Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Afgelopen paar potjes aanzienlijk meer plezier gehad in standard dan ranked potjes. In ranked kom je dezelfde figuren tegen op plat/dia als in een random potje alleen merk ik dat het in standard me allemaal niet veel boeit en net zo lief voor mezelf speel als mijn teammates letterlijk geen ruk doen.

In ranked raak ik dan tilted AF en ga ik alleen maar slechter spelen. Dus voorgenomen om dat bij Ranked ook maar te gaan doen tot de game volgende week gereleased wordt. Als mensen toxic worden, lekker mee ouwehoeren en voor mezelf gaan spelen, kijken of dat gaat werken en hoe dat uit gaat pakken :)

Edit: En natuurlijk die pannekoeken gelijk muten wanneer nodig 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Brubs op 28-05-2020 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Maar eens even kijken of er voor de full release weer wat mensen mee kunnen spelen. Eerste twee weken is nog geen ranked, wat ik opzich prima vind. Maar daarna is het wel fijn om wat mensen te vinden die mee willen knallen. Ik had aan het begin van Valorant wel lui die mee deden maar sommigen zijn afgehaakt halverwege en konden niet meer mee spelen omdat ze te laag rank hadden.

Gister nog net ff Breach vrij kunnen spelen. Verder niet echt mee kunnen spelen nog maar hopelijk neem je je character unlocks mee? Vind het ook niet erg om even een pauze te hebben van Valorant. Laatste tijd vrij veel lopen ergeren aan randoms. Wel ff goed zo :P

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
DAMAGE schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 21:15:
Maar eens even kijken of er voor de full release weer wat mensen mee kunnen spelen. Eerste twee weken is nog geen ranked, wat ik opzich prima vind. Maar daarna is het wel fijn om wat mensen te vinden die mee willen knallen. Ik had aan het begin van Valorant wel lui die mee deden maar sommigen zijn afgehaakt halverwege en konden niet meer mee spelen omdat ze te laag rank hadden.

Gister nog net ff Breach vrij kunnen spelen. Verder niet echt mee kunnen spelen nog maar hopelijk neem je je character unlocks mee? Vind het ook niet erg om even een pauze te hebben van Valorant. Laatste tijd vrij veel lopen ergeren aan randoms. Wel ff goed zo :P
Van wat ik lees wordt alles gereset, dus ben bang dat je de agents ook opnieuw vrij moet gaan spelen. Op zich niet heel vervelend want ik had bijv. Viper ook unlocked maar wat een gedrocht om te spelen vond ik dat.. Zou nu Raze en Cypher unlocken en daarna sparen voor Breach. Raze is gewoon hersenloos rammen met je abilities en damage dealen, heerlijk als je even tilted bent. En Cypher is dan weer lekker om een site af te sluiten.
ALL PROGRESSION WILL BE RESET EXCEPT...
… for whatever you earned in the Closed Beta player pass (which includes that exclusive gun buddy). You’ll keep those.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Brubs ah man dat is op zich wel balen. Ik had twee complete chars vrijgespeeld. Kost je best nog wel wat potjes om dat te doen. Maar ja dan maar weer opnieuw. Ik unlock Breach en Cypher inderdaad. Cypher was toch mijn main. En had net Breach unlocked omdat ik die ook graag wilde leren kennen. Heeft toch leuke abilities. Ah well. Hebben we weer wat te doen straks! Viper is inderdaad redelijk meh. Volgens mij hadden ze wel plannen om haar iets aan te passen?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
DAMAGE schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:11:
@Brubs ah man dat is op zich wel balen. Ik had twee complete chars vrijgespeeld. Kost je best nog wel wat potjes om dat te doen. Maar ja dan maar weer opnieuw. Ik unlock Breach en Cypher inderdaad. Cypher was toch mijn main. En had net Breach unlocked omdat ik die ook graag wilde leren kennen. Heeft toch leuke abilities. Ah well. Hebben we weer wat te doen straks! Viper is inderdaad redelijk meh. Volgens mij hadden ze wel plannen om haar iets aan te passen?
Ooef ja daar heeft tijd in gezeten ja |:(

Ik heb zoveel mogelijk agents proberen te unlocken voordat ik verder ging met levelen, dus dat is ook zuur om dat kwijt te raken, maarja let's grind some more.

Ook komt er een nieuwe map en agent bij release, gaan de geruchten, dus ben daar ook wel zeer benieuwd naar. Meer naar de map, want die kunnen wel wat verbetering gebruiken, maar Agent is toch ook wel leuk om een nieuwe te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
hier de patch notes voor 1.0 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7vbDR2gpIIGhFnEiMv0lqbg7Aao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NRM7RnqyDpDYyEEdWYrNEvJp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Hier de volledige tekst: https://playvalorant.com/...valorant-patch-notes-1-0/

De nieuwe gamemode is ook wel echt lekker om te spelen, gewoon korte potjes en geen zorgen om je economy. Nieuwe map is ook goed gemaakt. Veel open plekken en wat meer tactisch heb ik het idee, krijg er een gevoel bij van CSGO maps, wat in mijn geval positief is.

[ Voor 21% gewijzigd door Brubs op 02-06-2020 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 19:11
Vanmorgen de game gedownload, straks maar eens opstarten. Ik heb jaren CS gespeeld en ben wel benieuwd. Lees veel positieve dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Poulske schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 09:14:
Vanmorgen de game gedownload, straks maar eens opstarten. Ik heb jaren CS gespeeld en ben wel benieuwd. Lees veel positieve dingen.
Probeer als eerst een aantal verschillende agents in de gamemode spikerush, dit zijn korte potjes en je hoeft je niet druk te maken om geld en je abilities zijn bij de start van elke ronde vol. Hiermee kun je dus snel alle agents een keer spelen en merk je snel of je houdt van een support of juist entry.

Let wel op dat het toch wel wat anders is dan CS, dus als je dat wilt zou ik even je verwachtingen bijstellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 11:25
Brubs schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 14:29:
[...]

Probeer als eerst een aantal verschillende agents in de gamemode spikerush, dit zijn korte potjes en je hoeft je niet druk te maken om geld en je abilities zijn bij de start van elke ronde vol. Hiermee kun je dus snel alle agents een keer spelen en merk je snel of je houdt van een support of juist entry.

Let wel op dat het toch wel wat anders is dan CS, dus als je dat wilt zou ik even je verwachtingen bijstellen ;)
Dit is wel een goede tip... Ik zou als beginner beginnen als een char die vooral supportive is... Als je de init fraggers pakt en niet als eerste in gaat is aanvallen best lastig... Ik zou sage of brim als eerste beginnen ( als je brimstone speelt leer je meteen hoe belangrijk smoken is )

Ik zou in eerste instantie weg blijven van Phoenix , Jett en Raze. Dit is overigens mijn mening en wellicht dan andere hier anders over denken.

De nieuwe agent heb ik nog niet gespeeld maar op basis van wat ik gezien heb op youtube is bij dit poppetje fraggen heel belangrijk, als je dit niet doet is hij redelijk " useless"

In elke team compo is Sage en Brimstone een toevoeging voor het team ( zelfs als je geen pepernoot raakt ) mits je de skills gebruikt

[ Voor 21% gewijzigd door Xenophoben op 03-06-2020 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Xenophoben schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:05:
[...]

Dit is wel een goede tip... Ik zou als beginner beginnen als een char die vooral supportive is... Als je de init fraggers pakt en niet als eerste in gaat is aanvallen best lastig... Ik zou sage of brim als eerste beginnen ( als je brimstone speelt leer je meteen hoe belangrijk smoken is )

Ik zou in eerste instantie weg blijven van Phoenix , Jett en Raze. Dit is overigens mijn mening en wellicht dan andere hier anders over denken.

De nieuwe agent heb ik nog niet gespeeld maar op basis van wat ik gezien heb op youtube is bij dit poppetje fraggen heel belangrijk, als je dit niet doet is hij redelijk " useless"

In elke team compo is Sage en Brimstone een toevoeging voor het team ( zelfs als je geen pepernoot raakt ) mits je de skills gebruikt
Ik ben denk ik het tegenovergestelde van jou, ik kan niet passive spelen (of in ieder geval zeer slecht 8)7 ). Ik wil juist graag Raze spelen, gewoon lekker fraggen en entries maken. Sage bijvoorbeeld ben ik slecht in omdat ik vaak een van de eerste ben die commit, dus zijn mijn heals useless..

Maar het is goed dat er mensen zijn met verschillende speelstijlen, dan heb je in ieder geval een well balanced team. Sova is een leuke om te beginnen als je houdt van angles leren voor je arrows en initiaten.
De nieuwe is inderdaad heel erg gesteld op kills maken, hoewel ik niet weet of hij ook orbs kan pakken als iemand anders een kill maakt.. Maar dat is niet een agent die ik als eerste zal unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Brubs schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 14:29:
[...]

Goeie tip, ga ik doen, dank je wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenophoben
Brubs schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:27:
[...]

Ik ben denk ik het tegenovergestelde van jou, ik kan niet passive spelen (of in ieder geval zeer slecht 8)7 ). Ik wil juist graag Raze spelen, gewoon lekker fraggen en entries maken. Sage bijvoorbeeld ben ik slecht in omdat ik vaak een van de eerste ben die commit, dus zijn mijn heals useless..

Maar het is goed dat er mensen zijn met verschillende speelstijlen, dan heb je in ieder geval een well balanced team. Sova is een leuke om te beginnen als je houdt van angles leren voor je arrows en initiaten.
De nieuwe is inderdaad heel erg gesteld op kills maken, hoewel ik niet weet of hij ook orbs kan pakken als iemand anders een kill maakt.. Maar dat is niet een agent die ik als eerste zal unlocken.
Ha ha ik snap wat je zegt... :) Het nadeel hier van is dat je waarschijnlijk vooral focust op frags en de basis mechanics van de game niet snel mee op pakt. Ik ben zelf ook een entry fragger maar, wat het allerbelangrijkste is als je als eerste in gaat is dat je de juiste de angles al kent zodat je niet gesingle tapt wordt imo. Wellicht denk ik mischien wat te ver daar , daar ik al heel de closed beta gespeelt heb.. op gold + krijg je alleen maar insta taps op je hoofd... wellicht geldt dit minder op lagere niveau's.

Ik persoonlijk vind het enorm bagger als iemand de entry fraggers kiest en hier niet naar handeld. Ofwel, ze durven niet te pushen omdat, ze de angles niet kennen. Je wordt toch voorzichtig als je een paar insta headshots krijgt :P Het gevolg hier van is juist dat Sage als eerste in gaat en daardoor useless wordt :D

Ik denk ook dat je door uit je comfort zone te stappen een betere completere team speler wordt ( ook als je dan entry fragger speelt ). Valorant is een tactische shooter dus als je geen geduld hebt kan je beter COD spelen >:)

Alles valt of staat op team spel

[ Voor 9% gewijzigd door Xenophoben op 03-06-2020 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Xenophoben schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 16:19:
[...]

Ha ha ik snap wat je zegt... :) Het nadeel hier van is dat je waarschijnlijk vooral focust op frags en de basis mechanics van de game niet snel mee op pakt. Ik ben zelf ook een entry fragger maar, wat het allerbelangrijkste is als je als eerste in gaat is dat je de juiste de angles al kent zodat je niet gesingle tapt wordt imo. Wellicht denk ik mischien wat te ver daar , daar ik al heel de closed beta gespeelt heb.. op gold + krijg je alleen maar insta taps op je hoofd... wellicht geldt dit minder op lagere niveau's.

Ik persoonlijk vind het enorm bagger als iemand de entry fraggers kiest en hier niet naar handeld. Ofwel, ze durven niet te pushen omdat, ze de angles niet kennen. Je wordt toch voorzichtig als je een paar insta headshots krijgt :P Het gevolg hier van is juist dat Sage als eerste in gaat en daardoor useless wordt :D

Ik denk ook dat je door uit je comfort zone te stappen een betere completere team speler wordt ( ook als je dan entry fragger speelt ). Valorant is een tactische shooter dus als je geen geduld hebt kan je beter COD spelen >:)

Alles valt of staat op team spel
Ik heb zelf ook de gehele closed beta kunnen spelen en heb zo'n 2600h in CSGO zitten. Ben tot dia 2 gekomen in ranked maar wat me het meest irriteerde is mensen die kunnen schieten maar juist jet tactische vermogen van een opgefokte stier hebben. Totaal geen benul van rotaties en dat soort dingen..

Verder ben ik het eens met je om alle rollen te spelen zodat je inderdaad weet hoe belangrijk het is en snapt waarom sommige agents minder risico nemen dan andere.

Nieuwe map vind ik de beste tot nu toe, veel minder claustrofobisch en meer open space voor bijv snipers. Zo heb je veel meer aan angels en krijg je meer het idee van CSGO. Wat ik wel een pluspunt vind.

De learning curve is vrij steil bij deze game. Je kunt erg snel veeeel leren, maar sommige dingen zoals het tactische (van deze tactische shooter) is gewoon veel spelen en kijken naar "betere" spelers. Anders blijf je in dat opzicht gewoon te ver achter op de hogere ranks en ervare cs spelers. Die curve is zoals bij cs ook ontzettend lang, je kunt blijven leren, wat het wel leuk maakt, naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 15:02
Ik speel het spel sinds de closed beta en ben eigenlijk een beetje op zoek naar teammates. Ik speel quasi altijd met random teammates en dat begint soms wat asociaal te worden haha.

Dus moesten mensen nog op zoek zijn naar een teammate, hit me up. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
jmignolet schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 18:18:
Ik speel het spel sinds de closed beta en ben eigenlijk een beetje op zoek naar teammates. Ik speel quasi altijd met random teammates en dat begint soms wat asociaal te worden haha.

Dus moesten mensen nog op zoek zijn naar een teammate, hit me up. :)
Let wel op met asociaal doen via voice of gewone chat. Ze gaan namelijk bans uitdelen voor 72h voor voice en text chat.

Ik speel zelf vaak met 1/2 vrienden die ik persoonlijk ken en verder meer solo. Welke rank speelde je in closed beta? Misschien kunnen we elkaar in ieder geval inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Laatst online: 10-09 15:02
Brubs schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 23:00:
[...]

Let wel op met asociaal doen via voice of gewone chat. Ze gaan namelijk bans uitdelen voor 72h voor voice en text chat.

Ik speel zelf vaak met 1/2 vrienden die ik persoonlijk ken en verder meer solo. Welke rank speelde je in closed beta? Misschien kunnen we elkaar in ieder geval inviten.
Ik doe niet asociaal, maar ik ken die mensen niet echt en lijkt me fijner om met dezelfde mensen te spelen. :)
Ik geef wel info door hoeveel man ik zag en wat ze potentieel kunnen doen.

De comp servers heb ik door die reden niet onmiddelijk benaderd maar ik speelde vroeger vooral CSGO en was ik MG. Om een idee te geven misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik vraag mij af wat een decent KD is in deze game. Ik zit na ruim 20 matches op een 1.8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Smit260 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 02:05:
Ik vraag mij af wat een decent KD is in deze game. Ik zit na ruim 20 matches op een 1.8.
Wat goeeed! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
Ghehehe ook dankzij jou en Kobe 😊 #Teamwork

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Smit260 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 09:31:
[...]

Ghehehe ook dankzij jou en Kobe 😊 #Teamwork
Ik offer mij graag op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Hahaha. Ik dek je wel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 03:55
KD zegt niet zoveel in een team verband game, met verschillende roles en waar het winnen van rondes belangrijker is.

Hoevaak ik wel niet een jett main in mn team heb gehad met een decent score die dan roept dat andere slecht zijn, maar zelf 0,0 toevoegt qua utilities voor het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04:01
Ik heb het een paar keer gekeken bij Timthetatman en drDisrespect maar vond er weinig aan. Nu zelf maar op mijn simpele laptop gezet en vind het best leuk om te spelen. Al word ik hier niet goed in.

Wel weinig communicatie met anderen zeg.Veel spelen zonder mic of gemute. Ik heb vandaar van de +10 matches 1x een mic gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:47
Vandaag paar potjes gespeeld. Wel leuk ga het meer spelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@soskes die twee die je daar noemt zijn nou ook niet echt een maatstaaf voor games als dit. Het zijn casual gamers. Kijk dan naar gasten als Brax of Hiko op Twitch. Met name Hiko kunnen veel mensen nog wel wat van leren denk ik.

Ik ga straks ook maar weer een paar potjes spelen. Het aantal idioten in de game is wel enorm toegenomen inderdaad. Lui die gelijk de eerste ronde al beginnen te schelden en niks callen. Gister ook een mooie pot. Wij hadden een nieuw komer in ons team. Of het was een troll. Maar aan het einde van de match had ie 2 kills. Ik en mijn maatje carrieden het team en wonnen de pot. Terwijl na de eerste ronde het andere team al riep dat ze EZ zouden winnen :') Echt de hele pot zaten ze te jennen in de chat. Ik reageer er eigenlijk nooit op. Maar wel grappig dat zulke jankerts dan uiteindelijk gewoon de game verliezen. En zo heb je meer van dat soort gasten die gewoon de boel lopen te verstieren.

Ik wil uiteindelijk als ranked straks live gaat Valorant zien te halen. Zijn er nog meer mensen met die ambitie? Hit me up. Wellicht kunnen we wat potten samen spelen. Good spirits is a must :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:48
DAMAGE schreef op zondag 7 juni 2020 @ 18:48:
@soskes die twee die je daar noemt zijn nou ook niet echt een maatstaaf voor games als dit. Het zijn casual gamers. Kijk dan naar gasten als Brax of Hiko op Twitch. Met name Hiko kunnen veel mensen nog wel wat van leren denk ik.
Casual gamers? wat ben ik dan wel niet? :+ Ze zijn niet de beste van de wereld maar die gasten kan je echt geen casual gamers noemen hoor.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Stylze Is maar net wat je onder casual verstaat uiteraard. Ok. ze gamen veel. Dus in dat opzicht zijn het gamers die veel gamen en daar een zeker niveau mee halen. Maar het niveau dat ze laten zien is casual. Gewoon een beetje rond rennen en wat schieten. Dat doen ze ook het liefst. Daar is niks mis mee, maar het is geen high tier gameplay. Er wordt amper tot niet gestrat. crosshair placement is goed. Map awareness meh. Het is vermakelijk om naar te kijken en de production value van bijvoorbeeld DrDisrespect is van het hoogste niveau haalbaar denk ik zo'n beetje. Maar als je iets wilt leren over Valorant of games als dat, dan moet je niet bij hem zijn. All i'm saying. Ja ze kunnen goed gamen en beter dan de average joe, maar een erg hoog niveau ga je er niet mee halen.

Is natuurlijk ook maar net wat je zelf uit Valorant haalt natuurlijk he. Ik wil het hoogst haalbare bereiken. Daar haal ik mijn fun uit in die game. De ander wil het gewoon voor de lol spelen en gewoon lol hebben. Ook dat kan prima, en als dat je ding is is dat helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:19
Dat zijn ook de 2 die geen Valorant meer spelen omdat het niet hun type game is.
Iemand die een game speelt dat em niet ligt, daar moet je ook geen top notch gameplay van verwachten :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Smit260 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 02:05:
Ik let bij een tactical shooter niet op KD eerlijk gezegd, gaat meer om teamwork dan om individuele stats. Weet ook niet waar ik dat kan zien van alle games die ik gespeeld heb :)
soskes schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 21:03:
Ik heb het een paar keer gekeken bij Timthetatman en drDisrespect maar vond er weinig aan. Nu zelf maar op mijn simpele laptop gezet en vind het best leuk om te spelen. Al word ik hier niet goed in.

Wel weinig communicatie met anderen zeg.Veel spelen zonder mic of gemute. Ik heb vandaar van de +10 matches 1x een mic gehoord.
Je moet wel onthouden dat Russen veel spelen bij ons en dat die by default gemute zijn (door Rusland zelf) die kunnen dus gewoon niet praten, kunnen ze zelf ook niets aan doen. Verder veel "nieuwe" spelers snappen nog niet dat comms heel belangrijk zijn en die boeit het dus niet of ze iets zeggen, die spelen puur voor zichzelf.
DAMAGE schreef op zondag 7 juni 2020 @ 19:40:
@Stylze Is maar net wat je onder casual verstaat uiteraard. Ok. ze gamen veel. Dus in dat opzicht zijn het gamers die veel gamen en daar een zeker niveau mee halen. Maar het niveau dat ze laten zien is casual. Gewoon een beetje rond rennen en wat schieten. Dat doen ze ook het liefst. Daar is niks mis mee, maar het is geen high tier gameplay. Er wordt amper tot niet gestrat. crosshair placement is goed. Map awareness meh. Het is vermakelijk om naar te kijken en de production value van bijvoorbeeld DrDisrespect is van het hoogste niveau haalbaar denk ik zo'n beetje. Maar als je iets wilt leren over Valorant of games als dat, dan moet je niet bij hem zijn. All i'm saying. Ja ze kunnen goed gamen en beter dan de average joe, maar een erg hoog niveau ga je er niet mee halen.

Is natuurlijk ook maar net wat je zelf uit Valorant haalt natuurlijk he. Ik wil het hoogst haalbare bereiken. Daar haal ik mijn fun uit in die game. De ander wil het gewoon voor de lol spelen en gewoon lol hebben. Ook dat kan prima, en als dat je ding is is dat helemaal goed :)
Tim en de Doc zijn inderdaad puur content streamers en zoals dat heet "variety streamers". Ze spelen dus gewoon veel verschillende games en houden van games spelen die veel kijkers trekken. Leuk voor de content maar niet voor de high-end gameplays. Dan moet je inderdaad bij een Skadoodle, Brax, Hiko zijn die richting de pro teams gaan en dus echte plays maken en zich druk maken over hoe je bepaalde situaties aanpakt.

Als straks ranked uitkomt krijg je weer de balancing van de spelers. De goede gaan richting diamond+ en daar ga je dus veel meer comms tegenkomen. Daar kijk ik erg naar uit, want ik wil winnen en ik wil lekkere plays kunnen maken. En daarbij heb ik bij games waar ik ranked kan spelen, moet ik ranked spelen, anders vind ik er geen drol aan.

Dat spike rush is ook wel echt verfrissend en heerlijk om op te warmen. Potjes van een kleine 10 minuten, gewoon raggen en nergens naar kijken want je kan bij de ronde start toch niets doen :9 Veel minder commitment, bij gewone potjes ben je toch wel 40 minuten kwijt..

Tot nu toe nog zeker leuk en denk dat het nog wel blijft groeien. Zeker als er de komende weken goede updates blijven komen blijf ik nog de nodige uurtjes in de game spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Vorige week een paar potjes gedaan en het kon me niet bekoren. Zelf heb ik ook Overwatch en vind deze persoonlijker leuker en gevarieerder. Toch bleef Valorant een beetje in het achterhoofd rondspoken en heb ik de game zojuist opnieuw gedownload om het een tweede kans te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04:01
@Brubs

Ik snap je punt en ik wil ook zeker niet zeggen dat ik heel goed ga worden in Valorant. Voor mij is het een leuke afwisseling van de Triple A shooters. Maar inderdaad, de comms zijn zelfs voor boobs zoals ik al belangrijk.

Ook ik hoop snel op ranked en kijk daarnaar uit. Niet alleen omdat ik dan op mijn niveau mezelf kan ontwikkelen maar vooral vanwege plaatsvervangende schaamte. Ik zit soms bij gamers (m/v) die gewoon eindigen met 25 kills of meer. Dat is voor mij zwaar te hoog gegrepen en ik kan mijzelf voorstellen dat dit voor niemand leuk is als dat vaak voor komt.

Zit bij unranked ook al een SBMM systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
soskes schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:44:
@Brubs

Ik snap je punt en ik wil ook zeker niet zeggen dat ik heel goed ga worden in Valorant. Voor mij is het een leuke afwisseling van de Triple A shooters. Maar inderdaad, de comms zijn zelfs voor boobs zoals ik al belangrijk.

Ook ik hoop snel op ranked en kijk daarnaar uit. Niet alleen omdat ik dan op mijn niveau mezelf kan ontwikkelen maar vooral vanwege plaatsvervangende schaamte. Ik zit soms bij gamers (m/v) die gewoon eindigen met 25 kills of meer. Dat is voor mij zwaar te hoog gegrepen en ik kan mijzelf voorstellen dat dit voor niemand leuk is als dat vaak voor komt.

Zit bij unranked ook al een SBMM systeem?
Als je nooit een tactical shooter hebt gespeeld en niet zo thuis bent hierin hoef je je echt niet druk te maken als je gaan 25 kills maakt.. Dat gebeurd zelden namelijk. Volgens mij is er geen SBMM, in ieder geval niets over kunnen vinden (misschien iemand anders wel?).

Ik zou gewoon proberen met comms te spelen en als niemand uit je team hetzelfde doet gaan werken aan je positioning en leren peeken of angles leren. Zo word je er zelf alleen maar beter van en als je straks ranked gaat spelen heb je er alleen maar profijt van.
Zoals ik al zei, het gaat bij dit soort games niet om highest killcount maar om teamplay en zorgen dat je samen de game wint. Zorg dat je weet wanneer je rustig moet spelen met slowwalk of juist moet pushen. Wanneer welke utility gebruiken en daarbij wat plekken leren om het zo goed mogelijk te gebruiken.

Hoe meer je speelt hoe beter je wordt en hoe meer plezier je gaat krijgen omdat je steeds meer handigheidjes gaat vinden. Je speelt tenslotte games om te ontspannen en plezier te hebben (ik in ieder geval wel O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Brubs schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:57:
[...]

Als je nooit een tactical shooter hebt gespeeld en niet zo thuis bent hierin hoef je je echt niet druk te maken als je gaan 25 kills maakt.. Dat gebeurd zelden namelijk. Volgens mij is er geen SBMM, in ieder geval niets over kunnen vinden (misschien iemand anders wel?).

Ik zou gewoon proberen met comms te spelen en als niemand uit je team hetzelfde doet gaan werken aan je positioning en leren peeken of angles leren. Zo word je er zelf alleen maar beter van en als je straks ranked gaat spelen heb je er alleen maar profijt van.
Zoals ik al zei, het gaat bij dit soort games niet om highest killcount maar om teamplay en zorgen dat je samen de game wint. Zorg dat je weet wanneer je rustig moet spelen met slowwalk of juist moet pushen. Wanneer welke utility gebruiken en daarbij wat plekken leren om het zo goed mogelijk te gebruiken.

Hoe meer je speelt hoe beter je wordt en hoe meer plezier je gaat krijgen omdat je steeds meer handigheidjes gaat vinden. Je speelt tenslotte games om te ontspannen en plezier te hebben (ik in ieder geval wel O-) )
In de beta zat wel SBMM. Lijkt mij sterk dat ze dat eruit gehaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
servival7 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:58:
[...]

In de beta zat wel SBMM. Lijkt mij sterk dat ze dat eruit gehaald hebben.
Wist ik niet, maar je hebt inderdaad gelijk! mijn fout |:(

Nu ik wat verder zoek lees ik wel veel dat het nog niet zo goed werkt en dat er toch vaak hele goede spelers bij hele slechte spelers komen.. Dus daar zit dan nog wel wat verbetering in.

[ Voor 27% gewijzigd door Brubs op 08-06-2020 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Brubs schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:57:
[...]

Wanneer welke utility gebruiken en daarbij wat plekken leren om het zo goed mogelijk te gebruiken.
Dit is net het probleem. Je gaat enkel werken aan je aim skill, maar helemaal niet aan team aspect.
Je leert pas als je een team hebt dat communiceert. Waar wanneer welke smoke of utility/ability.
Als je ziet hoeveel abilities er early round worden weggegooid, om te lachen.
Ze zouden echt veel veel strenger moeten toekijken op 0 communication of de typische "russische" comm.

Als je een shooter als Valorant of CS wil spelen, moet je daarmee akkoord gaan om te communiceren, punt.
Tenzij er bv een casual mode is waar je kan fraggen zonder tactics etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
kazzzdafke schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:16:
[...]

Dit is net het probleem. Je gaat enkel werken aan je aim skill, maar helemaal niet aan team aspect.
Je leert pas als je een team hebt dat communiceert. Waar wanneer welke smoke of utility/ability.
Als je ziet hoeveel abilities er early round worden weggegooid, om te lachen.
Ze zouden echt veel veel strenger moeten toekijken op 0 communication of de typische "russische" comm.

Als je een shooter als Valorant of CS wil spelen, moet je daarmee akkoord gaan om te communiceren, punt.
Tenzij er bv een casual mode is waar je kan fraggen zonder tactics etc..
Dat is nou juist het probleem.. De russen kunnen simpelweg niet praten, dat is gewoon geblocked door Rusland zelf. En in principe spelen we nu Casual. Rated/Comp komt over een een tijdje weer terug en dan ben ik het helemaal met je eens.

We moeten niet vergeten dat deze game pas een week officieel uit is en er dus nog veel verbetering nodig is. Bij CS heeft het ook jaren geduurd voor dat CSGO de bugs aan had gepakt en nog steeds is het niet perfect, dan kunnen we dat natuurlijk niet verwachten van een game die officieel een week uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ik geef je helemaal gelijk! Enkel was ik aan het replyen op het feit dat je zei: je kan zelf beter worden door dan maar als loner hoekjes te peaken, smokes te oefenen etc..

Maar in zo een game werkt dat niet echt, als solo. Je moet samen spelen, weten wanneer je gaat attacken, wanneer je moet defenden, wanneer roteren op welk moment etc.. welke angle houden of wanneer te flanken.
Hetgeen wat jij wil oefenen doe je beter door op YT filmpjes te kijken en in offline server te oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
kazzzdafke schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:40:
Ik geef je helemaal gelijk! Enkel was ik aan het replyen op het feit dat je zei: je kan zelf beter worden door dan maar als loner hoekjes te peaken, smokes te oefenen etc..

Maar in zo een game werkt dat niet echt, als solo. Je moet samen spelen, weten wanneer je gaat attacken, wanneer je moet defenden, wanneer roteren op welk moment etc.. welke angle houden of wanneer te flanken.
Hetgeen wat jij wil oefenen doe je beter door op YT filmpjes te kijken en in offline server te oefenen :)
Ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk is het een teamgame en moet je zeker op je team kunnen rekenen met bepaalde zaken. Maar als je nog een vrij nieuwe speler bent en je team doet toch niets, kun je zeker oefenen met zaken als abilities, peeken en aimen. Zelfs rotaten en defenden kun je solo leren, dan leer je namelijk dat je ook je minimap goed in de gaten moet houden.

Het is natuurlijk niet ideaal maar het helpt je uiteindelijk zeker weten als je wel als team gaat spelen. Je zou het in offline kunnen doen, maar nogmaals het ging over een potje waar de rest van je team niets doet als team. Dus dan heeft het ook geen zin om dat te blijven proberen, maar juist gaan oefenen. Je wilt het niet maar je hebt geen keus :-(

Grijp de kans en leer jezelf dingen aan die je altijd kunnen helpen.

Edit: Wat trouwens ook een zeer goed iets is om jezelf aan te leren is je crosshairplacement. Aim altijd op ooghoogte en leer dit je aan! Als er dan onverwachts iemand de hoek om komt of jij peekt ergens zit je al op zijn hoofd en heb je dus veel meer kans om die headshot te landen voor je tegenstander het doet ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Brubs op 08-06-2020 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ja dat is dan "making the best out of the worst" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
https://playvalorant.com/...alorant-patch-notes-1-01/
De patchnotes van deze week, barrier orb is wel een goede denk ik, range was veel te hoog. Multithreading is toegevoegd voor de PC's die het aankunnen en zal standaard aan staan (graphics menu).
En nog een bult andere bugfixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Ze mogen wel iets aan de sfeer in de game doen, of het gebrek daaraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Blijf de snipers toch unbalanced vinden. Het zijn net auto snipers. Voor de rest nog steeds een prima game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik een operator heb gekocht... voor mij is de vandal echt standaard en als ik wil trollen Odin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Smit260 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 01:22:
Blijf de snipers toch unbalanced vinden. Het zijn net auto snipers. Voor de rest nog steeds een prima game!
De operator heeft toch beetje zelfde speed als AWP in CSGO? Heb niet het idee dat het echt super snel is ofzo. De Marshall is wel iets sneller dan operator, wat ook niet erg is want doet ook minder damage. Verder heb ik ook nog steeds plezier in het spelen van deze game.
Rev! schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:23:
Ze mogen wel iets aan de sfeer in de game doen, of het gebrek daaraan...
Tegenwoordig is bij elke game een deel gigantisch toxic.. Heel vervelend, maar helaas is dat tegenwoordig het normaal geworden :'(

Ik probeer zelf altijd gewoon plezier te hebben/houden en als mensen toxic of strontvervelend zijn gewoon lekker muten, voice en chat. Te veel mensen zijn niet meer zo behulpzaam als vroeger in bijv CSS of WoW of iets dergelijks..
Xenophoben schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:19:
Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik een operator heb gekocht... voor mij is de vandal echt standaard en als ik wil trollen Odin :P
Ik koop wel veel meer dan alleen Vandal, vind als ik low eco heb een Marshall wel lekker knallen. En de Bucky is heeeeerlijk, left mouse voor closerange en right click voor long range, doet verrassend veel damage. Probeer zoveel mogelijk guns te leren zodat als ik ooit iets oppak ik er mee om kan gaan. Die gamemode spikerush helpt daar ook echt super bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Brubs schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:09:
[...]

De operator heeft toch beetje zelfde speed als AWP in CSGO? Heb niet het idee dat het echt super snel is ofzo. De Marshall is wel iets sneller dan operator, wat ook niet erg is want doet ook minder damage. Verder heb ik ook nog steeds plezier in het spelen van deze game.

[...]

Tegenwoordig is bij elke game een deel gigantisch toxic.. Heel vervelend, maar helaas is dat tegenwoordig het normaal geworden :'(

Ik probeer zelf altijd gewoon plezier te hebben/houden en als mensen toxic of strontvervelend zijn gewoon lekker muten, voice en chat. Te veel mensen zijn niet meer zo behulpzaam als vroeger in bijv CSS of WoW of iets dergelijks..

[...]

Ik koop wel veel meer dan alleen Vandal, vind als ik low eco heb een Marshall wel lekker knallen. En de Bucky is heeeeerlijk, left mouse voor closerange en right click voor long range, doet verrassend veel damage. Probeer zoveel mogelijk guns te leren zodat als ik ooit iets oppak ik er mee om kan gaan. Die gamemode spikerush helpt daar ook echt super bij.
De AWP is in CS iets balanced dan in Valorant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Smit260 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:26:
[...]

De AWP is in CS iets balanced dan in Valorant.
Ben ik het niet mee eens. In CS kun je Crabwalken en gericht schieten, dat gaat in Valorant met de operator niet. En de snelheid is is nagenoeg gelijk:
Operator 45 rpm (0.75 round/s)
AWP 41 rpm (0.68 rounds/s)
Dus dat vind ik verwaarloosbaar tbh..

Durf zelfs dan wel te zeggen dat de AWP beter is dan de Operator ook mag size is voor awp 2x zo groot. Maar ach, zolang we plezier hebben in de game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Helaas zeggen cijfers niet altijd wat in de praktijk. In Valorant is de Operator gewoon TE OP. Maar dat heeft tijd nodig voordat iedereen daarover begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Smit260 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:57:
Helaas zeggen cijfers niet altijd wat in de praktijk. In Valorant is de Operator gewoon TE OP. Maar dat heeft tijd nodig voordat iedereen daarover begint.
In wat voor opzicht is deze dan zo OP tne opzichte van de AWP in CSGO? Leg het me uit, misschien overtuig je mij wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Brubs schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:56:
[...]

In wat voor opzicht is deze dan zo OP tne opzichte van de AWP in CSGO? Leg het me uit, misschien overtuig je mij wel ;)
Ik ben het wel met hem eens, niet perse dat de OP hier overpowered is, maar meer dat er zoveel meer angles/lines zijn om te houden vergeleken met CS en je niet genoeg utility hebt als het andere team 2 oppers heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Ambition88 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:10:
[...]

Ik ben het wel met hem eens, niet perse dat de OP hier overpowered is, maar meer dat er zoveel meer angles/lines zijn om te houden vergeleken met CS en je niet genoeg utility hebt als het andere team 2 oppers heeft.
Ook niet helemaal mee eens als je utility goed gebruikt heb je genoeg smokes/flashes e.d. om te counteren. En bij CSGO heb je echt heeeel veel angles, juist veel meer dan bij Valorant. De enige map die dat heeft bij Valorant is de nieuwe, Ascent.

Maar het lijkt erop dat we het hier niet over eens worden, niet erg natuurlijk, iedereen heeft er zo z'n eigen kijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Je kan (door een trucje weet niet welke) heel snel achter elkaar schieten en op close range is het erg makkelijk kills te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Smit260 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:09:
Je kan (door een trucje weet niet welke) heel snel achter elkaar schieten en op close range is het erg makkelijk kills te maken.
Daar kan ik niets van vinden, heb je een artikel/filmpje voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:37
Gisteren begonnen, 1 potje gedaan met met mijn 15 jaar lange "skills" in CS:GO beviel het wel goed. Leuke gunplay, leuke skills, wapens redelijk herkenbaar.

Waar ik wel van schrok waren de skins, 5-8 dingetjes voor $70+ dollar? Ik dacht dat ze bij LoL inhalig waren met 25 euro skins, die gaat nóg een stap verder. We blijven waarschijnlijk bij free to play dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Gisteren begonnen met spelen 6 potjes gespeeld alle 6 gewonnen. En met 20+ kills minimaal en minder dan 8 deaths. Soms lijkt het wel of ik met bots speel. Mensen lopen echt als een kip zonder kop rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Meer mensen last van het feit dat als je Valorant start, je Windows ziet laden maar dat er daarna niks gebeurt? Er komt geen eens een scherm/venster in beeld. Of splash screen of whatever. Ik heb al even zitten googlen, verschillende fixes gezien, maar niks mag baten tot op heden. Meestal als ik de PC dan ging rebooten was het gefixed. Maar nu werkt het helemaal niet meer. Zeer matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Santee schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 15:38:
Gisteren begonnen, 1 potje gedaan met met mijn 15 jaar lange "skills" in CS:GO beviel het wel goed. Leuke gunplay, leuke skills, wapens redelijk herkenbaar.

Waar ik wel van schrok waren de skins, 5-8 dingetjes voor $70+ dollar? Ik dacht dat ze bij LoL inhalig waren met 25 euro skins, die gaat nóg een stap verder. We blijven waarschijnlijk bij free to play dus :)
Ach bekijk het zo, mensen die dat betalen zorgen dat wij een gratis game hebben :+
rwbk schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 15:51:
Gisteren begonnen met spelen 6 potjes gespeeld alle 6 gewonnen. En met 20+ kills minimaal en minder dan 8 deaths. Soms lijkt het wel of ik met bots speel. Mensen lopen echt als een kip zonder kop rond.
Er is een Skill Based Matchmaking waardoor het dus kan dat je als je net begint je bij de andere beginners komt. Maar als je het zo goed doet als jij ben je daar zo weer uit. Ook als straks ranked komt ben je er zo uit en kom je tegen betere spelers.
DAMAGE schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 21:54:
Meer mensen last van het feit dat als je Valorant start, je Windows ziet laden maar dat er daarna niks gebeurt? Er komt geen eens een scherm/venster in beeld. Of splash screen of whatever. Ik heb al even zitten googlen, verschillende fixes gezien, maar niks mag baten tot op heden. Meestal als ik de PC dan ging rebooten was het gefixed. Maar nu werkt het helemaal niet meer. Zeer matig.
Spijtig, maar ik heb het gelukkig nog niet gehad en hopelijk blijft dat zo. Al is het wel zo dat Riot snel op de hoogte is van bugs en dit dus waarschijnlijk ook wel snel gefixt zal worden. Net als Battlepass items die niet vrijgegeven werden als je ze wel unlocked had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Brubs geen idee hoe het kan dat ik deze problemen heb. Altijd zonder problemen kunnen spelen. Heb de game uninstalled, reinstalled, nog steeds ellende. Vanguard al reinstalled en toen had ik het nog. Wat settings aangepast nog steeds ellende. Nu net kon ik de game in eens weer opstarten. Begrijp het niet. Naja als ie het morgen maar doet want dan wil ik weer los :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
DAMAGE schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 02:59:
@Brubs geen idee hoe het kan dat ik deze problemen heb. Altijd zonder problemen kunnen spelen. Heb de game uninstalled, reinstalled, nog steeds ellende. Vanguard al reinstalled en toen had ik het nog. Wat settings aangepast nog steeds ellende. Nu net kon ik de game in eens weer opstarten. Begrijp het niet. Naja als ie het morgen maar doet want dan wil ik weer los :P
Ik hoop het voor je!

Ik heb trouwens (volgens mij een bug) twee extra agents gratis kunnen unlocken.. Ik had een fout bij de battlepass dat bepaalde items niet unlockte zoals de spectre en radiant points. Dat is dinsdag gefixt en nu heb ik die wel maar kreeg er ook gelijk twee extra agents bij. Dus nu nog maar 2 om te unlocken waarbij ik er 1 al bijna heb. Laatste is dan Viper, welke ik toch nooit ga spelen.. Twijfel of ik die dan moet unlocken of gewoon een contract verder uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
@Brubs

Trucje is ontdekt door @tukkEEEr ! :)

Je hebt een optie bij options 'Auto Re-enter Scope' waardoor je automatisch kan schieten meteen met de Operator. Hierdoor kan je heel makkelijk kills pakken op short en mid-range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Smit260 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 11:32:
@Brubs

Trucje is ontdekt door @tukkEEEr ! :)

Je hebt een optie bij options 'Auto Re-enter Scope' waardoor je automatisch kan schieten meteen met de Operator. Hierdoor kan je heel makkelijk kills pakken op short en mid-range.
Dat re-enter gebruik ik ook, maar zelf nog niet opgemerkt dat dat kan! Wel fijn als je eens close-range gaat komen met je operator :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Brubs schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 11:52:
[...]

Dat re-enter gebruik ik ook, maar zelf nog niet opgemerkt dat dat kan! Wel fijn als je eens close-range gaat komen met je operator :P
Ik dacht switchen van wapen, maar dat weet ik dan weer niet zeker. Het is iig erg OP. Je hoeft geen animatie te doen (als je begrijpt wat ik bedoel) en je hoeft niet in te zoomen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Smit260 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:34:
[...]

Ik dacht switchen van wapen, maar dat weet ik dan weer niet zeker. Het is iig erg OP. Je hoeft geen animatie te doen (als je begrijpt wat ik bedoel) en je hoeft niet in te zoomen :P
Wapenswitch zoals in CSGO werkt niet bij Valorant, dan duurt het enkel langer voor je weer kunt schieten. Maar dat trucje moet ik maar eens gaan proberen in de training grounds ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brubs
Zitten aardige kills bij! Maar bij sommige plays zijn de tegenstanders ook wel echt te dom om hun eigen reet af te vegen 8)7

Je hebt er wel veel plezier mee, dat is altijd mooi om te zien. Ik hoop op binnenkort ranked, dan ben ik weer fully hooked denk ik. Tot dan speel ik het zo af en toe maar niet fulltime. De casual potjes zijn het toch net niet, zoals dat bij CSGO ook het net niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Brubs schreef op maandag 15 juni 2020 @ 12:43:
[...]

Zitten aardige kills bij! Maar bij sommige plays zijn de tegenstanders ook wel echt te dom om hun eigen reet af te vegen 8)7

Je hebt er wel veel plezier mee, dat is altijd mooi om te zien. Ik hoop op binnenkort ranked, dan ben ik weer fully hooked denk ik. Tot dan speel ik het zo af en toe maar niet fulltime. De casual potjes zijn het toch net niet, zoals dat bij CSGO ook het net niet is.
Thanks! Ja het niveau is bij de meeste potjes om te huilen. Ik que vaak met 5-stack gelukkig maar die randoms in je team zijn ook zo dom, prima dat je geen goeie aim hebt, maar een beetje nadenken is toch niet zo moeilijk denk ik dan😜

Ik speel zo’n 4-5 potjes per dag. Ik zou ook graag ranked willen spelen, puur om alleen al te weten op welk niveau ik ongeveer zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Smit260 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 13:49:
[...]

Thanks! Ja het niveau is bij de meeste potjes om te huilen. Ik que vaak met 5-stack gelukkig maar die randoms in je team zijn ook zo dom, prima dat je geen goeie aim hebt, maar een beetje nadenken is toch niet zo moeilijk denk ik dan😜

Ik speel zo’n 4-5 potjes per dag. Ik zou ook graag ranked willen spelen, puur om alleen al te weten op welk niveau ik ongeveer zal zitten.
Ik speel solo/duo/triple maar eigenlijk zelden full stack. Welke rank zat je in beta of heb je geen beta ranked gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Brubs schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:00:
[...]

Ik speel solo/duo/triple maar eigenlijk zelden full stack. Welke rank zat je in beta of heb je geen beta ranked gespeeld?
Dat hele BETA ranks nam ik niet serieus, kwam in Iron 2 maar heb het idee dat Irons/Bronze players lastig waren dan Plats/Diamonds😂

Nu sinds de release als ik soloque speel ik over het algemeen tegen Plats/Dia maar doordat ik vaak met andere que is het Silver/Gold.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Ranked komt "most likely" ergens volgende week uit. Dus dan kunnen we de grind weer starten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Brubs schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 07:52:
Ranked komt "most likely" ergens volgende week uit. Dus dan kunnen we de grind weer starten!
Maar op basis van de fimpjes - ja oke de death/fails staan er niet tussen - waar schat je mij qua rank in? Ik schat mijzelf in op Plat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Smit260 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 17:06:
[...]

Maar op basis van de fimpjes - ja oke de death/fails staan er niet tussen - waar schat je mij qua rank in? Ik schat mijzelf in op Plat.
Dat is echt bizar lastig in te schatten vanuit een highlight video.. Ik ben zelf ook geen god in het spel, maar heb bijna 3k uur in CSGO zitten dus snap de mechanics en tactics wel aardig. Ik zelf zat in Dia 2 maar denk dat immortal er nog wel in zou zitten, hopelijk grinden naar Valorant (krijgt wss namechange).

Denk dat als je de mechanics door hebt en wat tactisch speelt je al snel in plat komt tbh, maar we zullen zien hopelijk over een week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Smit260 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 00:54:
[...]

Nu sinds de release als ik soloque speel ik over het algemeen tegen Plats/Dia maar doordat ik vaak met andere que is het Silver/Gold.
Hoe weet je dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Ik vroeg het een paar matches aan de tegenstanders!

@Brubs Iig bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Smit260 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 18:25:
[...]

Ik vroeg het een paar matches aan de tegenstanders!

@Brubs Iig bedankt!
Ranks in Beta zeggen ook vrij weinig overigens, aangezien dat totaal niet gebalanced was nog.. Dat duurt veel langer dan 2 weken dus veel mensen zijn veel te hoog ingedeeld en veel mensen veel te laag.. Daar valt geen pijl op te trekken, pas na een maand of 2 zal dat een beetje recht getrokken zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Mijn profiel: Klik hier

Ook vandaag en gisteren weer gesoloque en geduoque en dan heb ik veel meer uitdaging omdat ik dan tegen Diamonds / Immortals speel. Geen matches waar ik 27-9 ga etc maar echt 11-11 of 12-17... Veel meer uitdaging!

Als ik met 4 of 5 stack que dan speel ik over het algemeen tegen Gold en dat is (te) makkelijk voor mij.

Ik speel Valorant vooral omdat ik fan ben van het meer individueel rank systeem, ik wil graag op mijn eigen niveau spelen ongeacht of ik soloque of 5-stack que, natuurlijk is dat niet 100% te traceren maar in deze game veel meer dan R6S bijvoorbeeld.

Nu hoop ik, dat de 'hidden MMR' van Unrated wordt meegenomen in Rated. Dus dat ik na mijn placements net als in de beta niet in Iron begin,het is voor mij niet uitdagend en dan is de lol er snel vanaf.

Ik geef het spel een kans, mocht het net als R6S en CS zijn dan is mijn lol er snel vanaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Smit260 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:59:
Mijn profiel: Klik hier

Ook vandaag en gisteren weer gesoloque en geduoque en dan heb ik veel meer uitdaging omdat ik dan tegen Diamonds / Immortals speel. Geen matches waar ik 27-9 ga etc maar echt 11-11 of 12-17... Veel meer uitdaging!

Als ik met 4 of 5 stack que dan speel ik over het algemeen tegen Gold en dat is (te) makkelijk voor mij.

Ik speel Valorant vooral omdat ik fan ben van het meer individueel rank systeem, ik wil graag op mijn eigen niveau spelen ongeacht of ik soloque of 5-stack que, natuurlijk is dat niet 100% te traceren maar in deze game veel meer dan R6S bijvoorbeeld.

Nu hoop ik, dat de 'hidden MMR' van Unrated wordt meegenomen in Rated. Dus dat ik na mijn placements net als in de beta niet in Iron begin,het is voor mij niet uitdagend en dan is de lol er snel vanaf.

Ik geef het spel een kans, mocht het net als R6S en CS zijn dan is mijn lol er snel vanaf :P
Die hidden MMR wordt niet naar rated overgeheveld, vermoed ik. Je moet waarschijnlijk 10 placement matches spelen en als je daar goed presteert kom je hoger uit.
Maar als je laag begint ben je snel rank up, dus daar zou ik me niet al te veel zorgen over maken.

Je profiel ziet er wel goed uit dus dat komt vast goed met die ranked ;) denk dat mijn stats een stuk minder zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Brubs schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 17:08:
[...]

Die hidden MMR wordt niet naar rated overgeheveld, vermoed ik. Je moet waarschijnlijk 10 placement matches spelen en als je daar goed presteert kom je hoger uit.
Maar als je laag begint ben je snel rank up, dus daar zou ik me niet al te veel zorgen over maken.

Je profiel ziet er wel goed uit dus dat komt vast goed met die ranked ;) denk dat mijn stats een stuk minder zijn :P
Ik dacht dat hier gelezen te hebben dat er een soort hidden mmr van je unrated meegewogen wordt naar Rated ---> Klik hier

En terecht ook, zou ook raar zijn dat full stack Immortals opnieuw beginnen en op Iron niveau beginnen en daadwerkelijk tegen 'echte' Irons speelt en 13-0 wint..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Smit260 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 02:07:
[...]

Ik dacht dat hier gelezen te hebben dat er een soort hidden mmr van je unrated meegewogen wordt naar Rated ---> Klik hier

En terecht ook, zou ook raar zijn dat full stack Immortals opnieuw beginnen en op Iron niveau beginnen en daadwerkelijk tegen 'echte' Irons speelt en 13-0 wint..
Ik denk dat je het moet lezen als: Zoals het in de beta is gebeurd, dus 10 placement matches spelen. Daar ging het ook over 10 placement matches voordat je je echte rank te zien kreeg.
Dat haal ik uit het stukje:
Spelers kunnen er echter vanuit gaan dat dit veel overeenkomsten zal hebben met de manier waarop dit in de closed-beta gebeurde.
Maar ik laat me graag verrassen als ze het op een andere manier gaan doen. Ik joinde na de placement matches in de beta gelijk in Gold dus sowieso niet iedereen zal in iron starten. En als je er wel start ben je er zo uit als je beter bent, want persoonlijke prestatie is in het begin ook wel van belang voor rankups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Ik ben ook benieuwd. Kan niet wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Vanavond dan patch 1.02 checken denk? Ik heb nog steeds problemen met het starten van de game. Soms start het gewoon niet op. En dan moet ik de pc rebooten en opnieuw proberen. Best wel irritant. Hopelijk fixen ze dat ook eens. Verder de laatste dagen wel plezier gehad met de game. Hopelijk kan ik nu een beetje hoger komen qua rank want die low tier games waren wel vermoeiend met de beta haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:46
DAMAGE schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 19:48:
Vanavond dan patch 1.02 checken denk? Ik heb nog steeds problemen met het starten van de game. Soms start het gewoon niet op. En dan moet ik de pc rebooten en opnieuw proberen. Best wel irritant. Hopelijk fixen ze dat ook eens. Verder de laatste dagen wel plezier gehad met de game. Hopelijk kan ik nu een beetje hoger komen qua rank want die low tier games waren wel vermoeiend met de beta haha
Morgenochtend is patch 1.02 ;).

https://www.esportsclub.n...uni-09-00-uur-beschikbaar

Ik las vandaag trouwens het volgende:

Ranked gaat ergens aan wanneer de patch globaal geheel stabiel loopt. Aangezien de patch pas morgenavond/nacht doorgevoerd wordt in Azië en APAC verwacht ik dat we pas ranked kunnen spelen op donderdag.

https://old.reddit.com/r/..._timing_official/fvqfgmu/

"We'll deploy the patch globally, make sure we have general stability, and then will turned on ranked. I don't have the exact timings for it, as I don't want to set the wrong timing expectation, but it's as soon as we feel it's safe to turn on."

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@WolfsRain Thanks for the info! Dan nog maar een dagje Unrated. Ook niet erg.

Had trouwens laatst ook een cheater in mijn team. Voor het eerst dat ik echt een duidelijke cheater in mijn eigen team had zitten. De crosshairplacement van een aardappel en wel iedereen killen. Direct naar de kopjes snappen. De laatste kill ook rent met een Jett ult recht op de laatste dude af, terwijl ie met mij samen under window stond op Acent. Rent zo de main entrance uit en ult m op zijn bek. Zonder info :')

Gelijk een reportje eruit gedaan. Ben trouwens wel benieuwd of ze ooit nog iets in gaan bouwen dat je ook een notificatie krijgt dat iemand verbannen is die je hebt gereport. Een beetje ala CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
En inderdaad stelt de game mij wéér teleur in het uitstellen, voor de 3e keer, van ranked.
Net als R6S ga ik er dan mee stoppen. Had wel erg veel plezier in de game op een aantal unbalanced agents/wapens na.

Meer een principe kwestie dat ik voor mij zelf besloten heb games die naar het publiek toe aan het lijntje houdt / teveel aan geld denkt niet te spelen.

Je kan er van vinden wat je wilt over mij, maar het zit ook mentaal/privé zeg maar...

Voor de overige spelers die het willen proberen is het zeker de moeite waard en een leuk spel om te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ach ach ach een paar uurtjes waarschijnlijk meer wachten dan dat het uit zou komen. Tsja. Als je daar van over de zeik raakt dan zou ik het inderdaad gewoon links laten liggen @Smit260 het is het niet waard man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
DAMAGE schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 01:46:
Ach ach ach een paar uurtjes waarschijnlijk meer wachten dan dat het uit zou komen. Tsja. Als je daar van over de zeik raakt dan zou ik het inderdaad gewoon links laten liggen @Smit260 het is het niet waard man.
Kijk en dat bedoel ik, niet kunnen plaatsen in andere en meteen een zeikerd noemen, ja je zegt het niet letterlijk maar... 😊 Siert je. Heb mij prima vermaakt! Op naar andere games. Voor de rest wil ik er niks meer over kwijt.

[ Voor 13% gewijzigd door Smit260 op 24-06-2020 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Smit260 Geen intentie hoor om je af te zeiken. Ik ben al een tijdje actief in de shooterwereld (competitief ook) dus ik begrijp je ook wel. Meestal is het de ene teleurstelling na de andere. I know. Maar om dit te laten schieten voor wat extra uurtjes downtime, tsja. Wellicht zien we je over een paar weken wel terug. I wish you the best of luck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Smit260 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 02:31:
[...]

Kijk en dat bedoel ik, niet kunnen plaatsen in andere en meteen een zeikerd noemen, ja je zegt het niet letterlijk maar... 😊 Siert je. Heb mij prima vermaakt! Op naar andere games. Voor de rest wil ik er niks meer over kwijt.
Ze hebben wat bug problemen die ze eerst willen oplossen, lijkt me opzich geen slechte zaak dat alles eerst netjes opgelost is voordat ranked unleashed wordt. https://twitter.com/PlayVALORANT/status/1275597523940372482

Ik heb wel gewoon nog een dagje geduld als alles fatsoenlijk werkt dan dat er bijv van die pannekoeken zijn die allerlei shit gaan abusen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Ranked is live! Dus we kunnen gezellig de placement matches gaan grinden vanaf vandaag! https://twitter.com/PlayVALORANT/status/1275896482038796295

GL&HF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 13:24
Ik speel nu een tijdje Valorant en vanaf vandaag ook ranked en dit brengt oude gevoelens terug vanuit mijn UT99 tijd. In die tijd speelde ik altijd samen in een clan. Samenspelen vindt ik nog altijd het leukste en het liefst met Nederlanders/Belgen. Ik heb verder geen real-life vrienden die dit spelen, dus ben ik opzoek naar een clan of groep mensen om bij aan te sluiten. Hebben jullie zo'n groep waarmee je samen speelt of wil je zo'n groep starten... please let me know!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Jeffrey schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 12:57:
Ik speel nu een tijdje Valorant en vanaf vandaag ook ranked en dit brengt oude gevoelens terug vanuit mijn UT99 tijd. In die tijd speelde ik altijd samen in een clan. Samenspelen vindt ik nog altijd het leukste en het liefst met Nederlanders/Belgen. Ik heb verder geen real-life vrienden die dit spelen, dus ben ik opzoek naar een clan of groep mensen om bij aan te sluiten. Hebben jullie zo'n groep waarmee je samen speelt of wil je zo'n groep starten... please let me know!
Ik geloof dat er een aantal mensen hier ook op de Discord van Tweakers zitten. Ik zelf niet eerlijk gezegd maar weet dat je hier ook eens rond kunt snuffelen en socializen. Misschien zijn er wel mensen die net zo graag samen willen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Binnengekomen op Plat 1, hoe is het jullie vergaan? Het waren geen goede potjes van mij, maar toch nog aardig kunnen plaatsen :)

https://www.twitch.tv/videos/661979190 Wat stukjes uit de placement matches, heb wel weer lol gehad moet ik zeggen :P

[ Voor 32% gewijzigd door Brubs op 26-06-2020 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
Beland in bronze 1 inmiddels gepromote naar bronze 2. Kan heel stoer zeggen dat het niet mijn ranked is maar denk het wel. Ben vaak te ongeduldig (ren nog als een kip rond) en mijn aim is ook niet al te best. Ook heb ik nog nooit CS gespeeld en ook niet echt andere schietspellen.

Merk wel dat mijn leercurve goed is en i.p.v helemaal onderaan de scoreboard sta ik nu vaak in het midden of bovenaan.

Lekker grinden dus, hoop ooit gold te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ak.Raider
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 22:20
Brubs schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 22:08:
Binnengekomen op Plat 1, hoe is het jullie vergaan? Het waren geen goede potjes van mij, maar toch nog aardig kunnen plaatsen :)

https://www.twitch.tv/videos/661979190 Wat stukjes uit de placement matches, heb wel weer lol gehad moet ik zeggen :P
Netjes! Zelf ben ik binnengekomen op Brons 3 en inmiddels Zilver. Denk niet dat ik nog hard ga stijgen als ik zie hoe veel moeite ik nu moet doen ;).
mentalozzie schreef op maandag 29 juni 2020 @ 08:31:
Beland in bronze 1 inmiddels gepromote naar bronze 2. Kan heel stoer zeggen dat het niet mijn ranked is maar denk het wel. Ben vaak te ongeduldig (ren nog als een kip rond) en mijn aim is ook niet al te best. Ook heb ik nog nooit CS gespeeld en ook niet echt andere schietspellen.

Merk wel dat mijn leercurve goed is en i.p.v helemaal onderaan de scoreboard sta ik nu vaak in het midden of bovenaan.

Ik heb precies hetzelfde. En daarna m'n zelf uitschelden dat ik niet te snel moet gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
mentalozzie schreef op maandag 29 juni 2020 @ 08:31:

Ak.Raider schreef op maandag 29 juni 2020 @ 11:43:
[...]

Netjes! Zelf ben ik binnengekomen op Brons 3 en inmiddels Zilver. Denk niet dat ik nog hard ga stijgen als ik zie hoe veel moeite ik nu moet doen ;).

[...]

Ik heb precies hetzelfde. En daarna m'n zelf uitschelden dat ik niet te snel moet gaan :).
Als je genoeg speelt leer je jezelf een speelstijl aan en leer je vanzelf rustiger spelen en crosshair placement en angles clearen enzo. Geef het wat tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
YouTube: VALORANT | The BIG Mistake That Stops You Improving
Good filmpje over het sleepwalking / flooding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
chic naampje geven aan iets wat ik voornamelijk corners checken noem. Wat inderdaad veel beginnende spelers nog niet kunnen/doen. Maar dat ga je vanzelf doen als je veel speelt, dat ga je vanzelf snappen omdat je continu in je bips genomen wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Blijf de spike rush potjes echt perfect vinden om agents wat te leren. Abilities zijn toch soms wel lastig om goed te gebruiken, zoals die van Omen. Heerlijke korte potjes met veel abilities en ults.

Heb geen ranked meer gespeeld dus nog steeds plat 1, hoe gaat het bij de rest? Zit er al iemand op Radiant ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
Silver 1 inmiddels... speel niet zoveel maar gaat steeds beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Soms is met randoms spelen best leuk :D Met de nadruk op soms! Had gister ook een kerel die mute mij na 2 ronden omdat ik hem zou hebben gebait :') Echt wtf bezield je dan? Ik zei tegen hem dan geef je waardevolle informatie op als je mij gaat muten. Ik ben altijd een van de weinigen die alles gewoon netjes called. Maar goed moet ie zelf weten. Hebben de pot helaas met 12-13 verloren. Hij ging zelf de laatste ronde roepen: 'Ok me AFK'. Het zijn altijd de slechtere spelers met zo'n domme attitude die denken dat ze de hele game wel begrijpen maar met dat soort gedrag eigenlijk direct al aangeven dat niet te doen. Want anders zou je dat simpel weg niet doen. Blijft vermakelijk! :+

Ah well. Is toch maar op mijn alt account. Nu weer Plat 1 daar op.

Moet wel zeggen dat ik het nog steeds wel leuk vind om de game te spelen. Maar ik speel meestal met 1 of 2 maatjes. De rest is allemal afgehaakt. Dus moet maar even opzoek naar wat nieuwe vriendjes om een poging te wagen die hoogste rank eindelijk eens binnen te tikken.

[ Voor 14% gewijzigd door DAMAGE op 06-07-2020 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
DAMAGE schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:53:
[YouTube: RiceNL his alter ego UnproveN]

Soms is met randoms spelen best leuk :D Met de nadruk op soms! Had gister ook een kerel die mute mij na 2 ronden omdat ik hem zou hebben gebait :') Echt wtf bezield je dan? Ik zei tegen hem dan geef je waardevolle informatie op als je mij gaat muten. Ik ben altijd een van de weinigen die alles gewoon netjes called. Maar goed moet ie zelf weten. Hebben de pot helaas met 12-13 verloren. Hij ging zelf de laatste ronde roepen: 'Ok me AFK'. Het zijn altijd de slechtere spelers met zo'n domme attitude die denken dat ze de hele game wel begrijpen maar met dat soort gedrag eigenlijk direct al aangeven dat niet te doen. Want anders zou je dat simpel weg niet doen. Blijft vermakelijk! :+

Ah well. Is toch maar op mijn alt account. Nu weer Plat 1 daar op.

Moet wel zeggen dat ik het nog steeds wel leuk vind om de game te spelen. Maar ik speel meestal met 1 of 2 maatjes. De rest is allemal afgehaakt. Dus moet maar even opzoek naar wat nieuwe vriendjes om een poging te wagen die hoogste rank eindelijk eens binnen te tikken.
Waarom heb je nu al een ALT :X

Vorige week mijn laatste twee potjes met een maat, gewoon beide potjes, alleen maar russische teammates... Dus 0 comms.. Dat is pas janken en verpest ook echt een potje, helaas.

Maar ik heb er ook nog steeds wel plezier in om eerlijk te zijn, dus dat zal nog wel even blijven vermoed ik.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste