tikkeltje toxic, maar inderdaad als het me gaat irriteren is het vaak instant mute en door. Maar als ze dan fysiek ingame gaan trollen met flashes en teamdamage vind ik het wel erg ver gaan.. In de CS(GO) tijd was het dan wel eens deagle/shotty/scout only spelen als je met van die pannekoeken speelt, maar daar ben ik in Valorant een stuk minder van eerlijk gezegd.

Ik speel altijd Sova of Breach, heb al aardig wat tijd gestoken in mijn arrows perfectioneren (niet met youtube maar gewoon door random spots met herkenbare features te vinden). En Breach is gewoon heerlijk als entryfragger en ik ben vrij aggro ingesteld dus ik ben vaak wel iemand die de entry role met twee handen vast pakt.

Verder als die twee al gepakt zijn pak ik Raze of Phoenix, maar daar ben ik niet helemaal weg van.. Dus mijn twee mains speel ik het liefste :)

• vBr8
  • Nu online
And we are back at Diamond! Nu road to Immortal.

Laatst wel potje gespeeld als plat 3 met 2 immortals en 4 diamond 3's, dus was wel even schrikken toen ik die ranks zag. Was een flink spannende pot die uiteindelijk gewonnen is met 13-11.
Vind wel dat er high intensity games zijn, veel meer voor mijn gevoel dan bij CSGO.

• vBr8
  • Nu online
The Realone schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 01:57:

Er gaat een update bij Act 3 komen dat je preferred region in kan vullen, dus jouw probleem is dan opgelost :)
https://playvalorant.com/...-iii-competitive-changes/
PREFERRED SERVER
You’ll now be able to select your preferred server. We can’t fully guarantee you’ll always get the server you want, due to Matchmaking reasons. But this feature will notably increase the chance to get your preferred game server and either stabilize or help improve your ping.

• The Realone
vBr8 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 14:53:
[...]

Er gaat een update bij Act 3 komen dat je preferred region in kan vullen, dus jouw probleem is dan opgelost :)
https://playvalorant.com/...-iii-competitive-changes/

[...]
Beter! Kan ik tenminste alles op 1 account doen... :)
vBr8 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 22:00:
And we are back at Diamond! Nu road to Immortal.

Laatst wel potje gespeeld als plat 3 met 2 immortals en 4 diamond 3's, dus was wel even schrikken toen ik die ranks zag. Was een flink spannende pot die uiteindelijk gewonnen is met 13-11.
Vind wel dat er high intensity games zijn, veel meer voor mijn gevoel dan bij CSGO.
Goed bezig, ik zat lang tegen Diamond aan te hikken maar uiteindelijk toch weer teruggevallen naar Plat 2. Act rank wel naar Plat 2 gegaan dus dat zal ie wel blijven.

De high intensity games die ik heb gehad schrijf ik toch vooral toe aan de agent abilities. In CSGO is dit "realistischer" en dus meer beperkt. Tijdens een goeie rush in Valorant kan het binnen 10 seconden lijken als kermis in de hel.

• Smit260
Positief ACT II afgesloten. Battle Pass op beide accounts gecomplete en gekocht, heb de resterende tiers gekocht en was dus 34 euro inclusief BP kwijt voor beide accounts. Je kan zeggen duur, maar als je ziet wat je ervoor krijgt en hoe duur de overige skins zijn is dit een prima optie.

Act Rank is ook Plat 2 geworden en heb zelfs 4 games op Plat 3 niveau gewonnen. Helaas geen Diamond gehit, wellicht volgende Act.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe map. Het is echt nodig want de huidige 4 maps kent iedereen wel uit zijn hoofd inmiddels.

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
Ben even niet mee, heeft Valorant dan ook een marketplace voor skins zoals CS?
Want anders mogen die skins 1000€ zijn, dat heeft toch geen waarde?

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• vBr8
  • Nu online
Smit260 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:27:
Positief ACT II afgesloten. Battle Pass op beide accounts gecomplete en gekocht, heb de resterende tiers gekocht en was dus 34 euro inclusief BP kwijt voor beide accounts. Je kan zeggen duur, maar als je ziet wat je ervoor krijgt en hoe duur de overige skins zijn is dit een prima optie.

Act Rank is ook Plat 2 geworden en heb zelfs 4 games op Plat 3 niveau gewonnen. Helaas geen Diamond gehit, wellicht volgende Act.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ben wel benieuwd naar de nieuwe map. Het is echt nodig want de huidige 4 maps kent iedereen wel uit zijn hoofd inmiddels.
Netjes hoor! Mijn act rank is plat 3 met een win of 4/5 op dia1 dus al me al tevreden. Ik heb mijn battlepass ook completed, moest 5 levels bijkopen dus opzich valt dat ook wel mee.
kazzzdafke schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:44:
Ben even niet mee, heeft Valorant dan ook een marketplace voor skins zoals CS?
Want anders mogen die skins 1000€ zijn, dat heeft toch geen waarde?
Nee er is geen marketplace het is gewoon puur voor jezelf om een paar leuke pixels te hebben om mee te spelen. Je wordt er niet beter van maar het is gewoon leuk om te hebben.

• Smit260
Ik vind alleen de prijzen erg gierig. Zeker ook omdat om de 1 á 2 weken nieuwe skins komen.
Het zou hun ook sieren als ze packs van 3 á 4 wapens voor 11,99 verkopen,, maar helaas.

• kazzzdafke
Ok dus hetzelfde als in COD..
Dus uiteindelijk is de prijs van een skin gewoon niet meer dan een aantal pixels idd om te tonen dat je wat geld in het spel gestoken hebt.. Revenue is er niet :)

• vBr8
  • Nu online
Smit260 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:10:
Ik vind alleen de prijzen erg gierig. Zeker ook omdat om de 1 á 2 weken nieuwe skins komen.
Het zou hun ook sieren als ze packs van 3 á 4 wapens voor 11,99 verkopen,, maar helaas.
Dat is voor mij inderdaad ook de reden dat ik geen packs koop voor een euro of 50.. Mij iets te gortig, maar vanuit battlepass krijg je ook wel leuke skins en ik vind het leuk om te levelen enzo, keuze is dan snel gemaakt :)
kazzzdafke schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:14:
Ok dus hetzelfde als in COD..
Dus uiteindelijk is de prijs van een skin gewoon niet meer dan een aantal pixels idd om te tonen dat je wat geld in het spel gestoken hebt.. Revenue is er niet :)
Je moet ook niet vergeten dat de game gratis te spelen is, dus dit is voor de developer de inkomstenbron. Ik ben dankbaar voor degene die alle skins kopen, dan heb ik een goed gratis spel waar andere voor betalen _/-\o_ Ik draag mn steentje bij via de battlepass vind ik een prima middenweg, 10tje per Act

Overigens zeer tevreden over de patch notes, de BP heeft ook weer zeer leuke skins voor ons in petto dus die ga ik zeker weer halen!
https://playvalorant.com/...alorant-patch-notes-1-10/

[Voor 8% gewijzigd door vBr8 op 14-10-2020 11:32]

• Smit260
De nieuwe map, nu 3 potjes op gespeeld... weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Als je mid hebt kan je overal heen heb ik het idee als attacker side.. Paradijs voor Jett en Omen die map.

Wel erg blij dat je nu 90 dagen hebt voor de Battle Pass in plaats van de de gebruikelijker 60. Heeft met de feestdagen te maken. Los daarvan hebben ze de XP van de Weekly challanges flink verlaagd (gluiperts :P ).

Aangevuld; de verandering dat je maar nog kan samenspelen als je rank maximaal 3 ranks verschil heeft is géén goede toevoeging. Nu gaan spelers nog meer alt accounts aanmaken en smurfen. Wat ook kan is dat nu veel spelers stoppen en teruggaan naar CS of Siege. Voor de soloplayers zal het geen probleem zijn.

[Voor 27% gewijzigd door Smit260 op 14-10-2020 17:02]

• vBr8
  • Nu online
Smit260 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:58:
De nieuwe map, nu 3 potjes op gespeeld... weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Als je mid hebt kan je overal heen heb ik het idee als attacker side.. Paradijs voor Jett en Omen die map.

Wel erg blij dat je nu 90 dagen hebt voor de Battle Pass in plaats van de de gebruikelijker 60. Heeft met de feestdagen te maken. Los daarvan hebben ze de XP van de Weekly challanges flink verlaagd (gluiperts :P ).

Aangevuld; de verandering dat je maar nog kan samenspelen als je rank maximaal 3 ranks verschil heeft is géén goede toevoeging. Nu gaan spelers nog meer alt accounts aanmaken en smurfen. Wat ook kan is dat nu veel spelers stoppen en teruggaan naar CS of Siege. Voor de soloplayers zal het geen probleem zijn.
Heb de map enkel op wat streams gezien, niet zelf gespeeld (1 potje ranked gedaan gisteren). Daar dacht ik juist meer Defensive maps met goeie angles enzo maar misschien eens een normaltje spelen vanavond.

Die weekly xp was me inderdaad ook opgevallen, maar 5,5k per challenge volgens mij, ja dan is het inderdaad alsnog lastig om te halen 8)7

Die ranks vind ik idd ook geen goede verandering maar verder wel blij met de update, vind de BP ook wel echt top deze keer. Skin design kunnen ze wel bij RIOT dat mag duidelijk zijn :)

• vBr8
  • Nu online
https://playvalorant.com/...alorant-patch-notes-1-11/

Goede gameupdate met de juiste beslissing met economy!
Icebox in competitive mappoule en de nieuwe agent is live vandaag, kunnen weer grinden voor de nieuwe agent I guess :)

• iMac93
  • Laatst online: 09:55

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

Zijn er hier nog valorant spelers aanwezig? Ik ben een kleine maand geleden begonnen met spelen en ben niet bijster goed (bronze 3/Silver 1). De vrienden waarmee ik ranked speel verschilen intussen te veel om samen competitive te spelen, dus ik zoek nog lower level spelers om samen wat potjes te spelen.

• vBr8
  • Nu online
iMac93 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:01:
Zijn er hier nog valorant spelers aanwezig? Ik ben een kleine maand geleden begonnen met spelen en ben niet bijster goed (bronze 3/Silver 1). De vrienden waarmee ik ranked speel verschilen intussen te veel om samen competitive te spelen, dus ik zoek nog lower level spelers om samen wat potjes te spelen.
Ben zeker aanwezig, maar ik zit tegen Diamond aan te hikken.. Dus ranked samen zal helaas niet gaan.. Misschien dat er andere aanwezig zijn die nog spelen en op jouw rank zitten maar dat weet ik niet. Blijf grinden dan klim je vanzelf ;)

• FredjeK
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17-10 19:54
@iMac93 Ik ben zelf ook zilver en op zoek naar spelers.

• kazzzdafke
Hier ook 2 silvers, bijna gold :)

Daarnet mijn hoogste ECON ooit gehaald tot nu toe (spike rush als opwarming)

[Voor 4% gewijzigd door kazzzdafke op 30-10-2020 09:49]

• Whis!
  • Registratie: februari 2008
  • Niet online
Klein maandje geleden begonnen met Valorant. Duurde wel eventjes totdat ik alle verschillende agents en abilities door had maar ik begin het nu wel allemaal meer te snappen.

Redelijk eenvoudig tot Platinum 1 geraakt maar dan begint het als solo-queuer wel een beetje zuur te worden. Na een slechte reeks van 'slechts' 4 potjes gederanked naar gold 1 maar nu weer een sterke reeks neergezet. :*)

Moet zeggen dat ik oprecht van dit spel geniet. De verschillende maps, agents en abilities houden het voor mij iig interessant genoeg om dagelijks even een uurtje of 2 te knallen.

Kleine sidenote: Vanaf 2000 tot 2007 op redelijk hoog niveau Counter Strike gespeeld. In de tussentijd nog een keer CS GO geprobeerd maar dat kon me niet genoeg boeien.

• Leviathius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11:12
Speel af en toe weleens een potje Valorant met een vriend van me. Wij zijn niet slecht in shooters (Overwatch, R6Siege, CoD etc veel gespeeld) en toch zijn wij geranked op Iron3 Bronze1... :')

Meer mensen in die rank gezeten en hoe veel ellende, zweet en tranen kostte het je om daaruit te klimmen? Wij zijn vaak degene met meeste kills/punten etc, maar 2v5 (soms 3v5 met een smurf) win je nog niet natuurlijk. Het aantal russen, schreeuwers, kinderen en smurfs is echt niet leuk meer...

YouTube: MotorcycleGeek

• vBr8
  • Nu online
Whis! schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:50:
Klein maandje geleden begonnen met Valorant. Duurde wel eventjes totdat ik alle verschillende agents en abilities door had maar ik begin het nu wel allemaal meer te snappen.

Redelijk eenvoudig tot Platinum 1 geraakt maar dan begint het als solo-queuer wel een beetje zuur te worden. Na een slechte reeks van 'slechts' 4 potjes gederanked naar gold 1 maar nu weer een sterke reeks neergezet. :*)

[Afbeelding]

Moet zeggen dat ik oprecht van dit spel geniet. De verschillende maps, agents en abilities houden het voor mij iig interessant genoeg om dagelijks even een uurtje of 2 te knallen.

Kleine sidenote: Vanaf 2000 tot 2007 op redelijk hoog niveau Counter Strike gespeeld. In de tussentijd nog een keer CS GO geprobeerd maar dat kon me niet genoeg boeien.
Lekkere streak heb je lopen! Ik zit op het moment dia 2, denk nog steeds dat immortal er wel in moet zitten volgend seizoen.
Leviathius schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:54:
Speel af en toe weleens een potje Valorant met een vriend van me. Wij zijn niet slecht in shooters (Overwatch, R6Siege, CoD etc veel gespeeld) en toch zijn wij geranked op Iron3 Bronze1... :')

Meer mensen in die rank gezeten en hoe veel ellende, zweet en tranen kostte het je om daaruit te klimmen? Wij zijn vaak degene met meeste kills/punten etc, maar 2v5 (soms 3v5 met een smurf) win je nog niet natuurlijk. Het aantal russen, schreeuwers, kinderen en smurfs is echt niet leuk meer...
SoloQ is altijd een pain in the ass.. Maar in de lower ranks zijn personal stats veel belantrijker dan in hogere ranks. Dus zolang je goed speelt, met veel punten en rondes weet te pakken ga je er op vooruit. Probeer als je met je maat speelt echt samen met hem te spelen en zo rondes te pakken + je stats op te krikken. Als je hoger komt is het puur gebaseerd op win/loss en in plat/dia is het klein beetje stats, klein beetje round difference en rest is Win/Loss.. Doe er je voordeel mee ;)

• kazzzdafke
Ik heb een issue merk ik..

Wanneer ik bv op Icebox speel, en je als T start en naar links loopt richting B garage, als je daar buiten wacht en ik denk links rechts strafe zie ik screen tearing opduiken.. Op andere maps ook, maar hier is het het meest duidelijk.

Ik heb een ROG PG279Q, met GSYNC op 144Hz in windows, MSI 3090 Gaming X TRIO, I7 7700k.. Eigenlijk nooit last van gehad, maar nu valt het op.
Ik heb al unlimited fps geprobeerd, ik heb al caps op 140 tem 144 geprobeerd, V SYNC staat off.. Ik weet het eigenlijk niet..

• vBr8
  • Nu online
kazzzdafke schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:05:
Ik heb een issue merk ik..

Wanneer ik bv op Icebox speel, en je als T start en naar links loopt richting B garage, als je daar buiten wacht en ik denk links rechts strafe zie ik screen tearing opduiken.. Op andere maps ook, maar hier is het het meest duidelijk.

Ik heb een ROG PG279Q, met GSYNC op 144Hz in windows, MSI 3090 Gaming X TRIO, I7 7700k.. Eigenlijk nooit last van gehad, maar nu valt het op.
Ik heb al unlimited fps geprobeerd, ik heb al caps op 140 tem 144 geprobeerd, V SYNC staat off.. Ik weet het eigenlijk niet..
Daar heb ik eerlijk gezegd niet veel verstand van, heb er zelf ook geen last van (gelukkig)..

Enige wat ik heb is als ik valorant speel of heb gespeeld dat ik wel eens een complete PC Crash heb, wat overigens ook stront vervelend is. Maar dat komt denk ik door de Anti-Cheat, not sure tho..

• kazzzdafke
Geen crash hier, maar in andere games geen screen tearing..
Bizar, maar reddit staat er wel vol van :D

• vBr8
  • Nu online
Diamond 3 aangetikt, road to immortal is begonnen :)

Gisteren een potje gespeeld met 2 teammates die of geboost waren of een account gekocht hadden. Beide Immortal 2/3 vorig seizoen en nu in Dia1/2 en letterlijk de basics van de game niet kennen. Een omen die 0 abilities gebruikt en een Jett die elke ronde zonder nadenken naar binnen rent en dood gaat. Eind van het liedje is dat ik met 2 andere de game heb moeten winnen met 3 man (13-11 gelukt :+ ) Maar wat frustrerend zeg, gelukkig was het enemy team niet zo slim en pushte ze gewoon elke ronde omdat ze wisten dat ze 2 gratis kills kregen en wij ze rustig konden opwachten >:)

• kazzzdafke
Mja, heel af en toe hebben we een game als we met 3 queuen dat de andere 2 meespelen, en dan win je eigenlijk met de vingers in de neus.

Maar meestal gaan ze enkel voor het K/D, spelen ze solo, geen mic, ...

Ondertussen de f-list gevuld met mensen die wel meespelen en comm die pot, maar... ook dat zie ik zwaar van spel tot spel veranderen.
Als het goed gaat, dan doen ze graag mee, maar als het wat minder gaat, dan vervallen ze al snel in solo plays maken of denken dat hun solo manier het beter gaat doen.

Ook zie ik dat (en merk ik bij mezelf ook) de consistentie soms ver te zoeken is. Ene pot kijk je naar een pixel en is die enemy dood met 1 taps.. andere pot schiet je complete clip leeg, 1 body of leg shot :o

• vBr8
  • Nu online
kazzzdafke schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:35:

Ook zie ik dat (en merk ik bij mezelf ook) de consistentie soms ver te zoeken is. Ene pot kijk je naar een pixel en is die enemy dood met 1 taps.. andere pot schiet je complete clip leeg, 1 body of leg shot :o
Dit heb ik idd ook wel heel erg, ene keer bijna 30kills andere pot met moeite 10+, snap er soms niks van

• kazzzdafke
Reddit staat vol van hitreg issues, zoals de CSgo’d shots.
Ik wil het daar niet op steken, maar heb al enkele keren eens een clip opnieuw bekeken en ze zitten er wel degelijk op en .. helaas.. geen hits.

Maar het kan in die zelfde pot ineens weer miraculeus de andere kant ook op gaan. Dan hit je ineens weer alles of helemaal niets. Bizar..

• vBr8
  • Nu online
Waren wel heerlijke potjes afgelopen weekend in First Strike, zeker de NA finale! Wat een skills hebben die mensen in vergelijking met de EU/Korea finales. Daar zit toch wel flink verschil in zeg, wellicht is NA een keertje top in een game :+

• Whis!
  • Registratie: februari 2008
  • Niet online
vBr8 schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:10:
Waren wel heerlijke potjes afgelopen weekend in First Strike, zeker de NA finale! Wat een skills hebben die mensen in vergelijking met de EU/Korea finales. Daar zit toch wel flink verschil in zeg, wellicht is NA een keertje top in een game :+
Heb alleen de eerste 2 maps gekeken, toen werd het me te laat. Wat speelde Steel een dijk van een game als Cypher op Bind.. :D
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee