Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-09 19:02
FixDeluxe schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 08:36:
[...]

Nog steeds niks?
dacht dat de mensen die er veel uren in hadden zitten de acces ook zouden krijgen via de mail?

Heb zelf dit weekend heel erg veel potjes gespeeld.
Ik ben er zelf dan ook wel echt enorm enthousiast over.
toch kan ik er niet onderuit komen om het spel te vergelijken met csgo.
en dan is toch het enige waar ik me aan "erger" het schieten zelf.

Op een of andere manier voelt het nog niet of precies, of smooth.
Waar je bijvoorbeeld met csgo eigenlijk direct voelt of iets een headshot is of niet, kan ik daar hier bij valorant totaal geen pijl op trekken.

Vaak aim je precies goed en mist hij de headshot waar een andere keer je het idee hebt dat je er flink naast zit en je hem toch raakt. (1e kogel dus niet de spray na 10 seconden)

En ja het is een beta, dus er mogen en zullen een boel dingen veranderen, maar ik ben er tot nu toe al heel positief over :D
Vannacht hele nacht en ochtend summit aan laten staan op pc. Nu diegosaurs erop maar nog geen drop gezien.. jammerdebammer

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Mis toch wel de spray mogelijkheden..
WolfsRain schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:28:
Vannacht wordt de eerste patch doorgevoerd, focus lijkt vooral te liggen op audiobugs en map exploits, maar toch. Benieuwd of er ook nog wat anders aangepakt wordt.
Ja ik vind de sound issues wel het vervelendste, je hoort voetstappen over hele map alsof ze naast je zijn.. Dat vind ik toch wel irritant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:46
Brubs schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:25:

[...]

Ja ik vind de sound issues wel het vervelendste, je hoort voetstappen over hele map alsof ze naast je zijn.. Dat vind ik toch wel irritant |:(
Klopt, wat mij het meest irriteert tot nu toe:
-Audiobugs, inclusief voetstappen of niet horen van de teleporter
-Recoil reset time
-RNG in spray patterns (zie: https://flickshot.gg/spraypatterns)
-Een aantal agents met vaardigheden die nergens over gaan (dat heb je natuurlijk al snel, balans is lastig). Persoonlijk had ik het fijner gevonden als agents puur utility hadden en geen damage vaardigheden.

Voor de rest echt wel een heerlijke game. Het is natuurlijk closed beta, dus bovenstaande punten zijn ook helemaal niet erg. Hopelijk bij launch opgelost.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@WolfsRain -Recoil reset time

Dat is mijn main punt nu waar ik echt zoiets van heb ik hoop dat ze dat gaan fixen. Als je een beetje aan het tappen bent met de Vandal dan jumpt de gun soms echt heel raar omhoog. Dat zou daar niet zo'n effect op moeten hebben. Als dat gebeurt als je snel tapt, oke, maar het gebeurt ook als je je shots gewoon paced, zoals je bijv in CS kan doen. Voor de rest ben ik best wel te spreken over de game en heb ik zoiets van ik moet het eerst nog maar een paar weekjes spelen voordat ik echt met punten van aandacht ga komen.

Voor nu best lol met deze game.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
Korkss schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:52:
[...]

Vannacht hele nacht en ochtend summit aan laten staan op pc. Nu diegosaurs erop maar nog geen drop gezien.. jammerdebammer
Houd je je mail ook in de gaten?
Dit was voor mij ook het geval.
Had ook rond de 40 uur non stop gekeken en kreeg maar geen melding op twitch.
totdat ik in bed lag en een mailtje kreeg dat ik acces kreeg tot het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
DAMAGE schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 21:31:
@WolfsRain -Recoil reset time

Dat is mijn main punt nu waar ik echt zoiets van heb ik hoop dat ze dat gaan fixen. Als je een beetje aan het tappen bent met de Vandal dan jumpt de gun soms echt heel raar omhoog. Dat zou daar niet zo'n effect op moeten hebben. Als dat gebeurt als je snel tapt, oke, maar het gebeurt ook als je je shots gewoon paced, zoals je bijv in CS kan doen. Voor de rest ben ik best wel te spreken over de game en heb ik zoiets van ik moet het eerst nog maar een paar weekjes spelen voordat ik echt met punten van aandacht ga komen.

Voor nu best lol met deze game.
Waar ik me nu wel al meer op begin te focussen zijn de details. Heb inmiddels al aardig wat potjes gedaan en wordt ook nog steeds wel beter in ability usage, maar wat mij ook erg interesseert is hoe de economy bijvoorbeeld werkt.

Ik heb het met je eens dat de aim recovery time wat strakker mag en ook dat spraypatterns voor een full mag hetzelfde worden, maakt de dynamiek van het spel een stuk beter. Dan kun je long range sprayen/tappen en close range hetzelfde.. Dat maakt CS zo leuk dat iedereen een andere tactic heeft.

Ach het is een Beta, die nu al zeer strak speelt, ik heb er ook veel lol mee en vindt dat de devs zeer goed communiceren naar community met regelmatige blogs/vlogs en what not.
Hopelijk houden ze dit vol en wordt dit toch wel een leuke e-sport game om te volgen en spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Brubs schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:25:

[...]

Hier heb ik totaal geen last van, vind de sound juist nog wel prima.
Ook kun je zelf gewoon zien tot hoever je voetstappen te horen zijn, en volgens mij klopt dit gewoon prima.
misschien mag het verschil tussen dichtbij en veraf iets groter zijn maar alsnog vind ik het geluid juist wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
FixDeluxe schreef op woensdag 15 april 2020 @ 11:26:
[...]

Hier heb ik totaal geen last van, vind de sound juist nog wel prima.
Ook kun je zelf gewoon zien tot hoever je voetstappen te horen zijn, en volgens mij klopt dit gewoon prima.
misschien mag het verschil tussen dichtbij en veraf iets groter zijn maar alsnog vind ik het geluid juist wel goed.
Hoe kun je zien tot hoe ver je voetstappen te horen zijn dan? Dat is nieuw voor mij maar dat maakt sommige plays toch een stuk interessanter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Brubs schreef op woensdag 15 april 2020 @ 11:29:
[...]

Hoe kun je zien tot hoe ver je voetstappen te horen zijn dan? Dat is nieuw voor mij maar dat maakt sommige plays toch een stuk interessanter
Als het goed is kun je als je zelf loop of rent op de minimap een cirkel om je poppetje zien.
Die cirkel zou als het goed is de range moeten zijn waarin jouw voetstappen te horen zijn.
dit betekend natuurlijk ook gelijk dat je kan inschatten vanaf wanneer je een tegenstander kan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
FixDeluxe schreef op woensdag 15 april 2020 @ 11:38:
[...]

Als het goed is kun je als je zelf loop of rent op de minimap een cirkel om je poppetje zien.
Die cirkel zou als het goed is de range moeten zijn waarin jouw voetstappen te horen zijn.
dit betekend natuurlijk ook gelijk dat je kan inschatten vanaf wanneer je een tegenstander kan horen.
Dat moet ik dan eens gaan testen of dat werkt, valuable information dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
FixDeluxe schreef op woensdag 15 april 2020 @ 08:01:
[...]

Houd je je mail ook in de gaten?
Dit was voor mij ook het geval.
Had ook rond de 40 uur non stop gekeken en kreeg maar geen melding op twitch.
totdat ik in bed lag en een mailtje kreeg dat ik acces kreeg tot het spel.
Ja ik kijk elke dag mijn mail na. Ook voor prive zaken. Mag me nog steeds niet bij de gelukkigen scharen. Jammer heb echt zin om de game te testen.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Korkss schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:23:
[...]

Ja ik kijk elke dag mijn mail na. Ook voor prive zaken. Mag me nog steeds niet bij de gelukkigen scharen. Jammer heb echt zin om de game te testen.
Intussen staan er zoveel te koop op marktplaats. Soms mensen die er 6 verkopen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Matthias87 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:36:
[...]

Intussen staan er zoveel te koop op marktplaats. Soms mensen die er 6 verkopen.. 8)7
Ja dat is nog het erge.. Ik ga gewoon geen geld betalen voor een beta. Mensen die dit dus grinden voor de verkoop en wel geluk hebben, zult ze bijna wat wensen. Maar dat geld voor alles in het leven wat zo gaat. Hoop dat ze er iedergeval niet vanaf komen, maar ook dat zal ze vast wel lukken 8)7

Zo drop binnen eindelijk! En.. ik SUCK :+

[ Voor 4% gewijzigd door Korkss op 16-04-2020 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Korkss schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:44:
[...]

Ja dat is nog het erge.. Ik ga gewoon geen geld betalen voor een beta. Mensen die dit dus grinden voor de verkoop en wel geluk hebben, zult ze bijna wat wensen. Maar dat geld voor alles in het leven wat zo gaat. Hoop dat ze er iedergeval niet vanaf komen, maar ook dat zal ze vast wel lukken 8)7

Zo drop binnen eindelijk! En.. ik SUCK :+
Haha get used to it, er zit een flinke learning curve aan dit soort shooters. Enige wat je kan doen is streams kijken van ervaren spelers en veel zelf oefenen. Dan wordt je snel beter.

Mijn eerste tip voor je, crosshairplacement en passive gameplay. Probeer niet te aggressief hoeken te peeken en dat soort ongein als je de mechanics/aim nog niet onder de knie hebt.

You can do it *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Voor de mensen met Shadowplay:

Ik kan sinds de update in eens niet meer recordings opslaan die gedaan zijn door Shadowplay. Als ik op Alt + F10 druk om te saven dan doet hij het niet. Als ik op Alt + Z druk om het menu te openen en dan vervolgens handmatig op save te klikken werkt ook niet. Gewoon geen mogelijkheid om footage op te slaan.

Start ik vervolgens een andere game op dan werkt het plots wel.

Ik ga vanavond nog wel even wat proberen maar het lijkt op een bug in Valorant? Meer mensen problemen mee?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Jesus im hooked! Kom er langzaam in, kleine stapjes vooruit! Hier ga ik me goed mee vermaken aankomende tijd!
Wie is jullie favoriete character? Ik probeer Sova veel te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik speel meestal Cypher. Gebruik momenteel de Phantom het meest. De Vandal ook veel gebruikt, maar vind de recoil reset time te gaar op die gun, dat bijt me te vaak in de ass. Als ze dat gaan aanpassen dan switch ik denk ik weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

eindelijk mn access binnen *O*

als CS speler is het nog wel erg wennen aan de skills (en de derde bomsite)

net 2 potjes gedaan maar wel dikke lol gehad :D

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Voor alle mensen die net als mij een probleem hadden dat Shadowplay niet werkte; ik heb een oplossing gevonden!

Op de file VALORANT-Win64-Shipping.exe (path is c:\Riot Games\VALORANT\live\ShooterGame\Binaries\Win64\) moet je de fullscreen optimalizations disable checkbox AAN zetten.Dit kun je doen door de eigenschappen van het bestand te openen en vervolgens naar het compatibility tab te gaan. Daar staat de checkbox. Zodra je de checkbox aanvinkt en op Apply klikt zou het weer moeten werken. Hier wel iig!

[edit]

Bewijs:

:+

[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 20-04-2020 03:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Ik hoorde dat ze deze week al een ranked modus uit willen brengen, finally!

Let the grind begin >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Brubs schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:40:
Ik hoorde dat ze deze week al een ranked modus uit willen brengen, finally!

Let the grind begin >:)
Bron? Benieuwd hoe die ranks werken, moet je winnen of heeft het killen etc ook invloed? Ben namelijk zelf niet zo’n “pusher/fragger” dus haal meestal niet top kills. Wel van mijn laatste 14 games er 12 gewonnen met de squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Korkss schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 12:52:
[...]

Bron? Benieuwd hoe die ranks werken, moet je winnen of heeft het killen etc ook invloed? Ben namelijk zelf niet zo’n “pusher/fragger” dus haal meestal niet top kills. Wel van mijn laatste 14 games er 12 gewonnen met de squad.
Ik verwacht dat dat iets gaat zijn met MMR (Match Making rating oid). Dus dat bijgehouden wordt hoe je het doet, of kills en weet ik t wat erbij hoort geen idee tbh.. Maar heb wel zin in.

De bron weet ik zo niet meer, maar er zal vast wel wat te vinden zijn op google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Brubs schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:08:
[...]

Ik verwacht dat dat iets gaat zijn met MMR (Match Making rating oid). Dus dat bijgehouden wordt hoe je het doet, of kills en weet ik t wat erbij hoort geen idee tbh.. Maar heb wel zin in.

De bron weet ik zo niet meer, maar er zal vast wel wat te vinden zijn op google ;)
We wachten het af. Zolang Riot zelf niks confirmed ga ik nergens van uit.
Heb ook wel zin in ranked oid. Enige is dat ik daar nog niet klaar voor ben. Man wat ben ik slecht zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 11:13
Mensen die willen teamen? Nick: bzoei #EUW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:27
Meer mensen nu issues met connecten?

To patch, we'll be taking EU matchmaking down on April 22 (local time) at 3:30AM CEST, then turning off servers - they'll come back up around 9AM CEST.

Also on April 22 (local time), NA matchmaking will be down at 4:30AM PT, then offline at 6AM PT. Back up at 10AM PT.

https://twitter.com/PlayVALORANT/status/1252673384917250048

[ Voor 82% gewijzigd door Sup4rdurt op 21-04-2020 21:37 ]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Blijkbaar is de game nu inderdaad ook offline tot 23.00 vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Laatst online: 09:27
Iemand hier die veel met Raze speelt? Heeft de nerf ook maar enigzins effect gehad op je potjes?

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Sup4rdurt schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:56:
Iemand hier die veel met Raze speelt? Heeft de nerf ook maar enigzins effect gehad op je potjes?
Ik heb zeker veel met Raze gespeeld, inmiddels wat andere agents aan het proberen. Want Raze is simpelweg gewoon damage doen en rammen, maar ik wil ook wat extra tactische agents spelen.

Maar de nades zijn wel verbeterd vind ik, niet meer 2, dat was we overpowered.. Maar zijn nog genoeg dingen die beter kunnen..
Heb het idee dat sound alleen maar slechter is geworden, ik kan soms echt niet meer vinden waar ik heen moet kijken bij soundcues..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FixDeluxe
Brubs schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:10:
[...]

Ik heb zeker veel met Raze gespeeld, inmiddels wat andere agents aan het proberen. Want Raze is simpelweg gewoon damage doen en rammen, maar ik wil ook wat extra tactische agents spelen.

Maar de nades zijn wel verbeterd vind ik, niet meer 2, dat was we overpowered.. Maar zijn nog genoeg dingen die beter kunnen..
Heb het idee dat sound alleen maar slechter is geworden, ik kan soms echt niet meer vinden waar ik heen moet kijken bij soundcues..
Persoonlijk ben ik toch wel echt fan van Sova.
hou er van om duidelijke info te vergaren + redelijke damage te hebben als uttilities.
maar ben ook nog steeds in de probeer fase, maar weet al wel dat er sommige niet veel gespeeld gaan worden.

Daarnaast vind ik juist dat de sound eigenlijk nog steeds goed is.
ik weet niet of het aan mijn headset ligt of wat dan ook, maar kan alles precies horen.
wat mij betreft is dat echt een pluspunt in plaats van een negatief punt wat ik toch van velen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
FixDeluxe schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:42:
[...]

Persoonlijk ben ik toch wel echt fan van Sova.
hou er van om duidelijke info te vergaren + redelijke damage te hebben als uttilities.
maar ben ook nog steeds in de probeer fase, maar weet al wel dat er sommige niet veel gespeeld gaan worden.

Daarnaast vind ik juist dat de sound eigenlijk nog steeds goed is.
ik weet niet of het aan mijn headset ligt of wat dan ook, maar kan alles precies horen.
wat mij betreft is dat echt een pluspunt in plaats van een negatief punt wat ik toch van velen hoor.
Hmm ik heb er toch wel wat moeite mee soms.. Maar ook soms dat ik mensen spectate en dan duidelijk iets hoor en dan zie je ze gewoon de andere kant op kijken dat ik ook denk van WTF ben je aan t doen kerel |:(

Dus ik weet t niet, naar mijn idee toch nog wel wat ruimte voor verbetering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FixDeluxe
Brubs schreef op donderdag 23 april 2020 @ 10:19:
[...]

Hmm ik heb er toch wel wat moeite mee soms.. Maar ook soms dat ik mensen spectate en dan duidelijk iets hoor en dan zie je ze gewoon de andere kant op kijken dat ik ook denk van WTF ben je aan t doen kerel |:(

Dus ik weet t niet, naar mijn idee toch nog wel wat ruimte voor verbetering
Haha dat klopt helemaal, maar dat ligt dan volgens mij meer aan die personen zelf dan aan het geluid.
als ik spectate en ik hoor van links wat komen, de persoon kijkt naar rechts en word toch van links geschoten. dan zit hij fout en hoor ik het goed. maar hij zal dan natuurlijk zeggen dat het geluid slecht is.

verbeteren kan altijd inderdaad dus ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wederom Que problemen hier. Denk overal. Soms vindt ie een game en start hij maar kom je niet verder dan het character pick scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
DAMAGE schreef op donderdag 23 april 2020 @ 23:31:
Wederom Que problemen hier. Denk overal. Soms vindt ie een game en start hij maar kom je niet verder dan het character pick scherm.
Klopt, heel de avond al issues met MM. Heb 1 potje kunnen spelen maar helaas.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
DAMAGE schreef op donderdag 23 april 2020 @ 23:31:
Had er helaas ook wat last van in de avond.
alsnog wel een paar leuke potjes kunnen spelen dus was voor mij niet hinderlijk.
ze zullen ook vast wel met een statement komen betreft de oorzaak hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

het grootste probleem IMHO blijft toch wel die meegeleverde rootkit..
kernel level access voor een spelletje zal voor meerdere mensen wat ver gaan..

buiten dat speelt het best lekker weg. Mijn personal fav. is toch wel Raze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

We zullen zien hoe goed die anticheat op kernel niveau het gaat doen de komende tijd. Helaas is het blijkbaar nodig om een anticheat te hebben op kernelniveau. Bijna elke FPS game zit tegenwoordig ram vol met cheaters. Kijk BFV. Modernwarfare. PUBG. Om nog maar te zwijgen over CSGO. Heb echt goed mijn best moeten doen vorig jaar om het daar tot global elite te schoppen en mij door alle cheaters heen te worstelen. Ik hoop dat Valorant dat op deze manier beter kan doen. Het zou de eerste FPS game zijn die het goed voor elkaar heeft. En ik moet zeggen dat ik in mijn eigen games nog niet echt gek veel cheaters gezien heb. Volgens mij nog niet een. Wel af en toe een game waarbij er toch behoorlijk skilled players tussen zaten.

Komende tijd moet die anticheat zich gaan bewijzen. Als blijkt dat ze shady shit met die anticheat op kernelniveau doen dan is die game in één keer klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rated komt komende week naar Valorant.

Voor wat informatie zie: https://beta.playvalorant...-competitive-matchmaking/

Eerst 20 matches unrated gespeeld hebben maar ik denk dat veel mensen daar al lang overheen zullen zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heb wel lol met deze game. Meer dan ik verwacht had eigenlijk! Kleine montage gemaakt van enkele geinige momenten in week 3 voor mij:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 01-09 16:31
Wel een grappig spelletje, voelt wel heel erg cs lite aan. Stuk minder gevoel imo, een stuk toegankelijker wel daardoor. Heb alleen nog geen idee wanneer ik iemand nou goed damage heb gedaan, te weinig visuele cue's. En vind het daarnaast ook jammer dat alles zo statisch aanvoelt. Ondanks dat cs een 7 jaar oude game is, voelt hij moderner dan valorant.

Maar het kan zeker voor leuke avondjes zorgen! Ben benieuwd hoe veel ik hem ga spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door swoutr op 27-04-2020 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:00

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
DAMAGE schreef op zondag 26 april 2020 @ 04:40:
Heb wel lol met deze game. Meer dan ik verwacht had eigenlijk! Kleine montage gemaakt van enkele geinige momenten in week 3 voor mij:

[YouTube: Hoe vergaat het Rice in Valorant? Random Frags #01]
Ziet er goed uit, had je al veel CS:GO-ervaring?

Ik heb sinds vanochtend ook een key. *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBeZHlL4QVU6marO7ETdDugTVuE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wPzTswwLAujXdFTokyk2SDih.png?f=user_large

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
g0tanks schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:07:
[...]

[Afbeelding]
Nice gefeliciteerd en welkom bij de club!

Vandaag komt er een update waar een rated system bij zit, alleen zeggen ze dat er eerst gekeken wordt of het soepel loopt. Dus volledig rated release weet ik niet zeker. Hopelijk wel, lekker ranks grinden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

g0tanks schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:07:
[...]

[Afbeelding]
Thanks dude! Ja speel sowieso al jaren shooters, en CS al vanaf het prille begin ergens. Dat helpt wel mee in deze game, zeker. Misschien niet eens zo zeer qua aim, maar meer qua slimmigheid in de game. En je hebt veel sneller rotations door waar mensen eventueel vandaan kunnen komen als ze een retake gaan doen. Dat is waarschijnlijk nog wel belangrijker in deze game dan aim.

Of andere dingen zoals mee peeken met teammates. Als die een vuurgevecht aan gaan dat het eerste dat je denkt dan is dat je mee moet peeken om ze te helpen zodat ze niet 1v1 dood gaan. Ik merk dat de laatste dagen veel, als je met randoms speelt of mensen die dat inzicht (nog) niet hebben. Ik ben vaak iemand die als eerste de site wel op wil gaan. Ik pak dan meestal mijn kills wel, maar soms lukt dat niet helemaal en heb je je enemy low, voor 134 HP gehit of zo. Ik kan mij dan soms heel erg irriteren aan het feit dat een teammate dan niet de trade pakt. Of juist te laat peekt waardoor het twee 1v1's zijn en je dus twee teammates down hebt terwijl dat niet had gehoeven. Das gewoon zo zonde.

Have fun met de game man, ben benieuwd hoe je hem vindt! Er is vandaag weer een patch live gegaan volgens mij Vanavond maar eens even kijken wat er allemaal aangepast is 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
DAMAGE schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:51:
[...]

Thanks dude! Ja speel sowieso al jaren shooters, en CS al vanaf het prille begin ergens. Dat helpt wel mee in deze game, zeker. Misschien niet eens zo zeer qua aim, maar meer qua slimmigheid in de game. En je hebt veel sneller rotations door waar mensen eventueel vandaan kunnen komen als ze een retake gaan doen. Dat is waarschijnlijk nog wel belangrijker in deze game dan aim.

Of andere dingen zoals mee peeken met teammates. Als die een vuurgevecht aan gaan dat het eerste dat je denkt dan is dat je mee moet peeken om ze te helpen zodat ze niet 1v1 dood gaan. Ik merk dat de laatste dagen veel, als je met randoms speelt of mensen die dat inzicht (nog) niet hebben. Ik ben vaak iemand die als eerste de site wel op wil gaan. Ik pak dan meestal mijn kills wel, maar soms lukt dat niet helemaal en heb je je enemy low, voor 134 HP gehit of zo. Ik kan mij dan soms heel erg irriteren aan het feit dat een teammate dan niet de trade pakt. Of juist te laat peekt waardoor het twee 1v1's zijn en je dus twee teammates down hebt terwijl dat niet had gehoeven. Das gewoon zo zonde.

Have fun met de game man, ben benieuwd hoe je hem vindt! Er is vandaag weer een patch live gegaan volgens mij Vanavond maar eens even kijken wat er allemaal aangepast is 8)
Dat ben ik echt met je eens man. Ik irriteer me daar ook dood aan.. Zeker als je GE in CSGO bent gewend of faceit lvl 7/8 ofzo dan is dit echt heel frustrerend als mensen niet traden of meepeeken en dat soort dingen.. Maarja is te verwachten van een nieuwe game met veel mensen die geen kaas gegeten hebben van shooters.

Ik hou van een entry rol, dus als eerste een site op en kills/info pakken. Ben daarom ook vaak degene met de meeste deaths, maar ook vaak juist de meeste kills.. Ach ieder zo zijn rolletje zal ik maar zeggen.

De patch van gister heeft ook rated al. maar ze willen eerst alles soepel hebben lopen voordat Rated MM live gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Vandaag zou Rated Matchmaking live gaan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hOPaeRzm4-P8rJzv8u7nnAQpVHQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PxP0FTtjkCEDEDzzc8rSmtoM.jpg?f=fotoalbum_large

Let the grind begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Hoe gaat het bij iedereen in de rated MM? Ik heb 7/8 ranked potjes gespeeld en zit nu Silver 2 volgens mij. Geen denderende potjes maar heb er nog wel plezier in :)

Deze week maar weer verder grinden naar VALORANT >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Kan je echt alleen maar toegang tot de beta krijgen door streams te kijken?
zo ja, hoelang heeft dat bij jullie geduurd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Kieft91 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:43:
Kan je echt alleen maar toegang tot de beta krijgen door streams te kijken?
zo ja, hoelang heeft dat bij jullie geduurd? ;)
Ik keek 4 dagen lang (had hem overdag gewoon aan staan met volume op low): helemaal niets.. Besloot te stoppen met kijken en de volgende ochtend stond er ineens een drop klaar op mijn account..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Dus toch de stream kijken ;)
Krijg je een melding via de mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ak.Raider
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 22:20
Kieft91 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 09:44:
Dus toch de stream kijken ;)
Krijg je een melding via de mail?
Ja je krijgt ook een melding via de mail. Bij mij heeft het 5 dagen geduurd. Het lijkt wel dat op het moment dat je de stream stopt dat je dan de key krijgt.

Zaterdagavond was ik niet thuis en stream aangezet. Later op de avond stopte deze stream en een halfuur later kreeg ik de key binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Ga ik vanavond een stream maar gewoon is aanzetten op de laptop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ak.Raider
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 22:20
Kieft91 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 10:22:
Ga ik vanavond een stream maar gewoon is aanzetten op de laptop ;)
Wel geven ze aan dat je minimaal 2 uur moet kijken daarna zou de key random moeten droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Dus na 2 uur hoef je niet meer te kijken? of helpt het ook nog als je langer kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:00

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Kieft91 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:32:
Dus na 2 uur hoef je niet meer te kijken? of helpt het ook nog als je langer kijkt?
Minimaal 2 uur. De kans dat je een key krijgt bij minder dan 2 uur kijken is dus 0%. Vanaf 2 uur is het blijven kijken totdat je een key hebt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
thnx voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
@Kieft91 Hier zie je hoe het werkt met je beta key access te krijgen. Lees het even aandachtig en lekker streampie aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
g0tanks schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:35:
[...]

Minimaal 2 uur. De kans dat je een key krijgt bij minder dan 2 uur kijken is dus 0%. Vanaf 2 uur is het blijven kijken totdat je een key hebt.
Ik heb de eerste 3 dagen de stream afk aan gehad, vervolgens opgegeven, maar kreeg de key alsnog 6 dagen geleden. Het is dus niet noodzakelijk om continue te blijven kijken. 2 uur is voldoende, doe er voor de zekerheid 3, en dan afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
bvr1986 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 10:19:
[...]

Ik heb de eerste 3 dagen de stream afk aan gehad, vervolgens opgegeven, maar kreeg de key alsnog 6 dagen geleden. Het is dus niet noodzakelijk om continue te blijven kijken. 2 uur is voldoende, doe er voor de zekerheid 3, en dan afwachten.
Je verhoogd de kans om een key te krijgen door langer te kijken. Maar je kunt inderdaad de key alsnog later krijgen, dus je hoeft de stream niet aan te hebben om een key te krijgen.

Je moet trouwens wel een account hebben en deze linken aan Twitch om een drop te kunnen krijgen. Check regelmatig je mail (van valorant account) en ook je spambox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Ja dat heb ik inderdaad gedaan, en ik denk iets van 5 uur (afk) gekeken nu.
Gewoon afwachten dus.

Lees in veel chats van streams dat sommige al meerdere dagen de stream aan hebben staan en alsnog niks krijgen, dus heel random

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Kieft91 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:08:
Ja dat heb ik inderdaad gedaan, en ik denk iets van 5 uur (afk) gekeken nu.
Gewoon afwachten dus.

Lees in veel chats van streams dat sommige al meerdere dagen de stream aan hebben staan en alsnog niks krijgen, dus heel random
Er zijn gewoon veel mensen die een key willen en ze rampen het langzaam omhoog. Om te kijken of de servers het aankunnen terwijl ze hun serverparken uitbreiden. Maar dit gaat langzamer door Corona maatregelen (logsich opzich).

Ook zijn ze nieuwe regio's aan het toevoegen aan de beta zoals Korea, Brazilie en "Latin America".

In een vlogpost komen ze hier ook op terug:

Nog even verder afwachten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Is er ergens een Valorant Discord met mensen die wel communiceren?
Nu is SOLO Q geen pretje in CS, daarom ook dat ik CS enkel met ons team speel, echter zijn deze niet voor Valorant te vinden en moet ik dus solo Q'en..

Maar ik word er gewoon gek van, 0,0 communicatie. En erg erg harde noobs. Dan bedoel ik niet in termen van schieten, want iedereen kan eens een slechte dag hebben, maar van spel inzicht, rotatie, agressief gaan hunten wanneer we de bom hebben gepland, etc..

Ben dat wel beetje moe :)

Gisteren dus ook mijn rank gekregen en doordat ik 3 x MVP was in loosing matches waar ik onder andere 36/15/5 had, toch maar Iron 2 :D
De win of loss telt hard mee en dan een klein beetje persoonlijke/team stats. Maar als je dus constant als 1 v 4 moet spelen, mjah...

CS MM rank is LEM.
g0tanks schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:35:
[...]

Nope, 2 kenissen die 2u stream opgezet hebben en dag erna beide een key hebben gekregen :)

[ Voor 18% gewijzigd door kazzzdafke op 07-05-2020 14:49 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Gisteravond de key gehad, heb denk ik in totaal 4 uurtjes de stream bekeken.

Dacht even gauw een potje nog te doen, maar duurde toch langer dan ik dacht (na eerst alle characters even uitgeprobeerd te hebben)

Denk een mooi spel, maar solo best frusterend. Nu ben ik zelf zeker niet een pro in Valorant, maar maakte toch wel wat kills, en was vooral me wapens en skills wat aan het uittesten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:25
kazzzdafke schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:48:
Nu is SOLO Q geen pretje in CS, daarom ook dat ik CS enkel met ons team speel, echter zijn deze niet voor Valorant te vinden en moet ik dus solo Q'en..

Maar ik word er gewoon gek van, 0,0 communicatie. En erg erg harde noobs. Dan bedoel ik niet in termen van schieten, want iedereen kan eens een slechte dag hebben, maar van spel inzicht, rotatie, agressief gaan hunten wanneer we de bom hebben gepland, etc..

Gisteren dus ook mijn rank gekregen en doordat ik 3 x MVP was in loosing matches waar ik onder andere 36/15/5 had, toch maar Iron 2 :D
De win of loss telt hard mee en dan een klein beetje persoonlijke/team stats. Maar als je dus constant als 1 v 4 moet spelen, mjah...

CS MM rank is LEM.

[...]

Nope, 2 kenissen die 2u stream opgezet hebben en dag erna beide een key hebben gekregen :)
Tjah , volgens mij komt iedereen in iron... ik had 5 wins 5x mvp en was iron 3 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Xenophoben schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:26:
[...]

Tjah , volgens mij komt iedereen in iron... ik had 5 wins 5x mvp en was iron 3 :p
Ik startte in silver 3, iemand die ik ken gold 2. Dus zeker niet iedereen start in Iron.
Maar de ranks moeten nog wel gebalanced worden, want klopt nog geen zak van (logisch met een beta game). Maar dat wordt na een tijdje pas helemaal goed, zoals dat bij elke ranked game is heeft dat even tijd nodig.

CS MM rank is LEM.
Persoonlijke stats is meer dan een beetje in het ranking systeem hoor, dat telt best wel aan. Zit nu in Plat 2, dus de grind gaat al best aardig moet ik zeggen. Nog ver van Valorant of, maar het team is inderdaad wel cruciaal. Krijg nog zo vaak een teammate die disconnect of een of andere rus zonder mic comms dus dan is het al een 4v5 potje en dat is toch verrekte lastig te winnen |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Brubs op 08-05-2020 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
Als ik kijk naar 10 potjes:
- 3 x een disconnecter na 2 rondes
- 4 potjes zonder enige communicatie
- 3 potjes met max 2 personen comm
- 4 potjes die geen hol spel inzicht hebben en rondlopen alsof ze in COD groundwar zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
kazzzdafke schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:59:
Als ik kijk naar 10 potjes:
- 3 x een disconnecter na 2 rondes
- 4 potjes zonder enige communicatie
- 3 potjes met max 2 personen comm
- 4 potjes die geen hol spel inzicht hebben en rondlopen alsof ze in COD groundwar zitten
zijn er 14 :+

Nee ik snap je zeker.. Zijn veel mensen die vanuit andere shooters komen (geen tactical) die er de ballen van snappen.. Daarom moeten die ranks nog balancen zodat alle nieuwkomers in iron komen en de ervaren spelers in gold+ terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zaten weer een zooi pareltjes tussen hoor (paar vieze 1-taps ook) van afgelopen week haha ik vermaak mij wel met de game. Heb wel gezien dat er veel mensen klagen over cheaters. Ik heb zelf een paar potjes gehad waarvan ik twijfels had of dat wel helemaal legit ging, maar ik heb nog niet een obvious cheater gezien in mijn games. Heb wel op Youtube mensen gezien die dat soort gasten in hun games hadden. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Vanavond maar weer even wat potten spelen. @kazzzdafke Dat soort shit heb je echt altijd als je met randoms gaat spelen. Moet eerlijk zeggen dat ik ook wel een paar keer een paar goeie gasten in mijn team had en die wel degelijk iets weten van het hoe of wat, maar vaker niet dan wel. Mensen die je puur baiten (en dat zelf niet in de gaten hebben) of van die teams waarbij niemand praat. Of ze praten wel maar zijn op attack zelfs zo passief dat je ze op sleeptouw moet nemen. Heb letterlijk een potje 12-12 gestaan waarbij we in de beslissende ronde op een gegeven moment met 40 seconden op de klok nog naar C moesten pushen. Ik dacht eens even kijken wat het team gaat doen als ik eens mijn mond dicht houd. Nou helemaal niks dus. Geen utility baiten van de tegenstanders. Gewoon laf angletjes houden en geen picks maken. Super vervelend. Gelukkig nog wel 13-12 kunnen winnen omdat we C op gingen pushen :') Maar ja daarom speel ik ook liever met wat vrienden. Van die vrienden hebben een paar ook nog niet echt ervaring met dit soort gameplay maar dan heb je tenminste nog lol met elkaar. Das ook belangrijk.

Edit: Die ranks inderdaad. Ik starte als Bronze 2 of zo. Zit inmiddels in Silver. Mooi man Global in CSGO maar Silver in Valorant :+ Ach ik maak mij er niet heel druk om. Ik heb ook potten met randoms gedaan dus dan krijg je dat. Al wil ik wel uit die noobranks proberen te komen zodat je met hopelijk wat betere lui kunt puggen (randoms) maar ik kan je uit ervaring vertellen in CSGO: Puggen suckt altijd met randoms :'( :+

[ Voor 11% gewijzigd door DAMAGE op 08-05-2020 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Iemand zin om brons competitive te doen ? :) Ik ben die mensen wel beu die niet communiceren...

[ Voor 36% gewijzigd door Xenophoben op 08-05-2020 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
Speel jij dan met vast team @DAMAGE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@kazzzdafke Dat proberen we meestal wel, maar soms mist er iemand, of twee iemanden en dan spelen we alsnog wat potjes met randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
Mja moest ik eens kunnen en jullie hebben plekje en willen een Belg erbij, laat maar horen..
Was wel maar LEM in cs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@kazzzdafke Oh joh LEM prima zat, dan kun je er echt wel wat van. RiceNL#3228 add maar.

Net wel een paar potten gehad waarbij we tegen obvious cheaters kwamen. Wisten elke keer welke site we op kwamen en een vol team stond er elke keer weer. Zo zonde dat al dit soort competitive games gewoon de grond in gestampt worden door cheaters. CSGO all over again. Doe je een beetje moeite om up te ranken. Je steekt er tijd in om de game te leren kennen en dan kun je op die manier niet eens hoger op komen. En dan is het nog een beta. Best wel jammer. Voelt als CSGO road to global all over again. Push maar door de onzin heen. Bah bah.

Edit:

Als een heel team alle utility op je dropt en je ze alsnog aced. Het moest weer achter de hellsdeuren vandaan komen manmanman -- Oh ja ik kill het hele team zonder dat ik ook maar 1 reload doe.

[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 09-05-2020 05:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
Voor mij is het echt nog wel zoeken hoor. CS zat in de pols, hier met de utility, hoe de site defenden of attacken en snelle rotatie als solo is moeilijk snel te pakken te krijgen.
Speel dan ook maar max 2 potjes op een dag.

Netjes wat je daar laat zien. Dat lukt me 1x per potje :)
Wel merk ik dat ik de eerste helft vaak veel minder presteer dan de 2e helft. Niets te maken met def of attack. Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er al op uitgekeken ben. 8)7

Ik ga het zeker een nieuwe kans geven als de game echt 'uit' komt.

ik vind voornamelijk het tempo in de game te langzaam voor de cartoony look. ook de hoeveelheid skills is er naar mijn mening net een teveel.

Maar eerlijk gezegd. overwatch bleef ook al niet plakken. en imho is dit gewoon CS:OW+rootkit

might be an age thing though.. speel CS sinds het als mod voor halflife uit kwam. :+

Om niet volledig negatief te zijn; Het is wel fijn om eindelijk eens een game te hebben die niet je aim verziekt als je erna meteen een potje CS gaat spelen. *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brubs
Ja het is wel wennen, ook op Split als je daar cypher B hebt kan je full focus op mid en a houden want die knakker is te sterk op B daaro.. Enkele toegang helemaal afblokken met traps/cages en dan een sage op mid die nog n wall kan gooien daaro als t moet haha wat een hel om tegen te spelen.

Verder ranked nog best aardig, zit nu plat 2 maar nog te vaak noobs als teammates die er de ballen van snappen en gewoon random shit doen en totaal niks in teamverband.. de typische COD speler zegmaar, maar goed die deranken snel zat zodat je de goede overhoudt.. Overigens in CS ook global, maar in deze game zegt aim niet alles door de abilities en tering wat ontdek ik nog elke dag meer mogelijkheden daarmee.

Om de pro's straks te zien spelen met zieke utility usage kijk ik wel naar uit hoor, wordt wel lachen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:44
Ik heb sinds dit weekend ook een key weten te bemachtigen en ik ben positief verrast! waar ik het er op de stream redelijk saai uit vond zien, speelt het super lekker weg.

Ook merk ik hoe meer ik de maps onder de knie te krijg en des te meer speel, des te meer ik wil leren en mn gameplay wil verbeteren. :)

Ranked laat ik lekker links liggen tot spel officieel uit is, tot die tijd maar eens beter zien te worden.

Helaas is de 1e 50 euro aan skins ook alweer uitgegeven. Ach hopen dat we nog genoeg uren plezier eruit halen. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Ambition88 op 11-05-2020 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Ambition88 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:26:
Ik heb sinds dit weekend ook een key weten te bemachtigen en ik ben positief verrast! waar ik het er op de stream redelijk saai uit vond zien, speelt het super lekker weg.

Ook merk ik hoe meer ik de maps onder de knie te krijg en des te meer speel, des te meer ik wil leren en mn gameplay wil verbeteren. :)

Ranked laat ik lekker links liggen tot spel officieel uit is, tot die tijd maar eens beter zien te worden.

Helaas is de 1e 50 euro aan skins ook alweer uitgegeven. Ach hopen dat we nog genoeg uren plezier eruit halen. :P
Violgens mij worden na de beta deze skins unusable en krijg je geld + x% terug op je account. Dus dan kun je het opnieuw uitgeven mocht je willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Toffe game! Speel nu enkele uren. Vroeger van 1.5 tot cs go gespeeld, deze doet zo terug aan 1.5 denken qua aim.

Voor de mensen die absoluut willen spelen, ik zag laatst dat je voor een euro ook een key op ebay kan kopen.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
Geen key kopen!
Die worden wss wel gebanned heeft valorant zelf aangegeven. Key’s zijn gratis, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
https://www.reddit.com/r/...ers_banned_from_valorant/ cheaters worden gebanned!

Ze hebben ook een soort HWID ban dus dat maakt de drempel nog hoger. Mensen met ALT accounts hebben zelfs op beide accounts een ban als ze op 1 cheaten. Mooi dus, het gaat de goede kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Patchnotes gelezen van de komende patch, en ik moet zeggen dat ik daar wel blij van wordt. Goede aanpassingen aan de wapens. Ben benieuwd hoe de game gaat spelen. Weet niet of ik er vanavond aan toe kom om een potje te spelen maar even in de testrange moet wel lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:54
Vandaag voor het eerst drie potjes gedaan. Wel leuk! Alleen de potjes duren vrij lang.. zo’n 30/40 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
mentalozzie schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 20:57:
Vandaag voor het eerst drie potjes gedaan. Wel leuk! Alleen de potjes duren vrij lang.. zo’n 30/40 minuten?
Dat is wel zo'n beetje max 40/45 min als je 12-13 potjes hebt enzo volgens mij. Heb het idee dat het max dus alle rondes bijna uit de tijd dat je op 60/70 min komt ofzo. Maar precies weet ik het niet en dat is net als bij CSGO het maximaal 90min kan zijn, waar ik ook nog nooit dicht bij ben geweest.. denk max net iets boven het uur en dat in bijna 3k uren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenophoben
Als de potjes lang duren dan houd het in dat het een spannende pot is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Wat voor ping hebben jullie eigenlijk? Ik zit meestal rond de 48 maar heb ook al eens op de 70 gezeten.

Van wat ik kan vinden staan de servers in Amsterdam/Frankfurt (of dat is het vermoeden van mensen). Weet iemand zeker waar ze staan? Want als dit zo is dan vind ik 48 of 70 nogal hoog. Op League was mijn ping bijvoorbeeld veel lager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-09 16:02

CS MM rank is LEM.

[...]

https://discord.gg/2BfH5Yg

We hebben op de bovenstaande Discord een valorant channel. Met meerdere spelers van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
DivineNL schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:18:
Wat voor ping hebben jullie eigenlijk? Ik zit meestal rond de 48 maar heb ook al eens op de 70 gezeten.

Van wat ik kan vinden staan de servers in Amsterdam/Frankfurt (of dat is het vermoeden van mensen). Weet iemand zeker waar ze staan? Want als dit zo is dan vind ik 48 of 70 nogal hoog. Op League was mijn ping bijvoorbeeld veel lager.
Ik zit ook altijd rond de 50 , niet echt hoog maar als ik het vergelijk met andere spellen is dit wel een pak hoger.

Heb in 2 games aan mensen de vraag gesteld vanwaar ze waren , ze hadden namelijk een ping van 12-20, en kreeg hier als antwoord Frankrijk. Dus ik vermoed dat ik bijna altijd op de Franse server zit want mijn ping is zo goed als elke game ongeveer 50.

Wat ik dan wel raar vind is dat een vriend van me die hier 100 meter verder woont dan weer wel een ping heeft van 20 , terwijl we in de zelfde game zitten en hij de "slechtere" provider heeft.

Niet dat het zoveel uitmaakt maar het cijfer viel me wel op , in de meeste games zit ik altijd onder de 20 qua ping en altijd lager dan die vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
PietjeP89 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 02:11:
[...]

Ik zit ook altijd rond de 50 , niet echt hoog maar als ik het vergelijk met andere spellen is dit wel een pak hoger.

Heb in 2 games aan mensen de vraag gesteld vanwaar ze waren , ze hadden namelijk een ping van 12-20, en kreeg hier als antwoord Frankrijk. Dus ik vermoed dat ik bijna altijd op de Franse server zit want mijn ping is zo goed als elke game ongeveer 50.

Wat ik dan wel raar vind is dat een vriend van me die hier 100 meter verder woont dan weer wel een ping heeft van 20 , terwijl we in de zelfde game zitten en hij de "slechtere" provider heeft.

Niet dat het zoveel uitmaakt maar het cijfer viel me wel op , in de meeste games zit ik altijd onder de 20 qua ping en altijd lager dan die vriend.
Ik zit geloof ik vaak rond de 32 (zuid Nederland), maar voor zekerheid moet ik eens checken vanavond.

Off topic: Ja die Fransen zijn er veel ja, en potdikke wat zijn die vaak toxic zeg allejezus.. Wordt er gelijk chagrijnig van voortaan als ik dat accentje hoor van ze, want grote kans dat er weer zo'n toxic shit bij zit.. Of hoe zijn jullie ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Hoe gaat het bij iedereen qua rankings?

Iemand anders ook gisteravond wat disconnects en problemen met servers gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bij mij gaat het nog niet zo best qua rankings, maar ik mag niet klagen want ik speel met 1 maatje momenteel en de rest is allemaal random. Ik was bijna Gold 3, maar nu weer terug naar Gold 1. Meerdere potjes gehad waarbij iemand in de eerste ronde al AFK was en disconnecte. Eentje waarbij we met 0-5 achter kwamen, kwam die kerel terug, hadden we alsnog gewonnen. Maar gister kreeg ik ook een random die had nog geen rank. Die bakte er helemaal niets van en had aan het einde van de pot misschien 4 kills of zo. Werkt allemaal niet mee. Om nog maar te zwijgen over mensen die geen mic hebben. Of gewoon elke ronde als defence de site uit pushen/peeken en dood gaan.

Het is allemaal wat. Er zitten in de potjes zo nu en dan ook wel mensen tussen die wel begrijpen hoe de game werkt en calls maken plus de juiste plays. Gelukkig is het nog maar een beta en krijgen we met de uiteindelijke game weer een nieuwe kans met de road to Valorant :) Enige is dat ik wel uit deze ranks wil ontsnappen. Ik leer op dit niveau niks nieuws. Erger mij alleen maar aan mensen die niet op dat niveau zitten nog.

Eergister had ik trouwens ook een disconnect. Gewoon poef, game weg. Ook geen win/loss die geteld werd. Gister niks gemerkt, maar wel een melding gezien dat ze met de servers bezig waren en dat het dus kon gebeuren dat je er uit zou klappen.

Ik merk wel dat ik de laatste tijd veel last heb van shots die niet registreren. Gister ook. Schiet 4 kogels vol op Raze haar harses en zie in de kill log dat maar 1 kogel geregistreerd werd. Een bodyshot voor 39 met de Vandal. Raarrrrr. Maar blijkbaar zijn ze hier van op de hoogte en willen ze dit patchen in de komende patch. Mocht dat niet lukken dan sowieso de volgende patch.

[ Voor 22% gewijzigd door DAMAGE op 20-05-2020 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
DAMAGE schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 13:32:
Bij mij gaat het nog niet zo best qua rankings, maar ik mag niet klagen want ik speel met 1 maatje momenteel en de rest is allemaal random. Ik was bijna Gold 3, maar nu weer terug naar Gold 1. Meerdere potjes gehad waarbij iemand in de eerste ronde al AFK was en disconnecte. Eentje waarbij we met 0-5 achter kwamen, kwam die kerel terug, hadden we alsnog gewonnen. Maar gister kreeg ik ook een random die had nog geen rank. Die bakte er helemaal niets van en had aan het einde van de pot misschien 4 kills of zo. Werkt allemaal niet mee. Om nog maar te zwijgen over mensen die geen mic hebben. Of gewoon elke ronde als defence de site uit pushen/peeken en dood gaan.

Het is allemaal wat. Er zitten in de potjes zo nu en dan ook wel mensen tussen die wel begrijpen hoe de game werkt en calls maken plus de juiste plays. Gelukkig is het nog maar een beta en krijgen we met de uiteindelijke game weer een nieuwe kans met de road to Valorant :) Enige is dat ik wel uit deze ranks wil ontsnappen. Ik leer op dit niveau niks nieuws. Erger mij alleen maar aan mensen die niet op dat niveau zitten nog.

Eergister had ik trouwens ook een disconnect. Gewoon poef, game weg. Ook geen win/loss die geteld werd. Gister niks gemerkt, maar wel een melding gezien dat ze met de servers bezig waren en dat het dus kon gebeuren dat je er uit zou klappen.

Ik merk wel dat ik de laatste tijd veel last heb van shots die niet registreren. Gister ook. Schiet 4 kogels vol op Raze haar harses en zie in de kill log dat maar 1 kogel geregistreerd werd. Een bodyshot voor 39 met de Vandal. Raarrrrr. Maar blijkbaar zijn ze hier van op de hoogte en willen ze dit patchen in de komende patch. Mocht dat niet lukken dan sowieso de volgende patch.
Ik snap wat je bedoeld met die DC's.. Ze moeten een loss prevention maken of een forfeit functie.. Gisteren waren de servers slecht en 1 game klapte 2 man eruit en daarna de hele game. Ook geen loss gedetect in de match history maar wel ruk als zoiets gebeurd..

Zit zelf in Diamond 1, soms met wat vrienden soms solo. Dat mense geen mic gebruiken kan komen omdat de russische spelers hun mic niet kunnen gebruiken by default door het spel. Dus als die in je team zit ben je sws de lul qua coms 8)7

Ach voor een Beta speelt het zeer goed weg, ben benieuwd wat er nog allemaal bij gaat komen, een accept knop als een match gevonden is zou ook wel goed zijn overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
Valorant officieel uit op 2 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Speel het sinds afgelopen donderdag. Na 26 matches erop te zitten is dit dé game voor mij.

Eindelijk een competitive shooter waar ook je individuele stats worden meegewogen! Kan R6S nog wat van leren... 😜

Spel speelt lekker weg. Leuke combinatie van CS en Overwatch. Potjes duren naar mij weten prima qua tijd (tenzij 13-12, dan ben je wel een uurtje bezig).

Wel erg irritant dat ik met en tegen veel noobs que. Geen aim, geen gamesense.. etc. Ik heb mijn stats bijgehouden en zit op winrate van 40% en een KD van 1.67. Ohja... Placements 1 gewonnen (Iron 2). Daarna eentje gewonnen en ik bovenaan uiteraard en Iron 3.

2 juni mag van mij snel zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenophoben
wat erg helpt is mensen waarmee je wel kan communiceren toevoegen aan friends. Ik speel tegenwoordig bijna elke avond wel met full premade en dat maakt de game zo veel leuker.. Ook al heeft iemand niet de juiste aim maar wel de juiste houding kom je een heel eind in deze game.. Al is het maar dat je die persoon goed leert smokes enz te gooien en te callen in defense als hij gepushed wordt en die persoon terug valt.

Ik vind de game ook top. Wat mij opvalt is dat het niveau erg verschild... Ik speel nu silver 2 en ik kom zeer regelmatig tegen full gold teams..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
Ik denk dat de playerbase al een beetje gedaald is en daarom de queue zo uit elkaar ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Denk het ook , gisteren zelfs een game als silver 2 met platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
kazzzdafke schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:47:
Ik denk dat de playerbase al een beetje gedaald is en daarom de queue zo uit elkaar ligt.
Yeah right, geloof je het zelf? :+ de keys zijn niet aan te slepen.

De reden dat je met plats wordt geplaatst is omdat of 1 iemand van de enemy team (wss de plat) premade is met een silver speler of omdat je hidden MMR hoger ligt dan je daadwerkelijke rank waardoor je tegen hogere ranks uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
De ranks liggen vaak nog ver uit elkaar omdat alles nog geflattened moet worden. Ik speel als diamond 1 erg vaak met gold 1 (dat is wel het laagste wat je tegenkomt daar). Maar vaak niet hoger dan ikzelf ben of dia2/3.

Denk inderdaad ook niet dat de playerbase aan het dalen is op het moment. Maar daar kunnen we alleen maar naar gissen.
Kwam laatst iemand tegen die doodleuk zei, ja speel maar gewoon op mn smurf nu want anders ben ik te serieus.. Dacht echt: Maat nu al smurfen, in een beta, you for real??

Bewijst maar weer dat er altijd van die pannekoeken tussen zitten.. Het mooiste was dat hij strak onderaan belandde :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@vBr8 waarschijnlijk een lul die doet alsof ie het hele mannetje is maar eigenlijk gewoon lekker op zijn main silver accountje loopt te kutten :') Je zal een competitieve game maar te serieus gaan spelen zeg, dat moeten we niet willen!

We hebben gister ook weer wat potjes kunnen doen met wat mensen die wel daadwerkelijk callen. Merk je gelijk dat het een stuk beter gaat. Inderdaad, als je mindset maar de juiste is. Ik ga vaak wel lekker in de game. Maak mijn plays wel. Doe de juiste dingen. Maar ook dan heb je af en toe zo'n pot er tussen zitten dat het allemaal gewoon even niet je kant op valt. Je aim is on point maar je krijgt ze gewoon niet neer. En ze tikken jou steeds met een 1 shot headshot er uit. Dan is het heel makkelijk om je koppie te laten hangen en te gaan zitten klagen. Maar beste accepteer je maar gewoon dat je af en toe zo'n pot hebt. Als je je best doet en dat gebeurt, tsja shit happens. Gelukkig had een van mijn team maatjes juist een hele goeie pot dus dat sleept je er dan wel doorheen :)

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste