Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-07 13:12
dragoncry schreef op zondag 19 april 2020 @ 22:57:
[...]

Dank je, maar heb je mijn eiland gezien? als ze om nog 1 bloem durft te vraag wurg ik haar ermee :9

Maar zonder gein, ik denk dat ik DIY meubels te kort kom, ben bezig om ze maken en een beetje leuk te plaatsen, maar zoals met alles in AC kost het wat tijd, had gehoopt vandaag de 4-sterren te halen,
niet gelukt, maar morgen weer een dag, dus dan gaan we weer verder.
Ben je op mijn eiland geweest? Ik heb amper DIY meubelen en heb een 4 star rating. Ik heb enkel een woongedeelte gemaakt. Nog niks fancy, gewoon leuke 'wijk'.

Ik heb alle soorten bloemen (niet alle kleuren), maar ook niet overdreven ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

57 bells per turnip :( ..... iemand hier al wat beters?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Gunner schreef op maandag 20 april 2020 @ 08:56:
57 bells per turnip :( ..... iemand hier al wat beters?
91...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:30
Ik heb 112 maar zal wel stijgen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:24

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

(jarig!)
Zit op die discord om te kijken voor een hoge turnip prijs. Maar sommige mensen zijn gek. hebben ze een vrij hoge prijs maar vragen ze per trip 5 nugmile tickets. ik ben net begonnen heb niet eens genoeg voor 2 hahah

Dit is btw echt een handige site https://turnip.exchange/islands
Kan je gewoon een island zijn prijs zien en in de wachtrij aansluiten om naar dat eiland toe te gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 20-04-2020 09:05 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:08
Ik heb gister voor het eerste turnips gekocht en 7 dagen gratis online om te kijken hoe dat gaat. Dus hopen dat ik ze deze week of bij mezelf of bij iemand anders voor een leuke prijs kan verkopen. Zal geen vetpot worden, want had maar 200k te besteden gisterochtend.
Gisteravond maar weer op spinnenjacht geweest en heb zo'n 80 tarantulas om in te leveren. Is dat iets wat jullie ook nog doen? Of heeft dat niet zoveel zin meer zodra het geld via turnips begint te rollen?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-07 15:22
Engineer Stewie schreef op maandag 20 april 2020 @ 08:52:
[...]

Ben je op mijn eiland geweest? Ik heb amper DIY meubelen en heb een 4 star rating. Ik heb enkel een woongedeelte gemaakt. Nog niks fancy, gewoon leuke 'wijk'.

Ik heb alle soorten bloemen (niet alle kleuren), maar ook niet overdreven ofzo.
Nee, volgens mij niet, maar kom graag even kijken wat je zo al hebt staan,
misschien dat het mij helpt om ook een 4 sterren rating te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:06:
Gisteravond maar weer op spinnenjacht geweest en heb zo'n 80 tarantulas om in te leveren. Is dat iets wat jullie ook nog doen? Of heeft dat niet zoveel zin meer zodra het geld via turnips begint te rollen?
Ik heb daarmee m'n eerste 'grote geld' verdiend, vervolgens gewoon in turnips steken ja, dat loont wat meer :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 05:36
Raem schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:06:
Ik heb gister voor het eerste turnips gekocht en 7 dagen gratis online om te kijken hoe dat gaat. Dus hopen dat ik ze deze week of bij mezelf of bij iemand anders voor een leuke prijs kan verkopen. Zal geen vetpot worden, want had maar 200k te besteden gisterochtend.
hoe kom je aan 80 tarantulas behalve tarantula eiland vinden? ik heb er 1x eentje zien lopen op mijn eiland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Crysania schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:11:
[...]

hoe kom je aan 80 tarantulas behalve tarantula eiland vinden? ik heb er 1x eentje zien lopen op mijn eiland
Twee keer tarantula eilanden gemaakt. Dus alles op het eiland kappen en weghalen zodat de spawn rate van tarantulas hoger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Ik heb een keer zo'n tarantula eiland proberen te maken maar dat werkte niet zo goed. Kreeg meer waterkevers dan tarantula's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat moet je ook vooral doen op een eiland zonder rivieren / watertjes ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Zijn die er? Ik kan mij niet heugen dat ik op een volledig land-eiland ben gekomen ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Bamboo island heeft geen riviertjes en water. Daar gaat het snel. De tweede keer had ik minder geluk en was ik inderdaad langer bezig door de waterkevers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-07 21:03
Piet_Piraat7 schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:20:
Zijn die er? Ik kan mij niet heugen dat ik op een volledig land-eiland ben gekomen ooit.
Het bamboe eiland werkt vrij goed om spinnen te vangen, helemaal als er ook nog regen valt dan zijn er minder andere bugs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
dragoncry schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:06:
[...]

Nee, volgens mij niet, maar kom graag even kijken wat je zo al hebt staan,
misschien dat het mij helpt om ook een 4 sterren rating te krijgen :)
Ik heb wel net mijn museum weggezet om wat te terraformen daarvoor, maar roep maar op discord en zet de gate open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:24

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

(jarig!)
Weet iemand of het zo is dat als je een ander profiel maakt op de switch je een kopie van het eiland krijgt? of krijg je hetzelfde eiland dat synct met het andere profiel zeg maar?

is het tevens bijv mogelijk om een nieuw island te maken als je de save op een SD kaart ofzo hebt staan en dan een lege SD er in doet.. of kan dat al helemaal niet ? :P

[ Voor 32% gewijzigd door Ricmaniac op 20-04-2020 09:52 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-07 13:26
Ricmaniac schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:51:
Weet iemand of het zo is dat als je een ander profiel maakt op de switch je een kopie van het eiland krijgt? of krijg je hetzelfde eiland dat synct met het andere profiel zeg maar?

is het tevens bijv mogelijk om een nieuw island te maken als je de save op een SD kaart ofzo hebt staan en dan een lege SD er in doet.. of kan dat al helemaal niet ? :P
Het eiland zit aan de Nintendo Switch gekoppeld, ongeacht welk account hier gebruik van maakt.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:29
Crysania schreef op maandag 20 april 2020 @ 08:43:
Zal me hier ook maar eens melden. Vorige week begonnen en nu op dag 6. Gisteren voor het eerst turnips gekocht dus nu hopen op een mooie prijs ergens bij mezelf of iemand anders.

Mijn eiland heeft : peren, en qua bloemen viooltjes en tulpen

Heb nog geen animal crossing online ervaring. Hoop dat deze week met jullie te gaan ervaren ❤️

Zoek nog wel wat fruit. Heb alleen peer, appel en kers
Welkom :)

Ik heb ale fruitsoorten voor je. Kan je inmiddels de perenmeubels maken? Je krijgt er twee als DIY van Nook. Die zoek ik nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
sacinici schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:59:
[...]

Welkom :)

Ik heb ale fruitsoorten voor je. Kan je inmiddels de perenmeubels maken? Je krijgt er twee als DIY van Nook. Die zoek ik nog.
ik kan een peren-kast en bed maken. weet niet hoe ik de DIY recepten aan je kan geven maar wil best het bed en de kast voor je maken. heb vanmiddag wel tijd om langs te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
Crysania schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:31:
[...]

ik kan een peren-kast en bed maken. weet niet hoe ik de DIY recepten aan je kan geven maar wil best het bed en de kast voor je maken. heb vanmiddag wel tijd om langs te komen
Ik wil alleen de meubels :)

Ergens in de middag is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:18
Gisteren weer een aantal knollen gekocht :P, en ook mijn Nook's Hook is geupgrade :D. Ik logde een paar dagen geleden in en kreeg de melding van Isabelle dat mijn winkel geupgrade kon worden. Gisteren een keuken van 140k klingels gekocht, dus dat schiet zo wel op met die duren items :P.

Van de week maar kijken of ik mijn knollen kan verkopen. Met dat geld m'n laatste hypotheek afbetalen, en kan ik anderen gaan helpen.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 22:25

NoTimeRemains

I know

Diigii schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:42:
Gisteren weer een aantal knollen gekocht :P, en ook mijn Nook's Hook is geupgrade :D. Ik logde een paar dagen geleden in en kreeg de melding van Isabelle dat mijn winkel geupgrade kon worden. Gisteren een keuken van 140k klingels gekocht, dus dat schiet zo wel op met die duren items :P.

Van de week maar kijken of ik mijn knollen kan verkopen. Met dat geld m'n laatste hypotheek afbetalen, en kan ik anderen gaan helpen.
Hoe heb je de nook geupgrade dan? Via time travel?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:15
Raikkonen_WC schreef op maandag 20 april 2020 @ 06:51:
[...]

Dus omdat je "cheat", zelf een fout maakt, gaat de switch de kast is, en is het spel het schuld??? Dat is toch net zoiets als in real life beleggen en de bank de schuld geven omdat je aandelen niks meer waard zijn? Je hebt gegokt, en verloren!
Ik vind het belachelijk dat je in een singleplayer game niet zelf mag weten wat je met je geld doet etc. Anderen hebben er verder geen last van wat ik wel of niet doe.
Typisch besluit van oom Nintendo, net zoals dat je altijd op het zelfde eiland zit als iemand anders op dezelfde Switch speelt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604938

michaelw1998 schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:48:
[...]

Ik vind het belachelijk dat je in een singleplayer game niet zelf mag weten wat je met je geld doet etc. Anderen hebben er verder geen last van wat ik wel of niet doe.
Typisch besluit van oom Nintendo, net zoals dat je altijd op het zelfde eiland zit als iemand anders op dezelfde Switch speelt 8)7
Dat is als stellen dat je een RPG stom is omdat het je niet oneindige experience geeft. Je mag toch lekker zelf weten wat je met je level doet?

Had dan even opgezocht op welke manier je wel bells kan verdienen met weinig werk. Had je nu niet zo zuur hoeven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
[...]

maar het is gewoon een ingame mechanic.. turnips vergaan na 1 week. time travel je te ver ben je f*cked. zelfde als je niet timetravelled en te lang wacht vergaan ze ook. is dat dan ook stom? het is het hele idee van die feature in het spel.

ik vind dit iets heel anders als je eiland moeten delen met anderen op de zelfde switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
[...]

Het lijkt erop dat je snelle gameplay verwacht (dingen snel wil doen, verdienen), dat gaat in AC niet, en is ook niet de bedoeling/basis van het spel, natuurlijk zijn er manieren om dingen wat te versnellen, maar boos worden op AC/nintendo omdat een cheat niet werkt zoals je had verwacht is..onredelijk.
Niemand vertelt je wat je "moet" doen met je geld en het samen spelen op 1 eiland per console is al sind de gamecube zo, de eninge manierr om dit te omzeilen was om de save-cartridge te vervangen voor een ander, helaas gaat dit op de switch at lastig..

Het spel functioneert zoals bedoeld, en is niet "stuk" (op de online na dan :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:15
Crysania schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:52:
[...]

maar het is gewoon een ingame mechanic.. turnips vergaan na 1 week. time travel je te ver ben je f*cked. zelfde als je niet timetravelled en te lang wacht vergaan ze ook. is dat dan ook stom? het is het hele idee van die feature in het spel.

ik vind dit iets heel anders als je eiland moeten delen met anderen op de zelfde switch.
Forward time travelen kan prima zolang je van de volgende zondag afblijft. Maar als je terug in de tijd gaat is het gedaan, en dat vind ik vreemd. Ik ging ervan uit dat in de savegame de datum wordt opgeslagen. Door vooruit te travelen en een slechtere prijs te krijgen zou je dan naar mijn mening het spel kunnen verlaten zonder op te slaan. Als je dan de datum terugzet naar wanneer je als laatst opgeslagen hebt zou er niks veranderd moeten zijn.
Dat is hoe savegames normaal werken.

Lijkt er nu meer op dat als je een nieuwe dag triggered Nintendo toch al stiekem aan je savefile komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
NoTimeRemains schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:43:
[...]

Hoe heb je de nook geupgrade dan? Via time travel?
Nope, heb geen time travel gebruikt, ook niet om de Nook's Hook te upgraden. Ik kreeg de melding toen ik inlogde.

Verder ook niets speciaals gedaan. Iemand zei voor weken geleden tegen mij dat je 70k moet spenden (hij had namelijk toen alwel een geupgrade Nooks Hoek), maar toen ik 70k aan items had gekocht, werkte het niet (dus diegene had wel time travel gedaan :P). Op andere websites zeggen ze dat de kans aanwezig is dat ergens na 1 maand spelen Nook's Hoek wordt geupgrade. Helaas is dit volgens mij nog niet bevestigd.

Inmiddels speel ik al ruim een maand, dus het kan best kloppen. 70K spenden heb ik gedaan door die goedkoopste items opnieuw en opnieuw te kopen (al weken geleden). Maar hoe dat spenden precies zit, is ook niet echt duidelijk (mogen het bijv. alleen die items zijn die dagelijks te koop zijn, of mag het ook fruit zijn etc.)

[ Voor 11% gewijzigd door Diigii op 20-04-2020 11:00 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:33
Irritant dat ik maar geen DIY kitchen recepten krijg. Heb nu een extra kamer waar ik niks mee kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:11
Diigii schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:58:
[...]

Nope, heb geen time travel gebruikt, ook niet om de Nook's Hook te upgraden. Ik kreeg de melding toen ik inlogde.

Verder ook niets speciaals gedaan. Iemand zei voor weken geleden tegen mij dat je 70k moet spenden (hij had namelijk toen alwel een geupgrade Nooks Hoek), maar toen ik 70k aan items had gekocht, werkte het niet (dus diegene had wel time travel gedaan :P). Op andere websites zeggen ze dat de kans aanwezig is dat je ergens na 1 maand spelen de kans is dat Nook's Hoek wordt geupgrade. Helaas is dit volgens mij nog niet bevestigd.

Inmiddels speel ik al ruim een maand, dus het kan best kloppen. 70K spenden heb ik gedaan door die goedkoopste items opnieuw en opnieuw te kopen (al weken geleden).
oh, Ik ook, morgen is mijn Nook's dicht.
Denk dat de rest die de game toen op vrijdag ipv woensdag (want Gamemania die em op woensdag verkocht) dus over een dag of 2 aan de beurt is.

Morgen kan ik dus niets verkopen, of kopen, of turnip prices checken maar mijn vermoeden is dat ik toch op een decreasing lijn zit voor mijn turnips deze week (of met geluk een large spike weer maar daar gaan we maar even niet van uit)

maar Nook's Cranny upgrade:

Able sisters in the town
minimaal 30 dagen nadat Nook's Cranny open is gegaan
200k Bells aan inkoop/verkoop bij Nook's cranny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Akaendra schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:03:
maar Nook's Cranny upgrade:

Able sisters in the town
minimaal 30 dagen nadat Nook's Cranny open is gegaan
200k Bells aan inkoop/verkoop bij Nook's cranny
Ja dat dacht ik dus ook.

Ah klopt dus, net opgestart en morgen gaat Nook's Cranny in de verbouwing en dan overmorgen heb ik eindelijk de grote winkel. Precies 30 dagen. 32 dagen ingame omdat ik op dag 2 de eerste upgrade kreeg.

[ Voor 25% gewijzigd door NoTimeRemains op 20-04-2020 11:36 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
michaelw1998 schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:58:
[...]

Forward time travelen kan prima zolang je van de volgende zondag afblijft. Maar als je terug in de tijd gaat is het gedaan, en dat vind ik vreemd. Ik ging ervan uit dat in de savegame de datum wordt opgeslagen. Door vooruit te travelen en een slechtere prijs te krijgen zou je dan naar mijn mening het spel kunnen verlaten zonder op te slaan. Als je dan de datum terugzet naar wanneer je als laatst opgeslagen hebt zou er niks veranderd moeten zijn.
Dat is hoe savegames normaal werken.

Lijkt er nu meer op dat als je een nieuwe dag triggered Nintendo toch al stiekem aan je savefile komt.
New Horizons heeft een autosave functie. Die zal bij time travel ongetwijfeld getriggered worden. Als je het draaiende icoontje rechts bovenin je scherm ziet wordt er een autosave gemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 20-04-2020 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Diigii schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:42:

Is dat heel toevallig de open keuken? Zou die graag of willen cataloggen, of dat gewoon geld bij je kom dumpen en em meeneem, laatste dingetje wat ik nog nodig heb voor een gebied op mijn eiland namelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 14-07 20:14

Damien

-iwnl-

Ricmaniac schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:51:
Hetzelfde eiland
Momenteel nog niet mogelijk, moet eind van dit jaar wel mogelijk worden echter dan wel via Nintendo Online en zo profielen overzetten naar een andere Switch. Het nadeel van de huidige situatie is dat als je Switch abrupt kapot zou gaan dat je simpelweg alles kwijt bent ook al zou je je account overzetten op een nieuwe Switch.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
Akaendra schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:09:
[...]

Is dat heel toevallig de open keuken? Zou die graag of willen cataloggen, of dat gewoon geld bij je kom dumpen en em meeneem, laatste dingetje wat ik nog nodig heb voor een gebied op mijn eiland namelijk :D
Het gaat om deze keuken:

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/691705507186081922/701468692315373648/IMG_20200419_182520.jpg?width=1868&height=882

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

die is nice!

heeft iemand heel veel steen over? ik koop t allemaal!

[ Voor 9% gewijzigd door NoTimeRemains op 20-04-2020 12:00 ]

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derKaiser29
Die wil ik zo graag ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinenanita
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 28-05-2020
We zijn nu een aantal dagen aan het spelen en langzaam gebeurt er ook wat op ons eiland.
Onze poorten staan open voor bezoek.

Dodo code 6S227

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Dat gaat hem inderdaad zijn.
Zou hem graag willen cataloggen ofzo, hoeft natuurlijk niet meteen, maar every bit helps om het zo maar te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Pff, mijn huidige turnip prijzen zijn in ieder geval ruk.
43 vanochtend en 121 nu.
Ga maar eens op zoek naar iemand die leuke prijzen heeft haha. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15-07 20:14
Echt belachelijk dat mensen zich 20 NMT's / 500k durven te vragen op die turnip exchange 8)7
En daarnaast mensen die in de wachtrij staan bij iemand met een turnip prijs van 90 en flink mogen dokken in verhouding. Ik snap het niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:45
Ik ben nog steeds aan het bepalen of dit iets voor mij kan zijn. Heb onlangs Stardew gespeeld en ik kon mij er wel mee vermaken maar alleen het vissen was echt onmogelijk en frustreerde enorm. Hoe is het vissen in deze game, leuke mechanic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
D. Ninjai schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:20:
Ik ben nog steeds aan het bepalen of dit iets voor mij kan zijn. Heb onlangs Stardew gespeeld en ik kon mij er wel mee vermaken maar alleen het vissen was echt onmogelijk en frustreerde enorm. Hoe is het vissen in deze game, leuke mechanic?
Het vissen zelf is niet bijzonder leuk ofzo, het is vrij simpel. Maar het verzamelen van vissen voor het museum maakt het wel weer leuk. Compleet ander spel dan Stardew Valley in mijn ogen, iets relaxter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
dat is persoonlijk maar waar je in SDV cntinu aan het knoppendrukken bent is dat bij AC niet,
een vis hapt maximaal 5 keer, en ergens tussen de 1e en 5e keer hapt de vis en druk je op een toets.

Verder is het aanzienlijk langzamer dan SDV, maar wel veel uitgebreider in de dingen die je kunt doen,
Het langzame karakter moet je wel liggen, 1 in-game dag duurt 24 uur, wat progressie erg langzaam maakt ten opzichte van SDV.

[ Voor 17% gewijzigd door dragoncry op 20-04-2020 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Alexknl schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:20:
Echt belachelijk dat mensen zich 20 NMT's / 500k durven te vragen op die turnip exchange 8)7
En daarnaast mensen die in de wachtrij staan bij iemand met een turnip prijs van 90 en flink mogen dokken in verhouding. Ik snap het niet meer..
de online markt is kapot omdat "iedereen" de eerste weken massaal van weinig bells naar heul veul is gegaan zijn bells niet meer interessant.

nmt's zijn ook steeds minder waard omdat de bells minder waard worden.

ook is die villager ruil handel vrij bizar. ik zag gisteren die kat Raymond voor 250 nmt's + 10 mil bells weggaan...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:45
De mechanic is makkelijker, maar de frustratie is voor mij hetzelfde. 200+ Vis voer gemaakt en uitgegooid om de tonijn en merlijn te vangen en nog niets niet gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Unomomentodado schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:27:
[...]

De mechanic is makkelijker, maar de frustratie is voor mij hetzelfde. 200+ Vis voer gemaakt en uitgegooid om de tonijn en merlijn te vangen en nog niets niet gevangen.
Niet boos worden, is maar een vraag: deze vissen vind je alleen bij de pier, is dat waar je vist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
dragoncry schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:37:
[...]

Niet boos worden, is maar een vraag: deze vissen vind je alleen bij de pier, is dat waar je vist?
No worries, goed dat je ff verifieert. :) Bij de pier inderdaad. Overigens zal het vast aan mezelf liggen want de keren dat ik een grote vis zie, dan mis ik die met mijn timing. Desalniettemin frustrerend. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Unomomentodado op 20-04-2020 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:09:
Ik kan de 'IJzeren-houten aanrecht' maken voor je...
Die moet je maken met 4 hout, 3 ijzerklompjes, 1 ijzeren houten-ladenkast en een snijplank.
Ik heb echter alleen nog geen DIY-recept voor de ijzeren houten-ladenkast, als jij die hebt, lukt dat wel.

Voor de geïnteresseerden...
Bij de Nookboys:
Gele chrysanten / witte chrysanten
Rode anemonen / witte anemonen
Gele tulpen / rode tulpen

Qua op te halen fossielen:
- Acanthostega
- Barnsteen
- Deinonychuskop
- Diplodocusstaart
- Parasaurolophuskop
- Plesiosaurrusstaart
- Pteranodonkop & -romp
- Reuzenhert (linkerhelft)
- Spinosauruskop
- Tyrannosauruskop

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ben ook bezig met turnip-exchange om de eerste lading knollen te verkopen, maar er zijn een paar aanpassingen aan doorgevoerd, irritante. Zo staan niet direct bovenaan de beste turnip-prijzen, annoying.

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 20-04-2020 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

CLB schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:53:
[...]

Die moet je maken met 4 hout, 3 ijzerklompjes, 1 ijzeren houten-ladenkast en een snijplank.
Ik heb echter alleen nog geen DIY-recept voor de ijzeren houten-ladenkast, als jij die hebt, lukt dat wel.

Bij de Nookboys:

- Acanthostega
- Ankylosauruskop
- Barnsteen (2x)
- Deinonychuskop
- Diplodocusstaart
- Parasaurolophuskop
- Parasaulolophusstaart
- Plesiosaurrusstaart
- Pteranodonkop & -romp
- Spinosauruskop
- Tyrannosauruskop

Kan de gate wel even openzetten als iemand wat wil, laat het maar even weten dan :)

Ben ook bezig met turnip-exchange om de eerste lading knollen te verkopen, maar er zijn een paar aanpassingen aan doorgevoerd, irritante. Zo staan niet direct bovenaan de beste turnip-prijzen, annoying.
graag ik ben op zoek naar witte crysanten
ankylo kop
barnsteen

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
[...]

Bij de Nookboys:

- Acanthostega
- Ankylosauruskop
- Barnsteen (2x)
- Deinonychuskop
- Diplodocusstaart
- Parasaurolophuskop
- Parasaulolophusstaart
- Plesiosaurrusstaart
- Pteranodonkop & -romp
- Spinosauruskop
- Tyrannosauruskop

Kan de gate wel even openzetten als iemand wat wil, laat het maar even weten dan :)

Ik wil graag de Parasaulolophusstaart. Wil je er iets voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoTimeRemains schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:01:
graag ik ben op zoek naar witte crysanten
ankylo kop
barnsteen
Heb ze in m'n zak :) Bloemen kun je dus zelf even aanschaffen :)
sacinici schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:03:
Ik wil graag de Parasaulolophusstaart. Wil je er iets voor?
Heb 'm in m'n zak :)
En wat ik ervoor wil, niks hoor, maar wat bloemzaadjes of een ander fossiel mag altijd.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

CLB schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:06:
[...]

Heb ze in m'n zak :) Bloemen kun je dus zelf even aanschaffen :)

[...]

Heb 'm in m'n zak :)
En wat ik ervoor wil, niks hoor, maar wat bloemzaadjes of een ander fossiel mag altijd.

***members only***
naar welke fossielen ben je op zoek? ik kan even bij mij kijken wat ik over heb

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:34
[...]

Bij de Nookboys:

- Acanthostega
- Ankylosauruskop
- Barnsteen (2x)
- Deinonychuskop
- Diplodocusstaart
- Parasaurolophuskop
- Parasaulolophusstaart
- Plesiosaurrusstaart
- Pteranodonkop & -romp
- Spinosauruskop
- Tyrannosauruskop

Ik zou wel wat anemonen willen kopen, en een cuttingboard of twee zou ook fijn zijn, dan kan ik wanneer ik zo'n ladenkast vind ook zelf de kitchenette maken.

Als er iemand trouwens nog fossielen van mij nodig heeft, ze zijn allemaal behalve de blauwe beschikbaar.
Mijn lijst met fossielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoTimeRemains schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:07:
naar welke fossielen ben je op zoek? ik kan even bij mij kijken wat ik over heb
De grijze (klikbaar plaatje)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MG-3Ge4wfjyb74DNukSRVBLvIp8=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7nzO1T2WMNJY2XVVaUIkNkah.jpg?f=fotoalbum_medium
Flamesz schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:08:
Ik zou wel wat anemonen willen kopen, en een cuttingboard of twee zou ook fijn zijn, dan kan ik wanneer ik zo'n ladenkast vind ook zelf de kitchenette maken.
Kom maar langs, snijplanken zal ik even bouwen :)

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 20-04-2020 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
@CLB Welke app houd je dat in bij?

[ Voor 7% gewijzigd door Unomomentodado op 20-04-2020 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-07 21:03
Alexknl schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:20:
Dat is de maandag :) In de loop van de week neemt de gekte wel wat af. Maar op de exchange zie je vandaag inderdaad belachelijke "prijzen".

Zelf heb ik geluk gehad en gisteren 2 ladingen verkocht voor 600nogwat zonder te hoeven lappen. Dus alles wat ik er nu nog mee verdien is leuk meegenomen.

Maar ik begin me ondertussen af te vragen wat je met die bells moet uiteindelijk. Als de leningen zijn afbetaald waar kan je dan bakken bells aan uitgeven behalve een paar dure items en kroontjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@Unomomentodado Die heb ik een stukje terug gepost. ACNH Life (Japanse tekst in Play store).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah communicatiefout... Ik kom er weer aan, excuses :(
Members only:

Dat constant wachten op die landings-animaties enzo, bloedirritant.

[ Voor 49% gewijzigd door CLB op 20-04-2020 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Unomomentodado schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:38:
[...]

No worries, goed dat je ff verifieert. :) Bij de pier inderdaad. Overigens zal het vast aan mezelf liggen want de keren dat ik een grote vis zie, dan mis ik die met mijn timing. Desalniettemin frustrerend. :)
Speel je toevallig met een pro controller ?
Ik had dit probleem ook bij 2 soort vissen en heb toen in handheld zitten vissen. Toen was ik nooit 'te laat'.
Dacht eerst dat het mijn leeftijd was maar de delay van de pro controller was bij mij het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Unomomentodado schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:38:
[...]

Ja, ken dat gevoel, het helpt om gewoon langs de waterlijn te lopen en alle vissen te vangen, dan wordt dat gevoel (bij mij in ieder geval) wat minder van, lagere verwachting dus minder "Deze moet ik vangen" :)
En vissen als je tijd hebt, zodat er geen tijdsdruk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:07
Arunia schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:13:
@Unomomentodado Die heb ik een stukje terug gepost. ACNH Life (Japanse Koreaanse tekst in Play store).
;)

Zijn er nog mensen die een drink machine in een andere kleur dan zwart of blauw hebben en willen ruilen?
Morgenmiddag komt overigens mijn spike voor de Turnips, ben benieuwd hoe hoog hij zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

tuxken schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:17:
[...]

Ik had dit probleem ook bij 2 soort vissen en heb toen in handheld zitten vissen. Toen was ik nooit 'te laat'.
Dacht eerst dat het mijn leeftijd was maar de delay van de pro controller was bij mij het probleem :)
ik speel exclusief met de procontroller nooit geen problemen met delay

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Flapperbol schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:18:
[...]

;)

Zijn er nog mensen die een drink machine in een andere kleur dan zwart of blauw hebben en willen ruilen?
Morgenmiddag komt overigens mijn spike voor de Turnips, ben benieuwd hoe hoog hij zal zijn.
Mijn drinkmachines zijn roze, kan er morgen een voor je bestellen. Kwam er vandaag achter dat je maar 5 van die dingen per dag kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
[...]

;)

Ik heb roze, ik wil evt. wel ruilen tegen een blauwe, pb maar bij interesse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-07 11:23
Mijn Switch arriveerde vanmorgen, dus ik ben eindelijk begonnen. Leuk spel.
Wachtende op m'n huisje nu. Ik heb cherrys/kersen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
Ik zoek de volgende fossielen:

Australopith
Diplodocus Neck
Spinosaurus Torso

En geen fossiel maar rode rozen zoek ik ook nog.

Als je een van deze te ruil hebt, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
sacinici schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:56:
Ik zoek de volgende fossielen:

Australopith
Diplodocus Neck
Spinosaurus Torso

En geen fossiel maar rode rozen zoek ik ook nog.

Als je een van deze te ruil hebt, hoor ik het graag.
Ik heb Australopith (Australopitecus?) voor je. Als ik ff door je shops mag kijken mag je m hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leuk dat we net een min-Tweakers-meeting hadden, excuses voor m'n lompheid.
Was nog druk met werk, verbinding viel nog een keer weg, hoe ik items moest droppen was gek...

Al met al bedankt voor de fossielen / bloemzaadjes, kan ik weer lekker verder met 'craften' en verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamDoes
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-03 21:38
Heeft iemand rode rozen zaadjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
tuxken schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:17:
[...]

Klopt, goeie tip thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ik ben nog op zoek naar:
- Australopith
- Anomalocaris
- Quetzalciatlus - Left wing

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Ik heb de song Comrade K.K. dubbel gekocht. iemand interesse ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
tuxken schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:29:
graag :), zal vanavond ff kijken wat ik te ruil heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
dragoncry schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:30:
[...]

graag :), zal vanavond ff kijken wat ik te ruil heb
Je hebt post..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

[...]

;)

Maar ik zoek zelf nog een rooie.:P
tuxken schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:29:
Grappig, net toevallig per ongeluk Surfin' KK dubbel gekocht.. Maar ik raak 'm wel kwijt.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Sméagol schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:39:
[...]
Grappig, net toevallig per ongeluk Surfin' KK dubbel gekocht.. Maar ik raak 'm wel kwijt.
ja, klopt. Ik koop elke dag een 'nieuwe' song om dan de dag erop te zien dat ik hem eigenlijk al had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
@tuxken , @Sméagol

Ik heb geen K.K's dubbel, ik zal Comrades naar Sméagol sturen/brengen dan kunnen jullie ruilen.
Een eerlijke ruil heeft voorrang over wat ik kan bieden op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604938

Iemand een lijst met de Nederlandse vertaling van KK liedjes, vissen en insecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de Nookboys:

- Acanthostega
- Barnsteen
- Deinonychuskop
- Diplodocusstaart
- Parasaurolophuskop
- Plesiosaurrusstaart
- Pteranodonkop & -romp
- Spinosauruskop
- Tyrannosauruskop

En ik kan ook wat extra snijplanken maken, die zijn blijkbaar nogal populair... :+

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
Ik kom er zo ff aan CLB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

dragoncry schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:53:
@tuxken , @Sméagol

Ik heb geen K.K's dubbel, ik zal Comrades naar Sméagol sturen/brengen dan kunnen jullie ruilen.
Een eerlijke ruil heeft voorrang over wat ik kan bieden op dit moment :)
Nah die heb ik zelf al. Heb verder zelf ook geen haast met de KK songs, ik kan ze nu elke week requesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
Flamesz schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:59:
[...]

Ik heb Australopith (Australopitecus?) voor je. Als ik ff door je shops mag kijken mag je m hebben.
Heb je het nog? Je mag zeker de shops checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
sacinici schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:18:
[...]

Heb je het nog? Je mag zeker de shops checken
Ik heb m nog, stuur je een dodo code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Turnip price 68, awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Laatst online: 15-07 11:07
Kan iemand helpen met bloemen(zaden)?Wil wat meer variatie. Kan iemand mij aan het volgende helpen:
Roses,
Lilies,
Cosmos, of
Mums?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
Is het iemand wel eens opgevallen dat het melodietje wat speelt als je op reis gaat (als je door de gate gestapt bent) wel heel erg bekend klinkt, volgens mij uit MarioKart (vlak voor de countdown voor starten van race?)

Kan het niet met zekerheid plaatsen, maar het klinkt echt heel erg bekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 475033

Wie heeft er een mooie turnip prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy89
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:16
Sinds een paar dagen aan het spelen. Erg leuke game. Zojuist voor het eerst een willekeurig eiland bezocht en daar wat bloemen meegenomen die ik op mijn eigen eiland nog niet had. Hoe kan ik deze planten? Als ik een gat graaf en deze erin stop, ziet het eruit als een fossiel en niet als een opkomende bloem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
dragoncry schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:09:
Is het iemand wel eens opgevallen dat het melodietje wat speelt als je op reis gaat (als je door de gate gestapt bent) wel heel erg bekend klinkt, volgens mij uit MarioKart (vlak voor de countdown voor starten van race?)

Kan het niet met zekerheid plaatsen, maar het klinkt echt heel erg bekend..
Die is me nog niet opgevallen. Wel dat de sound effect als je bijvoorbeeld iets craft of vangt heel erg op die van Yoshi lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-07 08:38
jordy89 schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:18:
Sinds een paar dagen aan het spelen. Erg leuke game. Zojuist voor het eerst een willekeurig eiland bezocht en daar wat bloemen meegenomen die ik op mijn eigen eiland nog niet had. Hoe kan ik deze planten? Als ik een gat graaf en deze erin stop, ziet het eruit als een fossiel en niet als een opkomende bloem.
Als je de bloem geplukt hebt kun je deze volgens mij niet planten. Dit kan alleen als je de bloem opgegraven hebt. Met geplukte bloemen kun je verschillende diy recepten maken.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Is er een goede reden om cedar bomen en andere non fruit bomen te bewaren? dacht eerst dat alle loofbomen fruit bomen van mijn native soort waren maar dat is dus niet zo. dus ben ze nu aan het opruimen en een grote boomgaard aan het maken. nu alleen bedenken of ik ze dus wil houden.

ook heb ik wat bamboe staan maar die heb ik ook maar weinig nodig lijkt me of later misschien meer? of leveren die nog wat op? (zijn nu nog aan het groeien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:59
@Crysania

Er zijn verschillende recepten met bamboe.

Van vorige versies weet ik dat Cedars in de winterperiode wel leuk zijn.

Andere non-fruit loofbomen zijn misschien hardhout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Die normale bomen zijn dus ook je cherry blossoms. Ik zou er zeker een zooi houden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:12

fub

Een money tree wordt na het oogsten ook een gewone hardwood tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy89
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:16
Lau1187 schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:02:
[...]

Als je de bloem geplukt hebt kun je deze volgens mij niet planten. Dit kan alleen als je de bloem opgegraven hebt. Met geplukte bloemen kun je verschillende diy recepten maken.
Ah oké bedankt. Volgens mij heb ik deze DIY recepten nog niet gevonden.
Ik heb nu 2 willekeurige eilanden bezocht en beide hadden exact dezelfde fruit kers en cocos. Is dit toeval? Of krijg jij elke keer dezelfde fruitsoorten en bloemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-07 08:38
jordy89 schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:58:
[...]

Ah oké bedankt. Volgens mij heb ik deze DIY recepten nog niet gevonden.
Ik heb nu 2 willekeurige eilanden bezocht en beide hadden exact dezelfde fruit kers en cocos. Is dit toeval? Of krijg jij elke keer dezelfde fruitsoorten en bloemen?
Bij mystery islands heb je kans op dezelfde soort fruitbomen als op je eigen eiland, en 1 andere soort.
Ik heb bijvoorbeeld perziken als native fruit op mijn eiland, en kom qua fruitbomen op mystery islands alleen perzik of sinaasappel (en kokosnoot) tegen.

Steam ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 16FtPauly
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 04-10-2022
Crysania schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:24:
Is er een goede reden om cedar bomen en andere non fruit bomen te bewaren? dacht eerst dat alle loofbomen fruit bomen van mijn native soort waren maar dat is dus niet zo. dus ben ze nu aan het opruimen en een grote boomgaard aan het maken. nu alleen bedenken of ik ze dus wil houden.

ook heb ik wat bamboe staan maar die heb ik ook maar weinig nodig lijkt me of later misschien meer? of leveren die nog wat op? (zijn nu nog aan het groeien)
Ik was toevallig vandaag op een zuidelijk halfrond eiland terecht gekomen, aldaar kon je ook dennenappels uit de naaldbomen schudden, dus ik zou ze zeker bewaren, echter als je er echt vanaf wil kan dat, je kunt ze altijd in je shop kopen en kweken :D.

Tip: ook al legt Tom Nook het uit, het ontschiet vaker mensen dat je met fruit een boom volledig kunt uprooten, dus 1 fruit eten is 1 volwassen boom met de schep uitgraven :D.
Pagina: 1 ... 24 ... 57 Laatste