[Budget Mobiel] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-03 07:36
jongetje schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:29:
@koektrommeltje Ik begrijp wel dat het werkt en blijkbaar goedkoop is omdat je het op iemand anders zijn adres hebt afgesloten.
Maar je mag (van de ACM, maar ook) niet van Odido een sim met een telefoonnummer in een 4g/5g router gebruiken. Zal vast niet enorm hard op gehandhaaft worden maar is wel dubbel tegen de voorwaarden.
De simkaart zit gewoon in mn smartphone. Die toevallig als ik thuis ben gewoon functioneert als hotspot voor mn tv of laptop. Het is niet zo dat ik 24u/dag zit te streamen ofzo. Paar uurtjes per dag, hooguit.

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-03 07:36
Oh, en ik heb het op eigen adres adres afgesloten, maar het adres daarna gewjizigd naar het adres van een vriend die al Odido had. Daarna via de Odido-app aangemeld voor klantvoordeel en hem ook ervoor aangemeld. Na zijn bevestiging ontvingen we beide voordeel. Ik maandelijks 5 euro korting, hij 2.50 euro maandelijks en een verdubbeling van zn databundel.

• makreel
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
timmie1 schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 11:47:
Vanochtend onderstaande mail ontvangen:
[Afbeelding]
Er zijn dagen dat er 10+GB verbruikt wordt via andere onbeperkte abonnementen als de plaatselijke WiFi te wensen overlaat, daar hoor je nooit iets over. En dan komt Budget met een verwittiging van "extreme netwerkbelasting" en "extreem dataverbruik" na verbruik van 8.1GB aan dataverkeer op één dag, na wekenlang maar enkele KB's per dag te hebben verbruikt... :+ 8)7
Als je de hele maand iedere dag 6GB verbruikt, krijg je dan geen meldingen van Budget?

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:43
Stap over aantal weken over op BudgetMobiel, heb de simcard al in huis. Ik heb al BudgetThuis qua internet en Tv, en ook qua Energie. Kan wel zeggen dat ik de combikorting mager vind (hij gaat 2e jaar pas in), die is na 1 jaar welkomstkorting dus 1.50/maand (3Gig/200 minuten). In de openingspost uit 2020 zegt men dat de korting als je alles hebt oploopt..

Verder heb ik bij overwegen provider ook nog lichtelijk gedacht aan een provider met eSIM, boeit me niet veel hoor, en werd niet echt wijs, behalve dat vrij weinig providers het hebben. Een fysieke card heeft iets van "tja ik heb iets tastbaars", dat is een kleine plus, en wellicht ook voordelen op veiligheidsgebied maar daarover heb ik me niet ingelezen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste