Ik let bij een tactical shooter niet op KD eerlijk gezegd, gaat meer om teamwork dan om individuele stats. Weet ook niet waar ik dat kan zien van alle games die ik gespeeld heb

soskes schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 21:03:
Ik heb het een paar keer gekeken bij Timthetatman en drDisrespect maar vond er weinig aan. Nu zelf maar op mijn simpele laptop gezet en vind het best leuk om te spelen. Al word ik hier niet goed in.
Wel weinig communicatie met anderen zeg.Veel spelen zonder mic of gemute. Ik heb vandaar van de +10 matches 1x een mic gehoord.
Je moet wel onthouden dat Russen veel spelen bij ons en dat die by default gemute zijn (door Rusland zelf) die kunnen dus gewoon niet praten, kunnen ze zelf ook niets aan doen. Verder veel "nieuwe" spelers snappen nog niet dat comms heel belangrijk zijn en die boeit het dus niet of ze iets zeggen, die spelen puur voor zichzelf.
DAMAGE schreef op zondag 7 juni 2020 @ 19:40:
@
Stylze Is maar net wat je onder casual verstaat uiteraard. Ok. ze gamen veel. Dus in dat opzicht zijn het gamers die veel gamen en daar een zeker niveau mee halen. Maar het niveau dat ze laten zien is casual. Gewoon een beetje rond rennen en wat schieten. Dat doen ze ook het liefst. Daar is niks mis mee, maar het is geen high tier gameplay. Er wordt amper tot niet gestrat. crosshair placement is goed. Map awareness meh. Het is vermakelijk om naar te kijken en de production value van bijvoorbeeld DrDisrespect is van het hoogste niveau haalbaar denk ik zo'n beetje. Maar als je iets wilt leren over Valorant of games als dat, dan moet je niet bij hem zijn. All i'm saying. Ja ze kunnen goed gamen en beter dan de average joe, maar een erg hoog niveau ga je er niet mee halen.
Is natuurlijk ook maar net wat je zelf uit Valorant haalt natuurlijk he. Ik wil het hoogst haalbare bereiken. Daar haal ik mijn fun uit in die game. De ander wil het gewoon voor de lol spelen en gewoon lol hebben. Ook dat kan prima, en als dat je ding is is dat helemaal goed

Tim en de Doc zijn inderdaad puur content streamers en zoals dat heet "variety streamers". Ze spelen dus gewoon veel verschillende games en houden van games spelen die veel kijkers trekken. Leuk voor de content maar niet voor de high-end gameplays. Dan moet je inderdaad bij een Skadoodle, Brax, Hiko zijn die richting de pro teams gaan en dus echte plays maken en zich druk maken over hoe je bepaalde situaties aanpakt.
Als straks ranked uitkomt krijg je weer de balancing van de spelers. De goede gaan richting diamond+ en daar ga je dus veel meer comms tegenkomen. Daar kijk ik erg naar uit, want ik wil winnen en ik wil lekkere plays kunnen maken. En daarbij heb ik bij games waar ik ranked kan spelen, moet ik ranked spelen, anders vind ik er geen drol aan.
Dat spike rush is ook wel echt verfrissend en heerlijk om op te warmen. Potjes van een kleine 10 minuten, gewoon raggen en nergens naar kijken want je kan bij de ronde start toch niets doen

Veel minder commitment, bij gewone potjes ben je toch wel 40 minuten kwijt..
Tot nu toe nog zeker leuk en denk dat het nog wel blijft groeien. Zeker als er de komende weken goede updates blijven komen blijf ik nog de nodige uurtjes in de game spenderen.