Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoeken op "カブ" = turnip, sorteer op latest.
Dan kijk je voor posts met een mooi hoog getal er in, of een screenshot van nooklings die hun prijs noemen.
Als je dat gevonden hebt gooi je ff de post door google translate om te kijken of ze er nog iets voor willen en hoe je ze kan bereiken.
Meestal vragen ze om zakken bells, goud of andere dure of zeldzame dingen, maar sommige slechts een Nook Miles ticket of helemaal niets.
Als er niet al een Dodo Code staat moet je ze ff een PM sturen, ik doe meestal in het Engels met google translate Japans er achteraan.

Als dat allemaal goed gaat ben je zo je turnips kwijt. Vorige week had de eerste die ik PMde direct een Dodo code voor me, deze week probeerde ik alleen de allerhoogste uit, maar dan kom je er moeilijk tussen. Kreeg van 2 geen reactie en uiteindelijk na veel proberen bij één binnengekomen die zijn dodo code publiek had gezet, dan zit je samen met een hoop andere continu die code in te voeren tot er een plek vrij is en je er als eerste bij bent.
Volgens mij helpt het ook wat later in de week pas te proberen, Maandag wil natuurlijk iedereen zijn zooi kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 17:01
Iemand die nog kersen nodig heeft? Ik ben zelf nog op zoek naar een aantal peren en perziken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 16:07
Bolko schreef op maandag 30 maart 2020 @ 19:28:
Iemand die nog kersen nodig heeft? Ik ben zelf nog op zoek naar een aantal peren en perziken?
geen kersen nodig maar wel peren en perzikken om te delen :
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ben wel nog op zoek naar rode mums (bloemen)

[ Voor 7% gewijzigd door dragoncry op 30-03-2020 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 17:01
dragoncry schreef op maandag 30 maart 2020 @ 19:32:
[...]

geen kersen nodig maar wel peren en perzikken om te delen :

***members only***

Ben wel nog op zoek naar rode mums (bloemen)
Nog wel iets anders nodig? kan even snel gluren in mijn shop voor bloemen o.i.d.?
edit: Ik ben blind haha. Rode mums helaas niet aanwezig

[ Voor 7% gewijzigd door Bolko op 30-03-2020 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Bolko schreef op maandag 30 maart 2020 @ 19:33:
[...]

Nog wel iets anders nodig? kan even snel gluren in mijn shop voor bloemen o.i.d.?
Als je rode mums hebt, graag (5 stuks).
verder zou ik het zo niet weten.. misschien fruit meubels van je eigen fruitsoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:18
En weer geen stringfish. Heb de locatie clifftop geprobeerd en van de 90 fishing baits slechts een acht met grote schaduw en steeds zalm of trout. Morgen een laatste poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 22:09
Je kan helaas geen vissen of insecten ruilen met elkaar of doneren bij de andere. Ook niet als best friend.

Ik heb alle turnips verkocht. Ik had er een paar moeten houden en laten rotten. Daar komen mieren op af. Volgens mij de enige manier om ze te vangen. Twee weken wachten dus.

Ik zoek nog altijd de twee perenmeubels. Ik heb in de aanbieding een perzikstoel en een perzik toy box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:39
tuxken schreef op maandag 30 maart 2020 @ 21:22:
En weer geen stringfish. Heb de locatie clifftop geprobeerd en van de 90 fishing baits slechts een acht met grote schaduw en steeds zalm of trout. Morgen een laatste poging.
Ik was met 15 baits nog eens teruggeweest. Heb een 3de stringfish gevangen. Staat te pronken in de ‘leefruimte’. Het aanbod blijft gelden.

Ik heb mij vooral op de dieren geconcentreerd omdat ik 3 dagen geleden pas begonnen ben. Ga mij vanaf morgen eens wat meer bezighouden met mijn town op te ruimen enzo.

Lang geleden dat ik nog zo ‘hooked’ was aan een spel ;). Komt perfect in deze saaie tijd.
sacinici schreef op maandag 30 maart 2020 @ 21:27:
Je kan helaas geen vissen of insecten ruilen met elkaar of doneren bij de andere. Ook niet als best friend.
Serieus? Dus ik kan mijn stringfishen die ik over heb dus evengoed verkopen in de shop?

[ Voor 18% gewijzigd door Engineer Stewie op 30-03-2020 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Engineer Stewie schreef op maandag 30 maart 2020 @ 21:28:
[...]

Ik was met 15 baits nog eens teruggeweest. Heb een 3de stringfish gevangen. Staat te pronken in de ‘leefruimte’. Het aanbod blijft gelden.

Ik heb mij vooral op de dieren geconcentreerd omdat ik 3 dagen geleden pas begonnen ben. Ga mij vanaf morgen eens wat meer bezighouden met mijn town op te ruimen enzo.

Lang geleden dat ik nog zo ‘hooked’ was aan een spel ;). Komt perfect in deze saaie tijd.

[...]

Serieus? Dus ik kan mijn stringfishen die ik over heb dus evengoed verkopen in de shop?
Of bewaren voor C.J, die heeft wat meer geld over voor visjes :*)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
Engineer Stewie schreef op maandag 30 maart 2020 @ 21:28:
[...]

Ja, er zijn twee verschillende npcs die af en toe langskomen. De ene koopt vis en de andere insecten voor 1.5x de prijs. Ik spaar op dit moment alles (behalve de goedkope soorten). Tenzij ik snel wat cash nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Bensimpel schreef op maandag 30 maart 2020 @ 21:38:
[...]

Of bewaren voor C.J, die heeft wat meer geld over voor visjes :*)
CJ? Die ken ik niet.
Dus er komt af en toe iemand langst die graag visjes koopt? Want dan ga ik de duurdere bewaren tot dan.
Is mijn eerste Animal Crossing, had het zelfs niet gepreorderd ondat het er kiddie uitziet. Nu spijt dat ik niet de AC switch gekocht heb :p.

Miljaar... Heb de eerste 3 upgrades van mijn huis betaald puur van het vissen :).

[ Voor 8% gewijzigd door Engineer Stewie op 30-03-2020 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Engineer Stewie schreef op maandag 30 maart 2020 @ 21:50:
[...]

CJ? Die ken ik niet.
Dus er komt af en toe iemand langst die graag visjes koopt? Want dan ga ik de duurdere bewaren tot dan.
Is mijn eerste Animal Crossing, had het zelfs niet gepreorderd ondat het er kiddie uitziet. Nu spijt dat ik niet de AC switch gekocht heb :p.

Miljaar... Heb de eerste 3 upgrades van mijn huis betaald puur van het vissen :).
Ja er komt afentoe eentje langs, die heeft ook leuke vis challenges enzo :D

https://www.thesixthaxis....rice-models-collectables/
What does C.J. buy?
C.J. is a fishing enthusiast, all about getting a big catch and then getting his TV audience hyped up from it. Anything that swims in the rivers and seas, he’s happy to take off your hands, and the bigger the better! He’ll happily buy fish from you at 1.5x the going rate in Nook’s Cranny.

So when C.J. is around, you’d be silly to sell anything to the Nooklings, and will likely want to do as much fishing as possible in that time – get your stocks of fish bait up, so you won’t have to run around so much!
Hij maakt ook vette (vis) collectables :o

[ Voor 40% gewijzigd door Bensimpel op 30-03-2020 22:08 ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
34 per turnip bij de Nooks😅. Het begon bij 68 (hoogst wat ik gekregen had) vorige week maandag. Elke dag aan het zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Hier stijgt de prijs, nu 146.

Vanochtend mijn museum geopend en met de nieuwe bewoner gepraat. En de turnip prijs bekeken natuurlijk.
Vandaag een rustig dagje, veel werk voor de boeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Geen nieuwe bewoner of camper vandaag helaas,
wel zijn de Able-sisters open gegaan.

Vandaag in de aanbieding :
Alle fruit, behalve peer.

Opzoek naar:
Fruit meubelen peer, appel en sinaasappel
Rode mums (chrysanten)bloemzaden (5stk)

Gister avond nog weer even opzoek geweest naar de Gar en Golden trout, maar beide niet kunnen vangen helaas. iemand nog tips over waar je het beste kan vissen voor deze 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
dragoncry schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:02:
Gister avond nog weer even opzoek geweest naar de Gar en Golden trout, maar beide niet kunnen vangen helaas. iemand nog tips over waar je het beste kan vissen voor deze 2?
Ik had gisteren een 5tal golden trout ipv stringfish met +-90 aas. De schaduw is wat kleiner. Ik stond op het hoogste platform aan waterval.

Orange meubelen kan ik wel maken voor jou. In de namiddag/avond heb ik tijd en zal je een PM sturen.

[ Voor 0% gewijzigd door tuxken op 31-03-2020 09:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
tuxken schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:29:
[...]

Ik had gisteren een 5tal golden trout ipv stringfish met +-90 aas. De schaduw is wat kleiner. Ik stond op het hoogste platform aan waterval.
hmm, zal vanavond daar nog eens proberen dan, gisteren niets noemenswaardig kunnen vangen.
Orange meubelen kan ik wel maken voor jou. In de namiddag/avond heb ik tijd en zal je een PM sturen.
Dank je, wil je daar perzik meubels voor terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
tuxken schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:29:
[...]

dragoncry schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:36:
[...]

hmm, zal vanavond daar nog eens proberen dan, gisteren niets noemenswaardig kunnen vangen.

[...]

Die wil ik ook wel (beide). Ik kan kersenmeubelen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
[...]

Ik maak die meubels eigenlijk niet. Zijn deze nodig voor een quest misschien.
Wat ik mis is 1 gele cosmos en alle basiskleuren mums.

Ik zal jullie beide deze namiddag pm sturen om af te spreken voor de meubels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 12:16
Zijn er nog mensen met rotte turnips?
Zou graag de ant vangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:55
Hier een eiland met peren (en kokosnoten in aanbouw) dodo code is NL193

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 11:59
Iemand deze vandaag in de aanbieding?

Rose: yellow
Mums: wit rood paars
Hyacinth: wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
tuxken schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:52:
[...]

Je kan die andere fruitmeubelen nooit zelf maken. Dus ruilen is het beste :).
Wil ze gewoon hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
[...]

Helaas worden beide bloemen hier niet verkocht, zal je pm afwachten.
@Engineer Stewie kersen meubels heb ik al, maar zal perzik voor je maken,
kan je vanavond na 20:00 ophalen, stuur nog wel even een PM :)
Robbdie schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:57:
Iemand deze vandaag in de aanbieding?

Rose: yellow
Mums: wit rood paars
Hyacinth: wit
Witte hyacinth kun je bij mij kopen, zal vanmiddag mijn gate openzetten, laat nog wel weten hoelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Moet je die missende basiskleur bloemen steeds in een winkel vinden. Of kan je bv bij iemand deze gaan uitgraven als je best friend bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:50
Gisteren op mijn Switch op het account van mijn dochtertje (6j) een save gemaakt. Maar kwam er toen achter dat ze dus automagisch op mijn eiland komt. Weet ondertussen dat een eigen eiland er niet in zit, maar dat ik wel samen met haar kan spelen tegelijk. Ze wil heel graag graven, dus moet even kijken hoever zij moet gaan om die mogelijkheid te krijgen. Vangen van vlinders en vissen gaat ze in ieder geval prima af.

Heerlijk om met je kind te kunnen gamen. ;)
Had niet verwacht dat ik het spel zo leuk zou vinden, maar het is er toch van gekomen.
Heb de GC versie en dacht de DS versie in bezit, maar uiteindelijk waren die meer van hetzelfde. Toen maar even gestopt met kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
tuxken schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:07:
Moet je die missende basiskleur bloemen steeds in een winkel vinden. Of kan je bv bij iemand deze gaan uitgraven als je best friend bent.
Die mogelijkheid is er wel, maar dat betekend dat je "best friends" moet worden met onbekenden.
Mijn vertrouwen in online communities is daarvoor simpelweg te laag, zeker als ik zie dat er nu al fruit word gehamsterd (ook door leden van dit forum). als "best friend" is er geen houden aan, aan wat men kan doen op je eiland (rosten oogsten, bomen omhakken, bloemen uitgraven e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11:24
De RNG gods zijn niet echt met mij. Al anderhalf uur bezig op een volgens meerdere mensen perfect eiland om sturgeon te farmen, nou enige dat ik farm is black bass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

Henkie_NtA schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:24:
De RNG gods zijn niet echt met mij. Al anderhalf uur bezig op een volgens meerdere mensen perfect eiland om sturgeon te farmen, nou enige dat ik farm is black bass.
ik heb precies t zelfde met die k*t stringfish.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
NoTimeRemains schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:25:
[...]

ik heb precies t zelfde met die k*t stringfish.
Echt he. Beetje grinden en rng vind ik niet erg en ik snap dat sommige dingen zeldzaam zijn, maar dit begint echt nogal matig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Het is zo random. ik had die sturgeon bij de eerste poging ( waar je de rotsen ziet in het water voor ocean ). En die Stringfish wil maar niet lukken. Nog 1 poging en dan geef ik het op tot juni.

[ Voor 0% gewijzigd door tuxken op 31-03-2020 10:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie_NtA schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:24:
Let wel dat je hiervoor een eiland hebt dat goed werkt, en eentje die er heel erg op lijkt. Je moet de gene hebben zonder pond linksonderin.
Ik kreeg het goede eiland gister ook toevallig, en dacht de methode ook te proberen, maar het werkte bij mij ook niet zo goed als geadverteerd. Ben bijna 45 minuten bezig geweest voor iets meer dan 10 sturgeon. Toen bedacht ik me dat thuis peacock butterfuly farmen waarschijnlijk beter geld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
[...]

Kan ik je nog plezieren met wat aas? Heb er nog 40-50 denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Henkie_NtA schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:28:
[...]

Echt he. Beetje grinden en rng vind ik niet erg en ik snap dat sommige dingen zeldzaam zijn, maar dit begint echt nogal matig te worden.
ja vooral omdat je dat visvoer ook niet in bulk kan maken...

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/j1rn41oa3xp41.png

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:59
Arunia schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:11:
Gisteren op mijn Switch op het account van mijn dochtertje (6j) een save gemaakt. Maar kwam er toen achter dat ze dus automagisch op mijn eiland komt. Weet ondertussen dat een eigen eiland er niet in zit, maar dat ik wel samen met haar kan spelen tegelijk. Ze wil heel graag graven, dus moet even kijken hoever zij moet gaan om die mogelijkheid te krijgen. Vangen van vlinders en vissen gaat ze in ieder geval prima af.

Heerlijk om met je kind te kunnen gamen. ;)
Had niet verwacht dat ik het spel zo leuk zou vinden, maar het is er toch van gekomen.
Heb de GC versie en dacht de DS versie in bezit, maar uiteindelijk waren die meer van hetzelfde. Toen maar even gestopt met kopen.
Klinkt heel bekend, mijn oudste dochter is ook 6 en zij mag de inrichtingen bepalen en natuurlijk de kleren :)
En papa mag natuurlijk geld verdienen zodat er meer ruimte in huis komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Engineer Stewie schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:33:
[...]

Kan ik je nog plezieren met wat aas? Heb er nog 40-50 denk ik
ik wil je aas wel kopen!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
dragoncry schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:01:
[...]

Helaas worden beide bloemen hier niet verkocht, zal je pm afwachten.
@Engineer Stewie kersen meubels heb ik al, maar zal perzik voor je maken,
kan je vanavond na 20:00 ophalen, stuur nog wel even een PM :)

[...]

Witte hyacinth kun je bij mij kopen, zal vanmiddag mijn gate openzetten, laat nog wel weten hoelaat.
Topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Flamesz schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:33:
[...]

Let wel dat je hiervoor een eiland hebt dat goed werkt, en eentje die er heel erg op lijkt. Je moet de gene hebben zonder pond linksonderin.
Ik kreeg het goede eiland gister ook toevallig, en dacht de methode ook te proberen, maar het werkte bij mij ook niet zo goed als geadverteerd. Ben bijna 45 minuten bezig geweest voor iets meer dan 10 sturgeon. Toen bedacht ik me dat thuis peacock butterfuly farmen waarschijnlijk beter geld is.
Zit op een eilandje waar de rivier vanuit het midden in een kringeltje naar de zee gaat. Beter bekend als black bass heaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
Heb ondertussen 70k aan nook miles😅. Zowat het enige wat ik doe is die nook miles+ tasks. Geen idee wat ik er mee moet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
tuxken schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:07:
Volgens mij komen de derde kleuren de Nooks Cranny zijn max grootte bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
squashedraven schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:57:
Hier een eiland met peren (en kokosnoten in aanbouw) dodo code is NL193
Zin in om voor mij je native perenmeubels te maken? Ik heb de perzik variant voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Robbdie schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:44:
Heb ondertussen 70k aan nook miles😅. Zowat het enige wat ik doe is die nook miles+ tasks. Geen idee wat ik er mee moet verder.
Stevig, ik zit op de helft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

tickets kopen > eiland gaan > meer nook tasks completen > nook miles ontvangen > tickets kopen > eiland gaan ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
NoTimeRemains schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:46:
[...]

tickets kopen > eiland gaan > meer nook tasks completen > nook miles ontvangen > tickets kopen > eiland gaan ...
Die eilanden vind ik niet heel interessant. Zijn vrijwel altijd hetzelfde. Ben nu overal bruggen en hellingen aan het maken dus heb nu meer geld nodig. Heb ook al mijn huizen bij elkaar gezet, maar wil ze toch verspreid over het eiland. Gaat ook 50k per gebouw kosten om ze te verplaatsen.

Doe het nu verder wat rustiger aan na de eerste week best veel uren gemaakt te hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Robbdie op 31-03-2020 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer je je 7de en latere villagers krijgt, kan je Nook Miles eilanden grinden om een specifieke villager te krijgen. Dat is tot nu toe het meeste dure dat je kan doen dat ik heb gehoord, gezien het enorme aantal villagers dat er is. Moet er natuurlijk wel een villager zijn waarvoor je dit de moeite waard vind. Zo niet kan je het alsnog wel gebruiken om iets selectiever te zijn richting bepaalde persoonlijkheden of diersoorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Flamesz schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:02:
[...]

Wanneer je je 7de en latere villagers krijgt, kan je Nook Miles eilanden grinden om een specifieke villager te krijgen. Dat is tot nu toe het meeste dure dat je kan doen dat ik heb gehoord, gezien het enorme aantal villagers dat er is. Moet er natuurlijk wel een villager zijn waarvoor je dit de moeite waard vind. Zo niet kan je het alsnog wel gebruiken om iets selectiever te zijn richting bepaalde persoonlijkheden of diersoorten.
dan ga ik daar voor sparen, ik heb nu een 2de koala, een roze neushoorn en dat schaap verkleedt als clown... :X

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoTimeRemains schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:03:
[...]

dan ga ik daar voor sparen, ik heb nu een 2de koala, een roze neushoorn en dat schaap verkleedt als clown... :X
Ha, sterkte. Heeft bij mij weken tot maanden geduurd voor ik Pietro had weggepest in New Leaf.

Als je villagers wil kiezen, is de truc om 1 plot te bouwen. En dan de zelfde dag nog (voor 5:00 de volgende dag) een villager uit te nodigen vanaf een Nook Mile Island. Als je te laat bent komt er een willekeurige villager in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Mijn vriendin wil op haar switch ook Animal crossing spelen. Nu heb ik een fysiek exemplaar, maar zou eventueel wel willen aankopen in de shop.
Ik kan gewoon mijn savegame verder spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:51
Engineer Stewie schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:25:
Mijn vriendin wil op haar switch ook Animal crossing spelen. Nu heb ik een fysiek exemplaar, maar zou eventueel wel willen aankopen in de shop.
Ik kan gewoon mijn savegame verder spelen?
Ja dat kan, de Switch heeft sowieso maar één save per spel, of het nu fysiek of digitaal is.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Flamesz schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:06:
[...]
Ha, sterkte. Heeft bij mij weken tot maanden geduurd voor ik Pietro had weggepest in New Leaf.
Ik ben mijn roze aap ook aan het wegpesten. Klagen bij isabelle heeft blijkbaar geen nut. Dus ik negeer hem en sla enkele keren met mijn visnet op hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThekingofFanta
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11:34
Hoeveel uur hebben jullie in AC zitten? Ik heb nu 60 uur volgens mijn profiel en vond dat al bizar veel, maar veel mensen van mijn friends list hebben al 150+ of zelfs 200+ uur..

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Ik heb 75 uur in mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Hier 100+ uur, maar daar zit ook wat uren aan AFK bij,
neem niet weg dat het eigenlijk wel erg veel is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:53

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ook 60 uur. En dat na anderhalve week :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Is er een manier om te zien welke bomen je reeds gehakt hebt voor hout? Op dit moment hak ik eerst alle bomen in een overzichtelijk gebied en pik het hout later pas op. Vooral als ik meerdere korte sessies op een dag speel vind ik het onhandig dat ik niet kan zien welke bomen ik reeds gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Denk het niet. Ik laat het liggen en 's avonds ruim ik alles op. Ik hak deze ook niet elke dag. Zonder uitgraven zie je ook niet welke soort boom het is of er je moet er borden voor zetten en/of in aparte zone's zetten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Cannoli schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 12:50:
Is er een manier om te zien welke bomen je reeds gehakt hebt voor hout? Op dit moment hak ik eerst alle bomen in een overzichtelijk gebied en pik het hout later pas op. Vooral als ik meerdere korte sessies op een dag speel vind ik het onhandig dat ik niet kan zien welke bomen ik reeds gehad heb.
Als je een iron axe gebruikt kan je heel duidelijk zien welke bomen je al gehad hebt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Flamesz schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 13:38:
[...]

Als je een iron axe gebruikt kan je heel duidelijk zien welke bomen je al gehad hebt :9
B) :')

Ik loop altijd drie rondjes elke dag. Eerste rondje schud ik aan alle bomen, ik loop het eiland gewoon met de klok mee rond. Fruit pluk ik van 1/3 van bomen elke dag, zodat ik elke dag fruit kan plukken. En eventueel een bezoeker fruit kan laten plukken. Tweede rondje is een rondje langs alle stenen. Derde rondje doe ik in delen en afhankelijk hoeveel hout ik nodig, hak ik de bomen om en dan stop ik. Heb ik meer hout nodig ga ik verder met de ronde.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 09:04
Ik ben nieuw met het spel. Hoevaak kan ik per dag tegen de steen slaan, zonder dat ik hem breek? Want als hij breekt komt hij niet meer terug toch? En klopt het dat je een verschillende bijl nodig hebt voor hakken, omhakken en de steen slaan (dus 3 types aan bijlen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Raikkonen_WC schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 14:59:
Ik ben nieuw met het spel. Hoevaak kan ik per dag tegen de steen slaan, zonder dat ik hem breek? Want als hij breekt komt hij niet meer terug toch? En klopt het dat je een verschillende bijl nodig hebt voor hakken, omhakken en de steen slaan (dus 3 types aan bijlen)?
Stenen kan je met een schep meppen. Zolang je geen fruit eet vantevoren, blijft de steen heel. Google even naar het graven van gaten om je heen, zodat je het maximale uit een steen kan halen :)

Bijlen gebruik je voor bomen: de flimsy (geen idee hoe ie in NL heet) en de stenen bijl laten de boom heel. De 'gewone' bijl (waar je ijzer voor nodig hebt) hakt 'm om bij de derde slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wtf vlieg naar een eilandje, meteen eerst vis op een heuveltje een stringfish!

WTF ik heb er nu 3??

[ Voor 13% gewijzigd door NoTimeRemains op 31-03-2020 16:32 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
NoTimeRemains schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 16:27:
wtf vlieg naar een eilandje, meteen eerst vis op een heuveltje een stringfish!

WTF ik heb er nu 3??
Er zijn eilanden met een verhoogte kans op zeldzame vis. :)

Of in mijn geluk, op sea bass island komen en alleen maar seabass kunnen vangen.
Ik was al zo blij dat ik alleen grote vissen zag..... :(

[ Voor 20% gewijzigd door Dutchone op 31-03-2020 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

kan je op andere eilanden ook die turnips verkopen?

zo ja op welke prijs staan die van jullie vandaag?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:46
NoTimeRemains schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 16:55:

208, dodo: J24WQ
Staat nog een paar uur online als 't goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:00
Nog een vraag:
Hoe kom je boven het100k limiet in je wallet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:46
sderooij schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 17:30:
Nog een vraag:
Hoe kom je boven het100k limiet in je wallet?
niet, maar als je je geld selecteert kan je er een bag van maken, dat neemt wel een inventory slot op maar zo kan je meer geld meenemen.

Althans, dit is wat ik zelf tot zover heb uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonVL
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20-06 14:21
Hoi!
Ik ben redelijk nieuw met het merk 'Animal Crossing' en heb dringend wat spulletjes nodig vanop andere eilanden. Maar ik heb geen zin om telkens 2000 miles te betalen voor een vliegticket.
Hoe maken jullie vrienden of hoe bezoek ik eilanden via het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
NoTimeRemains schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 16:55:

30 bells nu 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
SimonVL schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 17:49:
Hoi!
Ik ben redelijk nieuw met het merk 'Animal Crossing' en heb dringend wat spulletjes nodig vanop andere eilanden. Maar ik heb geen zin om telkens 2000 miles te betalen voor een vliegticket.
Hoe maken jullie vrienden of hoe bezoek ik eilanden via het internet?
Neem eens een kijkje in de OP, daar vind je een lijst met friendcodes, ook komen er regelmatig DODO-codes voorbij hier, die kun je invoeren door met de dodo in je vliegveld te praten.

Die dodo verteld je ook precies hoe het e.e.a werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Interesse om te wisselen met kersen meubelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Engineer Stewie schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 19:47:
[...]

Interesse om te wisselen met kersen meubelen?
Kersen meubels heb ik al, perzikmeubels liggen voor je klaar
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Goudklompjes. Ik heb er vier.

Verkopen of bewaren voor later?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragoncry
Gunner schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 20:56:

Zeker bewaren voor later, je kunt er als je aan de juiste eisen hebt voldaan gouden tools mee maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Gunner schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 20:56:

Bewaren, daar kun je een magische staf mee maken ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tealiciouss
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 09:18
Ik heb hem niet kunnen vangen.... iets meer dan 100 visvoer aan verbruikt..

Dat maken van het visvoer is wel echt een hatelijk iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
ja... zeg dat, maar gelukkig is dat niet het enige "onhandige"in AC *nintendo-onine* kuck*kuch* O-)

die laadschermen bij bezoekers bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
dragoncry schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 21:36:
ja... zeg dat, maar gelukkig is dat niet het enige "onhandige"in AC *nintendo-onine* kuck*kuch* O-)

die laadschermen bij bezoekers bijvoorbeeld
En ik wil eigenlijk de camera willen draaien. Zo kan ik achter bomen enz. kijken. Het kan wel in je eigen huis dus het is wel al ingebakken in het systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
sacinici schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 21:47:
[...]

En ik wil eigenlijk de camera willen draaien. Zo kan ik achter bomen enz. kijken. Het kan wel in je eigen huis dus het is wel al ingebakken in het systeem.
amper last van eigenlijk, was al zo in vorige AC-games, dus misschien geleerd om rekeing mee te houden bij het inrichten van het eiland, maar zou wel een uitkomst zijn :)

Dingen in bulk maken is niet ongewoon in een game waar crafting in zit,
en een simpel bericht dat er een bezoeker aankomt of weggaat ipv een animatie/laadscherm waar een gemiddeld reclameblock jaloers op is, is ook wat overdreven.

Buiten dat wel weer een heerlijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Tealiciouss schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 21:34:
Ik heb hem niet kunnen vangen.... iets meer dan 100 visvoer aan verbruikt..

Dat maken van het visvoer is wel echt een hatelijk iets.
Idem. 120 visvoer en niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Voor degene die in het Nederlands spelen.
Gar = Steur
Stringfish = Donauzalm
Golden trout = goudforel.

Net nog eens gecontroleerd, heb alle dieren die in Maart verdwijnen.

Aan Tuxken en Dragoncry, bedankt voor de meubelen.
Sorry dat het aas niet geholpen heeft @tuxken
@dragoncry , uw eiland is beter ingedeeld, je hebt me inspiratie gegeven, ga mijn eiland zwaar bewerken en alles verhuizen denk ik :).

Heb wel wat fosielen verkocht voor ik wist dat ze in het museum konden. Hoop dat die delen nog eens voorkomen...

[ Voor 13% gewijzigd door Engineer Stewie op 31-03-2020 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Oh... Je kan dus niet timewarpen als je turnips hebt. Al m'n turnips zijn spoiled nu. :Z
Naja, dan maar geen turnips. Had gelukkig niet zo heel veel turnips (500).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dutchone
Zeror schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 23:49:
Oh... Je kan dus niet timewarpen als je turnips hebt. Al m'n turnips zijn spoiled nu. :Z
Naja, dan maar geen turnips. Had gelukkig niet zo heel veel turnips (500).
Dus morgen bij jou mieren vangen met iedereen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dutchone schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 23:52:
[...]

Dus morgen bij jou mieren vangen met iedereen? :+
Haha :+
Ja mag hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5W-Lh5ltWnB93mKUzabzZ2xM22Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s4vKFRG4cxrAzMxCiYVHPSjl.jpg?f=fotoalbum_large
De maak je eigen Tarantula eiland werkt dus maar ik heb geen idee of t nu waard is. Best lang mee bezig geweest.
ik wil ze wel!

[ Voor 17% gewijzigd door NoTimeRemains op 01-04-2020 00:00 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Dan hou ik mij aangeraden als je morgen de deuren open gooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:30
NoTimeRemains schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 23:59:
[Afbeelding]
De maak je eigen Tarantula eiland werkt dus maar ik heb geen idee of t nu waard is. Best lang mee bezig geweest.

[...]

ik wil ze wel!
Damn, wat een vogelspinnen :o . Wel super vet om te zien dat het werkt, moet nog even opzoeken hoe je dat precies kan doen (ga het waarschijnlijk niet doen, maar goed om ff te weten).

Zelf vanavond eindelijk paar vallende sterren gezien (stuk of 4, met 3 achter elkaar), hopelijk morgen wat van die sterren kunnen oppakken.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 09:04
Als iemand nog van die zeldzame vissen dubbel heeft, ik ben vanavond online. Heb gisteren ook ruim 100x aas gebruikt, maar niks gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Raikkonen_WC schreef op woensdag 1 april 2020 @ 07:12:
Als iemand nog van die zeldzame vissen dubbel heeft, ik ben vanavond online. Heb gisteren ook ruim 100x aas gebruikt, maar niks gekregen.
Je kan geen vissen/insecten aan andere spelers geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
tuxken schreef op woensdag 1 april 2020 @ 07:53:
[...]

Je kan geen vissen/insecten aan andere spelers geven
Maar wel doneren aan zijn/haar museum, dat is toch uiteindelijk het doel?
of moet je ze echt zelf vangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
ah ok, ik wist niet dat iemand anders kon doneren. En nu heeft iedereen zijn stringfish al verkocht waarschijnlijk.

[ Voor 0% gewijzigd door tuxken op 01-04-2020 08:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
tuxken schreef op woensdag 1 april 2020 @ 08:00:
ah ok, ik wist niet dat iemand anders kon doneren. En nu heeft iedereen zijn stringfish al verkocht waarschijnlijk.
Je kan niet doneren aan het museum van iemand anders. Best friend of niet. Laatst geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
sacinici schreef op woensdag 1 april 2020 @ 08:09:
[...]

Je kan niet doneren aan het museum van iemand anders. Best friend of niet. Laatst geprobeerd.
whut, waarom niet?! dacht dat dat vroegâh wel kon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Engineer Stewie schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 22:21:
Voor degene die in het Nederlands spelen.
Gar = Steur
Stringfish = Donauzalm
Golden trout = goudforel.

Net nog eens gecontroleerd, heb alle dieren die in Maart verdwijnen.

Aan Tuxken en Dragoncry, bedankt voor de meubelen.
Sorry dat het aas niet geholpen heeft @tuxken
@dragoncry , uw eiland is beter ingedeeld, je hebt me inspiratie gegeven, ga mijn eiland zwaar bewerken en alles verhuizen denk ik :).

Heb wel wat fosielen verkocht voor ik wist dat ze in het museum konden. Hoop dat die delen nog eens voorkomen...
Ik denk dat je (Sturgeon = Steur) bedoelt? Gar is pas te vangen in de zomer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

NoTimeRemains schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 23:59:
[Afbeelding]

[...]

ik wil ze wel!
Als Flick (de beestjes verzamelaar) langskomt, dan bied ze 1.5x de waarde van beestjes.
Gisteren paar tarantulas verkocht voor 12k :o

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Hier zijn de turnips 24 :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Als we flairs uit konden delen had je hem verdiend, 24 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
Ik heb C.J. in da house, maar heb wat afspraken buiten het huis. Hopelijk gaat hij niet snel weg. Zoveel vis gespaard🤑

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sacinici schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:40:
Ik heb C.J. in da house, maar heb wat afspraken buiten het huis. Hopelijk gaat hij niet snel weg. Zoveel vis gespaard🤑
Hij blijft tot morgenochtend 5 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
sacinici schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:40:
Heb nog een koppel stringfish, blauwe marlijn en riemvies om te verkopen, mag ik straks eens passeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Engineer Stewie schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:41:
[...]

Heb nog een koppel stringfish, blauwe marlijn en riemvies om te verkopen, mag ik straks eens passeren?
Je kan niet verkopen bij iemand anders zijn CJ.
Pagina: 1 ... 8 ... 57 Laatste