Zijn er hier mensen die iets kunnen zeggen over data scientist banen bij CGI? Wat voor vraagstukken los je zoal op, hoe fijn is CGI als werkgever, etc. ?
Hoe fijn CGI is als werkgever ligt eraan wat je gewend bent en of je starter bent of niet. Wat voor vraagstukken kun je toch beter tijdens de procedure vragen?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Kan weg
[Voor 80% gewijzigd door Duhik op 08-12-2022 17:37]
Ik zie sinds het begin van dit jaar een hoop aankondigingen van CGI kennissen die ander werk nemen. Is er 2 maanden geleden iets gebeurt bij CGI?
In de afgelopen twee maanden? Nee hoor, wij hebben zelfs een winstuitkering gekregen omdat het zo goed gaat. Daarnaast zijn de aandelen, na een lange dip, relatief hard gestegen.Wijnands schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:08:
Ik zie sinds het begin van dit jaar een hoop aankondigingen van CGI kennissen die ander werk nemen. Is er 2 maanden geleden iets gebeurt bij CGI?
Grootste salaris verhogingen in jaren en PPP uitkering is ook hoger en aandelen plan is groter geworden ooit dus dat zal de reden niet zijn. Verder zijn er elke maand meer joiners dan de maand ervoor dus het gaat goed. Ik merk idd wel dat vooral oud gedienden een nieuwe uitdaging aangaan. Wel jammerWijnands schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:08:

Jij nog geen spijt dat je weg bent dan hahahaha
oh, toeval dus. Lekker bezig jongens!rikoos schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:38:
[...]
Grootste salaris verhogingen in jaren en PPP uitkering is ook hoger en aandelen plan is groter geworden ooit dus dat zal de reden niet zijn. Verder zijn er elke maand meer joiners dan de maand ervoor dus het gaat goed. Ik merk idd wel dat vooral oud gedienden een nieuwe uitdaging aangaan. Wel jammer

Niet bijzonder. Toen ik weg ging konden er bij de nieuwe omgeving een hoop dingen wel. Serieuze salarisstap plus een functie bijna gelijk aan DCS. Dat soort stappen was bij CGI lastig.Jij nog geen spijt dat je weg bent dan hahahaha
Maar, blijkbaar heeft men ook geen spijt dat ik gegaan ben, niemand heeft me terug gevraagd.

Ik ben zelf rejoiner nadat ik gevraagd was terug te keren (alweer 12 jaar inmiddels) dus het kan heel lang duren voordat ze je terug vragen hahahahaha
We zien het wel. Als iemand intresse heeft in mij voor mijn specifieke niche hoor ik het welrikoos schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:39:
Ik ben zelf rejoiner nadat ik gevraagd was terug te keren (alweer 12 jaar inmiddels) dus het kan heel lang duren voordat ze je terug vragen hahahahaha
Weet iemand wat de arbeidsvoorwaarden zijn voor een starter? Salaris/leasebudget. Kan hier niks over vinden, mag ook privebericht sturen.
Heel logisch dat je daar niets online over kan vinden want dat is persoonlijk en niet default op een persoon te plotten. Het ligt eraan wat je gaat doen, opleidingsniveau, 36 of 40 uur etc etc etcUkii schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:16:
Weet iemand wat de arbeidsvoorwaarden zijn voor een starter? Salaris/leasebudget. Kan hier niks over vinden, mag ook privebericht sturen.
Ga in gesprek en dan krijg je een beter beeld wat je waard bent.
PS en ook VEEL slimmer om face 2 face te praten over je toekomst ipv via google dit soort dingen te weten proberen te komen.
[Voor 17% gewijzigd door rikoos op 14-02-2023 10:00]
Had je dit al bekeken:Ukii schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:16:
https://www.cgi.com/nl/nl...i/onze-arbeidsvoorwaarden
Je eerste baan moet bij je kiezen bij een bedrijf waar je denkt dat je het meest kunt leren en jezelf het beste kunt ontwikkelen.Ukii schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:16:
Zeker voor starters heb je bij die grote partijen nu zulke hele grote verschillen.
"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Ik heb een aanbod gekregen van CGI. Maar weet niet welke leaseauto's binnen het budget passen. Is er iemand die momenteel bij CGI werkt en voor mij kan kijken welke auto's er passen binnen het leasebudget van 725 euro?
Nou, ik vind het een normale vraag. De grotere bedrijven bieden over het algemeen een standaard bedrag aan starters. Als ik kan kiezen uit een aantal bedrijven waar ik bij allemaal wel een gevoel heb dat ik goed zal worden opgeleid, kies ik voor de gene met de betere arbeidsvoorwaarden.rikoos schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:58:
[...]
Heel logisch dat je daar niets online over kan vinden want dat is persoonlijk en niet default op een persoon te plotten. Het ligt eraan wat je gaat doen, opleidingsniveau, 36 of 40 uur etc etc etc
Ga in gesprek en dan krijg je een beter beeld wat je waard bent.
PS en ook VEEL slimmer om face 2 face te praten over je toekomst ipv via google dit soort dingen te weten proberen te komen.
Als ik weet dat een bedrijf 2500 biedt voor starters op HBO/WO niveau, weet ik dat ik verder moet kijken.
Ben je nog hier meer te weten over gekomen? Ik zoek namelijk ook deze informatie.Ukii schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:16: