@Crysania kun je niet een max op je eiland zetten? zit alleen naar laadschermen te kijken haha
Kan niet, maar je kan de gate weer dicht doen totdat de huidige groep klaar is.Crysania schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:12:
Hoe doe je dat?
Kom ze ook zo wel even verkopen voor je 495! Zie alleen dat eiland nu vol is dus probeer zo nog wel een keer.
Ja het is super druk 😍Royy90 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:15:
Kom ze ook zo wel even verkopen voor je 495! Zie alleen dat eiland nu vol is dus probeer zo nog wel een keer.
Dat kan alleen via de turnip.exchange, maar dat is ook alleen maar hoeveel mensen de dodo code krijgen.
Maar jongens, we zitten allemaal min of meer verplicht thuis, de prijzen staan vast tot morgen ochtend 5 uur. Vanwaar die haast?
@Crysania als die topdrukte voorbij is wil ik je later op de dag met liefde alle bloemen en fruitsoorten geven die je nog mist
Kan je een eiland verlaten door je switch uit te zetten? of reset hij dan ook alle winst? Ik ben al een kwartier bezig met verlaten maar ik krijg steeds storing van die dodo
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
dicht
[ Voor 130% gewijzigd door NoTimeRemains op 21-04-2020 14:02 ]
This is the Way.
Moet wel zo even stoppen. Zal vanavond nogmaals doen en dan via dat turnip exchange nu Te veel mensen
De winkel sluit om 10 uur vanavondTheNiker2 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:18:
[...]
Dat kan alleen via de turnip.exchange, maar dat is ook alleen maar hoeveel mensen de dodo code krijgen.
Maar jongens, we zitten allemaal min of meer verplicht thuis, de prijzen staan vast tot morgen ochtend 5 uur. Vanwaar die haast?
Volgende keer een prive rij maken op turnip.exchange denk ik. Zo maak je een cap voor bezoekersCrysania schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:04:
Eiland is nu open
Turnip 495 prijs
Ben nog beginnende speler (1 week dus als iemand wat kan missen neem ik graag giften aan 😉)
Vooral nog op zoek naar roses en mums in alle kleuren maar ben met alles blij. Niets meebrengen is ook OK.
Ik draag een paarse pet
HN8TK
Toch bedankt dat ik langs kon komen!
Mijn eerste keer.. Ja ga ik doen volgende keerDutchone schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:29:
[...]
Volgende keer een prive rij maken op turnip.exchange denk ik. Zo maak je een cap voor bezoekers
Kan gebeuren, voorlopig zit ik vast in je airport haha.Crysania schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:30:
[...]
Mijn eerste keer.. Ja ga ik doen volgende keer
Enige vervelende is dat je dan de bezoekers van over de hele wereld krijgt en wij geen kans meer maken. Klinkt natuurlijk egoistisch maar ik weet niet of dat de insteek van Crysania is.Dutchone schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:29:
[...]
Volgende keer een prive rij maken op turnip.exchange denk ik. Zo maak je een cap voor bezoekers
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Verwijderd
ik ook hahaDutchone schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:32:
[...]
Kan gebeuren, voorlopig zit ik vast in je airport haha.
Hij gaat over kwartier uit. Zal hem later in de middag via turnip exchange nogmaals doen met cap
Die heb ikNoTimeRemains schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 12:10:
Ik ben nog op zoek naar:
- Quetzalciatlus - Left wing
Zie net dat je een private exchange kan maken.Redax schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:32:
[...]
Enige vervelende is dat je dan de bezoekers van over de hele wereld krijgt en wij geen kans meer maken. Klinkt natuurlijk egoistisch maar ik weet niet of dat de insteek van Crysania is.
Gate gaat dicht!
Perzik heb ik hier, zal zo even een DODO-code sturenArunia schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:40:
@Crysania Ik kom vanavond wel even buurten, was net te laat.Zal dan meteen kijken om wat mee te nemen wat je nog kan gebruiken. Idem voor mijn vrouw.
Zijn er mensen met perzik? Die zoeken mijn vrouw en ik beide eigenlijk nog.
@dragoncry Wil jij nog wat hebben? Geen idee wat, ben nog niet zo ver haha.
meubels van je native fruit?Arunia schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:42:
@dragoncry Wil jij nog wat hebben? Geen idee wat, ben nog niet zo ver haha.
Als het goed is heb je daar een DIY voor, materialen kan ik aanleveren als dat nodig is,
Crafting tafel is beschikbaar op mijn eiland
Dodo-code in je berichten inbox
Appel wordt dat. Ga wel even voor je kijken.
Dank!
Dank!
[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 21-04-2020 13:48 ]
Het regent en Saharah is op mijn eiland. Sinaasappel is mijn native fruit maar heb alle soorten fruit. Je kan de andere soorten fruit plukken maar laat wat over voor andere mensen.
Voor de mensen die interesse hebben:
Dodo code: *****
GESLOTEN
Dodo code: *****
GESLOTEN
[ Voor 4% gewijzigd door ThekingofFanta op 21-04-2020 15:55 ]
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
ok ik moet gaan werken komende uur maar laat AC wel aanstaan voor turnip verkopers
Probeer het nu wat te stroomlijnen met turnip exchange. hier kan je de dodo code krijgen. 2 bezoekers per keer
https://turnip.exchange/island/8560e4b3
ben dus zelf AFK maar giften mag je op de grond gooien. andere bezoekers zo lief zijn ze te laten liggen.
Probeer het nu wat te stroomlijnen met turnip exchange. hier kan je de dodo code krijgen. 2 bezoekers per keer

ben dus zelf AFK maar giften mag je op de grond gooien. andere bezoekers zo lief zijn ze te laten liggen.
[ Voor 18% gewijzigd door Crysania op 21-04-2020 13:58 ]
Bedankt! Ik ga even een kijkje nemen om op jouw eiland. Vooral benieuwd hoe het er uit ziet als je gevorderd bent. Ik zal alleen wat fruit meenemen als je dat goed vindt.ThekingofFanta schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:49:
Het regent en Saharah is op mijn eiland. Sinaasappel is mijn native fruit maar heb alle soorten fruit. Je kan de andere soorten fruit plukken maar laat wat over voor andere mensen.
Dodo code: 2HMK6
update: Zojuist op jouw eiland geweest. Wat een prachtig eiland. Nog een hoop werk voor de boeg. Ik heb wat fruit meegenomen (appels en peren 2 stuks en iets meer sinasapels). Daarnaast wat zaden gekocht.
[ Voor 16% gewijzigd door jordy89 op 21-04-2020 14:24 ]
Thanks! Ik zit nu in de queue, plek 3. Mag je ook 2 keer lopen? Ik heb 10 rode, 10 gele en 10 witte rozen zakjes bij me. Ik kan nog wel wat andere specifieke dingen geven die je nodig hebt, misschien wat sterfragmenten oid?Crysania schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:57:
ok ik moet gaan werken komende uur maar laat AC wel aanstaan voor turnip verkopers
Probeer het nu wat te stroomlijnen met turnip exchange. hier kan je de dodo code krijgen. 2 bezoekers per keer![]()
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Met de Turnip Exchange schiet het ook niet echt op. Mensen die 16+ minuten op het eiland zitten met een groeiende wachtrij.....
Heel erg bedankt! Heb nog meer, maar die ga ik wel ergens anders verkopen. Hebben anderen ook nog een kans om het hier te verkopenCrysania schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:57:
Probeer het nu wat te stroomlijnen met turnip exchange. hier kan je de dodo code krijgen. 2 bezoekers per keer![]()
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
tsja dat is niet echt de schuld van de exchange natuurlijk mensen gaan meerdere keren op en neer dus je moet ff wachten of sneller zijn de volgende keerMilan57 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 14:21:
Met de Turnip Exchange schiet het ook niet echt op. Mensen die 16+ minuten op het eiland zitten met een groeiende wachtrij.....
This is the Way.
Heb al gehad dat het echt zo moeizaam was om iets te doen dat het effectief 20 minuten duurde. Of dat de service chraste en er een nieuwe dodo code aangemaakt moest worden.
Vandaag alles bij een vriend verkocht aan 450. Geen extreem hoge prijs, maar geen wachtrij en 3 vluchtjes kunnen doen.
Vandaag alles bij een vriend verkocht aan 450. Geen extreem hoge prijs, maar geen wachtrij en 3 vluchtjes kunnen doen.
Ik dacht eerst ook 'waarom zitten mensen 15 minuten op een eiland?' maar voor ik uberhaupt de eerste keer er ben zijn er al 4 minuten voorbij door al die trage gesprekken/cutscenes
Wat ik me dan afvraag, hoe ziet die exchange dat er mensen op het eiland zitten eigenlijk?
Staan mensen dan 20 minuten en ineens schieten ze weer naar 0. >_>
ik denk dat ie naar de dodo kijkt en de leave queue.Arunia schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 14:51:
Wat ik me dan afvraag, hoe ziet die exchange dat er mensen op het eiland zitten eigenlijk?
This is the Way.
De devs achter de exchange hebben goede contacten met de developer van Animal Crossing, en hebben een geheime API geloof ik. Zo weet de exchange ook als de dodo-code niet meer geldig is (bijv omdat spel crashte). Als host kun je de dodo code dan updaten, maar als je dat niet doet sluit het vanzelf de queue na 15 minuten.Arunia schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 14:51:
[ Voor 20% gewijzigd door Marten op 21-04-2020 14:57 ]
Zo, dat was mijn laatste keer turnips verkopen. Het huis is volledig afbetaald. Zal mijn poort wel open zetten mocht ik ooit een goede prijs hebben, maar blij dat ik hier nu vanaf ben. Wat een laadschermen.
Schijten door een trechter gaat sneller dan dit.
niet om je feestje te verpesten, maar er is ook nog een achievement voor 10.000.000 winst makenPiet_Piraat7 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:04:
Zo, dat was mijn laatste keer turnips verkopen. Het huis is volledig afbetaald. Zal mijn poort wel open zetten mocht ik ooit een goede prijs hebben, maar blij dat ik hier nu vanaf ben. Wat een laadschermen.
Of had je die ook al?
Nintendo is lekker bezig met z'n aankondigingen vandaag:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
@Crysania Ik trek mijn vrouw d'r account er ook nog even doorheen. Maar die heeft volgens mij die Mums voor je. 3 kleuren x2. Ook voor mij. Want ik heb zelf eigenlijk geen interessante bloemen e.d.
kan iemand de Fossil Doorplate maken?
This is the Way.
Ja ik. Kost wel 4 fossielen om te maken (die niet ge-assesst ofzoiets zijn) dus het is een gok.NoTimeRemains schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:21:
kan iemand de Fossil Doorplate maken?
ah top morgen heb ik die fossielen weer!Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:22:
[...]
Ja ik. Kost wel 4 fossielen om te maken (die niet ge-assesst ofzoiets zijn) dus het is een gok.
This is the Way.
Heb nu op max 2 staan. Kan wel naar 4 idd. Want voordat mensen. Er zijn etc duurt het lang. Maar zonder kwamen er 10 tegelijk wat ook niet werkteNoTimeRemains schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 14:25:
[...]
tsja dat is niet echt de schuld van de exchange natuurlijk mensen gaan meerdere keren op en neer dus je moet ff wachten of sneller zijn de volgende keer
Hmm, ze lijken de verschillende museum onderdelen gefaseerd uit te rollen, op Brewster moeten we nog wachten dus. Wel cool dat die leak/specula klopt dat Redd aanmeert op je secret beach.Zeror schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:11:
Nintendo is lekker bezig met z'n aankondigingen vandaag:
[YouTube: Animal Crossing: New Horizons - April Free Update - Nintendo Switch]
@Crysania Dank voor de gastvrijheid.
Heb met het account van mijn vrouw de bloemen gedropt. Balen dat ze geplant worden en niet gewoon neergelegd. Hoop dat je er iets aan hebt!
Heb met het account van mijn vrouw de bloemen gedropt. Balen dat ze geplant worden en niet gewoon neergelegd. Hoop dat je er iets aan hebt!
hm ja inderdaad (video nogmaals bekeken), moet even kijken of ik daar nog wel bij kan komenFlamesz schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:25:
[...]
Hmm, ze lijken de verschillende museum onderdelen gefaseerd uit te rollen, op Brewster moeten we nog wachten dus. Wel cool dat die leak/specula klopt dat Redd aanmeert op je secret beach.

Ik heb een Switch / Animal Crossing bundel gekocht voor thuis. Is dit een spel waar een 5-jarig kind ook mee overweg zou kunnen? Mario en Mario Kart gaat hem prima af.
Verwijderd
Als papa/mama meekijkt tot op zekere hoogte welMaZo schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:38:
Ik heb een Switch / Animal Crossing bundel gekocht voor thuis. Is dit een spel waar een 5-jarig kind ook mee overweg zou kunnen? Mario en Mario Kart gaat hem prima af.
Mijn 5 jarige speelt animal crossing prima alleen. Eerste paar uurtjes even begeleiden om wegwijs te worden, als ie speelt komt ie af en toe wat vragen (vooral als er iets nieuws/anders is).
zo eiland weer dicht.
als ik goed geteld heb stuk of 30 gasten gehad
wow...
grappige is dat ik met mijn turnips zelf minder winst heb gemaakt dan alle tips die ik kreeg van iedereen. gezien het mijn eerste week is had ik pas 100k geinvesteerd (werd dus 500k). maar genoeg mensen die 100k+ dropte als "fooi" haha waardoor mijn winst nog meer dan verdubbeld was
zal volgende keer wat meer gasten tegelijk toelaten via dat turnip.exchange. zonder die exchange pagina kon je bijna niets doen omdat er elke 2 seconden zo'n laad pagina kwam.
tnx voor alle bloemen ook.
zal vanavond nog keer kijken of ik hem open kan gooien. moet even kijken of mijn vrouw dan niet wil spelen maar anders gooi ik hem open ergens tussen 7 en 9
als ik goed geteld heb stuk of 30 gasten gehad
grappige is dat ik met mijn turnips zelf minder winst heb gemaakt dan alle tips die ik kreeg van iedereen. gezien het mijn eerste week is had ik pas 100k geinvesteerd (werd dus 500k). maar genoeg mensen die 100k+ dropte als "fooi" haha waardoor mijn winst nog meer dan verdubbeld was
zal volgende keer wat meer gasten tegelijk toelaten via dat turnip.exchange. zonder die exchange pagina kon je bijna niets doen omdat er elke 2 seconden zo'n laad pagina kwam.
zal vanavond nog keer kijken of ik hem open kan gooien. moet even kijken of mijn vrouw dan niet wil spelen maar anders gooi ik hem open ergens tussen 7 en 9
[ Voor 14% gewijzigd door Crysania op 21-04-2020 16:18 ]
Bosjes en Redd 
Mooi dat ik nog wat moet opvrolijken enzo en gedeeltes van mijn eiland nog lang niet heb aangeraakt
Mooi dat ik nog wat moet opvrolijken enzo en gedeeltes van mijn eiland nog lang niet heb aangeraakt
Iemand nog een eiland code? Heb 1 tripje nodig voor mijn knollen te verkopen :-)
Shit weer gemist! Mocht je vanavond nog even tijd hebben, kom ik graag even langs!Crysania schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:43:
zo eiland weer dicht.
als ik goed geteld heb stuk of 30 gasten gehadwow...
Dan heb je planten ipv ‘laten vallen’ geselecteerd.Arunia schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:29:
@Engineer Stewie er was geen andere optie. Dat was het probleem. Maar had ze ook uitgegraven. Niet zaden zeg maar.
Same here! Hele dag gewerkt en nu pas thuis ;-)Aksnes schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 17:32:
[...]
Shit weer gemist! Mocht je vanavond nog even tijd hebben, kom ik graag even langs!
ok ik heb komende 2 uur niets te doen dus zet m'n switch wel aan in AFK mode. om het niet te druk te maken weer een turnip.exchange link.
prijs nog steeds 495
rond 20.30 gaat hij weer dicht. ipv vanmiddag laat ik nu 4 personen tegelijk erin zodat het wat sneller gaat. verlaat de queue wel aub als je weg gaat voor anderen
[membersonly]
oops switch was in slaapstand gegaan. volgende poging zelfde link
[/membersonly]
bloemen heb ik zat nu btw
maar alle andere giften zijn welkom (hoeft natuurlijk niet) 
edit: mijn vrouw heeft hem disconnected.. sorry
prijs nog steeds 495
rond 20.30 gaat hij weer dicht. ipv vanmiddag laat ik nu 4 personen tegelijk erin zodat het wat sneller gaat. verlaat de queue wel aub als je weg gaat voor anderen

[membersonly]
[/membersonly]
bloemen heb ik zat nu btw
[ Voor 15% gewijzigd door Crysania op 21-04-2020 20:19 ]
Je kan bloemen ook gewoon weer uitgraven met een schep, dus zo'n groot probleem is dat volgens mij nietArunia schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:29:
@dragoncry bedankt voor de post !
Nog drie fossils en kan dit ook afsluiten.
@Crysania
Top dat je het werkbaar houdt via turnip.exchange. Ik kom graag even kennismaken met Timmy en Tommy.
Ik hoop dat de queue een beetje doorloopt.
Top dat je het werkbaar houdt via turnip.exchange. Ik kom graag even kennismaken met Timmy en Tommy.
Juist geweest en ging zeer vlot. Na de code wel de gekende 5-6x storing en dan was ik binnen.RudolfR schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 19:36:
@Crysania
Graag gedaan, zat je lijst even door te nemen en zag dat er in mijnlijst 1 fosiel mist, moet er dus nog 2!tuxken schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 19:30:
@dragoncry bedankt voor de post !

hehe, je mist dezelfde als mijdragoncry schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 19:43:
[...]
Graag gedaan, zat je lijst even door te nemen en zag dat er in mijnlijst 1 fosiel mist, moet er dus nog 2!
Komt wel goed ...
Fossielen over:
- Brachiosaurusborstkas / Brachio chest
- Deinonychuskop / Deinony torso (2x)
- Diplodocusstaart / Diplo tail
- Iguanodonstaart / Iguanodon tail
- Parasauolophuskop / Parasaur skull (4x)
- Plesiosaurrstaart / Plesio tail
- Pteranodonkop & -romp / Ptera body
- Reuzenhert (linkerhelft) / Left megaloside
- Spinosauruskop / Spino skull
- Stegosauruskop
Bij de Nookboys:
Gele / witte chrysanten
Oranje / rode anemonen
Rode / witte tulpen
Als iemand wat nodig heeft, let me know, zet ik de poorten even open
Fossielen nodig:
- Ammoniet / Ammonite
- Archelonkop / Archelon skull
- Dimetrodonromp / Dimetrodon torso
- Diplodocusbekken / Diplo pelvis
- Iguanodonkop / Iguanodon skull
- Juramaia / Juramaia
- Ophtalmosaurusromp / Ophthalmo torso
- Pachycephalosaurkop / Pachy skull
- Quetzalcoatlusromp / Quetzal torso
- Spinosaurusromp / Spino torso
- Tyrannosaurusromp / T. rex torso
- Tyrannosaurusstaart / T. rex tail
- Deinonychuskop / Deinony torso (2x)
- Parasauolophuskop / Parasaur skull (4x)
- Stegosauruskop
Bij de Nookboys:
Gele / witte chrysanten
Oranje / rode anemonen
Rode / witte tulpen
Fossielen nodig:
- Ammoniet / Ammonite
- Juramaia / Juramaia
[ Voor 58% gewijzigd door CLB op 22-04-2020 09:34 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Fossielen over:
Coprolite
Brachio chest
Brachio tail
Deinony torso
Diplo neck
Diplo chest
Diplo tail - 2
Iguanodon torso
Ophthalmo torso
Parasaur skull - 2
Plesio body
Left ptera wing
Right quetzal wing - 2
Sabertooth skull - 2
Stego skull
Ik ben op zoek naar DIY recepten!
Coprolite
Brachio chest
Brachio tail
Deinony torso
Diplo neck
Diplo chest
Diplo tail - 2
Iguanodon torso
Ophthalmo torso
Parasaur skull - 2
Plesio body
Left ptera wing
Right quetzal wing - 2
Sabertooth skull - 2
Stego skull
Ik ben op zoek naar DIY recepten!
This is the Way.
Als iemand nog een queue heeft van een lage 400, hoor ik het graag... moet de knollen van mijn dochter nog verkopen....
Verwijderd
Thanks, ben net langs geweest en ging soepel!Crysania schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:47:
ok ik heb komende 2 uur niets te doen dus zet m'n switch wel aan in AFK mode. om het niet te druk te maken weer een turnip.exchange link.
prijs nog steeds 495
***members only***
bloemen heb ik zat nu btwmaar alle andere giften zijn welkom (hoeft natuurlijk niet)
mijn vrouw had hem disconnected dus sorry iedereen die nog in de queue stond. ik was aan het werk en had switch neergelegd. hopelijk was iedereen klaar...
ze kwam met de switch naar me toelopen en die zei toen "netwerk disconnected" dus weet niet of er nog iemand was toen ze er mee weg liep.
ze kwam met de switch naar me toelopen en die zei toen "netwerk disconnected" dus weet niet of er nog iemand was toen ze er mee weg liep.
[ Voor 31% gewijzigd door Crysania op 21-04-2020 20:23 ]
Nee ik stond nog in de queue... helaas...Crysania schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 20:20:
mijn vrouw had hem disconnected dus sorry iedereen die nog in de queue stond. ik was aan het werk en had switch neergelegd. hopelijk was iedereen klaar...
Ontzettend bedankt!Crysania schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:47:
prijs nog steeds 495
[membersonly]
[/membersonly]
bloemen heb ik zat nu btwmaar alle andere giften zijn welkom (hoeft natuurlijk niet)
Voor het eerst mijn knollen kunnen verkopen voor een leuk bedrag.
Untappd: Kapitein_Merijn
Ik heb voor je:CLB schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 20:09:
Fossielen over:
- Acanthostega / Acanthostega
- Ankylosaurusromp / Ankylo torso
- Deinonychuskop / Deinony torso
- Parasauolophuskop (2x) / Parasaur skull
- Tyrannosauruskop / T. rex skull
Bij de Nookboys:
Gele / witte chrysanten
Oranje / rode anemonen
Rode / witte tulpen
Fossielen nodig:
- Ammoniet / Ammonite
- Coproliet / Coprolite
- Deinonychusstaart / Deinony tail
- Juramaia / Juramaia
- Quetzalcoatlus linker / Left Quetzal wing
Coproliet
Deinonychusstaart
Quetzalcoatlus linker =vleugel denk ik?
Mag ik dan van je?
Tyrannosauruskop
Acanthostega
Ankylosaurusromp
De coproliet heb ik net gebietst voor mijn t-rex-kop... De andere twee fossielen ruilen lijkt me tof!Japieh schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 20:29:
Ik heb voor je:
Coproliet
Deinonychusstaart
Quetzalcoatlus linker =vleugel denk ik?
Mag ik dan van je?
Tyrannosauruskop
Acanthostega
Ankylosaurusromp
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 21-04-2020 21:12 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Geen kans op een openings toegift?Crysania schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 20:20:
Something under the bed is drooling
Welke bloemen zaden heb je en zou ik evt mogenlijk shoppen bij de Nook Boys, indien je zaden hebt die niet op mijn eiland te verkrijgen zijn?CLB schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 20:32:
[...]
De coproliet heb ik net gebietst voor mijn t-rex-kop... De andere twee fossielen ruilen lijkt me tof!
***members only***
Dat ging lekker rapJapieh schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 20:36:
Ok kom ik er zo aan
Rn82 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 20:38:
Welke bloemen zaden heb je en zou ik evt mogenlijk shoppen bij de Nook Boys, indien je zaden hebt die niet op mijn eiland te verkrijgen zijn?
CLB schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 20:09:
Bij de Nookboys:
Gele / witte chrysanten
Oranje / rode anemonen
Rode / witte tulpen
[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 21-04-2020 20:46 ]
@ Crysania
Dank je wel voor je gastvrijheid. Ik heb Met mijn paar knollen nu mijn huis iets kunnen aflossen.
Dank je wel voor je gastvrijheid. Ik heb Met mijn paar knollen nu mijn huis iets kunnen aflossen.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik vrees dat ik het punt heb bereikt dat ik me begin te vervelen in de game.
Was net weer binnen 10 minuten zonder wachttijden of prijs voor de host mijn turnips kwijt, 544 bells per stuk. Quote maar even weer mijn oude uitleg hoe ik dat regel.Flamesz schreef op maandag 30 maart 2020 @ 19:23:
Zoeken op "カブ" = turnip, sorteer op latest.
Dan kijk je voor posts met een mooi hoog getal er in, of een screenshot van nooklings die hun prijs noemen.
Als je dat gevonden hebt gooi je ff de post door google translate om te kijken of ze er nog iets voor willen en hoe je ze kan bereiken.
Meestal vragen ze om zakken bells, goud of andere dure of zeldzame dingen, maar sommige slechts een Nook Miles ticket of helemaal niets.
Als er niet al een Dodo Code staat moet je ze ff een PM sturen, ik doe meestal in het Engels met google translate Japans er achteraan.
Als dat allemaal goed gaat ben je zo je turnips kwijt. Vorige week had de eerste die ik PMde direct een Dodo code voor me, deze week probeerde ik alleen de allerhoogste uit, maar dan kom je er moeilijk tussen. Kreeg van 2 geen reactie en uiteindelijk na veel proberen bij één binnengekomen die zijn dodo code publiek had gezet, dan zit je samen met een hoop andere continu die code in te voeren tot er een plek vrij is en je er als eerste bij bent.
Volgens mij helpt het ook wat later in de week pas te proberen, Maandag wil natuurlijk iedereen zijn zooi kwijt.
Hoe doe je dat dan? alles vrijgespeeld en zwemmen in het geld?Redax schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 21:04:
Ik heb het huis afbetaald en genoeg over en het eiland ver afgebouwd voor zover mijn inspiratie het toe heeft gelaten. Weet niet waar ik me voor de rest nog mee kan amuseren naast de dagelijkse routines uiteraard.dragoncry schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 21:07:
[...]
Hoe doe je dat dan? alles vrijgespeeld en zwemmen in het geld?
Bloemkwekerij beginnen misschien, vissen/bugs jagen voor trofeeen van Flick/CJ?Redax schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 21:10:
[...]
Ik heb het huis afbetaald en genoeg over en het eiland ver afgebouwd voor zover mijn inspiratie het toe heeft gelaten. Weet niet waar ik me voor de rest nog mee kan amuseren naast de dagelijkse routines uiteraard.
Weet niet of het wat voor je is, maar beter dan niets
Even wachten tot de update, schijnen weer een aantal nieuwe bomen, bosjes, museumdeel bij te komenRedax schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 21:10:
[...]
Ik heb het huis afbetaald en genoeg over en het eiland ver afgebouwd voor zover mijn inspiratie het toe heeft gelaten. Weet niet waar ik me voor de rest nog mee kan amuseren naast de dagelijkse routines uiteraard.
En daarom verkoop ik turnips alleen bij RL kennissenRedax schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 21:04:
Maar ieder zijn eigen speelstijl natuurlijk
Awesome! Kom graag een keertje kwijlen op jouw eiland van alle pracht en praalNoTimeRemains schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 21:22:
M'n museum omgeving is af
Toch nog
dankzij @Engineer Stewie voor de laatste :
:strip_exif()/f/image/NAKNLiaRrUtF4Fm8u52SYH2R.jpg?f=fotoalbum_large)
ook dank aan @tuxken en @Flamesz natuurlijk voor de hulp.
:strip_exif()/f/image/NAKNLiaRrUtF4Fm8u52SYH2R.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Netjes!dragoncry schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 21:31:
Toch nogdankzij @Engineer Stewie voor de laatste :
[Afbeelding]
Ik moet er nog aardig wat:
Acanthostega
Ammonite
Anomalocaris
Archaeopteryx
Eusthenopteron
Juramaia
Ankylo skull
Ankylo torso
Archelon tail
Brachio pelvis
Dimetrodon skull
Dimetrodon tail"
Diplo tail tip
Iguanodon torso
Iguanodon tail
Ophthalmo torso
Plesio neck
Quetzal torso
Stego skull
Tricera torso
T. rex skull
So I used time travel for the first time ever today.. And what we're gonna do right here is go back, way back into time. All the way back to December 6th, 2008. This was my home on Caprica, in Let's go to the City. #AnimalCrossing #ACNH #NintendoSwitch #NintendoWii pic.twitter.com/T9bnW04ops
— Thomas Thiele (@TCThiele) 21 april 2020
Make lovecraft not warcraft.
Net m'n tweede dag erop zitten. Ik heb Flo en Sparro als bewoners.
Morgen weer even op de rotsen slaan om genoeg iron zooi voor de echte shop te upgraden.
Leuk spel!
Morgen weer even op de rotsen slaan om genoeg iron zooi voor de echte shop te upgraden.
Leuk spel!