Waarom zou je bij een overname ineens je prijzen gaan verhogen? Kijk stoppen met Affiliate kan ik begrijpen. Maar alsnog dan moet je dit netjes communiceren. Ze maken winst dus financiele problemen kan ik me ook niet voorstellen.
Ik heb zelf ook webshops en enigste reden die ik me kan voorstellen is dat er niet besteld kan worden want dan worden Adds erg duur...
Maar er kan besteld worden

.
Als ik mag gokken zet ik het op een publiciteit stunt. Gewoon viral gaan + gelijk marketing toepassen. Zelfs als we nog duurder zijn kopen mensen nog steeds bij ons? Zijn ze zo erg fan dat ze nog steeds interesse hebben in onze producten.
Wat kan het anders zijn? Vooral Gadds uitzetten dat doe je alleen als je organisch zo sterk staat dat je alles aan kan.
En failliet? Ze worden ondersteunt door een investeringsmaatschappij. Nee dat is het ook niet.
Het heeft er echt alle schijn van een marketing stunt. Stukje bij beetje, plaatje vlag halfstok, ineens in opspraak komen, nog meer gekke dingen doen. Ineens pakt alle grote media het op. Iedereen in Nederland wordt weer even aan Coolblue herinnerd .
[
Voor 12% gewijzigd door
stftweaker op 24-02-2020 16:46
]