Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenericNickname
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-05 07:51
Zijn er hier mensen die iets kunnen zeggen over data scientist banen bij CGI? Wat voor vraagstukken los je zoal op, hoe fijn is CGI als werkgever, etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 10:36
Hoe fijn CGI is als werkgever ligt eraan wat je gewend bent en of je starter bent of niet. Wat voor vraagstukken kun je toch beter tijdens de procedure vragen?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duhik
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 25-06-2024
Kan weg

[ Voor 80% gewijzigd door Duhik op 08-12-2022 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-05 09:21
Jammer dat deze groep wat stil geworden :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:02
Goed teken toch, klagers melden zich eerder dan tevreden medewerkers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Ik zie sinds het begin van dit jaar een hoop aankondigingen van CGI kennissen die ander werk nemen. Is er 2 maanden geleden iets gebeurt bij CGI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afghano
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-05 11:19
Wijnands schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:08:
Ik zie sinds het begin van dit jaar een hoop aankondigingen van CGI kennissen die ander werk nemen. Is er 2 maanden geleden iets gebeurt bij CGI?
In de afgelopen twee maanden? Nee hoor, wij hebben zelfs een winstuitkering gekregen omdat het zo goed gaat. Daarnaast zijn de aandelen, na een lange dip, relatief hard gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Wijnands schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:08:
Grootste salaris verhogingen in jaren en PPP uitkering is ook hoger en aandelen plan is groter geworden ooit dus dat zal de reden niet zijn. Verder zijn er elke maand meer joiners dan de maand ervoor dus het gaat goed. Ik merk idd wel dat vooral oud gedienden een nieuwe uitdaging aangaan. Wel jammer :-(

Jij nog geen spijt dat je weg bent dan hahahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wijnands
rikoos schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:38:
[...]

Grootste salaris verhogingen in jaren en PPP uitkering is ook hoger en aandelen plan is groter geworden ooit dus dat zal de reden niet zijn. Verder zijn er elke maand meer joiners dan de maand ervoor dus het gaat goed. Ik merk idd wel dat vooral oud gedienden een nieuwe uitdaging aangaan. Wel jammer :-(
oh, toeval dus. Lekker bezig jongens! *O*
Jij nog geen spijt dat je weg bent dan hahahaha
Niet bijzonder. Toen ik weg ging konden er bij de nieuwe omgeving een hoop dingen wel. Serieuze salarisstap plus een functie bijna gelijk aan DCS. Dat soort stappen was bij CGI lastig.
Maar, blijkbaar heeft men ook geen spijt dat ik gegaan ben, niemand heeft me terug gevraagd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
Ik ben zelf rejoiner nadat ik gevraagd was terug te keren (alweer 12 jaar inmiddels) dus het kan heel lang duren voordat ze je terug vragen hahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
rikoos schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:39:
Ik ben zelf rejoiner nadat ik gevraagd was terug te keren (alweer 12 jaar inmiddels) dus het kan heel lang duren voordat ze je terug vragen hahahahaha
We zien het wel. Als iemand intresse heeft in mij voor mijn specifieke niche hoor ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ukii
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 03-03-2023
Weet iemand wat de arbeidsvoorwaarden zijn voor een starter? Salaris/leasebudget. Kan hier niks over vinden, mag ook privebericht sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
Ukii schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:16:
Weet iemand wat de arbeidsvoorwaarden zijn voor een starter? Salaris/leasebudget. Kan hier niks over vinden, mag ook privebericht sturen.
Heel logisch dat je daar niets online over kan vinden want dat is persoonlijk en niet default op een persoon te plotten. Het ligt eraan wat je gaat doen, opleidingsniveau, 36 of 40 uur etc etc etc

Ga in gesprek en dan krijg je een beter beeld wat je waard bent.

PS en ook VEEL slimmer om face 2 face te praten over je toekomst ipv via google dit soort dingen te weten proberen te komen.

[ Voor 17% gewijzigd door rikoos op 14-02-2023 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 712034

Had je dit al bekeken:

https://www.cgi.com/nl/nl...i/onze-arbeidsvoorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-05 12:13

avotar

P0werd by Black Coffee

Je eerste baan moet bij je kiezen bij een bedrijf waar je denkt dat je het meest kunt leren en jezelf het beste kunt ontwikkelen.
Zeker voor starters heb je bij die grote partijen nu zulke hele grote verschillen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMS080
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:57
Ik heb een aanbod gekregen van CGI. Maar weet niet welke leaseauto's binnen het budget passen. Is er iemand die momenteel bij CGI werkt en voor mij kan kijken welke auto's er passen binnen het leasebudget van 725 euro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ukii
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 03-03-2023
rikoos schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:58:
[...]

Heel logisch dat je daar niets online over kan vinden want dat is persoonlijk en niet default op een persoon te plotten. Het ligt eraan wat je gaat doen, opleidingsniveau, 36 of 40 uur etc etc etc

Ga in gesprek en dan krijg je een beter beeld wat je waard bent.

PS en ook VEEL slimmer om face 2 face te praten over je toekomst ipv via google dit soort dingen te weten proberen te komen.
Nou, ik vind het een normale vraag. De grotere bedrijven bieden over het algemeen een standaard bedrag aan starters. Als ik kan kiezen uit een aantal bedrijven waar ik bij allemaal wel een gevoel heb dat ik goed zal worden opgeleid, kies ik voor de gene met de betere arbeidsvoorwaarden.

Als ik weet dat een bedrijf 2500 biedt voor starters op HBO/WO niveau, weet ik dat ik verder moet kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BMS080
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:57
Ben je nog hier meer te weten over gekomen? Ik zoek namelijk ook deze informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESPACE
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2023
Grootste salaris verhogingen in jaren ....
Ik ben heel benieuwd met hoeveel procent het salarisbudget werd verhoogd? Wat was het percentage in de Merit matrix bij beoordeling volgens verwachting en RSP tussen 90 en 100%? Zijn ook de salarisschalen op basis waarvan je RSP wordt bepaald verhoogd?

[ Voor 8% gewijzigd door ESPACE op 17-04-2023 21:10 ]

It always seems impossible until it's done.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rikoos
Ik wil toch wel kwijt dat de laatste 1,5 jaar het weer stukken leuker is geworden bij ons mooie bedrijf. Meer mogelijkheden, betere waardering en meer kansen qua opleidingen. Ik hoop dat deze trend zich door blijft zetten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Goed om te horen, hoop 't ook voor jullie. Toen ik eind 2019 weg ging was het tamelijk sneu en er kon zo ongeveer niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-05 12:13

avotar

P0werd by Black Coffee

rikoos schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 12:38:
Ik wil toch wel kwijt dat de laatste 1,5 jaar het weer stukken leuker is geworden bij ons mooie bedrijf. Meer mogelijkheden, betere waardering en meer kansen qua opleidingen. Ik hoop dat deze trend zich door blijft zetten :-)
Wat fijn. Is er dan zo veel veranderd dat het nu wel mogelijk is?
Of zijn de cijfers eindelijk waar ze zouden moeten zijn?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
avotar schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:00:
[...]
Wat fijn. Is er dan zo veel veranderd dat het nu wel mogelijk is?
Of zijn de cijfers eindelijk waar ze zouden moeten zijn?
Combi van diverse zaken is het, ja het zit enorm mee qua cijfers maar ook hoe men nu zaken doet heeft ervoor gezorgd dat het allemaal vloeiender en beter is geworden. Ik denk ook dat vanuit Canada nu meer ingezien wordt dat wij in NL (en de rest van Europa) anders zijn qua mentaliteit en denkwijze dan in Canada en daar stemt men nu zaken VEEL BETER op af. Kortom alleen maar goede ontwikkelingen (nu alleen het mobiliteitsplan passend maken ;-))
Wijnands schreef op zondag 14 mei 2023 @ 22:48:
Goed om te horen, hoop 't ook voor jullie. Toen ik eind 2019 weg ging was het tamelijk sneu en er kon zo ongeveer niks.
Zelfs jouw (ex) OR collega's zijn positief over veel zaken en dat was in jouw tijd wel anders idd.

[ Voor 19% gewijzigd door rikoos op 15-05-2023 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wijnands
Ik denk ook dat vanuit Canada nu meer ingezien wordt dat wij in NL (en de rest van Europa) anders zijn qua mentaliteit en denkwijze dan in Canada en daar stemt men nu zaken VEEL BETER op af
Hebben we ze vanaf week 1 na de overname tot en met.. wel, mijn vertrek in ieder geval, constant verteld. Wellicht is er in de top daar wat verschoven dat men nu wel luistert. Nou ja, sowiso goed nieuws.
Zelfs jouw (ex) OR collega's zijn positief over veel zaken en dat was in jouw tijd wel anders idd.
Mooi!
Ik kwam recentelijk nog mijn oude manager tegen, dat was bijzonder ongemakkelijk. En het recruitment team op een carrierebeurs (was daar met de kids) en die waren vrolijker dan ik ze herinnerde. OR spreek ik niemand meer van eigenlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Wijnands op 16-05-2023 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
Wijnands schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 21:23:
Ik kwam recentelijk nog mijn oude manager tegen, dat was bijzonder ongemakkelijk. En het recruitment team op een carrierebeurs (was daar met de kids) en die waren vrolijker dan ik ze herinnerde. OR spreek ik niemand meer van eigenlijk.
Daar heb ik ook met CGI gestaan (RAI?), ik ken je van gezicht maar heb je niet gezien ;-) Was idd een hele leuke beurs en veel lol gehad. Stond daar met heel veel nieuwe collegas (ik inmiddels 14 jaar bij CGI).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LowLevel
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05-2024
Sorry. Ik ben blijven hangen en dat had ik beter niet kunnen doen. Maar soms kan je door omstandigheden niet anders. Vanaf dag 1 mooie praatjes die ze niet waar maken.

"The production of too many useful things results in too many useless people." Karl Marx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LowLevel
Wederom een salarisverhoging die gemiddeld onder de inflatie is. Niet alleen voor mij, maar bedrijfsbreed.
Schandalig voor een bedrijf dat zulk hoge winstmarges hanteert.
Zijn er nog mensen die meer dan drie procent hebben gekregen?

"The production of too many useful things results in too many useless people." Karl Marx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LowLevel
Wederom een salarisverhoging die gemiddeld onder de inflatie is. Niet alleen voor mij, maar bedrijfsbreed.
Schandalig voor een bedrijf dat zulk hoge winstmarges hanteert.
De CGI dream is niet bedoeld voor de medewerkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
LowLevel schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 16:10:
Ik heb 3,2% gekregen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stroopwafelvla
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 21:14
Ik ben recent benaderd voor een functie binnen CGI en ben benieuwd naar de leasevoorwaarden. Ik heb hier en daar al wat informatie opgevangen, maar zou graag willen weten hoe het er in 2025 precies voorstaat wat betreft leasebudgetten, merken, modellen en eventuele keuzemogelijkheden. Kan iemand me daar wat meer over vertellen?

Alvast bedankt!
Pagina: 1 2 Laatste