Even een geneste IF maken met asfalt ruwheid?BasvanS schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:23:
If(Tyre stress = 1; Tyre <> "C5"; Tyre = "< C4") --> Why!?
OIftwel, waarom rijden ze niet met C5?
Ho ho...niet zo generaliserend. Er bestaan ook nog nachtravende papa's he.LoeWn schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:25:
Ik vind het nog lang duren voordat de jaarlijkse discussie losbarst over of 6 uur abnormaal vroeg is, of een prima tijd. Papa's-tegenover-de-nachtravers-discussie noem ik het maar
Dat is eigenlijk ook de vraag: Waarom neemt Pirelli geen C5 mee..Arvado schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:25:
[...]
Omdat Pirelli deze niet mee neemt naar Melbourne.
BasvanS schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:27:
[...]
Dat is eigenlijk ook de vraag: Waarom neemt Pirelli geen C5 mee..

Ik ben geen deskundige hierin, maar waarschijnlijk door de hoeveelheid slijtage (abrasion) van het asfalt in combinatie met de hoge downforce waar de teams mee rijden.
Daar geeft Pirelli volgens mij geen tekst en uitleg over. Waarschijnlijk is het circuit te agressief voor de C5 band.BasvanS schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:27:
[...]
Dat is eigenlijk ook de vraag: Waarom neemt Pirelli geen C5 mee..
Ik zou zelf weleens willen zien dat ze een compount overslaan. Dus bijvoorbeeld de C5,C3 en C2 meenemen. In 2018 hebben ze dit dacht ik wel eens gedaan. Leverde interessante strategieën op.
Of wil iemand anders die nu wel beschikt over een telefoon een discord aanmaken? Ik join wel @sten123
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Waarom weer ergens anders gaan zitten, kan toch gewoon hierG_Dragon schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:32:
Of wil iemand anders die nu wel beschikt over een telefoon een discord aanmaken? Ik join wel @sten123

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dan doen we het hierDamian schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:34:
[...]
Waarom weer ergens anders gaan zitten, kan toch gewoon hier
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Er is overigens al een (officiële) Tweakers.net Discord:
https://discord.gg/KUyKYY
Wellicht kan er daar een F1 kanaal aangemaakt kan worden?
Lijkt mij zo'n slecht idee. Ik heb geen zin om 2 plekken bij te gaan houdenFuwor schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:37:
Er is overigens al een (officiële) Tweakers.net Discord:

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Tsja, Pirelli zegt gewoon "ja het wordt vast weer een éénstopper" en neemt lekker de hardste compounds mee.
Ik denk dat Pirelli expres vasthoudt aan dezelfde bandenkeuzes als het voorgaande jaar. Maakt het lekker makkelijk en is meteen een soort van sneer naar de teams.
Ik denk dat Pirelli expres vasthoudt aan dezelfde bandenkeuzes als het voorgaande jaar. Maakt het lekker makkelijk en is meteen een soort van sneer naar de teams.
Lijkt mij ook hoor, ik blijf lekker in dit topic lurken.Damian schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:39:
[...]
Lijkt mij zo'n slecht idee. Ik heb geen zin om 2 plekken bij te gaan houden
Heb er in ieder geval zin in! Ben benieuwd wat RBR kan doen en hoe Ferrari er voor staat. Ga zondag lekker in bed kijken.
Weinig grip (level 1), harde banden, klinkt juist als een goede keuze van Pirelli.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Raceweek... Eindelijk
Vrije trainingen zullen niet live gekeken worden hier.. maar qualificatie en race zal ik de wekker wel voor zetten.
Ben benieuwd hoe de verhoudingen liggen. Mijn gevoel zegt dat max dit seizoen wel eens flink met mercedus in gevecht kan raken voor de punten. Zou leuk zijn. Hopen dat Albon ook een beetje aansluiting gaat vinden bij max en op die manier wellicht ook hier en daar een leuk mercedus gevecht kan voeren.
We zullen zien hoe het zich ontrafelt.
Met betrekking op discord, laten we de groep nou niet opslitsen.. Lekker hier blijven volspammen en om de minuut op die '12 nieuwe berichten` knop rammen om de nieuwste responses te loaden
Vrije trainingen zullen niet live gekeken worden hier.. maar qualificatie en race zal ik de wekker wel voor zetten.
Ben benieuwd hoe de verhoudingen liggen. Mijn gevoel zegt dat max dit seizoen wel eens flink met mercedus in gevecht kan raken voor de punten. Zou leuk zijn. Hopen dat Albon ook een beetje aansluiting gaat vinden bij max en op die manier wellicht ook hier en daar een leuk mercedus gevecht kan voeren.
Met betrekking op discord, laten we de groep nou niet opslitsen.. Lekker hier blijven volspammen en om de minuut op die '12 nieuwe berichten` knop rammen om de nieuwste responses te loaden
Pirelli kan het nooit goed doen. Paar jaar terug hadden ze "volgens spec" slechtere banden gemaakt en werd er geklaagd door de teams en coureurs over dat er hier en daar een band plofte en ze veel te hard deden slijten bij volgen en gevechten. Nu slijten de banden minder hard, en klagen de teams & coureurs over dat de banden te weinig slijten en het allemaal saaie één-stop races zijn.Pathogen schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:41:
Tsja, Pirelli zegt gewoon "ja het wordt vast weer een éénstopper" en neemt lekker de hardste compounds mee.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Voornamelijk dat Albon mensen in de weg kan gaan rijden als Max een stop moet maken. Elke tiende telt immers..Temujin schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:44:
Raceweek... Eindelijk
Ik ga niks beloven welke practice ik ga kijken, ouwe lul hier.....De race gaat me wel lukken.
Hoe dan ook, ik ben verbaast dat Australië vrij coulant is mbt besmettingsgevaar, meestal zijn zij de eerste die keihard een grens trekken. Zoals eerder gemeld in het algemene topic, verwacht ik ook Racing Point vrij vooraan en ik ben nog veel nieuwsgieriger naar Ferrari. Liegen ze over de achterstand, of is het écht dramatisch?
Hoe dan ook, ik ben verbaast dat Australië vrij coulant is mbt besmettingsgevaar, meestal zijn zij de eerste die keihard een grens trekken. Zoals eerder gemeld in het algemene topic, verwacht ik ook Racing Point vrij vooraan en ik ben nog veel nieuwsgieriger naar Ferrari. Liegen ze over de achterstand, of is het écht dramatisch?
Waiting on the world to change
Kan me niet voorstellen dat ze trager zijn dan vorig jaar. Ze liegen gewoon. Ik verwacht dat ze gewoon mee doen in Melbourne.pinda powerrr schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:09:
Ik ga niks beloven welke practice ik ga kijken, ouwe lul hier.....De race gaat me wel lukken.
Zit ik stom naar het andere topic te staren en vergeet ik gewoon dat we een racetopic hebben. Gooooedemorgen!
Ik zou het doen!
Schaam je niet....dat gebeurt mij al drie jaar ofzo...rammes schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:12:
Zit ik stom naar het andere topic te staren en vergeet ik gewoon dat we een racetopic hebben. Gooooedemorgen!
Het is dat @basvn @Jasphur en @nachtnet mij even wakker schudden, anders loop ik pas het topic binnen als de race begint

Waiting on the world to change
Ik zet je op de lijstrammes schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:12:
@Paulus07 ook dus
@JB Pushmelding van @basvn ja:+
@Temujin @NoFearCreations jullie staan er bij
[ Voor 18% gewijzigd door basvn op 10-03-2020 11:26 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Is dat een soort push melding als topic er is? Dan wil ik dat ook wel
Mijn boefje is liev!
oeh.. waar subscribe ik op de lijst ?basvn schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:16:
[...]
Ik zet je op de lijst
@Paulus07 ook dus
Same!
---RAWE CEEK!!!---
Of wel.. omdat ze de motor zo erg hebben moeten aanpassen..Arvado schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:11:
[...]
Kan me niet voorstellen dat ze trager zijn dan vorig jaar.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nieuwe TD van de FIA over de rear brakeducts, gericht op Mercedes en mogelijk de Racing Point.
https://twitter.com/tgruener/status/1237321828177186816?s=19
[ Voor 20% gewijzigd door mjjveldt op 10-03-2020 11:34 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
basvn in "[F1] Seizoen 2020"mjjveldt schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:33:
Nieuwe TD van de FIA over de rear brakeducts
hoort meer in het 2020 topic als racetopic
Wat hebben ze zo erg moeten aanpassen dan? Heb je een bron?basvn schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:27:
[...]
Of wel.. omdat ze de motor zo erg hebben moeten aanpassen..
Ze zijn nooit illegaal bevonden. Vorig jaar zijn ze op hun vingers getikt toen Lec teveel brandstof bij zich had. Ook heeft RBR een verzoek ingediend om bekabeling langs de Fuel Flow meter te leggen en dan is afgewezen, hierna was Ferrari weer net zo langzaam als eerst wat op zich merkwaardig is maar er is nooit bewezen dat ze illegaal bezig zijn geweest. De FIA heeft ook gezegd dat zo'n onderzoek te complex zou zijn. Daarom is er een schikking getroffen.
Discord is een snellere slowchatstreamnl schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:54:
Ik ben langzaamaan echt een ouwe lul aan het worden.
Ik moest opzoeken wat discord inhield...
Maar wat is het verschil met dat en gewoon hier in dit topic buurten?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Het staat niet in het schrijven van de FIA, maar FER heeft een nieuwe PU moeten ontwerpen. Naar het schijnt op aangeven van de FIA....En anders wel omdat ze zonder cheat(s) te langzaam zijn. Lang verhaal kort, er hangt een nieuwe PU achterin.Arvado schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:34:
[...]
Wat hebben ze zo erg moeten aanpassen dan? Heb je een bron?
Ja dat zal vast maar dat is niets nieuws. Teams zullen elk jaar hun PU herzien en ontwerpen. Anders heb je ook geen vooruitgang. Dit is dus iets wat ze sowieso wel hadden gedaan.onsgeluk schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:37:
[...]
Het staat niet in het schrijven van de FIA, maar FER heeft een nieuwe PU moeten ontwerpen. Naar het schijnt op aangeven van de FIA....En anders wel omdat ze zonder cheat(s) te langzaam zijn. Lang verhaal kort, er hangt een nieuwe PU achterin.
Ik vind dit ook giswerk want hier is niets over bekend gemaakt. Ferrari gaat waarschijnlijk ook dit jaar gewoon podiums en overwinningen halen.
je vraagt letterlijk of ze dan zoveel hebben moeten aanpassen. Ja! Zoveel zelfs dat er sprake is van een nieuwe PU. Als de PU van vorig jaar legaal is, hun schuld is immers niet bewezen (lees publiekelijk aan de schandpaal) hadden ze daar wel op voort geborduurd. Dat ding was serieus snel. Dus maak zelf het optelsommetjeArvado schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:42:
[...]
Ja dat zal vast maar dat is niets nieuws. Teams zullen elk jaar hun PU herzien en ontwerpen. Anders heb je ook geen vooruitgang. Dit is dus iets wat ze sowieso wel hadden gedaan.
Ik vind dit ook giswerk want hier is niets over bekend gemaakt. Ferrari gaat waarschijnlijk ook dit jaar gewoon podiums en overwinningen halen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
We gaan weer beginnen
Ben heel erg benieuwd hoe de teams gaan presteren ten opzichte van elkaar.
Voor dit circuit verwacht ik dat Mercedes de favoriet is. Dan is het afwachten hoe dichtbij de andere teams komen. Laten we hopen op een klein verschil, zodat we een knetter spannend seizoen krijgen

Voor dit circuit verwacht ik dat Mercedes de favoriet is. Dan is het afwachten hoe dichtbij de andere teams komen. Laten we hopen op een klein verschil, zodat we een knetter spannend seizoen krijgen
Vooral benieuwd naar RBR/Honda icm de smile die Max af en toe niet kon onderdrukken. Laat het geen anticliMax zijn!tweakduke schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:47:
We gaan weer beginnen![]()
Mijn boefje is liev!
Ja maar je start elk seizoen toch met een nieuwe PU, ze lepelen er echt de oude niet in hoor. Met die budgetten die de fabrikanten hebben wordt een PU gewoon compleet herzien. Dit is gewoon normaal binnen F1 en ook bij Ferrari.onsgeluk schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:45:
[...]
je vraagt letterlijk of ze dan zoveel hebben moeten aanpassen. Ja! Zoveel zelfs dat er sprake is van een nieuwe PU. Als de PU van vorig jaar legaal is, hun schuld is immers niet bewezen (lees publiekelijk aan de schandpaal) hadden ze daar wel op voort geborduurd. Dat ding was serieus snel. Dus maak zelf het optelsommetje
Ferrari heeft nu echt niet ineens een totaal andere PU hoor. Dat ding was een paar races snel omdat ze meer brandstof verstookten. Dat heeft niets met de PU zelf te maken. Meer brandstof is meer vermogen. Daarna was het weer klaar en de oude snelheid weer terug.
Gaan ze nu eindelijk eens rijden/racen? is het al vrijdag?
https://www.ishetalvrijdag.nlnachtnet schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:11:
Gaan ze nu eindelijk eens rijden/racen? is het al vrijdag?
Ik heb mijn race schema voor het weekend.
Eerste vrije training kijken (opblijven tot half 4...) Qualificatie kijken en de race kijken.
De 2e en 3e vrije training sla ik over.
Eerste vrije training kijken (opblijven tot half 4...) Qualificatie kijken en de race kijken.
De 2e en 3e vrije training sla ik over.
Ze hebben het design moeten herzien omdat er onderdelen waren die ook waren aangepast vanwege deze loophole. Dus er ligt wel degelijk een "nieuwe" PU in de Ferrari waarvan de geruchten rond gaan dat het niet een al te beste motor is.Arvado schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:56:
[...]
Ja maar je start elk seizoen toch met een nieuwe PU, ze lepelen er echt de oude niet in hoor. Met die budgetten die de fabrikanten hebben wordt een PU gewoon compleet herzien. Dit is gewoon normaal binnen F1 en ook bij Ferrari.
Ferrari heeft nu echt niet ineens een totaal andere PU hoor. Dat ding was een paar races snel omdat ze meer brandstof verstookten. Dat heeft niets met de PU zelf te maken. Meer brandstof is meer vermogen. Daarna was het weer klaar en de oude snelheid weer terug.
Blijkbaar was er toch meer aan de hand en moesten ze helemaal opnieuw beginnen: NotSoSteady in "[F1] Seizoen 2020"Arvado schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:56:
[...]
Ja maar je start elk seizoen toch met een nieuwe PU, ze lepelen er echt de oude niet in hoor. Met die budgetten die de fabrikanten hebben wordt een PU gewoon compleet herzien. Dit is gewoon normaal binnen F1 en ook bij Ferrari.
Poeh, weet iemand of ze in het vliegtuig ook f1 uitzenden. Vlieg zaterdag om 7uur. Zondag morgen dus op de telefoon de race kijken.
Nja we gaan het zien. Het zou mij iig verbazen als als ze echt zo traag zijn. Als je bijna een half miljard budget per jaar hebt moeten zulke dingen niet echt hele grote problemen vormen lijkt mij. Ik verwacht dat ze gewoon snel zullen zijn. Wellicht wat minder dan Merc of RBR maar wel snel.
Zal trouwens wel druk worden bij de stewards: Verwacht naast de protesten tegen de mercedes brakeducts, ook bezwaren tegen de (t)racing point, de RBR achterwielophanging en het DAS systeem van Mercedes.
Ze zullen zich niet hoeven te vervelen idd. Mogen Ollie en Jackie mooi even opsomming van maken met de uitkomsten.nachtnet schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:26:
Zal trouwens wel druk worden bij de stewards: Verwacht naast de protesten tegen de mercedes brakeducts, ook bezwaren tegen de (t)racing point, de RBR achterwielophanging en het DAS systeem van Mercedes.
Het vliegtuig, haha. Welke. Budget maatschappij, nee. Premium, misschien. Een 140p stream via onbeperkt internet is je beste hoop.DoeEensGek schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:24:
Poeh, weet iemand of ze in het vliegtuig ook f1 uitzenden. Vlieg zaterdag om 7uur. Zondag morgen dus op de telefoon de race kijken.
Heb je een bron voor de laatste zaken?nachtnet schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:26:
We spammen je wel mal hier op Tweakers, dus zodra je aankomt weet je wat het geworden isDoeEensGek schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:24:

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
@Razorbite Nee, educated guess (i.c.m. tweets die voorspellingen doen in de zelfde strekking.)
Verwijt me oranje bril hoor, maar de ophanging van RB is al gebruikt door McLaren 2 seizoenen geleden. Ik ben wel benieuwd welk deel dan niet volgens de regels. is.nachtnet schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:30:
@Razorbite Nee, educated guess (i.c.m. tweets die voorspellingen doen in de zelfde strekking.)
Wat was er ook weer mis de RBR ophanging?nachtnet schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:26:
Nog een leuke: wel jammer dat Mercedes dan geen geheime deal krijgt en wat community serving moet doen.
Ik verwacht dat ik alles totaal ga missen.Saturnus schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:28:
[...]
Het vliegtuig, haha. Welke. Budget maatschappij, nee. Premium, misschien. Een 140p stream via onbeperkt internet is je beste hoop.
Transavia dus zelfs een 140p zit er niet in.
Het betreft de luchtkoeling van de MER en RP, die zijn beide illegal verklaart. Voor de DAS is nog geen uitspraak gekomen.
Bij RBR (voorlopig) alles nog legal
[update]
Niet echt een officiele bron:
https://www.gpupdate.net/...ver-brake-ducts-mercedes/
Het blijkt dat het dus een grijs gebied is..
[ Voor 29% gewijzigd door sinasappel op 10-03-2020 12:54 ]
Ah dat kon de FIA wel onderzoeken?sinasappel schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:43:
[...]
Het betreft de luchtkoeling van de MER en RP, die zijn beide illegal verklaart. Voor de DAS is nog geen uitspraak gekomen.
Bij RBR (voorlopig) alles nog legaal
Mijn boefje is liev!
Bron?sinasappel schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:43:
[...]
Bij RBR (voorlopig) alles nog legaal
Ik meld me graag aanbasvn schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:16:
[...]
Ik zet je op de lijst
@Paulus07 ook dus
Internet
Serieus, dit soort zaken kan je op vele van de op F1 gerichte websites terug vinden. Zelfs zonder Google.
Daarnaast als je een paar pagina's terug gaat zie je het ook terug.
Present!
Nu druk, dus later wel even doornemen wat voor onzin jullie weer allemaal hebben neergeplempt.
Nu druk, dus later wel even doornemen wat voor onzin jullie weer allemaal hebben neergeplempt.
Ja inderdaad, alle clickbait sitesonsgeluk schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:55:
[...]
Internet![]()
Serieus, dit soort zaken kan je op vele van de op F1 gerichte websites terug vinden. Zelfs zonder Google.

Of je kijkt in het algemene draadje waar al een tweet van die Tobi Grüner is langs gekomen incl. link vaar het volledige Auto motor und Sport artikel:
basvn in "[F1] Seizoen 2020"
Prachtig met de ogen dicht
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dan neem je de moeite om 1 of meerdere sites te vinden die wel aan jouw standaard voldoen...of je neemt gewoon iets aan wat hier gepost wordt zonder direct om een bron te vragen. Je komt dan immers weer op een clickbait site uit
Por favor, door de beugel genomen een respectabele site. Vertaling mag je zelf fixen
AMuS
[ Voor 17% gewijzigd door onsgeluk op 10-03-2020 13:14 ]
Vraag me nu wel af of coureurs, als je ze in een simulator zet, daadwerkelijk blind een snelle ronde kunnen rijden. Zou daar graag een filmpje van zien
0610u? Oww lekker uitslapen dus
/edit: crap, was al gepost
/edit: crap, was al gepost

[ Voor 93% gewijzigd door Gekkenhuis op 10-03-2020 13:20 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ik win het ruim van je qua ouwe lul zijn.pinda powerrr schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:09:
Ik probeer zoveel mogelijk van FP1 en FP2 mee te krijgen aangezien ik niet weet of ik de ogen om die tijd open weet te houden.
"When you grow up your heart dies"
Stuur een mailtje/tweet/fax en daag ze uit zou ik zeggenEvilWhiteDragon schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:14:
[...]
Vraag me nu wel af of coureurs, als je ze in een simulator zet, daadwerkelijk blind een snelle ronde kunnen rijden. Zou daar graag een filmpje van zien
Hier nog een gegadigde 😇basvn schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:16:
[...]
Ik zet je op de lijst
@Paulus07 ook dus
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Vrijdag vrij genomen, dus lekker wekkertje aan en het hele weekend volle bak van de F1 genieten.
lol allemaal nog jonkies hoor wat mij betreftsjaool schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:16:
[...]
Ik win het ruim van je qua ouwe lul zijn.
Ik probeer zoveel mogelijk van FP1 en FP2 mee te krijgen aangezien ik niet weet of ik de ogen om die tijd open weet te houden.FP3, kwalificatie en de race kijk ik sowieso natuurlijk.
Volgens deze tweet komt het redelijk in de buurt. (al zou dit tijdens een etentje getimed zijn, niet in de sim)EvilWhiteDragon schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:14:
[...]
This is brilliant.
— Mark Gallagher (@_markgallagher) 10 maart 2020
I often to talk to audiences about the importance of visualisation, mental recall & practice. Fisichella once did a full lap-replay for us at a client dinner in Imola - against the stopwatch. Was within a fraction of his actual times. #F1 https://t.co/I6hRCDL9eB
De stewards gaan het druk krijgen!
https://f1-insider.com/f1...den-mercedes-jahreswagen/
Vertaling:
Vertaling:
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)The "Ferrarigate" scandal is not the only construction site that the FIA with its powerful president Jean Todt is currently having.
F1-Insider.com also learned: Two teams are planning a protest against the classification of the GP Australia, which will open the Formula 1 season in Melbourne on Sunday.
Red Bull is of the opinion that the Mercedes DAS system does not comply with current Formula 1 rules. Background: The FIA did not change the rules for the innovative steering system, which caused a sensation at the Barcelona test, until 2021.
Meaning: This year the automobile association gave Mercedes the green light. Red Bull chief advisor Helmut Marko to F1-Insider.com: "For us the system does not comply with the rules. So we will protest when Mercedes uses the system in Melbourne."
According to our information Renault is preparing the second protest against Racing Point. Grounds: Mercedes customer Racing Point has more than allowed copies of the 2019 Mercedes. Background: Certain parts may be bought and used by other teams. But to copy aerodynamic parts 1:1 is prohibited. This is exactly what the team of Canadian billionaire Lawrence Stroll is accused of having done.
That's why the Racing Point of the year 2020 in the Formula 1 paddock was smugly given the nickname "Mercedes annual car".
A lot to do for the FIA at the moment.
Bold&the beautiful, GTST en weet ik veel welke soaps er nog draaien, eat your heart out! Heerlijk ditRazorbite schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:11:
Vertaling:
[...]
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Je oud en nog ouder natuurlijk.Pierre schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:27:
[...]
lol allemaal nog jonkies hoor wat mij betreft
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ze hebben daar 15 gevallen waarvan er alweer 7 zijn genezen. Dus niet meteen peeuwen...alexbl69 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:20:
Hmmmm....
Hotel in F1-stad Melbourne meldt corona-geval
Nu even niet
Ik blijf het zeggen, sensatie van de Telegraaf, en het zal misschien best waar zijn maar alleen die "kop" al.alexbl69 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:20:
Hmmmm....
Hotel in F1-stad Melbourne meldt corona-geval
Nu even niet
Ik zou het doen!
Sorry, dat wist ik niet. Dacht dat er nog geen enkele was in Melbourne.sjaool schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:22:
[...]
Ze hebben daar 15 gevallen waarvan er alweer 7 zijn genezen. Dus niet meteen peeuwen...
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
https://gisanddata.maps.a...740fd40299423467b48e9ecf6alexbl69 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:25:
[...]
Sorry, dat wist ik niet. Dacht dat er nog geen enkele was in Melbourne.
Handige website waarop je de cijfers per land kun inzien.
Het is weer gezellig in het F1-wereldje.
[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 10-03-2020 14:33 ]
Heeft Plague Inc. toch gelijk, we moeten naar Groenland!sjaool schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:30:
[...]
https://gisanddata.maps.a...740fd40299423467b48e9ecf6
Handige website waarop je de cijfers per land kun inzien.
tsja er wonen in heel groenland dan ook minder mensen als in een klein dorpGekkenhuis schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:43:
[...]
Heeft Plague Inc. toch gelijk, we moeten naar Groenland!
Dus één keer een pompbeweging met het stuur en de uitslag wordt onder voorbehoud (mits beide Mercedessen de finish halen)?Razorbite schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:11:
[knip
Testing, one, two ...
Nooit een echte winnaar geweest die Coulthard. Zal overigens wel een teamorder zijn geweest toch?Gekkenhuis schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 15:58:
De beste is toch David en Mika![]()
[YouTube: Australian Grand Prix: 5 Forgotten Moments]
Graag wil ik ook toegevoegd worden, alvast bedankt.basvn schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:16:
[...]
Ik zet je op de lijst
@Paulus07 ook dus
Groet Joep
dank je wel basvn
[ Voor 3% gewijzigd door Gwoon Joep op 10-03-2020 17:21 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Staat in Newey zijn boek. Er was afgesproken dat ze tot de eerste bocht mochten racen. Daarna was het de volgorde vasthouden. Wat er gebeurde was dat Häkkinen dacht dat hij naar binnen werd geroepen, maar dat klopte niet. Coulthard heeft toen uiteindelijk het verzoek gekregen van Ron Dennis om hem voorbij te laten en deed dat ook.Rudolf schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:43:
[...]
Nooit een echte winnaar geweest die Coulthard. Zal overigens wel een teamorder zijn geweest toch?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oftewel, bijzonder sportief van Coulthard....
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Goed om te zien dat we al weer bijna 200 berichtjes hebben binnen niet een halve dag
.
Ook ik kan niet wachten ik kijk pas 28 jaar, maar elk jaar zit ik klaar om FP1 te kijken en vaak met kleine ogen de rest van de dag. Ik moet alleen bekennen dat er niet veel racen van die tijd zijn blijven hangen.
Ook ik kan niet wachten ik kijk pas 28 jaar, maar elk jaar zit ik klaar om FP1 te kijken en vaak met kleine ogen de rest van de dag. Ik moet alleen bekennen dat er niet veel racen van die tijd zijn blijven hangen.
Vooral benieuwd of Ferrari de zandzakken eruit kan halen of dat ze echt een verloren jaar tegemoet gaan.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Niet online
Zeker, en daarom is hij waarschijnlijk ook nooit kampioen geworden.wowly schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 17:40:
Oftewel, bijzonder sportief van Coulthard....
De echte kampioenen zijn echt eikels zodra hun vizier dicht gaat en Verstappen is misschien wel een van de grootste hufters die er op het moment rondrijd.
Dat dusDaniëlWW2 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 19:14:
[...]
Zeker, en daarom is hij waarschijnlijk ook nooit kampioen geworden.
De echte kampioenen zijn echt eikels zodra hun vizier dicht gaat en Verstappen is misschien wel een van de grootste hufters die er op het moment rondrijd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.