@
karine1 In de eerste plaats is dit een sport-wearable. Ik heb het gevoel dat je dit voor echte medische doeleinden wil gebruiken, en dat lijkt me niet zo'n goed idee. Ik ga er vanuit dat een toestel van 70 euro nooit zo precies gaat zijn dan een medisch toestel. Gaat mijn Bip S mij vertellen of ik gezond ben? Ik verwacht van niet. Wel dat ik "goed bezig" ben...
Wat betreft de GPS fix: als je de horloge gebruikt in samenwerking met de Amazfit app, zal de fix inderdaad erg snel gebeuren. Ga je met 3rd party apps werken zoals Notify and Fitness, dan zal de AGPS sync niet gebeuren, en zal het daarom ook langer duren eer de GPS fix tot stand is gekomen. Dan mag je tellen op ongeveer een minuut.
Zelf ben ik (nog) geen fan van de Amazfit app, maar mogelijk moet ik gewoon mijn weg nog vinden. Alle nuttige knoppen lijken zo ver weg verstopt, en de navigatie voelt niet erg intuïtief aan. Sinds de laatste firmware update kan ik de N&F app niet meer gebruiken, dus ben ik teruggevallen op de Amazfit app.
Sinds de laatste firmware update lijken er wat visuele bugs opgelost te zijn. Ik ben nu best wel tevreden over het toestel.
edit: Voor de PAI (Personal Activity Intelligence) is het nodig dat elke minuut je hartslag wordt gemeten. Dit heb ik momenteel niet aanstaan, omdat ik vrees dat dan de batterij veel sneller leeg zal gaan.
[
Voor 8% gewijzigd door
bvanaerde op 20-06-2020 10:09
]