Ik ben slechts een boodschapper...RodeStabilo schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:10:
[...]
@ehtweak ik weet niet of je sarcastisch bent, maar 15 miljoen winst op 1,5 miljard omzet is niet zo denderend, toch?
Dus.

Ik ben slechts een boodschapper...RodeStabilo schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:10:
[...]
@ehtweak ik weet niet of je sarcastisch bent, maar 15 miljoen winst op 1,5 miljard omzet is niet zo denderend, toch?
[ Voor 3% gewijzigd door __fred__ op 25-02-2020 13:23 ]
Van 26,9 M naar 34,5 M.XWB schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:43:
[...]
Daarom is EBITDA interessanter dan nettowinst. En dat is bij Coolblue ook geen vetpot, de marges zijn gewoon laag.
CryptoNL schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 10:44:
Geloof er inmiddels vrij weinig meer van. Kijk net bij de 2 grootste leveranciers van CoolBlue en wat blijkt? Nog steeds grote voorraden van hardware etc. Er is nergens echt een tekort aan op dit moment, vreemde zaak.
De banken staan in de rij om groeiende succesvolle bedrijven te financieren. En hun 49% aandeelhouder heeft miljarden te besteden. Dus impact op je omzet en winst door een cash tekort lijkt ook niet logisch.__fred__ schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:22:
Ik lees als reactie op één van de bovenstaande emerce links dat ze de openstaande affiliate betalingen ook niet hebben gedaan. Klinkt niet echt hoopgevend.
Er is geen enkele consument die zijn aankoop uitstelt, dus omzet en winst mislopen is niet echt een goede strategie.FiXeR.nl schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:36:
[...]
Als leverancier van Coolblue zou ik nu dollartekens zien en dezelfde strategie toepassen.
Als al je kosten (personeel, kantoor) doorlopen, en je maakt winst op de producten die je doorverkoopt, heeft “hamsteren” echt heel weinig zin bij elektronica. Het kost alleen maar geld en de kans dat er schaarste ontstaat en je dan kan vragen wat je wilt (en het ook schaamteloos zal doen) is extreem klein. Die oude Samsung tv die je nu hamstert is na april weer oud, dan is het 2020 model al op de markt.CryptoNL schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:42:
@Stewie! Maar wel een hoop die het ergens anders komen voor een prijsverschil van 10%
Bron: https://www.ecommercenews...t-meer-toelichting-geven/Meer merkwaardigs rondom Coolblue
Ook merkwaardig: de vlag van Coolblue die halfstok hangt en volgens het ecommerce-bedrijf er zo bij hangt vanwege de wind (“Met de afgelopen stormen zijn twee vlaggen al gesneuveld en we hopen dat op deze manier deze vlag de stormen wel overleeft”); dat is natuurlijk geen normale reactie, want waarom haal je die vlag dan niet naar binnen?
En wat is er aan de hand met de instorting van het gebouw aan de Conakryweg in Amsterdam, waarbij een dode is gevallen, en waar volgens Google Maps een distributiecentrum van Coolblue is gevestigd?
En dan dit nog:CryptoNL schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 10:44:
Geloof er inmiddels vrij weinig meer van. Kijk net bij de 2 grootste leveranciers van CoolBlue en wat blijkt? Nog steeds grote voorraden van hardware etc. Er is nergens echt een tekort aan op dit moment, vreemde zaak.
Hier blijkt imo uit dat ze gewoon rucksichtlos alle prijzen omhoog hebben gegooid zonder per productgroep te kijken wat het effect van het Corona virus is. Ik vind het erg apart en raar om je op deze manier voor te bereiden op een eventuele crisis ivm dit virus. Lijkt mij dat er wat anders aan de hand is maar goed, allemaal speculatie.Opvallend is dat ook producten waarvan geen tekorten te verwachten zijn, in prijs zijn gestegen. Ook 'Tweedekans'-producten, door klanten teruggestuurd of omgeruild, lijken een prijsstijging te hebben gekregen. Zo wordt een 'Tweedekans' iPhone 11 met 128GB voor 927 euro aangeboden, terwijl Apple deze nieuw voor 859 euro aanbiedt.
[ Voor 26% gewijzigd door gws24 op 25-02-2020 16:58 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Bijna elk aandeel op de beurs waar dan ook ter wereld krijgt klappen. Mijn portfolio zingt al dagen "Vandaag is rood"sprankel schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 16:12:
Ondertussen krijg HAL (49% aandeelhouder) klappen op de beurs, van 145 naar 135 op 2 dagen tijd.
https://www.iex.nl/Aandeel-Koers/11873/HAL-Trust.aspx
Ja tuurlijk, donderdag (20ste) publiceer je u jaarcijfers met de grootste omzet ooit en vrijdag (21ste) druk op je noodstop omdat je niet dik wilt cashen aan een Amazon? De ironie druipt er wel vanafCryptoNL schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 16:17:
@sprankel Misschien expres de boel laten klappen, omdat ze de toko voor geen goud aan Amazon willen verkopen en Pietertje Zwart maar lachen op Ibiza
Dit is toch ook een raar aspect van het verhaal? 'De need to know zijn op de hoogte gesteld?' Dus blijkbaar weet Tnet er wel degelijk iets van, als in, ze hebben een verklaring gehad, maar het persgedeelte dan weer niet? En dit mag dan vanuit CB niet gecommuniceerd worden naar de buitenwereld ofzo?gws24 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 16:50:
nieuws: MediaMarkt en bol.com zien geen beperkingen op leveringen uit China
Of Coolblue is erg aan het overreageren of zij zijn zo goed dat ze iets gezien hebben dat de anderen nog niet door hebben, zeg het maar![]()
Het is in ieder geval wel een marketing/communicatie faal. Door hun affiliates voor het grootste gedeelte* niet tijdig te informeren en 4 dagen in het duister te laten tasten zijn alle geruchten op gang gebracht.
[...]
Hier blijkt imo uit dat ze gewoon rucksichtlos alle prijzen omhoog hebben gegooid zonder per productgroep te kijken wat het effect van het Corona virus is. Ik vind het erg apart en raar om je op deze manier voor te bereiden op een eventuele crisis ivm dit virus. Lijkt mij dat er wat anders aan de hand is maar goed, allemaal speculatie.
edit:
* dit haal ik uit een reactie van de frontpage bij het vorige artikel door wat blijkbaar een data analyst van tweakers is: chengbondkwok in 'nieuws: Coolblue stopt met marketing vanwege beperkte Chine.... Maar die mochten dan blijkbaar weer (officieel) niks zeggen tegen @TijsZonderH van de redactie van Tweakers.
Hypocrites must die
UniFi AP AC Pro:Gwoon Joep schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:12:
Ik was gister nog verbaast dat mijn gewilde item 50 euries duurder geworden is/was.....net weer gekeken en de oude prijs staat er weer. Het gaat om de Synology DS718+....schiet mij maar lek
[ Voor 33% gewijzigd door Stewie! op 29-05-2020 10:14 ]
Interessante uiteenzetting, het zou wat zijn!Stewie! schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:32:
Het zal wel niet zo zijn, maar wat zou dat een fantastisch mooie deal kunnen zijn voor de oprichter en aandeelhouders.
Een uitbetaling moet je handmatig aanvragen, dat is in ieder geval bij mij het geval.Gwoon Joep schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:21:
Of ze proberen een massahysterie te creëren onder het mom van......
Een quote van CryptoNL: Wat het vreemdste is is dat ze affiliates nog steeds niet hebben uitbetaald! Althans van wat ik vernam. En dat is heel vreemd voor zo'n grote toko.
Misschien een faillissement in aantocht.
Eensch, zolang ik de notities bij het jaarverslag niet kan vinden blijkt het lijk verdacht veel te lijken op schulden die ineens op de balans staan. Daar zit iets achter, omdat het tegenover 100 miljien aan zgn, contanten of opeisbaar geld staat. Daar zit ie ergens, en ik ben benieuwd of ze tot de 20e met z'n allen tegen een kast hebben aan staan duwen.sprankel schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:06:
[...]
Ja tuurlijk, donderdag (20ste) publiceer je u jaarcijfers met de grootste omzet ooit en vrijdag (21ste) druk op je noodstop omdat je niet dik wilt cashen aan een Amazon? De ironie druipt er wel vanafMogelijks willen ze het net Amazon zo gemakkelijk mogelijk maken door hun waarde eerst de grond in te boren?
Ben ik nou zo dom, of is de rest zo slim?
Hi Tim. Wat rot dat je ons niet kunt bereiken via de telefoon. Dit klopt. We hebben helaas een storing op dit moment waardoor je ons tijdelijk niet kunt bereiken. Geen zorgen, we zijn er hard mee bezig om dit probleem op te lossen en hopen binnen een uurtje weer bereikbaar te 1/2
— Coolblue (@Coolblue_NL) 26 februari 2020
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Says who? Het enige wat dit 'bevestigt' is een foto op zijn Instagram.
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....
Vind je?Jeroenzer schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:36:
Op sprout staat een prima artikel wat het na mijn idee prima uitlegt en ook duidelijke verklaringen geeft vanuit cool blue
- Ze wilden eerst affiliate-partners op de hoogte brengen: deden ze pas op maandagmiddag, terwijl er al sinds donderdag(!) plots affiliates waren uitgezetEen prima verklaring, maar waarom gaf het bedrijf niet gewoon direct uitleg aan de pers? De perswoordvoerder van Coolblue geeft daarover dinsdag even na twaalven in een mail aan Sprout uitleg: “Er was nog niet genoeg informatie over de beschikbaarheidsproblemen van onze leveranciers. Ook wilden we onze eigen Coolblue’ers en affiliate partners eerst op de hoogte brengen.” We worden om half 2 gevraagd om schriftelijk vragen op te sturen aan Coolblue, wat we direct doen.
Tegen drieën blijkt dat Coolblue het nalaat om onze vragen te beantwoorden. Wel krijgen we via de mail een officiële reactie van Coolblue-oprichter Pieter Zwart: “Door onze verkopen te temperen en onze voorraden te verhogen, proberen we juist beschikbaarheidsproblemen te voorkomen. We zijn erg blij met onze grote schuur. Het zou naïef zijn om te doen alsof er niets aan de hand is in China.”
Eerder vandaag en gisteren reageerde de perswoordvoerder van Coolblue niet op mails, telefoontjes en voicemail-berichten van Sprout. Ook investeerder HAL, die 49 procent van de aandelen in Coolblue bezit, geeft telkens nul op het rekest. Zowel op telefonische verzoeken als per mail.
Dit maakt het er allemaal ook niet logischer op.Het citaat is vanwege een onduidelijke reden enige tijd uit het artikel verdwenen, waarop Sprout de zakenkrant erover contacteerde. Het staat er inmiddels weer op.
[ Voor 11% gewijzigd door endantwit op 26-02-2020 17:50 ]
[ Voor 40% gewijzigd door __fred__ op 27-02-2020 00:30 ]
Dit is wel een van de waarschijnlijker richtingen.
Wat ik nog niet snap (maar misschien dat jij daar iets meer kaas van gegeten hebt?) is dat ze over de hele breedte de prijzen lijken te hebben verhoogd, dus de totale omzet drastisch verlagen terwijl dat hun lifeline is. Sowieso is het natuurlijk opvallend dat het een dag na publicatie van de jaarcijfers gebeurt, die ik als leek vrij kort vindt, en als titel heeft "It all adds up"__fred__ schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:00:
Er is zeker iets aan de gang. Coolblue heeft een negatief werkkapitaal (-170Mln) en financiert een groot deel van zijn activiteiten met het feit dat.... <Goed verhaal>
En dan nu het speculatieve stuk:
Het lijkt me logischer dat vanwege corona één of meerdere leveranciers hebben besloten om de kredietfaciliteit van cooblue terug te schroeven, waardoor ze gedwongen zijn om voor deze artikelen vooraf te betalen. Dit hakt nogal in je werkkapitaal dat je al hebt uitgegeven, dus prijs je deze artikelen uit de markt (prijsverhoging, stoppen met affiliates).
Leveranciers zijn niet achterlijk, en die weten ook dat bijna alle B2C webretail op deze wijze zijn onderneming financiert. Terugbrengen van de kredietfaciliteiten zal daar op nummer 1 staan.
Ben ik nou zo dom, of is de rest zo slim?
Als er een grote leverancier tussen zit die eerst de zooi van oktober 2019 betaald wil hebben voordat er ook maar een nieuw product naar CB gaat hebben ze een probleem. Een oplossing is om dan geen nieuwe klanten blij te maken.koppie schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:51:
[...]
Wat ik nog niet snap (maar misschien dat jij daar iets meer kaas van gegeten hebt?) is dat ze over de hele breedte de prijzen lijken te hebben verhoogd, dus de totale omzet drastisch verlagen terwijl dat hun lifeline is. Sowieso is het natuurlijk opvallend dat het een dag na publicatie van de jaarcijfers gebeurt, die ik als leek vrij kort vindt, en als titel heeft "It all adds up"
Het kan ook zijn dat die "11 uur geleden" en "14 uur geleden" in Google niet correct zijn. (Dat de vacatures inderdaad net vervuld zijn en dat de pagina is aangepast en dat Google dat ziet als een nieuwe/geüpdatete pagina.)Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons. We hebben de vacature namelijk nét vervuld en daarom gesloten. Kijk hieronder voor vacatures die je misschien ook leuk vindt.
Op zich lijkt me dit wel een redelijke verklaring...__fred__ schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:00:
En dan nu het speculatieve stuk:
Het lijkt me logischer dat vanwege corona één of meerdere leveranciers hebben besloten om de kredietfaciliteit van cooblue terug te schroeven, waardoor ze gedwongen zijn om voor deze artikelen vooraf te betalen. Dit hakt nogal in je werkkapitaal dat je al hebt uitgegeven, dus prijs je deze artikelen uit de markt (prijsverhoging, stoppen met affiliates).
Leveranciers zijn niet achterlijk, en die weten ook dat bijna alle B2C webretail op deze wijze zijn onderneming financiert. Terugbrengen van de kredietfaciliteiten zal daar op nummer 1 staan.
Wel meer producten dan die televisie, en ook met scherpe prijzen. Ook met premium vermelding bovenaan... Hele Corona verhaal lijkt me gewoon bullshit (of ze zijn na nog geen week teruggekomen op hun beslissing)polopolo150 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 16:28:
Ik zie dat Coolblue terug is op Pricewatch. In ieder geval met: pricewatch: Philips 276E8VJSB Zwart
https://tweakers.net/shop...olblue-punt-nl/producten/polopolo150 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 16:28:
Ik zie dat Coolblue terug is op Pricewatch. In ieder geval met: pricewatch: Philips 276E8VJSB Zwart
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
The plot thickens. Nu is er helemaal niemand meer die het Corona-verhaal serieus neemt. De Coolblue’rs in dit topic zijn ook al een tijdje afgehaakt.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
De Coolblue'ers (of in ieder geval: ik) hebben door dat het vechten tegen de bierkaai was, en genieten van een afstandje van dit topic, want mensen geloven toch wat ze willen geloven.FirePuma142 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 18:36:
[...]
The plot thickens. Nu is er helemaal niemand meer die het Corona-verhaal serieus neemt. De Coolblue’rs in dit topic zijn ook al een tijdje afgehaakt.
The devil is in the details.
Los van alle speculaties; waarom zijn alle (iig veel) producten dan wel terug in de pricewatch? Dat gaat toch tegen de eerdere statements in?Hahn schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 18:45:
[...]
De Coolblue'ers (of in ieder geval: ik) hebben door dat het vechten tegen de bierkaai was, en genieten van een afstandje van dit topic, want mensen geloven toch wat ze willen geloven.
Vooral de ransomware-posts doen me iedere keer weer gniffelen
Natuurlijk is dit topic gezellig speculeren, tegelijkertijd zitten er gaten ter grootte van de hele collectie CoolBluebezorgbussen in het officiële verhaal. Die gaten kunnen simpelweg zijn ontstaan door gebrekkige toelichting, maar de kans dat er iets anders aan de hand is dan dat de officiële zeer summiere onkarakteristieke communicatie doet vermoeden acht ik reeel.Hahn schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 18:45:
[...]
De Coolblue'ers (of in ieder geval: ik) hebben door dat het vechten tegen de bierkaai was, en genieten van een afstandje van dit topic, want mensen geloven toch wat ze willen geloven.
Vooral de ransomware-posts doen me iedere keer weer gniffelen
De grap is dat in theorie het kan werken, maar alleen in hele speciale gevallen. Verkopen afremmen en voorraad laten oplopen werkt eigenlijk maar voor een bepaald type product: vaste vraag en lage prijselasticiteit. Dat is echter een minderheid van de producten, waaronder eerste levensbehoeften en hele sterke merken. Je wilt niet blijven zitten met een pakhuis vol fietsendragersGwoon Joep schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 18:52:
Hmmm.... ik denk dat er toch een geld probleempje is bij CB, het kan toch niet zo zijn dat slimme mensen zoiets doms bedenken...ik snap het niet maar ja ik kan alleen iets met spijker en hamer...
(iets doms is excuus verzinnen en prijzen opdrijven)
[ Voor 8% gewijzigd door Rukapul op 27-02-2020 19:22 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Geweldige opmerking om de dag mee te beginnen.Vistajevski schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 09:14:
Schuur. Vol.
[ Voor 10% gewijzigd door MarioYKW op 28-02-2020 22:19 ]
Aldus de Coolbluemedewerker die zijn allereerste forumpost aan de verdediging van zijn werkgever wijdt. Tegelijkertijd neem je Amazon als voorbeeld, terwijl de daar gekozen methode totaal anders is. Die volgt het logischere pad hier eerder beschreven.
[ Voor 19% gewijzigd door FirePuma142 op 28-02-2020 17:24 ]
Als het verhaal niet klopt is het, no offense, above your pay grade.Hahn schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:42:
NRC.nl: 'Webwinkels hamsteren en potten voorraden op' doet het heel goed uit de doeken.
Dat er 'twijfelaars' in dit topic zijn, die zelf al dan niet heel succesvol zijn, doet helemaal niks af aan dat dit gewoonweg hetgeen is wat er aan de hand is bij Coolblue. Niets meer, niets minder. Of je het nou wilt geloven of niet
Ik snap niet eens wat je probeert te zeggen, maar in plaats van om uitleg te vragen ga ik van m'n vrijdagavond genieten.FirePuma142 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:47:
[...]
Als het verhaal niet klopt is het, no offense, above your pay grade.
Het verteld heel goed wat er normaal zou kunnen gebeuren, maar het verteld nou net niet waarom Coolblue zo overreageerde...Hahn schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:42:
NRC.nl: 'Webwinkels hamsteren en potten voorraden op' doet het heel goed uit de doeken.
Je hoeft er niet pinnig van te wordenHahn schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:49:
[...]
Ik snap niet eens wat je probeert te zeggen, maar in plaats van om uitleg te vragen ga ik van m'n vrijdagavond genieten.
Tja, dit is natuurlijk compleet de verkeerde volgorde. Als je dit binnen een week kan analyseren dan had je dat ook van te voren kunnen doen en geleidelijk de marketing uit kunnen zetten (en de prijs verhogen) voor de hardst getroffen artikelen (en op tijd kunnen communiceren naar partners). Het is namelijk niet zo dat het virus er opeens was, dit speelt al meer dan een maand. Je gaat mij niet wijsmaken dat er vorige week donderdag opeens een situatie was waardoor het zo abrupt nodig was om de paniekknop in te drukken dat alle producten raakte, zelfs tweedekansjes. Timing blijft ook nog steeds te toevallig precies na de jaarcijfers.Olaf schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 10:58:
Donderdag steeg het aantal producten in de Pricewatch van 1713 naar 5687, nu staat de teller op 7740. Het zou kunnen dat Coolblue na de tijdelijke stop gekeken heeft welke product(groepen) het hardst getroffen worden en nu voor producten waar geen problemen te verwachten zijn de verkoop normaliseert?
En dan in dat mailtje schrijven dat vrijdag de beslissing is genomen, terwijl alles donderdag al plat lag.gws24 schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 12:24:
[...]
Tja, dit is natuurlijk compleet de verkeerde volgorde. Als je dit binnen een week kan analyseren dan had je dat ook van te voren kunnen doen en geleidelijk de marketing uit kunnen zetten (en de prijs verhogen) voor de hardst getroffen artikelen (en op tijd kunnen communiceren naar partners). Het is namelijk niet zo dat het virus er opeens was, dit speelt al meer dan een maand. Je gaat mij niet wijsmaken dat er afgelopen donderdag opeens een situatie was waardoor het zo abrupt nodig was om de paniekknop in te drukken dat alle producten raakte, zelfs tweedekansjes. Timing blijft ook nog steeds te toevallig precies na de jaarcijfers.
Ze konden het ook niet binnen een week analyseren. De reforecasts gaan per categorie. Je ziet ook dat er weliswaar producten en banners weer zijn op Tweakers en Hardware Info, maar nog lang niet alles.gws24 schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 12:24:
[...]
Tja, dit is natuurlijk compleet de verkeerde volgorde. Als je dit binnen een week kan analyseren dan had je dat ook van te voren kunnen doen en geleidelijk de marketing uit kunnen zetten (en de prijs verhogen) voor de hardst getroffen artikelen (en op tijd kunnen communiceren naar partners). Het is namelijk niet zo dat het virus er opeens was, dit speelt al meer dan een maand. Je gaat mij niet wijsmaken dat er vorige week donderdag opeens een situatie was waardoor het zo abrupt nodig was om de paniekknop in te drukken dat alle producten raakte, zelfs tweedekansjes. Timing blijft ook nog steeds te toevallig precies na de jaarcijfers.
[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 29-02-2020 13:41 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het enigste voordeel dat ze hadden is quick cash op heel korte termijn, immers orders die lopen is veel geld dat binnen maar ook dat buiten gaat. Als je stopt met verkopen moet je ook niet meer aankopen, plots lopen al je orders af en heb je cash. De marketing still leggen is ook snel een uitgave stopzetten om cash binnen te houden. In de jaarcijfers bleek ook dat ze nog snel een lening zijn aangegaan waar ze geen duiding op geven. Echter is er niets op wijst dat CB zelf dringend cash nodig heeft. Echter CB heeft veel omzet maar kleine marge's, niet echt iets wat grote klappen kan opvangen.Gwoon Joep schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 18:52:
Hmmm.... ik denk dat er toch een geld probleempje is bij CB, het kan toch niet zo zijn dat slimme mensen zoiets doms bedenken...ik snap het niet maar ja ik kan alleen iets met spijker en hamer...
(iets doms is excuus verzinnen en prijzen opdrijven)
NS FC: SW 2742 0448 8213
Maar dit is geen nieuws toch, dit is een nieuwe write-up van al beschikbare info...PnD schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:52:
Sterft dit "nieuws" nou gewoon een stille dood of gaat er nog een journalist vervolg aan geven?
Zat even te googlen of er nog nieuws was en kwam op dit artikel: https://www.marketingtrib...stopt-marketing/index.xml
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sometimes you need to plan for coincidence
Sometimes you need to plan for coincidence
Verwijderd
Ook dat is inmiddels bijna een week geleden dus nogal oud nieuwsViper® schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 13:54:
Update geweest op 27 februari, staat ook in het bericht. Er waren nog openstaande vragen, of het bericht is niet meer bijgewerkt of hierop is nooit antwoord gekomen. Ik gok het laatste.
Wat valt er te onderzoeken dan? Je doet echt alsof er een enorme conspiracy achter zit, a la niveautje Snowden. Het is een commercieel bedrijf, die marketingtechnisch iets - ogenschijnlijk onhandig / niet voor de hand liggend - doet.PnD schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:52:
Sterft dit "nieuws" nou gewoon een stille dood of gaat er nog een journalist vervolg aan geven?
Zat even te googlen of er nog nieuws was en kwam op dit artikel: https://www.marketingtrib...stopt-marketing/index.xml
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NS FC: SW 2742 0448 8213
Bedoel je dit soort cadeaubonnen : https://www.coolblue.nl/cadeaubonnenMusta schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 08:32:
Ze geven bij mijn cadeuakaarten aan dat ze gebruikt zijn, maar het is 100% niet door mij gebruikt. Op mijn vraag met welke bestelling ze dan gebruikt zijn, willen ze helaas niets zeggen. Komt dit allemaal door dit gedoe?
Volhouden en blijven vragen. Vraag om uitleg op sociale media.Musta schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 08:32:
Ze geven bij mijn cadeuakaarten aan dat ze gebruikt zijn, maar het is 100% niet door mij gebruikt. Op mijn vraag met welke bestelling ze dan gebruikt zijn, willen ze helaas niets zeggen. Komt dit allemaal door dit gedoe?
Ze hebben de Coronacrisis gewoon misbruikt.FirePuma142 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:06:
Ik ben benieuwd of hier ooit nog duidelijk wordt wat er nu echt aan de hand was bij Coolblue. Enige tekorten hebben we niet of nauwelijks gezien, en online retailers hebben juist droommaanden gedraaid in plaats van aan het zuurstof gelegen door gebrek aan leveringen.
Kwestie van vraag en aanbod helaas. Genoeg producten die constant uitverkocht waren de afgelopen tijdderegtx schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:06:
[...]
Ze hebben de Coronacrisis gewoon misbruikt.
En iedereen prijst ze daarvoor, zoals vandaag te zien is op de Frontpage.
Was er maar Kritische Journalistiek....
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq