Het aantal Linux gebruikers is moeilijk te schatten maar de cijfers die er zijn laten zien dat dit max 4% van de gebruikers betreft. Dat is in absolute aantallen aardig wat maar relatief gezien stelt het niet zo heel veel voor. Laten we het dus niet overdrijven.
Begrijp me niet verkeerd, ik wens elke Linux gebruiker Ziggo Go maar het is niet redelijk te claimen dat het je recht is. Laten we hopen dat met een kleine aanpassing het weer werkt, en zo niet. Tja dan heb je pech.
            Dat is nogal een boude uitspraak als Ziggo zelf heeft aangegeven nog niet te weten waarom het niet meer werkt. Men geeft alleen aan geen ondersteuning te bieden voor Linux als in (we gaan dit niet eerst op diverse distro's testen voordat we een nieuwe versie uitbrengen). Nu lijkt er dus iets specifiek voor Linux niet goed te gaan. Lycke gaf duidelijk aan dat ze wel willen begrijpen waarom dit nu ineens niet meer werkt. Waarmee dus geen garantie gegeven wordt maar mocht het iets kleins zijn dan heeft Ziggo er alle baat bij dit wel op te lossen. Zie daarom niet in waarom er sprake zou zijn van onwil.gdisselkoen schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 20:36:
@Centurius
Wat de "ondersteuning" door Ziggo betreft, ze geven zelf aan dat het in een browser die HTML5 ondersteund werkt. Daarnaast lokken ze klanten met de slogan "Maak van elk scherm je tv met Ziggo GO" en wordt er met geen woord gerept dat het op Linux niet werkt. Daarnaast werken alle grote streamingdiensten wel zonder problemen met Linux. En ook die gebruiken DRM. Voor de consument is er dan ook geen enkele reden om er van uit te gaan dat Ziggo Go niet werkt, zeker omdat het altijd gewerkt heeft. Ziggo verschuilt zich vooral achter hun eigen onkunde\onwil om het ook op Linux te laten werken.
Begrijp me niet verkeerd, ik wens elke Linux gebruiker Ziggo Go maar het is niet redelijk te claimen dat het je recht is. Laten we hopen dat met een kleine aanpassing het weer werkt, en zo niet. Tja dan heb je pech.
/u/34186/crop62e07d174532d_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/457808/crop5686a95ab9c87_cropped.jpeg?f=community) 
             Zie bijvoorbeeld:
 Zie bijvoorbeeld:  
                     Nee, mijn vader weet niet hoe hij die content alsnog kan vinden. En ja, die draait heel vrolijk en bewust Linux!
 Nee, mijn vader weet niet hoe hij die content alsnog kan vinden. En ja, die draait heel vrolijk en bewust Linux!

:strip_icc():strip_exif()/u/36378/crop5a3f931ecfec0_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/79614/Family-Guy-Victory-is-Ours.jpg?f=community) 
            /u/75485/crop5df8d764df994.png?f=community) 
            /u/42458/icon.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/149760/MG_logo.jpg?f=community) 
            /u/38159/DirkJan.png?f=community) 
            /u/197564/crop6072aa9bcdaaf.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/49248/DPCkoeienUD.gif?f=community) 
            /u/352505/crop5e08449928750_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/668003/crop5e67704e235f4_cropped.jpeg?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/333229/Logo%2520RFixIT%2520Tweakers.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/216153/crop6006fe7e77041_cropped.jpeg?f=community) 

:strip_exif()/u/59638/t_dp-sunglasses.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/209901/crop56d585630cd78_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/364830/crop5f0f74bf27758_cropped.jpeg?f=community)