Ze groeien ook zonder te bewateren alleen als ze bewaterd zijn kun je hybrids makenEngineer Stewie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 10:42:
Kom eens kijken... Moet je geplante bloemen water geven? Of groeien ze ook wel zo?
Ben vandaag begonnen daarmee...
Kom ook eens kijken... inspiratie opdoen
Of exra bronnen. Het is inderdaad wat veel met de recepten.
De lucht eieren (ofwel liefkozend windeieren genoemd door mij) lopen bij mij zwaar achter qua hoeveelheid.
Denk dat ik met mijn vrouw samen wel ga kijken om de recepten te craften. Dat scheelt voor ieder weer alles halen.
De lucht eieren (ofwel liefkozend windeieren genoemd door mij) lopen bij mij zwaar achter qua hoeveelheid.
Denk dat ik met mijn vrouw samen wel ga kijken om de recepten te craften. Dat scheelt voor ieder weer alles halen.
Ik geef enkel water waar ik nieuwe kleuren wil hebben. Misschien groeien ze wel sneller. Vroeg het me ook af.Engineer Stewie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 10:42:
Kom eens kijken... Moet je geplante bloemen water geven? Of groeien ze ook wel zo?
Ben vandaag begonnen daarmee...
Soms zie ik mijn andere bewoners wel water geven maar de planten hebben achteraf niet dat 'gloeiend' effect dus denk dat het maar enkel visueel is.
Maakt het nog verschil dat ze via de regen nat worden?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Als ze door regen nat worden hoef je het niet zelf meer te doen. En ik heb bij mij wel het glimmende/gloeiende effect gezien wanneer mijn villagers de bloemen water geven.
Even wat nookmiles spenderen om naar andere eilanden te kunnen gaan. Vaak kom je wel op een eiland met 3/4 grote stenen, die kun je smacken (zonder dat je fruit hebt gegeten want ander sla je de steen stuk) met een flimsy axe en zo kun je flink wat nuggets scorenPiet_Piraat7 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 07:25:
Ik moet 30 iron nuggets vinden voor de winkel op het eiland, maar dit zijn er niet veel
@Partypsych thanks, dat was ik aan het doen maar ik kom met zakken vol met eieren terug haha.
Waardeloos dan dat die eieren alles overheersen. Heb nu 43000 Nook Miles omdat ik telkens maar eventjes tijd heb om te spelen maar daar ga ik dan voorlopig geen tickets voor kopen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
https://eugeneration.github.io/HappyIslandDesigner/
Handige tool voor wanneer je je eiland wilt gaan plannen enzo.
Handige tool voor wanneer je je eiland wilt gaan plannen enzo.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik kwam even buurten, bedankt voor de kersen!Dutchone schreef op donderdag 2 april 2020 @ 10:39:
@Ralphoman @Korkss
Graag niet de bloemen vertrappen en fruit mag je pakken als je het nog niet heb,
DODO: 4M3KG
hij is voor de rest ook open.
Graag gedaan!super-joost schreef op donderdag 2 april 2020 @ 11:31:
[...]
Ik kwam even buurten, bedankt voor de kersen!
er staat overal wel wat, ik ga voor het natuurpark idee
Godzilla nog gezien?
[ Voor 4% gewijzigd door Dutchone op 02-04-2020 11:39 ]
Ik ga ook voor het natuurpark idee. Ieder zijn smaak natuurlijk maar wat ik op youtube en FB voorbij zie komen... Je kunt daar nauwelijks meer rondlopen zo vol alles staat en door de hekken en muren. Niet mijn idee, wel paden maar geen hekken. Scandinavisch model heeft mijn voorkeur
Heb even van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat kersen te pakken, die had ik namelijk nog niet. Dank!Dutchone schreef op donderdag 2 april 2020 @ 10:39:
@Ralphoman @Korkss
Graag niet de bloemen vertrappen en fruit mag je pakken als je het nog niet heb,
hij is voor de rest ook open.
Gisteren begonnen met AC. Mijn zoon is als eerste gaan spelen en nu ben ik dus de 2e speler.
Ik kom er achter dat je als 2e speler dus echt beperkt bent. Vooral het niet kunnen doneren van vis en insecten bij Tom Nook is irritant.
Weet iemand of er hier al oplossingen voor zijn om als 2e speler toch het spel maximaal te kunnen benutten?
Dat je met meerdere spelers op dezelfde switch hetzelfde eiland deelt is niet fijn, maar daar is nog overheen te komen. Maar dat je als2e of 3e spelers veel minder functies tot je beschikking hebt is gewoon heel irritant en ronduit belachelijk.
Ik kom er achter dat je als 2e speler dus echt beperkt bent. Vooral het niet kunnen doneren van vis en insecten bij Tom Nook is irritant.
Weet iemand of er hier al oplossingen voor zijn om als 2e speler toch het spel maximaal te kunnen benutten?
Dat je met meerdere spelers op dezelfde switch hetzelfde eiland deelt is niet fijn, maar daar is nog overheen te komen. Maar dat je als2e of 3e spelers veel minder functies tot je beschikking hebt is gewoon heel irritant en ronduit belachelijk.
Helaas is de eerste speler, de "leiding gevende"Deefie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:01:
Gisteren begonnen met AC. Mijn zoon is als eerste gaan spelen en nu ben ik dus de 2e speler.
Dus alleen hij kan vooruitgang boeken, zeg de winkel bouwen, huizen plotten enz.
Dus als het nog kan zou ik de persoon die het meeste gaat spelen de eerste bewoner maken, helaas betekend dat, dat je opnieuw moet beginnen.
Dat kan wel degelijk, echter zal het museum eerst geopend moeten worden. Dat duurt een dag nadat er in totaal 15 items gedoneerd zijn.Deefie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:01:
Ik speel hier samen met m'n vriendin en dat gaat eigenlijk best prima. Qua 'missies' om verder te komen is het soms een beetje lastig voor speler 2, gelukkig loop ik een stukje voor op haar
[ Voor 24% gewijzigd door Richh op 02-04-2020 12:06 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik blijf het maar raar vinden dat Nintendo voor deze keuze is gegaan. Waarom speler 2 niet de keuze geven om of op eiland speler 1 te gaan wonen of een nieuw eiland te starten.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja geen idee,Zeror schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:20:
Ik blijf het maar raar vinden dat Nintendo voor deze keuze is gegaan. Waarom speler 2 niet de keuze geven om of op eiland speler 1 te gaan wonen of een nieuw eiland te starten.
Ik vind het vervelender dat je je save niet in de cloud kan zetten...
Ik zou echt aanraden opnieuw te beginnen. Is even zuur, maar anders zit je kwa progressie gelockt achter wat je zoon voor elkaar krijgt.Deefie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:01:
Idd. M'n dochter plundert iedere ochtend 't eilandZeror schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:20:
[ Voor 41% gewijzigd door Hydra op 02-04-2020 12:31 ]
https://niels.nu
Verwijderd
Vermoed twee factoren.Zeror schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:20:
Ruk online implementatie en back-ups. Ze hebben schoorvoetend toegeven dat als je Switch stuk gaat, je recht hebt op een eenmalig transfer van je save naar een nieuwe Switch. (Kijk maar eens, AC heeft geen cloud backups!

Daarnaast willen ze om een of andere reden kosten wat kost voorkomen dat mensen cheaten. Met twee saves zijn er net wat meer cheats te verzinnen. Geen idee waarom ze hun product dan zo enorm beperken, laat mensen lekker cheaten als ze daar zin in hebben, maargoed...
Hier thuis bevalt het in ieder geval goed. Fijne ontspanning in deze tijden. Hopelijk gaat de Switch nooit stuk.
Mja cheaten... Je zou mss items kunnen dupliceren maar dan nog. Het is voornamelijk een single player game met wat online interactie. Dan zou je met timejumpen ook gewoon de save corrupt moeten maken.
Wel een beetje jammer dat cloud saves niet toegestaan zijn, het is een spel waar je lang over moet spelen en veel tijd insteken om progressie te boeken.
Dan het aanbod om dat eenmalig te doen... stel je laat het overzetten en aan de nieuwe is een niet te repareren mankement, wat dan... Pech.
Enfin, het spel is buiten de paaseieren nog steeds fijn om te spelen en een goede afleiding tijdens de verplichte ophokplicht
.
Wel een beetje jammer dat cloud saves niet toegestaan zijn, het is een spel waar je lang over moet spelen en veel tijd insteken om progressie te boeken.
Dan het aanbod om dat eenmalig te doen... stel je laat het overzetten en aan de nieuwe is een niet te repareren mankement, wat dan... Pech.
Enfin, het spel is buiten de paaseieren nog steeds fijn om te spelen en een goede afleiding tijdens de verplichte ophokplicht
Ik heb nu de eerste brug gebouwd, maar zie de brug nu nog niet in mijn bouw opties staan. Hoe kan ik meer bruggen maken?
Zodra je 6 5 villagers hebt kan je bruggen en trappen gaan bouwen geloof ik.Raikkonen_WC schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:59:
Ik heb nu de eerste brug gebouwd, maar zie de brug nu nog niet in mijn bouw opties staan. Hoe kan ik meer bruggen maken?
Raikkonen_WC schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:59:
Klopt, maar pas nadat je resident center is gebouwd. (nook's tent wordt een gebouw)Flamesz schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:00:
[...]
Zodra je 6 villagers hebt kan je bruggen en trappen gaan bouwen geloof ik.
In het begin krijg je er 2, dan 3 in huizen. Waar komt die 6de vandaag?Flamesz schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:00:
[...]
Zodra je 6 villagers hebt kan je bruggen en trappen gaan bouwen geloof ik.
Ik begin pas bij de indeling van mijn eiland als ik trappen en bruggen kan bouwen...
Oh excuus, nadat die set van 3 villagers er is (en Nook's Cranny gebouwd) verandert de tent in resident services en kan je dergelijke dingen gaan bouwen. Bij 5 villagers dus, of zes als je de speler mee rekent.Engineer Stewie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:03:
[...]
In het begin krijg je er 2, dan 3 in huizen. Waar komt die 6de vandaag?
Ik begin pas bij de indeling van mijn eiland als ik trappen en bruggen kan bouwen...
Nadat het resident center is gebouwd krijg je van nook de opdracht om een campsite te bouwen, daar komt je 6e vandaan, nadat je ook hiervoor een huisplot hebt geplaatst (hiervoor hoef je geen dingen te craften overigens)Engineer Stewie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:03:
[...]
In het begin krijg je er 2, dan 3 in huizen. Waar komt die 6de vandaag?
buiten de campsite gewoon grond kopen nadien ( 10.000 ) en plaatsen. Elke dag kan er iemand komen. 10 max dacht ik. Ik ga ze telkens welkom heten op een mysterie eiland.Zo weet ik wie er gaat komen.
Iemand hier met goede turnip/knollen prijzen?Heb ze zondag voor het eerst gekocht voor 102 klingels per stuk maar de afgelopen dagen zijn de prijzen steeds onder de 60 klingels op beide momenten van de dag.
Als cheaten is waar je bang voor bent, moet je je software beter in elkaar zetten. Dus dat vind ik geen reden voor deze keuze. Ook het ontbreken van cloudsaves en dat ze daardoor meer moeite moeten doen, lijkt mij geen goede reden om het zo gedaan te hebben.
Verwijderd
Ik ben het helemaal met je eens. Nintendo is beroerd als het op online aankomt en ongelooflijk arrogant in implementaties van features zoals deze.Zeror schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:52:
[...]
Als cheaten is waar je bang voor bent, moet je je software beter in elkaar zetten. Dus dat vind ik geen reden voor deze keuze. Ook het ontbreken van cloudsaves en dat ze daardoor meer moeite moeten doen, lijkt mij geen goede reden om het zo gedaan te hebben.
Maarja, het blijven leuke games, dus iedereen slikt het.
Ik heb nog steeds het idee dat online niet belangrijk is voor Nintendo, omdat ze natuurlijk van oorsprong een speelgoedfabrikant zijn. Daardoor ligt de focus misschien iets meer kwalitatief goede producten te leveren dat een glimlach oplevert. En dat doen ze natuurlijk wel goed.Verwijderd schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:57:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens. Nintendo is beroerd als het op online aankomt en ongelooflijk arrogant in implementaties van features zoals deze.
Maarja, het blijven leuke games, dus iedereen slikt het.
Thanks, mijn zoon is 12 dus dat wordt nog wel een flinke discussie😊. Maar goed, hij speelt meer op de PS4 en ik op de Switch dus dat komt wel goed.Hydra schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:28:
[...]
Ik zou echt aanraden opnieuw te beginnen. Is even zuur, maar anders zit je kwa progressie gelockt achter wat je zoon voor elkaar krijgt.
Gelukkig zitten we pas op de 3e dag dus dan is opnieuw beginnen niet ideaal, maar nog wel goed te doen.
