Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter

Huami heeft de opvolger gepresenteerd van de Amazfit Bip, een populaire smartwatch van de afgelopen paar jaar. De Amazfit Bip S heeft onder meer betere waterdichtheid, maar een op papier iets mindere accuduur.

De accucapaciteit is wel iets hoger met 200mAh, maar de accuduur die Huami opgeeft voor de Amazfit Bip S is met 40 dagen juist vijf dagen lager dan die van de Bip. De behuizing is mede daardoor ook iets zwaarder met 19g. Met het bijgeleverde bandje komt het totaal op 31g.

Het horloge kan nu tot vijf meter onder water zonder schade op te lopen, claimt de fabrikant. De Bip van enkele jaren geleden heeft een ip68-certificering en kan dus een half uur lang één meter onder water. Ook heeft het horloge ondersteuning voor bluetooth 5.0, in plaats van 4.0.

Een andere wijziging is dat de Bip de Mi Fit-app van Xiaomi nodig heeft om te functioneren, terwijl de Bip S het volgens de specs doet met een Amazfit-app. Het scherm is weer een transflectief lcd van 2,3x2,3cm, met een diagonaal van 1,76" en een resolutie van 176x176 pixels. De Bip S komt uit voor 70 dollar en dat is 30 dollar minder dan de Bip kostte bij release. Het is onbekend of en wanneer hij uitkomt in Europa.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAmazfit OS
Compatibel metAndroid, iOS
ConnectiviteitBluetooth 5.0/LE, GPS, Glonass
Scherm1,28" Transflective Color TFT, resolution 176 x 176, Always-on Display, 64 RGB color gamut, GG2.5D
SensorenBioTracker TMPPG Bio-Tracking Optical Sensor, 3-axis acceleration sensor, 3-axis geomagnetic sensor
Afmetingen42 x 35,3 x 11,4 mm
Gewicht31g / 19g
BehuizingPolycarbonaat
KleurZwart, Wit, Goud, Orangje / Groen
Prijs€70,-
Waterdichtheid5 ATM
AccuduurStandby: 90 dagen, Gebruik: 40 dagen, GPS: 22 uur
Oplaadtijd2.5 uur

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een DM

VersieDatumAanpassingen
V1.009-01-2020Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 11:37
Iemand al een pre-order gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:08
Techradar heeft een artikel waarin wordt gesproken over een releasedatum van Februari.
Mocht er dus een preorder komen verwacht ik die héél snel, maar ik ben wat sceptisch. Ik denk dat het langer op zich laat wachten.
En mocht het wel Februari worden is het voor mij waarsch een instant buy omdat vandaag mijn huidige Bip het heeft begeven.

EDIT: XDA spreekt ook over een releasedatum van Februari.

[ Voor 42% gewijzigd door Milo44 op 20-01-2020 11:58 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
@Milo44 dat is balen! Ik ben overigens wel benieuwd wat de pre-order / introductieprijs in de Chinese webshops gaat worden. Ik heb de Bip destijds gekocht voor minder dan 50 euro, met een adviesprijs van 100. De Bip S heeft een lagere adviesprijs, dus ben heel benieuwd wat de uiteindelijke prijs gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
tdlaccount schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 13:32:
Hij kost 70USD, hopelijk blijft dat ook zo. Want China shops kunnen soms nog de prijs omhoog schroeven.
Of omlaag. Overigens gezien de goede verkrijgbaarheid van de Bip bij NL-shops, zou ik hem voor dat geld gewoon hier kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
rens-br schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 13:39:
[...]

Of omlaag. Overigens gezien de goede verkrijgbaarheid van de Bip bij NL-shops, zou ik hem voor dat geld gewoon hier kopen.
Je linkt hier naar een reactie van jezelf?
Ik ga er vanuit dat dat niet de bedoeling was en dat je naar een site oid wilde linken?
(Pre-order maybe? :X )

EDIT: Nevermind, ik ben net wakker.... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Milo44 op 11-01-2020 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 11:37
tdlaccount schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 13:32:
@dimmak bedankt ik ga dan ook wachten.

Hij kost 70USD, hopelijk blijft dat ook zo. Want China shops kunnen soms nog de prijs omhoog schroeven.
De normale BIP werd goedkoper lanceert dan de adviesprijs was. Maar goed, dat is even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdlaccount
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 20-09-2021
rens-br schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:03:
@Milo44 dat is balen! Ik ben overigens wel benieuwd wat de pre-order / introductieprijs in de Chinese webshops gaat worden. Ik heb de Bip destijds gekocht voor minder dan 50 euro, met een adviesprijs van 100. De Bip S heeft een lagere adviesprijs, dus ben heel benieuwd wat de uiteindelijke prijs gaat worden.
Heb je dit tijdens de launch zo betaald, of echt over 3-5 maanden na de launch bijvoorbeeld?
Ik zelf ga er twee aanschaffen, eentje voor me zelf, en andere voor mijn vrouw.

[ Voor 7% gewijzigd door tdlaccount op 14-01-2020 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
tdlaccount schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 08:56:
Heb je dit tijdens de launch zo betaald, of echt over 3-5 maanden na de launch bijvoorbeeld?
Ik heb mijn Bip gekocht 5 februari voor 45 euro, volgens mij was die toen net gepresenteerd. Kan de introductiedatum echter niet meer terugvinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef012
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-06 15:15
Interessant dit Topic, ga ik zeker volgen.
Hebben jullie de website goed bekeken? https://en.amazfit.com/bip-s.html volgens mij gaat er wat fout bij de kleuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Stef012 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 10:33:
Interessant dit Topic, ga ik zeker volgen.
Hebben jullie de website goed bekeken? https://en.amazfit.com/bip-s.html volgens mij gaat er wat fout bij de kleuren ;)
En inmiddels gefixed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Iemand al wat nieuws vernomen over de (verdere) release van de Bip S?
Hopelijk nog een weekje wachten en dan op zijn minst pre-orderen oid, ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 11:28
Iemand een idee wanneer de BIP S beschikbaar is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
karine1 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:29:
Iemand een idee wanneer de BIP S beschikbaar is ?
In Februari zou deze beschikbaar zijn, maar Februari is (dit jaar) een begrip van 29 dagen en aangezien er geen specifieke dag/datum bekend is gemaakt moeten we helaas nog afwachten.

Ik zit er iig met smart op te wachten want mijn Bip is recent kapot gegaan, dus zodra de Bip S beschikbaar komt wordt het een instabuy voor mij.

#cantwait. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nou, still waiting... Kan iemand al iets vinden over een mogelijke release of is e.e.a. vertraagd door het Corona virus? Mijn Bip is een maand geleden overleden dus zit er ook met smart op te wachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
ilhanko schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 10:24:
Nou, still waiting... Kan iemand al iets vinden over een mogelijke release of is e.e.a. vertraagd door het Corona virus? Mijn Bip is een maand geleden overleden dus zit er ook met smart op te wachten!
Hier nog een, ik zit ook met smart te wachten...
Ik kijk elke dag of ik iets kan vinden waar duidelijk wordt of er meer bekend is/waar je hem kan bestellen, maar tot nu toe wordt ik nog iedere dag teleurgesteld :/
Of er iets vertraagd is door het virus heb ik echter geen idee van, kan er ook niets van vinden.

EDIT: Zojuist las ik een bericht op Reddit, dat Amazfit heeft gereageerd op een Instagram post dat de Bip S in April beschikbaar wordt.

*Fingers crossed*

[ Voor 16% gewijzigd door Milo44 op 05-03-2020 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynze_162
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 07-06 23:56
Een aantal mensen op de Amazfit subreddit hebben de eerste verkooppunten gevonden. Hij staat nu inmiddels ook op ali, echter is hij niet op voorraad.
Milo44 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 10:39:
[...]

Hier nog een, ik zit ook met smart te wachten...
Ik kijk elke dag of ik iets kan vinden waar duidelijk wordt of er meer bekend is/waar je hem kan bestellen, maar tot nu toe wordt ik nog iedere dag teleurgesteld :/
Of er iets vertraagd is door het virus heb ik echter geen idee van, kan er ook niets van vinden.

EDIT: Zojuist las ik een bericht op Reddit, dat Amazfit heeft gereageerd op een Instagram post dat de Bip S in April beschikbaar wordt.

*Fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Ynze_162 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:06:
Een aantal mensen op de Amazfit subreddit hebben de eerste verkooppunten gevonden. Hij staat nu inmiddels ook op ali, echter is hij niet op voorraad.
Te koop op 2 verschillende websites in de zwarte kleur voor $120 aldus deze website.
Ik denk dat ik nog eventjes wacht tot ie op meer plekken te koop komt...

EDIT: De Spaanse website Power Planet Online heeft de zwarte Bip S te koop voor €70.
De overige kleuren zijn te reserveren. Aangezien ik een witte wil, wacht ik nog steeds ff af.

[ Voor 25% gewijzigd door Milo44 op 19-03-2020 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Milo44 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:22:
[...]

Te koop op 2 verschillende websites in de zwarte kleur voor $120 aldus deze website.
Ik denk dat ik nog eventjes wacht tot ie op meer plekken te koop komt...

EDIT: De Spaanse website Power Planet Online heeft de zwarte Bip S te koop voor €70.
De overige kleuren zijn te reserveren. Aangezien ik een witte wil, wacht ik nog steeds ff af.
Heb je ervaring met die site? Ik wil wel een zwarte en 70 euro klinkt ook prima. Wacht nog wel heel even af want tijdens deze quarantaine zou ik alleen maar ongelukkig worden als 'ie m'n stappen bij gaat houden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
ilhanko schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:32:
[...]

Heb je ervaring met die site? Ik wil wel een zwarte en 70 euro klinkt ook prima. Wacht nog wel heel even af want tijdens deze quarantaine zou ik alleen maar ongelukkig worden als 'ie m'n stappen bij gaat houden :9
Nee, ik heb geen ervaring met deze website, maar ik zou het geen probleem vinden als ik via Paypal/CC zou betalen. Dan ben je altijd verzekerd.

Verder vraag ik mij echt af of dit wel "de echte" Bip S is en niet stiekem de normale Bip, maar dat zal waarsch aan mij liggen >:)
Als het op een goede manier te onderscheiden is van elkaar zou ik er gewoon eentje bestellen en betalen via Paypal/CC, dan ben je sowieso verzekerd. ;)

EDIT: Schijnt gewoon een echte te zijn aldus dit reddit topic. Hij heeft de Bip S op Kogan.com besteld.
Dit is een Australische website en hij komt zelf uit Australie zei hij, ik weet niet of deze website naar NL shipped.

[ Voor 22% gewijzigd door Milo44 op 23-03-2020 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynze_162
Milo44 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:42:
[...]

Nee, ik heb geen ervaring met deze website, maar ik zou het geen probleem vinden als ik via Paypal/CC zou betalen. Dan ben je altijd verzekerd.

Verder vraag ik mij echt af of dit wel "de echte" Bip S is en niet stiekem de normale Bip, maar dat zal waarsch aan mij liggen >:)
Als het op een goede manier te onderscheiden is van elkaar zou ik er gewoon eentje bestellen en betalen via Paypal/CC, dan ben je sowieso verzekerd. ;)

EDIT: Schijnt gewoon een echte te zijn aldus dit reddit topic. Hij heeft de Bip S op Kogan.com besteld.
Dit is een Australische website en hij komt zelf uit Australie zei hij, ik weet niet of deze website naar NL shipped.
Lijkt inderdaad echt te zijn. Deze rus heeft een vergelijking gedaan met de originele Bip, en is redelijk te volgen met de engelse ondertiteling aan.

Hoop dat hij nu snel breder beschikbaar is op de meer vertrouwde sites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Op deze Engelse website is de zwarte Bip S te koop (met -op het moment van schrijven- nog 5 stuks beschikbaar).
De overige kleuren staan op deze website vermeld als "Beschikbaar per 30 April". Ik ben benieuwd, duurt lang... }:|

[ Voor 14% gewijzigd door Milo44 op 03-04-2020 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynze_162
Milo44 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:50:
Op deze Engelse website is de zwarte Bip S te koop (met -op het moment van schrijven- nog 5 stuks beschikbaar).
De overige kleuren staan op deze website vermeld als "Beschikbaar per 30 April". Ik ben benieuwd, duurt lang... }:|
De officiële store van amazfit op aliexpress vertelde mij dat het nog ongeveer 20 dagen duurt, zal dus eind april worden lijkt me inderdaad. Can't wait! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Ynze_162 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:09:
[...]

De officiële store van amazfit op aliexpress vertelde mij dat het nog ongeveer 20 dagen duurt, zal dus eind april worden lijkt me inderdaad. Can't wait! :)
Oke dan, dus de datum zouden eventueel wel goed kunnen kloppen. Wel érg laat in April dan, maargoed.
Beter laat dan helemaal niet in ieder geval. Ik kan ook niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynze_162
Op Aliexpress is hij nu ook beschikbaar bij de officiële amazfit store, dit is vooralsnog alleen de zwarte versie. Is wel boven de €80 nog.

EDIT: Met een select bon, store coupon en code van de store voor 72 gekocht. De thumbnails suggereren dat hij begin mei in de "sale" is voor 80 dollar.

[ Voor 35% gewijzigd door Ynze_162 op 13-04-2020 21:30 . Reden: Update comment ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Ook op deze webshop (die ik persoonlijk overigens niet ken) bevestigd met de eerder bekend gemaakte datum.
Ik ben benieuwd, hoop dat de witte snel beschikbaar is!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ynze_162
Milo44 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:06:
Ook op deze webshop (die ik persoonlijk overigens niet ken) bevestigd met de eerder bekend gemaakte datum.
Ik ben benieuwd, hoop dat de witte snel beschikbaar is!
Inmiddels te bestellen bij gearbest, in alle kleuren. Verzending pas in mei, wel een redelijke prijs van $80. Heel ff geduld nog :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Milo44
Ynze_162 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 19:32:
[...]

Inmiddels te bestellen bij gearbest, in alle kleuren. Verzending pas in mei, wel een redelijke prijs van $80. Heel ff geduld nog :)
Yes, dank je wel! Morgen even bestellen :9

EDIT: En besteld, can't wait! :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Milo44 op 15-04-2020 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakka
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-11-2024
De Amazfit Bip S is binnen. Op 19 maart besteld bij Powerplanet, vandaag geleverd. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvanaerde
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06 13:49
sjaakka schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:18:
De Amazfit Bip S is binnen. Op 19 maart besteld bij Powerplanet, vandaag geleverd. :-)
Ook besteld bij Powerplanetonline, hier vandaag ook geleverd, Men reageert erg snel op vragen, de prijs viel goed mee, geen importkosten & 2 jaar garantie... niet slecht, vind ik :)

De oplader van de gewone Bip kan niet hergebruikt worden voor dit nieuwe toestel (past niet). Momenteel ben ik het toestel nog aan't opladen...
Ik hoop dat het toestel kan gesynct worden met de "Notify & Fitness for Amazfit" app, aangezien ik niet meteen weg ben van de officiële Amazfit app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Je kunt hem nu ook pre-orderen hier:
https://www.xiaomiproduct...t-bip-s.html?id=220819320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-06 13:38
Prima deal, al lijkt de verwachte leverdatum nog steeds te schuiven (nu 15 mei).

Op Ali een soortgelijke datum vanuit ES:
https://nl.aliexpress.com/item/4000686670891.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Wow, Power Plant Online heeft nu ook de witte in stock!
Miss dat ik mijn order bij GearBest cancel en ik hem daar bestel...

EDIT: Oh crap, ik selecteerde het plaatje ipv de kleur zie ik nu net... De witte versie staat er helemaal niet tussen, enkel Carbon Black |:(
Tijd voor koffie 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Milo44 op 03-05-2020 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
Zijn deze versies al in het Nederlands ?
Kan je hier al een ECG en bloeddruk met meten ?

[ Voor 3% gewijzigd door karine1 op 03-05-2020 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
karine1 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 10:05:
Zijn deze versies al in het Nederlands ?
Kan je hier al een ECG en bloeddruk met meten ?
Deze vraag even stellen in het topic van ervaringen en discussie.
Dit is een topic over levertijden en prijzen.

EDIT: Mijn order bij GearBest gecancelled en bij AmazFit Official Store @ AliExpress besteld, die hebben we witte namelijk al op voorraad. Bij GearBest hadden ze de witte pas eind Mei op voorraad.
Als alles meezit binnen 20 werkdagen binnen! _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Milo44 op 13-05-2020 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-06 13:38
Ik had hem hier al besteld, staat nu eindelijk op voorraad:
https://www.xiaomiproduct...-huami-amazfit-bip-s.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynze_162
Nice! Zou iedereen aanraden hier te kopen, bij AliExpress zit momenteel erg veel vast door het virus, mijn Bip zit al een maand lang vast op "hand over to airline". Veel anderen op de aliexpress subreddit hebben hetzelfde. Warehouse in europa zal waarschijnlijk wel goed gaan. Ik moet nog even geduld hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Als ze de witte hier (op voorraad) hadden, had ik hem daar ook besteld, maar helaas. Ik wil per se de witte haha :X

Bip S is gisteren verstuurd, staat nu op een leveringstijd van 12-15 dagen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-06 08:01
Gisteren middag ook hier besteld. Vanmorgen track & trace gekregen en bezorging staat voor morgen in de planning.

[ Voor 20% gewijzigd door The Druid op 15-05-2020 19:39 ]

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Gisterenavond bericht gehad dat mijn witte Bip S eindelijk in NL is aangekomen!
Zojuist nog even gechecked en de status staat nu op "Shipment at local distribution center".

Hopelijk morgen of vrijdag binnen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynze_162
Milo44 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 13:35:
Gisterenavond bericht gehad dat mijn witte Bip S eindelijk in NL is aangekomen!
Zojuist nog even gechecked en de status staat nu op "Shipment at local distribution center".

Hopelijk morgen of vrijdag binnen! :D
Nice! Dan heb je óf veel geluk gehad óf ik pech, die van mij ligt nog steeds stil in China :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Ynze_162 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:15:
[...]

Nice! Dan heb je óf veel geluk gehad óf ik pech, die van mij ligt nog steeds stil in China :/
En vandaag is de mijne afgeleverd!

[ Voor 43% gewijzigd door Milo44 op 29-05-2020 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-06 09:34

zerocool82

Ignorance causes chaos

Ik zag eerder een levertijd van 1 dag (bij de Xiaomi webshop); vandaag wilde ik bestellen echter is de verwachte levertijd nu 19 juni 2020 (zwart), voor de overige kleuren zelf 19 juli 2020...

Zojuist besteld bij eGlobal Central, 63 euro inclusief verzending. Meeste (volgens mij allle?) andere aanbieders zitten op > 70 euro inclusief verzending.

[ Voor 35% gewijzigd door zerocool82 op 08-06-2020 00:23 . Reden: Bestelling geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorismoen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05 21:34
Ze zijn weer direct leverbaar, in alle kleuren. Die van mij wordt morgen geleverd.

https://www.xiaomiproduct...-huami-amazfit-bip-s.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Weet iemand nog een site waar de Bip S te bestellen is?

Mijne is laatst kapot gegaan en nu wil ik een nieuwe bestellen, dus ik ging ff bij Xiaomi Products kijken, daar besteld, maar daar kreeg ik gelijk na bestelling een mailtje dat deze niet meer te krijgen is "omdat ze vervangen zijn door de Bip U (Pro)".

Ook op andere bekende sites kan ik ze niet meer vinden... Overal zijn ze out of stock "omdat ze vervangen zijn door de Bip U (Pro)".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Milo44 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:12:
Mijne is laatst kapot gegaan en nu wil ik een nieuwe bestellen,
Heb je geen garantie meer? Toestel is pas net 1,5 jaar uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
rens-br schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:19:
[...]

Heb je geen garantie meer? Toestel is pas net 1,5 jaar uit.
Heb hem retour gestuurd t.w.v. €30 en toen mocht ik een nieuwe bestellen, maar ik wilde mijn verzendkosten er ook uithalen, dus heb ik een GTR gekozen, maar dat is niets voor mij en inmiddels weer te koop.

Dus nu wil ik weer een Bip S bestellen. Heb hem zojuist (weer) bij de Amazfit shop op AliExpress besteld, hopelijk hebben zij hem nog wel... :/

EDIT: Jij zegt het zelf ook al: het toestel is pas 1,5 jaar uit. Ik zou het dan ook super dom vinden als ze deze volledig uit de productie halen en laten vervallen voor de Bip U (Pro).
Volgens mij zijn de Bip en de Bip S best goed verkopen (budget) smartwatches...
Ik hoop zo dat ik er nog eentje kan bemachtigen :|

[ Voor 23% gewijzigd door Milo44 op 06-04-2021 10:35 ]

Pagina: 1