denk dat het dan eerder de DAhua VTO serie of de reolink wordt.
Lastige is altijd om beeldkwaliteit te beoordelen
Ook bij nightview ( als dat er al op zit. ) Wij hebben als het donker automatisch een lamp aan naast de voordeur dus denk dat er altijd genoeg licht voor zou zijn.
Van Dahua zijn er nogal wat VTO modellen Wat het lastig maakt om te kiezen.
Reolink is wel makkelijk zelf te testen want die zou ik via BOL oid snel binnen kunnen hebben;) EN kan ook aan mijn DVR worden gekoppeld heb ik begrepen dus kan ik daarmee denk ik ook 24/7 beelden opslaan als het goed is. Alleen kan ik dan begrijp ik alleen een videomelding maken via mijn HA. Ik heb begrepen dat er bij aanbellen alleen maar een standaard tekst message wordt verstuurd
Dahua is denk ik wat lastiger als ik even snel wat zou willen testen.
@
Groentjuh overigens vind ik zelf de VTO2202 of een VTO2311R-WP wel een beetje erg duur voor een deurbel ivm andere opties
de VTO2111D-P-S2 zou dan eerder in aanmerking komen denk ik
Denk dat de complete VTO set met deurpost en scherm toch wel wat kostbaar zou worden.
Als ik mijn wens heel compact samen vat zoek ik dus eigelijk gewoon een combinatie van video deuriintercom functie met daarbij de bewakingsopsclag op mijn VTR. Maar dan moet je wel vlot het beeld kunnen zien als er wordt gebeld.
**UPDATE**
Heb om te testen een reolink WIFI besteld en deze valt zeker niet tegen.
IK kan hem aanmelden aan mijn dahua NVR en zie 1 malig beeld. Daarna blijkt de config file ongeldig en kan ik via de browser niets meer terug zien
[
Voor 52% gewijzigd door
mrbert op 06-05-2023 18:20
. Reden: aanvulling ]