Ze zijn natuurlijk al heel lang geen gewone speelgoedfabrikant. Het is gewoon arrogantie; menen dat je het beter weet dan je gebruikers. En ze komen er mee weg omdat ze natuurlijk een hoop dingen heel erg goed doen.Zeror schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:03:
Ik heb nog steeds het idee dat online niet belangrijk is voor Nintendo, omdat ze natuurlijk van oorsprong een speelgoedfabrikant zijn.
https://niels.nu
Iemand die mij en mijn vriendin kan helpen aan wat ander fruit en bloemen?
Ik zoek nog qua bloemen: Cosmos, Mums, Lily's en Roses
Qua fruit zoek ik nog: Oranges, pears en peaches.
Kan altijd wat ruilen als iemand anders kersen of appels nodig heeft of andere bloemen die wij wel hebben.
Kan altijd wat ruilen als iemand anders kersen of appels nodig heeft of andere bloemen die wij wel hebben.
Heb alle soorten fruit, alleen de bloemen heb ik niet op mijn eilandVitwiz schreef op donderdag 2 april 2020 @ 15:57:
Iemand die mij en mijn vriendin kan helpen aan wat ander fruit en bloemen?
DODO-code
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
op https://www.reddit.com/r/acturnips/ vind je mensen die hun eiland open zetten zodra de knollen voor extreem hoge prijzen in de verkoop gaan.Kungfukip schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:48:
Iemand hier met goede turnip/knollen prijzen?Heb ze zondag voor het eerst gekocht voor 102 klingels per stuk maar de afgelopen dagen zijn de prijzen steeds onder de 60 klingels op beide momenten van de dag.
This is the Way.
Heel erg bedankt!dragoncry schreef op donderdag 2 april 2020 @ 16:03:
[...]
Heb alle soorten fruit, alleen de bloemen heb ik niet op mijn eiland
DODO-code
***members only***
Ik lag gisteren op dit forum dat je max zakken van 10k in de grond kan doen, maar je kan dus met 99k een boom planten die 3x 99k heeft hangen.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
Denk niet dat dit lukt. beste verhouding is 10K. Je krijgt max 30K terug ( of het zou gewijzigd moeten zijn )ThekingofFanta schreef op donderdag 2 april 2020 @ 16:57:
Ik lag gisteren op dit forum dat je max zakken van 10k in de grond kan doen, maar je kan dus met 99k een boom planten die 3x 99k heeft hangen.
't is anders. Ik heb zelf een 30000 bell tree geplant, en ik heb hogere getallen van anderen gehoord.
Make lovecraft not warcraft.
@dragoncry lekker zeg werd uit de server gegooid (door mijn internet denk ik, zat even ver van de router) en nu heb ik in plaats van de knaken weer een inventory vol met oranges😂. Jij nog wel die 10k? Kom er niet meer op ook.
Ik heb zelf net 3x 99k uit een 99x zak gekregen, denk dat dat dus de max is
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
Nee, 2e keer gaf ie bij mij een meldingRobbdie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 17:29:
@dragoncry lekker zeg werd uit de server gegooid (door mijn internet denk ik, zat even ver van de router) en nu heb ik in plaats van de knaken weer een inventory vol met oranges😂. Jij nog wel die 10k? Kom er niet meer op ook.
update zo ff met DODO-code
DODO:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 4% gewijzigd door dragoncry op 02-04-2020 17:32 ]
Info over de Money Tree om gegarandeerd 3x 99k eruit te krijgen:
(zelf nog niet geprobeerd)
https://www.reddit.com/r/...ments/fnj7vs/money_trees/
Verbeterde info:
https://twitter.com/_Ninji/status/1245206733062012928?s=20
Verbeterde info:
https://twitter.com/_Ninji/status/1245206733062012928?s=20
[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 11-04-2020 11:11 ]
Ik raak niks aan, heb heel die game niet namelijkDutchone schreef op donderdag 2 april 2020 @ 10:39:
@Ralphoman @Korkss
Hij is mu dicht, als er mensen langs willen komen stuur even een berichtje
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik heb helaas de 2 gaarste recipes van de cherry blossom event. Andere kan ik maar niet vinden. Als het 10 april voorbij is mag je weer een jaar wachten op doe recipes =(
Ik weet dat ze er zijn, maar heb er nog geen gevonden het alleen 1 gekregen (picknick recept)Kaasje123 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:34:
Ik heb helaas de 2 gaarste recipes van de cherry blossom event. Andere kan ik maar niet vinden. Als het 10 april voorbij is mag je weer een jaar wachten op doe recipes =(
Weet je toevallig ook of je rotsen na verloop van tijd weer terugkomen? Of op een andere plek?
Ik heb nog maar 2 rotsen over
Dat komen ze, duurt een dag of 2 en er komt er maar 1 per dag terug.ZuidJ schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:05:
[...]
Weet je toevallig ook of je rotsen na verloop van tijd weer terugkomen? Of op een andere plek?
Ik heb nog maar 2 rotsen over
Meer mensen die hinder ondervinden met online gaan? Lees op internet dat het te maken heeft met patch 1.1.2, maar vind niks officieels
Iemand interesse in de kroon? Die staat nu in mn Able shop voor 1.000.000 bells.
Ja ik snap daar niks van. Ik lees overal dat Isabelle die geeft maar die heb ik nooit van d'r gekregen =(dragoncry schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:44:
[...]
Ik weet dat ze er zijn, maar heb er nog geen gevonden het alleen 1 gekregen (picknick recept)
Bedankt voor de tip! Heb ze net voor 498 per stuk verkocht🙂NoTimeRemains schreef op donderdag 2 april 2020 @ 16:08:
[...]
op https://www.reddit.com/r/acturnips/ vind je mensen die hun eiland open zetten zodra de knollen voor extreem hoge prijzen in de verkoop gaan.
Voor de mensen die de patchnotes willen bijhouden:
https://www.nintendo.co.u...New-Horizons-1745568.html
https://www.nintendo.co.u...New-Horizons-1745568.html
Net de barreleye fish gevangen
. Hoogtepunt van de dag
.
498 per turnip, stevig...
Hier kan je ze allemaal bekijken. Dit kanaal heeft goede guides.Kaasje123 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:34:
Ik heb er 2 van door met personen te praten en 1 uit de normale ballonnen.
YouTube: 🌺 ALL CHERRY BLOSSOM ITEMS In Animal Crossing New Horizons & How To ...
Door al die eieren is die cast master trophy nog moeilijker en langer. Ze tellen niet mee als gelukte visvangst.
[ Voor 8% gewijzigd door tuxken op 02-04-2020 22:31 ]
Geen barreleye vandaag, krijg em niet te pakken helaas..Engineer Stewie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 21:55:
Net de barreleye fish gevangen. Hoogtepunt van de dag
.
Wel 33 recepten voor die eireren, begreep dat er 37 zijn? in dat geval ben ik er bijna
Als morgen iemand spectaculaire turnip prijzen heeft, hou ik me aanbevolen. Toen ik vorige week m'n code postte, had ik zelf helaas geen turnips. Dankzij fucking zomertijd, heb ik er nou ook maar 850, maar toch.
Weet iemand hier overigens of iemand in 't kamp vanzelf weervertrekt? Ik wil Chops helemaal niet, maar ik zag geen optie om 'm te weigeren. Ik ga 'm nou eenpaardagen negeren, kijken of dat helpt, maardat betekent ook dat ik voorlopig niet verder kan wat betreft bewoners en island progress.
Ik zat trouwens met een ideetje.. Een soort van ruilmarkt. Ik laat een dag m'n island open voor mensen met teveel zooi om 't te dumpen, en voor andere mensen om nieuwe dingen uit te zoeken. Wilde 't eerst op fossils houden, maar ik zie niet waarom andere dingen ook niet kunnen. Probleem is dat ik geen idee of vraag en aanbod in balans is, maar aangezien ik zelf al een aantal spare fossils heb.. Ik gok dat 't wel kan werken. Zou daar interesse voor zijn?
Weet iemand hier overigens of iemand in 't kamp vanzelf weervertrekt? Ik wil Chops helemaal niet, maar ik zag geen optie om 'm te weigeren. Ik ga 'm nou eenpaardagen negeren, kijken of dat helpt, maardat betekent ook dat ik voorlopig niet verder kan wat betreft bewoners en island progress.
Ik zat trouwens met een ideetje.. Een soort van ruilmarkt. Ik laat een dag m'n island open voor mensen met teveel zooi om 't te dumpen, en voor andere mensen om nieuwe dingen uit te zoeken. Wilde 't eerst op fossils houden, maar ik zie niet waarom andere dingen ook niet kunnen. Probleem is dat ik geen idee of vraag en aanbod in balans is, maar aangezien ik zelf al een aantal spare fossils heb.. Ik gok dat 't wel kan werken. Zou daar interesse voor zijn?
Het schijnen er inderdaad 37 te zijn. Sta zelf al een tijdje op 37 en er komen geen recepten meer uit de lucht...dragoncry schreef op donderdag 2 april 2020 @ 23:12:
[...]
Geen barreleye vandaag, krijg em niet te pakken helaas..
Wel 33 recepten voor die eireren, begreep dat er 37 zijn? in dat geval ben ik er bijna
Ik heb me zelf ook ingeschreven op de lijst , friendcode : SW-5840-7318-1122
Ikzelf heb perzikken, appels, en appelsienen , en kokosnoten (en bamboe scheuten als ze tellen )
Ikzelf heb perzikken, appels, en appelsienen , en kokosnoten (en bamboe scheuten als ze tellen )
Ik probeer reeds sedert de start van het spel mijn eerste inwoner weg te pesten. Negeren, op zijn hoofd slaan, klagen bij Isabelle. Maar telkens dat er die wolk boven zijn hoofd is wil hij me iets geven ipv te praten over een eventueel vertrek.Sméagol schreef op donderdag 2 april 2020 @ 23:56:
Hij heeft het nog niet begrepen dat hij niet meer welkom is
Als je die Amiibo kaarten zou hebben zou het gemakkelijker zijn maar heb die niet.
Mij is het nog niet gelukt.
@dragoncry Met die barreleye had ik direct geluk, waarschijnlijk om me te compenseren dat ik nooit die Stringfish kunnen vangen heb.
[ Voor 9% gewijzigd door tuxken op 03-04-2020 06:56 ]
Ik lees net voor het eerst over geldbomen planten in die gloeiende gaten in de grond. Iemand hier al ervaring mee? Tot hoeveel kun je er in stoppen?
tuxken schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 06:50:
[...]
@dragoncry Met die barreleye had ik direct geluk, waarschijnlijk om me te compenseren dat ik nooit die Stringfish kunnen vangen heb.
zie deze post:Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 08:27:
Ik lees net voor het eerst over geldbomen planten in die gloeiende gaten in de grond. Iemand hier al ervaring mee? Tot hoeveel kun je er in stoppen?
Zeror schreef op donderdag 2 april 2020 @ 17:59:
Info over de Money Tree om gegarandeerd 3x 99k eruit te krijgen:
Tot 10.000 kan altijd, maar naar het schijnt kan er in sommige gevallen ook meer in (zie dit forum van gisteren of eergisterenPiet_Piraat7 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 08:27:
Ben er effe klaar mee. Gisteren net na de patch was het goed te doen maar gisterenavond waren het meer eieren dan vissen wat ik naar boven haalde. Juist nu die visboer bij mij rondliep. Heb nog wel 3 Nemo's kunnen vangen voor de replica maar ben daarna gestopt. Weinig lol aan zo als je geforceerd mee moet doen aan die paashaas.
Bensimpel
Positieve meneer
Ja ik ook, probeer steeds iemand te bezoeken maar krijg steeds console error. Voorheen werkte het prima...MrCostanzo schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:14:
Meer mensen die hinder ondervinden met online gaan? Lees op internet dat het te maken heeft met patch 1.1.2, maar vind niks officieels
😆 - Denk ook eens om ;)
Die krijg je dus alleen maar op 1 april als je bent ingelogd. Heb je dat niet, dikke pech totdat je time travelled/een jaar wacht.Kaasje123 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 20:26:
[...]
Ja ik snap daar niks van. Ik lees overal dat Isabelle die geeft maar die heb ik nooit van d'r gekregen =(
Isabelle is bij mij nog niet gearriveerd want net begonnen. En de picnic set heb ik gisteren gekregen via een ballon of een fles.Akaendra schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 08:53:
[...]
Die krijg je dus alleen maar op 1 april als je bent ingelogd. Heb je dat niet, dikke pech totdat je time travelled/een jaar wacht.
Had gisteren een update en nu vandaag weer?
Had gister wat tarantulas verkocht in de 'verkoop kist' buiten. De bells kwamen er alleen niet bij? (stond wel: sold today: "140.000". Maar kon dat geld niet gebruiken. Doe ik iets fout? hopelijk geen bug
@talkatoo Ik heb er eentje kunnen vangen voor in het museum, maar voor de rest wordt ik iedere keer gesniped door de spinnen haha.
Wanneer de winkel weer open gaat de dag daarop sturen Timmy en Tommy het geld naar je bankrekening. Wanneer je vandaag opstart bellen ze ook om het te bevestigen.talkatoo schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:39:
Had gister wat tarantulas verkocht in de 'verkoop kist' buiten. De bells kwamen er alleen niet bij? (stond wel: sold today: "140.000". Maar kon dat geld niet gebruiken. Doe ik iets fout? hopelijk geen bug
En de enige verandering voor update 1.1.3 van vandaag:
- Fixed a bug where balloons would not fly under certain conditions.
[ Voor 30% gewijzigd door Flamesz op 03-04-2020 09:45 ]
Wat doet iedereen eigenlijk met het Museum? Want merk nog niet echt veel toegevoegde waarde aan dit alles. Ik lever alle fossielen en nieuwe vissen etc daar af. Maar echt bonussen krijg ik er niet voor, en sommige vissen leveren toch anders veel geld op....
Bensimpel
Positieve meneer
Je mist wel zo erg veel geld he, 20% verlies je door ze in de kist te dumpen.talkatoo schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:39:
Ik plaatst tegenwoordig waardevolle beestjes naast de winkel en lever ze de volgende dag in.
😆 - Denk ook eens om ;)
Het is een "gotta catch 'em all" ding en een vol museum ziet er leuker uit dan een leegRaikkonen_WC schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:56:
Wat doet iedereen eigenlijk met het Museum? Want merk nog niet echt veel toegevoegde waarde aan dit alles. Ik lever alle fossielen en nieuwe vissen etc daar af. Maar echt bonussen krijg ik er niet voor, en sommige vissen leveren toch anders veel geld op....
Dat geld word over verloop van tijd steeds minder waard, maar als je over een maand opeens merkt dat je je Museum niet af kan maken doordat je een zeldzame vis de komende 8 maanden niet meer kan vangen die je wel gevangen en verkocht hebt voel je je toch zuur.Raikkonen_WC schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:56:
Uiteindelijk is het wel een spel waarin je je eigen doelen kan stellen, dus als je Blathers lekker wil laten wegrotten in een leeg museum terwijl jij met een grote zak bells zit op een troon met je kroon op dan is daar niks mis mee.
Waarom vang ik alleen maar van die klote eieren. Zwaar irritant.
Klote sturgeon.Flamesz schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:02:
[...]
Dat geld word over verloop van tijd steeds minder waard, maar als je over een maand opeens merkt dat je je Museum niet af kan maken doordat je een zeldzame vis de komende 8 maanden niet meer kan vangen die je wel gevangen en verkocht hebt voel je je toch zuur.
Ik had gisteren de royal jacket en vandaag de Royal Crown, 1 van de meest zeldzaamste kleding.
Als je hem wil stuur even een berichtje, en neem 1,2 miljoen mee (want dat kost hij).
1 voor 1 graag want gister had iemand mijn star fragments mee genomen die ik vergeten was...
Als je hem wil stuur even een berichtje, en neem 1,2 miljoen mee (want dat kost hij).
1 voor 1 graag want gister had iemand mijn star fragments mee genomen die ik vergeten was...
Word later bijgeschreven op je rekening volgens mij.talkatoo schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:39:
Blijkbaar alleen een bugfix voor de ballonnen:
https://www.eurogamer.net...g-patch-notes-update-7018
Heb er nu ook 1 sinds deze morgend. Wat doe je daarmee?Dutchone schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:12:
Ik had gisteren de royal jacket en vandaag de Royal Crown, 1 van de meest zeldzaamste kleding.
Uh heel cool en rijk lijkenEngineer Stewie schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:28:
[...]
Heb er nu ook 1 sinds deze morgend. Wat doe je daarmee?
Bedoel die star pieces... Ik heb het spel net een week, niet echt het moment om 1.2M uit te geven aan een kroon
Thanks! Ik vind zo'n vol museum juist wel leuk, maar vroeg mij meer af of er nog een meerwaarde voor is, of dat dit nog gaat komen. Ik loop nu altijd na een volle vangst altijd eerst naar het museum, en dan pas naar het verkoop winkeltje. Gaat prima zo :-)Flamesz schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:02:
[...]
Dat geld word over verloop van tijd steeds minder waard, maar als je over een maand opeens merkt dat je je Museum niet af kan maken doordat je een zeldzame vis de komende 8 maanden niet meer kan vangen die je wel gevangen en verkocht hebt voel je je toch zuur.
Uiteindelijk is het wel een spel waarin je je eigen doelen kan stellen, dus als je Blathers lekker wil laten wegrotten in een leeg museum terwijl jij met een grote zak bells zit op een troon met je kroon op dan is daar niks mis mee.
In voorgaande delen kreeg je voor het compleet vullen van vissen/insecten/fossielen in het museum de gouden hengel/net/schep.Raikkonen_WC schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:39:
[...]
Thanks! Ik vind zo'n vol museum juist wel leuk, maar vroeg mij meer af of er nog een meerwaarde voor is, of dat dit nog gaat komen. Ik loop nu altijd na een volle vangst altijd eerst naar het museum, en dan pas naar het verkoop winkeltje. Gaat prima zo :-)
Je kan er een wand mee maken waar je 8 outfits in kan stoppen en on the go kan omkleden.Engineer Stewie schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:34:
[...]
Bedoel die star pieces... Ik heb het spel net een week, niet echt het moment om 1.2M uit te geven aan een kroon
Kan die dan niet brekendragoncry schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:41:
[...]
In voorgaande delen kreeg je voor het compleet vullen van vissen/insecten/fossielen in het museum de gouden hengel/net/schep.
Dingen die je in de box verkoop, daarvan krijg je het geld direct op je rekening. Dit wordt uitgelegd als je de ehh, uitleg bekijkt. Die Tarantulas moet je bewaren, want die zijn te veel waard, die moet je in de winkel zelf verkopen. De box rekent namelijk een fee voor het verkopen op die manier, 20%.talkatoo schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:39:
Bensimpel
Positieve meneer
Geld krijg je de volgende ochtend op je rekening, timmy of tommy belt je om te zeggen dat ze de bells hebben gestort.Sméagol schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 12:42:
[...]
Dingen die je in de box verkoop, daarvan krijg je het geld direct op je rekening. Dit wordt uitgelegd als je de ehh, uitleg bekijkt. Die Tarantulas moet je bewaren, want die zijn te veel waard, die moet je in de winkel zelf verkopen. De box rekent namelijk een fee voor het verkopen op die manier, 20%.
Ik gebruik het nu alleen om snel van kleine dingen af te komen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Volgens mij wel. Maar ik las ook dat als je je items ‘customized‘ ze dan “resetten”. Kan iemand dit bevestigen?Raikkonen_WC schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:42:
[...]
Kan die dan niet breken![]()
![]()
Zou een hoop werk schelen als gereedschap eens niet kapot ging
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Iemand een idee hoe je snel aan een schop kan geraken ? Ik heb zaad maar geen schop :-)
Ik ben elke dag online dus dat kan het echt niet zijn. Volgens mij is deze game zo random als wat. De een wle de ander niet. Er wordt gewoon expres schaarste gecreëerd in de game.Akaendra schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 08:53:
[...]
Die krijg je dus alleen maar op 1 april als je bent ingelogd. Heb je dat niet, dikke pech totdat je time travelled/een jaar wacht.
Zojuist het 37e bunny-day recept gevonden, dit zijn diegene die ik heb gevonden, zijn er nog recepten die ik mis of zijn ze dit echt allemaal?.
De outfits bestaan uit 3 recepten ieder (outfit, shell en shoes)
Kan het mij haast niet voorstellen omdat het konijn zei dat er naar mate we dichter bij bunny-day komen er meer recepten te vinden zouden zijn..
Furniture | Festive | Clothing | Wall/Floor/Fence |
Bunny day stool | Bunny day merry balloons | Earth-egg outfit/shell/shoes | Bunny day wall |
Bunny day table | Bunny day festive balloons | Stone-egg outfit/shell/shoes | Bunny day floor |
Bunny day wardrobe | Bunny day glowy garland | Leaf-egg outfit/shell/shoes | Bunny day fence |
Bunny day vanity | Bunny day wreath | Wood-egg outfit/shell/shoes | |
Bunny day bed | Sky-egg outfit/shell/shoes | ||
Bunny day lamp | Water-egg outfit/shell/shoes | ||
Bunny day wall clock | Egg party hat | ||
Bunny day rug | Egg party dress | ||
Bunny day crown | |||
Bunny day bag |
De outfits bestaan uit 3 recepten ieder (outfit, shell en shoes)
Kan het mij haast niet voorstellen omdat het konijn zei dat er naar mate we dichter bij bunny-day komen er meer recepten te vinden zouden zijn..
Heb ook 37 recepten, zoals meerderen. Dus dat zal het wel zijn zeker. Hoef ik die luchteieren niet meer naar beneden te halen...
Ben overgeschakeld op vlinders vangen. levert meer op dan vissen
Ben overgeschakeld op vlinders vangen. levert meer op dan vissen
Wel jammer dat al die bunny day meuk zo lelijk is. Ik heb echt niet de aandrang om flink op deze dingen te gaan craften.