Heeft het vaak fout
dus ditFlamesz schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 08:42:
Damn. Was je ook bezig met je stenen verplaatsen, dat er daardoor heel weinig plaats was voor die plek om te verschijnen? Is maar een gok, maar kan er misschien iets mee te maken hebben.
In ander nieuws, data miners zijn er achter hoe het verschijnen van dagelijkse npcs werkt, en dus waarom je sommige niet zo vaak ziet.
[YouTube: When Will Redd Visit Your Island? Animal Crossing: New Horizons Dataminer May Have the Answer!]
This is the Way.
Er zijn mensen die star fragment bomen hebben in Animal Crossing
https://www.polygon.com/2...switch-acnh-heart-crystal
[ Voor 69% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 19-05-2020 09:21 ]
volgens een paar fora die ik volg weet Nintendo precies (mits online geweest natuurlijk) wie dit soort items heeft. En nu men ze ook nog gaat verkopen voor echt geld gaat het natuurlijk niet lang duren voordat er actie ondernomen wordt.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:18:
Van mij mag die stomme kameel ruilen met Redd
Er zijn mensen die star fragment bomen hebben in Animal Crossing![]()
https://www.polygon.com/2...switch-acnh-heart-crystal
This is the Way.
zal vanavond even kijken welke ik heb, kan hem eventueel op de post doentuxken schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:41:
Is er iemand bij wie ik een teacup ride ( gelijk welke variatie ) mag catalogen ?
Die kun je toch met Nookmiles kopen? Tenminste dat is de enige manier hoe ik hem kan krijgen. In de catalog kan ik hem ook niet nogmaals bestellen....tuxken schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:41:
Is er iemand bij wie ik een teacup ride ( gelijk welke variatie ) mag catalogen ?
Klopt, maar je kunt hem bestellen en opsturen/ruilenRaikkonen_WC schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:58:
[...]
Die kun je toch met Nookmiles kopen? Tenminste dat is de enige manier hoe ik hem kan krijgen. In de catalog kan ik hem ook niet nogmaals bestellen....
Ok bedankt. Zal je nadien de bells waarde mailen als gift.dragoncry schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:47:
[...]
zal vanavond even kijken welke ik heb, kan hem eventueel op de post doen
Indien je er meerdere hebt bij voorkeur de colorful of pastel
Liever Redd ruilen met Kicks. Die heeft vaak toch alleen maar troep bij
Maar klopt dat plaatje wel? Celeste komt ook als er geen vallende sterren zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Zerora op 19-05-2020 10:51 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Leuk dat je vandaag opnieuw de stamp rally kan doen met nieuwe locaties, maar beetje raar dat je weer de zelfde rewards krijgt. Denk niet dat ik zin heb 14 sets van die plaques in mijn huis te hangen.
Ik dacht dat als ze nog wat bells waard waren ik ze aan villagers kon geven, maar daar zijn ze te waardeloos voor.
Ik had gehoopt op Brons, Zilver, goud Plaques maar dat zit er dus ook niet in helaas.Flamesz schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:30:
Aaah, ***. Ik bedenk net dat ik gister CJ over de vloer had en dat ik ben vergeten hem vis te geven voor een beeldje...
Leuk dat je vandaag opnieuw de stamp rally kan doen met nieuwe locaties, maar beetje raar dat je weer de zelfde rewards krijgt. Denk niet dat ik zin heb 14 sets van die plaques in mijn huis te hangen.
Ik dacht dat als ze nog wat bells waard waren ik ze aan villagers kon geven, maar daar zijn ze te waardeloos voor.
Als er interesse is let me know dan zet ik de poort open
[ Voor 73% gewijzigd door Woolfy681 op 19-05-2020 13:24 ]
Is het nou bevestigd dat Celeste komt alleen op avonden komt wanneer er vallende sterren zijn? Ik heb haar namelijk ook gehad toen het bewolkt was..
blup
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Niet altijd. Vallende sterren kan je elke avond wel zien maar vallen niet vaak. Zodra er echt over wordt gepraat door je bewoners, dan is de kans wat groter.Bezulba schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:42:
[...]
Is het nou bevestigd dat Celeste komt alleen op avonden komt wanneer er vallende sterren zijn? Ik heb haar namelijk ook gehad toen het bewolkt was..
Ik ga ervanuit dat het weer ook meewerkt.
Eergisteren had ik er ook al één, maar toen was Celeste nergens te vinden.
klopt er kunnen gewoon vallende sterren zijn zonder Celeste.RudolfR schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:55:
Voor vanavond heeft Isabelle weer een sterrenregen aangekondigd en dan vallen ze met bosjes tegelijk.
Ik ga ervanuit dat het weer ook meewerkt.
Eergisteren had ik er ook al één, maar toen was Celeste nergens te vinden.
This is the Way.
Het kan tot 5.00 sochtends gebeuren... laatst wilde ik om 23.15 afsluiten toen ik ineens de een na de andere ster voorbij zag komen. In totaal 17 toen vond ik het welletjes....Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:07:
Ik heb dus nog nooit een vallende ster gezien.. terwijl ik echt omhoog keek tijdens een meteorenregen èn goed oplet op het geluidje wat je zou moeten horen. Snap er niks van.
Something under the bed is drooling
https://turnip.exchange/island/9347ff3b
Donatie is voor tweakers niet nodig natuurlijk, maar mocht je wat hebben, altijd leuk
[ Voor 6% gewijzigd door Inverted_World op 19-05-2020 17:33 ]
Wat versta je onder rare arcade stuff? Heb niet genoeg verstand van rare items om dat te snappen 😀Inverted_World schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 17:32:
Turnips voor 527:
https://turnip.exchange/island/9347ff3b
Donatie is voor tweakers niet nodig natuurlijk, maar mocht je wat hebben, altijd leuk
Nee ik bedoelde dat bijzondere items altijd gewaardeerd worden. En specifiek arcade-hall / game dingenDigiBeuk schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:33:
[...]
Wat versta je onder rare arcade stuff? Heb niet genoeg verstand van rare items om dat te snappen 😀
Super bedankt voor het voorstel maar Dragoncry heeft de colorful en ben dus gered. Ik mis mijn teacup geluid tijden het bloemen water gevenFlamesz schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 10:08:
Als dragoncry niet de colorful heeft kan ik die wel voor je bestellen, heb ik m morgen voor je.
Ah zo daar heb ik niks van denk ik anders neem ik wel nook miles tickets meeInverted_World schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:34:
[...]
Nee ik bedoelde dat bijzondere items altijd gewaardeerd worden. En specifiek arcade-hall / game dingenDaar heb ik niet veel van, maar vind ik erg tof. Maar niks is verplicht!
Kijk maar joh, maakt niets uit. Zoals ik zei, niets is verplicht, alles is leuk. Ik zoek ook nog lichtgevende palmbomen btwDigiBeuk schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:48:
[...]
Ah zo daar heb ik niks van denk ik anders neem ik wel nook miles tickets mee
Klopt, het gaat niet heel snel, maar ik probeer het in de gaten te houdenritchiegreb schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 19:01:
Aardig druk zit iemand al 28 min in je server
Ah top wachten rustig afInverted_World schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 19:04:
[...]
Klopt, het gaat niet heel snel, maar ik probeer het in de gaten te houden
This is the Way.
Zell (Smug Deer) gaat weg vandaag toevallig. Laat maar weten (PM) als je hem wil hebben, ik ben zelf blij dat hij weggaat.fub schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 10:00:
Heeft iemand een vandaag vertrekkende villager die ik zou kunnen uitnodigen voor mijn eiland? Liefst een smug persoonlijkheid.
https://animalcrossing.fandom.com/wiki/Zell
bij mij ook, dat is wel echt gaaf gemaakt zegCLB schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:07:
Het onweert hier, nog nooit gezien in de afgelopen twee maanden...
This is the Way.
Ja tof heh, ik dacht wat is er aan de hand met de televisie, zo in het beginNoTimeRemains schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:00:
bij mij ook, dat is wel echt gaaf gemaakt zeg
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik geloof dat je ze een dag of 10 compleet moet negeren.STEVESON schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:09:
Hoe krijg ik bewoners van mijn eiland af ?
Correct me if I'm wrong. Wil zelf ook een bewoner van mijn eiland afhebben
Ben al 5 dagen bezig....Bolko schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:32:
[...]
Ik geloof dat je ze een dag of 10 compleet moet negeren.
Correct me if I'm wrong. Wil zelf ook een bewoner van mijn eiland afhebben
das minder dan 10, en wat ik lees moet je rond de 15 dagen diegene negeren.
er zijn wel time travel opties.
This is the Way.
Wel jammer dat de tijd realtime is, ik speel voornamelijk in de avond dus is het altijd donker in-game.
Ok heb zojuist mijn gate geopend:
Dodo code 683F6.
Ik heb cocosnoten en peren, zoek nog kers en perzik.
Ik kom wel wat kers en perzik brengen!Marsman83 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:34:
Ik ben sinds een paar dagen ook begonnen met AC, was een beetje sceptisch vooraf maar vind het tot nu toe wel een relaxed spelletje.
Wel jammer dat de tijd realtime is, ik speel voornamelijk in de avond dus is het altijd donker in-game.
Ok heb zojuist mijn gate geopend:
Dodo code 683F6.
Ik heb cocosnoten en peren, zoek nog kers en perzik.
Is er geen betere oplossing, zonder te cheateNoTimeRemains schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:34:
[...]
das minder dan 10, en wat ik lees moet je rond de 15 dagen diegene negeren.
er zijn wel time travel opties.
Thanks! Ik wou nog wat typen maar kon niet vinden waar dat kan
Heb nog niks met online gedaan.
Haha geeft niks. Kan in de switch app of op de R knop drukken!Marsman83 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:46:
[...]
Thanks! Ik wou nog wat typen maar kon niet vinden waar dat kan![]()
Heb nog niks met online gedaan.
nee, gewoon negeren. pas als diegene met een nadenk wolkje boven zn hoofd heeft bij het plein van resident services of voor zijn huis dan pas aanspreken.STEVESON schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:46:
[...]
Is er geen betere oplossing, zonder te cheate? Ze slaan of duwen of iets?
This is the Way.
Geduld is een schone zaak! 😁
[ Voor 19% gewijzigd door _avextrax op 19-05-2020 23:42 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Je kunt ze toch slaan zodat ze boos worden en dan kun je met ze in gesprek gaan om aan te geven dat ze weg moeten gaan. En als je de uitgebreide servicebalie al hebt vrijgespeeld kun je ze ook via Isabelle laten vertrekken dacht ik?ldekkers1 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 22:27:
Negeren probeer ik ook al ruim 2 weken bij een bewoner. Al 2x met een denkwolkje boven zijn hoofd, dacht "eindelijk!" Helaas, hij wilde mij 2x een cadeau geven 😑
Geduld is een schone zaak! 😁
geluid aan, ogen dicht en wachten op de *bloop*Chaoss schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 00:15:
Bij mij mislukt het vissen relatief vaak, misschien 1 op de 10 pogingen. Hoewel ik voor mijn gevoel snel druk 'mis' ik dan toch. Zijn dit vissen die simpelweg extra moeilijk te vangen zijn? En is er nog een bepaalde tactiek/techniek?
nee dat werkt allemaal nietChaoss schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 00:17:
[...]
Je kunt ze toch slaan zodat ze boos worden en dan kun je met ze in gesprek gaan om aan te geven dat ze weg moeten gaan. En als je de uitgebreide servicebalie al hebt vrijgespeeld kun je ze ook via Isabelle laten vertrekken dacht ik?
This is the Way.
Dat eerste weet ik niet, maar schijnt ook niet te werken. En via Isabelle kan je alleen aangeven of de kleding of catchphrase weer normaal moet als ze iets aanhebben of zeggen wat je niet wilt.Chaoss schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 00:17:
[...]
Je kunt ze toch slaan zodat ze boos worden en dan kun je met ze in gesprek gaan om aan te geven dat ze weg moeten gaan. En als je de uitgebreide servicebalie al hebt vrijgespeeld kun je ze ook via Isabelle laten vertrekken dacht ik?
Dat heb ik geprobeerd, ik haal voor mijn gevoel de hengel zo snel mogelijk omhoog, instant na de bloop maar nog heb ik af en toe een leeg haakje.NoTimeRemains schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 00:57:
[...]
geluid aan, ogen dicht en wachten op de *bloop*
Misschien moet ik eens met koptelefoon op proberen. Of moet ik het geluid van mijn soundbar een paar milliseconde vervroegen
Hangt van de vertraging af natuurlijk, maar je hebt ongeveer een halve seconde om te reageren. Op de 3DS was dat naar mijn beleving wel korter.Chaoss schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 01:04:
[...]
Dat heb ik geprobeerd, ik haal voor mijn gevoel de hengel zo snel mogelijk omhoog, instant na de bloop maar nog heb ik af en toe een leeg haakje.
Misschien moet ik eens met koptelefoon op proberen. Of moet ik het geluid van mijn soundbar een paar milliseconde vervroegen
Ik doe m'n ogen dicht en dan gaat het eigenlijk altijd goed. Maar mijn probleem zat 'm meer in te vroeg dan te laat.Chaoss schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 01:04:
[...]
Dat heb ik geprobeerd, ik haal voor mijn gevoel de hengel zo snel mogelijk omhoog, instant na de bloop maar nog heb ik af en toe een leeg haakje.
Speel je met een pro controller ?Chaoss schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 00:15:
Bij mij mislukt het vissen relatief vaak, misschien 1 op de 10 pogingen. Hoewel ik voor mijn gevoel snel druk 'mis' ik dan toch. Zijn dit vissen die simpelweg extra moeilijk te vangen zijn? En is er nog een bepaalde tactiek/techniek?
Ik had dat ook met zeldzame vissen waar je snel moet reageren en was te laat. Kwam volgens mij door de 'vertraging' van mijn pro controller en uiteraard mijn leeftijd
Ik vang deze snelle vissen nu in handheld en dan ben ik snel genoeg.
Uiteraard genoeg mensen die snel genoeg zijn met een pro controller
[ Voor 3% gewijzigd door tuxken op 20-05-2020 09:54 ]
Word te oud voor dit soort reactievermogen denk ik
Zit nu op 78 dacht ik, vervolgens mis je er 1 en begin je weer opnieuw,
Gelukkig wel alle vissen uit de critterpedia kunnen vangen, die tot nu toe beschikbaar zijn.
Dat had ik toen ik op 92 zat ofzo. Toen ik daarna één miste snel het spel afgesloten en toen ging hij daarna gelukkig door met tellen vanaf 92.dragoncry schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:24:
heb zelf die achievement voor 100 vissen achter elkaar succesvol vangen ook nog niet.
Word te oud voor dit soort reactievermogen denk ik![]()
Zit nu op 78 dacht ik, vervolgens mis je er 1 en begin je weer opnieuw,
Gelukkig wel alle vissen uit de critterpedia kunnen vangen, die tot nu toe beschikbaar zijn.
Wow. Ik ben daar eerlijk gezegd helemaal niet mee bezig -- mijn villagers doen hun eigen ding, en elke dag maak ik een praatje met elk van hun (soms meerdere keren), maar dat is het dan ook.Flamesz schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:15:
Ik ben inmiddels een paar honderd ijzer verder, maar ik kreeg vandaag de eerste foto van een villager. Nog 9 te gaan.
Het is ook niet super veel meer werk dan dat hoor. Ik geef mijn villagers elke dag een cadeau, en door de juiste cadeaus te geven en ze altijd in te pakken in cadeaupapier laat je elke dag je vriendschap redelijk snel groeien.fub schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:21:
[...]
Wow. Ik ben daar eerlijk gezegd helemaal niet mee bezig -- mijn villagers doen hun eigen ding, en elke dag maak ik een praatje met elk van hun (soms meerdere keren), maar dat is het dan ook.
Als je het optimaal wilt doen moet je meubilair geven dat minstens 10000 bells waard is. (waarde = verkoopprijs * 4). Als je dat doet ben je gegarandeerd een cadeau terug te krijgen, wat ook weer vriendsschapspunten waard is.
Ik geef elke villager elke dag een iron doorcrest of hoe het ook heet, dan verpest ik niet hun interieur met willekeurige troep, en het kost maar 4 iron per stuk om te maken.
Als je veel van andere bouwmaterialen hebt kan je ook meubilair geven dat aan de muur hangt, dat kunnen villagers niet gebruiken.
YouTube: 💖 BEST Ways To Increase Friendship In Animal Crossing New Horizons |...
[ Voor 16% gewijzigd door Flamesz op 20-05-2020 11:29 ]
Mijn leeftijd (40) zal ook wel meespelen.tuxken schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:21:
[...]
Speel je met een pro controller ?
Ik had dat ook met zeldzame vissen waar je snel moet reageren en was te laat. Kwam volgens mij door de 'vertraging' van mijn pro controller en uiteraard mijn leeftijd![]()
Ik vang deze snelle vissen nu in handheld en dan ben ik snel genoeg.
Uiteraard genoeg mensen die snel genoeg zijn met een pro controller
Ik speel meestal met de nunchucks als controller, ik moet nog een pro controller bestellen.
Ik zal eens een avondje gaan vissen in handheld mode.
Ik ben 56 dus moet het jou ook lukkenChaoss schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 12:16:
[...]
Mijn leeftijd (40) zal ook wel meespelen.
Ik speel meestal met de nunchucks als controller, ik moet nog een pro controller bestellen.
Turnips zijn bij mij 531. Heb wel alle shops/toegangen afgesloten.
queue is 20 en max 2 op het eiland, hou de flow er een beetje in. 1 run per aanschuifbeurt. Is er misbruik gooi ik de exchange gewoon publiekelijk (om 16h doe ik dat sowieso). Tips mag maar zijn niet verplicht
https://turnip.exchange/island/009bf976
*edit*
Ben ondertussen half AFK, de spullen die er nu liggen mag je meenemen. Als er een NMT ligt ofzo liefst niet haha.
[ Voor 16% gewijzigd door Engineer Stewie op 20-05-2020 14:53 ]
Ik had er ook last van (41 hier), maar sinds ik ‘op geluid’ vis, heb ik het probleem niet meer. Gewoon ogen dicht doen, geluid hard(er) en zodra je de tjoemp hoort, drukken. Sindsdien pak ik alles.Chaoss schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 12:16:
[...]
Mijn leeftijd (40) zal ook wel meespelen.
Something under the bed is drooling
Stack of books
Tulip Surprise box
Bamboo sphere
Honeycomb wall
Wooden simple bed x2
Document stack
Grass standee
Grass skirt x2
Birdhouse
Wooden low table
Natural garden chair
Matryoshka
Log chair
Jungle wall
Peach dress
Iron garden chair
[ Voor 3% gewijzigd door Flamesz op 20-05-2020 16:11 ]
Link lijkt helaas niet meer te werken, toevallig nog online? 2 Mensen hier die er graag gebruik van willen maken.Engineer Stewie schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 14:35:
Tweakers, you're next.
Turnips zijn bij mij 531. Heb wel alle shops/toegangen afgesloten.
queue is 20 en max 2 op het eiland, hou de flow er een beetje in. 1 run per aanschuifbeurt. Is er misbruik gooi ik de exchange gewoon publiekelijk (om 16h doe ik dat sowieso). Tips mag maar zijn niet verplicht
https://turnip.exchange/island/009bf976
*edit*
Ben ondertussen half AFK, de spullen die er nu liggen mag je meenemen. Als er een NMT ligt ofzo liefst niet haha.
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"

wil iemand em hebben voor de materialen 10 * star fragments / 20 * iron nuggets.
This is the Way.
Graag, ik ben nog opzoek naar een raket. Wanneer kun je?NoTimeRemains schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:22:
ik heb deze over (per ongeluk dubbel gecraft)
[Afbeelding]
wil iemand em hebben voor de materialen 10 * star fragments / 20 * iron nuggets.
https://turnip.exchange/island/5d6ad126
De queue is gesloten. Ik open nog wel deze avond. Maar er is hieronder een alternatief
[ Voor 35% gewijzigd door Engineer Stewie op 20-05-2020 19:00 ]
Verwijderd
Tips niet nodig. Er liggen ook wat items om te catalogen en je kan fruit plukken.
Ik vraag me nog af, als ik de switch in de charder gooi, blijft m'n island dan open? Iemand die dat weet?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2020 19:06 ]
Helaas ligt de exchange eruit. Ga je vanavond je eiland nog eens open gooien?Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 18:49:
Hoi, ik lees al een poosje mee en heb vandaag voor het eerst fatsoenlijke turnip prijs (536). https://turnip.exchange/island/7406b5ae
Tips niet nodig. Er liggen ook wat items om te catalogen en je kan fruit plukken.
Ik vraag me nog af, als ik de switch in de charder gooi, blijft m'n island dan open? Iemand die dat weet?
Untappd: Kapitein_Merijn
Verwijderd
Prijs 531. Enkel verkopen, rest is afgesloten. Happy selling.
Als je echt niet in de queue geraakt. PM me.
Verwijderd
Weer open, prijs 536. Hoop dat het nu goed blijft gaan.
Weer gesloten, bedankt voor de tips
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2020 22:09 ]
Hij lijkt er wat moeite mee te hebben. Ik kijk al een paar minuutjes tegen het "wuh-oh... Interference" bericht aan. Alles nog ok aan jouw kant?Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:20:
https://turnip.exchange/island/d710f00a
Edit: nu pakt ie 'm wel
[ Voor 4% gewijzigd door Bundin op 20-05-2020 20:31 ]
Volgens mij ga ik nu ook naar je eiland. Eerste keer dat ik ander eiland bezoek!Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:20:
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2020 21:32 ]
Thanks!Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:20:
Als deze al weg is, kan je die dan craften als ik materiaal geef?NoTimeRemains schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:22:
ik heb deze over (per ongeluk dubbel gecraft)
[Afbeelding]
Tuurlijk.Engineer Stewie schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 21:48:
[...]
Als deze al weg is, kan je die dan craften als ik materiaal geef?
This is the Way.
Grab shell dude!
"It's been 84 years.."
— Thomas Thiele (@TCThiele) 21 mei 2020
Seriously, this is just the 6th time in exactly 2 months. #AnimalCrossing #ACNH #NintendoSwitch pic.twitter.com/fM8yQslvGH
#AnimalCrossing #ACNH #NintendoSwitch pic.twitter.com/bTIRk7UJ7O
I'd like a black jacuzzi for this.. special room. #AnimalCrossing #ACNH #NintendoSwitch pic.twitter.com/rXyAhn8YKJ
#AnimalCrossing #ACNH #NintendoSwitch pic.twitter.com/heLlP3sWwz
Make lovecraft not warcraft.
:strip_exif()/f/image/QDCgyH6G8MaAuTtazRvWsBB8.jpg?f=fotoalbum_large)