Huami heeft de opvolger gepresenteerd van de Amazfit Bip, een populaire smartwatch van de afgelopen paar jaar. De Amazfit Bip S heeft onder meer betere waterdichtheid, maar een op papier iets mindere accuduur. De accucapaciteit is wel iets hoger met 200mAh, maar de accuduur die Huami opgeeft voor de Amazfit Bip S is met 40 dagen juist vijf dagen lager dan die van de Bip. De behuizing is mede daardoor ook iets zwaarder met 19g. Met het bijgeleverde bandje komt het totaal op 31g. Het horloge kan nu tot vijf meter onder water zonder schade op te lopen, claimt de fabrikant. De Bip van enkele jaren geleden heeft een ip68-certificering en kan dus een half uur lang één meter onder water. Ook heeft het horloge ondersteuning voor bluetooth 5.0, in plaats van 4.0. Een andere wijziging is dat de Bip de Mi Fit-app van Xiaomi nodig heeft om te functioneren, terwijl de Bip S het volgens de specs doet met een Amazfit-app. Het scherm is weer een transflectief lcd van 2,3x2,3cm, met een diagonaal van 1,76" en een resolutie van 176x176 pixels. De Bip S komt uit voor 70 dollar en dat is 30 dollar minder dan de Bip kostte bij release. Het is onbekend of en wanneer hij uitkomt in Europa.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een DM
Terug naar Inhoudsopgave |
Heeft iemand al ergens binnen de EU een screen protector gevonden voor de Bib S ?
[ Voor 8% gewijzigd door The Druid op 21-05-2020 08:51 ]
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Ik heb vd week deze screenprotector's vanuit Duitsland laten komen, maar eenmaal op de Bip S vind ik ze niet mooi zitten.The Druid schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 08:41:
Heeft iemand al ergens binnen de EU een screen protector gevonden voor de Bib S ?
Ze zijn ten eerste te klein, dus ze vullen niet het complete glaasje vd Bip S.
Ten tweede is het een soort plastic, dus het buigt niet goed mee aan de randen waardoor je van die "luchtrandjes" krijgt en dat ziet er niet uit.
Op mijn normale Bip had ik een soort folie-achtige screenprotectors, die waren erg fijn!
Helaas kan ik die niet meer terug vinden thuis, dus daarom had ik bovenstaande gekocht.
Maar ik ga toch ff kijken of ik die folie-achtige voor mijn Bip S kan vinden op internet en eventueel ook full screen...
Verder heb ik ook mijn zwarte RVS schakelbandje weer over gezet van mijn (kapotte) Bip naar mijn Bip S.
Ik kan heel slecht tegen die silicone bandjes, dat gaat bij mij vreselijk zweten en bovendien vind ik dit bandje erg stoer staan, het zit erg comfortabel en de sluiting is erg fijn en makkelijk om los en vast te doen.
Ook wil ik weer een Protective Case kopen voor mijn Bip S. Deze had ik op mijn normale Bip en wil ik ook graag op mijn Bip S.
Aangezien de normale Bip en de Bip S toch iets afwijken qua afmetingen, paste de case vd Bip niet op de Bip S, dus ik heb contact met de verkoper gezocht met de vraag of hij ze ook voor de Bip S heeft.
Hij vroeg vervolgens welke kleur(en) ik zou willen, dus misschien gaat hij ze wel maken/laat hij ze maken.
Dat hoop ik maar, want dit zijn hele goede cases!
Je hebt ook "neppe", maar die zijn kwalitatief echt slecht, bovenstaande niet. Die zijn erg stevig en kwalitatief goed!
Tot dusver mijn accessoires voor de Bip S.
EDIT: Zojuist deze screen protectors besteld voor de Bip S.
Als het goed is zijn dit dus full screen "film" (lees: folie) protectors, dus die zouden goed moeten zijn. Ben benieuwd!
EDIT2: En zojuist binnen, dit zijn hele mooie protectors voor de Bip S! Vallen volledig over het schermpje en omdat het folie is, buigen ze goed (zonder lucht randjes) om de hoekjes heen!
Wel erg lastig te plakken, maar als ze eenmaal zitten, zitten ze erg mooi
En EDIT3: De verkoper van de Sikai protective cases op eBay heeft inmiddels 2 nieuwe protective cases voor de Bip S.
Een transparante case in verschillende kleuren
en
Een soort rugged/sport case.
Ik heb zojuist 2 transparante cases besteld en zal wel even een foto'tje en korte review geven zodra ze binnen zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Milo44 op 19-06-2020 11:28 ]
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Ik heb deze destijds voor mijn BIP besteld, écht een aanrader! Had verwacht dat hij al lang stuk zou zijn gegaan, maar ondanks dat er regelmatig al kinderen achter zijn blijven hangen heb ik hem al zo'n anderhalf jaar dagelijks in gebruik.
:fill(white):strip_exif()/f/image/V8y3yKySSjeulcHBCjrwh6t8.png?f=user_large)