ik zit bij KPN ben opzoek naar iets goedkoopAnoniem: 767041 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:41:
[...]
Klopt, sinds budgetmobiel is overgenomen is de support wat minder geworden. En ben ik overgestapt naar gewoon kpn unlimited sim only met maandelijks opzegbaar
Anoniem: 767041
Beter dan kpn is er niet met bundelsMrOsman schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:01:
[...]
ik zit bij KPN ben opzoek naar iets goedkoop
Heb dit topic niet gevolgt maar recent een abonnement afgesloten, ben er behoorlijk teleurgesteld over:
Budget Mobiel (voorheen Robin Mobile) adverteerd met een 'onbeperkt internet' abonnement. Dit abonnement is echter niet bepaald onbeperkt kwam ik achter na het afsluiten. Er zit een datalimiet van 4GB per dag aan het abonnement, wanneer die verbruikt is kan deze door middel van SMS telkens met 1GB verhoogd worden. Er wordt gesproken over een Fair Use Policy op de website maar dat is toch heel wat anders normaal gesproken (wanneer meer dan 10x het gemiddelde gebruikt wordt kan je gewaarschuwd worden) dan deze soft-limit.
Ik vind het nogal wat om te adverteren met Onbeperkt en dan vervolgens met zo een limiet te komen. Je kunt dit absoluut geen Onbeperkt internet noemen vanwege deze forse limitatie. Ik heb gevraagt om restitutie van de aansluitkosten (35 euro, niet weinig) maar daar wilde men niet aan meewerken.
Naast deze tegenvaller heb ik ook voortdurend problemen met de internet verbinding, deze valt soms weg, het lijkt een soort DNS storing omdat de 4G verbinding niet wegvalt. Nooit eerder dit probleem gehad met deze telefoon die ik toch al een hele tijd heb.
Laatste irritatie is de klantenservice welke alleen per e-mail te bereiken is. Constant wachten op antwoord.
Kan deze provider zeer afraden.
Budget Mobiel (voorheen Robin Mobile) adverteerd met een 'onbeperkt internet' abonnement. Dit abonnement is echter niet bepaald onbeperkt kwam ik achter na het afsluiten. Er zit een datalimiet van 4GB per dag aan het abonnement, wanneer die verbruikt is kan deze door middel van SMS telkens met 1GB verhoogd worden. Er wordt gesproken over een Fair Use Policy op de website maar dat is toch heel wat anders normaal gesproken (wanneer meer dan 10x het gemiddelde gebruikt wordt kan je gewaarschuwd worden) dan deze soft-limit.
Ik vind het nogal wat om te adverteren met Onbeperkt en dan vervolgens met zo een limiet te komen. Je kunt dit absoluut geen Onbeperkt internet noemen vanwege deze forse limitatie. Ik heb gevraagt om restitutie van de aansluitkosten (35 euro, niet weinig) maar daar wilde men niet aan meewerken.
Naast deze tegenvaller heb ik ook voortdurend problemen met de internet verbinding, deze valt soms weg, het lijkt een soort DNS storing omdat de 4G verbinding niet wegvalt. Nooit eerder dit probleem gehad met deze telefoon die ik toch al een hele tijd heb.
Laatste irritatie is de klantenservice welke alleen per e-mail te bereiken is. Constant wachten op antwoord.
Kan deze provider zeer afraden.
@Panzy Dat staat toch duidelijk op de site: https://www.budgetthuis.nl/mobiel/fair-use-policy
Daarnaast hanteren providers als KPN, TMobile ook een limiet per dag dus is niet zo gek.
Daarbij ben ik van mening dat 4GB per dag een goede fair use is voor normaal mobiel gebruik. En mocht dat niet voldoende zijn kun je per GB verhogen. Of maak gebruik van je wifi thuis als je 4K filmpjes naar je mobiel wilt streamen.
Daarnaast hanteren providers als KPN, TMobile ook een limiet per dag dus is niet zo gek.
Daarbij ben ik van mening dat 4GB per dag een goede fair use is voor normaal mobiel gebruik. En mocht dat niet voldoende zijn kun je per GB verhogen. Of maak gebruik van je wifi thuis als je 4K filmpjes naar je mobiel wilt streamen.
Waar zie je nu terug hoeveel data je nog heb voor deze maand?
Zowel de website als in de app zie ik niks terug. (basis abo)
[ Voor 5% gewijzigd door hjs op 01-12-2020 22:03 ]
In mijn tijd bij Budget was het dat je onder specificatie moest kijken, de startdatum van je abonnementsmaand moet invoeren (in mijn geval was dat elke 9e van de maand), en als einddatum de datum van vandaag. Dan dat ding laten rekenen en dan komt je huidige stand tevoorschijn.
hjs schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:00:
Waar zie je nu terug hoeveel data je nog heb voor deze maand?
[ Voor 29% gewijzigd door WiseDise op 01-12-2020 22:07 ]
Komt vwb internet niks uit, dat zag je bij Ben in een oogopslagWiseDise schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:06:
In mijn tijd bij Budget was het dat je onder specificatie moest kijken, de startdatum van je abonnementsmaand moet invoeren (in mijn geval was dat elke 9e van de maand), en als einddatum de datum van vandaag. Dan dat ding laten rekenen en dan komt je huidige stand tevoorschijn.
[...]

In de app heb je een splitsing tussen bel, sms en internet meen ik, onderin. Daar ook niets te zien?hjs schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:12:
[...]
Komt vwb internet niks uit, dat zag je bij Ben in een oogopslag
nee, niet bij internet.WiseDise schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:16:
[...]
In de app heb je een splitsing tussen bel, sms en internet meen ik, onderin. Daar ook niets te zien?
Maar iig duidelijk dat je eerst een periode moet instellen en dan pas zie je meer, thnx.
Iemand al de Happy Plugs ontvangen? bij een nieuwe abo?
Ja hoor, die zijn binnen.MrOsman schreef op zondag 20 december 2020 @ 18:45:
Iemand al de Happy Plugs ontvangen? bij een nieuwe abo?
Hoelang heb je zitten wachten? ik wacht nu al 2.5 week nog niks binnen.
Geen idee meer.MrOsman schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:49:
[...]
Hoelang heb je zitten wachten? ik wacht nu al 2.5 week nog niks binnen.
Contact gehad met budget mobiel, nog steeds niet bekend wanneer volte of vowifi beschikbaar komt.
Iemand ervaring met nummerbehoud van een corporate nummer, dat is vrijgegeven door het bedrijf. Budget mobiel zegt dat ze er niets mee kunnen, maar het bedrijf wil alle medewerking verlenen.
Gewoon nummer eerst porteren naar prepaid en daarna naar een abo.Iemand ervaring met nummerbehoud van een corporate nummer, dat is vrijgegeven door het bedrijf. Budget mobiel zegt dat ze er niets mee kunnen, maar het bedrijf wil alle medewerking verlenen.
sinds 1.5 maanden bij budget mobiel 2 abos.
geen klachten,
wat ik wel apart vind is dat ene mobiel budget mobiel aangeeft als netwerk andere mobiel blijft op KPN
geen klachten,
wat ik wel apart vind is dat ene mobiel budget mobiel aangeeft als netwerk andere mobiel blijft op KPN
Naam van het echte netwerk, in dit geval KPN, komt uit toestel. De simkaart kan die naam overschrijven met een andere naam als het toestel dat toelaat. Jij hebt dus een toestel die het niet toelaat om naam netwerk te laten overschrijven met Budget Mobiel en dan toont ie dus KPN.MrOsman schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 09:59:
sinds 1.5 maanden bij budget mobiel 2 abos.
geen klachten,
Antenne en masten malloot
Precies, @MrOsman heb je toevallig een iphone? Ik ken iemand met Simyo en daarvan staat ook gewoon KPN als naam.The_Wireless_Guy schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:11:
[...]
Naam van het echte netwerk, in dit geval KPN, komt uit toestel. De simkaart kan die naam overschrijven met een andere naam als het toestel dat toelaat. Jij hebt dus een toestel die het niet toelaat om naam netwerk te laten overschrijven met Budget Mobiel en dan toont ie dus KPN.
Klopt Iphone geeft KPN aandutchnltweaker schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:17:
[...]
Precies, @MrOsman heb je toevallig een iphone? Ik ken iemand met Simyo en daarvan staat ook gewoon KPN als naam.
Oneplus Android geeft budget aan
Hoi, ik zit erover na te denken om budget mobiel te nemen. Ik las dat de snelheid maar 5 mb/s was, is het snel genoeg om flmpjes te kijken zoals youtube? Bijvoorbeeld kpn is gemiddel 110 mb/s met een max tot 250 mb/s.
[ Voor 4% gewijzigd door HansAnderson op 01-02-2021 14:26 ]
Hoi .HansAnderson schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:25:
Hoi, ik zit erover na te denken om budget mobiel te nemen. Ik las dat de snelheid maar 5 mb/s was, is het snel genoeg om flmpjes te kijken zoals youtube? Bijvoorbeeld kpn is gemiddel 110 mb/s met een max tot 250 mb/s.
Je merkt er echt niets van
Ik zou kpn unlimited aanraden, ja wel duurder maar je kan er dan ook echt alles mee, zelfs in EU "onbeperkt"HansAnderson schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:25:
Waarom zou je kpn aanraden? Degene die net voor jou heeft gereageerd zei dat die niks van de snelheid merktAnoniem: 767041 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:34:
[...]
Ik zou kpn unlimited aanraden, ja wel duurder maar je kan er dan ook echt alles mee, zelfs in EU "onbeperkt"
Dat zeg ik precies daarna, ik kon niet overweg met die snelheid, het is maar net wat je prioriteiten zijn,.HansAnderson schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:36:
[...]
Waarom zou je kpn aanraden? Degene die net voor jou heeft gereageerd zei dat die niks van de snelheid merkt
KPN:Anoniem: 767041 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:34:
[...]
Ik zou kpn unlimited aanraden, ja wel duurder maar je kan er dan ook echt alles mee, zelfs in EU "onbeperkt"
Unlimited Data in Europa
Per maand kun je maximaal 25 GB roamen in de EU. Gebruik je meer dan 25 GB? Dan verlagen we je internetsnelheid naar 64 Kb/s downloadsnelheid en 32 Kb/s uploadsnelheid, maar blijf je natuurlijk gewoon bereikbaar.
Ja? 25gb daarna trager maar je kan toch iets online blijven ermee met Whatsappen bijv
Veel mensen overschatten wat voor snelheid je nodig hebt voor een beetje youtube, muziek en browsen.MrOsman schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:33:
[...]
Hoi .
Je merkt er echt niets vanik ieder geval niet, alles opent snel en vlot.
Leuk dat KPN +100mbps gaat, maar op een telefoon heeft dat weinig toegevoegde waarde. Tenzij je je telefoon super vaak als hotspot gebruik en enorme bestanden binnen haalt.
Anders kom je met 5mbps echt al een heel eind.
Dat is ook 1 van de reden dat ik die hele 5g hype niet begrijp, als ik dan aan iemand vraag, maar wat ga je daarmee dan op je telefoon doen wat je nu al niet met 4g doet, blijft het vaak lang stil
YouTube deed hier wel is bufferen, of reddit duurde lang met ladenfl2001 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:56:
[...]
Veel mensen overschatten wat voor snelheid je nodig hebt voor een beetje youtube, muziek en browsen.
Leuk dat KPN +100mbps gaat, maar op een telefoon heeft dat weinig toegevoegde waarde. Tenzij je je telefoon super vaak als hotspot gebruik en enorme bestanden binnen haalt.
Dat is ook 1 van de reden dat ik die hele 5g hype niet begrijp, als ik dan aan iemand vraag, maar wat ga je daarmee dan op je telefoon doen wat je nu al niet met 4g doet, blijft het vaak lang stil
Ahh ok, ik had dat even niet uit je reactie begrepen. Dankjewel voor je snelle reactiesAnoniem: 767041 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:20:
[...]
Dat zeg ik precies daarna, ik kon niet overweg met die snelheid, het is maar net wat je prioriteiten zijn,.
Dat is bij Budget toch ook als je over je dag/maand limiet gaat?Anoniem: 767041 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:44:
[...]
daarna trager maar je kan toch iets online blijven ermee met Whatsappen bijv
Nergens last van, ik kijk veel youtube vooral s'avond in mn bed geen buffering of wat dan ook.
Reddit geen problemen met laden ook gooi ik wel is hotspot aan voor de kids in de auto ook nergens last van.
let wel op het is 4gb per dag als je over 4gb bent kan je elke keer 1 gb bij smssen.
tegenwoordig heb je overal WIFI dus ja.
Ook mijn vrouw zit bij BudgetMobiel hoor haar ook niet klagen over snelheid of 4gb
Reddit geen problemen met laden ook gooi ik wel is hotspot aan voor de kids in de auto ook nergens last van.
let wel op het is 4gb per dag als je over 4gb bent kan je elke keer 1 gb bij smssen.
tegenwoordig heb je overal WIFI dus ja.
Ook mijn vrouw zit bij BudgetMobiel hoor haar ook niet klagen over snelheid of 4gb
Niet in EUhjs schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:27:
[...]
Dat is bij Budget toch ook als je over je dag/maand limiet gaat?
Ik heb al een tijd een budget abonnement met 1Mbit down en 0,3Mbit up. Ik kan hier gewoon alles mee en dat is nog minder dan de 5Mbit die jij krijgt bij jouw abonnement. Ik kijk gewoon 480p video en luister hoge kwaliteit muziek ermee.HansAnderson schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:25:
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Welke provider heb jij dan met zulke snelheden? Ook budget mobiel? Dacht dat die van 15 en 20 euro allebei hetzelfde waren qua snelheid, staat op de sitetimmie1 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:23:
[...]
Ik heb al een tijd een budget abonnement met 1Mbit down en 0,3Mbit up. Ik kan hier gewoon alles mee en dat is nog minder dan de 5Mbit die jij krijgt bij jouw abonnement. Ik kijk gewoon 480p video en luister hoge kwaliteit muziek ermee.
Maar als je 5eur meer betaald op 20 kan je al tele2 unlimited nemen... Dat zou dan eerder mijn keuze zijnHansAnderson schreef op maandag 1 februari 2021 @ 18:01:
[...]
Welke provider heb jij dan met zulke snelheden? Ook budget mobiel? Dacht dat die van 15 en 20 euro allebei hetzelfde waren qua snelheid, staat op de site
Vóór Budget was het Robin, die hadden unlimited voor €15 met 1 down en 0,3 up. Dit abbo liep gewoon door. Hier dus nu unlimited data/bel/sms voor €10 pm. (Icm abbo dochter).
Werkt voor mij prima voor streaming diensten.
Ik heb Budget mobiel met een oud-abonnement van Robin Mobile. Robin Mobiel is overgenomen door Budget. Robin Mobile had allerlei abonnementen, waarbij de snelheid en prijs steeds een stukje omhoog gingen per abonnementsvorm.HansAnderson schreef op maandag 1 februari 2021 @ 18:01:
[...]
Welke provider heb jij dan met zulke snelheden? Ook budget mobiel? Dacht dat die van 15 en 20 euro allebei hetzelfde waren qua snelheid, staat op de site
Ja maar dan heb je gedonder met roaming in het buitenland, vallen internationale oproepen buiten de bundel(erg duur bij Tele2) en zit je vast aan een 2-jarig contract. Een onbeperkte bundel met maandcontract kost €27,00 per maand bij Tele2.Anoniem: 767041 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 18:27:
[...]
Maar als je 5eur meer betaald op 20 kan je al tele2 unlimited nemen... Dat zou dan eerder mijn keuze zijn
Mag ik vragen hoe je aan die 10,00 komt? Naar mijn weten was het 1/0.3 van 15,00 abonnement het goedkoopst beschikbare abonnement namelijk. Of gaat het hier om dat speciale Pokemon Go abonnement?thegreenhunter schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:52:
Vóór Budget was het Robin, die hadden unlimited voor €15 met 1 down en 0,3 up. Dit abbo liep gewoon door. Hier dus nu unlimited data/bel/sms voor €10 pm. (Icm abbo dochter).
[ Voor 27% gewijzigd door timmie1 op 01-02-2021 22:10 ]
Je hebt meer gedonder met budget mobiel in EU, ik citeer>timmie1 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:07:
[...]
Ik heb Budget mobiel met een oud-abonnement van Robin Mobile. Robin Mobiel is overgenomen door Budget. Robin Mobile had allerlei abonnementen, waarbij de snelheid en prijs steeds een stukje omhoog gingen per abonnementsvorm.
[...]
Ja maar dan heb je gedonder met roaming in het buitenland, vallen internationale oproepen buiten de bundel(erg duur bij Tele2) en zit je vast aan een 2-jarig contract. Een onbeperkte bundel met maandcontract kost €27,00 per maand bij Tele2.
[...]
Mag ik vragen hoe je aan die 10,00 komt? Naar mijn weten was het 1/0.3 van 15,00 abonnement het goedkoopst beschikbare abonnement namelijk. Of gaat het hier om dat speciale Pokemon Go abonnement?
Voor wat betreft gebruik van internet in het buitenland geldt voor het Budget Mobiel Onbeperkt abonnement dat je 14 GB per maand in de EU mag gebruiken. Dit is bepaald in de zogenaamde ‘Roam Like at Home’ verordening. Voor het Budget Mobiel Basis abonnement geldt dat je de 7 GB per maand ook kan gebruiken in de EU. Met beide abonnementen bieden wij je de mogelijkheid om Extra Internet EU te kopen (2 GB voor € 7,50).
Waarom zou dat meer gedonder zijn met Budget dan? Met Budget heb ik in het buitenland vaak 4G+ toegang en daadwerkelijk dataverkeer. Ja, wellicht niet meer dat 14GB binnen de bundel maar het werkt wel vanaf het begin. Mijn vrienden hebben met Tele2 steevast problemen doordat ze enkel toegang krijgen tot het 3G of zelfs maar 2G netwerk van de buitenlandse aanbieder of omdat het systeem aangeeft dat hun roaming data bundel verbruikt is omdat ze in Nederland meer dataverkeer hebben verbruikt dan het roaminglimiet toestaatAnoniem: 767041 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:15:
[...]
Je hebt meer gedonder met budget mobiel in EU, ik citeer>
Voor wat betreft gebruik van internet in het buitenland geldt voor het Budget Mobiel Onbeperkt abonnement dat je 14 GB per maand in de EU mag gebruiken. Dit is bepaald in de zogenaamde ‘Roam Like at Home’ verordening. Voor het Budget Mobiel Basis abonnement geldt dat je de 7 GB per maand ook kan gebruiken in de EU. Met beide abonnementen bieden wij je de mogelijkheid om Extra Internet EU te kopen (2 GB voor € 7,50).

[ Voor 3% gewijzigd door timmie1 op 01-02-2021 22:43 ]
Dat zou niet moeten, in EU vaak 4g dekking nutimmie1 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:42:
[...]
Waarom zou dat meer gedonder zijn met Budget dan? Met Budget heb ik in het buitenland vaak 4G+ toegang en daadwerkelijk dataverkeer. Ja, wellicht niet meer dat 14GB binnen de bundel maar het werkt wel vanaf het begin. Mijn vrienden hebben met Tele2 steevast problemen doordat ze enkel toegang krijgen tot het 3G of zelfs maar 2G netwerk van de buitenlandse aanbieder of omdat het systeem aangeeft dat hun roaming data bundel verbruikt is omdat ze in Nederland meer dataverkeer hebben verbruikt dan het roaminglimiet toestaat
Dit was inderdaad in het verleden zo, tegenwoordig heeft iedereen bij Tele2 ook 4g in het buitenland onder de voorwaarde van tmobile. Dit was inderdaad in verleden wel anders helaas.timmie1 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:42:
[...]
Waarom zou dat meer gedonder zijn met Budget dan? Met Budget heb ik in het buitenland vaak 4G+ toegang en daadwerkelijk dataverkeer. Ja, wellicht niet meer dat 14GB binnen de bundel maar het werkt wel vanaf het begin. Mijn vrienden hebben met Tele2 steevast problemen doordat ze enkel toegang krijgen tot het 3G of zelfs maar 2G netwerk van de buitenlandse aanbieder of omdat het systeem aangeeft dat hun roaming data bundel verbruikt is omdat ze in Nederland meer dataverkeer hebben verbruikt dan het roaminglimiet toestaat
Combinatiekorting vanwege tevens afname van Budget Energie. Zonder dat was het inderdaad €15.timmie1 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:07:
Mag ik vragen hoe je aan die 10,00 komt? Naar mijn weten was het 1/0.3 van 15,00 abonnement het goedkoopst beschikbare abonnement namelijk. Of gaat het hier om dat speciale Pokemon Go abonnement?
Cloud gaming bijv is iets wat ik met 4G heb gedaan waarbij ik direct dacht 'dit gaat geweldig zijn op de iets lagere latency van 5G.' Verder nog enkele voordelen aan de kant van de provider mbt veel mensen kunnen bedienen voor zover ik heb begrepen. Maar het klopt inderdaad dat de meeste mensen helemaal niks weten van 5G en zodoende dus ook niet snel een echt voordeel kunnen benoemen.fl2001 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:56:
[...]
Veel mensen overschatten wat voor snelheid je nodig hebt voor een beetje youtube, muziek en browsen.
Goedemorgen allemaal,
Ik ben van plan om over te stappen op budgetmobiel.
Heeft iemand ervaringen met videobellen (facetime) op 5mbit?
De 5 down zal wel goed gaan maar ik betwijfel de 1upPashtun schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:24:
Goedemorgen allemaal,
Budget mobiel heeft weer het een en ander verandert.
De bundels zijn verandert maar je hebt nu de keus tussen niet alleen maandelijks opzegbaar maar ook tussen een 1 jarig of 2 jarig abonnement.
Wat het voordeel dan van is: bij 1 jarig krijg je de eerste 3 maanden 5 euro korting per maand en bij een 2 jarig krijg je en 3 maanden 5 euro korting per maand en een JBL Clip 4 twv €59,99 (op internet is hij gewoon te koop voor €50).
Zoals je ziet proberen ze de mensen juist te lokken om langer bij ze te blijven, want vroeger hadden ze alleen maar maandelijks opzegbaar.
Zijn er nog mensen die Budget mobiel gebruiken? zo ja wat is jullie ervaring op dit moment nog.
De bundels zijn verandert maar je hebt nu de keus tussen niet alleen maandelijks opzegbaar maar ook tussen een 1 jarig of 2 jarig abonnement.
Wat het voordeel dan van is: bij 1 jarig krijg je de eerste 3 maanden 5 euro korting per maand en bij een 2 jarig krijg je en 3 maanden 5 euro korting per maand en een JBL Clip 4 twv €59,99 (op internet is hij gewoon te koop voor €50).
Zoals je ziet proberen ze de mensen juist te lokken om langer bij ze te blijven, want vroeger hadden ze alleen maar maandelijks opzegbaar.
Zijn er nog mensen die Budget mobiel gebruiken? zo ja wat is jullie ervaring op dit moment nog.
Op zich best wel interessant maar de upload is wel echt heel laag. 10Mbit down en 5Mbit up zou geweldig zijn. Voor de rest denk ik wel een heel goed aanbod voor de grootverbruiker die niet zoveel om snelheid geeft...
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Ik heb sinds eind februari Budget mobiel, omdat ik ook Budget thuis heb, krijg ik 5 euro korting. Hiervoor had ik hollandsnieuwe. Het bereik van HN was wel veel beter, al vraag ik me af hoeveel invloed dat heeft op de gesprekskwaliteit want die is ook bij Budget prima in orde.
Thuis binnen had ik met HN altijd vol bereik, met Budget altijd precies de helft. Dus vraag me af, of dat puur met bereik te maken heeft of dat dat icoontje tegenwoordig ook andere factoren meeneemt. Ik zie sinds ik Budget heb, dat icoontje heel vaak op de helft staan.
De snelheid merk je af en toe, maar ik gebruik mijn mobiel buitenshuis amper of alleen voor de echt noodzakelijke dingen. Zodra ik meer wil heb ik meestal wifi onder handbereik. Dus de snelheid voldoet voor mij prima. Ik gebruik 'm ook bijna dagelijks om mee te navigeren via Google Maps (Android Auto) en soms streamen via Spotify.Gaat allebei prima.
Thuis binnen had ik met HN altijd vol bereik, met Budget altijd precies de helft. Dus vraag me af, of dat puur met bereik te maken heeft of dat dat icoontje tegenwoordig ook andere factoren meeneemt. Ik zie sinds ik Budget heb, dat icoontje heel vaak op de helft staan.
De snelheid merk je af en toe, maar ik gebruik mijn mobiel buitenshuis amper of alleen voor de echt noodzakelijke dingen. Zodra ik meer wil heb ik meestal wifi onder handbereik. Dus de snelheid voldoet voor mij prima. Ik gebruik 'm ook bijna dagelijks om mee te navigeren via Google Maps (Android Auto) en soms streamen via Spotify.Gaat allebei prima.
Dat heeft ook te maken met welke banden/frequenties die mast uitzend, hoe hoog de mast in jouw buurt staat en ook je telefoon speelt een factor (welke banden/frequenties hij kan gebruiken). Als je een postcode of plaats heb dan kan ik dat zo voor je checken.tiguan schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:20:
@dutchnltweaker Oh kan ik dat ook ergens zien? Mijn postcode is 2181.
Op www.antennekaart.nltiguan schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:59:
@dutchnltweaker Oh kan ik dat ook ergens zien? Mijn postcode is 2181.
Daar zie je de 4G masten in je buurt. En aan je postcode te zien heeft Vodafone daar meer masten staan en dan meestal ook een beter bereik.
Twee streepjes is overigens nog steeds voldoende voor snel internet (of wat je snel kan noemen bij Budget..) en fatsoenlijk bellen.
[ Voor 32% gewijzigd door krakendmodem op 14-03-2021 19:11 ]
Even een vraag hier. Ik heb nog een abonnement budget junior. Bij teveel data verbruik wordt de snelheid teruggebracht. Volgens mij is dat nu niet meer bij de nieuwe abonnementen.. Iemand nog ervaring met het terugschroeven van de snelheid ? Ik heb het de laatste tijd niet echt meer gemerkt. Zou dat er af zijn bij dit abonnement ? Ik betaal ook 20 euro per maand zoals nu bij de het abonnement budget mobiel onbeperkt.
Volgens mij mag jij op de oudere voorwaarden doorgaan als je nog robin mobile klant was: https://www.budgetthuis.nl/mobiel/fair-use-policymavical schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:02:
Even een vraag hier. Ik heb nog een abonnement budget junior. Bij teveel data verbruik wordt de snelheid teruggebracht. Volgens mij is dat nu niet meer bij de nieuwe abonnementen.. Iemand nog ervaring met het terugschroeven van de snelheid ? Ik heb het de laatste tijd niet echt meer gemerkt. Zou dat er af zijn bij dit abonnement ? Ik betaal ook 20 euro per maand zoals nu bij de het abonnement budget mobiel onbeperkt.
BUDGET MOBIEL KLANTEN VOOR 24 AUGUSTUS 2020
Als je een abonnement met Budget Mobiel hebt afgesloten vóór 24 augustus 2020, dan gelden voor jou de spelregels zoals die al voor jou golden. Deze kan je hier vinden.
ROBIN MOBILE KLANTEN
Als je een abonnement met Robin Mobile hebt afgesloten in het verleden, dan gelden voor jou de oude spelregels zoals die al voor jou golden. Deze kan je hier vinden.
Raar verschijnsel Maak wel verbinding met netwerk maar kan niet bellen/gebeld worden. "Nummer is niet bereikbaar",
Mijn ouders hebben een BudgetMobiel SIM-only (voorheen Robin Mobile). Ze wonen net over de grens in Belgie waar Nederlands netwerk net te zwak is maar Base prima dekking heeft. Aangezien Base en KPN dikke vrienden zijn ging dat tot afgelopen woensdag altijd goed.
Nu echter: Iedere poging om met deze mobiel te bellen (naar vast of mobiel in NL) leidt tot onmiidelijk tot "Dit nummer is niet bereikbaar". Iedere poging om naar hun mobiel te bellen geeft hetzelfde effect.
GSM maakt wel verbinding met mobiel net. Zowel op Base als op Mobistar,
Enig idee hoe verder te troubleshooten. Ze gaan vanmiddag wel naar NL dus komen ze ook op Nederlans netwerk.
Mijn ouders hebben een BudgetMobiel SIM-only (voorheen Robin Mobile). Ze wonen net over de grens in Belgie waar Nederlands netwerk net te zwak is maar Base prima dekking heeft. Aangezien Base en KPN dikke vrienden zijn ging dat tot afgelopen woensdag altijd goed.
Nu echter: Iedere poging om met deze mobiel te bellen (naar vast of mobiel in NL) leidt tot onmiidelijk tot "Dit nummer is niet bereikbaar". Iedere poging om naar hun mobiel te bellen geeft hetzelfde effect.
Enig idee hoe verder te troubleshooten. Ze gaan vanmiddag wel naar NL dus komen ze ook op Nederlans netwerk.
Is er inmiddels verandering na connectie met het Nederlandse netwerk? Zou het kunnen zijn dat ze de fair use policy van Roam-like-at-home overschrijden door teveel dagen achtereen met een buitenlands netwerk verbonden te zijn? In dat geval hebben de providers namelijk recht om de simkaart te beperken.TonnyTonny schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 14:05:
Raar verschijnsel Maak wel verbinding met netwerk maar kan niet bellen/gebeld worden. "Nummer is niet bereikbaar",
Ik heb inmiddels zelf weer problemen met internet. Regelmatig verbreking van de datasessie en een ! naast het 2G/3G/4G icoon staan, waarbij er geen data doorkomt. Dat en het feit dat 1Mbit down/365Kbit up al redelijk krap begint te worden maakt wel dat ik inmiddels rondkijk naar een alternatief. Maar ja, die onbeperkt NL en 100 EU + VS minuten én roam-like-home in Noorwegen en Zwitserland die in het huidige tarief inbegrepen zijn maken het vinden van dat alternatief wel erg moeilijk

[ Voor 17% gewijzigd door timmie1 op 16-06-2021 22:24 ]
Na connectie op NL netwerk kon de GSM opeens wel gebeld worden. Maar zelf nog steeds niet bellen.
Contact opgenomen met klantenservice via de chat.
"Ik zie inderdaad wat foutmeldingen gerelateerd aan uw nummer. Ik zal dat even moeten resetten. Wacht aub 15 minuten. Zet dan de telefoon minimaal 3 minuten helemaal UIT en dan terug aan. Dan zou alles weer moeten werken."
En verrek. Dat hielp inderdaad. Verder geen problemen meer gehad. Ook niet op Belgisch netwerk.
Voor mijn ouders is deze SIM-only perfect. Ze zitten 90% van de tijd op Belgisch netwerk en anders in NL. Bellen alleen van/naar NL en Belgïe en blijven makkelijk onder de 100 minuten per maand.
Ze hebben een domme GSM, geen Smartphone en SMS is al te moeilijk voor ze. Kan best zijn data niet lekker werkt maar dat merken ze toch niet :-)
Contact opgenomen met klantenservice via de chat.
"Ik zie inderdaad wat foutmeldingen gerelateerd aan uw nummer. Ik zal dat even moeten resetten. Wacht aub 15 minuten. Zet dan de telefoon minimaal 3 minuten helemaal UIT en dan terug aan. Dan zou alles weer moeten werken."
En verrek. Dat hielp inderdaad. Verder geen problemen meer gehad. Ook niet op Belgisch netwerk.
Voor mijn ouders is deze SIM-only perfect. Ze zitten 90% van de tijd op Belgisch netwerk en anders in NL. Bellen alleen van/naar NL en Belgïe en blijven makkelijk onder de 100 minuten per maand.
Ze hebben een domme GSM, geen Smartphone en SMS is al te moeilijk voor ze. Kan best zijn data niet lekker werkt maar dat merken ze toch niet :-)
Is die 5 mbit echt brak? Ik heb nu tele2 onbeperkt. Is echt prima maar incidenteel gebruik ik is meer dan 20 a 30 gb. Ik vind onbeperkt fijn om de kids te voorzien van wifi in de auto. Ze kijken dan YouTube of zo. Maar je heb natuurlijk wel wat verlies als je thetering aan zet.
Wat ik ook niet terug vind is of er actief volte en vowifi is.
Wat ik ook niet terug vind is of er actief volte en vowifi is.
Ik twijfelde heel erg tussen Budget Mobiel en Simyo 30GB. In de praktijk zal ik de 30GB niet op maken maar haal ik wel de onzekerheid over de snelheid weg. Ik wil als ik onderweg foto's maak direct de foto in de cloud en naar mijn nas kunne uploaden, maar dat schiet niet echt op met 1Mbit. Mijn telefoon blijft dus langer actief.
Helaas heeft Budget geen ondersteuning voor VoLTE en VoWiFi en was voor mij de keuze snel gemaakt.
Helaas heeft Budget geen ondersteuning voor VoLTE en VoWiFi en was voor mij de keuze snel gemaakt.
Waar staat dat budgetmobiel geen volte ondersteund. Heb overal gezocht maar kon het nergens vinden. Heb laatst ook contact opgenomen met de klantenservice en die zei eerst dat ze het niet ondersteunen maar kwam daar later op terug. Ze hebben een ticket aangemaakt en gaan het onderzoeken.
Ik heb 3 maanden Budget gehad, toen had ik geen VolTE icoontje op mijn telefoon. Nu bij hollandsnieuwe wel.
Weggegaan omdat?tiguan schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 00:32:
Ik heb 3 maanden Budget gehad, toen had ik geen VolTE icoontje op mijn telefoon. Nu bij hollandsnieuwe wel.
Ik vond het internet toch echt te langzaam en de spraakkwaliteit was ook een stuk minder dan ik gewend was.
Ik kan thuis niet bellen met Vodafone en Tele2/T-Mobile zonder VoWiFi. Aangezien budget mobiel geen VoWiFi ondersteund is dit duidelijk een verkeerde keuze voor mij. we gaan verder kijken.
Budget weet helaas nooit wat over VoLTE of Vowifi, toen ze robin mobile waren zou het eind 2019 en begin 2020 komen. Toen werd het Budget Mobiel en toen was het opeens van de baan en weten ze al anderhalf jaar niks.Darkz0rs schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:49:
Ik kan thuis niet bellen met Vodafone en Tele2/T-Mobile zonder VoWiFi. Aangezien budget mobiel geen VoWiFi ondersteund is dit duidelijk een verkeerde keuze voor mij. we gaan verder kijken.
Maar je zegt net dat je met Vodafone en T-Mobile en Tele2 niet kan bellen thuis zonder Wifi bellen te gebruiken, maar Budget gebruikt het KPN netwerk. Heb je daarmee ook geen bereik dan? want anders maakt het toch niet uit of je Vowifi hebt.
Wellicht nu wel aantal jaren terug niet. Maar het 3g en 2g netwerk word uitgezet door kpn. En grote delen worden al ontmanteld. Kortom niet meer kunnen bellen.dutchnltweaker schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:02:
[...]
Budget weet helaas nooit wat over VoLTE of Vowifi, toen ze robin mobile waren zou het eind 2019 en begin 2020 komen. Toen werd het Budget Mobiel en toen was het opeens van de baan en weten ze al anderhalf jaar niks.
Maar je zegt net dat je met Vodafone en T-Mobile en Tele2 niet kan bellen thuis zonder Wifi bellen te gebruiken, maar Budget gebruikt het KPN netwerk. Heb je daarmee ook geen bereik dan? want anders maakt het toch niet uit of je Vowifi hebt.
Ik raad iedereen gewoon aan als je weg gaat naar KPN zelf te gaan als je dezelfde kwaliteit wilt. Ja het is wat duurder maar je behoud wel alles wat je dan hebt… zelfs meer want in EU 25gb en daarna 64kbps daar kan je nog mee dingen doen.
Mjaa er zijn ok mensen die dat er echt niet voor willen betalen. Het is ook een enorme dooddoener. Wil je meer betaal dan meer.... En KPN heeft mijn inziens jaren terug als ze kroon op moeten geven.Anoniem: 767041 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 15:58:
Ik raad iedereen gewoon aan als je weg gaat naar KPN zelf te gaan als je dezelfde kwaliteit wilt. Ja het is wat duurder maar je behoud wel alles wat je dan hebt… zelfs meer want in EU 25gb en daarna 64kbps daar kan je nog mee dingen doen.
Hoi ik heb een sim only onbeperkt van budget
Kan ik hiermee bellen in buitenland of moet ik te goed kopen?
@MrOsman Dat kun je toch prima zelf uitzoeken door op "Buitenland" op de Budget Mobiel website te klikken: https://www.budgetthuis.nl/mobiel/buitenland
Je kunt hiermee bellen binnen Nederland en de Europese Unie. In landen buiten de EU moet je gebruik maken van extra tegoed, wat je via de website kunt bestellen met behulp van Ideal. Voor bellen naar buitenlandse EU nummers is 100minuten standaard inbegrepen, ook bruikbaar in NL en EU.MrOsman schreef op maandag 12 juli 2021 @ 15:30:
Hoi ik heb een sim only onbeperkt van budget
Ik kan sinds een paar dagen met mijn abo van Budget Mobiel gebruik maken van VoLTE en bellen via wifi. Geen idee of dit bij iedereen al geactiveerd is. Werkt goed 👍🏼dutchnltweaker schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:02:
[...]
Budget weet helaas nooit wat over VoLTE of Vowifi, toen ze robin mobile waren zou het eind 2019 en begin 2020 komen. Toen werd het Budget Mobiel en toen was het opeens van de baan en weten ze al anderhalf jaar niks.
Idem hier... Ik vond dat er in eens HD naast het gesprek nummer stond. Maar of dit ok VoWiFi is ... hoe kan ik dit nakijken ?gbishere schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 00:37:
[...]
Ik kan sinds een paar dagen met mijn abo van Budget Mobiel gebruik maken van VoLTE en bellen via wifi. Geen idee of dit bij iedereen al geactiveerd is. Werkt goed 👍🏼
Ik kan bevestigen dat VoLTE(4G bellen) en VoWiFi(Bellen via WiFi) ingeschakeld is bij BudgetMobiel.
Hiervoor dien je wel een toestel te hebben wat door KPN voor deze functionaliteit is gecertificeerd. Heel veel Samsung, Apple en de laatste OPPO toestellen worden ondersteund, vooralsnog geen enkel toestel van OnePlus.
EDIT: Inmiddels via een omweg ook VoLTE werkend gekregen op een OnePlus toestel.
Overigens heb ik bij bijna ELK gesprek HD erbij staan, ook naar ouderwetse vaste telefoonlijnen en met internationale oproepen. Echter klinkt het nog steeds dof en vervormd. Het HD-icoon is dus enkel om aan te tonen dat er een HD-verbinding is tussen het telefoontoestel en het netwerk van jouw aanbieder, niet voor de volledige verbinding tussen beller en gebelde.
Hiervoor dien je wel een toestel te hebben wat door KPN voor deze functionaliteit is gecertificeerd. Heel veel Samsung, Apple en de laatste OPPO toestellen worden ondersteund, vooralsnog geen enkel toestel van OnePlus.
EDIT: Inmiddels via een omweg ook VoLTE werkend gekregen op een OnePlus toestel.
Zet de telefoon in vliegtuigstand, activeer de WiFi functie, ga naar de telefoon-app en probeer een nummer te bellen. Indien dit werkt, dan werkt WiFi-bellen op jouw toestel. Het zou evt. kunnen zijn dat je die functie specifiek moet inschakelen. In iOS is dat te doen via Instellingen > Mobiel netwerk > Opties mobiele data > Gesprekken en data > WiFi-bellen. Bij Android (10) in het menu Wi-Fi & internet > Sim en netwerk > SIM1(of SIM2 als daarin de BudgetMobiel simkaart zit) > Bellen met WiFi schakelaar inschakelen.adam76 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 23:34:
[...]
Idem hier... Ik vond dat er in eens HD naast het gesprek nummer stond. Maar of dit ok VoWiFi is ... hoe kan ik dit nakijken ?
Overigens heb ik bij bijna ELK gesprek HD erbij staan, ook naar ouderwetse vaste telefoonlijnen en met internationale oproepen. Echter klinkt het nog steeds dof en vervormd. Het HD-icoon is dus enkel om aan te tonen dat er een HD-verbinding is tussen het telefoontoestel en het netwerk van jouw aanbieder, niet voor de volledige verbinding tussen beller en gebelde.
Anoniem: 563525
Kan wel VoLTE inschakelen op een Xiaomi 8T maar dan werkt de nummerweergave niet meer. Oplossingen die je leest op fora over apps waarmee je instellingen zou kunnen veranderen werken niet volledig op dit toestel. Is er iemand die VoLTE en nummerweergave voor inkomende gesprekken werkend heeft gekregen op dit toestel?
Aanvulling op deze opmerking: Na reboot van het telefoontoestel is mijn VoLTE verbinding weg, deze komt dan alleen terug wanneer ik het toestel handmatig provisioneer. De oorzaak daarvan ben ik nog niet over uit, maar het is in ieder geval al wel tijdelijk werkend te krijgen.timmie1 schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 00:39:
Weet iemadn hoe je wisselgesprek activeert bij budgetmobiel? kennissen die deze provider hebben hebben het me gevraagd maar de normale methode *43# werkt niet.
https://nl.pepper.com/aan...kt-internet-bundel-207073
Voor mensen die geïnteresseerd zijn, dit zijn prijzen zonder budget thuis combi. Dus voor 15 euro in de maand onbeperkt bellen/SMS en internet, wel met een snelheidsbeperking.Sim Only abonnement bij Budget Mobiel met
- Onbeperkt Data (14 GB in EU), Bellen en SMS * Voor €15 p/m.
- 7 GB Data, Onbeperkt Bellen en SMS * Voor €10 p/m
Bij 2 jarig abonnement geen aansluitkosten (€15) en 3 maanden gratis.
Zo dat is dan wel echt een hele mooie deal.
Ik ben eigenlijk helemaal niet van de langdurige abbos, maar voor 15 euro onbeperkt data, bellen en smsen is wel het overwegen waard.
Ik ben eigenlijk helemaal niet van de langdurige abbos, maar voor 15 euro onbeperkt data, bellen en smsen is wel het overwegen waard.
Grappig is dat de maandelijks opzegbaar ook geen aansluitkosten rekend zoals ik het zie. Enige verschil is dat de bij de 1 jarig de eerste 2 maanden gratis zijn en bij het 2 jarig abonnement de eerste 3 maanden gratis.fl2001 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 12:35:
Zo dat is dan wel echt een hele mooie deal.
Persoonlijk zou ik lekker voor het maandelijksopzegbaar abonnement gaan. 15 euro voor alles onbeperkt is een erg mooie deal.
Jammer dat je dan budget thuis of budget energie moet hebben.
Als je op bestellen klikt en je kijkt bij jouw Sim only staat er €5 combi korting.fl2001 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 13:15:
Oh wacht je moet wel een combi pakket hebben? Dat verandert de zaak wel helaas
:strip_exif()/f/image/SYv5RRw1LTmaXO06zQi5z78m.jpg?f=fotoalbum_large)
Zie het net, jammer zeg.. Ach dan laat ik het wel zitten. Dan kan je beter 5 euro per maand betalen voor Tele2 onbeperkt of T-mobile of Vodafone icm thuisvoordeel.Roy Tollenaar schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 13:22:
[...]
Als je op bestellen klikt en je kijkt bij jouw Sim only staat er €5 combi korting. [Afbeelding]
Helaas, blijf nu maar bij T-Mobile. Had het voor €15 per maand wel willen proberen.dutchnltweaker schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 14:41:
[...]
Zie het net, jammer zeg.. Ach dan laat ik het wel zitten. Dan kan je beter 5 euro per maand betalen voor Tele2 onbeperkt of T-mobile of Vodafone icm thuisvoordeel.
Wat blijft het toch een onoverzichtelijke k*t-app.
Hoeveel data heb ik deze maand nog over is gewoon niet te zien,
Hoeveel data heb ik deze maand nog over is gewoon niet te zien,
Vraagje, ik heb budget mobiel en was net even in België. Het is met niet duidelijk of ik nu moet overschakelen op een Belgische provider of gewoon bij budget blijven.
Ik ben bij budget gebleven en mijn navigatie werkte wel maar gaf ook aan dat ik offline was. Tunein en Spotify werkte niet.
Toch dacht ik dat ik de R van roaming zag staan.
Mis ik misschien toch iets?
Heb overigens een abb met onbeperkt internet (in Nederland)
Ik ben bij budget gebleven en mijn navigatie werkte wel maar gaf ook aan dat ik offline was. Tunein en Spotify werkte niet.
Anoniem: 563525
Heb het met verschillende providers gehad dat ik daar niet kon bellen. En het is hier al eens eerder ter sprake gekomen. Bijzonder vervelend als het je treft. Volgens mij stond er Base op mijn scherm, maar dat is al een hele tijd geleden.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 563525 op 07-09-2021 18:52 ]
Van provider?hjs schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:57:
Ik moest vorige maand switchen.
Mijn schoonmoeder is overgestapt van KPN naar Budget Mobiel. Krijg alleen geen internet.
Alles gereset, APN opnieuw ingesteld en 4G netwerk wordt wel gevonden maar geen data..
Budget heeft al nieuwe SIM opgestuurd maar ook hier hetzelfde probleem..
Iemand ervaring? Met de chat service kom ik niet verder.. roaming staat aan. Mobiel netwerk staat aan.
Alles gereset, APN opnieuw ingesteld en 4G netwerk wordt wel gevonden maar geen data..
Iemand ervaring? Met de chat service kom ik niet verder.. roaming staat aan. Mobiel netwerk staat aan.
Welke telefoon heeft je schoonmoeder? En welke apn settings heb je gebruikt?rvrrr schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:05:
Mijn schoonmoeder is overgestapt van KPN naar Budget Mobiel. Krijg alleen geen internet.
Maar je bent dus verbonden met internet en hebt wel het 4g icoontje als je internet aan zet of dat niet?
[ Voor 8% gewijzigd door dutchnltweaker op 10-09-2021 22:21 ]
Wat gebruik je als APN? Ik heb "internet" (zonder de quotes), terwijl hun website "portalmmm.nl" zegt.rvrrr schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:05:
APN opnieuw ingesteld
Xperia XA1. Jep. Komt ook icoontjes naast te staan dat hij iets lijkt te down- en uploaden maar zowel in browser als in apps zoals whatsapp komt geen data binnen.dutchnltweaker schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:19:
[...]
Welke telefoon heeft je schoonmoeder? En welke apn settings heb je gebruikt?
Maar je bent dus verbonden met internet en hebt wel het 4g icoontje als je internet aan zet of dat niet?
Inderdaad internet. Kleine letters. Als ik nieuwe apn maak met gegevens die op internet te vinden zijn voor budget mobiel dan maakt hij überhaupt geen verbinding met 4g netwerk. (portalmmm.nl)JaDatIsPeter schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:40:
[...]
Wat gebruik je als APN? Ik heb "internet" (zonder de quotes), terwijl hun website "portalmmm.nl" zegt.
Als ik hem terug instel op de settings van KPN voor APN (die hij ook bij de nieuwe Budget Mobiel automatisch instelde) krjjg ik wel een 4g netwerk connectie. Alleen komt er geen data binnen
[ Voor 18% gewijzigd door rvrrr op 10-09-2021 23:16 ]
En als je
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs
Instelt?
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs
Instelt?
Duidelijk, heb je in de tussentijd geprobeerd om de simkaart in jouw toestel te doen of in een ander toestel? Zo niet wat levert dat op?rvrrr schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 23:13:
[...]
Xperia XA1. Jep. Komt ook icoontjes naast te staan dat hij iets lijkt te down- en uploaden maar zowel in browser als in apps zoals whatsapp komt geen data binnen.
Wil toch nog even terug komen op het bovenstaande (en jullie diverse antwoorden).bruce the boss schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:38:
Vraagje, ik heb budget mobiel en was net even in België. Het is met niet duidelijk of ik nu moet overschakelen op een Belgische provider of gewoon bij budget blijven.
Gisteren weer in België geweest en weer hetzelfde probleem.
Handmatig overgeschakeld op het netwerk van BASE maar het probleem is dan dat ik geen internet heb.
Is er iets fout in de instellingen of wat gaat er fout?