Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:41
Anoniem: 613510 schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:48:
[...]

en niet te vergeten
spoiler: AAAAA
eieren
:+ ja, zou het haast vergeten :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:02
Al die ei-frustratie was zo makkelijk te verhelpen als je gewoon met het konijn kon praten en vragen of die wil stoppen met eieren te verstoppen. Dan kunnen mensen die het wèl leuk vinden doorzoeken naar eieren en normale mensen gewoon doorgaan met materiaal verzamelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:06
Van het weekend ook eens begonnen met het spel.
Voor het eerst dat ik er echt mee bezig ben.
Nu vraag ik mij alleen af als ik vrienden maak kunnen ze dan ook mijn eiland plunderen?
Bijv.
Ik heb er nu een aantal kokosbomen staan. Ik nodig iemand uit kan deze dan bijv. mijn bomen omkappen en meenemen?

Of kun je elkaar niet "beroven"?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:35
Patch 1.1.4 is uit.... Minder eieren tot 11 april!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:26
Clavat schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:52:
Nu vraag ik mij alleen af als ik vrienden maak kunnen ze dan ook mijn eiland plunderen?
Bijv.
Ik heb er nu een aantal kokosbomen staan. Ik nodig iemand uit kan deze dan bijv. mijn bomen omkappen en meenemen?

Dan kan alleen als je ze als BFF instelt. Een doorsnee bezoeker kan vrij weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
aah oke thnks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:04
Clavat schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:52:
Bijv.

Welkom! :D Leuk om te zien dat steeds meer mensen de game kopen. Je moet elkaar eerst toevoegen als "Best friend" in je mobieltje. Dan hebben mensen de mogelijkheid om ook fruit en andere zaken van je bomen af te halen.

Het voordeel van best friends is weer dat je voor elkaar spullen kan kopen en deze naar elkaar kan mailen. Maar wees inderdaad voorzichtig wie je als best friend toevoegt en op je eiland uitnodigt. Meestal zorg ik dat ik al mijn klusjes al heb gedaan (zoals vruchten plukken) voordat ik mensen uitnodig.

Gisteren tussen de 5k-10k knollen gekocht, deze ook maar in een afgesloten kamer gezet, just in case ;).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Ik zit nu in het stuk dat ik 30 ijzerklompjes moet vinden voor de winkel.
Iedere dag vind ik tot nu toe maar 1 of hoogstens 2 klompjes.

Dus nu een snelle manier vinden om nog meer ijzer te verkrijgen.
Heb het ijzer dat ik gekregen had van een bewoner gebruikt voor steviger materiaal te maken.
IK ben echt nog helemaal ontdekkende op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Clavat schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:59:
Ik zit nu in het stuk dat ik 30 ijzerklompjes moet vinden voor de winkel.
Iedere dag vind ik tot nu toe maar 1 of hoogstens 2 klompjes.

Dus nu een snelle manier vinden om nog meer ijzer te verkrijgen.
Heb het ijzer dat ik gekregen had van een bewoner gebruikt voor steviger materiaal te maken.
IK ben echt nog helemaal ontdekkende op dit gebied.
Je kunt de stenen op je eiland meerdere keren raken voor meer resources, op goolge is hier meer over te vinden, verder kun je nook tickets kopen om op mistery eilanden resources te verzamelen.

Ook kun j hier eens rondvragen wie er wat over heeft om je sneller opweg te helpen ;)
Houd er wel rekening mee dat:
spoiler:
De shop niet 24/7 open is, maar van 08:00 t/m 22:00

[ Voor 6% gewijzigd door dragoncry op 06-04-2020 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-05 21:38
derKaiser29 schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:36:
Opvallend dat wanneer ik zo'n nook miles ticket inzet, ik standaard op hetzelfde eiland terecht kom met mijn eigen fruit :')
Ik ben 1 keer op tarantula island uitgekomen en 1 keer een eiland met alleen stenen waar muntjes en geldzakken uitkomen. Heb denk ik ongeveer 15 eilanden totaal bezocht. Verder ook een eiland met cherrys en bamboe(kap alle bamboos en verkoop ze aan T&T). Dus met een beetje geluk krijg je soms een goede eiland.

Deze ochtend zijn de prijzen bij mij 126 voor de turnips/knollen. Ik wacht het nog even af voordat ik mijn knollen verkoop maar als iemand ze wilt verkopen op mijn eiland kan ik de gates opengooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-05 19:51
Anoniem: 613510 schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:48:
[...]

en niet te vergeten
spoiler: AAAAA
eieren
spoiler:
*Eieren flashback*

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchone op 06-04-2020 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Laatst online: 20-05 16:02
Heeft iemand tips om momenteel aan een fysieke versie van het spel te komen? Afgelopen weekend ben ik samen met mijn vriendin eindelijk overgehaald om het spel te kopen, maar nu is hij dus overal uitverkocht en we hebben toch altijd graag de fysieke hoesjes.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:07

Melkaz

Melkazar

Turnips prijs maandag ochtend: 82 bells

:'(

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:57
frankv120 schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:48:
Heeft iemand tips om momenteel aan een fysieke versie van het spel te komen? Afgelopen weekend ben ik samen met mijn vriendin eindelijk overgehaald om het spel te kopen, maar nu is hij dus overal uitverkocht en we hebben toch altijd graag de fysieke hoesjes.
Amazon.nl lijkt hem nog gewoon te hebben. Wel een lange levertijd (Dinsdag 14 april verwacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Bensimpel schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 14:10:
[...]

Yup, 1.1.3 voor ac. Laatste versie dus.
We hebben ook via mobiele hotspot geprobeerd om router uit te sluiten. Maar dat werkt ook niet.
Update;
Nou als ze het op de router van haar tante probeert lukt het wel :D
Volgens mij is haar provider gewoon iets aan het blokeren. Nouja nu moet ze dus naar haar tante rijden en in de auto blijven (ivm corona), We kunnen in ieder geval nu samen spelen :D

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:41
Diigii schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:57:
[...]

Welkom! :D Leuk om te zien dat steeds meer mensen de game kopen. Je moet elkaar eerst toevoegen als "Best friend" in je mobieltje. Dan hebben mensen de mogelijkheid om ook fruit en andere zaken van je bomen af te halen.

Het voordeel van best friends is weer dat je voor elkaar spullen kan kopen en deze naar elkaar kan mailen. Maar wees inderdaad voorzichtig wie je als best friend toevoegt en op je eiland uitnodigt. Meestal zorg ik dat ik al mijn klusjes al heb gedaan (zoals vruchten plukken) voordat ik mensen uitnodig.

Gisteren tussen de 5k-10k knollen gekocht, deze ook maar in een afgesloten kamer gezet, just in case ;).
Mensen die niet friend of best friend zijn kunnen ook fruit uit je bomen halen hoor. Als je mensen als best friend toevoegt kunnen ze hun schep en bijl gebruiken, dus als je dat niet doet kunnen gasten je bomen niet kappen en je bloemen, fossielen en stenen niet meenemen.
Bloemen kunnen dus nog wel geplukt worden, of kapot gaan door er doorheen te rennen, als iemand geen best friend is, maar dat is de volgende dag weer hersteld.

Zelfs best friends kunnen overigens niets oppakken in je huis, dus je hoeft je kamer met turnips niet dicht te houden haha.

[ Voor 5% gewijzigd door Flamesz op 06-04-2020 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09-2024
frankv120 schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:48:
Vorige week donderdag op Amazon.nl besteld (Prime), vrijdagavond in huis.

--------

Ik ben momenteel met de shop quest bezig.. foutje gemaakt op mijn eerste dag.. iemand zei dat als je fruit eet je bomen kunt tillen en rotsen kapot kan meppen.. Heb alles behalve de iron haha. Zit nu op 13 ofzo. Vanavond even wat eilandjes bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

rbfotoeu schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:53:
Patch 1.1.4 is uit.... Minder eieren tot 11 april!!
Nog meer patches :o

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 613510

Dutchone schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:13:
[...]

spoiler:
*Eieren flashback*
spoiler:
*Fortunate Son speelt op de achtergrond* *geklapper van helicopter bladen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
:+ :P
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f3L7_ohmf_5sKm0nbzkFgPklAyM=/f/image/g9oXfylqOz2NiiRInCUvwJ8z.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 13:14
Ik speelt sinds 18 maart omdat ik de fysieke versie eerder heb kunnen bemachtigen. Ik dacht dat ik al wat leuke spullen had bemachtigd totdat ik op Twitter zag dat er mensen zijn die al complete arcade hallen hebben e.d. Dan vraag ik mij af; hoe dan? Al speel je met vrienden, dan nog heeft iedereen maar een zeer beperkt aanbod in de shop. Hoe krijg je je catalogus zover uitgebreid dat je dit soort dingen kan regelen? Ik snap er niets van..

[ Voor 6% gewijzigd door Redax op 06-04-2020 11:32 ]

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Redax schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:32:
Ik speelt sinds 18 maart, dat is dus al sinds voor de officiele release omdat ik de fysieke versie eerder heb kunnen bemachtigen. Ik dacht dat ik al wat leuke spullen had bemachtigd totdat ik op Twitter zag dat er mensen zijn die al complete arcade hallen hebben e.d. Dan vraag ik mij af; hoe dan? Al speel je met vrienden, dan nog heeft iedereen maar een zeer beperkt aanbod in de shop. Hoe krijg je je catalogus zover uitgebreid dat je dit soort dingen kan regelen? Ik snap er niets van..
Catalogen online, dus online vragen wie heeft dit? Hun het laten droppen, jij het oppakken en weer droppen.
Want dan kan je het bij nook shopping bestellen.

of simpel gezegd tijd reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonVL
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 05-08-2020
Ik heb ondertussen al 3 nieuwe bewoners en de 4de is ook op komst. Op de kampeerplek is vandaag iemand nieuw verschenen en die is van plan om op mijn eiland te komen wonen.
Helaas: ik vind deze bewoner écht niet leuk! Eén van de vorige nieuwe trouwens ook niet... Wie weet hoe ik van deze bewoners verlost raak? Kunnen er dan nieuwe bewoners in de plaats komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
SimonVL schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:34:
Ik heb ondertussen al 3 nieuwe bewoners en de 4de is ook op komst. Op de kampeerplek is vandaag iemand nieuw verschenen en die is van plan om op mijn eiland te komen wonen.
Helaas: ik vind deze bewoner écht niet leuk! Eén van de vorige nieuwe trouwens ook niet... Wie weet hoe ik van deze bewoners verlost raak? Kunnen er dan nieuwe bewoners in de plaats komen?
De enige bewoner waar je totaal geen controle over hebt is helaas die je krijgt van de campsite, dus pech. Geldt trouwens alleen voor die als eerst op de campsite komt, de volgende keren kan je ze gewoon negeren.

De beste manier om van een villager af te komen lijkt te zijn door er juist bevriend mee te worden, als je dat doet vragen ze een keertje of ze niet weg mogen. Dus veel met ze praten, dingen geven als het kan, post sturen, etc. en dan zeggen ze een keer dat ze willen gaan reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
SimonVL schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:34:
Er zijn een hoop manieren die mensen "denken te werken".

- Niet tegen praten,
- elke dag 3 keer met een net slaan waar door ze boos worden.

en wat manieren die waarschijnlijk niet werken,

Als ze rond lopen met een bruine gedachte wolk moet je met ze praten en heb je kans dat ze willen verhuizen.

Maar bewoners die je leuk vind kunnen dit ook opeens hebben. Mijn favo wilde bijna ook verhuizen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
@Flamesz en ik hebben dus beide hele andere manieren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-05 14:56
vinno86 schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:40:
[...]

Ben 1 keer op een bamboe eiland gekomen, de andere 6 keer hetzelfde..
Ja same. Eén keer een eiland met bamboe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik installeer vol goede moed patch 1.1.4 en vind nog bijna meer eieren dan voorheen :') waarschijnlijk gewoon pech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Laatst online: 20-05 14:37
Verandert de prijs nu 2x per dag? Of althans 's ochtends een prijs en dan om 12.00 een nieuwe prijs?
Hier 's ochtends 116 bells, maar nu slechts 86 bells. Gekocht voor 95...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonVL
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 05-08-2020
Dutchone schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:39:
[...]

Er zijn een hoop manieren die mensen "denken te werken".

- Niet tegen praten,
- elke dag 3 keer met een net slaan waar door ze boos worden.

en wat manieren die waarschijnlijk niet werken,

Als ze rond lopen met een bruine gedachte wolk moet je met ze praten en heb je kans dat ze willen verhuizen.

Maar bewoners die je leuk vind kunnen dit ook opeens hebben. Mijn favo wilde bijna ook verhuizen..
Oké! Ga ik meteen eens uitproberen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
Bolko schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:52:
[...]

Amazon.nl lijkt hem nog gewoon te hebben. Wel een lange levertijd (Dinsdag 14 april verwacht)
Bedankt voor de tip, kwam via google en pricewatch zelf niet bij amazon uit. Heb hem besteld en aangezien ik al prime had zou hij woensdag binnen moeten komen :)

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 21:07

Melkaz

Melkazar

Rn82 schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:13:
Verandert de prijs nu 2x per dag? Of althans 's ochtends een prijs en dan om 12.00 een nieuwe prijs?
Hier 's ochtends 116 bells, maar nu slechts 86 bells. Gekocht voor 95...
Correct! vanaf 12:00 pm heb je nieuwe prijzen. Als ik de calculator zo check heb je pech :'(

https://mikebryant.github.io/ac-nh-turnip-prices/index.html?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Melkaz schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:36:
[...]

Correct! vanaf 12:00 pm heb je nieuwe prijzen. Als ik de calculator zo check heb je pech :'(

https://mikebryant.github.io/ac-nh-turnip-prices/index.html?
Dat is de handigste link de ik in tijden heb gezien :o

Wel gek, ik dacht echt dat mijn verkoopprijs vanmorgen 56 was en nu 54. Als ik dat invul krijg ik geen info terug, waarschijnlijk omdat dat niet kan..

[ Voor 16% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 06-04-2020 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-05 09:03
Dat is niet veel. Heb nu 2x geluk gehad met turnip exchange, heb al voor 3,4M verkocht met 2.1M winst op de initiele investment. En heb nog 6000 bells om te verkopen (had er 13900 aan 94).

Als je er echt op moet zitten wachten is het wel ontiegelijk vervelend. Maar tijdens het werk kan het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:38
Is er iemand die de rotte Turnip wilt? Ik had het gisteren geleend. Kan je mieren mee vangen, maar alleen als je gate dicht is. Geef een seintje en ik breng het langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
sacinici schreef op maandag 6 april 2020 @ 14:47:
Is er iemand die de rotte Turnip wilt? Ik had het gisteren geleend. Kan je mieren mee vangen, maar alleen als je gate dicht is. Geef een seintje en ik breng het langs
We kunnen die mss rond laten gaan. Wil wel overnemen en doorgeven als ik de mier heb

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 6% gewijzigd door Engineer Stewie op 06-04-2020 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:12
@frankv120 Enige is bij Amazon.nl dat ze alsnog vanuit D'land versturen en de hoesjes (het spel heeft wel gewoon NL of Engels er op) Duits zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-05 20:40
Engineer Stewie schreef op maandag 6 april 2020 @ 14:49:
[...]

We kunnen die mss rond laten gaan. Wil wel overnemen en doorgeven als ik de mier heb

***members only***
Wil hem na jou wel!😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Geef je dodo code maar... Had de mier al na 10s :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Iemand misschien tips hoe je meer verschillende vissen, insecten en vlinders vangt? Mijn vriendin en ik spelen nu ongeveer een week en het aantal echt nieuwe beestjes lijkt wat af te nemen. Veel locusts, mantis, peacock butterfly, red snapper, dab.. maar er moeten er nog zo veel meer te vangen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Piet_Piraat7 schreef op maandag 6 april 2020 @ 15:16:
Iemand misschien tips hoe je meer verschillende vissen, insecten en vlinders vangt? Mijn vriendin en ik spelen nu ongeveer een week en het aantal echt nieuwe beestjes lijkt wat af te nemen. Veel locusts, mantis, peacock butterfly, red snapper, dab.. maar er moeten er nog zo veel meer te vangen zijn.
Neem hier eens een kijkje :
https://icebr.art/

Werd eerder in dit topic gepost dor andere tweaker, weet niet meer door wie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
dragoncry schreef op maandag 6 april 2020 @ 15:19:
[...]

Neem hier eens een kijkje :
https://icebr.art/

Werd eerder in dit topic gepost dor andere tweaker, weet niet meer door wie.
Thanks, maar daarvan zie ik er behoorlijk wat die we inmiddels al wel een keer gevangen zouden moeten hebben. Kan het zijn dat ze pas later in je spel verschijnen als je je huis groter hebt gemaakt bijvoorbeeld of meer inwoners hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Piet_Piraat7 schreef op maandag 6 april 2020 @ 15:43:
[...]

Thanks, maar daarvan zie ik er behoorlijk wat die we inmiddels al wel een keer gevangen zouden moeten hebben. Kan het zijn dat ze pas later in je spel verschijnen als je je huis groter hebt gemaakt bijvoorbeeld of meer inwoners hebt?
Sommige zijn gewoon veel zeldzamer dan anderen, en je moet wel goed letten op de locaties (pier, pond, etc.) die de website noemt waar ze kunnen spawnen.
Ik heb op mijn tweede dag een oarfish gevangen die aardig zeldzaam is, dus het lijkt met sterk dat zeldzame vissen achter een slotje zitten in de beginfase van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Volgens mij niet, heb ze allemaal kunnen vangen zonder problemen*,
Let er vooral op de vindplaats en tijd, vissen die in de "clifftop" te vangen zijn kun je ook 1 niveau lager vangen.

*sommige zeldzame vissen/insecten kunnen aardig wat van je tijd vragen om te vangen (stringfish is hier een voorbeeld van, coulacant en barreleye kunnen lastig zijn, peacock vlinder is alleen te vinden als je blauwe hybrid bloemen hebt enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:14
Flamesz schreef op maandag 6 april 2020 @ 15:50:
[...]

Sommige zijn gewoon veel zeldzamer dan anderen, en je moet wel goed letten op de locaties (pier, pond, etc.) die de website noemt waar ze kunnen spawnen.
Ik heb op mijn tweede dag een oarfish gevangen die aardig zeldzaam is, dus het lijkt met sterk dat zeldzame vissen achter een slotje zitten in de beginfase van het spel.
Oarfish is niet zeldzaam hoor, heb er in mijn beperkte speeltijd al zeker 7 gevangen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
Engineer Stewie schreef op maandag 6 april 2020 @ 15:08:
[...]

Geef je dodo code maar... Had de mier al na 10s :+
-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
Lekker Ventje schreef op maandag 6 april 2020 @ 15:55:
[...]

Oarfish is niet zeldzaam hoor, heb er in mijn beperkte speeltijd al zeker 7 gevangen.
Ohja, er zwemmen net zo veel Oarfish als Sea Bass, Horse Mackarel en Water Egg rond, bedankt dat je me daar even op wijst. Ik zal het tegen CJ zeggen, ik probeer al de hele dag een 3e voor hem te vangen om een standbeeldje te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankv120
Arunia schreef op maandag 6 april 2020 @ 14:52:
@frankv120 Enige is bij Amazon.nl dat ze alsnog vanuit D'land versturen en de hoesjes (het spel heeft wel gewoon NL of Engels er op) Duits zijn.
Ja ik las het al in de comments, maar dat is hier 5 kilometer van de grens niet zo'n probleem :P

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:06
die inkoop turnip prijzen, kan het zo zijn dat die per dag verschillen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
sderooij schreef op maandag 6 april 2020 @ 18:33:
die inkoop turnip prijzen, kan het zo zijn dat die per dag verschillen?
Inkopen kan alleen op zondag, en prijzen verschillen per week/eiland.

Verkoop prijzen (maandag-zaterdag) verschillen per dagdeel (05:00-12:00 en 12:01- 04:59)
en per dag/eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
CJ is momenteel op mijn eiland. Iemand die nog wat vis wilt verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Bolko schreef op maandag 6 april 2020 @ 18:49:
CJ is momenteel op mijn eiland. Iemand die nog wat vis wilt verkopen?
Dat werkt dus niet helaas.. flick and cj zijn alleen voor de eigenaar.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bolko
Bensimpel schreef op maandag 6 april 2020 @ 18:52:
[...]

Aah sorry! My bad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Ben er terug...
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 13% gewijzigd door Engineer Stewie op 06-04-2020 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
Hoe doe je dat "members only"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
Robbdie schreef op maandag 6 april 2020 @ 19:32:
Hoe doe je dat "members only"?
[mo] [(Slash)mo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
Heeft iemand nog tips voor het samen spelen met je vriendin? Ik lees verschillende dingen online, maar wel dat "player 1" als enige de grote dingen kan bouwen. Aangezien ik zelf waarschijnlijk het meeste zal spelen wordt ik dit, maar ik lees ook dat als ik het eiland "clear" er maar weinig overblijft om te doen voor "player 2".

Is het nodig het eiland in tweeën te delen om gelijk op te kunnen gaan of kan ik elke boom, rock en weed harvesten en elke vis en elk insect vangen zonder dat mijn vriendin daardoor beperkt is in wat ze nog kan doen?

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Bensimpel schreef op maandag 6 april 2020 @ 18:52:
[...]

Ik heb ergens gelezen (in dit topic?) dat het wel werkt voor mensen die CJ al eens langs hebben gehad op t eigen eiland, maar ik heb het zelf nog niet bevestigd. Weet iemand of het klopt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragoncry
frankv120 schreef op maandag 6 april 2020 @ 20:12:
Heeft iemand nog tips voor het samen spelen met je vriendin?
:+ wat kan ik zeggen.. niet het juiste forum? :P
Ik lees verschillende dingen online, maar wel dat "player 1" als enige de grote dingen kan bouwen. Aangezien ik zelf waarschijnlijk het meeste zal spelen wordt ik dit, maar ik lees ook dat als ik het eiland "clear" er maar weinig overblijft om te doen voor "player 2".

Is het nodig het eiland in tweeën te delen om gelijk op te kunnen gaan of kan ik elke boom, rock en weed harvesten en elke vis en elk insect vangen zonder dat mijn vriendin daardoor beperkt is in wat ze nog kan doen?
Verder geen idee, helaas, maar kon bovenstaande niet laten gaan.
Kan je vriendin ook geen donaties doen aan het museum e.d? dat is ook een deel van het spel, of meewerken aan de inrichting van het eiland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
vandaag de mier, vlieg en vlo gevonden.
CJ was op mijn eiland en heb de Blauwe marlijn laten opzetten, ben benieuwd.

Ik mankeer de Tuna nog, ga ik na de 12de maar eens achter vissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Engineer Stewie schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:15:
vandaag de mier, vlieg en vlo gevonden.
CJ was op mijn eiland en heb de Blauwe marlijn laten opzetten, ben benieuwd.

Ik mankeer de Tuna nog, ga ik na de 12de maar eens achter vissen...
Vissen gaat een stuk beter na de patch, van de 10 vissen maar 2 water eitjes.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-05 18:27
Heeft iemand nog tips voor het samen spelen met je vriendin? Ik lees verschillende dingen online, maar wel dat "player 1" als enige de grote dingen kan bouwen. Aangezien ik zelf waarschijnlijk het meeste zal spelen wordt ik dit, maar ik lees ook dat als ik het eiland "clear" er maar weinig overblijft om te doen voor "player 2".

Dat is eigenlijk het enige verschil, speler 1 doet de "main quests" en speler 2 moet daar maar een beetje bij gaan helpen, als je bijvoorbeeld 30 ijzer nodig hebt dan kan je speler 2 alles wat hij verzamelt heeft voor je deur laten droppen zodat speler 1 het kan inleveren... Zo doen wij het tenminste..

Wij zijn allebei niet van het complete eiland leegroven dus er is altijd wel wat hout, steen of fruit over voor beide..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-05 11:19
Hoe verkoopt iedereen toch die turnips voor die hoge prijzen. Ik heb ook wat rond zitten kijken op reddit alleen daar kom je gewoon niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-05 18:27
rwbk schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:43:
Hoe verkoopt iedereen toch die turnips voor die hoge prijzen. Ik heb ook wat rond zitten kijken op reddit alleen daar kom je gewoon niet tussen.
Geen leven hebben en uren in de wachtrij zitten denk ik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
rwbk schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:43:
Ik had veel geluk. Blijven refreshen voor een kleine 10 minuten. Zat gelijk in de queue met 2 mensen voor me.
edit: Iemand hier met de DIY's voor Cherry-blossom bonsai, Cherry-blossom pond stone en Cherry-blossom branches?

Al de hele avond bezig en nog geen enkele DIY gedropt :(

[ Voor 19% gewijzigd door Bolko op 06-04-2020 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bolko schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:46:
[...]

Ik had veel geluk. Blijven refreshen voor een kleine 10 minuten. Zat gelijk in de queue met 2 mensen voor me.
edit: Iemand hier met de DIY's voor Cherry-blossom bonsai, Cherry-blossom pond stone en Cherry-blossom branches?

Al de hele avond bezig en nog geen enkele DIY gedropt :(
Ik heb nu: branches, wand en umbrella.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-05 17:47
Ik heb alles behalve de lantaren, pile, tree wall en wand. Maar ik moet wel zeggen dat ik bijna alleen op ballonnen aan het jagen ben en niet op bells. Ben ook nog maar sinds een paar dagen bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Bij gebrek aan vlinders maar flink gaan vissen, denk dat ik het wel laat ga maken zo, en morgen alles verkopen :+ Ben benieuwd of ik de lening (nog 580k te gaan) kan aflossen zo.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:27
Ik krijg maar geen breekbare bijl. Iemand tips? Heb met alles en iedereen gepraat maar krijg m niet. Museum bijna klaar. Mijn zoontje heeft m wel, hij is 7 en weet niet meer hoe 🙈 iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
NeP2013 schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:44:
Ik krijg maar geen breekbare bijl. Iemand tips? Heb met alles en iedereen gepraat maar krijg m niet. Museum bijna klaar. Mijn zoontje heeft m wel, hij is 7 en weet niet meer hoe 🙈 iemand tips?
Al gekeken of het recept bij Timmy/Tommy te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Flamesz schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:47:
[...]

Al gekeken of het recept bij Timmy/Tommy te koop is?
Jep, ook niet en ook niet bij t nookstation. Heb wel de mogelijkheid om een sterkere te maken, maar dan moet je weer eerst de breekbare hebben. Kan zo dus ook geen schep etc maken, want kan geen hardhout sprokkelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
NeP2013 schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:49:
[...]

Jep, ook niet en ook niet bij t nookstation. Heb wel de mogelijkheid om een sterkere te maken, maar dan moet je weer eerst de breekbare hebben. Kan zo dus ook geen schep etc maken, want kan geen hardhout sprokkelen..
Je kan die bijlen gewoon kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Engineer Stewie schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:54:
[...]

Je kan die bijlen gewoon kopen...
Waar dan? Heb overal gekeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeP2013 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 06:54:
[...]

Waar dan? Heb overal gekeken..
Nooks Cranny en anders bij Tom. Dus overal gekeken is ook wat overdreven :+

Heb je ook met die kleinere wasberen gepraat?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 613510 op 07-04-2020 07:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7

Ik speel ook met mijn vriendin en ben ook degene die het meeste verzamelt. Speler 1 krijgt helaas als enige de grote opdrachten, zoals het bouwen van huizen of een winkel. Gelukkig is er nog genoeg te doen voor speler 2. Eigenlijk al het andere (verzamelen, eiland inrichten). Ik laat zelf de bomen en stenen met rust op het deel van het eiland waar onze huizen staan, die zijn voor de vriendin. De rest van het eiland roof ik leeg en koop voornamelijk Nook Miles tickets om naar een onbewoond eiland te gaan om alles leeg te roven :).

Het scheelt ook dat we twee verschillende type spelers zijn. Vriendin maakt het liefst alles mooi in en rond het huis, terwijl ik alles ver weg plunder als een conquistador in het Azteekse rijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 07-04-2020 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Anoniem: 613510 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 07:20:
[...]

Nooks Cranny en anders bij Tom. Dus overal gekeken is ook wat overdreven :+

Heb je ook met die kleinere wasberen gepraat?
Jep, meerdere malen met de kleine wasberen gepraat, in de te kopel spullen gekeken maar serieus nergens een bijl te vinden of kopen op t eiland.. 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeP2013 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:35:
[...]

Jep, meerdere malen met de kleine wasberen gepraat, in de te kopel spullen gekeken maar serieus nergens een bijl te vinden of kopen op t eiland.. 😕
Raarrrr. Je zoontje 1 of 2 laten maken en naar je opsturen>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
[...]

Anoniem: 613510 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:37:
[...]

Raarrrr. Je zoontje 1 of 2 laten maken en naar je opsturen>?
Of even naar iemand reizen en daar het recept kopen, dan kun je ze zelf ook maken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:26
[...]

Kijk je ook in de kast van de winkel? Daar ligt ie in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoep
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-04-2023
Heeft er iemand leuke turnip prijzen? Ik laat een mooie fooi achter 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Nee, heb er net weer verkocht via turnip.exchange. Als je vroeg kan in de queue staan valt het goed mee.
441klingels en de entry fee was 100 knollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
Engineer Stewie schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:46:
Nee, heb er net weer verkocht via turnip.exchange. Als je vroeg kan in de queue staan valt het goed mee.
441klingels en de entry fee was 100 knollen...
Die heb ik ook gebruikt :)

Die website werkt prima vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
sacinici schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:53:
[...]

Die heb ik ook gebruikt :)

Die website werkt prima vind ik.
Heb ik gezien, Baron was 3 plaatsen voor mij. De connectie ging er juist uit toen ik het was. Maar had nog een nieuwe Dodo opgestuurd gekregen.

Sta op 3,85M winst deze week :).
Sta terug in de cue, maar als 39ste verwacht ik niks meer :p.

[ Voor 8% gewijzigd door Engineer Stewie op 07-04-2020 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
Engineer Stewie schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:57:
[...]

Heb ik gezien, Baron was 3 plaatsen voor mij. De connectie ging er juist uit toen ik het was. Maar had nog een nieuwe Dodo opgestuurd gekregen.

Sta op 3,85M winst deze week :)
Ik heb er inmiddels 12000 verkocht. Allemaal in de 4**.

Ik heb nog 610 turnips over. Ik ga daar niet meer voor in de rij staan. Hopelijk heb ik zelf deze week een hogere inkoopprijs bij Nook dan dat ik zelf heb betaald. Volgens de websites die de kansen berekenen is er een reële kans op 180+ ergens deze week bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:53
Ik vind die site ok en het wachten gebeurt op de achtergrond maar moet telkens verschillende keren herproberen wegen die 'storing'. En geraak je er uiteindelijk dan toch in duurt het een eeuwigheid voor je er uit geraakt met die laadschermen van andere spelers. Goed om af en toe te doen en mijn kelder is nu afbetaald van 2M :)

[ Voor 9% gewijzigd door tuxken op 07-04-2020 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:03

Zeror

Ik Henk 'm!

Kak, gisteren per ongeluk tegen een villager gezegd dat ze de wijde wereld in moet gaan. Morgen is ze weg van m'n eiland. Nou doei Bianca :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:39
Zojuist ook de site gebruikt voor mijn Turnips. Geen zin om lang te wachten dus alles verkocht voor 208 bells. Werkt goed zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Zeror schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:58:
Kak, gisteren per ongeluk tegen een villager gezegd dat ze de wijde wereld in moet gaan. Morgen is ze weg van m'n eiland. Nou doei Bianca :+
haha oops!, nou dat wordt weer nook tickets kopen dan,
op jacht naar een nieuwe bewoner :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Als je van haar af wil kom ik wel met haar praten om bij mij te wonen

Ik heb letterlijk 3 cranky bewoners achter elkaar gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hoe kunnen mensen al miljoenen hebben in 2,5 week dat het spel uit is? Ik snap dat je met turnips leuk wat kan verdienen maar het inkopen kon tot nu toe toch maar drie zondagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
En ik ben op deze manier prima van Cheddar af. Irritant snooty typje dat 't was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:53:
Hoe kunnen mensen al miljoenen hebben in 2,5 week dat het spel uit is? Ik snap dat je met turnips leuk wat kan verdienen maar het inkopen kon tot nu toe toch maar drie zondagen?
Koop voor 300k turnips (wat best bij elkaar te halen is) voor 90, verkoop voor 500. Dan is 300k ineens 1.6 miljoen. Doe dat twee keer en there you go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Bundin schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:55:
[...]
Koop voor 300k turnips (wat best bij elkaar te halen is) voor 90, verkoop voor 500. Dan is 300k ineens 1.6 miljoen. Doe dat twee keer en there you go.
Hm ja dat is ook weer zo. Ik heb 100k aan turnips gekocht afgelopen zondag (was mijn eerste keer). Nu nog wachten op een mooie verkoopprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 16:38
Bundin schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:55:
[...]

Ik ben ook nieuw in die knollen kopen

Waar koop je die? En wanneer? En hoe kun je er 500 voor krijgen als je ze voor 90 inkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Raikkonen_WC schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:57:
[...]

Waar koop je die? En wanneer? En hoe kun je er 500 voor krijgen als je ze voor 90 inkoopt?
Er zijn hele goede guides die het uitleggen :)

https://www.polygon.com/a...ling-turnips-stalk-market

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
[...]

Waar koop je die?
Daisymae

En wanneer?
zondagen

En hoe kun je er 500 voor krijgen
Geluk, of het web afspeuren

als je ze voor 90 inkoopt?
Geluk, of het web afspeuren

Nee maar alle gekheid op een stokje, het is een de "beurs" van AC en het is op elk eiland anders.

kwa prijzen dan, zondag en daisy mae is wel op elk eiland hetzelfde

[ Voor 16% gewijzigd door Dutchone op 07-04-2020 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 23:40
[...]

Zoals hierboven al gezegd is. Elke speler heeft z’n eigen winkel en eigen verkoper van Turnips. Allemaal “random” prijzen. Gewoon beetje rondkijken online naar gunstige tarieven. Zolang je goedkoper koopt en duurder verkoopt zit je altijd save ;).

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 16:38
Maar je kunt ze dus alleen op zondag ochtend kopen? Dus ik kan ze niet bijv nog ergens vanavond kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:03

Zeror

Ik Henk 'm!

Er was een paar dagen terug al een link geplaatst naar een Turnip voorspeller.
Hier is er nog eentje:

https://elxris.github.io/Turnip-Calculator/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Raikkonen_WC schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 14:21:
Maar je kunt ze dus alleen op zondag ochtend kopen? Dus ik kan ze niet bijv nog ergens vanavond kopen?
Klopt, ze worden alleen verkocht op zondagen van 05:00 tot 12:00.

(er zijn wel mensen die de interne klok van de switch verzetten om het alsnog zondag te maken...)
Pagina: 1 ... 12 ... 57 Laatste