Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-07 14:12
Arunia schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:19:
@Lau1187 het lijkt erop dat Andrea in de que blijft. Die kwam aan na mij en ging iets eerder weg. Of is die terug gekomen?
Ikzelf ben opnieuw in de rij gegaan en mijn vrouw heb ik ook op haar eigen naam ingevuld. :p

Hoop dat je iets aan het ironwood item hebt.
Ja super, dankjewel! Ik had op discord al aangegeven dat het fijn zou zijn als mensen het bij twee tripjes zouden houden, zeker in het laatste uur nu. Ik zal even kijken of ik haar misschien moet kicken.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
De andere 2 zijn opgeschoten, dus alleen die eerste.
Ik vind het zelf netjes. Maar wat je zegt, het zijn jouw regels.
Mijn vrouw mag nu. :D
Ik moet voor een paar turnips na deze nog 1 rondje maken. Dan doe ik dat wel in één keer. Ben redelijk snel weg.

Vind het echt fantastisch dat je dit doet.

@Geronimous sorry! Enthousiasme denk ik. :)
Wellicht is een ruil topic wel handig, maar dat zal uit een poll komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Arunia op 13-05-2020 21:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-07 18:30
Kunnen die turnip exchange dingen via DM aub? We krijgen sowieso veel berichten dat het topic ondersneeuwt met alleen maar ruilhandel, dus daar gaan we binnenkort een poll over plaatsen...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Arunia schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:25:
De andere 2 zijn opgeschoten, dus alleen die eerste.
Ik vind het zelf netjes. Maar wat je zegt, het zijn jouw regels.
Mijn vrouw mag nu. :D
Ik moet voor een paar turnips na deze nog 1 rondje maken. Dan doe ik dat wel in één keer. Ben redelijk snel weg.

Vind het echt fantastisch dat je dit doet.
Heb haar uit de queue gegooid op turnip exchange, weet verder niet hoe dat werkt. Ze zat er al ruim 22 minuten in geloof ik, dat was wel wat veel.

Na de vorige keer dat ik mijn eiland open had gezet (met een lage inkoopprijs) heb ik wat aanpassingen gedaan in de layout, waardoor de winkel dichter bij het vliegveld ligt. Ik denk erover de kledingwinkel en Nook's Cranny nog om te wisselen zelfs. En ik heb nu alles met hekken afgezet zodat mijn bloemen er niet meer aan gaan :P

@Geronimous Excuus! Ik doe dit soort aankondigingen ook al in de Discord, volgende keer zal ik alleen een berichtje plaatsen en verwijzen naar Discord voor verdere info d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door Lau1187 op 13-05-2020 21:31 ]

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Als iemand een exchange topic wilt beginnen met leuke intro scheelt ons dat natuurlijk werk :9 O-) B)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@Geronimous morgen zit ik nog in cursus anders zou ik het nu gedaan hebben.
Wanneer ik tijd heb en iemand heeft het nog niet gedaan, zal ik er eens naar kijken. Lijkt me ook wel handiger dan hier.

On a different note. Vandaag één na laatste beging gedaan en als het goed is kan ik morgen de laatste bouw van mijn huis betalen.
Scheelt weer. :D

@Lau1187 ik hoop dat je de hamster nog niet had. Gisteren heeft iedereen hem hier in huis gekocht en gekregen. Mijn dochtertje vind hem super haha.

Die heeft lang een tent gehad en gisteren heb ik haar geholpen met het upgraden naar een huis (voor mij zodat ze eindelijk opslag heeft voor crafting spullen).
Denk dat ik zo nu en dan een upgrade voor haar betaal. Alhoewel ze mijn boom met 30k leeg heeft geroofd. Onder luid gelach. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Arunia schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:57:
@Geronimous morgen zit ik nog in cursus anders zou ik het nu gedaan hebben.
Wanneer ik tijd heb en iemand heeft het nog niet gedaan, zal ik er eens naar kijken. Lijkt me ook wel handiger dan hier.

On a different note. Vandaag één na laatste beging gedaan en als het goed is kan ik morgen de laatste bouw van mijn huis betalen.
Scheelt weer. :D

@Lau1187 ik hoop dat je de hamster nog niet had. Gisteren heeft iedereen hem hier in huis gekocht en gekregen. Mijn dochtertje vind hem super haha.

Die heeft lang een tent gehad en gisteren heb ik haar geholpen met het upgraden naar een huis (voor mij zodat ze eindelijk opslag heeft voor crafting spullen).
Denk dat ik zo nu en dan een upgrade voor haar betaal. Alhoewel ze mijn boom met 30k leeg heeft geroofd. Onder luid gelach. :p
Hahaha grappig dat ze je boom heeft leeggeroofd! En waar geeft ze dat dan aan uit, leuke spulletjes? Ideaal moment om haar te leren wat een hypotheek is ;)

Steam ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-07 21:25
Geronimous schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:27:
[mbr]Kunnen die turnip exchange dingen via DM aub? We krijgen sowieso veel berichten dat het topic ondersneeuwt met alleen maar ruilhandel, dus daar gaan we binnenkort een poll over plaatsen...[/mbr]
Geronimous schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:40:
Als iemand een exchange topic wilt beginnen met leuke intro scheelt ons dat natuurlijk werk :9 O-) B)
Jammer dat het ondanks diverse waarschuwingen en vragen dan toch zover heeft moeten komen.

Ik hoop alleen dat het hier niet al te rustig wordt zonder de mogelijkheid om e.e.a. uit te wisselen,
want, laten we eerlijk zijn, die 7 vragen de afgelopen week die niet met ruilen/bezoeken te maken hadden gaan dit topic niet op de been houden :9

Voor diegene die het nieuwe topic gaat beheren, succes, want ook daar zullen berichten onder blijven sneeuwen in de welbekende berichtjes als er niet structureel iets aan gedaan word. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-07 21:57
Dus hoeveel sterren heeft iedereen nu?

Ik zit in 4 sterren limbo en krijg hints dat ik meer hekken moet plaatsen, terwijl ik er +100 heb staan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Krijgen we dan ook verschillende topics voor: uitwisselen fossielen, DIY's, fruit, hybrids water geven...

On a different note, Marina is dus aan het inpakken, omdat m'n kampeerbewoner bij me komt wonen, grappig.
Door @NoTimeRemains op haar waarde gewezen en Discord-servers vol met gekkies die daarvoor veel willen bieden blijkbaar. Van honderduizenden klingels tot tientallen Nook Miles Tickets, fascinerende wereld zeg...

* CLB zegt: Dag Marina, ik zal je niet missen en ik kan nu 'eindeloos' Nook Miles Ticket-tripjes maken...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
Dutchone schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 22:14:
Dus hoeveel sterren heeft iedereen nu?

Ik zit in 4 sterren limbo en krijg hints dat ik meer hekken moet plaatsen, terwijl ik er +100 heb staan..
gewoon meer plaatsen, en de volgende horde nemen.
Isabelle is je heer en meester op dit gebied, als je eenmaal 5 sterren hebt kun je een beetje afbouwen.

kwam laast een lijstje tegen met wat getallen voor wat je nodig hebt, zal kijken of ik die nog kan vinden.

Hier wat info over de puntentelling:
https://nintendosoup.com/...al-crossing-new-horizons/

Dan zoek ik nog even verder

Deze lijst kwam ik tegen:
Around 20 Nook Miles furnishings (purchased with Nook Miles from the Nook Stop)
Around 50 DIY furnishings (crafted yourself or by friends)
Around 40 store-bought furnishings (from Nook’s Cranny or Nook Shopping)
Around 50 fence segments
Around 110 trees and 10 bamboo thickets
Around 250 flowers must be bloomed, not sprouting or budding
7 bridges
6 ramps
https://www.polygon.com/a...nts-flowers-scenery-count

De lijst is niet geheel accuraat, ik heb 4 ramps en 4 bruggen, bloemen heb ik dan weer meer en 110 bomen lijkt wel heel erg veel..

[ Voor 48% gewijzigd door dragoncry op 13-05-2020 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-07 17:41
Inderdaad, desnoods plaats je er drie ofzo. Isabelle zat bij mij in een soort loop - meer bloemen, meer fruitbomen, meer hekken, meer diy, meer bloemen, etc. Elke dag wat anders. Maar dat kwam ws ook omdat ik nooit veel erbij plaatste, al die fences! Ik heb liever wat minder van alles. ;) Iets duurs buiten zetten helpt ook om 5 sterren te krijgen, ik kreeg volgens mij uiteindelijk 5 sterren omdat ik het schaakbord buiten had gezet.

Mijn eiland is nog maar sinds een paar dagen 5 sterren, ik doe liever wat langer over alles (ben 1 April begonnen). Maar iedereen speelt anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:50

NoTimeRemains

I know

CLB schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 22:16:
Krijgen we dan ook verschillende topics voor: uitwisselen fossielen, DIY's, fruit, hybrids water geven...

On a different note, Marina is dus aan het inpakken, omdat m'n kampeerbewoner bij me komt wonen, grappig.
Door @NoTimeRemains op haar waarde gewezen en Discord-servers vol met gekkies die daarvoor veel willen bieden blijkbaar. Van honderduizenden klingels tot tientallen Nook Miles Tickets, fascinerende wereld zeg...

* CLB zegt: Dag Marina, ik zal je niet missen en ik kan nu 'eindeloos' Nook Miles Ticket-tripjes maken...
Hoeveel heb je er nu uiteindelijk voor gekregen?

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NoTimeRemains schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 22:59:
Hoeveel heb je er nu uiteindelijk voor gekregen?
25 Nook Miles Tickets 8)7

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 10:21
CLB schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 23:07:
[...]

25 Nook Miles Tickets 8)7
Hoe werkt dat dan? Ik heb Marina ook! :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryst schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 23:26:
Hoe werkt dat dan? Ik heb Marina ook! :o
Copy-paste van NoTimeRemains:
https://discord.gg/acnh
in het kanaal campsite heb je villager trade and search

https://discord.gg/fEjpAw
deze heeft een kanaal villager trade

als je daar in post dat je marina hebt ben je dr zo kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

In die channels zie ik die lgbtq kat voor 1000 nmt gaan

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoTimeRemains schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 23:30:
In die channels zie ik die lgbtq kat voor 1000 nmt gaan
Die loopt hier ook rond, ik zal eens kijken... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 10:21
CLB schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 23:28:
[...]

Copy-paste van NoTimeRemains:
https://discord.gg/acnh
in het kanaal campsite heb je villager trade and search

https://discord.gg/fEjpAw
deze heeft een kanaal villager trade

als je daar in post dat je marina hebt ben je dr zo kwijt
Moet je haar dan wegsturen en de eerste die haar daarna aanspreekt neemt haar mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryst schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 23:32:
Moet je haar dan wegsturen en de eerste die haar daarna aanspreekt neemt haar mee?
Ze moet al aan het inpakken zijn, dan kan er iemand langskomen om met haar te babbelen en te inviten ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

CLB schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 23:31:
[...]

Die loopt hier ook rond, ik zal eens kijken... })
stuur je wel een bemiddelingsrekening :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 18:45
Ik ben gister eens begonnen om te kijken of ik alle stenen op 1 plek kan krijgen. Las hier laatst dat je dit ook kon doen door je hele eiland vol te leggen ipv de mannequin methode. Nu heb ik gisteren het eiland vol gelegd met bijv zand, tegels etc. En 1 plek gemaakt waar stenen zouden kunnen verschijnen.

Echter toen ik vanmorgen keek, was er 1 steen terug gekomen, maar die is op een compleet andere plek, op het geplaatste zand terecht gekomen. Wat doe ik fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:44
Raikkonen_WC schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:09:
Ik ben gister eens begonnen om te kijken of ik alle stenen op 1 plek kan krijgen. Las hier laatst dat je dit ook kon doen door je hele eiland vol te leggen ipv de mannequin methode. Nu heb ik gisteren het eiland vol gelegd met bijv zand, tegels etc. En 1 plek gemaakt waar stenen zouden kunnen verschijnen.

Echter toen ik vanmorgen keek, was er 1 steen terug gekomen, maar die is op een compleet andere plek, op het geplaatste zand terecht gekomen. Wat doe ik fout?
Volgens mij moet je echt tegels gebruiken, op zand en dirt kan je meer plaatsen dan op tegels, bloemen en planten bijvoorbeeld. En blijkbaar dus ook stenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
Raikkonen_WC schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:09:

Ik kan bevestigen wat @Flamesz zegt, op zandpaden kunnen stenen spawnen, op stenen tegel doen ze dat niet.
Bloemen, zandpaden en door de speler geplaatste kleine objecten* zijn geen belemmering voor het spawnen van stenen. normaal spawnt een steen alleen als er een vak van 3x3 vrije ruimte is, bovenstaande 3 dingen zijn hierop een uitzondering.

*kleine objecten zijn bijvoorbeeld dingen die op tafels geplaatst kunnen worden en ballen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Ah ok, Thanks! Dan moet ik weer een avondje gaan zitten om alles aan te passen. Heb juist veel zand en grind gebruikt voor de natuurlijke look :D :D :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
Raikkonen_WC schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:23:
Ah ok, Thanks! Dan moet ik weer een avondje gaan zitten om alles aan te passen. Heb juist veel zand en grind gebruikt voor de natuurlijke look :D :D :D
Heb hier alles volgemetselt, ziet er niet uit, maar is el effectief, de laatste steen is niet gespawned vandaag, dus moet nog een extra dagje wachten, maar dan kan ik gaan opruimen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:38
Redd is eindelijk (na 2 weken) weer op ons eiland. Hadden die bijvoeglijk naamwoorden nou ook iets te maken met kunst die nep of echt is? Zoals 'scary' altijd nep is en 'beautiful' altijd echt? Of vergis ik mij nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
dragoncry schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:26:
[...]

Heb hier alles volgemetselt, ziet er niet uit, maar is el effectief, de laatste steen is niet gespawned vandaag, dus moet nog een extra dagje wachten, maar dan kan ik gaan opruimen. O-)
Ja, kan niet wachten het weer op te ruimen! Wel lastig, want had een speeltuin gemaakt van zand, best een groot ding. Nu moet ik deze dus ook gaan dichtmaken om ervoor te zorgen dat daar geen steen komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:17
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:27:
Redd is eindelijk (na 2 weken) weer op ons eiland. Hadden die bijvoeglijk naamwoorden nou ook iets te maken met kunst die nep of echt is? Zoals 'scary' altijd nep is en 'beautiful' altijd echt? Of vergis ik mij nu.
Eerlijk gezegd geen idee, maar meestal kun je wel zien of iets nep of echt is en anders even hier kijken:

Fake or real?

https://www.strava.com/athletes/5891551

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:33
Raikkonen_WC schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:29:
[...]

Ja, kan niet wachten het weer op te ruimen! Wel lastig, want had een speeltuin gemaakt van zand, best een groot ding. Nu moet ik deze dus ook gaan dichtmaken om ervoor te zorgen dat daar geen steen komt...
Voor die speeltuin zou ik dan toch mannequins gebruiken. (of eventueel speeltoestellen om het leuk aan te kleden).
Ik heb laatst een scary painting gekocht die echt was.

[ Voor 30% gewijzigd door Raem op 14-05-2020 08:30 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
Raikkonen_WC schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:29:
[...]

Daar kun je misschien uit de voeten met mannequins, gewoon goed vol zetten (max 2 lege vakken ertussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
scraemus schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:29:
[...]

Eerlijk gezegd geen idee, maar meestal kun je wel zien of iets nep of echt is en anders even hier kijken:

Fake or real?
Thanks :) ik wilde het eigenlijk zonder guide proberen maar als die zo weinig langs komt en ik koop ook nog eens een neppe ben ik wel heel lang bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Nee, dat is gewoon de naam die in het spel aan het kunstwerk wordt gegeven. Van veel kunstwerken is er een echte en een of meerdere neppe varianten, die allemaal hetzelfde bijvoeglijk naamwoord hebben. Er zijn ook een paar kunstwerken waarvan geen neppert is.
Het helpt natuurlijk wel die naam in google te gooien ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Flamesz op 14-05-2020 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Als je vandaag een kunstwerk bij Redd gekocht hebt, dan kan je niet bij iemand anders zijn Redd nog een kunstwerk kopen toch?

cq. werkt hetzelfde als Celeste?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
ja klopt, je kan maar 1 painting per dag kopen

@Piet_Piraat7 heb red al een tijd niet meer gezien, verkoopt hij bij jou nog meer echte schilderijen dat je weet?

[ Voor 56% gewijzigd door dragoncry op 14-05-2020 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ik dacht dat er maar 1 echte tussen zat elke keer maar ik heb nu 3 echte

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
ik zou graag bij 1 van jullie langskomen om een echt schilderij te kopen als dat mag.

Heb red hier nu ruim 2 weken niet gezien, Whisp was er gisteren wel, maar gulliver is verzopen denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
dragoncry schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:01:
ja klopt, je kan maar 1 painting per dag kopen

@Piet_Piraat7 heb red al een tijd niet meer gezien, verkoopt hij bij jou nog meer echte schilderijen dat je weet?
Ik moet nog checken (samen met mijn vriendin). Mocht die na 2 schilderijen nóg meer echte hebben dan laat ik het je weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-07 21:57
dragoncry schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:05:
ik zou graag bij 1 van jullie langskomen om een echt schilderij te kopen als dat mag.

Heb red hier nu ruim 2 weken niet gezien, Whisp was er gisteren wel, maar gulliver is verzopen denk ik :9
Gulliver wie?

die is ook met zijn boot vergaan denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
Dutchone schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:11:
[...]

Gulliver wie?

die is ook met zijn boot vergaan denk ik..
Of zou zijn zingede sirenes hem eindelijk gehouden hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avextrax
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-07 09:39
Gulliver had ik eergisteren nog geholpen. Zat nog te twijfelen om de communication parts zelf te houden want uiteindelijk moet ik 30 rusted parts hebben voor mijn Robot Hero.
lamoreas schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 22:49:
Iets duurs buiten zetten helpt ook om 5 sterren te krijgen, ik kreeg volgens mij uiteindelijk 5 sterren omdat ik het schaakbord buiten had gezet.
Ga dit even proberen. De server en de vleugel kunnen even naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
_avextrax schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:44:
Gulliver had ik eergisteren nog geholpen. Zat nog te twijfelen om de communication parts zelf te houden want uiteindelijk moet ik 30 rusted parts hebben voor mijn Robot Hero.

[...]
Zou daarmee wachten tot je de gouden schep hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Mijn eilandbewoner Lopez heeft zijn spulletjes ingepakt en verdwijnt morgen. Als iemand hem wil overnemen, stuur dan een privébericht of spreek me aan via de Nintweakers Discord :)

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-07 18:03
Bij mij vertrekt Broffina morgen mocht iemand interesse hebben:
https://nookipedia.com/wiki/Broffina

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Ik begrijp overigens niet zo goed waar de verschillende Tier Lists van eilandbewoners op zijn gebaseerd die her en der te vinden zijn. Mijn twee favoriete eilandbewoners zag ik net in de allerlaagste tier staan. Gaat het in deze lijsten alleen om uiterlijk?

Steam ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
Lau1187 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:05:
Ik begrijp overigens niet zo goed waar de verschillende Tier Lists van eilandbewoners op zijn gebaseerd die her en der te vinden zijn. Mijn twee favoriete eilandbewoners zag ik net in de allerlaagste tier staan. Gaat het in deze lijsten alleen om uiterlijk?
De lijsten zijn gebaseerd op stemmen voor meest populair en doen dus niets voor je eiland.

uiterlijk is 1 maar bijvoorbeeld ook gebruite items bij huis inrichting en nature zijn ook factoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
_avextrax schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:44:
[...]
Ga dit even proberen. De server en de vleugel kunnen even naar buiten.
Je moet je items, bloemen, hekjes en dergelijke volgens mij ook redelijk evenredig verdelen over je eiland. Teveel spullen op 1 plek bijvoorbeeld werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

en je moet alle 10 de villagers op je eiland hebben, dat was bij mij t probleem. Lang 4 sterren gehad, nieuwe bewoner kwam en de dag erna dus toen het huis was ingericht was t ineens wel goed en had ik er 5 zonder iets anders geplaatst te hebben.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avextrax
dragoncry schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:50:
[...]

Zou daarmee wachten tot je de gouden schep hebt :)
Ik heb mij nog niet verdiept in de gouden tools. Wat voor meerwaarde heeft een gouden schep? Naast dat ie gold and shiny is.
Raem schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:13:
[...]

Je moet je items, bloemen, hekjes en dergelijke volgens mij ook redelijk evenredig verdelen over je eiland. Teveel spullen op 1 plek bijvoorbeeld werkt niet.
Ik ben op dit moment bezig met hybride bloemen en heb daar redelijk veel ruimte in gebruik genomen. Daarvoor was het gewoon random seeds plaatsen en dat zag er wel leuk uit. Met name de kustlijnen is nog leeg qua spullen dus dat probeer ik een beetje op te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
_avextrax schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:27:
Ik ben op dit moment bezig met hybride bloemen en heb daar redelijk veel ruimte in gebruik genomen. Daarvoor was het gewoon random seeds plaatsen en dat zag er wel leuk uit. Met name de kustlijnen is nog leeg qua spullen dus dat probeer ik een beetje op te vullen.
Mijn stranden heb ik over het algemeen leeg gelaten. Vissenvoer maken is al saai, als je dan ook nog last hebt van spullen onderweg wordt het helemaal vervelend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-07 01:14

Zeror

Ik Henk 'm!

Hebben jullie al genoeg Young Spring Bamboo verzameld? Die verdwijnt na deze maand (voor noordelijk haflrond). :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Zeror schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:30:
Hebben jullie al genoeg Young Spring Bamboo verzameld? Die verdwijnt na deze maand (voor noordelijk haflrond). :)
Daarover gesproken, ik probeer bamboe bomen te laten groeien, maar er gebeurt nog vrij weinig (al een paar dagen). Zijn die afhankelijk van waar je ze plaatst om te kunnen groeien of duurt dat gewoon heel lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avextrax
Raem schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:30:
[...]

Mijn stranden heb ik over het algemeen leeg gelaten. Vissenvoer maken is al saai, als je dan ook nog last hebt van spullen onderweg wordt het helemaal vervelend. :P
Daar heb je gelijk in. De items staan bij mij op de rotsblokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Raem schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:32:
[...]

Daarover gesproken, ik probeer bamboe bomen te laten groeien, maar er gebeurt nog vrij weinig (al een paar dagen). Zijn die afhankelijk van waar je ze plaatst om te kunnen groeien of duurt dat gewoon heel lang?
Dat zou juist snel moeten gaan, sneller dan gewone bomen. Heb je de bamboo shoots geplant? En is er genoeg ruimte rondom?

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Zeror schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:30:
Ik denk dat ik genoeg heb, maar ik haal voor de zekerheid nog wat meer. Moet even checken of ik eigenlijk alle bamboo recipes überhaupt heb.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Lau1187 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:33:
[...]

Dat zou juist snel moeten gaan, sneller dan gewone bomen. Heb je de bamboo shoots geplant? En is er genoeg ruimte rondom?
De ruimte eromheen zou wel eens het probleem kunnen zijn. Vanavond eens kijken. Bij normale bomen krijg je daar toch een melding van? Of is dat alleen als je een volgroeide boom terug probeert te plaatsen? Weet het ff niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lau1187
Raem schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:34:
[...]

De ruimte eromheen zou wel eens het probleem kunnen zijn. Vanavond eens kijken. Bij normale bomen krijg je daar toch een melding van? Of is dat alleen als je een volgroeide boom terug probeert te plaatsen? Weet het ff niet meer.
Ik heb nog nooit een melding gezien, maar merkte het alleen op doordat bomen niet wilde groeien. Bomen hebben aan alle kanten 2 vrije ruimtes nodig. Kan me voorstellen dat dat bij bamboo ook zo is, maar weet dat niet zeker. Nadat ze volgroeid zijn kun je ze natuurlijk weer dichter bij elkaar plaatsen.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Komt Redd ein-de-lijk langs na 2 weken, verkoopt die 4 nep schilderijen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:39:
Komt Redd ein-de-lijk langs na 2 weken, verkoopt die 4 nep schilderijen :')
Ik wil er wel één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Er zijn er nog maar twee over en die zijn lelijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Oh wow, wist niet eens dat dat kon. Je hebt wel flinke pech man. Zal hier vast niet voor werken maar misschien even je Feng Shui fixen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
Lau1187 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:54:
Mijn eilandbewoner Lopez heeft zijn spulletjes ingepakt en verdwijnt morgen. Als iemand hem wil overnemen, stuur dan een privébericht of spreek me aan via de Nintweakers Discord :)
Nog niet zo thuis met Discord (never needed to use it O-) ) maar waar vind ik dat kanaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:42:
[...]

Er zijn er nog maar twee over en die zijn lelijk hoor.
Maakt me niet uit! Maar ben wel benieuwd haha. Gok dat één die fruit salade is? :D
Nee maar serieus, ik wil je best van één van die twee verlossen. In dat geval moet je maar even laten weten of ik iets voor je mee kan nemen. Kan ook later vandaag.. Blijf zelf niet lang meer online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lau1187
scraemus schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:58:
[...]

Nog niet zo thuis met Discord (never needed to use it O-) ) maar waar vind ik dat kanaal?
In de topicstart staat een link, helemaal onderaan onder 'Social' :)

Steam ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scraemus
Lau1187 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:01:
[...]

In de topicstart staat een link, helemaal onderaan onder 'Social' :)
Had ik even helemaal gemist, maar ben er ondertussen te vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Hoe vaak is Flick bij jullie op het eiland? Heb hem in een maand tijd maar 1 keer gehad. Ondertussen een huis vol insecten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Ik heb hem denk ik drie vier keer gehad nu, en CJ 5 of 6 keer. De laatste keer Flick is nu wel een paar weken terug denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Flamesz op 14-05-2020 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
_avextrax schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:27:
[...]

Ik heb mij nog niet verdiept in de gouden tools. Wat voor meerwaarde heeft een gouden schep? Naast dat ie gold and shiny is.
Hij gaat langer mee dan een gewone schep.
En bijvoorbeeld de gouden gieter is nodig om bepaalde hybride bloemen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
dragoncry schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:26:
[...]

En bijvoorbeeld de gouden gieter is nodig om bepaalde hybride bloemen te krijgen
Bepaalde, meervoud? Zijn er meer dan de gouden roos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Flamesz schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:27:
[...]

Geen idee, heb daar verder niet naar gezocht.
Was niet meer dan een schrijfwijze.

(Heb je die gieter ook niet nodig voor andere, niet-gouden hybriden?, zal eens opzoek gaan als ik tijd heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Flamesz schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:27:
[...]

alleen voor de gouden roos.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
PuddingNL schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:22:
Hoe vaak is Flick bij jullie op het eiland? Heb hem in een maand tijd maar 1 keer gehad. Ondertussen een huis vol insecten :P
2x tot nu toe. Had inderdaad ook veel vogelspinnen in mijn opslag staan (1.2 miljoen bells opbrengst *O*)

[ Voor 4% gewijzigd door scraemus op 14-05-2020 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-07 06:52
@scraemus hoevaak hebben de spinnen je te pakken gehad? ;)

Had laatst ook zo’n spinneneiland, was meer door de dodo’s tekst aan het klikken dan wat anders _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
TWCRay schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:05:
@scraemus hoevaak hebben de spinnen je te pakken gehad? ;)

Had laatst ook zo’n spinneneiland, was meer door de dodo’s tekst aan het klikken dan wat anders _O-
Valt wel mee keer of 4, gewoon niet met net rond lopen want dan laten ze je met rust. Pas als je het net vastpakt gaan ze in aanval modus, ik probeer er altijd een af te zonderen en dan die te vangen anders is het vaak een uitdaging inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avextrax
dragoncry schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:26:
[...]

De gouden gieter heeft voor mij (nu) een hogere prioriteit dan de gouden schep. Maar Gulliver zie ik niet vaak, denk rond 4x sinds ik het spel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
_avextrax schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:51:
[...]

De gouden gieter heeft voor mij (nu) een hogere prioriteit dan de gouden schep. Maar Gulliver zie ik niet vaak, denk rond 4x sinds ik het spel heb.
Kun je wel terug vinden is een nook mile achievement voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
_avextrax schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:51:
[...]

De gouden gieter heb ik al, net als de katapult, Gulliver nu 4x gezien, Whisp 11x, zit nogal wat verschil in, zou op dit moment liever gulliver wat meer zien.
scraemus schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:45:
[...]

2x tot nu toe. Had inderdaad ook veel vogelspinnen in mijn opslag staan (1.2 miljoen bells opbrengst *O*)
Echt nog nooit een spinnen-eiland gezien, wel een keer 1 met dure insecten (vlinders/beetles) ..
Of maak je ze zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
dragoncry schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:01:
[...]

Echt nog nooit een spinnen-eiland gezien, wel een keer 1 met dure insecten (vlinders/beetles) ..
Of maak je ze zelf?
Één keer op het eiland geweest en één keer zelf eentje gemaakt van het bamboe eiland (de beste optie daarvoor imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy89
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:51
Ik ben laatst voor het eerst begonnen met de opdracht van Gulliver. Echter na het vinden van 1 onderdeel moest ik stoppen. Ik heb dit onderdeel nog wel in mijn bezit, echter Gulliver is niet meer op mijn eiland. Houdt dit in dat ik de opdracht opnieuw moet doen volgende keer dat Gulliver er is? Of kan ik op dit moment gewoon weer doorgaan met zoeken? Weet iemand dit toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
jordy89 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:19:
Ik ben laatst voor het eerst begonnen met de opdracht van Gulliver. Echter na het vinden van 1 onderdeel moest ik stoppen. Ik heb dit onderdeel nog wel in mijn bezit, echter Gulliver is niet meer op mijn eiland. Houdt dit in dat ik de opdracht opnieuw moet doen volgende keer dat Gulliver er is? Of kan ik op dit moment gewoon weer doorgaan met zoeken? Weet iemand dit toevallig?
Hij blijft de hele dag, als die dag voorbij is heb je pech. Als je wel bent begonnen met zijn onderdelen zoeken maar het niet hebt afgemaakt zou ik alsnog wel even je stranden afzoeken. Dan kan je voor elk onderdeel dat je niet vond nog een verroest deel vinden. Die dingen zijn nogal zeldzaam, en veel gezocht omdat ze nodig zijn voor een bepaald DIY recept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avextrax
scraemus schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:57:
[...]

Kun je wel terug vinden is een nook mile achievement voor
Net gecheckt, idd 4x. Maar ik weet zeker dat ik Gulliver een paar keer had genegeerd. In het begin wist ik niet wat ik met hem moest doen en een ander moment was ik bezig met andere dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
@Raem

Uit pure nieuwsgierigheid : hoe gaat het met de steenverplaatsing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
dragoncry schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:35:
@Raem

Uit pure nieuwsgierigheid : hoe gaat het met de steenverplaatsing?
Vandaag nog niet gekeken, maar de vorige 3 dagen elke dag een steen op de juiste plek. Dus tot nu toe gaat het goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Poll: Turnip ruilhandel splitsen van het topic?
Nee, in het topic houden
Ja, in een apart ruiltopic
Alleen verwijzen naar turnip.exchange in TW
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402698&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Over de poll: "Alleen verwijzen naar turnip.exchange in TW".
Mag je dan nog wel hier je turnip.exchange link dumpen? Want alleen een algemene link naar turnip.exchange in de TW heb je niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-07 23:15

Mauz1978

Console War Veteran

Oops, te snel van conclusie. Maar van mij mag al het ruilen en turnip dingen uit het forum hoor :)...

[ Voor 89% gewijzigd door Mauz1978 op 14-05-2020 17:09 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• dragoncry
Raem schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:48:
[...]

Vandaag nog niet gekeken, maar de vorige 3 dagen elke dag een steen op de juiste plek. Dus tot nu toe gaat het goed. :)
Top, bij mij nog een gat gevonden bij het verplaatsen van de laatste steen |:( :+
even fixen en dan morgen beginnen met opruimen.
Geronimous schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:51:
Poll: Turnip ruilhandel splitsen van het topic?
Nee, in het topic houden
Ja, in een apart ruiltopic
Alleen verwijzen naar turnip.exchange in TW
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Hier in het topic, maar een topic warning over de ongewenste berichten :
Geen "ik kom ook langs" berichten
Geen "dank je dat ik lang mocht komen" berichten
en berichten die lijken op " de link werkt niet/er blijven mensen in de queue/ het is druk" via DM van diegene die de link plaatste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

dragoncry schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:15:
[...]

Top, bij mij nog een gat gevonden bij het verplaatsen van de laatste steen |:( :+

[...]

en berichten die lijken op " de link werkt niet/er blijven mensen in de queue/ het is druk" via DM van diegene die de link plaatste.
maak gewoon een turnip.exchange aan, zet het eiland op private en post hier verder de details. Daarna kan je via DM reageren of via turnip.exchange. Tada.

Al die blabla berichten hier niet.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
[...]

[...]

Helemaal mee eens. Eventueel in een topic warning ook verwijzen naar de Discord server.

Steam ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

[...]

[...]

Hier ben ik het ook eigenlijk wel mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fossielen te ruil voor iets leuks...
- Ammoniet / amonite
- Ankylosaurusstaart / Ankylo tail
- Archelonstaart / Archeo tail
- Archelonkop / Archeo skull
- Barnsteen /
- Brachiosaurusbekken /
- Brachiosaurusborstkas / Brachio chest
- Brachisauruskop / Brachio skull
- Brachiosaurusstaart / Brachio tail
- Brontopskop / Bronto skull
- Brontosromp / Bronto torso
- Coproliet / Coprolite
- Deinonychusstaart / Deinony tail
- Dimetrodonkop / Dimetrodon skull
- Dimetrodonromp / Dimetrodon torso
- Diplodocusstaart / Diplo tail
- Diplodocusstaartpunt / Diplo tail tip
- Dunkleosteus / Dunkleosteus
- Iguanodonkop / Iguanodon skull
- Iguanodonromp / Iguanodon torso
- Iguanodonromp / Iguanodon torso
- Iguanodonstaart / Iguanodon tail
- Juramaia / Juramaia
- Mammoetkop / Mammoth skull
- Mammoetromp / Mammoth torso
- Pachycephalosauruskop /
- Parasauolophuskop / Parasaur skull
- Pteranodonkop & -romp / Ptera body
- Pteradonvleugel rechts / Right Ptera wing
- Quetzalcoatluskop & -romp /
- Queetzalcoatlusvleugel links /
- Reuzenhert (rechterhelft) / Right Megaloside
- Sabeltandtijgerkop / Sabertooth skull
- Spinosaurusstaart / Spino tail
- Stegosaurusromp / Stego body
- Triceratopskop / Tricera skull
- Triceratopsromp / Tricera torso
- Tyrannosaurusstaart / T. rex tail

Bij de Nookboys kun je kopen:
Chrysanten: geel / rood / wit
Rozen: oranje / rood / wit
Tulpen: geel / rood / wit

Exclusieve hifi-installatie voor 82.000 klingels

Extra's:
- Vanavond is er een sterrenregel op mijn eiland*
- Ik kan een Golden Axe craften als je een ijzeren bijl + goudklompje meeneemt...

Interesse in iets, laat het maar weten, zet ik de gate (later op de dag) even open...
* Wat betreft de sterrenregen, drukke avond voor de boeg, dus moet even kijken of ik open kan dan.

Daarbij ben ik vanaf morgen helaas niet meer (zo) actief in dit topic... Twijfel nog om een eigen Switch te kopen en opnieuw te beginnen, want het is zo verslavend en leuk, maar zag net dat ik al 360 uur gespeeld heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleinDraakje
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Heb een turnip prijs van 431 :) Linkje naar turnip exchange zit in de Discord. Of dm me hier op het forum even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:30
CLB schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:36:
Daarbij ben ik vanaf morgen helaas niet meer (zo) actief in dit topic... Twijfel nog om een eigen Switch te kopen en opnieuw te beginnen, want het is zo verslavend en leuk, maar zag net dat ik al 360 uur gespeeld heb :+
Had ook massa’s uren in mijn run naar 5 sterren.
Nieuwe switch gekocht en terug bezig. Voelt als een speedrun.
Geen moment beklaagd en vind alles duidelijker nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:40
Binnenkort kan ik de eerste kiekjes delen van mijn eiland! Kom net dit filmpje tegen over duplicaten...

YouTube: Infinite Nook Miles Tickets In Animal Crossing New Horizons Dupe Met...

Hopelijk fixed Nintendo dit snel want zo gaat heel het online aspect naar de knoppen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scraemus
JDdeV1992 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:17:
Binnenkort kan ik de eerste kiekjes delen van mijn eiland! Kom net dit filmpje tegen over duplicaten...

YouTube: Infinite Nook Miles Tickets In Animal Crossing New Horizons Dupe Met...

Hopelijk fixed Nintendo dit snel want zo gaat heel het online aspect naar de knoppen!
Indeed maar als je er dan toch zoveel moeite voor doet kun je net zo goed gewoon farmen, dat is toch een beetje het idee achter dit spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragoncry
JDdeV1992 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:17:

Ik denk dat dat wel meevalt, omdat er geen einde is om naar toe te werken en geen "echte economie" is de impact hiervan maar klein (er worden vaker spullen tegen spullen geruild, dan dat er een betaalmiddel als bells of NMT's word gebruikt, met deze methode worden NMT's net zo "waardeloos" als bells)

Daarbij zijn een hoop items waarvoor je met NMT's moest betalen al zo duur dat ze voor eerlijke spelers al zo goed als niet te betalen zijn.

Maar mensen die timetravellen/cheaten/dupen zul je altijd houden, ik hoop/denk alleen dat de impact vrij klein is oor de mensen die dat niet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankv120
  • Laatst online: 11:22
Het belangrijkste is dat het spel geen wedstrijd is, al ziet iedereen dat natuurlijk op een andere manier.
Ik zelf zal niet gaan timetravellen omdat ik het juist leuk vind elke maand naar nieuwe vissen en insecten op zoek te gaan, en spelenderwijs mijn eiland stap voor stap ontwikkel in plaats van meteen het hele eiland terraformen (Al heb ik daar sowieso geen tijd voor :p).

Dat is het mooie van dit spel, op spelers als mij heeft het totaal geen impact als iemand anders zijn NMT's of items duped.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sterren te vangen hier, DM voor code :)
EDIT: Rodney craft gouden ridderlaarzen

[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 14-05-2020 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:40
frankv120 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 20:23:
Het belangrijkste is dat het spel geen wedstrijd is, al ziet iedereen dat natuurlijk op een andere manier.
Ik zelf zal niet gaan timetravellen omdat ik het juist leuk vind elke maand naar nieuwe vissen en insecten op zoek te gaan, en spelenderwijs mijn eiland stap voor stap ontwikkel in plaats van meteen het hele eiland terraformen (Al heb ik daar sowieso geen tijd voor :p).

Dat is het mooie van dit spel, op spelers als mij heeft het totaal geen impact als iemand anders zijn NMT's of items duped.
Zeker waar! Zit er het zelfde in hoor. Al vind ik de online ruil van villagers bijvoorbeeld zelf wel weer een leuk aspect.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Laatst heb ik natuurlijk een filmpje gepost over m’n promenade. Ik dacht:’laat ik ook eens een paar kiekjes nemen van de rest van mn eiland!’

M’n bescheiden tuin, less is more:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JuhxT9-cExaZD70d26pz0pTEnFM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RwwQ5Np2Jlo60Yje5d4miPLd.jpg?f=user_large

Een loop thru werkplaats:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hnwBeH55bNKq1RVC2oAGs8TgFK4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PZ4AHt2nZJ3HVS3wkBUcCKcK.jpg?f=user_large

Een bescheiden speeltuin:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6yel7eSKNsY3mDrZCVcy5YKAQmg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ouy7NoSTM0u7p4JLcYqsN7LY.jpg?f=user_large

Voetbalveldje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KIE0f-n_alkZcFWmbtr7OTLUmBo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dZSKHceq97PuRBY7BsNIuMVi.jpg?f=user_large

Parkje waar we bloemen gaan kruisen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HZ2PVwuu4OREbreSwre4v0GWsgI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qbqz0bzzgyZEwxI73nuLPeHt.jpg?f=user_large

Bijenkorven:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NxVzluqVKHlEhYlTnO5DmIX161c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AaS8L4TbJ2sQRKOjrZTxOmPC.jpg?f=user_large

Mn boomgaarde:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AzgkI7N_lqCnpqXohXW0IhOuvLg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/e9yXH6N5QMF9lPUNh0dyzVsc.jpg?f=user_large

En een geheim raketproject die ik nog aan t ontwikkelen ben - maak ik binnenkort een filmpje van :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8tq_OvCisXM8-YXRb91Cpq0brBo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dkFjlTEUrzX0RiQTLM1lh6sE.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 43 ... 57 Laatste