Acties:
  • +2Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Riot Games, de makers achter League of Legends, zijn op dit moment bezig met de ontwikkeling van een tactical shooter onder de codenaam Project A. Men heeft gededuceerd dat het spel Valorant gaat heten en naast onderstaande teaser is er nog niet veel bekend.

Laten we dit topic gebruiken om elkaar op de hoogte te houden van het laatste nieuws.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• vBr8
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 08:36
Ik hou deze in de gaten, hopelijk snel meer bekend over deze game!

Minimum Specs — 30 FPS:

- CPU: Intel Core i3-370M
- GPU: Intel HD 3000

Aanbevolen Specs — 60 FPS:

- CPU: Intel i3-4150
- GPU: Geforce GT 730

High-end Specs — 144+ FPS:

- CPU: Intel Core i5-4460 3.2GHz
- GPU: GTX 1050 Ti

En minimaal 4gb RAM.

Hier gevonden https://www.pcgamesn.com/...inimum-pc-specs-project-a

[Voor 74% gewijzigd door vBr8 op 03-03-2020 07:48. Reden: Specs toegevoegd]

The only way to get smarter, is by playing a smarter opponent || Twitch

• vBr8
https://playvalorant.com/en-gb/ de gamepage van Valorant.

Hier kan je je ook inschrijven op de nieuwsbrief om zo op te hoogte te blijven

• WolfsRain
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 01:10
Video is offline nvm!

Toch weer online: https://www.esportsclub.n...nt-agent-phoenix-gameplay

[Voor 255% gewijzigd door WolfsRain op 05-03-2020 18:56]

https://www.esportsclub.nl/ | 5800X, X570 TUF Pro, 16 GB 3800C14, 3080|

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 06-09 20:17

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik ga deze game sowieso ook proberen. Die abilities kijk ik niet zo naar uit, maar hey, dat maakt het wel net weer even wat anders dan CSGO. Hopelijk kunnen ze hun beloftes wat betreft cheaten waar maken.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• vBr8
DAMAGE schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 23:13:
Ik ga deze game sowieso ook proberen. Die abilities kijk ik niet zo naar uit, maar hey, dat maakt het wel net weer even wat anders dan CSGO. Hopelijk kunnen ze hun beloftes wat betreft cheaten waar maken.
Het lijkt me juist interessant hoe de abilities ingezet kunnen worden. Het schijnt enkel als support te zijn, dus vergelijkbaar met utility van CS:GO. Dat gaat het juist interessant maken. Wat ik dan wel hoop is dat het niet té Arcade wordt. Juist de competitive feeling moeten ze goed overbrengen, maar als je de maker van LoL bent moet dat ook geen probleem zijn denk ik.

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 06-09 20:17

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@vBr8 Ja, had ik ook begrepen inderdaad. Zolang het geen click-t-ez-kill is vind ik het prima. Of als het niet te overpowered is en ze er in door slaan. Je moet de abilities ook kopen volgens mij, dus dat maakt het al interesanter. Ik ben benieuwd hoe dat uit zal spelen. Wie weet is het allemaal beter dan ik mij nu voorstel. De beelden zagen er iig wel OK uit. In de zomer kunnen we ermee aan de slag volgens mij. Ben benieuwd of ze ook wat codes weg gaan geven aan mensen die met een eventuele beta aan de slag kunnen.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• vBr8
DAMAGE schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 23:18:
@vBr8 Ja, had ik ook begrepen inderdaad. Zolang het geen click-t-ez-kill is vind ik het prima. Of als het niet te overpowered is en ze er in door slaan. Je moet de abilities ook kopen volgens mij, dus dat maakt het al interesanter. Ik ben benieuwd hoe dat uit zal spelen. Wie weet is het allemaal beter dan ik mij nu voorstel. De beelden zagen er iig wel OK uit. In de zomer kunnen we ermee aan de slag volgens mij. Ben benieuwd of ze ook wat codes weg gaan geven aan mensen die met een eventuele beta aan de slag kunnen.
Ze willen zomer 2020 releasen geloof ik, dus dan zal de beta binnenkort ook wel van start gaan lijkt me. Hopelijk is daar een inschrijving voor. Ik heb me ook ingeschreven voor de nieuwsbrief dus ben benieuwd of ik die daadwerkelijk ga ontvangen en wat daar dan in zal staan. Tijd zal het leren

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vBr8
https://www.pcgamer.com/V...lease-date-beta-gameplay/ Lekker uitgebreid stukje over Valorant. Inclusief characters, guns en wat ze van plan zijn qua servers/anti-cheat.
Leuk leesvoer :)

• FixDeluxe
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 13-09 21:16
Klinkt als een leuk spel :P
Hoop wel dat het meer weg gaat hebben van cs:go dan van Overwatch.
Ook hoop ik dat ik mee mag doen met de beta, het lijkt me eens leuk een spel vanaf het begin te spelen.

• vBr8
FixDeluxe schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:35:
Klinkt als een leuk spel :P
Hoop wel dat het meer weg gaat hebben van cs:go dan van Overwatch.
Ook hoop ik dat ik mee mag doen met de beta, het lijkt me eens leuk een spel vanaf het begin te spelen.
Het tactische van CS:GO met tacticals (die je per ronde moet kopen) similar to abilities in overwatch. Maar het is wel duidelijk gemaakt dat de abilities als soort utility werkt, zoals nades bij CS:GO. Dus dan lijkt het inderdaad meer naar CS:GO te gaan qua gameplay. Wat ook schijnt te zijn, is dat abilities cooldown hebben die soms meerdere rondes nodig hebben om te resetten. Dus die moet je helemaal tactisch gebruiken.

Verder hoop ik ook op een beta, waar ik ook aan mee mag doen, lijkt me super _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FixDeluxe
vBr8 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:14:
[...]

Het tactische van CS:GO met tacticals (die je per ronde moet kopen) similar to abilities in overwatch. Maar het is wel duidelijk gemaakt dat de abilities als soort utility werkt, zoals nades bij CS:GO. Dus dan lijkt het inderdaad meer naar CS:GO te gaan qua gameplay. Wat ook schijnt te zijn, is dat abilities cooldown hebben die soms meerdere rondes nodig hebben om te resetten. Dus die moet je helemaal tactisch gebruiken.

