dragoncry in "[Switch] Animal Crossing: New Horizons" hier vind je wat jullie zoeken
Turnip prijs 447 hier. Niet de grote massa, maar toch een large spike.
Fossielen te ruil:
- Brachiosaurusborstkas / Brachio chest
- Brachiosauruskop / Brachio skull
- Deinonychuskop / Deinony skull (2x)
- Deinonychusstaart / Deinony tail
- Diplodocusstaart / Diplo tail (2x)
- Parasauolophuskop / Parasaur skull (4x)
- Plesiosaurusstaart / Plesio tail
- Pteranodonkop & -romp / Ptera body
- Reuzenhert (linkerhelft) / Left megaloside
- Spinosauruskop / Spino skull (2x)
- Stegosauruskop / Stego skull
- Tyrannosauruskop / T. Rex skull
- Tyrannosaurusstaart / T. Rex tail
Bij de Nookboys:
Gele / witte chrysanten
Oranje / witte anemonen
Rode / witte tulpen
Fossielen nodig:
- Archelonkop / Archelon skull
- Dimetrodonromp / Dimetrodon torso
- Diplodocusbekken / Diplo pelvis
- Juramaia / Juramaia
- Pachycephalosaurkop / Pachy skull
- Quetzalcoatlusromp / Quetzal torso
- Spinosaurusromp / Spino torso
- Tyrannosaurusromp / T. rex torso
Als er iemand wat nodig heeft of kan ruilen, schoot me, open ik de gates
Bij de Nookboys:
Gele / witte chrysanten
Oranje / witte anemonen
Rode / witte tulpen
Fossielen nodig:
- Juramaia / Juramaia
Als er iemand wat nodig heeft of kan ruilen, schoot me, open ik de gates
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik zou graag langskomen, bij mij lag de prijs bij max nog onder de 150..Engineer Stewie schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:08:
Turnip prijs 447 hier. Niet de grote massa, maar toch een large spike.
Steam ||
Vandaag toegevoegd aan de fossielen lijst:
Archelon skull
Diplo tail
Parasaur torso
Sabretooth tail
Ook heb ik de inhoud van mijn furniture catalog er in gezet.
Je vind een link naar de lijst in mijn signature, enjoy.
Archelon skull
Diplo tail
Parasaur torso
Sabretooth tail
Ook heb ik de inhoud van mijn furniture catalog er in gezet.
Je vind een link naar de lijst in mijn signature, enjoy.
Nooks Cranny upgrade is klaar. Vandaag ook mijn eerste trap klaar. Gelijk van 3 naar 4 sterren. Waarschijnlijk geeft Nooks Cranny upgrade ook heel wat waardering.
De komende 5 dagen komen er 5 trappen en geen nieuwe meubels op het eiland. Ben benieuwd of ik alleen hiermee al vijf sterren haal.
Weet iemand hoe je de Nook Shopping app op je Nookphone krijgt? Ik dacht dat ik die met de Nooks upgrade zou krijgen.
De komende 5 dagen komen er 5 trappen en geen nieuwe meubels op het eiland. Ben benieuwd of ik alleen hiermee al vijf sterren haal.
Weet iemand hoe je de Nook Shopping app op je Nookphone krijgt? Ik dacht dat ik die met de Nooks upgrade zou krijgen.
je moet hiervoor 100 items kopen bij de pinautomaat :sacinici schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:29:
Nooks Cranny upgrade is klaar. Vandaag ook mijn eerste trap klaar. Gelijk van 3 naar 4 sterren. Waarschijnlijk geeft Nooks Cranny upgrade ook heel wat waardering.
To do this, you’ll have to buy 100 items through the Nook Shopping machine in Resident Services. The Nook Shopping app works just like the machine, but you can use it from anywhere on your island.
You can only order five items for yourself a day, but you can mail each friend up to two things a day, making the grind to 100 fairly easy. You can track how close you are to 100 items bought by looking at the “Shop to it!” Nook Mileage achievement. If you’re sending gifts to friends to help bolster your numbers, it’ll also contribute to the “Popular Pen Pal” achievement, which is a nice perk.
Naja, Leif deze ochtend al bij me op bezoek dus meteen wat bloemen en bosjes ingeslagen voor straks te gaan planten.
Eens kijken of we alles nog een beetje kunnen opleuken enzo
Blathers geeft aan dat hij nu ook kunst accepteert. Nu nog uitvinden waar ik kunststukken kan vinden..
85/100. Bijna dus. Thanks!dragoncry schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:32:
[...]
je moet hiervoor 100 items kopen bij de pinautomaat :
[...]
Is de update niet vandaag om 23:00?Akaendra schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:37:
Naja, Leif deze ochtend al bij me op bezoek dus meteen wat bloemen en bosjes ingeslagen voor straks te gaan planten.
Edit: de update is blijkbaar al uit.
[ Voor 3% gewijzigd door sacinici op 23-04-2020 08:41 ]
nee, de update is er al (vanochtend opgehaald), die geeft je inderdaad Leif en een museumuitbreiding, ook zijn er nieuwe Nook miles voor earth day eventsacinici schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:40:
[...]
85/100. Bijna dus. Thanks!
[...]
Is de update niet vandaag om 23:00?
@Piet_Piraat7 Kunst kun je kopen bij Red, als hij je eiland bezoekt.
Als het geen neppers zijn, want Redd is eigenlijk gewoon een smerige oplichterdragoncry schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:42:
[...]
nee, de update is er al (vanochtend opgehaald), die geeft je inderdaad Leif en een museumuitbreiding, ook zijn er nieuwe Nook miles voor earth day event
@Piet_Piraat7 Kunst kun je kopen bij Red, als hij je eiland bezoekt.
Zie PM voor dodoLau1187 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:27:
[...]
Ik zou graag langskomen, bij mij lag de prijs bij max nog onder de 150..
Voor wie het nog niet kent van de vorige animal crossings. Redd verkoopt altijd een aantal kunstwerken als hij langs komt (4 in new leaf), de kunstwerken lijken altijd op werken uit de echte wereld. De truc is dat er altijd maar 1 echte tussen zit, de rest heeft een verschil met het echte werk dat je zou kunnen opzoeken en zelf zien, dat zijn dus de neppers.
Redd laat je maar 1 kunstwerk per keer kopen, dus als je je museum wilt afmaken moet je goed kijken welke je koopt, naar je kan ook gewoon een nepper kopen als je die in je huiskamer wilt ophangen.
En dan is er nog de vraag hoeveel er veranderd is in New Horizons
Redd laat je maar 1 kunstwerk per keer kopen, dus als je je museum wilt afmaken moet je goed kijken welke je koopt, naar je kan ook gewoon een nepper kopen als je die in je huiskamer wilt ophangen.
En dan is er nog de vraag hoeveel er veranderd is in New Horizons
Da's leuk. Zolang je solo speelt. Zodra je met meerdere mensen speelt is je oplossing nutteloos omdat jij niet degene hoeft te zijn die het gedoneerd heeft. Op ons eilandje is het zowat 50/50 en dus zal een hoop van wat in het museum staat, niet in mijn catalogus staan...dragoncry schreef op donderdag 23 april 2020 @ 07:56:
dragoncry in "[Switch] Animal Crossing: New Horizons" hier vind je wat jullie zoeken
Zo met de nieuwe update is Leiff bij mij nu. Ik kan al meteen struikjes kopen en gaan planten!
ik speel inderdaad alleen, en weet dus niet of dit ook werkt bij meerdere speler op 1 eiland, weet niet of de catalogus gedeeld is. Als dat wel zo is maakt het niet uit, en deze methode werkt natuurlijk alleen als alle gevonden fossils ook worden gedoneerd.Seal64 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:54:
[...]
Da's leuk. Zolang je solo speelt. Zodra je met meerdere mensen speelt is je oplossing nutteloos omdat jij niet degene hoeft te zijn die het gedoneerd heeft. Op ons eilandje is het zowat 50/50 en dus zal een hoop van wat in het museum staat, niet in mijn catalogus staan...
Waterdicht is het dus zeker niet, maar beter dan niets
Update vandaag eerst voordat je gaat spelen, anders is er grote kans dat Leif morgen pas komt.
Something under the bed is drooling
Catalogus is specifiek per speler, dus alles wat de tweede speler doneert mis je op deze manier. Voor single-players werkt het inderdaad wel.dragoncry schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:04:
[...]
ik speel inderdaad alleen, en weet dus niet of dit ook werkt bij meerdere speler op 1 eiland, weet niet of de catalogus gedeeld is. Als dat wel zo is maakt het niet uit, en deze methode werkt natuurlijk alleen als alle gevonden fossils ook worden gedoneerd.
Waterdicht is het dus zeker niet, maar beter dan niets
Enige dat je met de catalogus wel kunt doen tussen twee spelers in, is iets bestellen en het dan bij een andere speler laten bezorgen bij wijze van cadeautje. Dus als speler 1 iets heeft en speler 2 wil het ook, dan kun je het bestellen en gelijk daar laten bezorgen. Hoef jij het niet eerst te ontvangen, uit te pakken en dan aan de ander te geven.
Het is misschien een beetje meer moeite, maar je kan ook met een lijst er bij (zoals de mijne bijvoorbeeld) langs alle fossielen lopen en kijken welke compleet zijn. Als je het bordje bij de fossielen leest zegt het spel het als een exemplaar incompleet is, en welke stukken missen is aardig makkelijk te zien met de lijst er bij.Seal64 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:54:
[...]
Da's leuk. Zolang je solo speelt. Zodra je met meerdere mensen speelt is je oplossing nutteloos omdat jij niet degene hoeft te zijn die het gedoneerd heeft. Op ons eilandje is het zowat 50/50 en dus zal een hoop van wat in het museum staat, niet in mijn catalogus staan...
Mag ik aub bij iemand langskomen die Leif heeft?
Inmiddels gelukt
Inmiddels gelukt
[ Voor 23% gewijzigd door sacinici op 23-04-2020 09:19 ]
Even een praktische vraag. Heeft iemand al een oplossing gevonden voor het uitnodigen van Amiibo karakters zonder de fysieke kaarten te hebben? Ik heb wel het e.e.a. op Aliexpress gezien maar geen idee of ik daar iets mee kan. Er moet toch wel een relatief goedkope oplossing zijn om Amiibo's in je spel te zetten lijkt me..
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Ik kwam dit online tegen, zelf niet getest maar zou moeten werken:Redax schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:13:
Even een praktische vraag. Heeft iemand al een alternatieve oplossing gevonden voor het uitnodigen van Amiibo karakters zonder de fysieke kaarten te hebben? Ik heb wel het e.e.a. op Aliexpress gezien maar geen idee of ik daar iets mee kan. Er moet toch wel een relatief goedkope oplossing zijn om Amiibo's in je spel te zetten lijkt me..
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Mag bij mij wel maar ik ben pas rond het middaguur onlinesacinici schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:10:
Mag ik aub bij iemand langskomen die Leif heeft?
Ik heb het zelf (nog) niet gedaan, maar het enige wat je nodig hebt is een NFC geactiveerde smartphone, een NFC chip van het juiste type, en de Amiibo bestanden om op die chips te schrijven, er zijn best wel duidelijke guides online vindbaar. De chips kan je naast aliexpress ook kopen in Nederlandse webwinkels zoals NFC nederland en Bol.Redax schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:13:
Even een praktische vraag. Heeft iemand al een oplossing gevonden voor het uitnodigen van Amiibo karakters zonder de fysieke kaarten te hebben? Ik heb wel het e.e.a. op Aliexpress gezien maar geen idee of ik daar iets mee kan. Er moet toch wel een relatief goedkope oplossing zijn om Amiibo's in je spel te zetten lijkt me..
Bedankt, maar het is inmiddels al geluktPiet_Piraat7 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:16:
[...]
Mag bij mij wel maar ik ben pas rond het middaguur online
@Redax Het maken van een amiibo werkt inderdaad via de bovenstaande methode. Ooit voor super mario een handje vol gemaakt.scraemus schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:15:
[...]
Ik kwam dit online tegen, zelf niet getest maar zou moeten werken:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mYtMXoENy8ruG3f25HJKv7Ul.jpg?f=user_large)
Even een PA! Meerdere mensen rapporteren deze bug. Zorg ervoor dat je dus niet 3 of meer verschillende bushes in je zak hebt!
Gaat dat om zaden, of de bushes zelf (als je ze uitgraaft)?Xepos schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:32:
[Afbeelding]
Even een PA! Meerdere mensen rapporteren deze bug. Zorg ervoor dat je dus niet 3 verschillende bushes in je zak hebt!
Heb met de zaden geen problemen gehad namelijk.
Het gaat om de bushes zelf, met de zaadjes (die van Leiff) heb ik ook geen last van.
Toegevoegd aan lijst ( in signature )
Stego Torso
Sabertoorh Tail
Diplo Skull
Quetzal Torso
Stuur maar PM bij interesse in ruil
Stego Torso
Sabertoorh Tail
Diplo Skull
Quetzal Torso
Stuur maar PM bij interesse in ruil
Ik had bij Leif alle 4 de type bushes gekocht
En daarna één type gepland dus nu nog 3 types in m'n inventory. Straks maar even kijken of alles er nog is.
Ik heb trouwens een turnip prijs van 591. Kan straks wel Dodo-code aanmaken,
[ Voor 20% gewijzigd door Snoz Lombardo op 23-04-2020 09:57 ]
Wil ook wel eens. liefst namiddag. Staat die normaal aan het service gebouw?Piet_Piraat7 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:16:
[...]
Mag bij mij wel maar ik ben pas rond het middaguur online
Heb daar de kleermaakster staan vandaag.
Als iemand nog wil voor turnips aan 447, PM mij. Ik post de code hier niet wegens instabiliteit.
Ik zou graag langs komenSnoz Lombardo schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:55:
Ik had bij Leif alle 4 de type bushes gekochtEn daarna één type gepland dus nu nog 3 types in m'n inventory. Straks maar even kijken of alles er nog is.
[ Voor 52% gewijzigd door Tijs_a op 23-04-2020 10:00 ]
Volgens o.a. dit forum is die bug nep.Xepos schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:32:
[Afbeelding]
Even een PA! Meerdere mensen rapporteren deze bug. Zorg ervoor dat je dus niet 3 of meer verschillende bushes in je zak hebt!
(Wat sommige mensen wel niet doen voor aandacht

Mijn nichtje heeft die bug en haar hele eiland is toch weg. Geen idee of ze het zelf heeft gewist of het door de struikjes komt.
[ Voor 76% gewijzigd door Xepos op 23-04-2020 10:14 ]
Leif is hier, mocht iemand em nog nodig hebben hoor ik t wel
This is the Way.
Thanks ik kom even langsAlfisti schreef op donderdag 23 april 2020 @ 10:15:
Leif is ook bij mij op het plein te vinden, ben nu nog een half uurtje online.
***members only***
Ondertussen bedankt voor de veelvoud aan zaden
[ Voor 11% gewijzigd door TheNiker2 op 23-04-2020 10:40 ]
Is Leif niet nu bij iedereen ivm het Nature Day event?
Niet als je de game hebt opgestart voordat je ging updaten, zoals ik
Dat had ik dus ook, wel vreemd want na de update stond wel in eens meneer Flick naar mijn voordeur terwijl hij voor die tijd niet daar rond liep. Had zo leuk geweest als dat met Leif ook het geval geweest zou zijnFlapperbol schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:02:
Kan ook gewoon zijn dat je flick niet gezien had daarvoor. Gister kwam ik er ook halverwege de dag achter dat flick op de hele smalle richel helemaal achterin mijn eiland liep.TheNiker2 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:09:
[...]
Dat had ik dus ook, wel vreemd want na de update stond wel in eens meneer Flick naar mijn voordeur terwijl hij voor die tijd niet daar rond liep. Had zo leuk geweest als dat met Leif ook het geval geweest zou zijn
Voor de fosielen.
Ik heb nog nodig:
Amber
deinony tail
mammoth skull
plesio skull
quetzal torso
spino skull
stego skull
Ik heb te ruil:
Ankylo skull
Ankylo tail
archaeopteryx
brachio chest
brachio pelvis
diplo skull
juramaia
mammoth torso
megacero skull
ophthalmo skull
parasaur torso
plesio tail
ptera left wing
quetzal left wing
quetzal right wing
shark-tooth pattern
spino torso
stego tail
stego torso
trilobite
Ik heb nog nodig:
Amber
deinony tail
mammoth skull
plesio skull
quetzal torso
spino skull
stego skull
Ik heb te ruil:
Ankylo skull
Ankylo tail
archaeopteryx
brachio chest
brachio pelvis
diplo skull
juramaia
mammoth torso
megacero skull
ophthalmo skull
parasaur torso
plesio tail
ptera left wing
quetzal left wing
quetzal right wing
shark-tooth pattern
spino torso
stego tail
stego torso
trilobite
Ik zet de game nooit af dus.... Ik ga op visite straks haha.Flapperbol schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:02:
deze heb ik voor jeEngineer Stewie schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:12:
Voor de fosielen.
Ik heb nog nodig:
Amber
deinony tail
mammoth skull
plesio skull
quetzal torso
spino skull
stego skull
Ik heb te ruil:
Ankylo skull
Ankylo tail
archaeopteryx
brachio chest
brachio pelvis
diplo skull
juramaia
mammoth torso
megacero skull
ophthalmo skull
parasaur torso
plesio tail
ptera left wing
quetzal left wing
quetzal right wing
shark-tooth pattern
spino torso
stego tail
stego torso
trilobite
[...]
Ik zet de game nooit af dus.... Ik ga op visite straks haha.
stego skull
deze wil ik graag
stego torso
mammoth torso
This is the Way.
ReservedNoTimeRemains schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:22:
[...]
deze heb ik voor je
stego skull
deze wil ik graag
stego torso
mammoth torso
Als iemand bij Leif een struik anders dan de volgende soorten heeft, hoor ik het graag.
White/Pink Azalea
Yellow/Orange Tea Olive
Red/PinkCamelia
White/Pink Azalea
Yellow/Orange Tea Olive
Red/PinkCamelia
@Engineer Stewie deinony tail heb ik voor je! Heb zelf nog geen overzicht wat ik wel en niet heb dus dat komt later wel een keer.
dm'edsacinici schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:32:
Als iemand bij Leif een struik anders dan de volgende soorten heeft, hoor ik het graag.
White/Pink Azalea
Yellow/Orange Tea Olive
Red/PinkCamelia
This is the Way.
Laat maar weten als je kan droppen.Alfisti schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:38:
@Engineer Stewie deinony tail heb ik voor je! Heb zelf nog geen overzicht wat ik wel en niet heb dus dat komt later wel een keer.
Kan nu ook K0YNY
deleted
[ Voor 97% gewijzigd door Engineer Stewie op 23-04-2020 12:18 ]
Morgenochtend een kans van 93,1% op een spike van 196 tot 588 voor de knollen. En dan moet ik werken 
Twijfel om de datum even een 18 uur voorruit te zetten, alleen wat gebeurt er als je daarna weer teruggaat naar de oorspronkelijke datum

Twijfel om de datum even een 18 uur voorruit te zetten, alleen wat gebeurt er als je daarna weer teruggaat naar de oorspronkelijke datum
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Enkel niet doen met turnipsOphidian schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:31:
Morgenochtend een kans van 93,1% op een spike van 196 tot 588 voor de knollen. En dan moet ik werken
Ik vind de community van Animal Crossing wel leuk hier op Tweakers
iedereen helpt elkaar. Dat krijg je misschien ook wel met zo'n vrolijk spel als deze, maar mag toch gezegd worden dat het veel plezier brengt.
@Piet_Piraat7 Dat is zo. Heb speciaal nintendo online aangeschaft hiervoor en nog geen minuut spijt. Heerlijk spel, heerlijke community.
ik heb wel wat fossils voor jouEngineer Stewie schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:12:
Voor de fosielen.
Ik heb nog nodig:
Amber
deinony tail
mammoth skull
plesio skull
quetzal torso
spino skull
stego skull
Lijst in signature
Tuxen, ik wil heel graag:tuxken schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:19:
[...]
ik heb wel wat fossils voor jou![]()
Lijst in signature
quetzal torso
spino skull
De rest van je lijstje heb ik.
Zo kwam ik er deze week achter dat je het Family abonnement kan delen met 7! anderen.Engineer Stewie schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:17:
@Piet_Piraat7 Dat is zo. Heb speciaal nintendo online aangeschaft hiervoor en nog geen minuut spijt. Heerlijk spel, heerlijke community.
Mijn broer en zijn vriendin wilden op bezoek komen maar hadden geen switch online. Ik heb ze toegevoegd aan mijn Familiegroep en nu kunnen we gezellig elkaars eiland bezoeken.
wellicht een handige tip voor mensen met (goede) vrienden die ook Animal Crossing verslaafd zijn
Untappd: Kapitein_Merijn
Ik heb alleen nog de vollgende nodig:
Acanthosteg
anomalocaris
Dimetrodon skull
Megacero skull
megacero torso
als iemand deze heeft zou ik hee ldankbaar zijn
Acanthosteg
anomalocaris
Dimetrodon skull
Megacero skull
megacero torso
als iemand deze heeft zou ik hee ldankbaar zijn
Zal straks kijken of ik ze kan opsturenEngineer Stewie schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:23:
[...]
Tuxen, ik wil heel graag:
quetzal torso
spino skull
Fossielen te ruil:
- Diplodocusstaart / Diplo tail (3x)
- Pteradonvleugel rechts /
- Sabeltandtijgerstaart /
- Spinosauruskop / Spino skull (2x?
- Spinosaurusstaart / Spino tail
Bij de Nookboys:
Gele / witte chrysanten
Oranje / witte anemonen
Rode / witte tulpen
Fossielen nodig:
- Juramaia / Juramaia
Als er iemand wat nodig heeft of kan ruilen, shoot me, open ik de gates
- Diplodocusstaart / Diplo tail (3x)
- Pteradonvleugel rechts /
- Sabeltandtijgerstaart /
- Spinosauruskop / Spino skull (2x?
- Spinosaurusstaart / Spino tail
Bij de Nookboys:
Gele / witte chrysanten
Oranje / witte anemonen
Rode / witte tulpen
Fossielen nodig:
- Juramaia / Juramaia
[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 24-04-2020 08:17 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Is er nog iemand die Leif op zijn eiland heeft en de poort open wil zetten? Zou zeer gewaardeerd worden..
Hier is hij noglivranca schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:43:
Is er nog iemand die Leif op zijn eiland heeft en de poort open wil zetten? Zou zeer gewaardeerd worden..
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik heb de volgende voor je:CLB schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:32:
Fossielen te ruil:
Bij de Nookboys:
Gele / witte chrysanten
Oranje / witte anemonen
Rode / witte tulpen
Fossielen nodig:
- Juramaia / Juramaia
Ik heb deze nog nodig van jouw dubbelen, die zou ik wel willen ruilen.
Laat maar weten
Kom maar langs!Raem schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:55:
Ik heb de volgende voor je:
Ik heb deze nog nodig van jouw dubbelen, die zou ik wel willen ruilen.
Laat maar weten
Members only:
Inloggen
Dat ging lekker snel, dank
* CLB heeft nog vijf stuks te gaan, dat moet vandaag lukken vind ik
[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 23-04-2020 14:27 ]
Zijn er nog mensen die een mooie prijs voor de turnips/knollen krijgen op hun eiland? Zou graag nog wat knollen willen verkopen
.
Hoor het wel, fee komen we ook wel uit
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Juist beide verstuurdEngineer Stewie schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:23:
[...]
Tuxen, ik wil heel graag:
quetzal torso
spino skull
@Ruudox
Ik heb de megacero torso voor je als je hem nog wil hebben. Als je rozen of cosmos zaadjes hebt (maakt niet uit welke kleuren) dan zou dat fijn zijn. Maar zoniet, ook goed.
Ik heb de megacero torso voor je als je hem nog wil hebben. Als je rozen of cosmos zaadjes hebt (maakt niet uit welke kleuren) dan zou dat fijn zijn. Maar zoniet, ook goed.
Ik heb iets rond de 240, niet top, maar ook niet slecht, als je wil komen, even een DM graag. Geen fee nodig btwDiigii schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:06:
Zijn er nog mensen die een mooie prijs voor de turnips/knollen krijgen op hun eiland? Zou graag nog wat knollen willen verkopen.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Toch maar een dagje vooruit gezet, 397 voor de knollen. Niet perfect, maar ook niet vervelend.
Als iemand langs wil komen maar even zeggen. Leif is weg. Met name chrystanten en hyacinten in de nook store.
Klein deel even open gezet:
Heb wat fruit op het strand gegooid, ben zelf niet veel aanwezig. Leuke dingen worden gewaardeerd
Als iemand langs wil komen maar even zeggen. Leif is weg. Met name chrystanten en hyacinten in de nook store.
Klein deel even open gezet:
Members only:
Inloggen
Heb wat fruit op het strand gegooid, ben zelf niet veel aanwezig. Leuke dingen worden gewaardeerd
[ Voor 28% gewijzigd door Ophidian op 23-04-2020 18:27 ]
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Thanks voor het aanbod. Zal je een DM sturen mocht ik zover zijnKoldur schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:55:
[...]
Ik heb iets rond de 240, niet top, maar ook niet slecht, als je wil komen, even een DM graag. Geen fee nodig btw
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Zo, de knollen prijzen zijn drama zeg
Vanavond eens kijken of we iemand kunnen vinden voor drie tasjes vol. Deze week niet zo actief geweest maar dit moeten we natuurlijk wel even regelen
Default blanke hetero
Iemand hier nog een van deze fossielen?CLB schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:02:
* CLB heeft nog vijf stuks te gaan, dat moet vandaag lukken vind ik
- Juramaia / Juramaia
Knollen ga ik ook voorlopig niet meer kopen denk... Er staat 15 miljoen op de bank ofzo, geen enkel idee waar ik het aan uit moet geven... Komt wat mij betreft door de knollen, wat het spel ook wel wat minder leuk maakt qua mogelijkheden. Laat mensen er bijvoorbeeld max 4000 kopen en verkopen voor maximaal 250 klingels. Dan is een spinneneiland maken nog leuk, nu haal ik daar zeg maar m'n neus voor op, want dat is nu een fooitje. Twee weken geleden was dat nog heerlijk grinden, totdat je er veertig had zeg maar.
[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 23-04-2020 17:32 ]
Leif is ook op mijn eiland te vinden. Verkoop nu Pink Azalea, White Azalea, Pink Camellia en Red Camellia. Ook rode, witte en gele mums en lily's!
Ik ben blij!
Ik ben blij!
Nog iemand met turnip prijzen boven de 100 Bells? ☺️ Ik zou heel graag langskomen.
Hier 111disinfector schreef op donderdag 23 april 2020 @ 19:00:
Nog iemand met turnip prijzen boven de 100 Bells? ☺️ Ik zou heel graag langskomen.
Ik heb nog geen enkele melding over vallende sterren/laatste uitbreiding van de nook shop... Ben wel al sinds dag 1 aan het spelen, nog meer mensen last van?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
vallende sterren helaas ook nog niet gehad maar de nook shop wel (deze moet een maand oud zijn en je moet 200.000 klingels uitgegeven hebben daar)
denk dat niemand celeste op zn eiland heeft?
This is the Way.
Ik lees dus overal andere verhalen over de upgrade van de nook shop. De 1 zegt 30 dagen, en 30 fosielen, vissen en bugs doneren aan het museum. Iemand die dit zeker weet?Ruudox schreef op donderdag 23 april 2020 @ 19:12:
vallende sterren helaas ook nog niet gehad maar de nook shop wel (deze moet een maand oud zijn en je moet 200.000 klingels uitgegeven hebben daar)
dat eerste 30 dagen vanaf dat je de nooks cranny hebt + 100K gekocht of verkochtBolko schreef op donderdag 23 april 2020 @ 19:18:
[...]
Ik lees dus overal andere verhalen over de upgrade van de nook shop. De 1 zegt 30 dagen, en 30 fosielen, vissen en bugs doneren aan het museum. Iemand die dit zeker weet?
This is the Way.
Vreemde is dat ik hier al lang en breed aan zit, maar nog niks geen upgrade zieNoTimeRemains schreef op donderdag 23 april 2020 @ 19:19:
[...]
dat eerste 30 dagen vanaf dat je de nooks cranny hebt + 100K gekocht of verkocht
Edit: Er word een DIY uitgedeeld voor golden gears op mijn eiland voor de geïntereseerde!
[ Voor 14% gewijzigd door Bolko op 23-04-2020 19:24 ]
147 en ik wil mijn switch wel voor je aanzwengelen
BTC €94.837,08
Voor zover ik weet, maar dat is niet meer na te gaan :Bolko schreef op donderdag 23 april 2020 @ 19:20:
[...]
Vreemde is dat ik hier al lang en breed aan zit, maar nog niks geen upgrade zie
Na de opening van nook's cranny, moet er 30 dagen gespeeld zijn
Er moet 200.000 bells aan aan/verkopen zijn geweest
Able sisters moet aanwezig zijn.
Verder wordt er veel gesproken over een bepaald aantal fosielen/vissen/insecten doneren.
Vergis je trouwens niet in het aantal dagen dat je gespeeld hebt, ik speel vanaf 20 maart, en dat waren gisteren 33 dagen. als je nook's pas op dag 4 gebouwd hebt zal deze morgen pas upgraden als je aan de rest van de voorwaarden voldoet
Bedankt! nu maar hopen dat dit klopt. Dan komt mijn upgrade morgen!dragoncry schreef op donderdag 23 april 2020 @ 19:29:
[...]
Voor zover ik weet, maar dat is niet meer na te gaan :
Verder wordt er veel gesproken over een bepaald aantal fosielen/vissen/insecten doneren.
Vergis je trouwens niet in het aantal dagen dat je gespeeld hebt, ik speel vanaf 20 maart, en dat waren gisteren 33 dagen. als je nook's pas op dag 4 gebouwd hebt zal deze morgen pas upgraden als je aan de rest van de voorwaarden voldoet
Gisteren meteorieten regen gehad en nu meerdere sterfragmenten op kunnen pakken. Ik kan vinden dat het voor de staffen is en voor een speciale meubelset. Zijn er ook nog andere dingeren waarvoor dit nodig is? Anders ga ik maar eens een staf in elkaar draaien. 
Heb het nog niet voor elkaar gekregen dat ik van te voren hoor wanneer die meteorieten regen is ondanks dat ik elke dag met iedereen praat.
Heb het nog niet voor elkaar gekregen dat ik van te voren hoor wanneer die meteorieten regen is ondanks dat ik elke dag met iedereen praat.
Hoi een vraagje ik ben nog redelijk in het begin,
Ik moet nu 30 steen nuggets zoeken ik ben al 2 dagen bezig heb er pas 8, ik ben al naar 2 andere eilanden gevlogen maar hoe kom ik snel aan die nuggets.
Ik moet nu 30 steen nuggets zoeken ik ben al 2 dagen bezig heb er pas 8, ik ben al naar 2 andere eilanden gevlogen maar hoe kom ik snel aan die nuggets.
Je kan stenen meerdere keren slaan. Max 8 totaal uit mijn hoofdritchiegreb schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:18:
Oke bedankt maar elke x als ik op een steen sla gaat die in 1 klap kapot, ik sla met de harde bijlBolko schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:19:
[...]
Je kan stenen meerdere keren slaan. Max 8 totaal uit mijn hoofd
Ik gebruik m'n schep. En geen fruit eten, want dan sla je hem inderdaad kapot.ritchiegreb schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:23:
[...]
Oke bedankt maar elke x als ik op een steen sla gaat die in 1 klap kapot, ik sla met de harde bijl
Die laatste klopt niet. Gister de melding dat Nook's Cranny verbouwd wordt en heb nog geen Able Sisters, Mable verkoopt daarentegen wel spullen op mijn plein waar ik nog niets heb gekocht.. Verder is mijn eiland nog veruit ondermaats, nagenoeg geen meubilair, plantjes of iets dergelijks.dragoncry schreef op donderdag 23 april 2020 @ 19:29:
[...]
Voor zover ik weet, maar dat is niet meer na te gaan :
...
[ Voor 7% gewijzigd door Xerox op 23-04-2020 20:37 ]
PSN: Redrafted
Voor de kleding shop moet je effectief kopen bij haar.Xerox schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:34:
[...]
Die laatste klopt niet. Gister de melding dat Nook's Cranny verbouwd wordt en heb nog geen Able Sisters, Mable verkoopt daarentegen wel spullen op mijn plein waar ik nog niets heb gekocht.. Verder is mijn eiland nog veruit ondermaats, nagenoeg geen meubilair, plantjes of iets dergelijks.
Voor 5 sterren hoef je ook de grote shop niet te hebben.
Geen fruit eten.ritchiegreb schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:18:
Gebruik de schep
Als je gaten achter je graaft, voorkom je dat je na elke mep naar achteren wordt gedrukt. Zo kan je altijd 8 items uit een steen krijgen
- - O -
- - ! O
- x - -
- - - -
Van bovenaf gezien: x is de steen. Bij O graaf je gaten, en bij ! ga je staan.
Elke nieuwe dag zitten de steden weer 'vol'. Sla je maar 1 of 2 dingen uit een steen, dan heb je verder 'pech' en kan je er de volgende dag pas weer uit halen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW