Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
KrazyJay schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 06:14:
[...]

Ik heb het niet enkel over band 20. Heb je een bron? Want ook op de Mi 9 ontbraken de 4G-banden die niet het meest gebruikt worden in de Benelux.
Een andere handige website om oa te zien welke banden ondersteund worden is kimovil Daar is te zien dat de Global versie van de mi9 alle Benelux banden ondersteund. Het kan wellicht zo zijn dat een geïmporteerd toestel uit China niet alle banden ondersteund die we hier gebruiken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:08

KrazyJay

@FlashBang @13art Dus zoals ik al zei, de Mi 10 ondersteunt enkel de meest voorkomende 4G banden voor de EU. Oftewel, niet bruikbaar op reis buiten de EU als je 4G wilt gebruiken en val je terug op 3G. Waarom kan dat dus wel met de Mi Mix2s en de Mi Mix 3, maar niet met de Mi 10? Vergelijk de Mi Mix 3 maar eens met de Mi 10 op vlak van 4G ondersteuning.

[ Voor 11% gewijzigd door KrazyJay op 25-02-2020 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
KrazyJay schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:06:
@FlashBang @13art Dus zoals ik al zei, de Mi 10 ondersteunt enkel de meest voorkomende 4G banden voor de EU. Oftewel, niet bruikbaar op reis buiten de EU als je 4G wilt gebruiken en val je terug op 3G. Waarom kan dat dus wel met de Mi Mix2s en de Mi Mix 3, maar niet met de Mi 10? Vergelijk de Mi Mix 3 maar eens met de Mi 10 op vlak van 4G ondersteuning.
Ik zie dat er inderdaad meer banden ondersteund worden door bijvoorbeeld de mi mix 3.
Misschien omdat er voor de mi 10 nog geen global versie is? Andere reden kan ik niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay

KrazyJay

@13art Het past binnen de Mi reeks om het niet te doen. Wat ik overigens heel jammer vind, want anders had ik hem zeker gekocht. Grote batterij, draadloos laden en die punch hole leren we wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
sorry, niet goed gelezen :( 8)7

In ieder geval zou ik het vreemd vinden, want zover ik weet is B20 toch net degene die het meeste gebruikt wordt? Toch binnen de Benelux?

[ Voor 162% gewijzigd door Acemath op 25-02-2020 17:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrazyJay

KrazyJay

B20 zal er op de versie voor ons wel op zitten. Binnen de Benelux zit je wel goed met dit toestel. Maar ga je dus op reis, dan lijk je pech te hebben wat betreft 4G. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:19

FlashBang

Hoi.

KrazyJay schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:06:
Waar vind jij de final specs van de Mi 10 Global versie precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay

KrazyJay

@FlashBang De linkjes hierboven, van vanochtend, ze zijn niet van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Daar zie ik alleen Mi 9 specs. Ik wacht toch nog even op de officiele aankondiging van de Mi 10 Global, dat zou eergisteren zijn maar jammer dat het coronavirus roet in het eten gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
FlashBang schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 19:59:
[...]

Waar vind jij de final specs van de Mi 10 Global versie precies?
Die is nog niet gepresenteerd en daarmee zijn die gegevens ook nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

13art schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:12:
[...]

Die is nog niet gepresenteerd en daarmee zijn die gegevens ook nog niet bekend.
Daar doelde ik ook op :P De hiervoor gemaakt conclusies zijn dus voorbarig.

[ Voor 10% gewijzigd door FlashBang op 25-02-2020 22:18 ]

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
We moeten denk ik blij zijn dat de Mi 10 (pro) nog niet hier te verkrijgen is als ik deze video zie:
YouTube: Xiaomi Mi 10 Review One Week Later!

Een standby drain, porblemen met het unlocken... Laat ze dat eerst maar oplossen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
13art schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 17:40:
We moeten denk ik blij zijn dat de Mi 10 (pro) nog niet hier te verkrijgen is als ik deze video zie:
YouTube: Xiaomi Mi 10 Review One Week Later!

Een standby drain, porblemen met het unlocken... Laat ze dat eerst maar oplossen ;)
Ik heb m'n hoop alweer gevestigd op de P40 Pro :9, denk dat ik tijdens het kerstdiner dit jaar nog met mijn Galaxy S8 zit als het zo door gaat :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Majesty schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 11:04:
[...]

Ik heb m'n hoop alweer gevestigd op de P40 Pro :9, denk dat ik tijdens het kerstdiner dit jaar nog met mijn Galaxy S8 zit als het zo door gaat :D.
Die zal niet goedkoop zijn bij introductie, plus via een omweg playstore apps installeren. Maar we zullen zien genoeg keuze in ieder geval. Elk toestel heeft zo zijn nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 20:23

Deathchant

Don't intend. Do!

Majesty schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 11:04:
[...]

Ik denk met jou vele anderen :) Wat ik om mij heen merk is dat mensen een stuk langer met hun telefoon doen dan voorheen. "Vroegah" waren mensen sneller bereid om elke 2 jaar een nieuwe telefoon te nemen, maar ze worden ook gewoon steeds beter. En doordat de prijzen zo achterlijk duur worden, besluiten velen om dan nog maar een jaartje langer te doen. Ik ben er ook één van ;) Ik zei het in 2016 nog tegen mezelf: 720 euro geef ik niet meer uit volgende keer, en daar wil ik me wel aan proberen te houden, dus dan vallen nieuwe generatie Samsungs sowieso al af, alsmede zo'n P40 Pro.
Daarom hoop ik inderdaad heel erg dat de Mi 10 Pro rond de 600 euro zal zijn, en anders zal nog wel de Mi 10T Pro komen (Redmi K30 Pro).

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Deathchant schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 12:26:
[...]

Ik denk met jou vele anderen :) Wat ik om mij heen merk is dat mensen een stuk langer met hun telefoon doen dan voorheen. "Vroegah" waren mensen sneller bereid om elke 2 jaar een nieuwe telefoon te nemen, maar ze worden ook gewoon steeds beter. En doordat de prijzen zo achterlijk duur worden, besluiten velen om dan nog maar een jaartje langer te doen. Ik ben er ook één van ;) Ik zei het in 2016 nog tegen mezelf: 720 euro geef ik niet meer uit volgende keer, en daar wil ik me wel aan proberen te houden, dus dan vallen nieuwe generatie Samsungs sowieso al af, alsmede zo'n P40 Pro.
Daarom hoop ik inderdaad heel erg dat de Mi 10 Pro rond de 600 euro zal zijn, en anders zal nog wel de Mi 10T Pro komen (Redmi K30 Pro).
Dat merk ik inderdaad en dat is een erg goed teken als het gaat om duurzaamheid. :)
Ik vind het zelf niet zo erg nog wat meer uit te geven aan een telefoon, maar dan moet hij wel echt perfect aan mijn eisen voldoen. En die zitten hem vooral in het formaat -> liever niet veel groter dan mijn S8. Ik ben 1.90 en voor m'n handen is het geen probleem, maar de broekzakken van mijn korte broeken in de zomer passen die aparaten gewoonweg niet meer in en ik weiger om met zo'n ding te gaan lopen. En de camera is voor mij belangrijk. Ik kan me best voorstellen dat ik 3+ of 4+ jaar met mijn volgende telefoon zal doen, waar ik eerst iedere 1 of 2 jaar een nieuwe kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 10:55

spanx

_Sp[A]nX_

Deathchant schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 12:26:
[...]

Dit, bijna exact hetzelfde verhaal met een Mate 10 Pro van 700 euro.

Mi 10 Pro moet echt maximaal 650 euro zijn...

De mi 10 (non pro) levert wat mij betreft te veel in qua camera en stereo speakers.
Wat betreft de schermen (verschil tussen non pro en pro) zeggen veel revieuwers dat ze het verschil met het blote oog niet waarnemen. Alleen als je je het echt gaat meten "zie" je verschillen.

Volgens 1 review had de non pro 930 nits en de pro 970 nits aan brightness......

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 07-06 17:52
S20 Ultra is goed in micro :)

[ Voor 65% gewijzigd door Noresponse op 29-02-2020 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Met andere woorden (we zitten hier niet voor niks in het Mi 10 topic) de Mi 10 (Pro) heeft stevige concurrentie op het gebied van (macro) fotografie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Jammer dat ie nog zwaarder is dan mijn Mi 8 en die vind ik al te zwaar. Blijft een nadeel van glas. 25 gram zwaarder dan de Mi 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Plugin schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:48:
Jammer dat ie nog zwaarder is dan mijn Mi 8 en die vind ik al te zwaar. Blijft een nadeel van glas. 25 gram zwaarder dan de Mi 8.
Wil je high end en toch dat een telefoon niet zo 'zwaar' is, kom je bijna automatisch op Samsung uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Ik heb nu al een aantal toestellen gezien en moet zeggen dat de 64 MP camera van Samsung ook zekers niet slecht is. De realme X2 pro is bijvoorbeeld een toestel die mooie foto's maakt, helaas minder in wide. De Samsung A71 (zelfde prijsklasse) haalt het daarbij niet, maar wellicht met een goede update wel weer als Samsung dat wil.

De kleuren op de mi note 10 vindt ik nog steeds het beste als natuurlijke en toch merk ik dat reviewers meer van vivid kleuren houden en dat terwijl je natuurlijke foto's altijd kan boosten met meer kleur.

Die macro was een grapje ,maar meer om aan te geven dat de camera van de mi 10 zekers concurrend is voor de Ultra.

[ Voor 12% gewijzigd door Noresponse op 02-03-2020 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
27 maart is de global presentatie van de Mi 10 series.
https://www.gizchina.com/...on-will-be-on-march-27th/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 22:03
Ik ben erg benieuwd. Na opnieuw teleutgesteld te zijn in Samsung zoek ik me heil elders en wellicht is de nieuwe Mi10Pro een optie.
Maar dan moet hij wel bruikbaar zijn qua telefonie buiten Nederland en dus ook in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
13art schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 11:44:
[...]

Die zal niet goedkoop zijn bij introductie, plus via een omweg playstore apps installeren. Maar we zullen zien genoeg keuze in ieder geval. Elk toestel heeft zo zijn nadelen.
Klopt, maar dit is wel erg extreem qua nadelen.
De prijzen zijn al een tijdje Apple bij Huawei flagships, dan zit je met het krijgen van de versie die je graag wilt want ze worden steeds minder verkocht hier en dus ook minder aangeboden.
En ja, sideloaden is leuk maar je verkrijgt daarmee niet alle functionaliteit en ik ga persoonlijk echt niet met Netflix beperkingen, drm gezeur en zonder mijn Youtube Premium zitten, dat is geen enkel toestel waard. Alleen al zoiets als even whatsapp backuppen en restoren is een ding, want de backup staat op Googledrive. Weinig zin om whatsapp te gebruiken zonder mijn backup.

Volgende keer graag je voorgaande bericht aanpassen ipv meerdere berichten onder elkaar te plaatsen. Dank. (y)

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 09-03-2020 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Nu online
Pff nog 2 weken wachten, keuze gaat toch de Mi 10 Pro of de P30 Pro worden.

Hopelijk gaat de prijs meevallen.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06:56
Ter herinnering, morgen, 27 maart om 14:00 uur de launch.

YouTube: Xiaomi New Product Launch 2020

[ Voor 45% gewijzigd door codegro op 27-03-2020 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:19
Mi 10 Lite is inderdaad een leuke verrassing voor een 5G toestel maar rest van de specs is niet bijzonder (wat nu ook verkrijgbaar is).

Snapdragon 765G - 5G
6.57" Amoled (60hz?)
48MP AI quad camera
4160mah 20W fast charge
Nadruk op het lage gewicht van het toestel maar 192 gram is niet eens licht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Modbreak:Een kleine herinnering, discussies over (absurde) prijzen, horen in het prijzen en levertijden topic. Zie de topic waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

nou, ook weer uit de droom geholpen..... eens kijken of de mi 10 (non pro) misschien dan iets voor mij is.....ook te duur maar misschien komen er nog leuke aanbiedingen.

Viel het op in de presentatie dat veel landen een "extraatje" krijgen als je pre orderd?
Behalve Benelux...........triest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
spanx schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 17:08:
Viel het op in de presentatie dat veel landen een "extraatje" krijgen als je pre orderd?
Behalve Benelux...........triest
Ja dat viel mij ook op. Discriminatie is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
NL doet gewoon niet mee in de techwereld mbt smartphones ... Zien we ook met Google pixel phones, nog altijd niet te koop via de reguliere kanalen.
En dus nu geen pre order bonus voor ons.
Ze zoeken het maar uit, er is genoeg keuze bij andere merken.

Wat mij tegen viel was slechts 8GB storage en 256GB voor de max hier !
Terwijl de 512GB gewoon bestaat. Kortom, de M10Pro hier kost de hoofdprijs maar je krijgt de middelmaat zeg maar en geen pre order bonus en dus dubbel genaaid.
Ze maken het voor mij dus simpel, geen Xiaomi smartphone voor mij dus.

Zal dan voor mij denk ik dan toch mischien de Oppo FindX2 pro worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05:46
Gewoon ff voor de realme X50 pro gaan. Scheelt toch ff pegels 🤗👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
zuukie schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 19:50:
Gewoon ff voor de realme X50 pro gaan. Scheelt toch ff pegels 🤗👍
Nee sorry, 256GB max storage is te weinig voor mij en de camera setup is echt wel minder als de toppers.
Geen wireless chargen overigens.

Nee, ik ga er dan niet op vooruit tov mijn ROG2 512GB.
Ga achteruit qua refresh rate, storage, ram en geen headphone jack.

Headphone jack en wireless boeien me niet zoveel maar dan moet ik elders echt vooruit gaan en dat gebeurd dan niet.
Dus ik tuf lekker door en kijk wel voor wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-06 21:06
Kijk eens naar de topic waarschuwing ;)

[ Voor 89% gewijzigd door 13art op 28-03-2020 12:56 ]

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.104.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Ik heb nu een aantal toestellen gezien en ik vind de foto;s vaak wel mooier en natuurlijk bij de Mi 10 pro tov de P40 pro en dat allemaal door de nieuwe update van de mi 10 pro. De Ultra is ook goed, maar voor dat bedrag zou ik de mi 10 pro nemen. Dit toestel heeft alles, hoewel de realme X50 nog moet maar de camera is slechter dan de X2 pro .

Ik snap alleen niet dat de mi 10 pro zo hoog zit in de prijs? P40 pro op amazone heeft meer goodies, maar wellicht dat de prijs toch anders ! We zullen zien en voor 100 euro minder denk ik dat ik zekers voor de mi 10 pro ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Noresponse schreef op zondag 29 maart 2020 @ 21:02:
Ik nu een aantal toestellen nu gezien ik vind de foto;s vaak wel mooier en natuurlijk bij de Mi 10 pro tov de P40 pro en dat allemaal door de nieuwe update van de mi 10 pro. De Ultra is ook goed, maar voor dat bedrag zou ik de mi 10 pro nemen. Dit toestel heeft alles, hoewel de realme X50 nog moet maar de camera is slechter dan de X2 pro .

Ik snap alleen niet dat de mi 10 pro zo hoog zit in de prijs? P40 pro op amazone heeft meer goodies, maar wellicht dat de prijs toch anders ! We zullen zien en voor 100 euro minder denk ik dat ik zekers voor de mi 10 pro ga.
Stiekem komt er steeds meer naar buiten en nu blijkt hij ook geen dualsim te hebben maar single Sim voor de Global versie !

Dus ipv 512GB slechts 256GB voor de top versie, geen dual maar single sim en las 5W reverse wired ipv 10W en dat tegen de kleine extra vergoeding van 300 euro tov de Chinese versie die wel alles heeft.
Ze zijn gek geworden bij Xiaomi. Ik heb het gezien en sla hem 101% over ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Ik ga geen 1000 betalen voor de mi 10 pro of p40 pro en heb al reeds de P30 pro besteld met bol.com 175 euro waardebon voor +400 euro rond en kijk volgend jaar wel eens wat de prijs is voor deze toestellen

[ Voor 4% gewijzigd door Noresponse op 03-04-2020 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shutdown
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-06-2020
Geen enkel toestel is een 1000 euro waard. Ik sla dit jaar ook over of ik wacht misschien nog op de Redmi K30 Pro of de Realme X50 Pro. Deze 2 vind ik nog wel erg interessant voor hun prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Shutdown schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 22:44:
Geen enkel toestel is een 1000 euro waard. Ik sla dit jaar ook over of ik wacht misschien nog op de Redmi K30 Pro of de Realme X50 Pro. Deze 2 vind ik nog wel erg interessant voor hun prijs.
Ik heb al wat foto's gezien van de X50 en die vielen me wat tegen en zelf trillingen bij rechte lijnen en vergelijking met de redmi k30 vond ik deze beter. Wel grappig is een test van de P30 pro met de S20 Ultra en gekke was in bepaalde situaties is de P30 pro beter of vergelijkbaar. Ultra kan wel meer inzoomen, maar als je 6x 8x of 10x gaat inzoomen is de P30 pro iets beter. Weird en blijkt wel meer pixels is mooi ,maar denk dat de software veel roet in het eten gooit met de S20 ultra.

5G doet me niet veel duurt wel een jaar voordat het uberhaupt in het Noorden is , Groningen is het er al gedeeltelijk bij het station(test mast) en wifi 6 moet nog verschijnen dus ik geloof die nieuw dingen wel. Die zijn allemaal pas in 2021/2022 pas aanwezig.

[ Voor 14% gewijzigd door Noresponse op 03-04-2020 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klebsiella
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11-05-2020
Weet iemand of deze flagships nu wel over ip68 rating beschikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klebsiella
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11-05-2020
Bomberman71 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 14:33:
[...]

Stiekem komt er steeds meer naar buiten en nu blijkt hij ook geen dualsim te hebben maar single Sim voor de Global versie !

Dus ipv 512GB slechts 256GB voor de top versie, geen dual maar single sim en las 5W reverse wired ipv 10W en dat tegen de kleine extra vergoeding van 300 euro tov de Chinese versie die wel alles heeft.
Ze zijn gek geworden bij Xiaomi. Ik heb het gezien en sla hem 101% over ....
Dat is inderdaad slecht nieuws. Hoe kan het dat ze jaren geleden een stuk beter presteerden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Neen, geen officiele rating en dus een downside (wederom !).
Ze hebben een 'speciale' coating tegen vocht en druppels maar dat klinkt niet heel overtuigend en is hij niet waterproofed zoals de meeste moderne flagships.

Jaren geleden moesten ze terrein winnen en hebben ze ook wellicht ingeleverd teneinde de markt binnen te dringen en nu menen ze te moeten cashen, zeker hier in de benelux met die prijzen.
Het ergste vind ik niet zo zeer de prijs want je ontkomt niet aan een 900-1000 minimaal voor een echte flagship vandaag de dag. Ik ben teleurgesteld in uitgeklede Global versie waarop essentiele zaken ontbreken of versobert zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noresponse
Ik vermoed dat de mi 10 niet waterproof is en qua opbouw lijkt het op de mi note 10 die overigens bij de sim tray wel een rubber heeft zitten tegen vocht/water en die had ook geen IP waarde meegekregen. Ik vermoed dat het toestel bij gebruik langzaam niet meer waterbestandig is.

Ik moet wel zeggen dat een toestel als de samsung note 10 + of P30 pro tov het pixelgeweld van 64 en 108 MP gewoon mee kunnen komen en zelf met standaard foto's soms beter zijn . Nu al een aantal vergelijkingen gezien van verschillende toestellen en moet zeggen stabilisatie en 8K is allemaal mooi , maar snap niet helemaal wat de meerwaarde is naast 5G/wifi 6 en testen met UFS 3.0 vs USF 2.1 is met kleine bestanden zoals foto's niet echt de meerwaarde en qua opstarten apps minimaal verschil en soms geen verschil :)

De prijs is elke keer wat nieuw en meteen dubbel betalen en Xiaomi en Samsung met de Ultra hebben zich uit de markt gewerkt qua prijs. De Ultra verkoopt niet goed en de Huawei P40 pro vraagt ook te veel zonder google play, te veel work around voor de gewone gebruiker. Ik denk dat oudere modelen wel eens goed gaan verkopen als zijnde midrange toestellen en dat die groep steeds groter gaat worden.

Ik ben zelf die het nieuwste wil en zie bijvoorbeeld bij de P40 pro zekers de waarde van een Sony camera alleen teveel wordt gedaan met software, zoals die 9 binding bij de Samsung en Xiaomi is niet altijd optimaal. Ik laat de duurdere toestellen achter me en kijk over 2 jaar wel wat er dan boeiend is _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Noresponse op 04-04-2020 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik ben ook teleurgesteld over de prijs van de Mi10 (pro). ik heb de Huawei P40 overwogen, maar die valt ook uit door teveel problemen met het bijhouden van de apps en geen Google Play ondersteuning.
Ik heb naar de Samsung Note 10 Plus gekeken en die komt best in de buurt van de S20+ of Mi 10 (pro) met fotos.

Er is een toestel die niet zo snel opvalt en dat is de S20+. Deze komt tot mijn verbazing beter uit vind ik als je de camera vergelijkingen kijkt op youtube met de S20 Ultra. De S20 ultra heeft wat softwareproblemen, maar deze heeft de S20+ niet.

De S20+ kun je het best vergelijken met de Samsung note 10+. Deze stan heel dicht bij mekaar. Alleen heeft de S20+ een betere processor en betere cameras. In de praktijk zul je denk ik voor de Note 10 Plus kiezen voor de stylus pen die je krijgt of de nieuwe S20+ als je een sneller en iets meer futureproof toestel wil hebben.

Mijn tip zou zijn voor diegene die een nieuw toestel zoeken kijk ook naar de S20+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

HaskoF schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:58:
Ik ben ook teleurgesteld over de prijs van de Mi10 (pro). ik heb de Huawei P40 overwogen, maar die valt ook uit door teveel problemen met het bijhouden van de apps en geen Google Play ondersteuning.
Ik heb naar de Samsung Note 10 Plus gekeken en die komt best in de buurt van de S20+ of Mi 10 (pro) met fotos.

Er is een toestel die niet zo snel opvalt en dat is de S20+. Deze komt tot mijn verbazing beter uit vind ik als je de camera vergelijkingen kijkt op youtube met de S20 Ultra. De S20 ultra heeft wat softwareproblemen, maar deze heeft de S20+ niet.

De S20+ kun je het best vergelijken met de Samsung note 10+. Deze stan heel dicht bij mekaar. Alleen heeft de S20+ een betere processor en betere cameras. In de praktijk zul je denk ik voor de Note 10 Plus kiezen voor de stylus pen die je krijgt of de nieuwe S20+ als je een sneller en iets meer futureproof toestel wil hebben.

Mijn tip zou zijn voor diegene die een nieuw toestel zoeken kijk ook naar de S20+.
Afgezien dat de mod waarschijnlijk in gaat grijpen zou ik exynos vs snapdragon debacle onderzoeken. Dat is de enige reden dat ik niet overstap naar samsung en dus exynos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:21

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Ik zit heel erg te twijfelen tussen de Oneplus 8 en de Xiaomi Mi 10. Ik heb de Xiaomi Mi 10 besteld, maar twijfel om Belsimpel tóch nog te vragen om te wisselen. Ik ben vooral 'bang' dat de Xiaomi te dik is, dit toestel is 1mm dikker dan de Oneplus 8. Daarnaast weegt de Mi10, 28 gram meer.

De Mi10 heeft wel 480 maH meer batterij capaciteit, en het scherm van de Mi10 kan fractioneel feller (100 nits meer).

Qua camera weet ik niet of het echt veel uitmaakt. Wireless charging gebruik ik niet. Oxygen OS van Oneplus is mij altijd zeer goed bevallen. Ik hoop dat MIUI 11 ook goed bevalt, in ieder geval fijn dat er een goed AOD op de Mi10 zit.

Iemand nog andere argumenten om voor de Mi10 of de Oneplus 8 te kiezen? In mijn geval (verlenging abbo + afbetaling van toestel in 1x) kost de Mi10 559 euro (256GB) en de Oneplus 8 is 624 euro (128GB). Dus is de Mi10 65 euro goedkoper en meer GB's (al twijfel ik of ik dat nodig heb...).

Weet iemand of de Mi10 met 'camera bump' 9mm is, of is de telefoon daar nóg dikker?

[ Voor 13% gewijzigd door ChromeFR op 16-04-2020 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Als ik het zo hoor zou ik als ik jou was voor de oneplus 8 gaan. Wel heb je op de 8 een oudere sensor voor fotografie en geen zoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrpeters
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-05-2020
Oneplus 7t pro. Niet die 8 en niet die mi
Lagere resolutie scherm. Zie je echt in films en camera slechter. 7t pro is top toestel. Geen gat in je scherm en accu goed voor minimaal 10 SOT alles op hoogste stand. En euro 700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
rrpeters schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:50:
Oneplus 7t pro. Niet die 8 en niet die mi
Lagere resolutie scherm. Zie je echt in films en camera slechter. 7t pro is top toestel. Geen gat in je scherm en accu goed voor minimaal 10 SOT alles op hoogste stand. En euro 700.
10 uur SOT is wel heel enthousiast. Dit is voor de meeste mensen niet haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrpeters
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-05-2020
13art schreef op woensdag 15 april 2020 @ 18:21:
[...]

10 uur SOT is wel heel enthousiast. Dit is voor de meeste mensen niet haalbaar.
Beetje tunen daarvoor zit je op Tweakers.nl

Iig met alle firmware relesses 10.0.3 tot 10.0.7 EU altijd SOT 10 uur of meer. Het begint met het uitschakelen van dubbel memory management, en afwisselend gebruik warp en slow laden.

:)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:08

johnwoo

3S-GTE

ChromeFR schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:42:
Ik zit heel erg te twijfelen tussen de Oneplus 8 en de Xiaomi Mi 10.

(...)

Weet iemand of de Mi10 met 'camera bump' 9mm is, of is de telefoon daar nóg dikker?
Volgens deze review / comparison (tussen de normale 10 en de 10 pro) is hij zelfs 9.4mm dik, en steekt de camera bump 2mm uit (en is de telefoon daar dus 11.4mm dik). Al schijnt hij wel goed in de hand te liggen.

Ik zit in (bijna) hetzelfde schuitje, maar omdat ik wel draadloos laad gaat het bij mij tussen de OnePlus 8 Pro en de gewone Mi 10. Beide spreken me wel aan, al neig ik vanwege de software naar de 8 Pro, maar die is dan gelijk weer 150 euro duurder met maar de helft van de storage... Wellicht dat ik nog een paar maanden doorbikkel met m'n bijna 3 jaar oude S8. Dan zijn we wellicht 1 of enkele (camera/feature) updates verder, wat kinderziektes eruit, en kunnen we beter zien wat de telefoons op de lange termijn doen (en zijn hopelijk ook de prijzen iets vriendelijker, al zakt OP langzaam).

Specs | Toyota MR2 Turbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Het is de Mi10 geworden! Ben er blij mee en het toestel is niet zo 'lomp' als ik in mijn hoofd had gemaakt. Ik liep vanmiddag wel tegen een probleem aan:

Terwijl ik aan het navigeren was in Google Maps schakelde mijn telefoon ineens over naar lockscreen en moest ik mijn sim pin opnieuw invoeren. Alsof ik een hot swap deed. Pas daarna maakte de telefoon weer connectie met het netwerk. Dit is 1x voorgevallen maar heb ik nooit eerder gehad met een andere telefoon. De simkaart is nieuw, schoon en secuur geplaatst.

Ik hoop dat dit een software foutje was en geen hardware issue...raden jullie aan om al een toestelwissel (andere mi10) aan te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
ChromeFR schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:44:

Ik hoop dat dit een software foutje was en geen hardware issue...raden jullie aan om al een toestelwissel aan te vragen?
Nee ik zou niet direct van toestel wisselen, maar ik zou het wel goed in de gaten houden en kijken of er niet andere rare dingen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Ja, ga ik doen. Gezien de aard de fout dacht ik dit kan eigenlijk alleen een hardware fout zijn. Maargoed ik wacht het even af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06:56
Pfff...stond ik op het punt een Mi 10 aan te schaffen, kom ik er net op tijd achter dat de global versie maar 1 sim ondersteund. Heb nu een OP6 voor een zakelijke en privé sim. Wat een ontzettende tegenvaller is dit zeg. Dit mag denk ik wel aan de OP toegevoegd worden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acizane80
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-03-2024
ChromeFR schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:44:
Het is de Mi10 geworden! Ben er blij mee en het toestel is niet zo 'lomp' als ik in mijn hoofd had gemaakt. Ik liep vanmiddag wel tegen een probleem aan:

Terwijl ik aan het navigeren was in Google Maps schakelde mijn telefoon ineens over naar lockscreen en moest ik mijn sim pin opnieuw invoeren. Alsof ik een hot swap deed. Pas daarna maakte de telefoon weer connectie met het netwerk. Dit is 1x voorgevallen maar heb ik nooit eerder gehad met een andere telefoon. De simkaart is nieuw, schoon en secuur geplaatst.

Ik hoop dat dit een software foutje was en geen hardware issue...raden jullie aan om al een toestelwissel (andere mi10) aan te vragen?
Ik overweeg om de mi10 te nemen, maar hier in belgie zijn al fysieke winkels gesloten en kan ik de toestel niet nakijken. Ik gebruik de call recorder voor bestellingen van klanten op te nemen en die dan via Whatsapp door te sturen naar collega's. Voor mij is dit onmisbaar, in vorige xiaomi toestellen was dit standaard onderdeel van het os. Nu lees ik berichten dat dit bij de mi note 10 en mi 10, mu 10pro niet meer het geval is.
Kan je aub nakijken of deze functie in uw toestel aanwezig is?
Jij hebt toch gekocht via een winkel in nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Is niet mogelijk out of the box.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:08

johnwoo

3S-GTE

Google is het afgelopen jaar hard bezig geweest om call recording tegen te werken, ook recording apps zijn inmiddels geblokt in de play store (of werken iig niet goed meer en recorden alleen je eigen stem).

Voor de toekomst is er goed nieuws: in Android 11 komt call recording waarschijnlijk weer terug, via speciaal daarvoor opgezette APIs. Al blijven pure call recording (add-on) apps wel taboe, maar dialer apps mogen het dan weer. Ik neem aan dat Google call recording alleen gaat toestaan voor de ingestelde default dialer app, om misbruik via 3rd party apps tegen te gaan. Dus grote kans dat het dan ook in de MIUI dialer weer terugkomt.

[ Voor 4% gewijzigd door johnwoo op 22-04-2020 22:38 ]

Specs | Toyota MR2 Turbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acizane80
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-03-2024
ChromeFR schreef op woensdag 22 april 2020 @ 16:17:
Is niet mogelijk out of the box.
Kheb gelezen dat als je de regio instellingen aanpast naar india je deze functie terug beschikbaar krijgt.
Zou het mogelijk zijn om dat te testen?
Ik zou je dankbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05:46
Al iemand in het bezit van een mi 10 pro? Zo ja, wat zijn de bevindingen? Hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-06 09:57
Is er al bekend wanneer de mi 10 lite beschikbaar is in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:42
De 10 lite is nu te bestellen bji Belsimpel met wat korting. (ik heb er 1 besteld)
Ben nu opzoek naar hoesjes, maar dat is nog niet zo makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derpeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-03-2022
atomix9 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:13:
De 10 lite is nu te bestellen bji Belsimpel met wat korting. (ik heb er 1 besteld)
Ben nu opzoek naar hoesjes, maar dat is nog niet zo makkelijk.
Ik denk dat je de Mi Note 10 Lite bedoeld? Ik zit ook al een poos te kijken naar de Mi 10 Lite, maar die staat al een hele poos op Belsimpel met een prijs van 349 euro en "Binnenkort verwacht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-06 09:57
Vraag voor de degene die vodafone heeft: werkt 5G al op de mi 10 (pro)?

Zie activatie problemen bij sommige frabrikanten
https://androidworld.nl/nieuws/5g-telefoons-5g-netwerk/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-06 16:19
Blekkienl schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:08:
Vraag voor de degene die vodafone heeft: werkt 5G al op de mi 10 (pro)?

Zie activatie problemen bij sommige frabrikanten
https://androidworld.nl/nieuws/5g-telefoons-5g-netwerk/
Ja werkt, het is ontzettend langzaam dus het biedt totaal geen meerwaarde. Heb m'n mi 10 op 4g gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli1671
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18-11-2022
Heb een nieuwe geseald in doos Xiaomi Mi 10 dual sim op het oog en kan het morgen al ophalen bij een verkoper, volgens hem betreft het een China version, maar via https://www.mi.com/global/shield#imei_en hebben we de IMEI ingevuld en kwam er als delivery adress Duitsland uit. Betekent dat dit het een telefoon bestemd is voor de Europese markt en al met global ROM? Dus met Google play store en multi-language support. Zou het bruikbaar zijn in NL, frequency check geeft 3/4(75%) ondersteuning als het gaat om 4G netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Makaveli1671 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 23:10:
Zou het bruikbaar zijn in NL, frequency check geeft 3/4(75%) ondersteuning als het gaat om 4G netwerk.
De Global versie heeft 100% 4g ondersteuning volgens kimovil. De China versie maar 75%.

Als jouw provider band 20 gebruikt voor 4G en het is inderdaad een China versie dan zou ik de telefoon links laten liggen. Hij werkt wel maar 4G bereik zal er niet overal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0kerNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-06 16:04
Ik ben benieuwd, ik heb de Mi 10 Global version besteld, wordt een vervanger voor mijn trouwe Oneplus 5T.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-06 21:06
Een leuke video waarin alleen de camera prestaties vergeleken worden:

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.104.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 19:54

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Hier inmiddels al mensen met de Mi10 Lite en bijbehorende ervaringen? Ik had de Redmi Note 9S als mogelijke nieuwe telefoon voor de S8+ (met barst) van m'n vrouw, maar die blijkt wifi issues te hebben. En aangezien ik nogal goed moet overtuigen dat ze een Xiaomi moet nemen en niet weer een Samsung, moeten er niet teveel rare issues zijn.

De Mi10 Note Lite ook al bekeken, maar dan heeft ze weer die afgeronde randen.. zo nutteloos. Dus de Mi10 Lite leek me wel een goed alternatief.

[ Voor 18% gewijzigd door hars73 op 16-06-2020 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucasino
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-12-2024

Lucasino

Joe!

Ik heb de mi 10 net een week, maar nu 2 dagen op rij verwijderd hij een groot gedeelte van mijn opgeslagen telefoonnummers. Iemand een idee wat de oorzaak is en of er een oplossing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
vind dat er weinig gesproken wordt over de mi 10 lite. Lijkt me voor die prijs (349) echt een geweldig toestel. amoled, snapdragon 765 (5g ready, maar ook gewoon best snel)

iemand al ervaring "in the wild" met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameDB
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 11-06 22:50
Idem, het lijkt me zo verdacht stil rond de mi 10 lite, voor de prijs nochtans een zeer goed toestel. Amoled en 5g voor 300 euro.

Zelf de xiaomi mi 10 aangeschaft, heel tevreden van. Ik had via mijn provider 300 euro korting voor de 256gb versie, waardoor deze op 499 kwam. Lang getwijfeld tussen de oneplus 8 (sowieso 699) en deze maar door de korting was het een no-brainer. Héél goed toestel voor 499 euro, ben dus heel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBuzzkill
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-06 21:55
Weet iemand toevallig welke versies de Global en EU versies zijn van de normale Mi 10? Amazon heeft een goede deal op het moment, en dit gaat om MZB9057EU. De naam doet vermoeden dat het een EU versie betreft, maar ik kan er eigenlijk weinig informatie over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Afgelopen weekend de stoute schoenen aangetrokken en toch een Mi 10 Pro 12.0GB 256GB besteld bij TradingShenzhen. Ben benieuwd hoe het gaat zijn t.o.v. mijn Mi 8 6.0GB 256GB :)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-06 15:27
Weet iemand wat de refresh rate is van de Mi 10 Lite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaxel70
  • Laatst online: 13:13
Aniki schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 19:55:
Weet iemand wat de refresh rate is van de Mi 10 Lite?
60 Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Mi 10 pro overgeslagen en nog een tweede huawei p30 pro gekocht.de mi 10 pro vond ik te duur en heb daar twee toestellen voor. 5G duurt nog wel tijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik heb sinds een week de Mi 10 ter vervanging van mijn Mi Mix 2 aangeschaft. Ben er bijzonder tevreden mee.
Alleen wil ik weer overstappen op de EU Miui 12.
Is er iemand die al de mi 10 ge-unlockd heeft en zo ja welke twrp gebruik je dan. Ik kan nog geen officiële versie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
celica2001 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:58:
Ik heb sinds een week de Mi 10 ter vervanging van mijn Mi Mix 2 aangeschaft. Ben er bijzonder tevreden mee.
Alleen wil ik weer overstappen op de EU Miui 12.
Is er iemand die al de mi 10 ge-unlockd heeft en zo ja welke twrp gebruik je dan. Ik kan nog geen officiële versie vinden.
Hi ik heb hem na 7 dagen kunnen unlocken. Ik heb deze pagina gebruikt en dat ging goed.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• celica2001
lekzzz schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:06:
[...]

Hi ik heb hem na 7 dagen kunnen unlocken. Ik heb deze pagina gebruikt en dat ging goed.
Dank je voor de link. Ik moet nog vijf dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
Hi, het unlocken is gelukt middels de betreffende link. Echter het installeren van TWRP en de EU stable rom lukt niet.
Als ik TWRP installeer en boot en vervolgens de EUrom installeer kom na het opstartenvan het systeem niet verder dan het TWRP menu. Uiteindelijk maar weer de global rom V12.0.1.0.QJBEUXM geïnstalleerd. Geen idee wat er fout gaat. Heb overigens de Mi 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
celica2001 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:52:
Hi, het unlocken is gelukt middels de betreffende link. Echter het installeren van TWRP en de EU stable rom lukt niet.
Als ik TWRP installeer en boot en vervolgens de EUrom installeer kom na het opstartenvan het systeem niet verder dan het TWRP menu. Uiteindelijk maar weer de global rom V12.0.1.0.QJBEUXM geïnstalleerd. Geen idee wat er fout gaat. Heb overigens de Mi 10.
Heb je de data gewiped nadat je de ROM geïnstalleerd hebt? Niet zomaar format maar ergens is een gedeelte waar je dan "yes" moet typen, als je dat doet lukt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-06 17:15
Mi 10 vorige week aangeschaft, dark mode heeft een probleem met wordfeud op de global stable rom(12.0.1.0) De letterplank is niet leesbaar!
Toevallig iemand die geunlocked heeft en wordfeud ook erop heeft en kan checken of daar wordfeud het wel doet met de hogere rom versie
App komt ook niet voor in de lijst van apps voor uitschakelen dark mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
hollabizack12 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:10:
[...]

Heb je de data gewiped nadat je de ROM geïnstalleerd hebt? Niet zomaar format maar ergens is een gedeelte waar je dan "yes" moet typen, als je dat doet lukt het.
Is gelukt, data wipen en dan via adb sideload eu-rom geïnstalleerd. Alleen jammer dat de meeste thema's chinees zijn.

[ Voor 98% gewijzigd door celica2001 op 19-08-2020 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdpdavy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-03 20:58
Iemand een suggestie voor een degelijke screen protector? De screen protector die standaard op de MI10 is gekleefd is niet heel krasbestendig, mijn telefoon is drie dagen oud en er zitten al heel wat krassen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
Gebruik sinds vorige week Miui 12 V12.0.8.0 QJBCNXM eu-rom stable. Bij elk binnenkomend gesprek krijg geen naam van degene die mij belt meer in beeld maar "onbekend nummer" Ik heb het hele menu al diverse keren doorgelopen maar ik kan nergens vinden waar ik de nummerherkenning kan inschakelen. Weet iemand hoe dat wel kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roelos89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-06 14:02
celica2001 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:10:
Gebruik sinds vorige week Miui 12 V12.0.8.0 QJBCNXM eu-rom stable. Bij elk binnenkomend gesprek krijg geen naam van degene die mij belt meer in beeld maar "onbekend nummer" Ik heb het hele menu al diverse keren doorgelopen maar ik kan nergens vinden waar ik de nummerherkenning kan inschakelen. Weet iemand hoe dat wel kan.
Hetzelfde probleem ik laatst ook gehad met versie 12.0.4.0 en heb het kunnen oplossen. Maar wat precies de oplossing was weet ik niet meer |:(. Wat ik mij kan herinneren is dat je bij sim card settings het vinkje use VoLTE moet uitzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• celica2001
Roelos89 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:20:
[...]

Hetzelfde probleem ik laatst ook gehad met versie 12.0.4.0 en heb het kunnen oplossen. Maar wat precies de oplossing was weet ik niet meer |:(. Wat ik mij kan herinneren is dat je bij sim card settings het vinkje use VoLTE moet uitzetten.
Bedankt voor de hulp. Is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
vdpdavy schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 17:25:
Iemand een suggestie voor een degelijke screen protector? De screen protector die standaard op de MI10 is gekleefd is niet heel krasbestendig, mijn telefoon is drie dagen oud en er zitten al heel wat krassen op.
Deze protector is ook een stofmagneet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-06 08:58
Beste alle,

ik heb een vaag probleem.

Ik heb Xiaomi.eu 20.8.28 rom geinstalleerd. Maar merk dat veel apps niet echt perfect werken om bestanden te openen.

Bijvoorbeeld solliciteren via LinkedIn kan ik geen document kiezen omdat file manager niet er tussen staat.
Alleen camera staat er tussen etc. Hoe kan ik dit soort issues verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
theduke1989 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:48:
Beste alle,

Ik heb Xiaomi.eu 20.8.28 rom geinstalleerd. Maar merk dat veel apps niet echt perfect werken om bestanden te openen.

Bijvoorbeeld solliciteren via LinkedIn kan ik geen document kiezen omdat file manager niet er tussen staat.
Je kan beter de stable versie pakken ipv de weeklies. Weeklies hebben altijd rare bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
theduke1989 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:48:
Beste alle,

Ik zit op de laatste weekly 20.9.03 en die werkt een stuk beter dan de 20.8.28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-06 08:58
@lekzzz jij hebt de pro versie dan, want Umi is nu al bijna twee weken uitgesteld.

Hopelijk overmorgen dat het dus een stuk beter werkt. Ik had vorige week geprobeerd. Maar heb toen een grote fout gemaakt en geen backup van mijn bestanden gemaakt. Update was verkeerd gelopen alles kwijt. Belangrijke dingen.

Dit wil ik dus echt voorkomen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
theduke1989 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 08:26:
@lekzzz jij hebt de pro versie dan, want Umi is nu al bijna twee weken uitgesteld.

Hopelijk overmorgen dat het dus een stuk beter werkt. Ik had vorige week geprobeerd. Maar heb toen een grote fout gemaakt en geen backup van mijn bestanden gemaakt. Update was verkeerd gelopen alles kwijt. Belangrijke dingen.

Dit wil ik dus echt voorkomen nu.
Ja ik heb inderdaad de Pro. Maar zeer herkenbaar hoor. Ik had twee roms geleden het ook niet goed gedaan en hele telefoon gebricked etc. Ach nu heb ik weer een opgeschoonde telefoon zullen we maar zeggen 8)7

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Het zal een prijsfout zijn, maar zojuist voor 161 euro de global mi 10 5G besteld voor 164 euro...

https://m.gearbest.com/ce...037%3A%3A%3A%3A1599921585

• hollabizack12
ChinaGeek schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 16:44:
Het zal een prijsfout zijn, maar zojuist voor 161 euro de global mi 10 5G besteld voor 164 euro...

https://m.gearbest.com/ce...037%3A%3A%3A%3A1599921585
Mi 10 was al weg, maar die shop had nog wel een oneplus 8 pro in de aanbieding voor 315 euro dus die heb ik maar besteld lol. Zie dat de verkopende partij nu is opgedoekt, dus niet dat we ze gaan ontvangen helaas.

• kennaah
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-12-2021
Ik heb net een MI 10 Pro gekocht.

Weet iemand een goede wireless charging stand voor deze telefoon. Liefst verticaal en horizontaal opladen.
En mss de hoek aanpasbaar (als dat bestaat). sommige leunen nogal naar achter zie ik op foto's.

• michellep77
  • Laatst online: 11-12-2024
Hai allemaal,

Ik overweeg een mi 10 pro aan te schaffen, met name voor de camera.

Ik maak vnl foto's van mijn dochter, binnen een buitenshuis, straks ook van onze zoon als die geboren is.

Regelmatig ook foto's van een paard in stilstand en evt in beweging, maar dat doe ik ook vaak via stills uit een filmpje.

Zouden jullie voor deze eisen de pro aan kunnen raden?

Ik ben heel veel aan het lezen en vergelijken, maar vind het erg lastig.

Ik heb ook de Samsung 20+ in het vizier, maar die zou juist met name bij de door mij genoemde situaties minder zijn. En dan icm de prijs maakt dat ik er een beetje over twijfel.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [Xiaomi Mi 10 (Pro)] Levertijden en Prijzen