Verder hoop ik ook op een beta, waar ik ook aan mee mag doen, lijkt me super _/-\o_
Als het zo is zoals je zegt, dan ben ik er ook zeer positief over.
Nog steeds moet ik het allemaal maar wel even zien.
wat me juist altijd aan Overwatch of zulke games stoort is dat of de ult's te OP zijn, of dat je gewoon met verschillende health / shield characters te maken hebt.

Maar als bij wijze van spreke iedereen met het zelfde aantal kogels dood gaat. en de abilities niet te op zijn. dan kan het een hele leuke shooter worden.

• vBr8
"Viper" gameplay video: https://twitter.com/PlayV...o-viper-poison-phoenix%2F
ziet er wel flink arcade achtig uit..

• FixDeluxe
Toch wel he, hoop niet dat dat te veel arcade word waardoor de gameplay er aan onderdoor gaat.
maar toch denk ik dat de makers weten dat mensen vooral willen dat het spel van skills en tactics word.
dus denk dat het arcade gevoel op zo'n niveau zal zijn dat het het spel niet beinvoed :x

• gerritsen
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 08-07 20:58
*snip* zoals het er nu staat is dit spam. neem contact op met de topiceigenaar om links eventeel op te nemen in de TS

[Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 31-03-2020 10:55]

• vBr8
https://beta.playvalorant.com/en-gb/

Hier om je aan te melden voor de closed beta, inclusief predownload en instructies over hoe je er in kunt komen! :)

• vBr8
Streamers geven aan dat je vanaf 3 april streams kunt kijken om een closed Beta key te krijgen. Dit is wel in tegenspraak met Valorant site zelf, maar het proberen waard zou ik zeggen.

• monofear
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16-09 20:57
vBr8 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:46:
Streamers geven aan dat je vanaf 3 april streams kunt kijken om een closed Beta key te krijgen. Dit is wel in tegenspraak met Valorant site zelf, maar het proberen waard zou ik zeggen.
Valorant site zelf zegt dit ook. “ Want in on the VALORANT Closed Beta? Get a Riot account, link it with a Twitch account, and watch streams for a chance to get in”

• vBr8
monofear schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:50:
[...]

Valorant site zelf zegt dit ook. “ Want in on the VALORANT Closed Beta? Get a Riot account, link it with a Twitch account, and watch streams for a chance to get in”
Site zegt inderdaad dat je moet kijken voor een closed beta key, maar de site zegt dat je vanaf 7 april kan kijken, wat dus in tegenspraak is met wat streamers zeggen. Want die zeggen 3 april.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FixDeluxe
vBr8 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:52:
[...]

Site zegt inderdaad dat je moet kijken voor een closed beta key, maar de site zegt dat je vanaf 7 april kan kijken, wat dus in tegenspraak is met wat streamers zeggen. Want die zeggen 3 april.
Mijn gezonde verstand zegt dat die streamers gewoon hun kijkers willen. ze kunnen wel dingen zeggen maar volgens mij is het Riot zelf die die beta keys gaat verdelen toch? als zij 7 april zeggen zal het ook wel 7 april zijn. echter wil je de kans ook niet mislopen om een beta key te krijgen, dus stiekem zal ik ook vanaf 3 april af en toe gaan kijken :D

• vBr8
FixDeluxe schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:00:
[...]

Mijn gezonde verstand zegt dat die streamers gewoon hun kijkers willen. ze kunnen wel dingen zeggen maar volgens mij is het Riot zelf die die beta keys gaat verdelen toch? als zij 7 april zeggen zal het ook wel 7 april zijn. echter wil je de kans ook niet mislopen om een beta key te krijgen, dus stiekem zal ik ook vanaf 3 april af en toe gaan kijken :D
Ja daar zat ik ook aan te denken, maar het is opzich ook wel weer logisch dat je gelijk drops kan krijgen als ze de game streamen.

Maar hoe het op de site staat is het ook maar één dag dat je beta toegang kan krijgen. Dus ik zet hem ook maar aan dit weekend (ben sowieso erg benieuwd naar de gameplay) en hoop op een beta key O-)

• FixDeluxe
vBr8 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:10:
[...]

Ja daar zat ik ook aan te denken, maar het is opzich ook wel weer logisch dat je gelijk drops kan krijgen als ze de game streamen.

Maar hoe het op de site staat is het ook maar één dag dat je beta toegang kan krijgen. Dus ik zet hem ook maar aan dit weekend (ben sowieso erg benieuwd naar de gameplay) en hoop op een beta key O-)
dan is mijn vraag meer, hoe zeker is het dat die streamers 3 april al kunnen spelen.
als zij daartoe al toegang hebben, dan klinkt het ook logisch dat ze dan al keys droppen.
maar dan nog denk ik dat de streamers zo snel mogelijk een grote fan base om hun eigen kanaal willen creëren.

• vBr8
FixDeluxe schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:13:
[...]

dan is mijn vraag meer, hoe zeker is het dat die streamers 3 april al kunnen spelen.
als zij daartoe al toegang hebben, dan klinkt het ook logisch dat ze dan al keys droppen.
maar dan nog denk ik dat de streamers zo snel mogelijk een grote fan base om hun eigen kanaal willen creëren.
Sterker nog, er zijn al streamers geweest die afgelopen week hebben gespeeld. Zoals Shroud en hij is lyrisch over dit spel. Dus ik ben toch wel erg benieuwd of dit "the next big thing" wordt.

• FixDeluxe
vBr8 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:20:
[...]

Sterker nog, er zijn al streamers geweest die afgelopen week hebben gespeeld. Zoals Shroud en hij is lyrisch over dit spel. Dus ik ben toch wel erg benieuwd of dit "the next big thing" wordt.
Serieus? dan heb ik dat helemaal gemist.
Ben ook wel echt heel erg benieuwd naar het spel :D
denk niet dat het "The next big thing" word, maar denk wel eentje die heel lang, heel veel speler blij gaat maken.

• vBr8
FixDeluxe schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:25:
[...]

Serieus? dan heb ik dat helemaal gemist.
Ben ook wel echt heel erg benieuwd naar het spel :D
denk niet dat het "The next big thing" word, maar denk wel eentje die heel lang, heel veel speler blij gaat maken.
Ik zie dit best wel de next big thing worden. Ik verwacht ook dat het CS:GO ver gaat verslaan. Maar dat is een verwachting van mezelf :P

Hier link van Shroud: YouTube: Shroud’s thoughts on VALORANT after playing the beta
Nog een leuk videotje van hoe de anti wallhack gaat werken: https://www.reddit.com/r/...about_valorant_anticheat/

En wat info over 3rd of april, lees ook de 1e comment even: https://www.reddit.com/r/...rant_twitch_drops_starts/

• FixDeluxe
vBr8 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:27:
[...]

Ik zie dit best wel de next big thing worden. Ik verwacht ook dat het CS:GO ver gaat verslaan. Maar dat is een verwachting van mezelf :P

Hier link van Shroud: YouTube: Shroud’s thoughts on VALORANT after playing the beta
Nog een leuk videotje van hoe de anti wallhack gaat werken: https://www.reddit.com/r/...about_valorant_anticheat/

En wat info over 3rd of april, lees ook de 1e comment even: https://www.reddit.com/r/...rant_twitch_drops_starts/
Ben heel benieuwd :P
toch voor de zekerheid de boel nu maar aan het volgen 8)

• vBr8
FixDeluxe schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 08:55:
[...]

Ben heel benieuwd :P
toch voor de zekerheid de boel nu maar aan het volgen 8)
Vandaag van 18 tot 2 snachts (ongeveer dacht ik) kun je drops krijgen, daarna vanaf morgen tot maandag niet. En dan vanaf 7 arpil kun je weer beta keys krijgen.

Dus Succes allemaal!

• FixDeluxe
vBr8 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:05:
[...]

Vandaag van 18 tot 2 snachts (ongeveer dacht ik) kun je drops krijgen, daarna vanaf morgen tot maandag niet. En dan vanaf 7 arpil kun je weer beta keys krijgen.

Dus Succes allemaal!
haha dan zijn we een beetje te vroeg :')
Valt me nog wel mee hoe de hype hier is, toch amper mensen die zich er op dit moment mee bezighouden :x

• vBr8
FixDeluxe schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:11:
[...]

haha dan zijn we een beetje te vroeg :')
Valt me nog wel mee hoe de hype hier is, toch amper mensen die zich er op dit moment mee bezighouden :x
Ja ik begrijp dat ook niet helemaal, gezien de gigantische hype op andere fora en twitch e.d.
Heb wel zin om dit te spelen, hoorde al van meerdere streamers dat het echt een goede game is, veel meer CSGO dan Overwatch ook.

Ik ben wel hyped

• FixDeluxe
vBr8 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:28:
[...]

Ja ik begrijp dat ook niet helemaal, gezien de gigantische hype op andere fora en twitch e.d.
Heb wel zin om dit te spelen, hoorde al van meerdere streamers dat het echt een goede game is, veel meer CSGO dan Overwatch ook.

Ik ben wel hyped
Hoe meer CSGO hoe beter :D
spraak al een vriend, die gaf ook al aan dat hij wel toe was aan een skill-based game.
alleen hij gaf ook toen dat hij bang was dat dit teveel zou leunen op de unieke skills van de characters.
eigenlijk moet iedereen en alles gelijkwaardig zijn en het puur om de skills gaan ipv het slim gebruiken van character powers... maar goed, ik denk dat dat hier mee zal vallen :P

• vBr8
FixDeluxe schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:36:
[...]

Hoe meer CSGO hoe beter :D
spraak al een vriend, die gaf ook al aan dat hij wel toe was aan een skill-based game.
alleen hij gaf ook toen dat hij bang was dat dit teveel zou leunen op de unieke skills van de characters.
eigenlijk moet iedereen en alles gelijkwaardig zijn en het puur om de skills gaan ipv het slim gebruiken van character powers... maar goed, ik denk dat dat hier mee zal vallen :P
Twitch.tv/twitchrivals zend nu het toernooi uit wat ze vorig weekend gespeeld hebben. Kun je een goede indruk krijgen.

• WolfsRain
Helaas geen drop (beta access) kunnen bemachtigen. Dan maar wachten tot de 7e. Hier wel iemand?

• vBr8
Neen, ik helaas ook niet. Moet wel nog erg wennen aan de arcade achtige look, maar misschien komt dat vanzelf als ik zelf mag gaan spelen.

• MONKEAY
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 12-02 13:53
Gisteren in de avond vier streams aangezet en toen ik terug kwam om naar bed te gaan 10min daarvoor een drop ontvangen. Blij om het volgende week te proberen maar het ziet er allemaal nog heel behouden uit.

Ook wel weer enthousiast met de randomness en cheaters die bijv Warzone met zich meebrengt. Val dan wel vaker terug op CSGO, omdat het closest to perfect is. Hopelijk komt Valorant hierbij en wordt het een leuk alternatief.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kirra
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 14-09 13:14
ik heb de beta drop wel ontvangen ik hoorde dat er dinsdag nog eens 50k drops worden gedaan bij dezelfde streamers die alpha hebben gespeeld .

mijn game is in elk geval gepreload en ik kan niet wachten tot dinsdag ;)

• vBr8
Ah chill dat jullie er wel een hebben! Laat hier maar weten hoe dat het speelt als het morgen live gaat, ben nog steeds zeer benieuwd :)

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 15-09 09:52
MONKEAY schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 12:26:
Gisteren in de avond vier streams aangezet en toen ik terug kwam om naar bed te gaan 10min daarvoor een drop ontvangen. Blij om het volgende week te proberen maar het ziet er allemaal nog heel behouden uit.

Ook wel weer enthousiast met de randomness en cheaters die bijv Warzone met zich meebrengt. Val dan wel vaker terug op CSGO, omdat het closest to perfect is. Hopelijk komt Valorant hierbij en wordt het een leuk alternatief.
Volgens mij doen ze er in ieder geval genoeg aan om cheater tegen te gaan.

• vBr8
MONKEAY schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 12:26:

Ik zie in Warzone een stuk minder cheaters dan bij CS:GO.. Weet niet of dat aan ranking ligt bij CS:GO maar dat is verre van perfect..
Ik val ook vaak terug op CS, maar ik hou gewoon van de tactical FP shooters. Vandaar ook mijn enthousiasme voor Valorant _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

vBr8 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:20:
[...]

The next big thing wordt de game waar de streamers het meest voor betaald krijgen. Zorg ervoor dat de top 10 op Twitch etc alleen nog maar jouw game speelt een paar weken lang, en je bent binnen. Die streamers zijn over the top lyrisch over zo'n beetje alles wat mogelijk is.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 00:10
Jeroenneman schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:25:
[...]

The next big thing wordt de game waar de streamers het meest voor betaald krijgen. Zorg ervoor dat de top 10 op Twitch etc alleen nog maar jouw game speelt een paar weken lang, en je bent binnen. Die streamers zijn over the top lyrisch over zo'n beetje alles wat mogelijk is.
Dus dat. Toen Apex legends net uit kwam was shroud ook ''lyrisch'' hij heeft het volgens mij een paar maanden gestreamed en vervolgens speelde hij het alleen nog als er een grote update kwam of als het nieuwe seizoen begon. :+

geld bepaalt, we gaan het zien.

• vBr8
Ambition88 schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:13:
[...]

Dus dat. Toen Apex legends net uit kwam was shroud ook ''lyrisch'' hij heeft het volgens mij een paar maanden gestreamed en vervolgens speelde hij het alleen nog als er een grote update kwam of als het nieuwe seizoen begon. :+

geld bepaalt, we gaan het zien.
Het kan toch zijn dat hij ook echt lyrisch was, maar dat het te weinig vernieuwing gaf dat hij er na een paar maanden klaar mee was (je hoeft niet jaren aan een stuk lyrisch te blijven als je het in het begin bent?). Het één sluit het andere niet uit natuurlijk. Maar dat betekend nog niet dat dit niet een ontzettend goede game kan worden.

Ik zal zeker moeten wennen aan de arcade achtige looks, want dat vind ik toch altijd even slikken bij games. Maar ik heb nog steeds de hoop dat het een goede contender wordt van CSGO. Wat vernieuwing in de Pro tactical FPS games.

Edit: Vandaag vanaf 1400 weer kans op drops O-)

• FixDeluxe
vBr8 schreef op maandag 6 april 2020 @ 17:28:
[...]

Het kan toch zijn dat hij ook echt lyrisch was, maar dat het te weinig vernieuwing gaf dat hij er na een paar maanden klaar mee was (je hoeft niet jaren aan een stuk lyrisch te blijven als je het in het begin bent?). Het één sluit het andere niet uit natuurlijk. Maar dat betekend nog niet dat dit niet een ontzettend goede game kan worden.

Ik zal zeker moeten wennen aan de arcade achtige looks, want dat vind ik toch altijd even slikken bij games. Maar ik heb nog steeds de hoop dat het een goede contender wordt van CSGO. Wat vernieuwing in de Pro tactical FPS games.

Edit: Vandaag vanaf 1400 weer kans op drops O-)
Ik ben er ook weer bij, miss de kansen verdubbelen door meerdere streams te openen.
Want man wat wil ik graag spelen :P
+ het lijkt me ook eens fijn om een spel net als de rest vanaf het ultieme begin te spelen.
kan ik als ik straks vernederd worden niet tegen mezelf zeggen: "deze mensen spelen het spel al 5 jaar langer dan jij" zoals dat soms met cs:go het geval is :P

• vBr8
FixDeluxe schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:02:
[...]

Ik ben er ook weer bij, miss de kansen verdubbelen door meerdere streams te openen.
Want man wat wil ik graag spelen :P
+ het lijkt me ook eens fijn om een spel net als de rest vanaf het ultieme begin te spelen.
kan ik als ik straks vernederd worden niet tegen mezelf zeggen: "deze mensen spelen het spel al 5 jaar langer dan jij" zoals dat soms met cs:go het geval is :P
Schijnbaar werkt meerdere streams niet, maar ik kan het ook niet laten :+

Nou als je al CS gespeeld hebt heb je schijnbaar al we een voordeel, want de mechanics zijn hetzelfde (op de abilities na). Dus als je daar al een GE of faceit 7 ofzo was dan ben je hier wss op het begin al wat beter dan het gros.

• FixDeluxe
vBr8 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:24:
[...]

Schijnbaar werkt meerdere streams niet, maar ik kan het ook niet laten :+

Nou als je al CS gespeeld hebt heb je schijnbaar al we een voordeel, want de mechanics zijn hetzelfde (op de abilities na). Dus als je daar al een GE of faceit 7 ofzo was dan ben je hier wss op het begin al wat beter dan het gros.
Haha snap ik maar voor het idee is het alsof ik er 2x zoveel moeite voor doe ;)

en tuurlijk is dat zo, al is voor iedereen zijn map knowledge, spray pattern en tactieken nieuw.
op zich denk ik dat mijn aim wel prima is, dus wil een keer vanaf het begin meelopen met alle andere dingen die erbij komen kijken.

en anders hoop ik dat het spel gewoon zo snel mogelijk na de beta online komt.

• FixDeluxe
Is het eigenlijk bekend tot hoe laat de drop van vandaag doorgaat? :x

• mierenmepper
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 09:08
ik heb helaas nog geen drop :(

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 09:56
Ik heb er zojuist een gekregen, spel speelt wel lekker!

• FixDeluxe
Alexknl schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 21:30:
Ik heb er zojuist een gekregen, spel speelt wel lekker!
wat je er van verwacht had of?
nog steeds geen seconde van de streams gemist en helaas helemaal niks :'(

• bartned
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 08-08 12:06
Heb de hele dag in de stream gezeten maar helaas ook nog niks mogen ontvangen.

• Donnie
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 04-08 19:10

Donnie

AKA DonCorleone

Drops zijn zojuist gestopt. morning PT we continue, weet iemand hoe laat dat is?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• FixDeluxe
Donnie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 06:16:
Drops zijn zojuist gestopt. morning PT we continue, weet iemand hoe laat dat is?
Hoorde inderdaad gister dat ze nog blijven droppen, zou alleen niet weten hoe en wat.
maar vandaag gaan ze dus weer "strooien" ?

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ja klopt. Maar de kans dat je een key krijgt is volgens mij ZEER klein, maar ja, we blijven proberen heh ;-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• FixDeluxe
Donnie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 08:49:
Ja klopt. Maar de kans dat je een key krijgt is volgens mij ZEER klein, maar ja, we blijven proberen heh ;-)
haha daar was ik na bijna 24 uur twitch al wel achter :P
maar inderdaad, gewoon blijven proberen, wie weet.

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Op marktplaats denken ze er 75 tot 200 euro voor te krijgen lol....

• vBr8
Drops zijn vanaf vandaag 1600 weer te krijgen als het goed is.
Ik heb er gister een mogen ontvangen, dus vandaag even aanslingeren, zin in!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Top en mocht je het niks vinden @vBr8 dan hou ik me aanbevolen ;-) haha. Veel plezier kerel!

• FixDeluxe
vBr8 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:39:
Drops zijn vanaf vandaag 1600 weer te krijgen als het goed is.
Ik heb er gister een mogen ontvangen, dus vandaag even aanslingeren, zin in!
meen je niet, geluksvogel :)
hoe laat heb je hem ongeveer gekregen dan?
ga zelf vandaag maar weer kijken, wil zo graag spelen.

• vBr8
FixDeluxe schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:43:
[...]

meen je niet, geluksvogel :)
hoe laat heb je hem ongeveer gekregen dan?
ga zelf vandaag maar weer kijken, wil zo graag spelen.
Gisteravond half 9 heb ik hem gehad. Alleen had ik geen tijd om te spelen. Maar ben wel hyped om vandaag wat uurjtes er in te stoppen :)
Donnie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:43:
Top en mocht je het niks vinden @vBr8 dan hou ik me aanbevolen ;-) haha. Veel plezier kerel!
Thanks man! Heb ook een maat die graag wil spelen, die heeft voorrang :P

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Misschien kunnen we een tweakers account maken die we rouleren paar uurtjes ofzo haha :D Als iemand van ons ook een key krijgt dan bv. @FixDeluxe ;-)

• FixDeluxe
Donnie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:47:
Misschien kunnen we een tweakers account maken die we rouleren paar uurtjes ofzo haha :D Als iemand van ons ook een key krijgt dan bv. @FixDeluxe ;-)
Haha als... heb zo'n gevoel dat ik dat geluk niet ga hebben,
maar meld me er zeker voor aan.

echter hoop ik dat ze gewoon gul geven vandaag :D

• vBr8
Ze hebben in een vlog gezegd dat ze per dag/week kijken hoeveel extra mensen de servers aan kunnen en aan de hand daarvan gaan kijken hoeveel beta access ze gaan geven (want fysieke dataparken die nu moeilijk aangelegd kunnen worden door corona). Ik weet ook eerlijk gezegd niet tot wanneer de beta gaat lopen, iemand daar info over?

• FixDeluxe
vBr8 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:08:
Ze hebben in een vlog gezegd dat ze per dag/week kijken hoeveel extra mensen de servers aan kunnen en aan de hand daarvan gaan kijken hoeveel beta access ze gaan geven (want fysieke dataparken die nu moeilijk aangelegd kunnen worden door corona). Ik weet ook eerlijk gezegd niet tot wanneer de beta gaat lopen, iemand daar info over?
Hmm zou wel mooi zijn als ze door blijven gaan zolang de servers het aankunnen.
Lijkt me ook het beste als ze zoveel mogelijk spelers kunnen laten testen.
maar ben benieuwd.

wat betreft het einde van de beta is volgens mij nog niks bekend, denk dat ze dat zelf ook nog niet echt weten.

• vBr8
YouTube: Shipping amid COVID-19 | Dev Diaries - VALORANT Kijk deze video maar, dat is wel een interessante voor wat info over hoe je met community omgaat *kijkt met boze ogen naar COD*

• Alexknl
  • Laatst online: 09:56
FixDeluxe schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 21:39:
[...]

wat je er van verwacht had of?
nog steeds geen seconde van de streams gemist en helaas helemaal niks :'(
Hoe meer ik het speel, hoe beter het voelt. Ik had persoonlijk echt behoefte aan een soortvan 'opvolger' voor CS:GO, want de laatste jaren had ik geen zin meer in die game. Dit voelt echt lekker. Ben zelf wel nog beetje bang dat de special abilities irritant gaan worden, maar tot nu toe vind ik dat wel meevallen.

• Frank_P
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 07:54
Ik heb gisteravond en vanochtend een paar streams zitten kijken.
Ik heb het spel niet zelf gespeeld en ik weet niet wat voor toekomst plannen er nog zijn.

Maar mijn mening op dit moment;
Eerlijk gezegd geloof ik niet dat dit spel heel groot zal worden.
De graphics zijn arcade achtig, maar dat hoeft uiteraard geen probleem te zijn.
Echter de gunplay vind ik erg simpel en alleen gebaseerd op hoeken peaken.
Aimen en schieten ziet er erg makkelijk uit, er is geen ADS en bijna geen recoil lijkt het wel.
De special abilities zijn een leuke toevoeging en eigenlijk het enige wat dit spel uniek maakt.
Ook lijkt het geheel zo 'langzaam' te spelen, het voelt een beetje als een mobile game die men op de PC heeft uitgebracht.

Volgens mij is dit spel voornamelijk populair nu omdat het door de grote streamers wordt gespeeld (zoals hierboven ook wel aangegeven), maar hoe lang blijven die geïnteresseerd.

Maar nogmaals, dit is alleen mijn mening op basis van het kijken van streams.
Ik krijg echter geen zin om het te spelen, terwijl ik dat met COD Warzone wel had.

Anoniem: 264566

Frank_P schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:41:
Ik heb gisteravond en vanochtend een paar streams zitten kijken.
Ik heb het spel niet zelf gespeeld en ik weet niet wat voor toekomst plannen er nog zijn.

Maar mijn mening op dit moment;
Eerlijk gezegd geloof ik niet dat dit spel heel groot zal worden.
De graphics zijn arcade achtig, maar dat hoeft uiteraard geen probleem te zijn.
Echter de gunplay vind ik erg simpel en alleen gebaseerd op hoeken peaken.
Aimen en schieten ziet er erg makkelijk uit, er is geen ADS en bijna geen recoil lijkt het wel.
De special abilities zijn een leuke toevoeging en eigenlijk het enige wat dit spel uniek maakt.
Ook lijkt het geheel zo 'langzaam' te spelen, het voelt een beetje als een mobile game die men op de PC heeft uitgebracht.

Volgens mij is dit spel voornamelijk populair nu omdat het door de grote streamers wordt gespeeld (zoals hierboven ook wel aangegeven), maar hoe lang blijven die geïnteresseerd.

Maar nogmaals, dit is alleen mijn mening op basis van het kijken van streams.
Ik krijg echter geen zin om het te spelen, terwijl ik dat met COD Warzone wel had.
Ik denk dat je weinig verstand hebt van competitive gaming, cod warzone was echt een waardeloze game.

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 07-09 09:06
Ook wat streams gezien en vindt het er echt retesaai uitzien maar toch gek dat dit meer dan een miljoen kijkers heeft op twitch dat zegt toch wel wat lijkt me..

Maar is afwachten tot ik het zelf een keer kan spelen maar doet me nog niks voorlopig.

Xbox series X / Playstation 5 / LG CX 55" /

• RubenSaurus
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 15-09 12:56
Ze hebben vannacht de eerste grote ronde account-bans gedaan las ik op hun Twitter, dit zijn accounts die 'keys' verkochten enzo. Heeft dus ook weinig zin denk ik om een roulerend Tweakers accountje aan te maken :P

https://twitch.tv/rubensaurus

• soskes
  • Registratie: juli 2010
  • Nu online
Stylze schreef op woensdag 8 april 2020 @ 20:58:
Ook wat streams gezien en vindt het er echt retesaai uitzien maar toch gek dat dit meer dan een miljoen kijkers heeft op twitch dat zegt toch wel wat lijkt me..

Maar is afwachten tot ik het zelf een keer kan spelen maar doet me nog niks voorlopig.
Ik vind het kijken behoorlijk saai, zelfde als met CS. Lijken niet mijn games te zijn. Wat ik wel interessant vind is de marketing strategie. Die zit verrekte goed in elkaar.
Door de verdeling over de servers en de goede speelbaarheid (tenminste van wat ik zie, lees en hoor) creëer je een hele goede vibe.
Door het aantal Keys beperkt te houden creëer je daarnaast een gevoel van schaarste wat ik hierboven ook zie terugkomen.
En dan ook nog kijkers naar de streamers trekken door, als ik het goed heb begrepen, Keys te droppen tijdens streams zorgt voor een compromis waardoor je de streamers niet (veel) hoeft te betalen.

Behoorlijk geniaal. Nu hoop ik wel dat ze de servers blijven uitbreiden zodat zelfs op de piek die smooth gameplay verzekerd blijft. Je ziet vaak bij grotere games (COD, Apex, Destiny) dat tijdens de piek de servers ruk zijn.

Voor degene die wel spelen, have fun!

• vBr8
Ik heb gister 4 potjes gespeeld, het is ontzettend wennen en heel erg veel leren op het begin. Elke ability moet je uitvogelen, de maps zijn compleet nieuw dus moet je uitvogelen, de calls zijn belangrijk. Waar moet je jigglepeeken, waar kun je goede angles houden enzovoorts. Zit een grote leercurve in het spel heb ik wel gemerkt.

Net als bij CSGO zit er een recoil pattern in de game, die tot op zeker hoogte hetzelfde is en de laatste paar bullets zijn random. De gunfights lijken wel op csgo, alleen met de economy moet ik nog even goed uitvogelen hoe dat werkt, want ik lijk altijd zat geld te hebben om alles te kopen, terwijl mijn teammates nooit geld hebben 8)7

Ik was wat sceptisch over de abilities maar het valt allemaal reuze mee en geven juist die tactische feel aan deze game, wat ik mis in veel andere shooters. Het wordt zeker een contender als E-Sports game. Het zit nu al zo lekker in elkaar, enige waar ik me aan stoor zijn de veel te onduidelijke voetstappen die je héél hard hoort.

Vanavond ga ik weer spelen en misschien nog even streamen gezien de vieweraantallen wel leuk om dat weer op te pakken bij een nieuwe game, waar iedereen nog in de learning phase zit :)

Al met al ben ik tot nu toe (4 potjes) al wel zeer tevreden over de mechanics, fights en ability usage. Dus ik denk dat ik hier wel wat uurtjes meer aan ga spenderen :*)

Edit:
soskes schreef op donderdag 9 april 2020 @ 07:56:
[...]

Behoorlijk geniaal. Nu hoop ik wel dat ze de servers blijven uitbreiden zodat zelfs op de piek die smooth gameplay verzekerd blijft. Je ziet vaak bij grotere games (COD, Apex, Destiny) dat tijdens de piek de servers ruk zijn.

Voor degene die wel spelen, have fun!
Ze hebben in een blogpost gezegd dat ze langzaam aan de servers en mensen uitbreiden in de beta. Ze houden bewust veel mensen af om voor degene die wel kunnen spelen, dit goed kunnen doen zonder overbelastte servers e.d.

Leesvoer: https://beta.playvalorant...eu-na-and-moving-forward/

Dit artikel geeft eigenlijk precies antwoord op wat jij hoopt ;)

[Voor 22% gewijzigd door vBr8 op 09-04-2020 08:28]

• Madstorm
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 15-09 22:13

Madstorm

Derping all the way!

vBr8 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 08:26:
Ik heb gister 4 potjes gespeeld, het is ontzettend wennen en heel erg veel leren op het begin.
Ik vind juist het tegenovergestelde. De abilities moet je natuurlijk wat leren kennen, maar qua peeken, recoil, gunfights voelde het heel snel erg bekend (misschien helpt 1500 uur in CSGO ook wel wat).

Gisteren nog maar met één character (Brimstone) gespeeld, de smokes die hij kan neerleggen zijn zo goed ideaal om een push op een bombsite te faken (of juist niet). En met zijn ult kun je een hele site in een keer leeg halen.
Mocht iemand nog twijfelen over een wapen wat goed te gebruiken is, ik raad de Vandal aan. Speelt een beetje als de AK uit CSGO.

I'm an Ironman!

• vBr8
Madstorm schreef op donderdag 9 april 2020 @ 08:39:
[...]

Ik vind juist het tegenovergestelde. De abilities moet je natuurlijk wat leren kennen, maar qua peeken, recoil, gunfights voelde het heel snel erg bekend (misschien helpt 1500 uur in CSGO ook wel wat).

Gisteren nog maar met één character (Brimstone) gespeeld, de smokes die hij kan neerleggen zijn zo goed ideaal om een push op een bombsite te faken (of juist niet). En met zijn ult kun je een hele site in een keer leeg halen.
Mocht iemand nog twijfelen over een wapen wat goed te gebruiken is, ik raad de Vandal aan. Speelt een beetje als de AK uit CSGO.
Ik heb ruim 2500 uur in CSGO, maar die wapens is niet het grootste probleem. De mechanics zelf zijn even wennen, lijkt wel veel op CSGO. Het gaat vooral om map knowledge en abilities.

Ik gebruik zelf de Vandal nooit, maar juist de Phantom. Vind ik fijner qua spray en fire rate. Maar ieder zn keus blijkt maar weer :)

• FixDeluxe
Hahaha hoe meer ik lees van jullie, hoe jaloerser ik wordt.
echter heb ik het volgende gelezen: https://beta.playvalorant...eu-na-and-moving-forward/

Gezien mijn vele uren aan stream watch maak ik hopelijk toch nog kans, drops staan ook weer aan dus :=

Wel goed om te zien dat jullie er van genieten en er positief over zijn :D

• servival7
Heb een potje kunnen spelen. Ondanks dat ik hard afgemaakt werd (10-20 k/d, 8-13 verloren) spreekt de game mij wel erg aan. Het is dat ik nu moet werken anders zou ik de hele dag spelen. :9

• vBr8
FixDeluxe schreef op donderdag 9 april 2020 @ 08:52:
Hahaha hoe meer ik lees van jullie, hoe jaloerser ik wordt.
echter heb ik het volgende gelezen: https://beta.playvalorant...eu-na-and-moving-forward/

Gezien mijn vele uren aan stream watch maak ik hopelijk toch nog kans, drops staan ook weer aan dus :=

Wel goed om te zien dat jullie er van genieten en er positief over zijn :D
Ja dat linkje had ik inderdaad ook gepost hierboven :P Ik vind dat ze echt super transparant zijn, kan ik zeer waarderen!
servival7 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 08:54:
Heb een potje kunnen spelen. Ondanks dat ik hard afgemaakt werd (10-20 k/d, 8-13 verloren) spreekt de game mij wel erg aan. Het is dat ik nu moet werken anders zou ik de hele dag spelen. :9
Ja dat zou ik ook doen, grinden zoals vroeger CS :+

Ik heb bij 2 potjes Match MVP en 2 potjes Team MVP gehaald, 2 gewonnen 2 verloren, dus qua stats nog wel aardig O-)

• servival7
2e potje ook MVP geworden en 13-3 gewonnen. Had 13-2 kunnen zijn maar iemand uit mijn team had niet door dat hij moest defusen :+

• FixDeluxe
Iemand vanavond een potje doen? :+
Eindelijk heb ik ook een positief mailtje gekregen.
Gelukkig precies op het juiste moment want we zijn mooi 4 daagjes vrij na deze werkdag.

Hoop nu wel dat het niet tegen gaat vallen omdat ik me er zo op verheugd heb :P

• vBr8
FixDeluxe schreef op donderdag 9 april 2020 @ 14:13:
Iemand vanavond een potje doen? :+
Eindelijk heb ik ook een positief mailtje gekregen.
Gelukkig precies op het juiste moment want we zijn mooi 4 daagjes vrij na deze werkdag.

Hoop nu wel dat het niet tegen gaat vallen omdat ik me er zo op verheugd heb :P
Lekker man!
Hoop het voor je dat het niet tegenvalt, maar ik verwacht dat als je CS leuk vind dit een kleine stap is. Zitten hier en daar wat verschillen in maar als je er voor open staat speel t makkelijk weg.

• FixDeluxe
vBr8 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 15:35:
[...]

Lekker man!
Hoop het voor je dat het niet tegenvalt, maar ik verwacht dat als je CS leuk vind dit een kleine stap is. Zitten hier en daar wat verschillen in maar als je er voor open staat speel t makkelijk weg.
Dat komt vast wel goed, kan niet wachten om te spelen.
Komt er trouwens een Nederlandse Valorant discord?
Mocht er animo zijn :D

• WolfsRain
Riot Games heeft een hele asset kit online gegooid incl stream overlays, voor de Twitchers onder ons. https://beta.playvalorant...dates/valorant-asset-kit/

Heb er nu zelf zo een 6 uur inzitten. Speelt lekker weg, nog niet zo doorontwikkeld als CS (logischerwijs), animaties voelen wat lomp aan, loopsnelheid is wat te laag en er moet nog wat balanswerk plaatsvinden. Maar so far :D.

Er is een Valorant Benelux Discord trouwens: https://www.esportsclub.n...-valorant-benelux-discord

• Creffie
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 21-05 14:44
Ik denk dat ik al wel 30+ uur heb gekeken, nog steeds geen whitelist. Al mijn vrienden wel. Ik ben bang dat ik moet wachten tot de zomer.

• servival7
Creffie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 11:34:
Ik denk dat ik al wel 30+ uur heb gekeken, nog steeds geen whitelist. Al mijn vrienden wel. Ik ben bang dat ik moet wachten tot de zomer.
Ik kreeg mijne 's nachts terwijl ik helemaal geen stream aan het kijken was. Er is nog hoop :9

• wauturr
  • Laatst online: 15-09 19:25
Dat de game zo gepusht wordt door middel van streamers geeft mijn geen goede hoop. Maar goed, of de game goed is kan ik pas merken als ik het mag spelen.

• cakebp
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 08-09 11:34
Ben benieuwd, gameplay ziet er goed uit. Nu nog hopen op een key....

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
wauturr schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 15:51:
Dat de game zo gepusht wordt door middel van streamers geeft mijn geen goede hoop. Maar goed, of de game goed is kan ik pas merken als ik het mag spelen.
Dat was bij Apex Legends ook het geval en dat is toch een aardige game geworden.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 16-09 16:41
cakebp schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 15:51:
Ben benieuwd, gameplay ziet er goed uit. Nu nog hopen op een key....
Heb al 40+ uur aan streams aan gehad. Nog geen key gezien 8)7

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Heb maar een account gekocht, duurde me te lang. Paar potjes gedaan, gameplay voelt erg fijn aan.

• servival7
Anoniem: 264566 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 14:07:
Heb maar een account gekocht, duurde me te lang. Paar potjes gedaan, gameplay voelt erg fijn aan.
Je weet dat riot dit soort accounts banned?

servival7 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 16:03:
[...]

Je weet dat riot dit soort accounts banned?
Ja, zie het meer als een tijdelijk account.

• Korkss
Anoniem: 264566 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 14:07:
Dat heb ik er zeker niet voor over.. zie wel of ik nog een key krijg. Anders lekker wachten tot release >:)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Korkss schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 17:34:
[...]

Dat heb ik er zeker niet voor over.. zie wel of ik nog een key krijg. Anders lekker wachten tot release >:)
Was maar 25 dollar, viel wel mee.

• turambar
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 09:39
Ik heb na 50 uur streams kijken eindelijk prijs.

Introductie gespeeld en settings aangepast (ESDF)

Mijn 20-jaar oude Unreal Tournament skills vertalen zich vast 1-op-1...

• mierenmepper
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 09:08
zijn er mensen die samen willen spelen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 12-09 21:34

Tjado

Dé man

Is er al een GoT Valorant discord? Lijkt me ook tof om samen met een paar Tweakers een paar potjes te spelen.

edit: Zie net dit bericht hierboven :)

[Voor 55% gewijzigd door Tjado op 12-04-2020 14:22]

Die ene, met die snor

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 07:16
Inmiddels al zeker 15+ uur aanstaan en nog steeds geen key..

PS5 Stock Alerts - https://t.me/ps5voorraad

• Korkss
CyberDonky schreef op zondag 12 april 2020 @ 17:48:
Inmiddels al zeker 15+ uur aanstaan en nog steeds geen key..
Ik zit a ruim over de 50+ nu denk ik. Nog niks! 3 maten van me zitten met nog geen 10 uur al aan een key 8)7

• FixDeluxe
Korkss schreef op zondag 12 april 2020 @ 19:53:
[...]

Ik zit a ruim over de 50+ nu denk ik. Nog niks! 3 maten van me zitten met nog geen 10 uur al aan een key 8)7
Nog steeds niks?
dacht dat de mensen die er veel uren in hadden zitten de acces ook zouden krijgen via de mail?

Heb zelf dit weekend heel erg veel potjes gespeeld.
Ik ben er zelf dan ook wel echt enorm enthousiast over.
toch kan ik er niet onderuit komen om het spel te vergelijken met csgo.
en dan is toch het enige waar ik me aan "erger" het schieten zelf.

Op een of andere manier voelt het nog niet of precies, of smooth.
Waar je bijvoorbeeld met csgo eigenlijk direct voelt of iets een headshot is of niet, kan ik daar hier bij valorant totaal geen pijl op trekken.

Vaak aim je precies goed en mist hij de headshot waar een andere keer je het idee hebt dat je er flink naast zit en je hem toch raakt. (1e kogel dus niet de spray na 10 seconden)

En ja het is een beta, dus er mogen en zullen een boel dingen veranderen, maar ik ben er tot nu toe al heel positief over :D

• vBr8
Ik heb dat ook wel.. Maar dan vooral met spray patterns waar ik me aan irriteer. Want deze is de eerste aantal kogels hetzelfde en daarna randomized, dus je kunt nooit goed sprayen en de reset time van je gun is erg lang waardoor tappen ook niet goed werkt in de game..

Hierdoor is de learningcurve van schieten nagenoeg non-existent want je kunt je spray niet oefenen enkel je aim. Dat vind ik een van de weinige echte minpunten van de game. Verder ook zeer over te spreken!

• FixDeluxe
vBr8 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 08:43:
Ik heb dat ook wel.. Maar dan vooral met spray patterns waar ik me aan irriteer. Want deze is de eerste aantal kogels hetzelfde en daarna randomized, dus je kunt nooit goed sprayen en de reset time van je gun is erg lang waardoor tappen ook niet goed werkt in de game..

Hierdoor is de learningcurve van schieten nagenoeg non-existent want je kunt je spray niet oefenen enkel je aim. Dat vind ik een van de weinige echte minpunten van de game. Verder ook zeer over te spreken!
Inderdaad, dit dus ook :)
de lange reset time van de gun is inderdaad ook vrij irritant.
zeker bij de Guardian, waar je juist voor de headshot tapt.
als de eerste mist begin je door de lange reset time al snel weer te vroeg met tappen waardoor je eigenlijk vaak kansloos bent als je eerste schot niet gewoon aankomt.

Hoop dat ze daar wat aan gaan doen, maar dat zullen ze vast genoeg meekrijgen dus komt goed :D

• WolfsRain
Vannacht wordt de eerste patch doorgevoerd, focus lijkt vooral te liggen op audiobugs en map exploits, maar toch. Benieuwd of er ook nog wat anders aangepakt wordt.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee