lekzzz schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:19:
[...]
Google Home werkt hier gewoon met de EU rom erop. Echter spraakbesturing doet het niet met de assistent. Dat is al langere tijd bekend. Ik gebruik spraak weer via mijn Sonos dus dat scheelt weer
Je bent zeker niet verplicht de wekelijke update erop te zetten ij een custom rom. Ik heb bij mijn vader gewoon de stable erop gegooid en dat werkt al jaren goed.
Heb mijn telefoon ook binnen

Helaas werkt hier op de standaard rom de Google Home app ook niet

de assistant weer wel. Zijn er hier mensen met een Mi 10 die hetzelfde probleem hebben (gehad)? En hier eventueel een oplossing voor hebben? De app geeft de volgende melding: 'Dit scherm kan niet worden geladen. Zorg dat je verbinding hebt met internet. We proberen het opnieuw.' Heb al diverse verbindingen via wifi en 4G geprobeerd. Internet werkt verder ook gewoon goed.
Mocht er geen oplossing zijn zal ik me verder verdiepen in de EU rom. Zijn er nog tips en trics voor die EU rom?
Edit: We een gedoe zeg. Heb helaas geen handleiding voor dummies gevonden. Elke keer weer iets wat niet werkte bij het unlocken. Denk je eindelijk alles goed te hebben ingesteld, komt nu de melding dat ik 168 uur oftewel een week moet wachten met unlocken

Edit: Hieronder een heldere uitleg stap voor stap wat je moet doen.
https://fossbytes.com/how...f%20your%20MIUI%20device.
4G+ is bij mij trouwens sneller dan 5G bij Vodafone

Heb vol bereik bij 5G, daar kan het dus niet aan liggen. Had ook al gelezen dat het nog geen volwaardig 5G is, maar dit is wel raar.
[
Voor 26% gewijzigd door
Nuevocasa op 24-11-2020 15:35
]