@
Blubkens
Dit is ook al eerder aangehaald in dit topic, maar dat is niet relevant omdat het een Automaat is. Hij schakelt zelf in die versnellingen. Daar heb ik verder weinig invloed op.
Ik rij gewoon normaal en daarbij ratelt/resoneert er door het dashboard heen wat niet hoort.
@
Mad Max
Dankjewel voor dat filmpje. Ik heb ook het idee dat het gewoon een leiding is wat ergens tegen aan trilt wat dan net lijkt alsof het uit het dashboard komt. Alleen zie de stress bij deze gasten dus ook al om het maar net te vinden en heb een beetje het idee dat die monteurs hier dus echt geen zin in hebben en daarom doen alsof ze niets horen / product eigenschap is.
@
Zebby
Ja dat idee heb ik ook een beetje, de monteurs missen wellicht een beetje het inlevingsvermogen van hoe het is om zoveel geld te betalen voor iets en dat het dan niet helemaal goed is. Want ik doe er wel lacherig over, maar van binnen baal ik echt heel hard. Ik had mij het echt iets heel anders voorgesteld toen ik een nieuwe auto ging kopen. Als je dan al aan de telefoon hoort van ja we gaan er naar kijken, maar het kan ook een product eigenschap zijn, dan zak je echt door de grond. Je wil gewoon horen van yoo we snappen het echt kut voor je, hier heb je mooi vervangend vervoer we gaan dit gelijk oppakken en fixen! We staan in voor dat onze producten gewoon perfect worden afgeleverd! Maar meteen al dat van te voren zichzelf indekken met product eigenschap enzo, het is zo kansloos, ik kan er gewoon echt heel kwaad om worden.
Ik had ooit een BMW 220d in de lease en daar was toen een optie niet mee gekomen bij de fabriek. Ik kreeg meteen volle excuses, ze gaven me gratis een vette X3 mee (stiekem mocht het van mij best extra lang duren) en een paar dagen later zat het alsnog erop gebouwd, gewoon perfecte service zoals je dat verwacht voor zulke bedragen. Zelfs een kopje koffie wordt er daar door de balie mevrouw voor je gezet!
Ik heb in ieder geval al 2 vervolg opties in mijn hoofd nu, maar voor nu ga ik eerst maar weer even er vanuit dat ze maandag het gewoon gaan vinden en oplossen.
[
Voor 75% gewijzigd door
ro8in op 28-02-2020 12:26
]