Acties:
  • 0Henk 'm!

• GenericNickname
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-02 17:10
Zijn er hier mensen die iets kunnen zeggen over data scientist banen bij CGI? Wat voor vraagstukken los je zoal op, hoe fijn is CGI als werkgever, etc. ?

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:47
Hoe fijn CGI is als werkgever ligt eraan wat je gewend bent en of je starter bent of niet. Wat voor vraagstukken kun je toch beter tijdens de procedure vragen?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• Duhik
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-03 09:57
Kan weg

[Voor 80% gewijzigd door Duhik op 08-12-2022 17:37]

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-03 13:37
Jammer dat deze groep wat stil geworden :-(

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Goed teken toch, klagers melden zich eerder dan tevreden medewerkers!

• Wijnands
Ik zie sinds het begin van dit jaar een hoop aankondigingen van CGI kennissen die ander werk nemen. Is er 2 maanden geleden iets gebeurt bij CGI?

• Afghano
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21-03 09:22
Wijnands schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:08:
Ik zie sinds het begin van dit jaar een hoop aankondigingen van CGI kennissen die ander werk nemen. Is er 2 maanden geleden iets gebeurt bij CGI?
In de afgelopen twee maanden? Nee hoor, wij hebben zelfs een winstuitkering gekregen omdat het zo goed gaat. Daarnaast zijn de aandelen, na een lange dip, relatief hard gestegen.

• rikoos
Wijnands schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:08:
Grootste salaris verhogingen in jaren en PPP uitkering is ook hoger en aandelen plan is groter geworden ooit dus dat zal de reden niet zijn. Verder zijn er elke maand meer joiners dan de maand ervoor dus het gaat goed. Ik merk idd wel dat vooral oud gedienden een nieuwe uitdaging aangaan. Wel jammer :-(

Jij nog geen spijt dat je weg bent dan hahahaha

• Wijnands
rikoos schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:38:
[...]

Grootste salaris verhogingen in jaren en PPP uitkering is ook hoger en aandelen plan is groter geworden ooit dus dat zal de reden niet zijn. Verder zijn er elke maand meer joiners dan de maand ervoor dus het gaat goed. Ik merk idd wel dat vooral oud gedienden een nieuwe uitdaging aangaan. Wel jammer :-(
oh, toeval dus. Lekker bezig jongens! *O*
Jij nog geen spijt dat je weg bent dan hahahaha
Niet bijzonder. Toen ik weg ging konden er bij de nieuwe omgeving een hoop dingen wel. Serieuze salarisstap plus een functie bijna gelijk aan DCS. Dat soort stappen was bij CGI lastig.
Maar, blijkbaar heeft men ook geen spijt dat ik gegaan ben, niemand heeft me terug gevraagd. :)

• rikoos
Ik ben zelf rejoiner nadat ik gevraagd was terug te keren (alweer 12 jaar inmiddels) dus het kan heel lang duren voordat ze je terug vragen hahahahaha

• Wijnands
rikoos schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:39:
Ik ben zelf rejoiner nadat ik gevraagd was terug te keren (alweer 12 jaar inmiddels) dus het kan heel lang duren voordat ze je terug vragen hahahahaha
We zien het wel. Als iemand intresse heeft in mij voor mijn specifieke niche hoor ik het wel

• Ukii
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 03-03 11:42
Weet iemand wat de arbeidsvoorwaarden zijn voor een starter? Salaris/leasebudget. Kan hier niks over vinden, mag ook privebericht sturen.

• rikoos
Ukii schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:16:
Weet iemand wat de arbeidsvoorwaarden zijn voor een starter? Salaris/leasebudget. Kan hier niks over vinden, mag ook privebericht sturen.
Heel logisch dat je daar niets online over kan vinden want dat is persoonlijk en niet default op een persoon te plotten. Het ligt eraan wat je gaat doen, opleidingsniveau, 36 of 40 uur etc etc etc

Ga in gesprek en dan krijg je een beter beeld wat je waard bent.

PS en ook VEEL slimmer om face 2 face te praten over je toekomst ipv via google dit soort dingen te weten proberen te komen.

[Voor 17% gewijzigd door rikoos op 14-02-2023 10:00]

• Dwerff95
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-03 11:51
Had je dit al bekeken:

https://www.cgi.com/nl/nl...i/onze-arbeidsvoorwaarden

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-03 13:52

avotar

P0werd by Black Coffee

Je eerste baan moet bij je kiezen bij een bedrijf waar je denkt dat je het meest kunt leren en jezelf het beste kunt ontwikkelen.
Zeker voor starters heb je bij die grote partijen nu zulke hele grote verschillen.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• BMS080
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-03 00:15
Ik heb een aanbod gekregen van CGI. Maar weet niet welke leaseauto's binnen het budget passen. Is er iemand die momenteel bij CGI werkt en voor mij kan kijken welke auto's er passen binnen het leasebudget van 725 euro?

• Ukii
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 03-03 11:42
rikoos schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:58:
[...]

Heel logisch dat je daar niets online over kan vinden want dat is persoonlijk en niet default op een persoon te plotten. Het ligt eraan wat je gaat doen, opleidingsniveau, 36 of 40 uur etc etc etc

Ga in gesprek en dan krijg je een beter beeld wat je waard bent.

PS en ook VEEL slimmer om face 2 face te praten over je toekomst ipv via google dit soort dingen te weten proberen te komen.
Nou, ik vind het een normale vraag. De grotere bedrijven bieden over het algemeen een standaard bedrag aan starters. Als ik kan kiezen uit een aantal bedrijven waar ik bij allemaal wel een gevoel heb dat ik goed zal worden opgeleid, kies ik voor de gene met de betere arbeidsvoorwaarden.

Als ik weet dat een bedrijf 2500 biedt voor starters op HBO/WO niveau, weet ik dat ik verder moet kijken.

• BMS080
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-03 00:15
Ben je nog hier meer te weten over gekomen? Ik zoek namelijk ook deze informatie.
Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee